Monk Info
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku
- Bjorn
- Posty: 3466
- Rejestracja: niedziela, 4 października 2009, 17:50
- Medals: 37
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
- Gender:
- Status: Offline
Monk Info
[ obraz zewnętrzny ]
Opis
Pod względem stylu, klasa Mnicha wzorowana była na ortodoksyjnych mnichach Europy Wschodniej oraz azjatyckich klaszatorów buddyjskich, co widać dość dobrze w stylu walki i umiejętnościach postaci. Mnich bije się głównie w zwarciu, lecz, mimo tego, jego defensywa jest dość słaba, jak na klasę walczącą wręcz. Z tego też powodu Mnich do dyspozycji posiada wiele umiejętności, w tym i ataków, które obniżają obrażenia wroga, spowalniają go, lub w inny sposób podwyższają szanse postaci na wyjście cało z bitwy.
W przeciwieństwie do klasy Barbarzyńcy, Mnich nie może pochwalić się nadzwyczajną ilością życia czy pancerza. Zamiast wzmacniać swoją obronę umiejętnościami jednak, osłabia on ofensywę wroga na wiele sposobów. Jest to dość na rękę drużynie, Mnich bowiem poprzez minimalizowanie obrażeń wrogów pomaga nie tylko sobie, ale i swym sprzymierzeńcom.
Niewiele jeszcze wiadomo o innych umiejętnościach Mnicha, ale mają się one opierać na atakach combo i zawierać nutkę świętej energii.
Mnich, wbrew pozorom, nie walczy o gołych pięściach. Na jego ulubiony oręż składają się bojowe laski oraz szpony.
System (Duch)
Zasobem dla Mnicha będzie Duch (Spirit). Umiejętności combo postaci będą generowały Ducha, którym będzie można uaktywnić specjalne zdolności Mnicha - w tym ataki, umiejętności ucieczki czy regeneracji zdrowia. Maksymalna wartość Ducha to 200 punktów i jest ona niezależna od poziomu postaci. Duch nie odnawia się sam, ale generują go umiejętności combo Mnicha, np. każdy cios Dłoni Błyskawic generuje 3 punkty Ducha.
[http://diablo3.com.pl]
Opis
Pod względem stylu, klasa Mnicha wzorowana była na ortodoksyjnych mnichach Europy Wschodniej oraz azjatyckich klaszatorów buddyjskich, co widać dość dobrze w stylu walki i umiejętnościach postaci. Mnich bije się głównie w zwarciu, lecz, mimo tego, jego defensywa jest dość słaba, jak na klasę walczącą wręcz. Z tego też powodu Mnich do dyspozycji posiada wiele umiejętności, w tym i ataków, które obniżają obrażenia wroga, spowalniają go, lub w inny sposób podwyższają szanse postaci na wyjście cało z bitwy.
W przeciwieństwie do klasy Barbarzyńcy, Mnich nie może pochwalić się nadzwyczajną ilością życia czy pancerza. Zamiast wzmacniać swoją obronę umiejętnościami jednak, osłabia on ofensywę wroga na wiele sposobów. Jest to dość na rękę drużynie, Mnich bowiem poprzez minimalizowanie obrażeń wrogów pomaga nie tylko sobie, ale i swym sprzymierzeńcom.
Niewiele jeszcze wiadomo o innych umiejętnościach Mnicha, ale mają się one opierać na atakach combo i zawierać nutkę świętej energii.
Mnich, wbrew pozorom, nie walczy o gołych pięściach. Na jego ulubiony oręż składają się bojowe laski oraz szpony.
System (Duch)
Zasobem dla Mnicha będzie Duch (Spirit). Umiejętności combo postaci będą generowały Ducha, którym będzie można uaktywnić specjalne zdolności Mnicha - w tym ataki, umiejętności ucieczki czy regeneracji zdrowia. Maksymalna wartość Ducha to 200 punktów i jest ona niezależna od poziomu postaci. Duch nie odnawia się sam, ale generują go umiejętności combo Mnicha, np. każdy cios Dłoni Błyskawic generuje 3 punkty Ducha.
[http://diablo3.com.pl]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości