Assasyn wersja 2.0
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
Assasyn wersja 2.0
Drzewko madness.
http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 100&ver=20
W patchu 2.0 czysty madness został strasznie uproszczony, z rotacji zniknął shock który dawał nam buff +10% meele dmg i zniknął maul gdyż nie mamy już do niego buffa z talentu Duplicity. zyskaliśmy za to dużo mocniejsze aoe, skill lacerate nakłada teraz na wszystkie trafione cele dote która trwa sekundę i zadaje w tym czasie około 1k dmgu, do tego death field wali teraz 5 celów nie 3. Zwiększyli siłę wszystkich dotek, +9% w drzewku talentów oraz death field zwiększa siłę kolejnych 15 dotów nie 10.
Rotacja jest właściwie taka sama jak wcześniej, nakładamy doty, walimy death fielda i podczas tłuczenia thrash i auto ataku odpalamy crushing darknes jak wejdzie buff, kiedy do końca cd death fielda zostaną około 2 sekundy nakładamy znowu doty, walimy death fielda itd.
Hybryda
http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20
Trochę trudniejsza do ogarnięcia od madness ale dająca sporo satysfakcji hybryda, trudniejsza gdyż opiera się na dwóch odpalaczach, crushing darkness oraz na maul ale dająca spora satysfakcję gdyż z maula potrafią wejść konkretne hity (mój topowy na adrenalu i relicku to trochę ponad 9k w zwykłego mobka).
Rotacja tutaj wygląda podobnie jak w madness, tylko do tego może się nam odpalić buff do maula który należy natychmiast użyć.
Hybryda jest trudniejsza do ogarnięcia od madness gdyż dochodzi nam kolejny odpalacz i musimy stać z tyłu celu, gdzie madness już tego robić nie musi. Na kukle oba drzewka wyciągają podobny dps, więc nie potrafię się zdecydować który jest lepszy .
Rozpisałem sie na temat dpsu a wątpie żeby dużo ludzi chciało grać tym rodzajem assasyna, prędzej już tankiem. A propo tanka
Tank
http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20
Tankowanie Assasynem w wersji 2.0 jest przyjemniejsze niż wcześniej, skill discharge ma teraz bodajże 6 sekundowy cd nie 12 jak wcześniej, więc trzymanie agro nawet na większej ilości mobów nie sprawia już takiego problemu jak innym tankom, do tego dostał też możliwość wsadzenia maula nie stojąc za plecami wroga, ogólnie assasyn robi największy dps ze wszystkich tanków i ma najmniejsze problemy z trzymaniem agro.
W 2.0 assasyn ma niestety jeszcze mniej armora niż poprzednio (topowy sprzęt dread guard dawał około 6300 armora, teraz w sprzęcie 66-69 mam 6100) i jest to zmora dla wszystkich healerów a nie potrzebnie gdyż w zamian assasyni mają teraz najlepsze staty defensywne głównie defense i shield rating do tego overcharge saber nie tylko leczy ale też zwiększa damage reduction i ogólnie nie jest wcale tak źle. Kolejną sympatyczną nowością jest to że assasyn może postawić na ziemi placek na 2 minuty który zwiększa siłę skilli healujących osób które w nim stoją o 5%.
Rotacja tanka polega na używaniu co cd discharge i wither, używaniem force lightning jak mamy 3 stacki bufa z wither i shocka oraz walenie thrashem aż nam się nie odpali shock który ma 100% szansy na cryta i możliwość walnięcia backstaba w twarz.
O deception nie piszę gdyż mi się to drzewko nie podoba, po za tym jest to build raczej pod pvp nie pod pve.
Troszkę się rozpisałem, być może się to komuś przyda. Dziękuję za uwagę
http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 100&ver=20
W patchu 2.0 czysty madness został strasznie uproszczony, z rotacji zniknął shock który dawał nam buff +10% meele dmg i zniknął maul gdyż nie mamy już do niego buffa z talentu Duplicity. zyskaliśmy za to dużo mocniejsze aoe, skill lacerate nakłada teraz na wszystkie trafione cele dote która trwa sekundę i zadaje w tym czasie około 1k dmgu, do tego death field wali teraz 5 celów nie 3. Zwiększyli siłę wszystkich dotek, +9% w drzewku talentów oraz death field zwiększa siłę kolejnych 15 dotów nie 10.
Rotacja jest właściwie taka sama jak wcześniej, nakładamy doty, walimy death fielda i podczas tłuczenia thrash i auto ataku odpalamy crushing darknes jak wejdzie buff, kiedy do końca cd death fielda zostaną około 2 sekundy nakładamy znowu doty, walimy death fielda itd.
Hybryda
http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20
Trochę trudniejsza do ogarnięcia od madness ale dająca sporo satysfakcji hybryda, trudniejsza gdyż opiera się na dwóch odpalaczach, crushing darkness oraz na maul ale dająca spora satysfakcję gdyż z maula potrafią wejść konkretne hity (mój topowy na adrenalu i relicku to trochę ponad 9k w zwykłego mobka).
Rotacja tutaj wygląda podobnie jak w madness, tylko do tego może się nam odpalić buff do maula który należy natychmiast użyć.
Hybryda jest trudniejsza do ogarnięcia od madness gdyż dochodzi nam kolejny odpalacz i musimy stać z tyłu celu, gdzie madness już tego robić nie musi. Na kukle oba drzewka wyciągają podobny dps, więc nie potrafię się zdecydować który jest lepszy .
Rozpisałem sie na temat dpsu a wątpie żeby dużo ludzi chciało grać tym rodzajem assasyna, prędzej już tankiem. A propo tanka
Tank
http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20
Tankowanie Assasynem w wersji 2.0 jest przyjemniejsze niż wcześniej, skill discharge ma teraz bodajże 6 sekundowy cd nie 12 jak wcześniej, więc trzymanie agro nawet na większej ilości mobów nie sprawia już takiego problemu jak innym tankom, do tego dostał też możliwość wsadzenia maula nie stojąc za plecami wroga, ogólnie assasyn robi największy dps ze wszystkich tanków i ma najmniejsze problemy z trzymaniem agro.
W 2.0 assasyn ma niestety jeszcze mniej armora niż poprzednio (topowy sprzęt dread guard dawał około 6300 armora, teraz w sprzęcie 66-69 mam 6100) i jest to zmora dla wszystkich healerów a nie potrzebnie gdyż w zamian assasyni mają teraz najlepsze staty defensywne głównie defense i shield rating do tego overcharge saber nie tylko leczy ale też zwiększa damage reduction i ogólnie nie jest wcale tak źle. Kolejną sympatyczną nowością jest to że assasyn może postawić na ziemi placek na 2 minuty który zwiększa siłę skilli healujących osób które w nim stoją o 5%.
Rotacja tanka polega na używaniu co cd discharge i wither, używaniem force lightning jak mamy 3 stacki bufa z wither i shocka oraz walenie thrashem aż nam się nie odpali shock który ma 100% szansy na cryta i możliwość walnięcia backstaba w twarz.
O deception nie piszę gdyż mi się to drzewko nie podoba, po za tym jest to build raczej pod pvp nie pod pve.
Troszkę się rozpisałem, być może się to komuś przyda. Dziękuję za uwagę
- Kybos
- Posty: 614
- Rejestracja: sobota, 21 lipca 2012, 23:05
- Medals: 2
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Assasyn wersja 2.0
a co powiesz o Deception? gdzieś czytałem że to najlepszy build do depsu na PVE.
coś takiego wykopałem http://pts.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20
zacząłem lvlować mojego assa do 55 lvl i powoli sie respecuje bo chciałbym zobaczyć co ta klasa potrafi po 2.0
coś takiego wykopałem http://pts.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20
zacząłem lvlować mojego assa do 55 lvl i powoli sie respecuje bo chciałbym zobaczyć co ta klasa potrafi po 2.0
Re: Assasyn wersja 2.0
Deception, jest drzewkiem z ogromnym burstem ale słabymi obrażeniami na dłuższą walkę ze względu na problemy z forcem, zapewne jest lepszy od madness na bossów takich jak kepesz na tfb czy też styrak na scumie gdzie potrzebny jest duży burst w odpowiednich momentach.
Ja osobiście preferuję madnes ze względu na jego prostotę teraz w 2.0, deception ma za dużo zależności w sensie że shocka opłaca się używać tylko po walnięciu dwa razy voltaic slash, discharge tylko jak się nabiją 2-3 stacki surging charge, maula tylko jak się odpali buff, po low slashu jest kolejny buff do maula itp.
Deception na bossach operacji jest trudny do ogarnięcia gdyż musisz ciągle zwracać uwagę na to co boss robi, wychodzić z kółek, przerywać kasty, często z racji melasa biegać jak szalony w te i na zad i do tego patrzeć na swoje buffy czy to czy tamto się nie odpaliło. Za to madness ma teraz tylko jedną odpalajkę i nawet podczas biegania za bossem dps nie spada tak strasznie gdyż dotki sobie spokojnie tykają.
Najlepiej mieć field respec i zmieniać drzewka w zależności od bosa.
Jak sprawdzałem na kukle to w madnesie zrobiłem o 150 dpsu więcej ale deception nie jestem ograny więc kto wie.
Ja osobiście preferuję madnes ze względu na jego prostotę teraz w 2.0, deception ma za dużo zależności w sensie że shocka opłaca się używać tylko po walnięciu dwa razy voltaic slash, discharge tylko jak się nabiją 2-3 stacki surging charge, maula tylko jak się odpali buff, po low slashu jest kolejny buff do maula itp.
Deception na bossach operacji jest trudny do ogarnięcia gdyż musisz ciągle zwracać uwagę na to co boss robi, wychodzić z kółek, przerywać kasty, często z racji melasa biegać jak szalony w te i na zad i do tego patrzeć na swoje buffy czy to czy tamto się nie odpaliło. Za to madness ma teraz tylko jedną odpalajkę i nawet podczas biegania za bossem dps nie spada tak strasznie gdyż dotki sobie spokojnie tykają.
Najlepiej mieć field respec i zmieniać drzewka w zależności od bosa.
Jak sprawdzałem na kukle to w madnesie zrobiłem o 150 dpsu więcej ale deception nie jestem ograny więc kto wie.
Re: Assasyn wersja 2.0
Nie napisałem jeszcze nic o statach i relicach dla assasyna.
Moim zdaniem najlepsze ułożenie statów.
Surge rating ~ 70%.
Cryt rating nie mniej niż 20%.
Accuracy nie mniej niż 98% w mele dmg a najlepiej 100%.
reszta w power (powinniśmy osiągnąć minimum 1400 bonus dmgu).
Alacrity ja osobiście nie chce mieć ani punkta ale tutaj co kto lubi.
Reliki ja osobiście preferuję te pasywne którym się odpala power na 6 sekund ale prawdopodobnie najlepiej jest mieć jeden właśnie taki a drugi aktywny na power, jeden daje stały power przez całą walkę, drugi aktywowany żeby go odpalić w odpowiednim momencie.
Moim zdaniem najlepsze ułożenie statów.
Surge rating ~ 70%.
Cryt rating nie mniej niż 20%.
Accuracy nie mniej niż 98% w mele dmg a najlepiej 100%.
reszta w power (powinniśmy osiągnąć minimum 1400 bonus dmgu).
Alacrity ja osobiście nie chce mieć ani punkta ale tutaj co kto lubi.
Reliki ja osobiście preferuję te pasywne którym się odpala power na 6 sekund ale prawdopodobnie najlepiej jest mieć jeden właśnie taki a drugi aktywny na power, jeden daje stały power przez całą walkę, drugi aktywowany żeby go odpalić w odpowiednim momencie.
Re: Assasyn wersja 2.0
Moje Assassynki Kochane Mordki z sennych koszmarów innych graczy
dorzuce tu pare swoich spostrzeżeń
1. Madness - Etenas jest tu doktorem i tyle
2. Deception
2a) PVP - miażdzyciel wszystkiego i wszystkich !!!
build dobry na PVP i PVE nie ma koniecznosci respecowac :
8/36/2 niestety chwilowo strony maja bledne drzewka - wkleje przy najblizszej okazji swoje
dobra a teraz troche marudzenia :
assassin jest zadaniowcem a nie to dpsem, masz byc efektywny a nie efektowny
na pvp podstawa jest zdobywanie punktów strategicznych i potem ich obrona.
Z forcem nie ma problemu bo walka nigdy nie trwa tak długo aby sie skonczyl no chyba ze pali sie skille .....
rotacja: hide-spike(cryt na maula)-maul - elecrocute - OS+reclnesses - discharge - shock - low slash (crit na maula) - maul - assassinate - R.I.P. ( o ile w połowie delikwent nie padnie )
walka w ruchu i z tyłu (takie tam minusiki)
2b) PVE - tu jak opisał Etenas - najwazniejsze jest pilnowanie forca i buffów
- rotacja polega na budowaniu critow i tanich uderzeń czyli ...
2xvoltic + shock + voltic 3 staki surga discharge
2x voltic - low slash - maul - shock - blackout - zwykly atak do regenaracji forca - reclnesses OS discharge + shock - low slash maul i tak dalej .....
trzymamy sie z boku lub tyłu - nie wazne ze bos ma immuny low slash zawsze nabije crita na maula (po 10 cooldownie na szanse na crita) !
Jesli nie ma BEZWZGLĘDNEJ potrzeby nie bijemy ciągu high critical hits !!! czyli unikamy takiej rotacji
2x voltic shock (9-10k) , low slash maul (10k) , OS descharge (ok 8k) reclnesses discharge (ok 8k) shock (ok 8k) low slash maul (9-10k) (taka rotacja w ciagu 18 sek zadaje okolo 50k damage ale jest duza szansa na to ze byl to twoj samobojczy atak) kolejna rzecz po czyms takim jestes bez forca
REGNERACJA FORCA - czyli bolączka Deception
są 2 sposoby na szybką regenerację forca
1 blackout i zwykly atak (w ciągu 3-5 sek masz 100% forca)
2 force cloak i przemieszczenie sie w hidzie (ostatecznosc - np jak zerwiesz bossa to ucieczka i regeneracja forca) FC nie zeruje walki !!!! nie bac sie używać. samo wejscie w FC daje regeneracje gdzies po 6-7 sekundach
osobiscie proponuje pilnowac critow i uzywac blackouta co cooldown
3 Darkness - Cino i Sidagel - profesorowie
oki a teraz czekam na wasze komentarze i uwagi
bardzo chętnie podyskutuję o mojej ukochanej klasie i się nauczę nowych rzeczy
Ave
dorzuce tu pare swoich spostrzeżeń
1. Madness - Etenas jest tu doktorem i tyle
2. Deception
2a) PVP - miażdzyciel wszystkiego i wszystkich !!!
build dobry na PVP i PVE nie ma koniecznosci respecowac :
8/36/2 niestety chwilowo strony maja bledne drzewka - wkleje przy najblizszej okazji swoje
dobra a teraz troche marudzenia :
assassin jest zadaniowcem a nie to dpsem, masz byc efektywny a nie efektowny
na pvp podstawa jest zdobywanie punktów strategicznych i potem ich obrona.
Z forcem nie ma problemu bo walka nigdy nie trwa tak długo aby sie skonczyl no chyba ze pali sie skille .....
rotacja: hide-spike(cryt na maula)-maul - elecrocute - OS+reclnesses - discharge - shock - low slash (crit na maula) - maul - assassinate - R.I.P. ( o ile w połowie delikwent nie padnie )
walka w ruchu i z tyłu (takie tam minusiki)
2b) PVE - tu jak opisał Etenas - najwazniejsze jest pilnowanie forca i buffów
- rotacja polega na budowaniu critow i tanich uderzeń czyli ...
2xvoltic + shock + voltic 3 staki surga discharge
2x voltic - low slash - maul - shock - blackout - zwykly atak do regenaracji forca - reclnesses OS discharge + shock - low slash maul i tak dalej .....
trzymamy sie z boku lub tyłu - nie wazne ze bos ma immuny low slash zawsze nabije crita na maula (po 10 cooldownie na szanse na crita) !
Jesli nie ma BEZWZGLĘDNEJ potrzeby nie bijemy ciągu high critical hits !!! czyli unikamy takiej rotacji
2x voltic shock (9-10k) , low slash maul (10k) , OS descharge (ok 8k) reclnesses discharge (ok 8k) shock (ok 8k) low slash maul (9-10k) (taka rotacja w ciagu 18 sek zadaje okolo 50k damage ale jest duza szansa na to ze byl to twoj samobojczy atak) kolejna rzecz po czyms takim jestes bez forca
REGNERACJA FORCA - czyli bolączka Deception
są 2 sposoby na szybką regenerację forca
1 blackout i zwykly atak (w ciągu 3-5 sek masz 100% forca)
2 force cloak i przemieszczenie sie w hidzie (ostatecznosc - np jak zerwiesz bossa to ucieczka i regeneracja forca) FC nie zeruje walki !!!! nie bac sie używać. samo wejscie w FC daje regeneracje gdzies po 6-7 sekundach
osobiscie proponuje pilnowac critow i uzywac blackouta co cooldown
3 Darkness - Cino i Sidagel - profesorowie
oki a teraz czekam na wasze komentarze i uwagi
bardzo chętnie podyskutuję o mojej ukochanej klasie i się nauczę nowych rzeczy
Ave
- Gromash
- Posty: 27
- Rejestracja: poniedziałek, 6 maja 2013, 18:23
- Lokalizacja: Gniezno
- Status: Offline
Re: Assasyn wersja 2.0
Drodzy Panowie -
po pierwsze primo - nie zgadzam się z opinią, że Assasyn jest słaby w dpsie - pre 2.0 można było miażdżyć w madnesie zarówno w PvP i PvE - z naciskiem na ten drugi. Cały szkopuł w tym, że po updacie zabrali nam kilka talentów, które dawały spory boost do dpsu - chociażby przykład duplicity (nadal nad tym ubolewam). Za to teraz doty są silniejsze.
Natomiast chciałbym poruszyć temat PvP - początkowo grałem w Deception ale ten setup sprawdza się świetnie w walce 1 na 1 - ale w walce w tłumie już znacznie gorzej (chyba że uda się nabić buffy z surgecharge - discharge, maul i assasinate - wtedy mało kto przeżywa. Sam od dawna gram do PvP w hybrydzie (darkness/madness) i te ustawienie jest moim zdaniem najbardziej uniwersalne. Medale samę się zdobywają, a dodatkowy guard na hila/dpsa daje tylko pozytywne efekty. Dodatkowo świetnie jest forcepullować przeciwnika w ogień, lub prosto w tłum kolegów z drużyny.
Najlepiej wspominam walkę w duecie razem z sorkiem zbudowanym w hybryde (bańki i heal) - nie wiem jak to działa po 2.0 - ale wsześniej to niekiedy 3-4 średnich przeciwników nie było w stanie nas zabić. Oczywiście dps z naszej strony nie był oszałamiający, ale skupiając na sobie połowe przeciwnej drużyny dajemy naszym taką przewagę, ze są w stanie bez problemu zająć objectiwy.
Sam chętnie odświeżę swoje umiejętności PvP - jak by ktoś planował spontaniczne eventy PvP to daje za to ogromy +
po pierwsze primo - nie zgadzam się z opinią, że Assasyn jest słaby w dpsie - pre 2.0 można było miażdżyć w madnesie zarówno w PvP i PvE - z naciskiem na ten drugi. Cały szkopuł w tym, że po updacie zabrali nam kilka talentów, które dawały spory boost do dpsu - chociażby przykład duplicity (nadal nad tym ubolewam). Za to teraz doty są silniejsze.
Natomiast chciałbym poruszyć temat PvP - początkowo grałem w Deception ale ten setup sprawdza się świetnie w walce 1 na 1 - ale w walce w tłumie już znacznie gorzej (chyba że uda się nabić buffy z surgecharge - discharge, maul i assasinate - wtedy mało kto przeżywa. Sam od dawna gram do PvP w hybrydzie (darkness/madness) i te ustawienie jest moim zdaniem najbardziej uniwersalne. Medale samę się zdobywają, a dodatkowy guard na hila/dpsa daje tylko pozytywne efekty. Dodatkowo świetnie jest forcepullować przeciwnika w ogień, lub prosto w tłum kolegów z drużyny.
Najlepiej wspominam walkę w duecie razem z sorkiem zbudowanym w hybryde (bańki i heal) - nie wiem jak to działa po 2.0 - ale wsześniej to niekiedy 3-4 średnich przeciwników nie było w stanie nas zabić. Oczywiście dps z naszej strony nie był oszałamiający, ale skupiając na sobie połowe przeciwnej drużyny dajemy naszym taką przewagę, ze są w stanie bez problemu zająć objectiwy.
Sam chętnie odświeżę swoje umiejętności PvP - jak by ktoś planował spontaniczne eventy PvP to daje za to ogromy +
- Tlao
- Posty: 258
- Rejestracja: środa, 7 listopada 2012, 16:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Assasyn wersja 2.0
Właśnie poprzednio grałem PvP hybrydą z naciskiem na deception, ale nie jestem specem od assa - ktoś to rozkminił teraz?
If it bleeds we can kill it.
Re: Assasyn wersja 2.0
http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20
Nowo wymyślona przeze mnie hybryda do dpsu, sprawdza się bardzo dobrze (ogólnie jakieś 200-300 dpsu więcej niż w czystym madness) i jest szalenie prosta w użyciu.
W porównaniu do czystego madness straciliśmy jedna dotke i trochę na dmgu aoe ale force nam się nigdy nie skończy(auto atack znika praktycznie z rotacji), jedyną możliwością na skończenie forca jest taka walka jak trasher, chociaż i tutaj użycie saber strike jest i tak niezwykle rzadkie, do tego zyskaliśmy trochę na wytrzymałości co przy ubranym w piżamę assasynie jest dość przydatne.
W rotacji używamy tylko 4 skili + finisher. Ogólnie rotacja której trzeba się trzymać to nałożenie dotki - disharge potem użycie death fielda, tłuczemy thrashem aż się nie odpali buff 'raze' i walimy crushing darkness potem walimy dalej thrashem aż do momentu aż się nie odpali znowu buff 'raze' i leci crushing darkness i zaraz potem znowu nakładamy discharge->death field itp. Drugi raze powinien odpalić się tuż przez zejściem cd na death field, zdarza się czasami że jednak jest inaczej, wtedy zaczynamy rotację bez użycia drugiego crushing darkness. Jak cel zejdzie poniżej 30% hp, to priorytetem staje się finisher.
Tutaj log z darvanis hard. (dps na cartelach nie powala ale tam ogólnie była lekka panika, rezowanie z cloaka i bieganina )
http://www.torparse.com/a/430413
Nowo wymyślona przeze mnie hybryda do dpsu, sprawdza się bardzo dobrze (ogólnie jakieś 200-300 dpsu więcej niż w czystym madness) i jest szalenie prosta w użyciu.
W porównaniu do czystego madness straciliśmy jedna dotke i trochę na dmgu aoe ale force nam się nigdy nie skończy(auto atack znika praktycznie z rotacji), jedyną możliwością na skończenie forca jest taka walka jak trasher, chociaż i tutaj użycie saber strike jest i tak niezwykle rzadkie, do tego zyskaliśmy trochę na wytrzymałości co przy ubranym w piżamę assasynie jest dość przydatne.
W rotacji używamy tylko 4 skili + finisher. Ogólnie rotacja której trzeba się trzymać to nałożenie dotki - disharge potem użycie death fielda, tłuczemy thrashem aż się nie odpali buff 'raze' i walimy crushing darkness potem walimy dalej thrashem aż do momentu aż się nie odpali znowu buff 'raze' i leci crushing darkness i zaraz potem znowu nakładamy discharge->death field itp. Drugi raze powinien odpalić się tuż przez zejściem cd na death field, zdarza się czasami że jednak jest inaczej, wtedy zaczynamy rotację bez użycia drugiego crushing darkness. Jak cel zejdzie poniżej 30% hp, to priorytetem staje się finisher.
Tutaj log z darvanis hard. (dps na cartelach nie powala ale tam ogólnie była lekka panika, rezowanie z cloaka i bieganina )
http://www.torparse.com/a/430413
Re: Assasyn wersja 2.0
Etenas
fajna hybrydka, taka do "piwa i chipsów"
Przetestuję jak najszybciej - ciekawe jak się sprawdzi na pvp ? hmm ...
fajna hybrydka, taka do "piwa i chipsów"
Przetestuję jak najszybciej - ciekawe jak się sprawdzi na pvp ? hmm ...
- Tlao
- Posty: 258
- Rejestracja: środa, 7 listopada 2012, 16:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Assasyn wersja 2.0
Hybryda Etenasa na PvP nie bardzo się nadaje. Obecnie PvP pogrywam trochę inną hybrydą Deception/Madness 0/31/15:
http://www.torhead.com/skill-calc#200Zf ... 0zZcrcor.3
Rotacja generalnie jak z Deception, ale jeszcze walimy dodatkowo i śmiało Death Fieldem w biegu - często z daleka, co jest bardzo przydatne oraz czasem awaryjnie Trash jak forca brakuje.
Pod PvE też całkiem spoko ale tylko na SM operacje.
http://www.torhead.com/skill-calc#200Zf ... 0zZcrcor.3
Rotacja generalnie jak z Deception, ale jeszcze walimy dodatkowo i śmiało Death Fieldem w biegu - często z daleka, co jest bardzo przydatne oraz czasem awaryjnie Trash jak forca brakuje.
Pod PvE też całkiem spoko ale tylko na SM operacje.
If it bleeds we can kill it.
Re: Assasyn wersja 2.0
przetestowałem - trudno się nią gra - jednak te 3500 armoru robi różnicęDragonian pisze:Etenas
fajna hybrydka, taka do "piwa i chipsów"
Przetestuję jak najszybciej - ciekawe jak się sprawdzi na pvp ? hmm ...
daję moje drzewko deception pod pvp - jest ono dopasowane indywidualnie do mojego stylu grania - a nuż ktoś się skusi
http://www.torhead.com/skill-calc#2000c ... RrbdzZbM.3
Ave
- Tlao
- Posty: 258
- Rejestracja: środa, 7 listopada 2012, 16:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Assasyn wersja 2.0
Nadal najwięcej zabawy mam grając hybrydą, ale wypróbuję Madness.
Czy drzewko z początku wątku jest aktualne?
Chcę popykać na PvP - jak obecnie wygląda rotacja, jakieś porady? W PvE też się sprawdza?
Czy drzewko z początku wątku jest aktualne?
Chcę popykać na PvP - jak obecnie wygląda rotacja, jakieś porady? W PvE też się sprawdza?
If it bleeds we can kill it.
Re: Assasyn wersja 2.0
http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 100&ver=20
Tutaj prosze drzewko pod pve, w pvp tez nim gram.
Rotacja się nie zmieniła, doszła tylko nowa rzecz, zdaża się że nam assasinate procnie i będzie można go użyć pomimo tego że cel ma więcej hp niż 30%, dodatkowo jak rzucamy aoe taunta dostajemy bufa na bodajże 6 sekund który zwiększa nam dmg reduction o 30% i to wsumie tyle zmian w porównaniu do tego co było.
Tutaj prosze drzewko pod pve, w pvp tez nim gram.
Rotacja się nie zmieniła, doszła tylko nowa rzecz, zdaża się że nam assasinate procnie i będzie można go użyć pomimo tego że cel ma więcej hp niż 30%, dodatkowo jak rzucamy aoe taunta dostajemy bufa na bodajże 6 sekund który zwiększa nam dmg reduction o 30% i to wsumie tyle zmian w porównaniu do tego co było.
- Tlao
- Posty: 258
- Rejestracja: środa, 7 listopada 2012, 16:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Assasyn wersja 2.0
Etanas - przypomnij, proszę rotację i jak cryt/surge, ect?
If it bleeds we can kill it.
Re: Assasyn wersja 2.0
Rotacja jakiej ja używam.
Death field-> creeping terror(te dwa są z 30m, więc od nich zaczynamy) i discharge, te skile rzucam zawsze razem gdyż nie muszę się zastanawiać i przyglądać czy doty są na celu czy nie bo wiem że jak cd na death field się skończył to za 3 sekundy doty zejdą.
Po rzuceniu tego podstawowego combo walimy thrashem i auto atakiem do zejścia cd z death fielda i wtedy ponawiamy rotacje, w czasie walenia thrashem i auto atakiem będzie nam się odpalał crushing darknes instantowy i możliwość wsadzenia assasinate nawet jak cel ma powyżej 30% hp, tych dwóch używamy jak tylko procną.
Trzeba pamiętać żeby nie rozchulać się zabardzo z thrashem, bo jak będziemy mieli force poniżej 40% i przyjdzie czas na wsadzenie death fielda z dotami to nam tego forca zabraknie i ja w tym momencie zazwyczaj panikuje i nic nie robie bo mam utrwalone że po death field idzie creeping terorr\discharge.
Co do cryta i surge.
Ja dąże do tego żeby cryta mieć nie więcej niż 150 ratingu. co do surga to ładujemy go do oporu, uważamy tylko żeby nam accuracy nie spadło poniżej 110% w force, alacrity ja osobiście nie chce mieć wogóle.
Death field-> creeping terror(te dwa są z 30m, więc od nich zaczynamy) i discharge, te skile rzucam zawsze razem gdyż nie muszę się zastanawiać i przyglądać czy doty są na celu czy nie bo wiem że jak cd na death field się skończył to za 3 sekundy doty zejdą.
Po rzuceniu tego podstawowego combo walimy thrashem i auto atakiem do zejścia cd z death fielda i wtedy ponawiamy rotacje, w czasie walenia thrashem i auto atakiem będzie nam się odpalał crushing darknes instantowy i możliwość wsadzenia assasinate nawet jak cel ma powyżej 30% hp, tych dwóch używamy jak tylko procną.
Trzeba pamiętać żeby nie rozchulać się zabardzo z thrashem, bo jak będziemy mieli force poniżej 40% i przyjdzie czas na wsadzenie death fielda z dotami to nam tego forca zabraknie i ja w tym momencie zazwyczaj panikuje i nic nie robie bo mam utrwalone że po death field idzie creeping terorr\discharge.
Co do cryta i surge.
Ja dąże do tego żeby cryta mieć nie więcej niż 150 ratingu. co do surga to ładujemy go do oporu, uważamy tylko żeby nam accuracy nie spadło poniżej 110% w force, alacrity ja osobiście nie chce mieć wogóle.
Re: Assasyn wersja 2.0
Panowie
czy tylko trash nabija wrath ? czy moze force ligthtning tez ? pytam dlatego ze po rzuceniu dishcharga trash nabije wrath - tak sie tylko zastanawiam bo nie gram w tym drzewku
a pisze dlatego ze mozna by użyc na starcie dish - reclnesses - force ligtning (jest wtedy z 30m) do cryta na wrath potem DF i CD a potem podbiec i walczyc z 4m
licze na sprostowanie
czy tylko trash nabija wrath ? czy moze force ligthtning tez ? pytam dlatego ze po rzuceniu dishcharga trash nabije wrath - tak sie tylko zastanawiam bo nie gram w tym drzewku
a pisze dlatego ze mozna by użyc na starcie dish - reclnesses - force ligtning (jest wtedy z 30m) do cryta na wrath potem DF i CD a potem podbiec i walczyc z 4m
licze na sprostowanie
Re: Assasyn wersja 2.0
Nie nabija, jest zreszta napisane w skilu ze melee attacks i zdecydowanie odradzam używanie skili castujących jeśli nie sa one konieczne i discharge nie użyjesz z 30m bo ten skil dziala tylko z 10m, więc wogóle pomysł Drago chybiony.
Re: Assasyn wersja 2.0
tak jak mowilem nie gram sinem madnessem wiec sie pomylilemDragonian pisze:Panowie
czy tylko trash nabija wrath ? czy moze force ligthtning tez ? pytam dlatego ze po rzuceniu dishcharga trash nabije wrath - tak sie tylko zastanawiam bo nie gram w tym drzewku
a pisze dlatego ze mozna by użyc na starcie dish - reclnesses - force ligtning (jest wtedy z 30m) do cryta na wrath potem DF i CD a potem podbiec i walczyc z 4m
licze na sprostowanie
apropo widzialem jakiego francuza co w tym madnesie 4200 na kukle krecil - pełen szacun
Re: Assasyn wersja 2.0
mogę prosić o updata buildu po nowym patchu?
znalazłem coś takiego:http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=747880
co Wy na to? nadal madness 8/2/36?
znalazłem coś takiego:http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=747880
co Wy na to? nadal madness 8/2/36?
Re: Assasyn wersja 2.0
Zależnie od preferencji dużo osób gra teraz na 8/0/38 z punktami w aoe taunta
Re: Assasyn wersja 2.0
Ten build który wsadziłem pare postów wcześniej jest dalej aktualny.
Re: Assasyn wersja 2.0
Po dokładniejszym przetestowaniu obu buildów polecam trzymać się tego starego, lepszy force managment za cenę 1 defensywnego cooldownu którego nie używa się prawie nigdy mówi samo za siebie (jest to oczywiście wyłącznie moja opinia)
Re: Assasyn wersja 2.0
Poprawka w zasadzie to nie musimy rezygnować z redukcji kosztem 2 pktow w corrupted flesh co wydaje się całkiem sensowną zmianą która aktualnie testuje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości