Statki w SC

Dział przeznaczony na dyskusje nad statkami i okrętami.

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy SC

Regulamin forum
  1. Jeden statek to jeden temat.
  2. Do ogólnej dyskusji o statkach przeznaczony jest temat Statki w SC.
  3. Jeśli statek nie posiada swojego tematu należy założyć nowy w temacie wpisując wyłącznie pełną nazwę statku.
Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » niedziela, 10 sierpnia 2014, 11:52

Aquila wygląda faktycznie na jednostkę dowodzenia (Command & Control). Na początku myślałem, że AWACS albo coś do walki elektronicznej, ale te anteny trochę małe

Phoenix z tym mam problem bo jest trochę inne ujęcie i nie widać dobrze przedziału hangarowego. Myślałem, że wypuszczą wersję bez snub fighter'a

Jeśli chodzi o wersje transportową to myślę, że byłaby to zbędna redundancja względem innych jednostek - jest przecież Caterpillar i Merchantman
Może faktycznie jakaś wersja szturmowa - cięższe działa w wieżach oraz dodatkowe pylony na uzbrojenie na gondolach silników?

Opcja eksploracyjna średnio mi pasi - jest Freelancer i Carrack. Badanie nowego jump point'a imo lepiej przeprowadzać w czymś mniejszym, bardziej zwrotnym (i tańszym) ;)

Co nie zmienia faktu, że możesz mieć 100% racji Gebbeth. Connie jest jednym z najwcześniejszych statków stale dostępnych w sklepie i dużo ludzi ją kupiło, więc mogą zrobić kalkę z Freelancera - transport, wersja szturmowa, C&C + walka elektroniczna i kartografia\salvaging
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Neraki
Posty: 224
Rejestracja: czwartek, 31 lipca 2014, 10:22
Medals: 1
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

ArcheAge Legionista

Re: Star Citizen

Post autor: Neraki » niedziela, 10 sierpnia 2014, 12:06

Kurczę kuszą coraz bardziej aż człowiek żałuje ze wydał cześć oszczędności na Project Cars...
Wracając do tematu ile musiał bym wydać by dostać sie do testów i co polecali byście zakupić.

Awatar użytkownika
Qho
Posty: 87
Rejestracja: czwartek, 1 maja 2014, 12:50
Gender:
Status:
Offline

Re: Star Citizen

Post autor: Qho » niedziela, 10 sierpnia 2014, 13:02

Neraki pisze:Kurczę kuszą coraz bardziej aż człowiek żałuje ze wydał cześć oszczędności na Project Cars...
Wracając do tematu ile musiał bym wydać by dostać sie do testów i co polecali byście zakupić.
Podłączam się do pytania :)

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » niedziela, 10 sierpnia 2014, 13:05

Neraki pisze:Kurczę kuszą coraz bardziej aż człowiek żałuje ze wydał cześć oszczędności na Project Cars...
Wracając do tematu ile musiał bym wydać by dostać sie do testów i co polecali byście zakupić.
Najtańszy pakiet z grą (30$) + 5$ za dostęp do Arena Commander. W cenie m.in pełna wersja single player gry (Squadron 42), pełna wersja mmo (Star Citizen)

Droższa opcja to pakiet za 40$ +5$ za AC - perki jak wyżej plus dostęp do wszystkich bet (AC to pre-alfa jednego modułu)

Aktualnie w Arena Commander są: Aurora, 300i i Hornet. Więc aby mieć dostęp w AC do 300i lub Horneta trzeba mieć taki statek w hangarze (niekoniecznie w pakiecie). Aurora jest z automatu.
Statki wieloosobowe będą później.

Jestem daleki od polecania czegokolwiek, gdyż wbrew temu co można wyczytać na różnych forach\wątkach Arena Commander nie jest nawet alfą gry i w żaden sposób nie odzwierciedla finalnego produktu.

Pakiety i statki można w dowolnym momencie zamienić na kredyty, dołożyć trochę i kupić coś innego, więc nie ma obawy ze utkniesz z czymś czego nie chcesz. Przynajmniej na razie - po premierze w sklepie RSI do kupienia za $ będą tylko paczki podstawowe - z Aurorą i Mustangiem

Jeśli zamierzasz grać sam (a nie jesteś hardocorwym fanem SC) to maksymalny statek jaki warto kupić to Freelancer. Zasada jest taka, że im bardziej wyspecjalizowany statek w jednym zadaniu tym słabszy w pozostałych np. uzbrojony po czubki lotek Hornet nie nadaje się jako statek transportowy czy kurierski.

Napisz czym na początku chciałbyś się zająć, wtedy będę mógł coś zasugerować :)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Neraki
Posty: 224
Rejestracja: czwartek, 31 lipca 2014, 10:22
Medals: 1
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

ArcheAge Legionista

Re: Star Citizen

Post autor: Neraki » niedziela, 10 sierpnia 2014, 13:18

Gra interesuje sie od dawna i głownie exploracja przyciągnęła moja uwagę oczywiście aspekt pvp i transport rownież ale zwiedzanie zakamarków wszechświata to jak dla mnie numer jeden możliwe ze to sie zmieni jak wyjdzie gra.
Plus nie mam zamiaru grać sam :) znajomy tez jest zainteresowany no i Kohorta która jak mniemam rownież będzie podbijać wszechświat !!

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » niedziela, 10 sierpnia 2014, 13:34

Neraki pisze:Gra interesuje sie od dawna i głownie exploracja przyciągnęła moja uwagę oczywiście aspekt pvp i transport rownież ale zwiedzanie zakamarków wszechświata to jak dla mnie numer jeden możliwe ze to sie zmieni jak wyjdzie gra.
Plus nie mam zamiaru grać sam :) znajomy tez jest zainteresowany no i Kohorta która jak mniemam rownież będzie podbijać wszechświat !!
W takim razie wariant 300i -> 315p

[yt][/yt]

W pakiecie startowym za 75$. Dodasz do tego 5$ za Arena Commander i masz dostęp do 300i na arenie.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Qho
Posty: 87
Rejestracja: czwartek, 1 maja 2014, 12:50
Gender:
Status:
Offline

Re: Star Citizen

Post autor: Qho » niedziela, 10 sierpnia 2014, 14:11

W Star Citizenie chciałbym się zająć Trade Runami jak i Bounty Huntingiem. Czy jest jakiś statek "hybryda" który mi pozwoli na stracie zajmować się tymi dwoma rzeczami na raz czy też lepiej się skupić na jednym z tych dwóch zajęć i dopiero po uzbieraniu wystarczającej ilości pieniędzy kupić statek który będzie odpowiedni dla drugiego zajęcia?

Z innej beczki: Czy na klawiaturze i myszce da się jakoś grać czy dla pełnej satysfakcji z gry powinienem zakupić jakiś profesjonalny Joystick? ;)

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » niedziela, 10 sierpnia 2014, 15:03

Adryk pisze:W Star Citizenie chciałbym się zająć Trade Runami jak i Bounty Huntingiem. Czy jest jakiś statek "hybryda" który mi pozwoli na stracie zajmować się tymi dwoma rzeczami na raz czy też lepiej się skupić na jednym z tych dwóch zajęć i dopiero po uzbieraniu wystarczającej ilości pieniędzy kupić statek który będzie odpowiedni dla drugiego zajęcia?

Z innej beczki: Czy na klawiaturze i myszce da się jakoś grać czy dla pełnej satysfakcji z gry powinienem zakupić jakiś profesjonalny Joystick? ;)
Bounty Hunting - czyli PvP oraz walka PvE. Z tego co wiem na podstawie wywiadów to oprócz zwykłego zestrzeliwania statków będą też misje, gdzie trzeba będzie "złapać" innego gracza, czyli po rozwaleniu jego statku na kawałki zgarnąć jego escape pod'a - czyli potrzeba statek z sporą siłą ognia a do tego przynajmniej dwumiejscowy - Super Hornet, Freelancer MIS lub Cutlass. Jeśli do tego chcesz mieć przestrzeń ładunkową to skłaniał bym się kierunku Freelancer i Cutlass, ale to pod warunkiem że wszystko w jednym... niestety aktualnie dostępny jest tylko pakiet z Cutlass

Na razie nie wiadomo jeszcze jak np odbywać się ma ładowanie "klienta" do statku, czy trzeba będzie wyjść samemu w przestrzeń i wepchnąć gościa do bagażnika, czy też posiadając tractor beam odbędzie się to automatycznie? Poza tym trwa dyskusja jak więźnia traktować - jako "kopię" gracza czyli poszukiwany rezuje się normalnie i sobie gra gdy w tym czasie Łowca Nagród wiezie jego "stare" ciało jako dowód wykonania zlecenia, czy też w momencie "złapania" nagroda magicznie wpływa na konto a ciało znika czy też złapany gracz grzecznie czeka w bagażniku aż zostanie dostarczony a jeśli tak to ile Bounty Hunter ma czasu aby go dowieźć - każdy chce grać, a siedzieć 3 dni (albo i dłużej) nie jest zabawne ;)

Myślę, że z czasem każdy będzie miał dedykowany statek do konkretnego zajęcia

Wybacz ścianę tekstu, ale to jest jeden z tematów "na desce kreślarskiej"

Co się tyczy kontrolera to Chriss Roberts powiedział, że zależy mu aby wszystkie typy kontrolerów były obsługiwane i żeby żaden nie dawał przewagi. Wg mnie "uber pro config" to Oculus Rift \ TrackIR + Voice Attack + HOTAS, ale z tym poczekałbym tuż przed premierą gry bo jest spora szansa (100%), że jeden z producentów wypuści zestaw dedykowany do SC.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Gebbeth » niedziela, 10 sierpnia 2014, 15:15

Adryk pisze:W Star Citizenie chciałbym się zająć Trade Runami jak i Bounty Huntingiem. Czy jest jakiś statek "hybryda" który mi pozwoli na stracie zajmować się tymi dwoma rzeczami na raz czy też lepiej się skupić na jednym z tych dwóch zajęć i dopiero po uzbieraniu wystarczającej ilości pieniędzy kupić statek który będzie odpowiedni dla drugiego zajęcia?

Z innej beczki: Czy na klawiaturze i myszce da się jakoś grać czy dla pełnej satysfakcji z gry powinienem zakupić jakiś profesjonalny Joystick? ;)
Do bounty na chwilę obecną na pewno Avenger będzie służyć bo ma wmontowane kriokomory . Prawie na pewno będzie można zamontować taki moduł też w innych statkach, ale na razie nic o tym nie wiadomo dokładniej. A do transportu jest dużo opcji, przejrzyj sobie na stronie statki, które są podpisane jako trade.

Co do joya. To kwestia gustu moim zdaniem.

Edit.
W Phoenixie rzuciło mi się w oczy to, że ma szklany sufit w ładowni. Tak jakby wyglądanie przez niego było użyteczne. W ogóle ten moduł wygląda u niego jakby to był oddzielny statek do abordażu. Taurus natomiast nie wygląda na jakoś szczególnie uzbrojonego, bo w pozostałych są pokazane wieżyczki, stąd wniosek, że to opcja transportowa.
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » niedziela, 10 sierpnia 2014, 15:22

Ale Connie jako transportowiec... da się, ale trochę szkoda ;)

A ten szklany dach - może Phoenix jest wycieczkowcem \ limuzyną dla VIPów? Sypialnia + jacuzzi z widokiem na gwiazdy? Albo Connie-Camper

[ obraz zewnętrzny ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Gebbeth » niedziela, 10 sierpnia 2014, 15:27

Andarist pisze: A ten szklany dach - może Phoenix jest wycieczkowcem \ limuzyną dla VIPów? Sypialnia + jacuzzi z widokiem na gwiazdy? Albo Connie-Camper
Wtedy bez sensu byłby 890J :D
Ostatnio zmieniony niedziela, 10 sierpnia 2014, 15:28 przez Gebbeth, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Pozwoliłem sobie wydzielić osobny wątek na okręty.
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Okręty w SC

Post autor: Andarist » niedziela, 10 sierpnia 2014, 15:52

Niekoniecznie. Jump jest większy, droższy i bardziej luksusowy

Podobnie jak w przypadku Freelancer DUR jest też Carack.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Neraki
Posty: 224
Rejestracja: czwartek, 31 lipca 2014, 10:22
Medals: 1
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

ArcheAge Legionista

Re: Star Citizen

Post autor: Neraki » niedziela, 10 sierpnia 2014, 22:00

Andarist pisze: Co się tyczy kontrolera to Chriss Roberts powiedział, że zależy mu aby wszystkie typy kontrolerów były obsługiwane i żeby żaden nie dawał przewagi. Wg mnie "uber pro config" to Oculus Rift \ TrackIR + Voice Attack + HOTAS, ale z tym poczekałbym tuż przed premierą gry bo jest spora szansa (100%), że jeden z producentów wypuści zestaw dedykowany do SC.
OOO dobrze wiedzieć ze jest coś takiego jak Voice Attack bo posiadam Thrustmaster Hotas Warthog który od antycznych czasów spoczywa w odmętach komody i czeka na swój powrót do łask ^^ I nie mogę się doczekać aż w końcu Sony wypości swój odpowiednik Oculus Rift. W SC będzie to bezcenny dodatek.

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Gebbeth » niedziela, 10 sierpnia 2014, 22:25

Neraki pisze:
Andarist pisze: Co się tyczy kontrolera to Chriss Roberts powiedział, że zależy mu aby wszystkie typy kontrolerów były obsługiwane i żeby żaden nie dawał przewagi. Wg mnie "uber pro config" to Oculus Rift \ TrackIR + Voice Attack + HOTAS, ale z tym poczekałbym tuż przed premierą gry bo jest spora szansa (100%), że jeden z producentów wypuści zestaw dedykowany do SC.
OOO dobrze wiedzieć ze jest coś takiego jak Voice Attack bo posiadam Thrustmaster Hotas Warthog który od antycznych czasów spoczywa w odmętach komody i czeka na swój powrót do łask ^^ I nie mogę się doczekać aż w końcu Sony wypości swój odpowiednik Oculus Rift. W SC będzie to bezcenny dodatek.
W tym temacie jest filmik jak działa VA.
http://www.9kohorta.com/forum/viewtopic ... 76#p244676

BTW
Przegapiłem premierę Gladiatora :D Fajnie, że będziemy mieć lekki myśliwiec własnej konstrukcji :D Z grubsza chyba specyfikacja podobna do Khartu (też np. 8 thursterów).
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Okręty w SC

Post autor: Andarist » poniedziałek, 11 sierpnia 2014, 09:41

@Neraki

Jeśli masz na myśli project Morpheus to jeszcze nie widziałem filmów z Star Citizen. Na razie chyba to głównie przeznaczone jest pod PS4? Wiem że CIG ściśle współpracuje z ekipą od Oculus, chociaż na razie Oculus Rift ma za małą rozdzielczość... w każdym razie TrackIR i Rift działają z Star Citizen, filmów z Morpheusem (oprócz Matrixa) nie widziałem. CR w wywiadzie powiedział, że rozszerzona rzeczywistość jest elementem, który chcą dodać do gry, ale jest to aktualnie "ficzer" odłożony na mniejszy palnik. Oculus działa tak dobrze bo część devów to fani i w prywatnym czasie dłubali przy sofcie ;)

@Gebbeth

Na papierze Karthu prezentuje się nieco lepiej - mocniejsze silniki i tarcze. Mnie też ciekawi implementacja "technologii Xi'An", czyli tego co było bonusem przy wyborze Freelancera - skanery opracowane wraz z Xi'An. Karthu ma być super zwrotny, czyli pewnie da się na nim ciaśniej skręcać bez utraty przytomności.
Generalnie zastanawia mnie ten Gladius bo jest sporo statków lepszych w porównywalnej cenie np Aurora LN - wg mnie to lepszy wybór
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Okręty w SC

Post autor: Gebbeth » poniedziałek, 11 sierpnia 2014, 14:52

Andarist pisze:Na papierze Karthu prezentuje się nieco lepiej - mocniejsze silniki i tarcze. Mnie też ciekawi implementacja "technologii Xi'An", czyli tego co było bonusem przy wyborze Freelancera - skanery opracowane wraz z Xi'An. Karthu ma być super zwrotny, czyli pewnie da się na nim ciaśniej skręcać bez utraty przytomności.
Pożyjemy zobaczymy :D
Andarist pisze:Generalnie zastanawia mnie ten Gladius bo jest sporo statków lepszych w porównywalnej cenie np Aurora LN - wg mnie to lepszy wybór
Do gry solo na pewno, ale jak się będzie latać flotą w celu walki, to chyba Gladius będzie bardziej przydatny do ciasnych starć flot.
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Okręty w SC

Post autor: Andarist » poniedziałek, 11 sierpnia 2014, 19:57

jest jeden mały drobiazg, który może wszystko zmienić: Gladius jest kwalifikowany jako lekki myśliwiec, a zgodnie z tym co CR mówił w "10 for the Chairman" lekkie myśliwce nie mogą samodzielnie dokonywać skoków między systemowych. Pytanie czy da się taki jumpengine wsadzić? Trzeba poczekać aż "comming soon" zamieni się na konkretne dane...
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Okręty w SC

Post autor: Gebbeth » poniedziałek, 11 sierpnia 2014, 20:13

Andarist pisze:jest jeden mały drobiazg, który może wszystko zmienić: Gladius jest kwalifikowany jako lekki myśliwiec, a zgodnie z tym co CR mówił w "10 for the Chairman" lekkie myśliwce nie mogą samodzielnie dokonywać skoków między systemowych. Pytanie czy da się taki jumpengine wsadzić? Trzeba poczekać aż "comming soon" zamieni się na konkretne dane...
Po to są Idrisy :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Okręty w SC

Post autor: Andarist » wtorek, 12 sierpnia 2014, 10:23

Gebbeth pisze:[...]
Po to są Idrisy :D
A jak masz lotniskowiec klasy Bengal to już w ogóle luzik ;)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Okręty w SC

Post autor: Andarist » piątek, 15 sierpnia 2014, 21:42

Obrazek

No i wszystko jasne. Podczas fanparty (Gamescom) Chris Roberts oficjalnie ogłosił Constelation lineup:

Taurus - transporter (uzbrojenie defensywne)
Andromeda - oryginalna konfiguracja (uzbrojenie ofensywne + stubfighter)
Aquilla - statek eksploracyjny (zamiast myśliwca ma terenówkę)
Phoenix - luksusowa limuzyna (myśliwiec + terenówka)

gazik
Obrazek

małe latadełko
Obrazek

edit

Z dodatkowych informacji:

- pierwsze grywalne demo Murray Cup - wyścigów lotniczo-kosmicznych w SC,
- prezentacja trybu wieloosobowego na przykładzie Constellation (pilot i dwóch strzelców),
- zapowiedź (ok 28 sierpnia) kolejnej wersji Arena Commander 0.9 a w niej m.in. Vanduu,l Swarm co-op, ustawki z kuplami (invite deathmatch), leader board, nowy sound engine,
- wszyscy backerzy będa mieli dostęp do wszystkich hangarów, w końcowej wersji gry hangar będzie miał znaczenie raczej kosmetyczne oraz okresli startową lokację np Deluxe - Ziemia, Discount - jakaś nowa kolonia na obrzeżach imperium,
- podczas PAX Australia (31 październik) premiera modułu FPS!

hangary
[yt][/yt]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Okręty w SC

Post autor: Gebbeth » piątek, 15 sierpnia 2014, 23:35

Hehe trafiłeś z tym Phoenixem :D
- wszyscy backerzy będa mieli dostęp do wszystkich hangarów, w końcowej wersji gry hangar będzie miał znaczenie raczej kosmetyczne oraz okresli startową lokację np Deluxe - Ziemia, Discount - jakaś nowa kolonia na obrzeżach imperium,
Tzn?
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Okręty w SC

Post autor: Andarist » piątek, 15 sierpnia 2014, 23:58

Do dzisiaj było tak, że o tym jaki hangar ktoś miał decydował największy posiadany przez niego statek (można było za kilka dolców dokupić większy). Aurora - discount, Freelancer - Business, Constellation - Deluxe, Caterpillar - Asteroid.
Po zmianie niezależnie od tego jakie statki ktoś posiada będzie mógł wybrać sobie dowolny hangar np Wcisnąć Horneta do Discount. Hangary mają być modułowe i rozbudowywalne np będzie można dodać sobie strzelnicę, warsztat itp itd
Zrezygnowano z dotychczasowej nomenklatury na rzecz nazw producentów (nowe nazwy na filmiku w poprzednim poście).
Wybór hangaru definiuje startową planetę np dawny asteroid będzie w jakimś pogranicznym układzie planetarnym. Mają być 4 lub 5 (piąta dla backerów) strefy startowe potem będzie można kupować sobie hangary w innych miejscach.
Nowe hangary chyba będą dostępne już w wersji 1.0 modułu hangarowego.

zajawka Murray Cup
[yt][/yt]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Okręty w SC

Post autor: Gebbeth » sobota, 16 sierpnia 2014, 00:01

Hehe i tak będą pewnie nielegalne wyścigi :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Okręty w SC

Post autor: Andarist » sobota, 16 sierpnia 2014, 00:08

Gebbeth pisze:Hehe i tak będą pewnie nielegalne wyścigi :D
Ba! Dłubiesz w garażu, tzn hangarze przy swoim dopieszczonym 300i, w końcu trzeba go z kumplami przetestować :D

btw
Można w sklepie RSI kupić Connie w wersji Phoenix (stand alone lub upgrade) - zostało jeszcze 4800 sztuk

btw2
właśnie stuknął 50 milion! Języki obcych (Vanduul, Xi'An, Baanu) odblokowane!!!
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Okręty w SC

Post autor: Gebbeth » sobota, 16 sierpnia 2014, 00:20

Andarist pisze:
Gebbeth pisze:Hehe i tak będą pewnie nielegalne wyścigi :D
Ba! Dłubiesz w garażu, tzn hangarze przy swoim dopieszczonym 300i, w końcu trzeba go z kumplami przetestować :D

btw
Można w sklepie RSI kupić Connie w wersji Phoenix (stand alone lub upgrade) - zostało jeszcze 4800 sztuk

btw2
właśnie stuknął 50 milion! Języki obcych (Vanduul, Xi'An, Baanu) odblokowane!!!
Ciekawe jak rozwiążą komunikację międzyrasową.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Statki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości