Crowfall
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy CR
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Crowfall
[yt][/yt]
Ruszyły testy Hungerdome 1.1 (Alpha 2). Sporo streamów jak zwykle dostępnych do oglądania na Twitchu (podobnie jak w poprzednim teście, nie ma żadnej NDA).
Główne zmiany w stosunku do 1.0:
Ruszyły testy Hungerdome 1.1 (Alpha 2). Sporo streamów jak zwykle dostępnych do oglądania na Twitchu (podobnie jak w poprzednim teście, nie ma żadnej NDA).
Główne zmiany w stosunku do 1.0:
- nowa postać: Champion (melee DPS: https://backers.crowfall.com/#/archetype/champion)
- świat uzupełniono o tekstury (90% jest w już "w kolorze")
- dodano NPC-ów (moby), którzy dropią itemy
- rozwój skilli
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Crowfall
[yt][/yt]
Mały update: po przeanalizowaniu różnych zgłoszonych przez graczy problemów dot. combatu devsi zadecydowali, że jest jeszcze sporo do zrobienia, wobec czego prawdopodobnie testy kolejnej wersji, dot. oblężeń i rozwalania budynków (zwane 2.0, Alpha 3 lub "Siege Perilous") nie zaczną się, jak planowali w lutym, ale dopiero w marcu.
Mały update: po przeanalizowaniu różnych zgłoszonych przez graczy problemów dot. combatu devsi zadecydowali, że jest jeszcze sporo do zrobienia, wobec czego prawdopodobnie testy kolejnej wersji, dot. oblężeń i rozwalania budynków (zwane 2.0, Alpha 3 lub "Siege Perilous") nie zaczną się, jak planowali w lutym, ale dopiero w marcu.
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Crowfall
Dwa nowe update'y:
[yt][/yt]
"Crows & Vessels" -- system rozwijający konto gracza. Żeby to wyjaśnić, trzeba sobie wyobrazić, że każde konto w grze to jakby jedna, jedyna dusza (tzw. "Crow") i ten duch może "nawiedzać" różne klasy-postacie, czyli "naczynia" (tzw. "Vessels"). Co ciekawe postacie nie tylko mogą umierać, ale można je również przejmować od innych graczy (również złowrogo)/handlować nimi/zdobywać je jak przedmioty w kampaniach itd. Nasza dusza uczy się różnych umiejętności/punktów, które potem można "przelewać" na postacie. Dość ciekawe i unikatowe rozwiązanie, które kładzie nacisk na rozwijanie całego konta pod jakimś kątem, a nie tylko pojedynczej postaci.
Dodatkowo pokazali nową klasę, Rangera:
[ obraz zewnętrzny ]
Będzie on(a) dość różnorodną postacią, która będzie mogła się ukrywać, zastawiać pułapki, ale również walczyć wręcz, czy z odległości. To pierwsza z klas (archetypów), które mają wykorzystywać amunicję (strzały). Za niedługo pokażą poszczególne umiejętności postaci.
[yt][/yt]
"Crows & Vessels" -- system rozwijający konto gracza. Żeby to wyjaśnić, trzeba sobie wyobrazić, że każde konto w grze to jakby jedna, jedyna dusza (tzw. "Crow") i ten duch może "nawiedzać" różne klasy-postacie, czyli "naczynia" (tzw. "Vessels"). Co ciekawe postacie nie tylko mogą umierać, ale można je również przejmować od innych graczy (również złowrogo)/handlować nimi/zdobywać je jak przedmioty w kampaniach itd. Nasza dusza uczy się różnych umiejętności/punktów, które potem można "przelewać" na postacie. Dość ciekawe i unikatowe rozwiązanie, które kładzie nacisk na rozwijanie całego konta pod jakimś kątem, a nie tylko pojedynczej postaci.
Dodatkowo pokazali nową klasę, Rangera:
[ obraz zewnętrzny ]
Będzie on(a) dość różnorodną postacią, która będzie mogła się ukrywać, zastawiać pułapki, ale również walczyć wręcz, czy z odległości. To pierwsza z klas (archetypów), które mają wykorzystywać amunicję (strzały). Za niedługo pokażą poszczególne umiejętności postaci.
- Driam
- Posty: 2897
- Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 21:25
- Lokalizacja: Aberdeen/Łódź
- Gender:
- Status: Offline
Re: Crowfall
Ciekawe jak będą wyglądały koszty zużywania amunicji. Bo nie da się ukryć, że strona finansowa może zadecydować o popularności archetypów używających amunicji.
No i dodatkowo sprawa zajmowania slotów w inventory.
No i dodatkowo sprawa zajmowania slotów w inventory.
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Crowfall
Wreszcie jakiś ciekawy materiał.
[yt][/yt]
[yt][/yt]
- Driam
- Posty: 2897
- Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 21:25
- Lokalizacja: Aberdeen/Łódź
- Gender:
- Status: Offline
Re: Crowfall
Ciekawe jak to będzie wyglądało w praktyce, czy gain będzie tylko pasywny jak w Eve czy jeśli będziemy online to zmieni się na aktywny jak choćby w UO.
Re: Crowfall
Dobrze zrozumiałem że skille będą rosnąć bez bycia online:)?
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Crowfall
Tak, rozwijają się również offline.Gerdhard pisze:Dobrze zrozumiałem że skille będą rosnąć bez bycia online:)?
Re: Crowfall
Hmm czyli co zaczynam grac afkuje 1 miesiąc a skile same rosną nieźle;)
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Crowfall
Wiadomo, że same skille to nie wszystko, jak nie grasz, to nie grasz; ale tak, jest to jakiś sposób na wyrównanie czasu online/offline dla ludzi, którzy robią sobie przerwę, albo po prostu mniej spędzają czasu w grze.Gerdhard pisze:Hmm czyli co zaczynam grac afkuje 1 miesiąc a skile same rosną nieźle;)
Re: Crowfall
No cóż ale czy grając te skille szybciej lvlują czy tak samo jak jesteś offline?
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Crowfall
Nie, skille wyłącznie rozwijają się czasowo, czyli po prostu zaznaczasz jeden/parę wybranych i one są rozwijane.Gerdhard pisze:No cóż ale czy grając te skille szybciej lvlują czy tak samo jak jesteś offline?
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Crowfall
[yt][/yt]
Siege
Siege
Re: Crowfall
Ktos śledzi na bieżąco rozwój Crowfall'a bo szukam informacji na temat samego królestwa nie kampanii. Jak to bedzie wyglądać kto bedzie zarządzał czy bedzie można "grać" w nim czy bardziej bedzie strategiczne. Z plotek to wiem że będzie mozna stawiać lair's potworów więc chyba królestwo będzie grywalne.
Szczerze to najbardziej do Crowfall'a przekonuje mnie własnie ta wizja, wilekie gildyjne krolestwo na rozwój którego pracują wszyscy gildiowicze.
Szczerze to najbardziej do Crowfall'a przekonuje mnie własnie ta wizja, wilekie gildyjne krolestwo na rozwój którego pracują wszyscy gildiowicze.
"I love machines. Machines don't betray people." ~ Noel Kannagi, Sora No Woto
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Crowfall
Tak, Królestwo będzie grywalne, to będą takie tereny łowiecko-zbierackie.Noel pisze:Ktos śledzi na bieżąco rozwój Crowfall'a bo szukam informacji na temat samego królestwa nie kampanii. Jak to bedzie wyglądać kto bedzie zarządzał czy bedzie można "grać" w nim czy bardziej bedzie strategiczne. Z plotek to wiem że będzie mozna stawiać lair's potworów więc chyba królestwo będzie grywalne.
Szczerze to najbardziej do Crowfall'a przekonuje mnie własnie ta wizja, wilekie gildyjne krolestwo na rozwój którego pracują wszyscy gildiowicze.
Natomiast nie nastawiałbym się na spędzanie tam mnóstwa czasu, meritum gry są jednak pola bitew.
Re: Crowfall
Znam osoby które będą zachwycone z łowiecko-zbieracko-kraftersko-farmerskiego życiaGwalch pisze: Tak, Królestwo będzie grywalne, to będą takie tereny łowiecko-zbierackie.
Natomiast nie nastawiałbym się na spędzanie tam mnóstwa czasu, meritum gry są jednak pola bitew.
"I love machines. Machines don't betray people." ~ Noel Kannagi, Sora No Woto
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Crowfall
To już naprawdę lepiej zagrać teraz w Black Desert. Podejrzewam, że system craftu, handlu i łowienia w BDO jest 10x bardziej rozwinięty niż ten, który dostaniemy w Crowfallu.Noel pisze:Znam osoby które będą zachwycone z łowiecko-zbieracko-kraftersko-farmerskiego życiaGwalch pisze: Tak, Królestwo będzie grywalne, to będą takie tereny łowiecko-zbierackie.
Natomiast nie nastawiałbym się na spędzanie tam mnóstwa czasu, meritum gry są jednak pola bitew.
Re: Crowfall
Ciekawe że fani BD próbuja wcisnąć swoja grę wszystkim i wszędzieGwalch pisze:Nawdę lepiej zagrać teraz w Black Desert. Podejrzewam, że system craftu, handlu i łowienia w BDO jest 10x bardziej rozwinięty niż ten, który dostaniemy w Crowfallu.
Nieistniejacy jeszcze craft i rozwój królestwa crowfalla cieżko jest porównac do jakiejkolwiek gry. Ja osobiście uważam że jesli zrobią wszystko co proponują to królestwo bedzie najlepszyą rzeczą w crowfallu. Boję się tylko ż epotraktuję ten aspekt na odczep sie i skupią sie tylko na kampaniach ale pozyjemy zobaczymy. Na szczęście oduczylem sie juz wspierać gry zanim wyjdą wię ewentualna porażka mnie nie zaboli.
"I love machines. Machines don't betray people." ~ Noel Kannagi, Sora No Woto
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Crowfall
Grałeś w BDO? Jeśli nie grałeś, to sprawdź, jeśli faktycznie lubisz aspekt craftersko-handlowo-łowiecki i czegoś takiego szukasz. Akurat w tym względzie BD ma niezłe rozwiązania, a Crowfall jak na razie jest w powijakach i nie ma. Dla mnie to proste jak budowa cepa. Niczego nie wciskam, mówię jak jest. Gdyby mnie ktoś spytał jak wygląda PvP w BDO, to też bym powiedział jak jest.
Co do meritum, oni chyba już kilka razy mówili, że królestwa to jest dla nich "afterthought". Czyli coś, co na razie znajduje się na spodzie listy. Gra ma być nastawiona na PvP i na pewno na tym się skupią najpierw. Biorąc pod uwagę, że development idzie powoli, to nie spodziewałbym się niczego z obiecanek dot. Kingdoms w pierwszym rzucie.
Co do meritum, oni chyba już kilka razy mówili, że królestwa to jest dla nich "afterthought". Czyli coś, co na razie znajduje się na spodzie listy. Gra ma być nastawiona na PvP i na pewno na tym się skupią najpierw. Biorąc pod uwagę, że development idzie powoli, to nie spodziewałbym się niczego z obiecanek dot. Kingdoms w pierwszym rzucie.
Re: Crowfall
Grałem i w porównaniu do Archeage kraft handel i lowiectwo jest tu gorzej rozwiazane.Gwalch pisze:Grałeś w BDO? Jeśli nie grałeś, to sprawdź, jeśli faktycznie lubisz aspekt craftersko-handlowo-łowiecki i czegoś takiego szukasz.
Ale nie o tym w tym temacie
No i jedyny element odróżniający gre od kazdego innego MMO odsuwają na niewiadmo kiedy. Po cholere brać udział w kampaniach jesli nie ma o co walczyć.Królestwo miało byc tym co miało ludzi przyciągnąc zainteresować i dac cel do prowadzenia kampanii. Jak królestwo bedzie do dupy to nie wróże im sukcesu. A szkoda. Wielka szkoda.Gwalch pisze: Co do meritum, oni chyba już kilka razy mówili, że królestwa to jest dla nich "afterthought". Czyli coś, co na razie znajduje się na spodzie listy. Gra ma być nastawiona na PvP i na pewno na tym się skupią najpierw. Biorąc pod uwagę, że development idzie powoli, to nie spodziewałbym się niczego z obiecanek dot. Kingdoms w pierwszym rzucie.
"I love machines. Machines don't betray people." ~ Noel Kannagi, Sora No Woto
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Crowfall
Dobre porównanie dwu nadchodzących (w bólach i powoli) tytułów:
[yt][/yt]
[yt][/yt]
- Shinee
- Posty: 558
- Rejestracja: środa, 1 stycznia 2014, 23:26
- Medals: 2
- Lokalizacja: London UK
- Gender:
- Status: Offline
Re: Crowfall
Jednak CU zdecydowanie lepiej prezentuje sie niz Cf we wszystkich aspektach. Jesli Cf wystartuje kilka miechow szybciej od CU, bedzie dobra opcja na przeczekanie tego czasu...ale nic wiecej.
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Crowfall
Zbliża się kolejna wersja alfy (3.0) pod nazwą "Big World", wprowadzająca otwarty świat i crafting.
https://crowfall.com/en/news/founders-u ... d-testing/
[yt][/yt]
https://crowfall.com/en/news/founders-u ... d-testing/
[yt][/yt]
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Crowfall
Przegląd wszystkich archetypów postaci wraz z ich umiejętnościami i sposobem gry:
[yt][/yt]
[yt][/yt]
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Crowfall
Trochę przemyśleń nt. zmian w systemie walki:
[yt][/yt]
[yt][/yt]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości