Operative 3.0 Medicine
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
- Tlao
- Posty: 258
- Rejestracja: środa, 7 listopada 2012, 16:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Operative 3.0 Medicine
Bez powtarzania tego co można przeczytać na dulfy:
http://dulfy.net/2015/02/02/swtor-3-0-o ... -orderken/
moje uwagi:
Build
Skillful
Nanotech Suit: Reduces damage taken from area effects by 30%.
Chem-resistant Inlays: Increases damage reduction by 5%
Zgoda
Infiltrator: Increases movement speed by 15% and effective stealth level by 3.
Nie widzę sensu marnowania pasywki na to, osobiście używam:
Flash Powder - obniża accuracy celów o 20% przez 8 sekund po Flash Bangu i świetnie się sprawdza na PvP
Masterful
Med Shield: Shield Probe heals you for 5% of your maximum health when it ends.
Zgoda
Endorphin Rush: Adrenaline Probe recharges an additional 15 Energy immediately.
W teorii wygląda dobrze, ale w praktyce dobry healer nie ma problemów z zarządzaniem energią, osobiście używam:
Counterstrike - zrzucanie agro zdejmuje "all movement imparing effects", także świetnie się sprawdza na PvP
Heroic
Augmented Shields: Increases the amount of damage that Shield Probe can absorb by 30%.
Escape Plan: Reduces the cooldown of Shield Probe by 5 seconds, Escape by 30 seconds, and Infiltrate by 60 seconds.
In general, Augmented Shields>Escape Plan>Revitalizers. If a fight, such as Bulo, has adds with Ranged or Melee attacks (i.e., white damage), consider Evasive Imperative.
Zgoda
Do reszty poradnika nie mam większych uwag. Polecam nawet zajadłym graczom PvE popykać rankedy - świetnie to trenuje skilla przeżywalności, zwłaszcza, że najczęściej używanym tekstem jest "focus healer".
http://dulfy.net/2015/02/02/swtor-3-0-o ... -orderken/
moje uwagi:
Build
Skillful
Nanotech Suit: Reduces damage taken from area effects by 30%.
Chem-resistant Inlays: Increases damage reduction by 5%
Zgoda
Infiltrator: Increases movement speed by 15% and effective stealth level by 3.
Nie widzę sensu marnowania pasywki na to, osobiście używam:
Flash Powder - obniża accuracy celów o 20% przez 8 sekund po Flash Bangu i świetnie się sprawdza na PvP
Masterful
Med Shield: Shield Probe heals you for 5% of your maximum health when it ends.
Zgoda
Endorphin Rush: Adrenaline Probe recharges an additional 15 Energy immediately.
W teorii wygląda dobrze, ale w praktyce dobry healer nie ma problemów z zarządzaniem energią, osobiście używam:
Counterstrike - zrzucanie agro zdejmuje "all movement imparing effects", także świetnie się sprawdza na PvP
Heroic
Augmented Shields: Increases the amount of damage that Shield Probe can absorb by 30%.
Escape Plan: Reduces the cooldown of Shield Probe by 5 seconds, Escape by 30 seconds, and Infiltrate by 60 seconds.
In general, Augmented Shields>Escape Plan>Revitalizers. If a fight, such as Bulo, has adds with Ranged or Melee attacks (i.e., white damage), consider Evasive Imperative.
Zgoda
Do reszty poradnika nie mam większych uwag. Polecam nawet zajadłym graczom PvE popykać rankedy - świetnie to trenuje skilla przeżywalności, zwłaszcza, że najczęściej używanym tekstem jest "focus healer".
If it bleeds we can kill it.
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative 3.0 Medicine
To w takim razie teraz moje pare groszy
Więc jak wyżej - na pvp Counterstrike, na pve zdecydowanie Endorphin Rush.
Świetnie sprawdza się na pvp ale jest bezużyteczne na pve. Na opsach przydaje się szybsze poruszanie (samym fikołkiem człowiek nie żyje )Tlao pisze: Skillful
Nanotech Suit: Reduces damage taken from area effects by 30%.
Chem-resistant Inlays: Increases damage reduction by 5%
Zgoda
Infiltrator: Increases movement speed by 15% and effective stealth level by 3.
Nie widzę sensu marnowania pasywki na to, osobiście używam:
Flash Powder - obniża accuracy celów o 20% przez 8 sekund po Flash Bangu i świetnie się sprawdza na PvP
"Dobry healer" to pojęcie mocno względne - dobry healer może mieć złego tanka i choćby nie wiem jak nie chciał i tak wypłucze się z energii. Dużo zależy też od drugiego healera - operative jest o tyle specyficznym healerem, że może pełnić dwie role: może leczyć single target, głównie tanków i aoe - na ogół kiedy leczy cały ops. Jeżeli robisz jedno i drugie zawsze energii w końcu zabraknie, zwłaszcza teraz kiedy zarządzanie energią trochę się zmieniło przez Surgical Probe (nie można już sobie swawolnie nią spamować).Endorphin Rush: Adrenaline Probe recharges an additional 15 Energy immediately.
W teorii wygląda dobrze, ale w praktyce dobry healer nie ma problemów z zarządzaniem energią, osobiście używam:
Counterstrike - zrzucanie agro zdejmuje "all movement imparing effects", także świetnie się sprawdza na PvP
Więc jak wyżej - na pvp Counterstrike, na pve zdecydowanie Endorphin Rush.
I znów w moim odczuciu jest to ustawienie na pvp. Na pve osobiście wybrałabym Revitializers i Augmented Shields.Heroic
Augmented Shields: Increases the amount of damage that Shield Probe can absorb by 30%.
Escape Plan: Reduces the cooldown of Shield Probe by 5 seconds, Escape by 30 seconds, and Infiltrate by 60 seconds.
In general, Augmented Shields>Escape Plan>Revitalizers. If a fight, such as Bulo, has adds with Ranged or Melee attacks (i.e., white damage), consider Evasive Imperative.
Zgoda
Tu się zgodzę, ale ostatnimi czasy nie ma nawet kiedy poćwiczyć przeżywanie bo czasami jeden cast kosztuje nas całą masę cc i śmierć w sekundyPolecam nawet zajadłym graczom PvE popykać rankedy - świetnie to trenuje skilla przeżywalności, zwłaszcza, że najczęściej używanym tekstem jest "focus healer".
- Andariel
- Posty: 1541
- Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
- Medals: 11
- Lokalizacja: 3miasto
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative 3.0 Medicine
Co do ćwiczeń na pvp to jest to racja dla każdej klasy, reflex to ważna rzecz na pve.
pozdrawiam, Andy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości