[PS4] Killzone 4
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku
- Mexiss
- Posty: 1480
- Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2013, 20:05
- Medals: 2
- Lokalizacja: Gdynia/Rumia
- Gender:
- Status: Offline
Re: [PS4] Killzone 4
Ludzie jadą po singlu jak po łysej kobyle... ale ja dobrze się bawiłem. Około 14h dobrego FPSa. Na hardzie gra się przyjemnie. Fabuła może nie powala, ale też nie przeszkadza. W multi gra się cudownie, chociaż sam ograniczę się do Classic WZ. 24 graczy to za dużo jak na te mapy.
- Thorn
- Posty: 1931
- Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2011, 13:16
- Medals: 6
- Lokalizacja: Andover, UK
- Status: Offline
Re: [PS4] Killzone 4
Myślę, że to wszystko przez syndrom Call of Duty Mexiss. Mój znajomy też mówi, że bawi się świetnie i nie rozumie dlaczego ludzie narzekają na tryb single
- Mexiss
- Posty: 1480
- Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2013, 20:05
- Medals: 2
- Lokalizacja: Gdynia/Rumia
- Gender:
- Status: Offline
Re: [PS4] Killzone 4
Trochę siedzę w temacie portali i wiem (niestety) jak wygląda recenzowanie gier.Zazwyczaj to jest ogranie pierwszych 3-5h gry i pisanie recenzji "żeby być pierwszym/nie być ostatnim". Smutne, ale prawdziwe. W dodatku KZ4 trzeba przyznać, że gra zaczyna się na dobre dopiero od 5 chapteru, a pierwsze 4 są rzeczywiście słabe.
Grając w KZ4 można poczuć się jak jeszcze w epoce "przed CoD4", kiedy FPSy trwały 10h+ i fabuła nie musi kończyć się po pierwszy lepszym bossie.
Grając w KZ4 można poczuć się jak jeszcze w epoce "przed CoD4", kiedy FPSy trwały 10h+ i fabuła nie musi kończyć się po pierwszy lepszym bossie.
Re: [PS4] Killzone 4
Chcesz powiedziec ze ten FPS ma ponad 10h gry? Jestem pod wrazeniem =O
- Mexiss
- Posty: 1480
- Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2013, 20:05
- Medals: 2
- Lokalizacja: Gdynia/Rumia
- Gender:
- Status: Offline
Re: [PS4] Killzone 4
14h na liczniku. Trochę ginąłem w kilku sekwencjach, bo grałem z bomby na hardzie.
Re: [PS4] Killzone 4
Właśnie zacząłem grać, zobaczę na ile gra wystarczy.
Cała seria KZ ma bardzo dobry totalitarny klimat i nieziemską grywalność. To chyba jeden z niewielu FPS-ów w którego można pograć w singlu (znaczy pograć i nie zwymiotować).
Moim zdaniem po serii GOW i Uncharted to jest trzeci ex dla którego warto nabyć PS.
Cała seria KZ ma bardzo dobry totalitarny klimat i nieziemską grywalność. To chyba jeden z niewielu FPS-ów w którego można pograć w singlu (znaczy pograć i nie zwymiotować).
Moim zdaniem po serii GOW i Uncharted to jest trzeci ex dla którego warto nabyć PS.
- Mexiss
- Posty: 1480
- Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2013, 20:05
- Medals: 2
- Lokalizacja: Gdynia/Rumia
- Gender:
- Status: Offline
Re: [PS4] Killzone 4
Niesety pod względem klimatu KZ2 króluje. KZ3 to była szmira, a KZ4 jest świetny, ale klimatem odstaje od "2".
Re: [PS4] Killzone 4
Jest gdzieś licznik czasu poświęconego na grę ? Jakoś nie potrafię tego znaleźć
- Mexiss
- Posty: 1480
- Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2013, 20:05
- Medals: 2
- Lokalizacja: Gdynia/Rumia
- Gender:
- Status: Offline
Re: [PS4] Killzone 4
Jutro sprawdzę czy w statystykach nie ma. Osobiście z ciekawości notowałem godziny i odjąłem 1h afku
Co do multi to rzeczy do odblokowania jest od groma. Mapy (10) są świetne - jedne korytarzowe, drugie bardziej otwarte. Niemniej jednak polecam wystrzegać się gier 24 osobowych. Respawn jest w bazach, więc przeciwnik może zablokować słabszą drużynę już przy wyjściach z bazy (mimo tego, że zawsze jest ich kilka). Sam gram na Classic Warzone (14 graczy z kilkoma rundami na różnych zadaniach) szkoda tylko, że jest pozbawiony niektórych trybów. Capture & Connect jest świetnym rozwinięciem Capture & Hold.
Co do balansu klas. Jest różnie. Support jak na Killzone'a przystało jest najmocniejszy. Ma najlepsze bronie, wieżyczki, drony, shotgun jako broń lekka oraz wskrzeszanie z bardzo małym cd. Assault poza jego "shotgunem" ma najmniej do zaoferowania. Z kolei Scout na niektórych mapach ma problem z "odgrywaniem roli" i po prostu biega jak każda inna klasa. Dzięki bogu nie przenieśli zdolności 1:1 z singla i skan jest mocno znerfiony.
Co do multi to rzeczy do odblokowania jest od groma. Mapy (10) są świetne - jedne korytarzowe, drugie bardziej otwarte. Niemniej jednak polecam wystrzegać się gier 24 osobowych. Respawn jest w bazach, więc przeciwnik może zablokować słabszą drużynę już przy wyjściach z bazy (mimo tego, że zawsze jest ich kilka). Sam gram na Classic Warzone (14 graczy z kilkoma rundami na różnych zadaniach) szkoda tylko, że jest pozbawiony niektórych trybów. Capture & Connect jest świetnym rozwinięciem Capture & Hold.
Co do balansu klas. Jest różnie. Support jak na Killzone'a przystało jest najmocniejszy. Ma najlepsze bronie, wieżyczki, drony, shotgun jako broń lekka oraz wskrzeszanie z bardzo małym cd. Assault poza jego "shotgunem" ma najmniej do zaoferowania. Z kolei Scout na niektórych mapach ma problem z "odgrywaniem roli" i po prostu biega jak każda inna klasa. Dzięki bogu nie przenieśli zdolności 1:1 z singla i skan jest mocno znerfiony.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości