Statki w SC
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy SC
Regulamin forum
- Jeden statek to jeden temat.
- Do ogólnej dyskusji o statkach przeznaczony jest temat Statki w SC.
- Jeśli statek nie posiada swojego tematu należy założyć nowy w temacie wpisując wyłącznie pełną nazwę statku.
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Aquila wygląda faktycznie na jednostkę dowodzenia (Command & Control). Na początku myślałem, że AWACS albo coś do walki elektronicznej, ale te anteny trochę małe
Phoenix z tym mam problem bo jest trochę inne ujęcie i nie widać dobrze przedziału hangarowego. Myślałem, że wypuszczą wersję bez snub fighter'a
Jeśli chodzi o wersje transportową to myślę, że byłaby to zbędna redundancja względem innych jednostek - jest przecież Caterpillar i Merchantman
Może faktycznie jakaś wersja szturmowa - cięższe działa w wieżach oraz dodatkowe pylony na uzbrojenie na gondolach silników?
Opcja eksploracyjna średnio mi pasi - jest Freelancer i Carrack. Badanie nowego jump point'a imo lepiej przeprowadzać w czymś mniejszym, bardziej zwrotnym (i tańszym)
Co nie zmienia faktu, że możesz mieć 100% racji Gebbeth. Connie jest jednym z najwcześniejszych statków stale dostępnych w sklepie i dużo ludzi ją kupiło, więc mogą zrobić kalkę z Freelancera - transport, wersja szturmowa, C&C + walka elektroniczna i kartografia\salvaging
Phoenix z tym mam problem bo jest trochę inne ujęcie i nie widać dobrze przedziału hangarowego. Myślałem, że wypuszczą wersję bez snub fighter'a
Jeśli chodzi o wersje transportową to myślę, że byłaby to zbędna redundancja względem innych jednostek - jest przecież Caterpillar i Merchantman
Może faktycznie jakaś wersja szturmowa - cięższe działa w wieżach oraz dodatkowe pylony na uzbrojenie na gondolach silników?
Opcja eksploracyjna średnio mi pasi - jest Freelancer i Carrack. Badanie nowego jump point'a imo lepiej przeprowadzać w czymś mniejszym, bardziej zwrotnym (i tańszym)
Co nie zmienia faktu, że możesz mieć 100% racji Gebbeth. Connie jest jednym z najwcześniejszych statków stale dostępnych w sklepie i dużo ludzi ją kupiło, więc mogą zrobić kalkę z Freelancera - transport, wersja szturmowa, C&C + walka elektroniczna i kartografia\salvaging
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Neraki
- Posty: 224
- Rejestracja: czwartek, 31 lipca 2014, 10:22
- Medals: 1
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Star Citizen
Kurczę kuszą coraz bardziej aż człowiek żałuje ze wydał cześć oszczędności na Project Cars...
Wracając do tematu ile musiał bym wydać by dostać sie do testów i co polecali byście zakupić.
Wracając do tematu ile musiał bym wydać by dostać sie do testów i co polecali byście zakupić.
Re: Star Citizen
Podłączam się do pytaniaNeraki pisze:Kurczę kuszą coraz bardziej aż człowiek żałuje ze wydał cześć oszczędności na Project Cars...
Wracając do tematu ile musiał bym wydać by dostać sie do testów i co polecali byście zakupić.
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Najtańszy pakiet z grą (30$) + 5$ za dostęp do Arena Commander. W cenie m.in pełna wersja single player gry (Squadron 42), pełna wersja mmo (Star Citizen)Neraki pisze:Kurczę kuszą coraz bardziej aż człowiek żałuje ze wydał cześć oszczędności na Project Cars...
Wracając do tematu ile musiał bym wydać by dostać sie do testów i co polecali byście zakupić.
Droższa opcja to pakiet za 40$ +5$ za AC - perki jak wyżej plus dostęp do wszystkich bet (AC to pre-alfa jednego modułu)
Aktualnie w Arena Commander są: Aurora, 300i i Hornet. Więc aby mieć dostęp w AC do 300i lub Horneta trzeba mieć taki statek w hangarze (niekoniecznie w pakiecie). Aurora jest z automatu.
Statki wieloosobowe będą później.
Jestem daleki od polecania czegokolwiek, gdyż wbrew temu co można wyczytać na różnych forach\wątkach Arena Commander nie jest nawet alfą gry i w żaden sposób nie odzwierciedla finalnego produktu.
Pakiety i statki można w dowolnym momencie zamienić na kredyty, dołożyć trochę i kupić coś innego, więc nie ma obawy ze utkniesz z czymś czego nie chcesz. Przynajmniej na razie - po premierze w sklepie RSI do kupienia za $ będą tylko paczki podstawowe - z Aurorą i Mustangiem
Jeśli zamierzasz grać sam (a nie jesteś hardocorwym fanem SC) to maksymalny statek jaki warto kupić to Freelancer. Zasada jest taka, że im bardziej wyspecjalizowany statek w jednym zadaniu tym słabszy w pozostałych np. uzbrojony po czubki lotek Hornet nie nadaje się jako statek transportowy czy kurierski.
Napisz czym na początku chciałbyś się zająć, wtedy będę mógł coś zasugerować
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Neraki
- Posty: 224
- Rejestracja: czwartek, 31 lipca 2014, 10:22
- Medals: 1
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Star Citizen
Gra interesuje sie od dawna i głownie exploracja przyciągnęła moja uwagę oczywiście aspekt pvp i transport rownież ale zwiedzanie zakamarków wszechświata to jak dla mnie numer jeden możliwe ze to sie zmieni jak wyjdzie gra.
Plus nie mam zamiaru grać sam znajomy tez jest zainteresowany no i Kohorta która jak mniemam rownież będzie podbijać wszechświat !!
Plus nie mam zamiaru grać sam znajomy tez jest zainteresowany no i Kohorta która jak mniemam rownież będzie podbijać wszechświat !!
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Star Citizen
W takim razie wariant 300i -> 315pNeraki pisze:Gra interesuje sie od dawna i głownie exploracja przyciągnęła moja uwagę oczywiście aspekt pvp i transport rownież ale zwiedzanie zakamarków wszechświata to jak dla mnie numer jeden możliwe ze to sie zmieni jak wyjdzie gra.
Plus nie mam zamiaru grać sam znajomy tez jest zainteresowany no i Kohorta która jak mniemam rownież będzie podbijać wszechświat !!
[yt][/yt]
W pakiecie startowym za 75$. Dodasz do tego 5$ za Arena Commander i masz dostęp do 300i na arenie.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
Re: Star Citizen
W Star Citizenie chciałbym się zająć Trade Runami jak i Bounty Huntingiem. Czy jest jakiś statek "hybryda" który mi pozwoli na stracie zajmować się tymi dwoma rzeczami na raz czy też lepiej się skupić na jednym z tych dwóch zajęć i dopiero po uzbieraniu wystarczającej ilości pieniędzy kupić statek który będzie odpowiedni dla drugiego zajęcia?
Z innej beczki: Czy na klawiaturze i myszce da się jakoś grać czy dla pełnej satysfakcji z gry powinienem zakupić jakiś profesjonalny Joystick?
Z innej beczki: Czy na klawiaturze i myszce da się jakoś grać czy dla pełnej satysfakcji z gry powinienem zakupić jakiś profesjonalny Joystick?
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Bounty Hunting - czyli PvP oraz walka PvE. Z tego co wiem na podstawie wywiadów to oprócz zwykłego zestrzeliwania statków będą też misje, gdzie trzeba będzie "złapać" innego gracza, czyli po rozwaleniu jego statku na kawałki zgarnąć jego escape pod'a - czyli potrzeba statek z sporą siłą ognia a do tego przynajmniej dwumiejscowy - Super Hornet, Freelancer MIS lub Cutlass. Jeśli do tego chcesz mieć przestrzeń ładunkową to skłaniał bym się kierunku Freelancer i Cutlass, ale to pod warunkiem że wszystko w jednym... niestety aktualnie dostępny jest tylko pakiet z CutlassAdryk pisze:W Star Citizenie chciałbym się zająć Trade Runami jak i Bounty Huntingiem. Czy jest jakiś statek "hybryda" który mi pozwoli na stracie zajmować się tymi dwoma rzeczami na raz czy też lepiej się skupić na jednym z tych dwóch zajęć i dopiero po uzbieraniu wystarczającej ilości pieniędzy kupić statek który będzie odpowiedni dla drugiego zajęcia?
Z innej beczki: Czy na klawiaturze i myszce da się jakoś grać czy dla pełnej satysfakcji z gry powinienem zakupić jakiś profesjonalny Joystick?
Na razie nie wiadomo jeszcze jak np odbywać się ma ładowanie "klienta" do statku, czy trzeba będzie wyjść samemu w przestrzeń i wepchnąć gościa do bagażnika, czy też posiadając tractor beam odbędzie się to automatycznie? Poza tym trwa dyskusja jak więźnia traktować - jako "kopię" gracza czyli poszukiwany rezuje się normalnie i sobie gra gdy w tym czasie Łowca Nagród wiezie jego "stare" ciało jako dowód wykonania zlecenia, czy też w momencie "złapania" nagroda magicznie wpływa na konto a ciało znika czy też złapany gracz grzecznie czeka w bagażniku aż zostanie dostarczony a jeśli tak to ile Bounty Hunter ma czasu aby go dowieźć - każdy chce grać, a siedzieć 3 dni (albo i dłużej) nie jest zabawne
Myślę, że z czasem każdy będzie miał dedykowany statek do konkretnego zajęcia
Wybacz ścianę tekstu, ale to jest jeden z tematów "na desce kreślarskiej"
Co się tyczy kontrolera to Chriss Roberts powiedział, że zależy mu aby wszystkie typy kontrolerów były obsługiwane i żeby żaden nie dawał przewagi. Wg mnie "uber pro config" to Oculus Rift \ TrackIR + Voice Attack + HOTAS, ale z tym poczekałbym tuż przed premierą gry bo jest spora szansa (100%), że jeden z producentów wypuści zestaw dedykowany do SC.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Do bounty na chwilę obecną na pewno Avenger będzie służyć bo ma wmontowane kriokomory . Prawie na pewno będzie można zamontować taki moduł też w innych statkach, ale na razie nic o tym nie wiadomo dokładniej. A do transportu jest dużo opcji, przejrzyj sobie na stronie statki, które są podpisane jako trade.Adryk pisze:W Star Citizenie chciałbym się zająć Trade Runami jak i Bounty Huntingiem. Czy jest jakiś statek "hybryda" który mi pozwoli na stracie zajmować się tymi dwoma rzeczami na raz czy też lepiej się skupić na jednym z tych dwóch zajęć i dopiero po uzbieraniu wystarczającej ilości pieniędzy kupić statek który będzie odpowiedni dla drugiego zajęcia?
Z innej beczki: Czy na klawiaturze i myszce da się jakoś grać czy dla pełnej satysfakcji z gry powinienem zakupić jakiś profesjonalny Joystick?
Co do joya. To kwestia gustu moim zdaniem.
Edit.
W Phoenixie rzuciło mi się w oczy to, że ma szklany sufit w ładowni. Tak jakby wyglądanie przez niego było użyteczne. W ogóle ten moduł wygląda u niego jakby to był oddzielny statek do abordażu. Taurus natomiast nie wygląda na jakoś szczególnie uzbrojonego, bo w pozostałych są pokazane wieżyczki, stąd wniosek, że to opcja transportowa.
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Ale Connie jako transportowiec... da się, ale trochę szkoda
A ten szklany dach - może Phoenix jest wycieczkowcem \ limuzyną dla VIPów? Sypialnia + jacuzzi z widokiem na gwiazdy? Albo Connie-Camper
[ obraz zewnętrzny ]
A ten szklany dach - może Phoenix jest wycieczkowcem \ limuzyną dla VIPów? Sypialnia + jacuzzi z widokiem na gwiazdy? Albo Connie-Camper
[ obraz zewnętrzny ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Wtedy bez sensu byłby 890JAndarist pisze: A ten szklany dach - może Phoenix jest wycieczkowcem \ limuzyną dla VIPów? Sypialnia + jacuzzi z widokiem na gwiazdy? Albo Connie-Camper
Ostatnio zmieniony niedziela, 10 sierpnia 2014, 15:28 przez Gebbeth, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Pozwoliłem sobie wydzielić osobny wątek na okręty.
Powód: Pozwoliłem sobie wydzielić osobny wątek na okręty.
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Okręty w SC
Niekoniecznie. Jump jest większy, droższy i bardziej luksusowy
Podobnie jak w przypadku Freelancer DUR jest też Carack.
Podobnie jak w przypadku Freelancer DUR jest też Carack.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Neraki
- Posty: 224
- Rejestracja: czwartek, 31 lipca 2014, 10:22
- Medals: 1
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Star Citizen
OOO dobrze wiedzieć ze jest coś takiego jak Voice Attack bo posiadam Thrustmaster Hotas Warthog który od antycznych czasów spoczywa w odmętach komody i czeka na swój powrót do łask ^^ I nie mogę się doczekać aż w końcu Sony wypości swój odpowiednik Oculus Rift. W SC będzie to bezcenny dodatek.Andarist pisze: Co się tyczy kontrolera to Chriss Roberts powiedział, że zależy mu aby wszystkie typy kontrolerów były obsługiwane i żeby żaden nie dawał przewagi. Wg mnie "uber pro config" to Oculus Rift \ TrackIR + Voice Attack + HOTAS, ale z tym poczekałbym tuż przed premierą gry bo jest spora szansa (100%), że jeden z producentów wypuści zestaw dedykowany do SC.
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Citizen
W tym temacie jest filmik jak działa VA.Neraki pisze:OOO dobrze wiedzieć ze jest coś takiego jak Voice Attack bo posiadam Thrustmaster Hotas Warthog który od antycznych czasów spoczywa w odmętach komody i czeka na swój powrót do łask ^^ I nie mogę się doczekać aż w końcu Sony wypości swój odpowiednik Oculus Rift. W SC będzie to bezcenny dodatek.Andarist pisze: Co się tyczy kontrolera to Chriss Roberts powiedział, że zależy mu aby wszystkie typy kontrolerów były obsługiwane i żeby żaden nie dawał przewagi. Wg mnie "uber pro config" to Oculus Rift \ TrackIR + Voice Attack + HOTAS, ale z tym poczekałbym tuż przed premierą gry bo jest spora szansa (100%), że jeden z producentów wypuści zestaw dedykowany do SC.
http://www.9kohorta.com/forum/viewtopic ... 76#p244676
BTW
Przegapiłem premierę Gladiatora Fajnie, że będziemy mieć lekki myśliwiec własnej konstrukcji Z grubsza chyba specyfikacja podobna do Khartu (też np. 8 thursterów).
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Okręty w SC
@Neraki
Jeśli masz na myśli project Morpheus to jeszcze nie widziałem filmów z Star Citizen. Na razie chyba to głównie przeznaczone jest pod PS4? Wiem że CIG ściśle współpracuje z ekipą od Oculus, chociaż na razie Oculus Rift ma za małą rozdzielczość... w każdym razie TrackIR i Rift działają z Star Citizen, filmów z Morpheusem (oprócz Matrixa) nie widziałem. CR w wywiadzie powiedział, że rozszerzona rzeczywistość jest elementem, który chcą dodać do gry, ale jest to aktualnie "ficzer" odłożony na mniejszy palnik. Oculus działa tak dobrze bo część devów to fani i w prywatnym czasie dłubali przy sofcie
@Gebbeth
Na papierze Karthu prezentuje się nieco lepiej - mocniejsze silniki i tarcze. Mnie też ciekawi implementacja "technologii Xi'An", czyli tego co było bonusem przy wyborze Freelancera - skanery opracowane wraz z Xi'An. Karthu ma być super zwrotny, czyli pewnie da się na nim ciaśniej skręcać bez utraty przytomności.
Generalnie zastanawia mnie ten Gladius bo jest sporo statków lepszych w porównywalnej cenie np Aurora LN - wg mnie to lepszy wybór
Jeśli masz na myśli project Morpheus to jeszcze nie widziałem filmów z Star Citizen. Na razie chyba to głównie przeznaczone jest pod PS4? Wiem że CIG ściśle współpracuje z ekipą od Oculus, chociaż na razie Oculus Rift ma za małą rozdzielczość... w każdym razie TrackIR i Rift działają z Star Citizen, filmów z Morpheusem (oprócz Matrixa) nie widziałem. CR w wywiadzie powiedział, że rozszerzona rzeczywistość jest elementem, który chcą dodać do gry, ale jest to aktualnie "ficzer" odłożony na mniejszy palnik. Oculus działa tak dobrze bo część devów to fani i w prywatnym czasie dłubali przy sofcie
@Gebbeth
Na papierze Karthu prezentuje się nieco lepiej - mocniejsze silniki i tarcze. Mnie też ciekawi implementacja "technologii Xi'An", czyli tego co było bonusem przy wyborze Freelancera - skanery opracowane wraz z Xi'An. Karthu ma być super zwrotny, czyli pewnie da się na nim ciaśniej skręcać bez utraty przytomności.
Generalnie zastanawia mnie ten Gladius bo jest sporo statków lepszych w porównywalnej cenie np Aurora LN - wg mnie to lepszy wybór
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Okręty w SC
Pożyjemy zobaczymyAndarist pisze:Na papierze Karthu prezentuje się nieco lepiej - mocniejsze silniki i tarcze. Mnie też ciekawi implementacja "technologii Xi'An", czyli tego co było bonusem przy wyborze Freelancera - skanery opracowane wraz z Xi'An. Karthu ma być super zwrotny, czyli pewnie da się na nim ciaśniej skręcać bez utraty przytomności.
Do gry solo na pewno, ale jak się będzie latać flotą w celu walki, to chyba Gladius będzie bardziej przydatny do ciasnych starć flot.Andarist pisze:Generalnie zastanawia mnie ten Gladius bo jest sporo statków lepszych w porównywalnej cenie np Aurora LN - wg mnie to lepszy wybór
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Okręty w SC
jest jeden mały drobiazg, który może wszystko zmienić: Gladius jest kwalifikowany jako lekki myśliwiec, a zgodnie z tym co CR mówił w "10 for the Chairman" lekkie myśliwce nie mogą samodzielnie dokonywać skoków między systemowych. Pytanie czy da się taki jumpengine wsadzić? Trzeba poczekać aż "comming soon" zamieni się na konkretne dane...
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Okręty w SC
Po to są IdrisyAndarist pisze:jest jeden mały drobiazg, który może wszystko zmienić: Gladius jest kwalifikowany jako lekki myśliwiec, a zgodnie z tym co CR mówił w "10 for the Chairman" lekkie myśliwce nie mogą samodzielnie dokonywać skoków między systemowych. Pytanie czy da się taki jumpengine wsadzić? Trzeba poczekać aż "comming soon" zamieni się na konkretne dane...
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Okręty w SC
A jak masz lotniskowiec klasy Bengal to już w ogóle luzikGebbeth pisze:[...]
Po to są Idrisy
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Okręty w SC
No i wszystko jasne. Podczas fanparty (Gamescom) Chris Roberts oficjalnie ogłosił Constelation lineup:
Taurus - transporter (uzbrojenie defensywne)
Andromeda - oryginalna konfiguracja (uzbrojenie ofensywne + stubfighter)
Aquilla - statek eksploracyjny (zamiast myśliwca ma terenówkę)
Phoenix - luksusowa limuzyna (myśliwiec + terenówka)
gazik
małe latadełko
edit
Z dodatkowych informacji:
- pierwsze grywalne demo Murray Cup - wyścigów lotniczo-kosmicznych w SC,
- prezentacja trybu wieloosobowego na przykładzie Constellation (pilot i dwóch strzelców),
- zapowiedź (ok 28 sierpnia) kolejnej wersji Arena Commander 0.9 a w niej m.in. Vanduu,l Swarm co-op, ustawki z kuplami (invite deathmatch), leader board, nowy sound engine,
- wszyscy backerzy będa mieli dostęp do wszystkich hangarów, w końcowej wersji gry hangar będzie miał znaczenie raczej kosmetyczne oraz okresli startową lokację np Deluxe - Ziemia, Discount - jakaś nowa kolonia na obrzeżach imperium,
- podczas PAX Australia (31 październik) premiera modułu FPS!
hangary
[yt][/yt]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Okręty w SC
Hehe trafiłeś z tym Phoenixem
Tzn?- wszyscy backerzy będa mieli dostęp do wszystkich hangarów, w końcowej wersji gry hangar będzie miał znaczenie raczej kosmetyczne oraz okresli startową lokację np Deluxe - Ziemia, Discount - jakaś nowa kolonia na obrzeżach imperium,
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Okręty w SC
Do dzisiaj było tak, że o tym jaki hangar ktoś miał decydował największy posiadany przez niego statek (można było za kilka dolców dokupić większy). Aurora - discount, Freelancer - Business, Constellation - Deluxe, Caterpillar - Asteroid.
Po zmianie niezależnie od tego jakie statki ktoś posiada będzie mógł wybrać sobie dowolny hangar np Wcisnąć Horneta do Discount. Hangary mają być modułowe i rozbudowywalne np będzie można dodać sobie strzelnicę, warsztat itp itd
Zrezygnowano z dotychczasowej nomenklatury na rzecz nazw producentów (nowe nazwy na filmiku w poprzednim poście).
Wybór hangaru definiuje startową planetę np dawny asteroid będzie w jakimś pogranicznym układzie planetarnym. Mają być 4 lub 5 (piąta dla backerów) strefy startowe potem będzie można kupować sobie hangary w innych miejscach.
Nowe hangary chyba będą dostępne już w wersji 1.0 modułu hangarowego.
zajawka Murray Cup
[yt][/yt]
Po zmianie niezależnie od tego jakie statki ktoś posiada będzie mógł wybrać sobie dowolny hangar np Wcisnąć Horneta do Discount. Hangary mają być modułowe i rozbudowywalne np będzie można dodać sobie strzelnicę, warsztat itp itd
Zrezygnowano z dotychczasowej nomenklatury na rzecz nazw producentów (nowe nazwy na filmiku w poprzednim poście).
Wybór hangaru definiuje startową planetę np dawny asteroid będzie w jakimś pogranicznym układzie planetarnym. Mają być 4 lub 5 (piąta dla backerów) strefy startowe potem będzie można kupować sobie hangary w innych miejscach.
Nowe hangary chyba będą dostępne już w wersji 1.0 modułu hangarowego.
zajawka Murray Cup
[yt][/yt]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Okręty w SC
Hehe i tak będą pewnie nielegalne wyścigi
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Okręty w SC
Ba! Dłubiesz w garażu, tzn hangarze przy swoim dopieszczonym 300i, w końcu trzeba go z kumplami przetestowaćGebbeth pisze:Hehe i tak będą pewnie nielegalne wyścigi
btw
Można w sklepie RSI kupić Connie w wersji Phoenix (stand alone lub upgrade) - zostało jeszcze 4800 sztuk
btw2
właśnie stuknął 50 milion! Języki obcych (Vanduul, Xi'An, Baanu) odblokowane!!!
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Okręty w SC
Ciekawe jak rozwiążą komunikację międzyrasową.Andarist pisze:Ba! Dłubiesz w garażu, tzn hangarze przy swoim dopieszczonym 300i, w końcu trzeba go z kumplami przetestowaćGebbeth pisze:Hehe i tak będą pewnie nielegalne wyścigi
btw
Można w sklepie RSI kupić Connie w wersji Phoenix (stand alone lub upgrade) - zostało jeszcze 4800 sztuk
btw2
właśnie stuknął 50 milion! Języki obcych (Vanduul, Xi'An, Baanu) odblokowane!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości