Polećcie jakiś serial
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku
- Avishai
- Posty: 2731
- Rejestracja: czwartek, 17 września 2009, 01:05
- Medals: 8
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Pole
Seriale, które pomacałam w niedawnym czasie:
- White Collar
- Castle
- Alphas
- The Listener
- The Glades
- The Mentalist
- Covert Affairs
- Hawaii 5-0
- True Blood
Może, któryś Ciebie zainteresuje.
- White Collar
- Castle
- Alphas
- The Listener
- The Glades
- The Mentalist
- Covert Affairs
- Hawaii 5-0
- True Blood
Może, któryś Ciebie zainteresuje.
"Uczeni wyliczyli, że jest tylko jedna szansa na bilion, by zaistniało coś tak całkowicie absurdalnego.
Jednak magowie obliczyli, że szansę jedna na bilion sprawdzają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć."
Jednak magowie obliczyli, że szansę jedna na bilion sprawdzają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć."
- Apsalar
- Posty: 295
- Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 17:18
- Lokalizacja: Opole
- Status: Offline
Re: Pole
supernatural - dobry
Walking dead - dobry
Gra o tron - dobry
Breaking Bad - bardzo dobry
Ogólnie lubię post-apo w każdej postaci.
Walking dead - dobry
Gra o tron - dobry
Breaking Bad - bardzo dobry
Ogólnie lubię post-apo w każdej postaci.
A więc tak umiera wolność. Wśród burzy oklasków.
Padmé Naberri
Padmé Naberri
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Pole
Podam trochę też starszych tytułów, bo z nowszych pewnie większość jednak oglądałeś. I raczej mało będzie post-apo. To po prostu seriale, jakie oglądałem i mi się spodobały. Kolejność przypadkowa.
American Horror Story (http://www.filmweb.pl/serial/American+H ... 011-616381) -- typowy horror TV z pokręconą fabuła i wieloma wątkami.
Carnivale (http://www.filmweb.pl/serial/Carniv%C3%A0le-2003-110868) -- ciekawa mieszanka okultyzmu i czasów wielkiego kryzysu. Jedna z ciekawszych pozycji w ostatnich kilkunastu latach. Jedyny minus -- tylko dwa sezony z planowanych 6 i to zakończone cliffhangerem.
Rome (http://www.filmweb.pl/serial/Rzym-2005-119650) -- jak lubisz seriale historyczne HBO to jest to pozycja obowiązkowa.
The Borgias (http://www.filmweb.pl/serial/Rodzina+Bo ... 011-556595) -- podobnie jak ww. pozycja, serial historyczny opowiadający o rządach papieża Aleksandra VI i jego rodziny.
Twin Peaks (http://www.filmweb.pl/Miasteczko.Twin.Peaks) -- tak na wszelki wypadek, jakbyś jednak tego nie widział. Choć nie wierzę, że takie osoby jeszcze istnieją.
Lie to Me (http://www.filmweb.pl/serial/Magia+k%C5 ... 009-485877) -- warto głównie dla Tima Rotha, którego uwielbiam. I jeśli kogoś kręci psychologia i komunikacja niewerbalna.
In Treatment (http://www.filmweb.pl/serial/Terapia-2008-465138) -- to w ogóle trudno nazwać czym innym niż teatrem telewizji, a ja nie jestem fanem dramatów psychologicznych, ale ten serial miażdży.
Fringe (http://www.filmweb.pl/serial/Fringe%3A+ ... 008-467127) -- może X-Files to to nie jest, choć tematyka bliźniaczo podobna, ale szczególnie początkowe sezony są naprawdę niezłe.
Sherlock (http://www.filmweb.pl/serial/Zakazane+i ... 010-427194) -- uwspółcześniona wersja przygód Sherlocka Holmesa, co najważniejsze nakręcona przez Brytyjczyków, a nie jakieś amerykańskie popłuczyny, co teraz mają wyjść. Mało odcinków, bo to mini-serial, ale warto.
Boardwalk Empire (http://www.filmweb.pl/serial/Zakazane+i ... 010-427194) -- Steve Buscemi jako gangster z Atlantic City lat 20. XX w., czy potrzeba czegoś więcej? Niektóre odcinki naprawdę wbiły mnie w fotel.
Magic City (http://www.filmweb.pl/serial/Miasto+cud ... 012-618892) -- mam słabość do Miami i w ogóle lat 60. w USA, warto obejrzeć choćby dla mody i samochodów, choć fabuła też niczego sobie.
Mad Men (http://www.filmweb.pl/serial/Mad+Men-2007-436999) -- to już typowa obyczajówka, znów lata 60., tym razem Nowy Jork i środowisko branży reklamowej.
Robin of Sherwood (http://www.filmweb.pl/Robin.Hood.Tv) -- klasyka telewizyjna z lat 80., jak nie widziałeś, to obejrzyj. Jak dawno nie widziałeś, to obejrzyj ponownie -- nostalgia 100%. Mimo upływu czasu i faktu, że to kino w sumie familijne, nadal dobrze się ogląda.
The Wire (http://www.filmweb.pl/serial/Prawo+ulicy-2002-87721) -- jedna propozycja stricte policyjna, ale warta uwagi. B. realistycznie pokazany świat policji oraz prokuratury/mediów/szkolnictwa w Baltimore. Znów, serial który zdobył sobie spore uznanie krytyków i to nie bezpodstawnie.
Touching Evil (http://www.filmweb.pl/serial/Dotyk+z%C5%82a-2004-198998) -- druga propozycja policyjna. B. mroczny serial. Szkoda, że znów po sezonie się urywa. Niemniej warto dla klimatu.
Wallander (http://www.filmweb.pl/serial/Wallander-2008-473955) -- remake szwedzkiego kryminału, trochę obyczajówki, trochę kryminału, niezły Brannagh w roli komisarza w kryzysie wieku średniego i piękne skandynawskie krajobrazy.
Uff. Tak z głowy to chyba tyle. Jak coś sobie przypomnę, to jeszcze napiszę.
American Horror Story (http://www.filmweb.pl/serial/American+H ... 011-616381) -- typowy horror TV z pokręconą fabuła i wieloma wątkami.
Carnivale (http://www.filmweb.pl/serial/Carniv%C3%A0le-2003-110868) -- ciekawa mieszanka okultyzmu i czasów wielkiego kryzysu. Jedna z ciekawszych pozycji w ostatnich kilkunastu latach. Jedyny minus -- tylko dwa sezony z planowanych 6 i to zakończone cliffhangerem.
Rome (http://www.filmweb.pl/serial/Rzym-2005-119650) -- jak lubisz seriale historyczne HBO to jest to pozycja obowiązkowa.
The Borgias (http://www.filmweb.pl/serial/Rodzina+Bo ... 011-556595) -- podobnie jak ww. pozycja, serial historyczny opowiadający o rządach papieża Aleksandra VI i jego rodziny.
Twin Peaks (http://www.filmweb.pl/Miasteczko.Twin.Peaks) -- tak na wszelki wypadek, jakbyś jednak tego nie widział. Choć nie wierzę, że takie osoby jeszcze istnieją.
Lie to Me (http://www.filmweb.pl/serial/Magia+k%C5 ... 009-485877) -- warto głównie dla Tima Rotha, którego uwielbiam. I jeśli kogoś kręci psychologia i komunikacja niewerbalna.
In Treatment (http://www.filmweb.pl/serial/Terapia-2008-465138) -- to w ogóle trudno nazwać czym innym niż teatrem telewizji, a ja nie jestem fanem dramatów psychologicznych, ale ten serial miażdży.
Fringe (http://www.filmweb.pl/serial/Fringe%3A+ ... 008-467127) -- może X-Files to to nie jest, choć tematyka bliźniaczo podobna, ale szczególnie początkowe sezony są naprawdę niezłe.
Sherlock (http://www.filmweb.pl/serial/Zakazane+i ... 010-427194) -- uwspółcześniona wersja przygód Sherlocka Holmesa, co najważniejsze nakręcona przez Brytyjczyków, a nie jakieś amerykańskie popłuczyny, co teraz mają wyjść. Mało odcinków, bo to mini-serial, ale warto.
Boardwalk Empire (http://www.filmweb.pl/serial/Zakazane+i ... 010-427194) -- Steve Buscemi jako gangster z Atlantic City lat 20. XX w., czy potrzeba czegoś więcej? Niektóre odcinki naprawdę wbiły mnie w fotel.
Magic City (http://www.filmweb.pl/serial/Miasto+cud ... 012-618892) -- mam słabość do Miami i w ogóle lat 60. w USA, warto obejrzeć choćby dla mody i samochodów, choć fabuła też niczego sobie.
Mad Men (http://www.filmweb.pl/serial/Mad+Men-2007-436999) -- to już typowa obyczajówka, znów lata 60., tym razem Nowy Jork i środowisko branży reklamowej.
Robin of Sherwood (http://www.filmweb.pl/Robin.Hood.Tv) -- klasyka telewizyjna z lat 80., jak nie widziałeś, to obejrzyj. Jak dawno nie widziałeś, to obejrzyj ponownie -- nostalgia 100%. Mimo upływu czasu i faktu, że to kino w sumie familijne, nadal dobrze się ogląda.
The Wire (http://www.filmweb.pl/serial/Prawo+ulicy-2002-87721) -- jedna propozycja stricte policyjna, ale warta uwagi. B. realistycznie pokazany świat policji oraz prokuratury/mediów/szkolnictwa w Baltimore. Znów, serial który zdobył sobie spore uznanie krytyków i to nie bezpodstawnie.
Touching Evil (http://www.filmweb.pl/serial/Dotyk+z%C5%82a-2004-198998) -- druga propozycja policyjna. B. mroczny serial. Szkoda, że znów po sezonie się urywa. Niemniej warto dla klimatu.
Wallander (http://www.filmweb.pl/serial/Wallander-2008-473955) -- remake szwedzkiego kryminału, trochę obyczajówki, trochę kryminału, niezły Brannagh w roli komisarza w kryzysie wieku średniego i piękne skandynawskie krajobrazy.
Uff. Tak z głowy to chyba tyle. Jak coś sobie przypomnę, to jeszcze napiszę.
Ostatnio zmieniony niedziela, 12 sierpnia 2012, 17:08 przez Gwalch, łącznie zmieniany 8 razy.
- Apsalar
- Posty: 295
- Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 17:18
- Lokalizacja: Opole
- Status: Offline
Re: Pole
Jak mogłem zapomnieć o tym megafajnym serialu?!Sidagel pisze:No to polecam ci JerichoApsalar pisze:Ogólnie lubię post-apo w każdej postaci.
@gwalch
Zapewniłeś mi rozrywkę:) Dzięki:)
A więc tak umiera wolność. Wśród burzy oklasków.
Padmé Naberri
Padmé Naberri
- Avishai
- Posty: 2731
- Rejestracja: czwartek, 17 września 2009, 01:05
- Medals: 8
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Pole
A z nowinek, post-apo jest Continuum. Obejrzałam z 5 odcinków i mnie nie jarało, ale nie było złe samo w sobie.
Lie to me też mi się podobało, szkoda że zakończyli serial.
Lie to me też mi się podobało, szkoda że zakończyli serial.
"Uczeni wyliczyli, że jest tylko jedna szansa na bilion, by zaistniało coś tak całkowicie absurdalnego.
Jednak magowie obliczyli, że szansę jedna na bilion sprawdzają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć."
Jednak magowie obliczyli, że szansę jedna na bilion sprawdzają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć."
Re: Pole
do mieszanki Gwalcha dorzucilbym jeszcze
Bones: rozwiazywanie zagadkowych morderstw od strony antropologicznej, ze spora dawka humoru
Nesessary Roughness: film o pani psycholog zajmujacej sie problemami sportowcow.
Bones: rozwiazywanie zagadkowych morderstw od strony antropologicznej, ze spora dawka humoru
Nesessary Roughness: film o pani psycholog zajmujacej sie problemami sportowcow.
Re: Pole
The River - niestety tylko 8 odcinków. Serial opowiada o wyprawie ratunkowej w niezbadane rejony dżungli amazońskiej.
Warto obejrzeć, choć pozostawia ogromny niedosyt, to historia jest na prawdę bardzo fajna.
Warto obejrzeć, choć pozostawia ogromny niedosyt, to historia jest na prawdę bardzo fajna.
Trójkolorowi, Zielono Biało Czerwoni
Re: Pole
Widze ze tutaj juz wszyscy walneli z grubej rury najlepszymi tytulami.
Dlatego ja moze nie polece ale podrzuce dwa seriale, ktore ogladalem podczas strasznej posuchy serialowej.
Terra Nova
Falling Skies
I wisienka na torcie czyli jeden z nowszych o ktorym nikt tutaj nie wspomnial co jest imho troche dziwne
Homeland
Aaaa i jeszcze koniecznie jesli nie widziales - Wiedźmin
Dlatego ja moze nie polece ale podrzuce dwa seriale, ktore ogladalem podczas strasznej posuchy serialowej.
Terra Nova
Falling Skies
I wisienka na torcie czyli jeden z nowszych o ktorym nikt tutaj nie wspomnial co jest imho troche dziwne
Homeland
Aaaa i jeszcze koniecznie jesli nie widziales - Wiedźmin
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
Re: Pole
Z typowych post-apo to wybor jest lipny, juz predzej sie na ksiazki przerzucApsalar pisze: Ogólnie lubię post-apo w każdej postaci.
Nie wiem co widziales, ale masz tu moja liste.
Jericho - atomowki zrzucone na ameryke, historia jednego miasteczka i osob doszukujacych sie prawdy i probujacych przetrwac (2 sezony i anulowano, choc niby dokrecona pozniej pare odcinkow konczajacych serial)
Jeramiah - dorosli gina w wyniku ataku dziwnego wirusa i Ziemia zaczynaja rzadzic gowniaze. Wszystko to widzimy z punktu widzenia jednego goscia, ktory za wszelka cene szuka swojego ojca. (2 sezony i niby zakonczona historia)
Falling Skies - (jedyny lecacy serial kosmici przylatuja na ziemie i robia calkowity rozpierdziel, ale grupka amerykanow nie poddaje sie i walczy o swoja ziemie (jak sie przetrwa 1 sezon to nawet da sie w to wciagac)
Survivors - brytyjski serial z '08, remake serialu z lat 70-tych. Wirus grypy mutuje i zabija 98% populacji. Wszystko to nam jest pokazane z punktu widzenia, grupy ludzi, ktorzy probuja przetrwac w nowym swiecie (powstaly 3 sezony i wyglada na to ze 4-ego nie bedzie)
The last train - kolejna brytyjska pozycja (powodzenia w dorawaniu tego serialu ) przypadekowa grupa ludzikow z pociagu zostaja zamrozena i budza sie lata pozniej i okazuje sie ze wszyscy nie zyja dzieki uprzejmosci meteorytow (1 sezon)
The Colony - Discovery Channel zebral autentycznych naukowcow z roznych dziedzin i zamknal ich na 10 tygodni w kontrolowanym srodowisku majace odzwierciedlac warunki panujace po ataku nukleranym. Calkiem ciekawe reality show. Ogladalem pierwszy sezon, wiem ze na pewno powstal tez 2, a 3 chyba przerwali w postprodukcji.
Od tej jesieni na NBC ma leciec serial Revolution, ale z tego co ogladalem trailery i czytalem opinie ludzi, ktorzy widzieli pilota na comi-conie, to raczej nic ciekawego z tego nie bedzie i dostanie cancella po pierwszym sezonie.
- Apsalar
- Posty: 295
- Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 17:18
- Lokalizacja: Opole
- Status: Offline
Re: Pole
Jeremiasz jest dobry, zacząłem go oglądać i kończę pierwszy sezon. Jerycho widziałem już 3 razy cały a Last train dorwać nie mogę:))Swietomir pisze:
Jericho - atomowki zrzucone na ameryke, historia jednego miasteczka i osob doszukujacych sie prawdy i probujacych przetrwac (2 sezony i anulowano, choc niby dokrecona pozniej pare odcinkow konczajacych serial)
Jeramiah - dorosli gina w wyniku ataku dziwnego wirusa i Ziemia zaczynaja rzadzic gowniaze. Wszystko to widzimy z punktu widzenia jednego goscia, ktory za wszelka cene szuka swojego ojca. (2 sezony i niby zakonczona historia)
The last train - kolejna brytyjska pozycja (powodzenia w dorawaniu tego serialu ) przypadekowa grupa ludzikow z pociagu zostaja zamrozena i budza sie lata pozniej i okazuje sie ze wszyscy nie zyja dzieki uprzejmosci meteorytow (1 sezon)
A więc tak umiera wolność. Wśród burzy oklasków.
Padmé Naberri
Padmé Naberri
- Edgarth
- Posty: 1665
- Rejestracja: środa, 11 kwietnia 2012, 17:57
- Medals: 12
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Re: Pole
Dobra to lecimy
powiedzmy że wymienię tylko ulubione czyli takie za które ręczę i polecam każdemu
Sons of Anarchy !
seriale Star Gate, Sg-1, Atlantis, Universe
White Collar
Fringe
Supernatural
Person of Interest
NCIS
Californication
No i oczywiście Pingwiny z Madagaskaru
powiedzmy że wymienię tylko ulubione czyli takie za które ręczę i polecam każdemu
Sons of Anarchy !
seriale Star Gate, Sg-1, Atlantis, Universe
White Collar
Fringe
Supernatural
Person of Interest
NCIS
Californication
No i oczywiście Pingwiny z Madagaskaru
“A pessimist is a person who has had to listen to too many optimists.”
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka
Re: Pole
Virven pisze:Ja oglądam aktualnie How I met your mother i zdecydownanie polecam
oj tak ten kto wymyślił postać Barneya zasługuje na nobla
ja ze swojej strony mogę polecić Supernatural
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Pole
Ja aktualnie oglądam Grimm - takie połączenie Supernatural z Haven, trochę poważne, trochę śmieszne.
Polecam Babylon 5(SF), Being Human GB, pierwsze dwa sezony Skins GB(co dwa jest zmiana pokoleniowa). Jeśli ktoś lubi paranaukowe klimaty, to jeszcze Eureka jest całkiem fajna.
Polecam Babylon 5(SF), Being Human GB, pierwsze dwa sezony Skins GB(co dwa jest zmiana pokoleniowa). Jeśli ktoś lubi paranaukowe klimaty, to jeszcze Eureka jest całkiem fajna.
Re: Pole
Dexter - 5 sezonów - MEGA fajny serial o seryjnym mordercy który zajmuje się pomocą policji w Maiami wykorzystując swój niebywały pociąg do krwi.
Sons Of Anarchy - 4+ sezonów - MEGA fajny serial sensacyjny o grupie motocyklowej która jednocześnie Tworzy swoisty gang. Fabuła każdego sezonu porywa BARDZO, zaskakuje.
Desperate Housewifes - 8 sezonów? - serial o kilku gospodyniach domowych i ich perypetiach w okrutnym świecie - jeden z najbardziej ciekawych i zaskakujących seriali ever Polecam gorąco.
The Tudors - 5 sezonów - Historia króla Anglii Henryka XVIII "tyrana" Tudora i jego żon. Najlepszy serial kostiumowy w historii, porywająca akcja i bardzo dobre odwzorowanie historii, no może poza kapturkami Anny Boleyn
Sons Of Anarchy - 4+ sezonów - MEGA fajny serial sensacyjny o grupie motocyklowej która jednocześnie Tworzy swoisty gang. Fabuła każdego sezonu porywa BARDZO, zaskakuje.
Desperate Housewifes - 8 sezonów? - serial o kilku gospodyniach domowych i ich perypetiach w okrutnym świecie - jeden z najbardziej ciekawych i zaskakujących seriali ever Polecam gorąco.
The Tudors - 5 sezonów - Historia króla Anglii Henryka XVIII "tyrana" Tudora i jego żon. Najlepszy serial kostiumowy w historii, porywająca akcja i bardzo dobre odwzorowanie historii, no może poza kapturkami Anny Boleyn
9 Kohorta nauczyła mnie że gildia potrafi być wypełniona tajną policją, terrorem i mało dojrzałą atmosferą.
Re: Pole
Ja dorzuce cos co ostatnio znalazlem.
Strike Back (3 sezony) - http://www.imdb.com/title/tt1492179/
W skrocie - Irak, turbany, cycki, wybuchy, strzelanie, cycki, CIA, MI6 cycki, wybuchy. Idzie sie odstresowac
Strike Back (3 sezony) - http://www.imdb.com/title/tt1492179/
W skrocie - Irak, turbany, cycki, wybuchy, strzelanie, cycki, CIA, MI6 cycki, wybuchy. Idzie sie odstresowac
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: niedziela, 9 września 2012, 15:16
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Re: Pole
Teoria Wielkiego Podrywu - http://www.filmweb.pl/serial/Teoria+wie ... 007-402989
Kości- http://www.filmweb.pl/serial/Ko%C5%9Bci-2005-233995
Californication - http://www.filmweb.pl/serial/Californic ... 007-371185
Zdarzyło się jutro - http://www.filmweb.pl/Zdarzylo.Sie.Jutro
Fringe: Na granicy Światów - http://www.filmweb.pl/serial/Fringe%3A+ ... 008-467127
Zaklinacz Dusz - http://www.filmweb.pl/serial/Zaklinacz+dusz-2005-236095
Dwie spłukane dziewczyny - http://www.filmweb.pl/serial/Dwie+sp%C5 ... 011-616779
Technicy Magicy - http://www.filmweb.pl/serial/Technicy-m ... 006-318471
Kyle XY - http://www.filmweb.pl/serial/Kyle+XY-2006-318187
Miecz Prawdy - http://www.filmweb.pl/serial/Miecz+prawdy-2008-439861 - Chodź bardziej polecam serię książkową;)
Zagubiony pokój - http://www.filmweb.pl/serial/Zagubiony+ ... 006-370554
Jess i chłopaki - http://www.filmweb.pl/serial/Jess+i+ch% ... 011-620791
Siły pierwotne - http://www.filmweb.pl/serial/Si%C5%82y+ ... 007-404956
Żniwiarz - http://www.filmweb.pl/serial/%C5%BBniwiarz-2007-433648
Hoży doktorzy - http://www.filmweb.pl/serial/Ho%C5%BCy+ ... 001-133968
Mentalista - http://www.filmweb.pl/serial/Mentalista-2008-477417
Prawdziwe powołanie - http://www.filmweb.pl/serial/Prawdziwe+ ... 003-111678
Dwóch i pół - http://www.filmweb.pl/serial/Dw%C3%B3ch ... 003-126122
Większa część ok. 99% jest oglądana przeze mnie. Dlatego polecam
Kości- http://www.filmweb.pl/serial/Ko%C5%9Bci-2005-233995
Californication - http://www.filmweb.pl/serial/Californic ... 007-371185
Zdarzyło się jutro - http://www.filmweb.pl/Zdarzylo.Sie.Jutro
Fringe: Na granicy Światów - http://www.filmweb.pl/serial/Fringe%3A+ ... 008-467127
Zaklinacz Dusz - http://www.filmweb.pl/serial/Zaklinacz+dusz-2005-236095
Dwie spłukane dziewczyny - http://www.filmweb.pl/serial/Dwie+sp%C5 ... 011-616779
Technicy Magicy - http://www.filmweb.pl/serial/Technicy-m ... 006-318471
Kyle XY - http://www.filmweb.pl/serial/Kyle+XY-2006-318187
Miecz Prawdy - http://www.filmweb.pl/serial/Miecz+prawdy-2008-439861 - Chodź bardziej polecam serię książkową;)
Zagubiony pokój - http://www.filmweb.pl/serial/Zagubiony+ ... 006-370554
Jess i chłopaki - http://www.filmweb.pl/serial/Jess+i+ch% ... 011-620791
Siły pierwotne - http://www.filmweb.pl/serial/Si%C5%82y+ ... 007-404956
Żniwiarz - http://www.filmweb.pl/serial/%C5%BBniwiarz-2007-433648
Hoży doktorzy - http://www.filmweb.pl/serial/Ho%C5%BCy+ ... 001-133968
Mentalista - http://www.filmweb.pl/serial/Mentalista-2008-477417
Prawdziwe powołanie - http://www.filmweb.pl/serial/Prawdziwe+ ... 003-111678
Dwóch i pół - http://www.filmweb.pl/serial/Dw%C3%B3ch ... 003-126122
Większa część ok. 99% jest oglądana przeze mnie. Dlatego polecam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości