Możliwości OP a strata dps - dyskusja

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1635
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 16
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Możliwości OP a strata dps - dyskusja

Post autor: Pieczar » piątek, 29 listopada 2013, 17:15

Vi'Tani pisze:Proszę log z kukły bez adrenali/relika, rifle shot, cull, shiv, backstab, corrosive dart/grenade, weakening blast.

Tyle potrzeba do robienia depsa :P
a jednak riffle shot jest :D po za tym miało być bez backstaba i weakning blasta :)

I tak jak mówię, można robić i 3k dpsu na 5 skillach, tylko po co to robić, skoro można robić 3.2 dorzucając kolejne 3. Być może to kwestia mentalności, ale ja staram się wyciskać ile mogę, niezależnie od tego ile jest potrzebne.

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Operative 2.2 Lethality spec

Post autor: Vi'Tani » piątek, 29 listopada 2013, 17:32

Oj panie, dosłownyś pan :lol:
Chciałam pokazać, że 5 skillami da się zrobić depsa, na operacji z odpalajkami zrobiłabym około 3k, czyli niewiele mniej niż ty bawiąc się z kucaniem na explosive probe i kombinowaniem z hidden strike :)
I jak na kukle nie walić rifle shotem, ja się pytam? Musiałabym biegać po statku i udawać, że kukła ma immuna żeby mi się w międzyczasie energia sama odnowiła :P

I pewnie, każdy gra jak lubi, ja nie lubię kombinowania tam gdzie nie jest konieczne, ty lubisz bo sprawia ci frajdę parę cyferek do przodu - ostatecznie nie ma przegranych operativów :D
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Awatar użytkownika
Etenas
Patrycjusz
Posty: 538
Rejestracja: wtorek, 31 lipca 2012, 10:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum

Re: Operative 2.2 Lethality spec

Post autor: Etenas » piątek, 29 listopada 2013, 17:54

Ragneurs pisze:A i jeszcze jedno - jesteśmy DAMAGE DEALEREM, a nie "czekajacym na okazje do poniesienia za stealtha operativem, ktory wrzuca czasem jakies obrazenia w bossa". Jeżeli efektywnie przekłada się to na robienie obrażeń (a przekłada, bo sam hidden strike daje około 5k dpsu na jednym uderzeniu + mamy darmowego culla) to jest to mechanika, z której należy korzystać i jak się chce osiągać dobre wyniki to trzeba z niej korzystać.
Tutaj ja coś powiem jako raid leader. Z tego co rozumiem battle stealth i hidden strike może Ci zwiększyć tą najważniejszą dla Ciebie rzecz na opsach czyli Twoją cyferkę dpsu? Nie ważne że komuś się zdarzy właśnie paść, czy to nie zdąży wyjść z kółka/cona czy to przeagruje tanka, czy cokolwiek może się zdarzyć, nawet głupi lag na łączu (każdemu może się zdarzyć błąd), dla Ciebie ważniejsza jest wyciągnięcie jak największego dpsu. Co z tego że przykładowo inny dps leży na ziemi i nie zrobi swojego na przykład 2500 dpsu, jak Ty dzięki temu że użyłeś battle stealtha zrobiłeś o te zaszalejemy 100 dpsu więcej, wychodzi na to że Twoje 100 to jest więcej niż 2500 innego dpsa. Będąc na bardzo dużej ilości rajdów wiem że nawet najlepszym graczom zdarza się głupio gdzieś paść i wtedy właśnie taki battle stealth jest bardzo przydatny, ale go nie ma bo ktoś myśli tylko o swoich cyferkach a nie o tym żeby bossa położyć.

Nie mam zamiaru mówić nikomu jak ma grać, ale czasami trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie co jest ważniejsze.

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1635
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 16
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Operative 2.2 Lethality spec

Post autor: Pieczar » piątek, 29 listopada 2013, 18:08

Nigdy nie mówiłem, że tyle się nie da zrobić i do opisywanego wyżej poziomu middle to jest dokładnie to co widać u Ciebie w logu :) - zreszta około 100dpsu to zawsze jest 100% pech z krytem do 100% fart z krytem.
I powtarzać się nie będę, co do wyciskania tych cyferek, to że wystarczy tyle nie znaczy, że nie można więcej.
Jak ktoś ma zamiar wyciągnąć ile się da z postaci zastosuje się do wszystkiego, jak ktoś chce sobie podpsić fp, żeby zrobić weekly i zapomnieć, to poleci nawet na 4 skillach.
Cele w grze trzeba mieć - ja dążę do tego, aby po wejściu na nima robić dpsu z zapasem, a nie martwić się co zmienić w rotacji, żeby wystarczyło, bo do tej pory było "ok".

@Etenas: od tego jest combat res, a nie battle stealth. A jak więcej takich sytuacji masz, to chyba coś jest nie tak z taktyką/ogarnięciem. Jeżeli ktoś padnie i mam battle stealth i możliwość podniesienia kogoś to to robię, na pewno nie czekam na taką możliwość przez całą grę, bo nie zakładam, że podchodzimy do walki po to, żeby ktoś umarł i żeby go podnieść potem battle stealthem - ale tak masz rację, trzeba stwierdzić co jest ważniejsze - dla mnie czerapniu funu z gry i robienie dpsu jest ważniejsze niż czekanie na błędy grupy :)

Awatar użytkownika
Etenas
Patrycjusz
Posty: 538
Rejestracja: wtorek, 31 lipca 2012, 10:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum

Re: Operative 2.2 Lethality spec

Post autor: Etenas » piątek, 29 listopada 2013, 18:39

Jesteś bardzo dużym optymistą, ja też bym chciał żeby wszystko poszło jak trzeba, ale zawsze jestem świadomy tego że pójść dobrze nie musi. Ogarnięcie swoją drogą, każdy wie co ma robić na opsie, co nie znaczy że nie zdarzy się gdzieś paść, jakby wystarczyło tylko wiedzieć co robić to kontent byłby zamknięty w tydzień po wejściu nowych opsów, ale niestety ludzie są tylko ludźmi i każdemu zdarzają się błędy. Nawet będąc dpsem trzeba być elastycznym, masz możliwość podniesienia kogoś ze stealtha to ją miej a nie zużywaj i tylko jeb jeb jeb i być z siebie zadowolonym bo wytrzaskałem kolosalny dps. Będąc na rajdzie niestety jesteś częścią grupy i nie masz widzieć tylko czubka swojego nosa tylko ogół tego co się dzieje.

Jeśli Tobie sprawia fun trzaskanie dpsu nie ważne co się dzieje to tak graj, ja Ci tego absolutnie nie zabraniam, mówię tylko jak moim zdaniem jest lepiej.

Awatar użytkownika
Tsura
Patrycjusz
Posty: 1207
Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
Medals: 5
Lokalizacja: Olsztyn
Gender:
Status:
Offline

WoW Optio SWTOR Weteran WildStar St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Operative 2.2 Lethality spec

Post autor: Tsura » piątek, 29 listopada 2013, 19:03

Ja tam jako Raid leader zgadzam się w 100% z Ragnerusem. Res z cloaka jest fajny, ale tak naprawdę sytuacji kiedy można go użyć jest raptem kilka. Większość bossów zadaje dmg aoe non-stop i nawet trzymanie tego reza niewiele daje, bo po komendzie "rez z cloakiem" dostaje zwrotną informację - "niestety nie udało się". O wiele bardziej wole jak mój dps robi ponad 3k. Jest to coś co należy doceniać i do tego dążyć. Gra dopuszcza jedną pomyłkę śmiertelną na walce (5 min cd) i tego się trzymajmy. Uda się użyć cloaka? Super, ale zgadzam się, że nie należy na to czekać.

Zresztą jeżeli na bossie są doty (które potem zamieniają się w słabszą wersję) to jak reznać ze stealtha? Czekać aż słabe wersje zejdą? A jeżeli ktoś padnie a operetive dopiero mocne wersje zarzucił? To ile wtedy czekać na próbę reźnięcia?

Awatar użytkownika
Andariel
Patrycjusz
Posty: 1541
Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
Medals: 11
Lokalizacja: 3miasto
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum eSport Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Operative 2.2 Lethality spec

Post autor: Andariel » piątek, 29 listopada 2013, 19:36

Czyli co, jak we wczesnym etapie walki padną 2 osoby to ogłaszacie wipe zamiast dążyć do enrage bo jedyna opcja (szansa) podniesienia drugiej osoby zamieniła się w singlowy hit 5k dmg?
Ostatnio zmieniony sobota, 30 listopada 2013, 01:17 przez Andariel, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam, Andy

Awatar użytkownika
Aryss
Patrycjusz
Posty: 734
Rejestracja: poniedziałek, 10 grudnia 2012, 17:55
Medals: 8
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista WildStar Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Operative 2.2 Lethality spec

Post autor: Aryss » piątek, 29 listopada 2013, 19:39

Andariel pisze:Czyli co, jak we wczesnym etapie walki padną wam 2 osoby to ogłaszacie wipe zamiast dążyć do enrage bo jedyna opcja (szansa) podniesienia drugiej osoby zamieniła się w singlowy hit 5k dmg?
Troche chyba cos zle przeczytales:
Z tego co rozumiem to chodzi o kwestie trzymania przejscia w ukrycie jakby cos sie działo a nie że coś sie stało. W przypadku który opisujesz po prostu po zejsciu z cd ( czy co tam jest bo nei gram op) dps po prostu sprobuje wejsc i podniesie.

Ogolnie ja tu widze flejm pomiedzy 2 podejsciami:
- minimalizacja skutkow bledow
- minimalizacja bledow

Oba sa w sumie dobre i oba moga przyniesc porzadany skutek a ktore kto preferuje zalezy juz od preferencji raid lidera i reszty grupy.
Two there should be; no more, no less. One to embody power, the other to crave it

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Operative 2.2 Lethality spec

Post autor: Vi'Tani » piątek, 29 listopada 2013, 19:57

Ogólnie...ja tylko dążyłam do dyskusji na temat różnic między dwoma stylami operowania depsem oparativa (Przepraszam za pożywkę dla flame'u :geek:)...nie udowadniać, że coś jest lepsze, coś gorsze, że ten raid leader robi tak, ten inaczej, że ten podnosi ten nie...gdzieś się zgubiliśmy po drodze, może czas zakończyć dyskusje o gustach i po prostu powiedzieć jakim kozakiem jest operative, nieważne co robi, i dać sobie buzi na zgodę i tyle? :mrgreen:
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Awatar użytkownika
Etenas
Patrycjusz
Posty: 538
Rejestracja: wtorek, 31 lipca 2012, 10:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum

Re: Operative 2.2 Lethality spec

Post autor: Etenas » piątek, 29 listopada 2013, 20:03

Daje buzi na zgodę. :lol:

Awatar użytkownika
Bzyk
Cezar
Konsul
Posty: 4942
Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
Medals: 45
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Złota falera ANNORVM IX WoW Trybun WoW Legionista
SWTOR Trybun SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum FF XIV Legionista Skyforge Legionista
Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Możliwości OP a strata dps - dyskusja

Post autor: Bzyk » poniedziałek, 2 grudnia 2013, 11:50

Wosiu pisze::arrow: Zbaczamy trochę z tematu 8-)

Można założyć temat : Sytuacyjne, taktyczne i praktyczne używanie combat stealtha w trakcie opsa 8-)

I swoją drogą świetna robota i poradnik Ragneurs, można będzie poćwiczyć na scoundrielku i operativie jak dobije 55 :D
Przeniosłem dyskusje zbaczającą z tematu. Przypominam o zachowaniu rozsądku.
Pozdrawiam


[ obraz zewnętrzny ]

The Force is strong in me, obey or die !

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1635
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 16
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Możliwości OP a strata dps - dyskusja

Post autor: Pieczar » środa, 8 stycznia 2014, 15:49

Wstępem: Przepraszam za ścianę - próbuję pisać krótkie posty, ale nim się jeszcze rozkręcę, to już widzę, że jest 3 razy więcej tekstu niż chciałem. Staram się, ale nie wychodzi :( Jeżeli nadaje się to na wydzielenie osobnego wątku, to pozostawiam to moderacji.

Jako, że ta dyskusja zeszła na temat resowania z uzyciem battle stealtha, to po ostatnich rajdach kilka słów tutaj mógłbym dorzucić.
I nim przejdę do tego o czym chcę napisać to muszę wspomnieć o jednej rzeczy. Nadal nie uznaję podnoszenia ze stealtha, jako normalnej mechaniki walki (czyli czekam całe podejście na użycie resa), bo gdyby coś takiego devsi chcieli umieścić, to każda klasa by miała taką możliwość, a nie tylko dwie z ośmiu.

Po pierwsze dla tych, którym podnoszenie ze stealtha, czy to w lethalu, czy concealmentcie, czy nawet w healu nie wychodzi.
1) Po wejściu w hide'a nie możemy dostać żadnego dmg.
Jest bardzo niewiele takich miejsc i punktów walki w których to można zrobić, ale mimo wszystko trzeba je znać. Postaram się wypisać poniżej te z których niedawno korzystałem, może komuś to pomoże. Czerwone kółka, czy doty które są na nas też nam automatycznie wszystko przerwą.
2) Nikt z opsa nie może wykonać na nas żadnej akcji w momencie jak wejdziemy w stealtha.
Nie możemy dostać żadnego heala, nikt nam nie może założyć buffów, przyciągnąć, odepchać itd itd itd Automatycznie trafiamy wtedy z powrotem do combatu i po podnoszeniu.
3) Nie możemy mieć intearakcji z żadnym graczem/przeciwnikiem.
Żadne doty, czy spadający orbital nie wchodzą w grę podczas podnoszenia. W lethalu jest to bardzo utrudnione, bo doty musimy mieć cały czas, ale po prostu nie zakładamy nowych i czekamy sobie spokojnie, dpsując ze wszystkiego innego (backstab, shiv, cull, explosive probe - tutaj uwaga, musi wybuchnąć nim zaczniemy podnosić). Możemy się nawet wypłukać trochę z energii bo w czasie kiedy podnosimy mamy ooc regenerację w czasie podnoszenia. W przypadku heala, nie może tickać na nikim żadna nasza hota: mowa tutaj nie tylko o probach, ale o aoe i o kolto infusion które też dotę zostawia.
4) Najważniejsze - podnosimy na wyraźne polecenie raid lidera po tym jak zameldowaliśmy, że możemy to zrobić.
W momencie kiedy ktoś padnie a mamy wolnego battle stealtha + widzimy w najbliższym czasie taką możliwość zgłaszamy się od razu np "mogę podnieść z hide'a za 10 sekund". Czekamy na informację co z tym zrobi raid lider, czy poprosi nas o to, czy będzie combat res, czy może wipe. Ważne jest też, żeby od razu zlokalizować osobę którą mamy podnieść - jak stoi w jakiejś lawie, to nie ma szans jej podnieść dopóki z niej nie wyjdzie/nie zniknie ona/w ogóle nie ma możliwość jej podniesnia. Trzeba to robić bardzo szybko i komunikacja tutaj jest najważniejsza.

Po co to wszystko piszę?
Otóż jest kilka takich walk, gdzie ten battle stealth jest wręcz potrzebny, aby położyć bossa, jeżeli grupa nie do końca zna pełną mechanikę, nie jest przygotowana na pewne rzeczy, lub może nastąpić losowa śmierć wynikająca z braków w gearze, lub po prostu pecha (np nie-tauntowalny add, trzyma się na naszym healerze i przerywa mu wszystkie casty). Głównie chodzi mi o rajdy progressowe, oraz takie w których wiemy, że może zabraknąć czegoś, albo nie jesteśmy pewni jak wyglada mechanika walki.

Jeżeli coś takiego ma być, to raid lider (przynajmniej w mojej opini) powinien uprzedzić rajd, że w takim i takim momencie może być potrzebny res z stealtha, należy przedyskutować możliwość podniesienia w danym momencie itd itd. Zakładamy wtedy, że jest to pewna mechanika walki z której jeżeli mamy możliwość to korzystamy - jeżeli nie mamy takiej możliwość to po prostu się kładziemy.
I nie mówię teraz o pierwszej minucie walki (chociaż jeżeli jest możliwość to na polecenie raid lidera wtedy też próbujemy podnieść), a np o encounterze trwającym minut 10, kiedy krytyczna jest 8 minuta, a często zdarza nam się popełnić błędy w minucie 3-4 i nie dochodzimy do tej 8 minuty (i żal marnować, że w końcu tutaj doszliśmy).

A i jeszcze jedno - jak podnosimy ze stealtha, to liczy się każdy ułamek sekundy, więc najpierw się pozycjonujemy, potem czekamy na moment, a po wejściu w stealtha (najlepiej mieć zbindowany) klikamy myszką od razu na daną osobę żeby ją podnieść. Można sobie zwykłego resa dać na pasek i użyć tych dwóch skilli ze zbindowanych klawiszy od razu po sobie, pamietając jednak, że musimy mieć na targecie osobę, którą chcemy podnieść.

Przechodząc do meritum mojego posta i tego co tutaj chciałem zamieścić - kilka miejsc do informacji stealtherów i raid liderów, które osobiście testowałem, albo o których wiem, że jest możliwość podnoszenia w tym momencie. Jeżeli ktoś chciałby dopisać swoje miejsca to szczerze do tego zachęcam, może to być fajne kompendium dla nas - graczy i raid liderów.

DF:
1) Na Nefrze w momencie kiedy droid postawił placek, albo chwilę po tym jak placek wybuchnął - najlepiej chwilę po dostaniu doty, tak, żeby nie weszła w nas w połowie casta.
2) Na draxusie - pomiędzy falami, kiedy nie ma mobków wybuchających/switchujących targety
3) Grobthok - w momencie kiedy offtank zbierze addy, nie mamy "płonących pośladków", nie ma pipe smasha, oraz boss nie jest uwięziony pod windą (można próbować w momencie kiedy się zaklinuje, ale jest to na tyle krótki czas, że trzeba idealnie trafić - jak winda odleci, to pierwszy skill który walnie to będzie aoe)
4) Corruptor - bardzo losowe miejsca i bardzo trudne do zrobienia (chyba że ktoś leży daleko od rajdu, wtedy trzeba chwilę po nalocie się da). Najlepsze miejsce i jedyne w którym widzę tak naprawdę sens, to po fazie z laserami - jako healer leczymy bez hot, jako dps bijemy tylko addy nie tykając się bossa. Po ubiciu addów i jak boss jest odciągnięty bez problemów można podnieść nawet o 5 osób.
5) Brontes - wiem, że można spróbować w momencie ubicia kiepskiego (liczyć na fart, że nie dostaniemy kulki), kolejne miejsca to po ubiciu handów jak zejdzie brontes - wtedy nie powinny tez nam wchodzić stacki. Reszta miejsc jest dość nie pewna i bardzo łatwo czymś dostać.

DP:
1) Bestia - na pewno jak zejdzie bestia i nie ma żadnych addów - wystarczy omijać czerwone placki i liczyć, że nie wyrośnie nam pod nogami. Jeżeli udało się podnieść i pojawi się placek przekazujemy informację, żeby dana osoba się wstrzymała z resem, bo jak wstanie to od razu zginie od placka. W innych fazach można próbować, jak larwy są zaagrowane i macka nie bije po rajdzie.
2) Tyrans - na dole, jak nie mamy affliction - niby proste, ale często tutaj się nie udaje.
3) Calphayus - tutaj jest sporo miejsc, ale zwykle jak ktoś padnie, to już trudno coś osiągnąć (przynajmniej w past/future). Jeżeli podnosimy w teraźniejszości, to musi to być po czerwony kółku i boss musi być odciągnięty przynajmniej 20y od nas.
4) Raptus - najlepiej się podnosi jak ktoś jest na moście, w rajdzie też się da, ale tankowie muszą mieć to na uwadze i tak prowadzić bossa, żebyśmy nie dostali niczym (telegraf, thundering blast). Podnoszenie tutaj jest "hardkorowe" niczym koksu. Czekamy do momentu, aż Raptus puści falę aoe po rajdzie i od razu wchodzimy w stealtha. Mamy jakaś sekundę, jak nie to nie zdążymy przed kolejną falą podnieść. Druga sprawa - osoba podnoszona patrzy a) w tym miejscu nie ma jakiegoś telegrafu przypadkiem już b) chwilę po fali - w przeciwnym razie zginie chwilę po podniesieniu. Jak podniesiemy się na moście, to od razu załączamy ooc regenerację życia i energii, bo padniemy nim dobiegniemy.

SaV:
1) Dashrod - nie podejmę się napisania miejsc w których można podnosić - wiele osób pewnie uzna, że to jest niemożliwe. Otóż jest, ale to musi być dzieło przypadku, że nie dostaniemy żadnego dmg - da się to zrobić tylko jeżeli ktoś zginie pod tarczą i nie kończy się jej cast.
2) Titan - tutaj można podnosić co fazę :D Najlepszy moment i nie warto ryzykować w innym, żeby go przegapić to moment kiedy leci on do góry. Jeżeli przegapimy tą fazę, to można próbować, ale o tym za chwilę. Ogólnie jak wyleci, to stoimy i czekamy nad osobą do podniesienia. Tankowie biorą bossa i najważniejsze - odciągają addy. Wtedy mamy chwilę na podniesienie. Jeżeli ktoś leży daleko od addów, to można próbować jak tylko dobiegniemy do tej osoby. Kolejne miejsce - moment kiedy boss rzuci granat, trzeba tylko uważać, żeby nie stać w jego zasięgu podczas podnoszenia. Są inne miejsca, ale nie polecam, bo zbyt ryzykowany jest timer z castami Lots of missiles i Air Strike'a.
3) Trasher - tylko kiedy wybici są sniperzy i nie biegnie do nas add zapalający. Dodatkowo nie może być w naszym kierunku ustawiony boss.
4) Miasto - na mieście pomiedzy fazami. Tutaj jest jedna ważna uwaga - w czasie castu resa (wcześniej i później można) nikt nie może zaagrować robota żadnego, ani rozpoczynąć fazy, bo automatycznie da nam to combat. (Tip: na czerwonej fazie jedna osoba może wpisać stuck, a druga podnieść ją z hide'a - obie wtedy mogą wsiąść na speeder, żeby szybciej dojechać). Podczas walki z chiefem nie ma możliwości podniesienia.
5) Olok - tylko na dole, jak padną addy, lub kiedy tauntowalne addy są odwrócone od nas plecami (nie wejdzie na nas żaden laser, ani placek itd). Podczas samego bicia oloka, jak zostanie ubity shady, a reszta jest tankowana kawałek od osoby leżacej.
6) Cartele - powiem tylko z perspektywy nima - jak nieżyje horic, można probować (vilius może przerwać). Jak zostaje jeden boss na koniec to po ubiciu addów w dowolnym momencie przy sunderze, przy vilusie w momencie jak przeskoczy na kogoś. (To jest jedno z miejsc na które warto combat stealtha zachować).
7) Styrak - ciężko wskazać jedno konkretne miejsce, gdyż często jesteśmy narażeni na jakieś aoe. Jeżeli dps jest wystarczający a ktoś leży na środku, to można próbować w czasie manifestacji.

Jak ktoś zna bardziej konkretne miejsca to jeszcze raz zachęcam do podzielenia się z resztą.
Ragne out.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Imperial Agent”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości