Perpetum Online

Dział poświęcony grom dla jednego gracza.

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku

Awatar użytkownika
Aszua
Posty: 661
Rejestracja: niedziela, 23 sierpnia 2009, 01:00
Medals: 2
Status:
Offline

AION Legionista WoW Legionista

Perpetum Online

Post autor: Aszua » czwartek, 1 kwietnia 2010, 18:23

http://www.perpetuum-online.com/

Klimaty EVE, gramy mechami na powierzchni planety. Hmmm może coś ciekawego z tego będzie?

Xortas
Posty: 482
Rejestracja: piątek, 24 października 2008, 12:06
Status:
Offline

Re: PERPETUUM

Post autor: Xortas » czwartek, 1 kwietnia 2010, 19:55

Mechwarrior mmorpg :D
Ja mam nadzieje, ze cos faktycznie z tego wyjdzie ((:
''Hey If You Don't Like It Go to Russia''

Awatar użytkownika
Badalaman
Posty: 271
Rejestracja: wtorek, 10 listopada 2009, 08:34
Status:
Offline

Re: PERPETUUM

Post autor: Badalaman » piątek, 2 kwietnia 2010, 14:44

Dobrze zrobiony Mechwarrior online bylby rewelacja.

Tylko ze to nie jest "Mechwarrior Online" i pewnie wyjdzie tak jak wiekszosc malych MMO.

Xortas
Posty: 482
Rejestracja: piątek, 24 października 2008, 12:06
Status:
Offline

Re: PERPETUUM

Post autor: Xortas » piątek, 2 kwietnia 2010, 15:04

No tak to nie ta seria, ale ten klimat itd.
Jak nie pokpia sprawy, to bedzie calkiem przyjemnie.
Nie powiem, teskni mi sie za seria Mechwarrior, a jeszcze tak z innymi ludzmi powalczyc hmm. Jeszcze jakby bylo tak jak w serii MW, ze zachaczenie o cos jakims wystajacym elementem uzbrojenia mecha, konczylo sie utrata tejze czesci...ahhh rozmarzylem sie :P
''Hey If You Don't Like It Go to Russia''

Awatar użytkownika
Roy
Posty: 330
Rejestracja: wtorek, 22 grudnia 2009, 22:21
Status:
Offline

Re: PERPETUUM

Post autor: Roy » niedziela, 11 kwietnia 2010, 00:58

Jak kto zainteresowany closed beta, to poprosze o maila (z rejestracji) Sami devsi pisza ze takie przyjacielskie zgloszenia beda rozpatrywac w pierwszej kolejnosci.
BTW super gra.Nie tyle Mechwarrior co EvE+ na planecie. Kilka fajnych rozwiazan, grafika jak z ... obcej planety.Polecam.

Awatar użytkownika
Querulous
Posty: 792
Rejestracja: niedziela, 25 stycznia 2009, 22:14
Lokalizacja: Gdańsk
Status:
Offline

Re: PERPETUUM

Post autor: Querulous » niedziela, 11 kwietnia 2010, 02:08

Chciałem się zarejestrować ale stronka leży :(
EDIT: albo to mój router wariuje

Awatar użytkownika
Bjorn
Namiestnik Cezara
Konsul
Posty: 3466
Rejestracja: niedziela, 4 października 2009, 17:50
Medals: 37
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

Pretorianin IX Kohorty ANNORVM IX AoC Legionista WoW Legionista LOTRO Legionista
SWTOR Trybun GW2 Trybun ArcheAge Legionista ESO Trybun D2 Trybun
Sekcja EvE Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: PERPETUUM

Post autor: Bjorn » niedziela, 11 kwietnia 2010, 04:19

u mnie dziala wiec jak chce to moge tobie stowrzyc konto (wiadomo dodtam tam jakies random dane z waznym e-mailem)

Awatar użytkownika
Querulous
Posty: 792
Rejestracja: niedziela, 25 stycznia 2009, 22:14
Lokalizacja: Gdańsk
Status:
Offline

Re: PERPETUUM

Post autor: Querulous » niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:01

Tak jak myślałem to kłopoty z routerem. Konto już założone, czekam ;)

Awatar użytkownika
Charlie
Posty: 166
Rejestracja: wtorek, 27 października 2009, 19:38
Lokalizacja: Wrocław
Status:
Offline

Re: PERPETUUM

Post autor: Charlie » niedziela, 2 maja 2010, 13:36

dzieje się coś z tą grą?
wie ktoś może jak tu przyłączyć się do bety?

Sogen
Posty: 217
Rejestracja: niedziela, 23 listopada 2008, 13:40
Status:
Offline

Re: PERPETUUM

Post autor: Sogen » niedziela, 2 maja 2010, 15:04

coś jak RF online?

Awatar użytkownika
Roy
Posty: 330
Rejestracja: wtorek, 22 grudnia 2009, 22:21
Status:
Offline

Re: PERPETUUM

Post autor: Roy » poniedziałek, 3 maja 2010, 13:58

Charlie pisze:dzieje się coś z tą grą?
Obecnie jest w fazie closed bety. Jest grywalna, ale pare spraw wymaga szlifu.
wie ktoś może jak tu przyłączyć się do bety?
Na razie tylko zlozyc aplikacje i czekac. Podobno w maju ma ruszyc open beta.
Sogen pisze:coś jak RF online?
Raczej jak EvE z mechami. Kierujesz robotem (kilka rodzajow i typow), zbierasz loot, produkujesz, sprzedajesz...
Extensions (takie punkty rozwoju) leca caly czas, niezaleznie czy jestes on czy off line.

Awatar użytkownika
Badalaman
Posty: 271
Rejestracja: wtorek, 10 listopada 2009, 08:34
Status:
Offline

Re: PERPETUUM

Post autor: Badalaman » wtorek, 4 maja 2010, 08:26

Koszt smierci tez takii jak EVE? tzn. utrata mecha ?

Awatar użytkownika
Roy
Posty: 330
Rejestracja: wtorek, 22 grudnia 2009, 22:21
Status:
Offline

Re: PERPETUUM

Post autor: Roy » wtorek, 4 maja 2010, 17:17

Badalaman pisze:Koszt smierci tez takii jak EVE? tzn. utrata mecha ?
Tak. Spora czesc gry jest bardzo podobna do EvE (UI, moduly, skille itd) czesc nieco sie rozni (glownie ze wzgledu na rozgywke w innym srodowisku - na planecie, nieco inaczej wygladaja tez upgreade'y modulow).
Nowoscia jest "reverse engineering" - dowolnie zdobyty item mozna "zreprodukowac".

Awatar użytkownika
Charlie
Posty: 166
Rejestracja: wtorek, 27 października 2009, 19:38
Lokalizacja: Wrocław
Status:
Offline

Re: PERPETUUM

Post autor: Charlie » wtorek, 25 maja 2010, 17:00

Dear Player,

we are glad to inform you that your application for the Perpetuum closed beta testing has been accepted. Welcome aboard!

(...)

We wish you happy testing and lots of fun!

Best regards,

The Perpetuum Team
wygląda na to, że dostałem zaproszenie do Perpetuum :)
gra już ktoś od nas? kogo zaczepić in-game?

Awatar użytkownika
Roy
Posty: 330
Rejestracja: wtorek, 22 grudnia 2009, 22:21
Status:
Offline

Re: PERPETUUM

Post autor: Roy » wtorek, 25 maja 2010, 20:11

Siedzimy na kanale polska, nie za wielu ludzi, ale cos tam gramy.
Byl patch, moze porozsylaja invite'y w jakiejs wiekszej ilosci...

Awatar użytkownika
Roy
Posty: 330
Rejestracja: wtorek, 22 grudnia 2009, 22:21
Status:
Offline

Re: PERPETUUM

Post autor: Roy » czwartek, 9 grudnia 2010, 02:22

Pozwolę sobie zreanimować temat :)
Perpetuum wyszło, ok.600 graczy online. 8,95 euro /msc. Płatność tylko przez paypala.
Graficznie/grywalnościowo niewiele się nie zmieniło od bety.
Osobiście uważam że to najlepsze MMO 2010, ale ten rok był średnio udany dla mmo... Niemniej uważam że gra jest całkiem ciekawa i miło się w nią gra "na luzie" - bez ciśnienia. Taka EvE sprzed paru lat. Jednocześnie jest tam kilka fajnych elementów - reverse eng, naprawdę ostre PvP i fajne PvE (teren i odległość mają znaczenie,a moby potrafią być niemiłe) - coś jak jazda sankami po zboczu aktywnego wulkanu ;).
9 eurosów nie majątek, jeśli kogoś nie interesuje kataklizm czy inne odgrzewane kotlety - zapraszam.
Kanał polska, bez zmian :)

Awatar użytkownika
Dejagore
Posty: 82
Rejestracja: wtorek, 3 listopada 2009, 14:12
Lokalizacja: Katowice
Gender:
Status:
Offline

Re: PERPETUUM

Post autor: Dejagore » czwartek, 9 grudnia 2010, 10:35

Kataklizmom i innym kotletom mówimy stanowcze, zdecydowane NIE ;-)
A same Perpetuum wygląda ciekawie. Muszę poszperać w google i znaleźć więcej informacji o tej produkcji. Rozumiem że żadnego systemu 'buddy invite' gra nie ma ?

Awatar użytkownika
Roy
Posty: 330
Rejestracja: wtorek, 22 grudnia 2009, 22:21
Status:
Offline

Re: PERPETUUM

Post autor: Roy » czwartek, 9 grudnia 2010, 13:35

dejagore pisze: Rozumiem że żadnego systemu 'buddy invite' gra nie ma ?
Niestety nie, trial też płatny, przynajmniej na razie. tu jest więcej informacji o płatnościach.

Awatar użytkownika
Lerdoc
Posty: 2557
Rejestracja: czwartek, 28 sierpnia 2008, 18:55
Medals: 13
Status:
Offline

Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty WAR Weteran MO Trybun WoT Pretorianin
SWTOR Pretorianin Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: PERPETUUM

Post autor: Lerdoc » czwartek, 9 grudnia 2010, 13:54

Ktoś kto gra w perpetuum grał wcześniej w EVE?
Chodzą słuchy, że to jest ripoff z EVE od interface-u zaczynając na mechanice gry kończąc, tylko nie w 3 a w 2 płaszczyznach.

Amarris
Posty: 351
Rejestracja: wtorek, 6 maja 2008, 10:50
Status:
Offline

Re: PERPETUUM

Post autor: Amarris » czwartek, 9 grudnia 2010, 14:19

Patrząc na filmy to klon EvE, mnie bardziej interesuje czy jest co robić poza PvP po dojściu do końcowego etapu gry.

Znalezione na innym forum
More examples:

EVE online features a spreadsheet-like list of nearby ships/objects which can be customized to show various useful information about the object, such as its angular velocity and distance. Enemies are marked with red plus signs whose size increases according to the enemy's threat.
Perpetuum features a spreadsheet-like list of nearby robots which contains various information about the robot, such as its distance and orientation. Enemies are marked with red plus signs.



EVE ships are centered around "modules", items which can be equipped to your ship. The currently equipped modules are displayed on the UI in the form of circles containing the icon for the module, and are arranged in three rows with each row corresponding to the type of slot the module is equipped in. Furthermore, they are arranged in a hexagonal pattern such that the middle row is indented.
Perpetuum's UI includes a list of currently equipped items in the form of circles containing the icon of the item, arranged in three rows in a hexagonal pattern with the middle row indented.



EVE has a "target lock" mechanic, where by ctrl+clicking an enemy, right clicking them and selecting "lock", or doing either of those on the previously mentioned spreadsheet list of nearby ships, your ship begins a "lock-on" procedure. You cannot attack or use modules on a ship you do not have locked, except when using "smart bombs" which affect everything in an AoE radius.
Perpetuum has a "target lock" mechanic where by right clicking on a target in the Landmarks window and clicking "lock", your robot begins a "lock-on" procedure. A player cannot attack an enemy they do not have targetted.


EVE contains "ECM" modules which cause an enemy ship to lose its target locks.
Perpetuum contains "ECM" items which cause an enemy robot to lose its target locks.

EVE contains "ECCM" modules which cause your ship to be more resistant to enemy ECM modules.
Perpetuum contains "ECCM" modules which cause your robot to be more resistant to enemy ECM items.

EVE contains Energy Vampires which steal energy from an energy ship.
Perpetuum contains Energy Drainers which steal energy from an enemy robot.

EVE contains Energy Neutralizers which reduce an enemy's energy faster than Vampires, but also drain your own energy.
Perpetuum contains Energy Neutralizers which reduce an enemy's energy faster than Drainers, but also drain your own energy.

EVE contains Capacitor Injectors which use up consumable "Capacitor Charges" in order to provide a temporary boost to your ship's energy reserves.
Perpetuum contains Energy Injectors which use up consumable charges in order to provide a temporary boost to your robot's energy accumulator.

EVE contains sensor boosters which increase the range and speed at which you can lock on.
Perpetuum contains sensor boosters which increase the range and speed at which you can lock on.

EVE contains remote sensor boosters which increase the range and speed at which another player can lock on.
Perpetuum contains remote sensor boosters which increase the range and speed at which another player can lock on.

EVE contains co-processor modules which increase your Ship's CPU stat, allowing it to equip modules with more processor usage.
Perpetuum contains co-processor modules which increase a robot's CPU stat, allowing it to equip items with more processor usage.

EVE contains reactor control units which increase your Ship's Power Grid stat, allowing it to equip modules with more power usage.
Perpetuum contains reactor upgrade items which increase your robot's reactor performance, which allow you to equip items with higher reactor usage.

EVE contains stasis webifier modules which slow down enemy ships, making them easier to hit and catch.
Perpetuum contains demobilizers, which slow down enemy robots, making them easier to hit and catch.

EVE contains Sensor Dampers which reduce the range and speed at which an enemy ship can lock on.
Perpetuum contains Sensor Supressors which reduce the range and speed at which an enemy robot can lock on.

EVE contains Capacitor Batteries which increase your capacitor's capacity, allowing you to activate more modules before your capacitor runs out or is drained.
Perpetuum contains Auxilliary Accumulators which increase your accumulator's capacity, allowing you to activate more modules before your accumulator runs out.

EVE contains Capacitor Rechargers which increase your capacitor's recharge rate.
Perpetuum contains Accumulator Rechargers which increase your Accumulator's recharge rate.

EVE contains "optimal range" and "falloff" mechanics whereby if an enemy is outside your turret's optimal range, it will have an increasingly low chance to hit as the target moves out of range.
Perpetuum contains "optimal range" and "falloff" mechanics where if an enemy is outside your turret's optimal range, it will have an increasingly low chance to hit as the target moves out of range.

EVE contains an "explosion radius" mechanic on missiles where if the explosion radius attribute of a missile is larger than the signiature radius of the target, the missile does not deal full damage, and instead deals damage equal to the signiature radius of the target divided by the explosion radius of the missle.
Perpetuum contains an "explosion size" mechanic where if the "explosion size" attribute of the missile is larger than the "target size" of the target, the missile does not deal full damage, and instead deals damage equal to the target size of the target divided by the explosion size of the missile.

Skills in EVE are all governed by a primary and secondary character attribute. These attributes determine how fast the skill trains.
Extensions in Perpetuum are all governed by a primary and secondary character attribute. These attributes determine how fast the extension is developed.

Ships in EVE each have bonuses themed after the ship's role and manufacturer. These bonuses can be increased by leveling up the skill for that class of ship.
Robots in Perpetuum each have bonuses themed after the robot's role and manufacturer. These bonuses can be increased by leveling up the extension for that class of robot.
ŹRÓDŁO

W skrócie - dokładna kopia EvE, z robotami na planetach
Ostatnio zmieniony czwartek, 9 grudnia 2010, 15:33 przez Amarris, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Bordin
Posty: 144
Rejestracja: czwartek, 12 sierpnia 2010, 13:43
Status:
Offline

Re: PERPETUUM

Post autor: Bordin » czwartek, 9 grudnia 2010, 14:23

Czy w tej grze istnieje coś takiego jak kontrola terytorium ? Czy są allianse / frakcje, ktre rywalizują o surowce, tereny, itp ? Jak funkcjonuje rynek i ekonomia ?

Reklamują się jako sandbox ale czy jest tam faktycznie wystarczająco dużo piasku do zabawy ?

Awatar użytkownika
Lerdoc
Posty: 2557
Rejestracja: czwartek, 28 sierpnia 2008, 18:55
Medals: 13
Status:
Offline

Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty WAR Weteran MO Trybun WoT Pretorianin
SWTOR Pretorianin Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: PERPETUUM

Post autor: Lerdoc » czwartek, 9 grudnia 2010, 15:41

Skoro to kalka EVE i do dokładna(co wyjaśnia ich bardzo dobry start jak na mmo) to pewnie jest tam wszystko co w eve, tylko na planecie a nie w kosmosie.

Awatar użytkownika
Zawisza
Posty: 10151
Rejestracja: środa, 30 kwietnia 2008, 14:23
Medals: 26
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty AoC Centurion WAR Trybun
AION Trybun MO Pretorianin BF3 Pretorianin TERA Trybun WoT Pretorianin
SWTOR Pretorianin Sekcja EvE Sekcja FE Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: PERPETUUM

Post autor: Zawisza » czwartek, 9 grudnia 2010, 16:01

A jak wygląda sterowanie? osobiście sterujesz czy tak jak w eve tylko wydajesz polecenia co ma zrobić?

Awatar użytkownika
Marvik
Posty: 716
Rejestracja: piątek, 14 sierpnia 2009, 02:08
Lokalizacja: Sosnowiec
Status:
Offline

Re: PERPETUUM

Post autor: Marvik » czwartek, 9 grudnia 2010, 16:09

EVE has a "target lock" mechanic, where by ctrl+clicking an enemy, right clicking them and selecting "lock", or doing either of those on the previously mentioned spreadsheet list of nearby ships, your ship begins a "lock-on" procedure. You cannot attack or use modules on a ship you do not have locked, except when using "smart bombs" which affect everything in an AoE radius.
Perpetuum has a "target lock" mechanic where by right clicking on a target in the Landmarks window and clicking "lock", your robot begins a "lock-on" procedure. A player cannot attack an enemy they do not have targetted.
Chyba, jak w EVE, niestety.

Awatar użytkownika
Zarri
Posty: 28
Rejestracja: środa, 14 kwietnia 2010, 23:19
Lokalizacja: potomek rycerzy Joannitów
Status:
Offline

Re: PERPETUUM

Post autor: Zarri » czwartek, 9 grudnia 2010, 17:16

Zawisza pisze:A jak wygląda sterowanie? osobiście sterujesz czy tak jak w eve tylko wydajesz polecenia co ma zrobić?
Sterowanie jest WSAD wiec duzo wygodniejsze niz w Eve.
Gierka jest bardzo dopracowana i swietnie sie gra. Oczywiscie jest zdobywanie terytorium, ataki na bazy, obrony, PvP z full lootem itp.. pelna geba topowy sandbox
Mam nadzieje, ze beda sie dobrze rozwijali tak samo jak tworcy Evki.

W porownaniu do EVe gra jest prostsza i mniej skomplikowana. Tutorial przechodzi sie tylko 1.5 godziny.

Gra jest w tej chwili nominowana do gry roku 2010 na mmorpg.com i ma duze szanse wygrac :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gry single-player”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości