Statki w SC

Dział przeznaczony na dyskusje nad statkami i okrętami.

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy SC

Regulamin forum
  1. Jeden statek to jeden temat.
  2. Do ogólnej dyskusji o statkach przeznaczony jest temat Statki w SC.
  3. Jeśli statek nie posiada swojego tematu należy założyć nowy w temacie wpisując wyłącznie pełną nazwę statku.
Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Statki w SC

Post autor: Andarist » niedziela, 8 czerwca 2014, 10:50

Trochę się działo przez ostatni tydzień. Oprócz premiery Arena Commander dodano nowe wersje statku Freelancer - transportową, badawczą i wojskową. Podobnie jak w przypadku Hornet'a wojskowa wersja Freelancer MIS dostępna jest do końca przyszłego tygodnia.

[yt][/yt]

Ogłoszono (podczas live show) zwycięstwo grupy Four Horsemen w konkursie The Next Great Starship. Statki obu finalistów można podziwiać w module hangarowym do końca weekendu.

Obrazek
Redeemer by Four Horsemen
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Gebbeth » niedziela, 8 czerwca 2014, 12:23

Mi się znacznie bardziej podobała koncepcja 3Dingo, chociaż ta 4H też nie jest najgorsza. W zasadzie wszystkie statki, które pojawiły się w zawodach już na etapie bliższym końcowi by się świetnie sprawdziły w grze i powinni je wykorzystać.
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » niedziela, 8 czerwca 2014, 18:28

3Dingo... ich statek też bardzo mi się podoba, moim faworytem był Shard Collective

Zdaje się, że HR coś wspominał, w którymś z wywiadów lub listów, że ma jakieś plany w stosunku do drużyn, które odpadły w finałach. Teoretycznie może im zaproponować, że po przeróbkach pod jego dyktando znajdą się w grze. Pewnie część osób nawet zgodzi się odstąpić modele za darmo lub niewielką gratyfikację w zamian za "kreditsy" i zgodę na umieszczenie w portfolio...

W każdym razie miałem okazję oglądać oba statki w hangarze i wyglądają bardzo fajnie, chociaż na filmach wyglądają na większe - gabarytami zbliżone są do Freelancer
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Gebbeth » niedziela, 8 czerwca 2014, 18:37

Statek z drugiego miejsca chyba też ma być dodany do gry, albo mi się coś pomieszało.
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » niedziela, 8 czerwca 2014, 22:39

Oficjalnie tylko za pierwsze miejsce, ale wystarczy zrobić ankietę "czy umieścić statki pozostałych finalistów w grze?" tak/nie i po problemie ;)

[yt][/yt]
[yt][/yt]
[yt][/yt]

Zresztą, zawsze CIG może im coś zlecić na boku jako "frilancerom" ;)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Gebbeth » sobota, 14 czerwca 2014, 09:36

https://forums.robertsspaceindustries.c ... use#latest

Aktywacja głosem komend w grze. Polecam filmik od minuty.

[yt][/yt]

Łaaaa must have w tej grze :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » sobota, 14 czerwca 2014, 10:32

To jest świetne gdy trzeba modyfikować tarcze lub inne ustawienia. Oczywiście niezła dykcja mile widziana. Pytanie czy będzie można wybierać język w jakim twój statek będzie szprechał? :)

Ma być wprowadzona jeszcze jedna technologia - jeśli masz kamerę przy kompie to będzie ona skanować pozycję głowy oraz mimikę twarzy i odwzorowywać ją na awatarze. Poza tym jeśli np rozmawiasz z NPC o odwrócisz głowę to będzie oznaczało, że go ignorujesz co z kolei zmodyfikuje jego nastawienie wobec gracza.

Oczywiście jest kilka rzeczy które wymagają rozwiązania - Jak skanować twarz gdy masz na głowie Oculus Rift lub wydawać polecenia głosem gdy jest się na TS. Teoretycznie z ludźmi z gildii gadasz po polsku a z swoim statkiem po angielsku lub mandaryńsku... cool!
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Gebbeth » sobota, 14 czerwca 2014, 10:45

To jest świetne gdy trzeba modyfikować tarcze lub inne ustawienia. Oczywiście niezła dykcja mile widziana. Pytanie czy będzie można wybierać język w jakim twój statek będzie szprechał? :)
Obstawiam, że będzie można samemu nagrać odpowiedzi komputera, a z tego co rozumiem z opisów tego addona, to program uczy się rozpoznawania komend głosowych i najpierw trzeba chyba nagrać wzór.
Ma być wprowadzona jeszcze jedna technologia - jeśli masz kamerę przy kompie to będzie ona skanować pozycję głowy oraz mimikę twarzy i odwzorowywać ją na awatarze. Poza tym jeśli np rozmawiasz z NPC o odwrócisz głowę to będzie oznaczało, że go ignorujesz co z kolei zmodyfikuje jego nastawienie wobec gracza.
Taki trochę przerost formy nad treścią :P
Oczywiście jest kilka rzeczy które wymagają rozwiązania - Jak skanować twarz gdy masz na głowie Oculus Rift lub wydawać polecenia głosem gdy jest się na TS. Teoretycznie z ludźmi z gildii gadasz po polsku a z swoim statkiem po angielsku lub mandaryńsku... cool!
No właśnie :P Poza tym ang lepiej nadaje się do komend, bo jest krótszy w większość wypadków niż polski odpowiednik.
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » sobota, 14 czerwca 2014, 11:40

Gebbeth pisze:
Ma być wprowadzona jeszcze jedna technologia - jeśli masz kamerę przy kompie to będzie ona skanować pozycję głowy oraz mimikę twarzy i odwzorowywać ją na awatarze. Poza tym jeśli np rozmawiasz z NPC o odwrócisz głowę to będzie oznaczało, że go ignorujesz co z kolei zmodyfikuje jego nastawienie wobec gracza.
Taki trochę przerost formy nad treścią :P
Zależy jak się do tego podejdzie. Np zamiast klasycznego NPCa z wielkim znakiem zapytania nad głową będzie animacja, że patrzy sie na gracza i np wodzi za nim wzrokiem - znak że czegoś chce. Do tego fajny gadget gdy np jest spotkanie gildii w grze, możesz podejść do kogoś i pogadać. Kiedyś czytałem, że planowali wprowadzenie skanowania twarzy graczy i "naklejania" ich na awatar.

Widać, że CR dąży do wprowadzenia limitowanej wirtualnej rzeczywistości - Oculus Rift + Mobi Glass i czujesz się jak Predator ;)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Gebbeth » sobota, 14 czerwca 2014, 22:01

Zależy jak się do tego podejdzie. Np zamiast klasycznego NPCa z wielkim znakiem zapytania nad głową będzie animacja, że patrzy sie na gracza i np wodzi za nim wzrokiem - znak że czegoś chce. Do tego fajny gadget gdy np jest spotkanie gildii w grze, możesz podejść do kogoś i pogadać. Kiedyś czytałem, że planowali wprowadzenie skanowania twarzy graczy i "naklejania" ich na awatar
.
Jeśli chodzi o NPC to jestem jak najbardziej za, ale moim zdaniem się to nie sprawdzi na avatarach graczy bez oculusa.
Widać, że CR dąży do wprowadzenia limitowanej wirtualnej rzeczywistości - Oculus Rift + Mobi Glass i czujesz się jak Predator ;)
To akurat fajny pomysł jest.

Btw. Widziałeś gdzieś informacje czy w SC będą jakoś podkręcone statystyki armora/tarcz myśliwców, bo teraz jak oglądam filmiki to jest bardzo biednie. 3-4 porządnie trafione krótkie serie i nie ma pojazdu. Nie mówiąc o rakietach i ogólnej dynamice walki i prędkościach poruszana się samych myśliwców. Bardziej przypomina to walki powietrzne z II WŚ niż starcia w próżni.
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » niedziela, 15 czerwca 2014, 09:49

W Arena Commmander statystyki są inne niż w Squadron 42 oraz Star Citizen. W DFM np. podpakowali Aurorę żeby mogła stawić czoło Hornetowi. Oficjalnie ma "mądrzejsze" rakiety, ale pewnie też inne rzeczy zmodyfikowali.
PvE AC - Vanduul Swarm - zależy z której fazy walki są filmy, bo nadlatują na przemian fale zwykłego trashu i elity.
Targi - standardową taktyką jest że w budkach\prezentacjach na targach (jak ostatnie E3) daje się graczom\dziennikarzom "ulepszone" wersje standardowych postaci np na mapie z mobami lv20 stawia się char'y lv30 w najlepszym dostępnym sprzęcie.
Jest jeszcze jedna rzecz, na razie w DFM są dostępne podstawowe wersje kadłubów wraz z awioniką - czyli statek wprost od dealera, w pełnej wersji gry będzie można wszystko modyfikować.
I na koniec, CR powiedział, że nie chce, aby SC był zbyt prostą gierką :)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » piątek, 20 czerwca 2014, 22:47

Dzisiaj w sklepie RSI pojawił się lekki myśliwiec Xi'An!

Obrazek

W sprzedaży będzie najprawdopodobniej 24 godziny (jak Vanduul Scythe). Poza tym premiera nowego, 3D modułu zakupowego - https://robertsspaceindustries.com/comm ... -Available
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Gebbeth » sobota, 21 czerwca 2014, 08:47

Z wyglądu wymiata i może być fajny w obsłudze, ale 150$ to zdecydowana przesada za lekki myśliwiec. Wolałbym kupić Horneta w rozszerzonej wersji r albo s, cutlassa, ewentualni freelancera dur.
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » sobota, 21 czerwca 2014, 11:29

@Gebbeth od 30 min próbuję coś sensownego odpisać, ale sobota i coś ciężko mi idzie ;)
O cenie się nie wypowiem, bo każdy sam ocenia wartość.

imo w walce myśliwskiej Karthu jest klasą sam dla siebie. Można próbować stawać Super Hornetem czy odpicowanym 325A, reszta to fruwające tarcze strzelnicze. Trzeba wciąć pod uwagę przeznaczenie Karthu - dogfighting, zwiad ewentualnie myśliwiec pokładowy.

Cutlass czy Freelancer DUR mają zupełnie inne przeznaczenie. Pierwszym podlatujesz do frachtowca, rozwalasz mu systemy i prosisz o oddanie ładunku. Bus DUR jest statkiem eksploracyjnym dalekiego zasięgu - taki Indiana Jones :)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Driam
Patrycjusz
Posty: 2897
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 21:25
Lokalizacja: Aberdeen/Łódź
Gender:
Status:
Offline

Re: Star Citizen

Post autor: Driam » sobota, 21 czerwca 2014, 16:19

Jeśłi dobrze zrozumiałem to za 150 dolców mogę kupić statek który zjada wszystkie inne na śniadanie? :shock:

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » sobota, 21 czerwca 2014, 16:24

Driam pisze:Jeśłi dobrze zrozumiałem to za 150 dolców mogę kupić statek który zjada wszystkie inne na śniadanie? :shock:
Nie :)

Wspierasz projekt SC i dostajesz statek, który jest bardzo dobry w dogfight - jeśli lubisz i umiesz wykorzystać zwrotny, lekko opancerzony myśliwiec.

btw prace nad grą trwają, więc wszystko moze ulec zmianie. To są info na podstawie różnych wypowiedzi CR'a :)

w SC nie ma i nie będzie OP statku.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Gebbeth » sobota, 21 czerwca 2014, 18:46

Andarist pisze:@Gebbeth od 30 min próbuję coś sensownego odpisać, ale sobota i coś ciężko mi idzie ;)
O cenie się nie wypowiem, bo każdy sam ocenia wartość.

imo w walce myśliwskiej Karthu jest klasą sam dla siebie. Można próbować stawać Super Hornetem czy odpicowanym 325A, reszta to fruwające tarcze strzelnicze. Trzeba wciąć pod uwagę przeznaczenie Karthu - dogfighting, zwiad ewentualnie myśliwiec pokładowy.

Cutlass czy Freelancer DUR mają zupełnie inne przeznaczenie. Pierwszym podlatujesz do frachtowca, rozwalasz mu systemy i prosisz o oddanie ładunku. Bus DUR jest statkiem eksploracyjnym dalekiego zasięgu - taki Indiana Jones :)
Ja mówiłem o kwestii cena vs to co dostajemy. Owszem to fajna zabawka do dogfightów myśliwców, ale jak dodasz do tego korwetę lub fregatę to obawiam się, że będzie kiepsko.
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » sobota, 21 czerwca 2014, 21:47

nom, żeby odstrzelić coś wielkości Idris to potrzeba kilku lekkich bombowców lub Retaliatora z obstawą a i to po uprzednim oskubaniu fregaty z wieżyczek... albo po zniszczeniu wieżyczek i uszkodzeniu silników, Catterpilar i do abordażu! Arrr! Albo szwadron Connie i totalna rozwałka ;)

Tak sobie napisałem, ale pojedynek z pełni wyposażonym Idris to jest praktycznie GvG na znaczną skalę :)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Gebbeth » niedziela, 22 czerwca 2014, 00:28

Andarist pisze:nom, żeby odstrzelić coś wielkości Idris to potrzeba kilku lekkich bombowców lub Retaliatora z obstawą a i to po uprzednim oskubaniu fregaty z wieżyczek... albo po zniszczeniu wieżyczek i uszkodzeniu silników, Catterpilar i do abordażu! Arrr! Albo szwadron Connie i totalna rozwałka ;)

Tak sobie napisałem, ale pojedynek z pełni wyposażonym Idris to jest praktycznie GvG na znaczną skalę :)
Ja miałem na myśli cieższy okręt np. const + 4 hornety vs const+ 4 khartu. Nie trzeba mocno ogarniać, żeby z ciężkich dział korwety rozwalić lekkie myśliwce.Tak sobie myślę, że mustangi chociaż mniej zwrotne powinny sobie poradzić przy nawet mniejszych flotach z racji cięższego uzbrojenia.

Chociaż mega plus za design Khartu. Powala z nóg :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » niedziela, 22 czerwca 2014, 09:50

Na razie nie ma żadnych oficjalnych danych odnośnie uzbrojenia Karthu, ale z pozostałych informacji (work in progress, pi razy drzwi, fusy w mojej kawie oraz strona RSI) to gabarytami jest porównywalny z 300i (stawiasz w pionie i obcinasz skrzydła) . Bije Mustanga i 300i na głowę pozostałymi parametrami - ma mocniejszy reaktor, mocniejsze tarcze i silniki. Jest o niebo zwrotniejszy. Imo vs mustang to spokojnie zdejmie 2 na raz (3 aurory) Pomijam oczywiście skill(TM) :)
Poza tym kiedyś wspominali, że Freelancer jest so awesome bo ma sensory zrobione przy współpracy z Xi'An... Khartu został zaprojektowany i zbudowany cały przez Xi'An ;)
No i wygląda zbyt dobrze żeby ssać w dogfight :D

Super widoczność z kokpitu!
[yt][/yt]
The Khartu is the light attack craft of the Xi’An military. Contrary to Human ship design, the Khartu doesn’t have a traditional main thruster, instead featuring an array of maneuvering thrusters on articulated rigs. This design allows for incredible agility, making them the bane of UEE pilots, who bestowed the nickname ‘Quark’ because when all of the thrusters are firing, the ship looks like a spark flying through space. The Xi’An Aopoa corporation also manufactures an export model, the Khartu-al, for sale to human civilians as a dedicated scout/explorer. The export model features the same Xi’An maneuvering rig, but control surfaces modified for human use and a more limited armament.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » sobota, 12 lipca 2014, 10:43

Obrazek
Dzisiaj premiera Aegis Gladius - lekkiego myśliwca!

Szczegółowe info wraz z modelem 3d - https://robertsspaceindustries.com/comm ... classified

Jest to już trochę leciwy wojskowy myśliwiec udostępniony cywilnemu odbiorcy. Jego podstawowe przeznaczenie to walka myśliwska na krótszym dystansie.

[yt][/yt]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » środa, 23 lipca 2014, 16:50

Work In Progress - M50

Obrazek

Prace nad "Beemką" trwają pełną parą

Info + obrazki => https://robertsspaceindustries.com/comm ... 32-WIP-M50
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » sobota, 2 sierpnia 2014, 11:06

Obrazek

Nowa "Beemka" dostępna w sklepie RSI do 8 sierpnia!
Po przeróbkach i malowaniu bardziej wygląda jak Ferrari lol. Czerwony lakier to jak wszyscy wiedzą dodatkowe 20 KM i + 30 km/h ;)
Model jest "Hangar Ready" czyli można go oglądać w hangarze, trwają jeszcze prace nad obszarami zniszczeń. Możliwe, że niebawem zobaczymy go w DFM.

Dokładne info + 3D viewer:
https://robertsspaceindustries.com/comm ... -M50-Racer
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » sobota, 9 sierpnia 2014, 13:57

Przeczuwam premierę wariantów Constellation podczas najbliższego Gamescom. Na razie zajawka na zaostrzenie apetytu (lub zazdrości) ;)

Obrazek
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Gebbeth » niedziela, 10 sierpnia 2014, 10:53

Widzę, że chyba warianty transportowy, artyleryjski, dowodzenia/eksploracyjny i wsparcia/desantowy.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Statki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości