[PS4] Killzone 4

Dział przeznaczony dla grających na konsolach.

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku

Awatar użytkownika
Mexiss
Posty: 1480
Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2013, 20:05
Medals: 2
Lokalizacja: Gdynia/Rumia
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Mecenas IX Kohorty

[PS4] Killzone 4

Post autor: Mexiss » wtorek, 10 grudnia 2013, 05:45

[ obraz zewnętrzny ]


Grę posiada:

Eagle
Gauri
Mexiss
Vakeal
Maleficii

Awatar użytkownika
Mexiss
Posty: 1480
Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2013, 20:05
Medals: 2
Lokalizacja: Gdynia/Rumia
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Mecenas IX Kohorty

Re: [PS4] Killzone 4

Post autor: Mexiss » piątek, 13 grudnia 2013, 09:48

Ludzie jadą po singlu jak po łysej kobyle... ale ja dobrze się bawiłem. Około 14h dobrego FPSa. Na hardzie gra się przyjemnie. Fabuła może nie powala, ale też nie przeszkadza. W multi gra się cudownie, chociaż sam ograniczę się do Classic WZ. 24 graczy to za dużo jak na te mapy.

Awatar użytkownika
Thorn
Co-OP Legionista
Posty: 1931
Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2011, 13:16
Medals: 6
Lokalizacja: Andover, UK
Status:
Offline

SWTOR Optio GW2 Optio Mecenas IX Kohorty

Re: [PS4] Killzone 4

Post autor: Thorn » piątek, 13 grudnia 2013, 10:59

Myślę, że to wszystko przez syndrom Call of Duty Mexiss. Mój znajomy też mówi, że bawi się świetnie i nie rozumie dlaczego ludzie narzekają na tryb single

Awatar użytkownika
Mexiss
Posty: 1480
Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2013, 20:05
Medals: 2
Lokalizacja: Gdynia/Rumia
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Mecenas IX Kohorty

Re: [PS4] Killzone 4

Post autor: Mexiss » piątek, 13 grudnia 2013, 11:20

Trochę siedzę w temacie portali i wiem (niestety) jak wygląda recenzowanie gier.Zazwyczaj to jest ogranie pierwszych 3-5h gry i pisanie recenzji "żeby być pierwszym/nie być ostatnim". Smutne, ale prawdziwe. W dodatku KZ4 trzeba przyznać, że gra zaczyna się na dobre dopiero od 5 chapteru, a pierwsze 4 są rzeczywiście słabe.

Grając w KZ4 można poczuć się jak jeszcze w epoce "przed CoD4", kiedy FPSy trwały 10h+ i fabuła nie musi kończyć się po pierwszy lepszym bossie.

Netamii
Posty: 727
Rejestracja: środa, 12 września 2012, 22:25
Status:
Offline

Re: [PS4] Killzone 4

Post autor: Netamii » piątek, 13 grudnia 2013, 11:40

Chcesz powiedziec ze ten FPS ma ponad 10h gry? Jestem pod wrazeniem =O

Awatar użytkownika
Mexiss
Posty: 1480
Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2013, 20:05
Medals: 2
Lokalizacja: Gdynia/Rumia
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Mecenas IX Kohorty

Re: [PS4] Killzone 4

Post autor: Mexiss » piątek, 13 grudnia 2013, 15:34

14h na liczniku. Trochę ginąłem w kilku sekwencjach, bo grałem z bomby na hardzie.

Awatar użytkownika
Maleficii
Patrycjusz
Posty: 417
Rejestracja: środa, 11 lipca 2012, 19:52
Medals: 15
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Order Odrodzenia Imperium Uczestnik zlotów IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: [PS4] Killzone 4

Post autor: Maleficii » piątek, 13 grudnia 2013, 18:54

Właśnie zacząłem grać, zobaczę na ile gra wystarczy.

Cała seria KZ ma bardzo dobry totalitarny klimat i nieziemską grywalność. To chyba jeden z niewielu FPS-ów w którego można pograć w singlu (znaczy pograć i nie zwymiotować).

Moim zdaniem po serii GOW i Uncharted to jest trzeci ex dla którego warto nabyć PS.

Awatar użytkownika
Mexiss
Posty: 1480
Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2013, 20:05
Medals: 2
Lokalizacja: Gdynia/Rumia
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Mecenas IX Kohorty

Re: [PS4] Killzone 4

Post autor: Mexiss » piątek, 13 grudnia 2013, 19:31

Niesety pod względem klimatu KZ2 króluje. KZ3 to była szmira, a KZ4 jest świetny, ale klimatem odstaje od "2".

Awatar użytkownika
Maleficii
Patrycjusz
Posty: 417
Rejestracja: środa, 11 lipca 2012, 19:52
Medals: 15
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Order Odrodzenia Imperium Uczestnik zlotów IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: [PS4] Killzone 4

Post autor: Maleficii » piątek, 20 grudnia 2013, 00:10

Jest gdzieś licznik czasu poświęconego na grę ? Jakoś nie potrafię tego znaleźć :D

Awatar użytkownika
Mexiss
Posty: 1480
Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2013, 20:05
Medals: 2
Lokalizacja: Gdynia/Rumia
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Mecenas IX Kohorty

Re: [PS4] Killzone 4

Post autor: Mexiss » piątek, 20 grudnia 2013, 00:36

Jutro sprawdzę czy w statystykach nie ma. Osobiście z ciekawości notowałem godziny i odjąłem 1h afku ;)

Co do multi to rzeczy do odblokowania jest od groma. Mapy (10) są świetne - jedne korytarzowe, drugie bardziej otwarte. Niemniej jednak polecam wystrzegać się gier 24 osobowych. Respawn jest w bazach, więc przeciwnik może zablokować słabszą drużynę już przy wyjściach z bazy (mimo tego, że zawsze jest ich kilka). Sam gram na Classic Warzone (14 graczy z kilkoma rundami na różnych zadaniach) szkoda tylko, że jest pozbawiony niektórych trybów. Capture & Connect jest świetnym rozwinięciem Capture & Hold.

Co do balansu klas. Jest różnie. Support jak na Killzone'a przystało jest najmocniejszy. Ma najlepsze bronie, wieżyczki, drony, shotgun jako broń lekka oraz wskrzeszanie z bardzo małym cd. Assault poza jego "shotgunem" ma najmniej do zaoferowania. Z kolei Scout na niektórych mapach ma problem z "odgrywaniem roli" i po prostu biega jak każda inna klasa. Dzięki bogu nie przenieśli zdolności 1:1 z singla i skan jest mocno znerfiony.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gry na konsole”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości