World of Tanks

Dział poświęcony grom dla jednego gracza.

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku

Methestel
Posty: 88
Rejestracja: wtorek, 22 czerwca 2010, 18:38
Status:
Offline

Re: World of Tanks

Post autor: Methestel » czwartek, 16 czerwca 2011, 10:08

:-) Jeszcze dam radę do końca czerwca Perszinga ;-) wyfarmić...
Btw - mykam na wczasy - wracam 25.06 więc w CW was nie wspomogę przez ten czas moim czołgisiem...

Awatar użytkownika
Giliarwe
Posty: 537
Rejestracja: wtorek, 2 lutego 2010, 19:41
Lokalizacja: Chmielno
Status:
Offline

Re: World of Tanks

Post autor: Giliarwe » czwartek, 16 czerwca 2011, 19:34

E-100 z wiezyczka Kruppa i 15 cm KwK 44/L38 gun
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]

Amarris
Posty: 351
Rejestracja: wtorek, 6 maja 2008, 10:50
Status:
Offline

Re: World of Tanks

Post autor: Amarris » piątek, 17 czerwca 2011, 09:31

T95 (hamburgerowy TD tieru 9) -


Wolne jak diabli, jak już dojedzie gdzie ma dojechać jest nie do powstrzymania. Na filmiku widać jak zabija jagdtigera przebijając frontowy pancerz (zabiera 25% życia). Coś czuję ze będzie to nowy "arty magnet" :P

Awatar użytkownika
Pankrolik
Posty: 1163
Rejestracja: poniedziałek, 1 listopada 2010, 13:12
Medals: 7
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista BF3 St. Legionista WoT Legionista SWTOR Legionista GW2 Legionista
Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: World of Tanks

Post autor: Pankrolik » piątek, 17 czerwca 2011, 09:46

T95 ma mieć działo bardzo podobne do Objecta (w statystykach jest prawie identyczne), przy czym ma być znacznie wolniejszy i mniej zwinny.

Od tych 25% we frontowy pancerz, bardziej cieszy fakt, że ten JT go nie przebił...
Growing old doesn't mean growing up...

Amarris
Posty: 351
Rejestracja: wtorek, 6 maja 2008, 10:50
Status:
Offline

Re: World of Tanks

Post autor: Amarris » piątek, 17 czerwca 2011, 11:39

OVERALL STATS T-95 ELITE:

1700 HP
Hull: 305/64/51
18° per second
Gun 155mm AT Gun T7
155mm, 3,75 shots per minute, Penetration: 276/320/90, Damage: 750/750/950, Acc: 0,33, Aim 2,2

Osoba która to postowała, mówi że obiekt bił go z HE, bo nie mógł do przebić. IMO ta gra robi się coraz głupsza, niedługo na polu bitwy pozostanie 5 najmocniejszych czołgów. i pozostali którzy do nich grindują. :(

[ obraz zewnętrzny ]

Awatar użytkownika
Pankrolik
Posty: 1163
Rejestracja: poniedziałek, 1 listopada 2010, 13:12
Medals: 7
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista BF3 St. Legionista WoT Legionista SWTOR Legionista GW2 Legionista
Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: World of Tanks

Post autor: Pankrolik » piątek, 17 czerwca 2011, 12:28

Przecież to nie ruski, tylko patrzeć jak poleci nerf...
Growing old doesn't mean growing up...

Awatar użytkownika
Dreghtor
Posty: 1547
Rejestracja: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 00:49
Status:
Offline

Re: World of Tanks

Post autor: Dreghtor » piątek, 17 czerwca 2011, 13:14

Amarris pisze: Hull: 305/64/51
(...)mówi że obiekt bił go z HE, bo nie mógł do przebić. IMO ta gra robi się coraz głupsza(...)
To nie gra - to gracze.
Po cholerę walił w przód skoro z cyferek wynika że boki są do przebicia przez cokolwiek t5?

[edit]
Chyba że chodziło o obrazek, ale to też nie zmienia sytuacji - walenie z HE do GW Tigera to pomyłka - GW Tiger ma po bokach ekrany anty-odłamkowe.
Trzeba było jechać od tyłu (lub od przodu, ale to mogło być ryzykowne) i walnąć przeciwpancernym.
Ostatnio zmieniony piątek, 17 czerwca 2011, 13:18 przez Dreghtor, łącznie zmieniany 1 raz.
OP, you can't teach people to have higher standards.
This should be a bumper sticker for the internet.

Amarris
Posty: 351
Rejestracja: wtorek, 6 maja 2008, 10:50
Status:
Offline

Re: World of Tanks

Post autor: Amarris » piątek, 17 czerwca 2011, 13:20

Dreghtor pisze:
Amarris pisze: Hull: 305/64/51
(...)mówi że obiekt bił go z HE, bo nie mógł do przebić. IMO ta gra robi się coraz głupsza(...)
To nie gra - to gracze.
Po cholerę walił w przód skoro z cyferek wynika że boki są do przebicia przez cokolwiek t5?

64 mm z boku, ale.. najpierw zajedź tą paskudę z boku, na bokach mają skośny pancerz tak jak is-7 i do tego osłony przeciw odłamkowe (side skirts), jedyne miejsce gdzie go można skutecznie bić to zadek i te zbiorniki na grzbiecie.

Jedyne co mnie pociesza to to ze arty będą miały używanie ;P

http://screenshot.xfire.com/s/115051627-4.jpg
http://screenshot.xfire.com/s/115051621-4.jpg
Ostatnio zmieniony piątek, 17 czerwca 2011, 13:28 przez Amarris, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Dreghtor
Posty: 1547
Rejestracja: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 00:49
Status:
Offline

Re: World of Tanks

Post autor: Dreghtor » piątek, 17 czerwca 2011, 13:27

Amarris pisze: 64 mm z boku, ale.. najpierw zajedź tą paskudę z boku

18° per second

Obrót 90 stopni = 5 sekund.
Obrót 180 stopni = 10 sekund.

No chyba że będzie miał obrotową wieżyczkę... :?
OP, you can't teach people to have higher standards.
This should be a bumper sticker for the internet.

Amarris
Posty: 351
Rejestracja: wtorek, 6 maja 2008, 10:50
Status:
Offline

Re: World of Tanks

Post autor: Amarris » piątek, 17 czerwca 2011, 13:33

@Dyrek

Jasne ze sie da go ubić, ale widząc jakie mam problemy żeby ubić objecta tym nawet się nie będę zajmował. Chyba ze sam się do mnie zadkiem obróci :P

Awatar użytkownika
Dreghtor
Posty: 1547
Rejestracja: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 00:49
Status:
Offline

Re: World of Tanks

Post autor: Dreghtor » piątek, 17 czerwca 2011, 13:45

Jedno jest pewne - wygląda paskudnie!
OP, you can't teach people to have higher standards.
This should be a bumper sticker for the internet.

Awatar użytkownika
Pankrolik
Posty: 1163
Rejestracja: poniedziałek, 1 listopada 2010, 13:12
Medals: 7
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista BF3 St. Legionista WoT Legionista SWTOR Legionista GW2 Legionista
Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: World of Tanks

Post autor: Pankrolik » piątek, 17 czerwca 2011, 14:05

Dreghtor pisze:Jedno jest pewne - wygląda paskudnie!
Wygląda świetnie! Ale to rzecz gustu :P
Growing old doesn't mean growing up...

Hammett
Posty: 36
Rejestracja: sobota, 8 stycznia 2011, 21:11
Status:
Offline

Re: World of Tanks

Post autor: Hammett » piątek, 17 czerwca 2011, 14:21

jedno jest pewne.. jeśli w grze jest pojazd którego 704 lub jtiger nie mogą przestrzelić z dowolnej strony to już tragedia...

zaraz pewnie na forach będą teksty typu :

"l2p i zajedź go od boku ".. gorzej jak grasz td , mausem, is4 bo w zasadzie nie masz szans na skuteczne objechanie ;]

Awatar użytkownika
Hotsporn
Patrycjusz
Posty: 809
Rejestracja: czwartek, 18 marca 2010, 22:49
Gender:
Status:
Offline

Re: World of Tanks

Post autor: Hotsporn » piątek, 17 czerwca 2011, 14:22

no to już nie mam wątpliwości, żeby iść w to drzewko :D
[ obraz zewnętrzny ]
This game its a game of courage, charisma and beer.
steam: hotsporn b.net: Hotsporn#2112

Hammett
Posty: 36
Rejestracja: sobota, 8 stycznia 2011, 21:11
Status:
Offline

Re: World of Tanks

Post autor: Hammett » piątek, 17 czerwca 2011, 14:30

w sumie może nie będzie tak źle ;] arta powinna go zabijać na 1/2 strzały ;]

a tak jak każdy OP czołg w tej grze jest głównym celem dla arty (is4 , t54 obecnie) ;]

Awatar użytkownika
Odene
Patrycjusz
Posty: 776
Rejestracja: poniedziałek, 16 listopada 2009, 00:32
Medals: 5
Lokalizacja: Łódź
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

ANNORVM IX WoW Weteran L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: World of Tanks

Post autor: Odene » piątek, 17 czerwca 2011, 15:31

Wszystkie wysoko tierowe TD są ulubionymi targetami Arty <3
Łatwiej je przestrzelić i zniszczyć niż czołgi a dają podobnie kasy i expa!
No i która arta nie trafi TD'ka który jedzie 12 km/h ! XD
Ashes of Creation
My mind is my power, My power is my mind...
When uncorrupted by other elements, my mind is my pure power.
https://www.youtube.com/user/Odene5

Awatar użytkownika
Ovin
Posty: 693
Rejestracja: niedziela, 24 sierpnia 2008, 17:08
Medals: 1
Status:
Offline

Pretorianin Sekcji IX Kohorty

Re: World of Tanks

Post autor: Ovin » piątek, 17 czerwca 2011, 15:41

A ja sobie mysle ze bedzie pojazd który bez problemu poradzi sobie i z objectem i z t95 i to naraz :D poczekajmy na specyfikacje Stug'a E a to bedzie cos co powinno byc wyposazone w 17,4 cm KwK
[ obraz zewnętrzny ]
A gdybym był‚ młotkowym ......

Xortas
Posty: 482
Rejestracja: piątek, 24 października 2008, 12:06
Status:
Offline

Re: World of Tanks

Post autor: Xortas » sobota, 18 czerwca 2011, 06:45

Hammett pisze:jedno jest pewne.. jeśli w grze jest pojazd którego 704 lub jtiger nie mogą przestrzelić z dowolnej strony to już tragedia...

zaraz pewnie na forach będą teksty typu :

"l2p i zajedź go od boku ".. gorzej jak grasz td , mausem, is4 bo w zasadzie nie masz szans na skuteczne objechanie ;]
Troche wspolpracy miedzy graczami, wspolna akcja i sie zajedzie :P
''Hey If You Don't Like It Go to Russia''

Awatar użytkownika
Lerdoc
Posty: 2557
Rejestracja: czwartek, 28 sierpnia 2008, 18:55
Medals: 13
Status:
Offline

Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty WAR Weteran MO Trybun WoT Pretorianin
SWTOR Pretorianin Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: World of Tanks

Post autor: Lerdoc » sobota, 18 czerwca 2011, 12:56

Jak to mówi stare porzekadło, gdzie APek nie może, tam HEka pośle :D

Hammett
Posty: 36
Rejestracja: sobota, 8 stycznia 2011, 21:11
Status:
Offline

Re: World of Tanks

Post autor: Hammett » wtorek, 21 czerwca 2011, 08:05

Hail to the king, baby! Takim cytatem z klasyka chciałoby się rozpocząć walkę T-95. Monstrualny wygląd, 4 gąsienice i działo doskonale znane z T-30 dają poczucie nieokiełznanej mocy. Bajka trwa aż do rozpoczęcia bitwy. Chwilę potem marzenia pryskają z prędkością odwrotnie proporcjonalną do Vmax T-95, wynoszącego magiczne 12 km/h! Tak, ten niszczyciel niejednokrotnie nie zdąży dojechać „na akcję”, bo wszyscy zdążą się pozabijać, zanim przemierzymy pół mapy w poszukiwaniu celu. Czy w tym przypadku zaletą jest to, że nie trzeba się zatrzymywać, żeby dość celnie strzelić, nie mam pojęcia. Niestety największą wadą, oprócz tego, że T-95 może zostać objechany nawet przez Mausa, jest przedni pancerz z grupką weakspotów – praktycznie każde sensowne działo na ten moment tłucze T-95 niemiłosiernie, a 1700 HP to nie aż tak dużo, szczególnie, że uciec nie ma jak. Podsumowując, T-95 jest cudownie ograniczony, nie nadaje się praktycznie do niczego, bo albo nigdzie nie dojedzie i zostanie zniszczony przez artylerię, albo zostanie brutalnie pokiereszowany przez byle meda. Porównania z Obiektem 704 nie ma, a i owiany złą sławą JagdTiger wydaje się o niebo lepszy od T-95. Słowem, smutek…


według ludzi którzy testowali t7 amerykański rox ale od t8 ruskie i niemcy odzyskują przewagę

Awatar użytkownika
Apsalar
Posty: 295
Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 17:18
Lokalizacja: Opole
Status:
Offline

Re: World of Tanks

Post autor: Apsalar » czwartek, 23 czerwca 2011, 19:47

Powiem tak, WoT jest fajny ale matchmaking ma zjebany niesamowicie.

Gram nieulepszonym su-76 i ZAWSZE jestem przeciwko KW, M4A2E4, pzIV. Ja tym czołgom nic nie zrobię moim nie rozwiniętym TD... żal.pl.

I nie Gilu, to nie jest życie. To że ja nie gram od release i zacząłem teraz, to nie znaczy że mam być one shotem dla wyższych tierów.
A więc tak umiera wolność. Wśród burzy oklasków.
Padmé Naberri

Awatar użytkownika
Hatillus
Posty: 119
Rejestracja: czwartek, 18 marca 2010, 23:16
Status:
Offline

Re: World of Tanks

Post autor: Hatillus » czwartek, 23 czerwca 2011, 21:05

To ze od kiedy grasz nie ma zadnego znaczenia bo nawet jak masz tier X to i tak jestes zmuszony grac niskotierowym czolgiem bo trzeba zarabiać kasę.Więc większość męczy się tak samo jak Ty nawet ci co maja po >3 k bitew. Dlatego schodzą lwy jak świeże bułki bo od 8 tieru już bardzo ciężko trafić w drugą część stawki. A to że skockowym czołgiem nie przebijasz 80% czołgów na mapie to nic specjalnego na każdym tierze jest ta sama męka.

Awatar użytkownika
Apsalar
Posty: 295
Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 17:18
Lokalizacja: Opole
Status:
Offline

Re: World of Tanks

Post autor: Apsalar » czwartek, 23 czerwca 2011, 22:02

Na becie tak źle nie było jak teraz. Podejrzewam że premiumy częsciej dostają czołgi z niższego tieru. Nudzi mnie : Nie przebiliśmy pancerza. Destroyerem.
A więc tak umiera wolność. Wśród burzy oklasków.
Padmé Naberri

Awatar użytkownika
Yavandir
Posty: 1092
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 20:11
Medals: 2
Lokalizacja: Cork - Irleand
Gender:
Status:
Offline

Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty

Re: World of Tanks

Post autor: Yavandir » czwartek, 23 czerwca 2011, 22:20

Wybieraj bardziej miękkie cele, a jak coś to wal HE, obrażeń dużo nie zadasz ale krwi napsujesz co nie liku (zniszczone działo + amorak i obracanie wieżą = masakra raz tak miałem na t32 i to właśnie nisko tierowe czołgi mnie tak pojechały). Pozatym nie ma co marudzić mam t9 ale gram też stugiemIII i t 34-85 i nie jest tak źle. Ludzie za dużo marudzą czasem. Zdarzają się chore bitwy to fakt, ale jak naprawde wiesz że nic nie zrobisz to albo zostaje scouting (jak masz szybki med albo td) albo jak mówiłem HE. Wczoraj miałem taką bitwę że byłem pewien że skończę szybką smiercią nic nie uszkadzają a stało się tak że zdjąłem dla JT ob boku i pleców jakieś 60-70% i dobiłem IS 3 + ustrzeliłem jakiegoś meda (wszystko na t 34-85) więc nie mów że nic nie możesz zrobić. Trochę cierpliwości tylko.
Pozdrawiam.
Nie ma tego złego co by na gorsze nie wyszło

Awatar użytkownika
Apsalar
Posty: 295
Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 17:18
Lokalizacja: Opole
Status:
Offline

Re: World of Tanks

Post autor: Apsalar » czwartek, 23 czerwca 2011, 22:40

Wiesz, ładując HE z su-76 może coś pzIV zrobię. Tylko problem że jest z reguły szybszy ode mnie... A to że wrzucają mnie zawsze w wyższy tier jest głupie i denne. Jak miałem AT1 to też byłem na dole. MS-1 też. Muszę mieć premium żeby normalnie grać?
A więc tak umiera wolność. Wśród burzy oklasków.
Padmé Naberri

Zablokowany

Wróć do „Gry single-player”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości