Camelot Unchained

Tutaj znajdziesz kohortowiczów planujących grac w CU.

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku

Awatar użytkownika
Driam
Patrycjusz
Posty: 2897
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 21:25
Lokalizacja: Aberdeen/Łódź
Gender:
Status:
Offline

Re: Camelot Unchained

Post autor: Driam » sobota, 10 października 2015, 15:34

Gwalchu... zawsze jest coś za coś, zawsze jakaś klasa jest OP i zawsze jest jedynie słuszny build :) Bardziej interesuje mnie sensu stricto balans frakcji, bo jeśli to zawalą to zawalą całą grę już na wstępie.

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Camelot Unchained

Post autor: Gwalch » sobota, 10 października 2015, 21:52

Na razie za dużo niewiadomych. Boję się natomiast, że niewiele osób po prostu będzie grać po stronie TDD, bo wydaje się ona na razie najbardziej udziwniona (zaczynając od niewymawialnej nazwy).

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Camelot Unchained

Post autor: Gwalch » sobota, 17 października 2015, 00:32

Kolejny tydzień minął, więc pora na nową grupę klas. Dziś na tapetę poszła grupa A, Heavy Fighters, czyli Mjölnir (V), Black Knight (A) i Fianna (TDD).
[yt][/yt]
http://camelotunchained.com/v2/class-re ... -fighters/
Tym razem dość klasyczne rozwiązania, choć z ciekawymi mechanikami (m.in. błyskawicami czy ogniem). Rozczarowuje mnie osobiście trochę Black Knight, bo jest bardzo sztampowy, ale z drugiej strony pewnie i tak najbardziej spodoba się większości. Z rozmowy wynika, że klasy te nie będą tylko typowymi tankami, ale będą też zadawać damage. Prócz tego podobno to najcięższe klasy, ale nie jedyni "wojowie".

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Camelot Unchained

Post autor: Gwalch » sobota, 24 października 2015, 11:59

Obrazek

I kolejne trio, tym razem SHAPESHIFTERS (grupa J, zmiennokształtni): Enchanted Knight (A), Child of Loki (V) i Black Rider (TDD). Nie da się ukryć, że tym razem twórcy przeszli samych siebie. Wszystkie klasy są bardzo pomysłowe, dobrze wyglądają i mimo że opierają się na jednym założeniu, mają różne mechaniki. Wreszcie uważam, że TDD dostało klasę, która może spodobać się ludziom. Granie nimi będzie podobno bardzo wymagające (może nawet trudniejsze niż w przypadku THE DEVOUT) i głównie będzie skupiało się na melee/magic DPS-ie. Niestety są też złe wiadomości: trio nie będzie dostępne na premierę gry, co nieco tłumaczy ilość informacji, które wrzucili na stronę, żeby ludzi trochę nakręcić.

[yt][/yt]
http://camelotunchained.com/v2/class-re ... eshifters/

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Camelot Unchained

Post autor: Gwalch » sobota, 31 października 2015, 13:28

[yt][/yt]
http://camelotunchained.com/v2/class-reveal-scout/

Kolejna trójka to skauci (SCOUTS): Specter (A), Arisen (V) i Wisp (TDD). Klasy są o tyle ciekawe, że (jak sama nazwa wskazuje) służą do penetracji wrogiego terytorium, zbierania informacji i ew. siana zamętu na tyłach wrogów. Będą to, wg twórców, postacie dla graczy, którzy wolą trochę mniej otwartą walkę, lubią samotne wypady i ogólnie tego typu sprawy. Niestety, znów, cała grupa będzie dodana dopiero po premierze. Niemniej jednak, znów, projekt pokazuje, że Camelot Unchained idzie trochę inną drogą niż większość MMO i na pewno serwuje dość oryginalne, jak na dzisiejsze realia, rozwiązania.

Ossur
Posty: 114
Rejestracja: sobota, 1 lutego 2014, 14:03
Gender:
Status:
Offline

Re: Camelot Unchained

Post autor: Ossur » czwartek, 5 listopada 2015, 16:47

hej,
a kiedy jakaś beta?
i planowany release?

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Camelot Unchained

Post autor: Gwalch » czwartek, 5 listopada 2015, 17:15

Ossur pisze:hej,
a kiedy jakaś beta?
i planowany release?
Beta prawdopodobnie zacznie się początkiem 2016 r. Na pewno w 1. kwartale. Więcej info o becie tu:

[yt][/yt]
Co do release'u, to na razie można tylko spekulować: podejrzewam, że mierzą w koniec 2016 r., ale ciężko powiedzieć, czy się wyrobią.

Ossur
Posty: 114
Rejestracja: sobota, 1 lutego 2014, 14:03
Gender:
Status:
Offline

Re: Camelot Unchained

Post autor: Ossur » czwartek, 5 listopada 2015, 17:56

dzięki

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Camelot Unchained

Post autor: Gwalch » sobota, 7 listopada 2015, 13:19

[yt][/yt]
http://camelotunchained.com/v2/class-reveal-magic/

Kolejny grupa (ukryte C) to magowie (MAGES): Druid (TDD), Flame Warden (A) i Wave Weaver (V). Powiem szczerze, że to chyba najsłabsza grupa do tej pory -- bardzo standardowa, trochę bez rozmachu, bez polotu. Może jedynie dobrze, że z Druida nie zrobili healera, ale tak poza tym sztampa. Dodatkowo Flame Wardeni wygląda na najbardziej OP w porównaniu do reszty klas (patrz: Fire Wizard w DAoC czy Bright Wizard w WAR).

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Camelot Unchained

Post autor: Gwalch » sobota, 14 listopada 2015, 11:47

[yt][/yt]
Obrazek

http://camelotunchained.com/v2/class-reveal-support/

W tym tygodniu pokazano grupę "D", czyli SUPPORT. Klasy Minstrel (A), Skald (V) i Dark Fool (TDD) będą służyć przede wszystkim buffowaniu, debuffowaniu, czy ściąganiu debuffów. W RvR będzie mieć to spore znaczenie, szczególnie, że buffy dotyczą prędkości poruszania się, odporności na różnego rodzaju żywioły i będą rzucane na spore masy graczy.

Awatar użytkownika
Driam
Patrycjusz
Posty: 2897
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 21:25
Lokalizacja: Aberdeen/Łódź
Gender:
Status:
Offline

Re: Camelot Unchained

Post autor: Driam » sobota, 14 listopada 2015, 14:16

Intryguje mnie ta produkcja, ciekawe kiedy ruszą z jakimiś testami :)

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Camelot Unchained

Post autor: Gwalch » sobota, 14 listopada 2015, 14:57

Driam pisze:Intryguje mnie ta produkcja, ciekawe kiedy ruszą z jakimiś testami :)
Wygląda na to, że wyrobią się w planowanym terminie, czyli 1. kwartał 2016 r.

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Camelot Unchained

Post autor: Gwalch » sobota, 21 listopada 2015, 02:21

Obrazek
http://camelotunchained.com/v2/class-re ... rit-mages/

W tym tygodniu pojawili się, wbrew oczekiwaniom, SPIRIT MAGES (wszyscy spodziewali się jakichś healerów): Dread Caller (A), Morrigan (TDD) i Slaughterwolf (V). W skrócie są to postacie posługujące się jakimiś duchami zwierząt, petami, minionami itp. jednostkami, które przywołują. Mają trochę life steala, są trochę bardziej niezależne i lepiej radzą sobie w pojedynkę niż np. zwykli magowie. Znów, dość ciekawe mechaniki -- trochę z nekromantów, trochę ze zmiennokształtnych, trochę z summonerów. Niestety, ponownie, jest to grupa, która planowana jest na dodanie post-launch.

[yt][/yt]

Awatar użytkownika
Driam
Patrycjusz
Posty: 2897
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 21:25
Lokalizacja: Aberdeen/Łódź
Gender:
Status:
Offline

Re: Camelot Unchained

Post autor: Driam » sobota, 21 listopada 2015, 10:21

Gwalch pisze:Niestety, ponownie, jest to grupa, która planowana jest na dodanie post-launch.
Oh, jak mnie to irytuje... jak można mieć takie podejście do graczy? Po starcie można dodać jakieś klasy extra a nie podstawowe.

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Camelot Unchained

Post autor: Gwalch » sobota, 21 listopada 2015, 12:55

Driam pisze:
Gwalch pisze:Niestety, ponownie, jest to grupa, która planowana jest na dodanie post-launch.
Oh, jak mnie to irytuje... jak można mieć takie podejście do graczy? Po starcie można dodać jakieś klasy extra a nie podstawowe.
No, niestety, oni właśnie niektóre klasy widzą jako dodatkowe... Chodzi o to, że niektóre mechaniki są bardziej skomplikowane i zostawiają je sobie na później, jak już parę prostszych rzeczy będzie im działać, często takich które są potrzebne do tych bardziej zaawansowanych.

AFAIK na betę mają być gotowi Archers, Heavy Fighters, Healers i Crafters. Na launch dochodzą jeszcze Support i Mages. Czyli 6 z 12. Jacobs tłumaczy to niechęcią do przedłużania terminu premiery, ale nie da się ukryć, że trochę to studzi (mój) zapał do tej całej zabawy, bo po co było wyjawiać klasy teraz, skoro nie ma być ich na starcie? Jeszcze rozumiałbym, że byłyby to 2, no powiedzmy, 3 archetypy. Ale 6 to naprawdę sporo.

Już wczoraj ludzie pytali na livestreamie, czy jakoś im się będzie przechodził progress postaci na te nowe archetypy post-launch, bo przecież jak chcesz grać np. Shapeshifterem czy Scoutem, to co masz na początku robić? Grać postacią, którą nie chcesz? Sami sobie strzelili w kolano IMHO, nawet jeśli od początku mówili, że takie są założenia. Ech, i bądź tu mądry, i pisz wiersze... :cry:

Awatar użytkownika
Driam
Patrycjusz
Posty: 2897
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 21:25
Lokalizacja: Aberdeen/Łódź
Gender:
Status:
Offline

Re: Camelot Unchained

Post autor: Driam » sobota, 21 listopada 2015, 14:15

W sumie to co się dziwić, Mark Jacobs już przy okazji WARka pokazał że nie takie cuda potrafi wyczyniać ;)

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Camelot Unchained

Post autor: Gwalch » czwartek, 26 listopada 2015, 03:11

Obrazek

W tym tygodniu ze względu na Święto Dziękczynienia klasy zostały ujawnione wcześniej. Przedostatnią trójcą są, zgodnie z przewidywaniami, HEALERS: Physician (A), Empath (TDD) i Stonehealer (V). Klasy te mają jak zwykle zupełnie inne mechaniki (Physician leczy miksturami, Empath balansuje swoje życie i życie swoich przyjaciół, a Stonehealer w iście wikingowskim stylu rzuca w ludzi kamieniami :roll:) i są dedykowane do leczenia, co oznacza, że praktycznie niczym innym się nie zajmują. Wszystkie mają być dość potężne w uzdrawianiu, o ile tylko nikt im w tym procesie nie przeszkadza za bardzo. Całość ogłoszenia była przyjęta z dość mieszanymi uczuciami przez ludzi na czacie. Sporo osób było zawiedzionych tym, że poza leczeniem innych postaci te nic nie robią. Parę osób martwiło się o poziom trudności gry healerami. Ja osobiście jestem zawiedziony trochę lekarzem Arturian -- miałem nadzieję jednak na bardziej magicznego, standardowego healera. Natomiast dość podoba mi się Empath od ylfów.

[yt][/yt]
Za tydzień (z hakiem) ostatnia grupa, czyli STEALTH.

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Camelot Unchained

Post autor: Gwalch » sobota, 5 grudnia 2015, 23:34

Obrazek
http://camelotunchained.com/v2/class-reveal-stealthers/
Ostatnie trio to STEALTHERS: Veilstalker (A), Shadow Walker (V) i Red Cap (TDD). To klasy dla wszystkich, którzy z ukrycia lubią wsadzać wrogom nóż w plecy lub pod żebra (szczególnie plecy/żebra obleczone w szmaty ;)). Właściwie przedstawione postacie to standard MMO i nie da się ukryć, że jest to trójca, która chyba jest najbardziej podobna do siebie ze wszystkich w grze (nie tylko z wyglądu, ale również patrząc po mechanikach).

Zakończyli ujawnianie wszystkich klas walczących, ale za jakieś 2 tygodnie mają być ujawnione informacje nt. CRAFTERSÓW i craftingu w ogóle.

[yt][/yt]

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Camelot Unchained

Post autor: Gwalch » niedziela, 10 stycznia 2016, 02:05

[yt][/yt]
Jeszcze przed Świętami wyszedł update o crafterach i craftowaniu w ogóle. Jeżeli ktoś chciałby poczytać sobie całość prezentacji, to dostępna jest ona tutaj: http://camelotunchained.com/v2/crafting ... rt-deux-2/. Natomiast podsumowując:
  • crafterzy to osobna klasa postaci i podobnie jak inne klasy swoje umiejętności mają uzależnione od frakcji, co oznacza, że np. Vikingowie będą mogli robić inne przedmioty niż np. Arturianie;
  • crafterzy pracują na tzw. "zamówienia", które mogą zgłaszać poszczególne jednostki lub całe frakcje (uzależnione od rzeczywistego zapotrzebowania);
  • craterzy mogą zatrudniać "czeladników" (zarówno graczy, jak i NPC-ów) do robienia za nich różnych pomniejszych zadań;
  • w grze planowany jest system handlowy wspierający gildie kupieckie, stragany itd.;
  • crafterzy nie muszą wychodzić do obszarów RvR (choć złoża najrzadszych minerałów właśnie tam będą się znajdować), ale ich towary będą transportowane karawanami, które mogą zostać zaatakowane przez graczy z innych frakcji i obrabowane;
  • system crafterski oparty jest przede wszystkim o fakt, że itemy będą się psuły i znikały, co oznacza, że będzie na nie zawsze popyt;
  • system ma stawiać na jakość, a nie ilość itemów -- im lepsze (rzadsze) mamy materiały, tym ciekawsze rezultaty możemy uzyskać;
  • do craftu stworzono osobny interfejs/przedmiot, coś w rodzaju księgi magicznej, dzięki której będzie można przeprowadzać różne operacje crafterskie i którą będzie można rozwijać (Vox Magus, tak wygląda: https://gallery.mailchimp.com/2b70fd18d ... 1439305827);
  • craft w CU składa się z 6 etapów: zbieranie-oczyszczanie-obrabianie-tworzenie-naprawianie-rozbijanie (taking-purifying-shaping-making-repairing-breaking).
Jak widać powyżej, plan jak zwykle jest i na pewno osoby lubiące crafting powinny się ucieszyć z tak rozbudowanego systemu. Fakt, że w grze nie będą istnieć przedmioty inne niż z craftu, zmienia postać rzeczy i pozwala mieć nadzieję, że ww. pomysły będą działać.
Ostatnio zmieniony niedziela, 10 stycznia 2016, 20:00 przez Gwalch, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Driam
Patrycjusz
Posty: 2897
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 21:25
Lokalizacja: Aberdeen/Łódź
Gender:
Status:
Offline

Re: Camelot Unchained

Post autor: Driam » niedziela, 10 stycznia 2016, 09:21

Brzmi to dość ciekawie, ale:
system crafterski oparty jest przede wszystkim o fakt, że itemy będą się psuły i znikały, co oznacza, że będzie na nie zawsze popyt;
oznacza to również, że mało kto będzie inwestował w najlepsze itemy skoro i tak je straci.

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Camelot Unchained

Post autor: Gwalch » niedziela, 10 stycznia 2016, 13:10

Driam pisze:Brzmi to dość ciekawie, ale:
system crafterski oparty jest przede wszystkim o fakt, że itemy będą się psuły i znikały, co oznacza, że będzie na nie zawsze popyt;
oznacza to również, że mało kto będzie inwestował w najlepsze itemy skoro i tak je straci.
Chyba, że będą one na tyle przeważające w walce, że mimo ich rozkładania się, będzie się to opłacało. Następna kwestia jest taka, że podejrzewam, że będą materiały, które pozwolą na produkowanie bardziej odpornych przedmiotów. Tego się nie obawiam.

Myślę natomiast bardziej nad kwestią ekonomiczną. Jeśli crafterzy mają produkować coś, na podstawie tych "Work Orders", co ma dawać przewagę danej frakcji, a jednocześnie przekładać się na te "Realm Rewards", to czy faktycznie będzie się opłacało się cokolwiek sprzedawać/kupować? Może na małą skalę, ale nijak nie pasują mi tu te gildie kupieckie, szczególnie, że wszystko ma się odbywać wokół jednej frakcji. Znów rzecz, która będzie wymagać sporego balansu i która bardzo łatwo może po prostu wziąć i nie działać.

Awatar użytkownika
Driam
Patrycjusz
Posty: 2897
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 21:25
Lokalizacja: Aberdeen/Łódź
Gender:
Status:
Offline

Re: Camelot Unchained

Post autor: Driam » niedziela, 10 stycznia 2016, 15:10

Gwalch pisze:Znów rzecz, która będzie wymagać sporego balansu i która bardzo łatwo może po prostu wziąć i nie działać.
No właśnie... patrząc na całokształt to, pomimo ciekawego założenia, dużo tam takich elementów :(

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Camelot Unchained

Post autor: Gwalch » środa, 20 kwietnia 2016, 01:21

[yt][/yt]

Niestety obsuwa. Nie wyrobili z systemem skilli i będą go tweakować. :| To kwestia tygodni, ale mimo wszystko, to nie pierwszy ich taki numer. Wydaje mi się, że ciągle za mają za mało osób w teamie i stąd potem wychodzą takie rzeczy.

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Camelot Unchained

Post autor: Gebbeth » środa, 20 kwietnia 2016, 08:41

Gwalch pisze:

Niestety obsuwa. Nie wyrobili z systemem skilli i będą go tweakować. :| To kwestia tygodni, ale mimo wszystko, to nie pierwszy ich taki numer. Wydaje mi się, że ciągle za mają za mało osób w teamie i stąd potem wychodzą takie rzeczy.
Jest gdzieś jakieś tldr?
Obrazek

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Camelot Unchained

Post autor: Gwalch » środa, 20 kwietnia 2016, 09:01

W skrócie: łatali system skilli od paru miesięcy, dodając nowe ficzersy, no i wreszcie każda zmiana w systemie wiązała się z coraz większym kombinowaniem. AFAIK chcą zmienić architekturę i uprościć kod, tak żeby w przyszłości nie musieć poświęcać tyle czasu na to. Jak pisałem, obsuwa ma trwać parę tygodni.

Tu jeszcze wywiad dla MMORPG.com: http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... tml/page/1

ODPOWIEDZ

Wróć do „Camelot Unchained”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości