Riddick - Assault On Dark Athena
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku
Riddick - Assault On Dark Athena
Na pewno kupię . Pierwsza część zapadła mi bardzo w pamięci... Gdyby tylko nie ostatni film, który z biegiem czasu zrobił z Riddicka "rozplaskanego kraba" :/. Ale AODA Ponoć ma w sobie poprawioną 1dynkę i 2gą część, która jest równie świetna . "Darkness... Are You Afraid?... I'm Not... The Dark Is Afraid Of Me.." hehe każdy kto grał, kmini tą kwestię jak nic .
Trójkolorowi, Zielono Biało Czerwoni
Re: Riddick - Assault On Dark Athena
to coś o zombie ?
Re: Riddick - Assault On Dark Athena
Nie, ale są potwory i inne dziwolągi. No i niezła rzeźnia, w której brzmieniach tańczy główny bohater. Najlepiej zrealizowane skradanie w historii gier btw
Trójkolorowi, Zielono Biało Czerwoni
Re: Riddick - Assault On Dark Athena
Skradanie i rzeźnia – jak to się łączy? Albo jedno albo drugie ;p
- Querulous
- Posty: 792
- Rejestracja: niedziela, 25 stycznia 2009, 22:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Status: Offline
Re: Riddick - Assault On Dark Athena
Chyba w skradanki w ogóle nie grałeś Marduk. Riddick elementów skradania miał niewiele (niestety) i w ogóle nie były one obowiązkowe.
Re: Riddick - Assault On Dark Athena
Riddick? Przez większość gry, z tego co pamiętam chodziło się ze śrubokrentem w ciemnościach z "termo vision"... Nie można było wziąć broni przeciwników bo guny, były przypisane do genotypu użytkownika czy coś takiego... większość łaziło się na kucaka, łapało np. Frajera i odstrzeliwało głowę pociągając jego palcem za spust. Nawet jeśli w kilku przypadkach nie był to element obowiązkowy(Edit: chyba że, przez całą grę można było biegać z gunem na niskich poziomach trudności, nie sprawdzałem), to i tak sprawiał tyle frajdy swoim dopracowaniem i efekciarstwem, jak w żadnej innej grze i nawet jak można było biegać z giwerą, to się jej nie wyjmowało .
Co do skradanek, to trochę w nie w życiu pograłem i nie sądzę abym był zielony w tym temacie (Splinter i 3 zielone diody w ciemności, których nikt nie widzi Metal Gear , gdzie 1 i 2 jak na swoje czasy były genialne, ale 3,4 powielały schemat z tym, że np. wystający łokieć z 2ch metrów nie był widoczny dla przeciwnika, i smutne wykrzykniki etc.). Moim zdaniem elementy skradankowe najfajniej wykonane były właśnie w riddicku i w Manhunt hehe. To tyle w temacie. Jak ktoś lubi się poczuć jak prawdziwy łowca, to gra dla niego.
Co do skradanek, to trochę w nie w życiu pograłem i nie sądzę abym był zielony w tym temacie (Splinter i 3 zielone diody w ciemności, których nikt nie widzi Metal Gear , gdzie 1 i 2 jak na swoje czasy były genialne, ale 3,4 powielały schemat z tym, że np. wystający łokieć z 2ch metrów nie był widoczny dla przeciwnika, i smutne wykrzykniki etc.). Moim zdaniem elementy skradankowe najfajniej wykonane były właśnie w riddicku i w Manhunt hehe. To tyle w temacie. Jak ktoś lubi się poczuć jak prawdziwy łowca, to gra dla niego.
Trójkolorowi, Zielono Biało Czerwoni
- Querulous
- Posty: 792
- Rejestracja: niedziela, 25 stycznia 2009, 22:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Status: Offline
Re: Riddick - Assault On Dark Athena
Boja wiem.
Ciężko powiedzieć aby MGS3 powielał schemat 2 czy 1. Całkowicie inny gameplay praktycznie, zwłaszcza z nową kamerą. Wystający łokieć czy cokolwiek - bez przesady.
Słynne trzy kropki w SP - ja chce wiedzieć gdzie stoi postać, kropki to umożliwiają.
Tenchu - to jest składanka i chyba żadna gra nie powtórzy tego co się tam działo.
Thief seria - coś pięknego.
Skradanie w Riddicku to było jedynie może 25% gry. Zaledwie parę miejsc i dosłownie garstka żołnierzy do których się zakradało. Pamiętam grę doskonale, grało się świetnie ale jednak skradanki było po prostu zbyt mało.
Ciężko powiedzieć aby MGS3 powielał schemat 2 czy 1. Całkowicie inny gameplay praktycznie, zwłaszcza z nową kamerą. Wystający łokieć czy cokolwiek - bez przesady.
Słynne trzy kropki w SP - ja chce wiedzieć gdzie stoi postać, kropki to umożliwiają.
Tenchu - to jest składanka i chyba żadna gra nie powtórzy tego co się tam działo.
Thief seria - coś pięknego.
Skradanie w Riddicku to było jedynie może 25% gry. Zaledwie parę miejsc i dosłownie garstka żołnierzy do których się zakradało. Pamiętam grę doskonale, grało się świetnie ale jednak skradanki było po prostu zbyt mało.
Re: Riddick - Assault On Dark Athena
Proszę czytać ze zrozumieniem, nigdy nie napisałem, że Riddick to najlepsza skradanka . Realizacja sekwencji skradankowych i klimat (wiesz że oni są zwierzyną a ty myśliwym) moim zdaniem idealne. Cała rozgrywka nie jest typową skradanką, szczególnie w momencie gdy pojawiają się potwory, ale z tego co pamiętam - Chociaż nie musiałem - używałem skradania często bo potęgowało klimat i było dużo fajniej zrealizowane niż np. w MGS. Czas po prostu robi swoje. No ale to już kwestia gustu i tego , kto w jaką postać lubi się wkręcać.Marduk pisze:"Moim zdaniem elementy skradankowe najfajniej wykonane były właśnie w riddicku i w Manhunt hehe. To tyle w temacie. Jak ktoś lubi się poczuć jak prawdziwym łowca, to gra dla niego."
Thief był super, Tenchu grałem tylko w 1 jeszcze na szaraku, ale bieganie po dachach i "podchodzenie" przeciwników też było świetnie zrealizowane. Szkoda tylko że Manhunt 2 nigdy nie zawitał na PC :/
Trójkolorowi, Zielono Biało Czerwoni
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości