Elite: Dangerous

Dział poświęcony grom dla jednego gracza.

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku

Gott
Patrycjusz
Posty: 752
Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
Medals: 4
Lokalizacja: Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

ANNORVM IX ESO St. Legionista Gwiazda Azury AO Legionista

Elite: Dangerous

Post autor: Gott » czwartek, 3 lipca 2014, 18:12

Jest to na pewno alternatywa dla start citzena , gra ukarze się szybciej bo już pod koniec tego roku.
Może być nawet lepsza.

https://elite.frontier.co.uk/

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Andarist » czwartek, 3 lipca 2014, 19:35

Gott pisze:Jest to na pewno alternatywa dla start citzena , gra ukarze się szybciej bo już pod koniec tego roku.
Może być nawet lepsza.

https://elite.frontier.co.uk/
Świetny dowcip :)
btw 120 Euro za to że pozwolą na przetestować błędy, alfa była za 150 Euro o ile pamiętam.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Gott
Patrycjusz
Posty: 752
Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
Medals: 4
Lokalizacja: Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

ANNORVM IX ESO St. Legionista Gwiazda Azury AO Legionista

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Gott » czwartek, 3 lipca 2014, 20:45

za niedługo będzie po 60
a jak gra wyjdzie to cena będzie oczywiście taka jak inne gry , więc nie panikuj.

Ci co mieli z grą styczność są krótko mówiąc podjarani .

Co jest fajne to ręczne dokowanie , przylatując do jakiejś stacji tża poprosić o pozwolenie dokowania , nie zawsze się je od razu dostaje , i przełączając na silniki manewrowe wlatujemy do stacji , tam patrzymy gdzie nasz numer lądowiska i tam lądujemy.

Po za tym świat mam być ogromny i jest prawdziwe odwzorowanie drogi mlecznej i innych galaktyk. więc w sumie latamy po prawdziwym kosmosie .
Ostatnio zmieniony czwartek, 3 lipca 2014, 20:54 przez Gott, łącznie zmieniany 1 raz.

Gott
Patrycjusz
Posty: 752
Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
Medals: 4
Lokalizacja: Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

ANNORVM IX ESO St. Legionista Gwiazda Azury AO Legionista

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Gott » czwartek, 3 lipca 2014, 20:49


Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Andarist » czwartek, 3 lipca 2014, 23:26

Gott pisze:za niedługo będzie po 60
a jak gra wyjdzie to cena będzie oczywiście taka jak inne gry , więc nie panikuj.

Ci co mieli z grą styczność są krótko mówiąc podjarani .

Co jest fajne to ręczne dokowanie , przylatując do jakiejś stacji tża poprosić o pozwolenie dokowania , nie zawsze się je od razu dostaje , i przełączając na silniki manewrowe wlatujemy do stacji , tam patrzymy gdzie nasz numer lądowiska i tam lądujemy.

Po za tym świat mam być ogromny i jest prawdziwe odwzorowanie drogi mlecznej i innych galaktyk. więc w sumie latamy po prawdziwym kosmosie .
Nie panikuję, bo grać w to nie zamierzam :)
W sumie dobrze, że wychodzą znowu space simy, bo przez ostatnie kilka lat posucha była.

btw jeżeli interesuje Cię realizm to w Star Citizen znajdziesz go dużo więcej ;)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Gott
Patrycjusz
Posty: 752
Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
Medals: 4
Lokalizacja: Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

ANNORVM IX ESO St. Legionista Gwiazda Azury AO Legionista

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Gott » sobota, 5 lipca 2014, 11:10


Awatar użytkownika
Hauva
Posty: 1466
Rejestracja: poniedziałek, 14 lutego 2011, 08:07
Medals: 9
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista GW2 Optio ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Hauva » sobota, 5 lipca 2014, 23:59

uuuuu będzie walka w kisielu między fanbojami? :P

Gott
Patrycjusz
Posty: 752
Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
Medals: 4
Lokalizacja: Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

ANNORVM IX ESO St. Legionista Gwiazda Azury AO Legionista

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Gott » niedziela, 6 lipca 2014, 09:42

łitam zaraz fan .

Elite: Dangerous jest jedynym konkurentem start citizena dlatego o nim napisałem , wychodzi ponoć już na jesień/zima tak czy siak szybciej od w/w tytułu i wydaje się być ciekawy , ci co testowali już grę są zajarani fizyką lotu i ogólnie grą , więc może warto zwrócić uwagę .
A co się okaże lepsze to zobaczymy
obydwu grą kibicuje bo dawno nie było symulatora mmo w kosmosie (eve online to co innego,brak widoku z kokpitu) chyba takiego to wcale nie było.

Awatar użytkownika
Driam
Patrycjusz
Posty: 2897
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 21:25
Lokalizacja: Aberdeen/Łódź
Gender:
Status:
Offline

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Driam » niedziela, 6 lipca 2014, 12:17

Andarist pisze:Świetny dowcip :)
btw 120 Euro za to że pozwolą na przetestować błędy, alfa była za 150 Euro o ile pamiętam.
Andarist pisze:@Nijel
Na jakiej podstawie wyceniasz wartość tej gry? Wiesz ile osób i jak długo pracowało nad tym co jest już teraz? .... Twój post jak i jego ton właśnie można odebrać jako psucie funu
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :lol:
Hauva pisze:uuuuu będzie walka w kisielu między fanbojami? :P
Raczej fanboy vs reszta świata ;)

Awatar użytkownika
Thorn
Co-OP Legionista
Posty: 1931
Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2011, 13:16
Medals: 6
Lokalizacja: Andover, UK
Status:
Offline

SWTOR Optio GW2 Optio Mecenas IX Kohorty

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Thorn » niedziela, 6 lipca 2014, 13:16

Tak w ramach oftopu jeżeli chodzi o "realistyczną fizykę" w space simach.

Zawsze mnie śmieszy żywy ogień i jakiekolwiek dźwięki w próżni. EVE online chociaż miała to w jakimś tam sposób wytłumaczone, chociaż to i tak naciągane było. Pamiętam, że jak oglądałem któryś z Transofrmersów, to wybuchłem śmiechem w scenie, w której statek obcych rozbił się na księżycu, no ale to trochę jakbym się czepiał :)
Z gier to najbliżej realizmu chyba jest seria Dead Space.

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Andarist » niedziela, 6 lipca 2014, 14:30

@Driam
"Haters gonna hate"
Skąd ta zawiść bro? Jeśli gra Ci się nie podoba to zostaw ją w spokoju i zajmij się czymś innym?

@Thorn
Podczas walki w próżni zawsze możesz wyłączyć dźwięk ;)

@All
Życzę projektowi Elite sukcesu, bo nic nie działa lepiej jak dobra konkurencja. Im gra będzie lepsza tym devsi od SC bardziej się przyłożą do swojej roboty (chociaż i tak zasuwają jak małe robociki).
W mojej ocenie, biorąc pod uwagę ilość zaangażowanych środków, zarówno pieniędzy jak i ludzi, wielkość community oraz wdrożone rozwiązania techniczne SC jest dużo bardziej ambitnym projektem niż Elite. Śmiem twierdzić, pomijając gameplay bo obie gry jeszcze nie wyszły, że SC jest BDSSE :)
Nie zgadzam się z oceną przedstawioną w OP, stąd moja odpowiedź.

See You, in the Verse!
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Thorn
Co-OP Legionista
Posty: 1931
Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2011, 13:16
Medals: 6
Lokalizacja: Andover, UK
Status:
Offline

SWTOR Optio GW2 Optio Mecenas IX Kohorty

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Thorn » niedziela, 6 lipca 2014, 15:50

A co jeżeli okaże się, że to właśnie Elite jest ambitniejszym i lepszym tytułem?

Przykładów "gigantów" napędzanych hypem było już wiele w historii gier.

Awatar użytkownika
Driam
Patrycjusz
Posty: 2897
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 21:25
Lokalizacja: Aberdeen/Łódź
Gender:
Status:
Offline

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Driam » niedziela, 6 lipca 2014, 16:04

Podejrzewam, że w tego typu grach nie ma szans na jakikolwiek realizm z prostej przyczyny... model lotu byłby tak skomplikowany że pokonałby nawet maniaków symulatorów lotniczych. A gdzie tu jeszcze walka i śliczne widoczki? :D

Gott
Patrycjusz
Posty: 752
Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
Medals: 4
Lokalizacja: Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

ANNORVM IX ESO St. Legionista Gwiazda Azury AO Legionista

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Gott » niedziela, 6 lipca 2014, 17:00


Gott
Patrycjusz
Posty: 752
Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
Medals: 4
Lokalizacja: Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

ANNORVM IX ESO St. Legionista Gwiazda Azury AO Legionista

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Gott » niedziela, 6 lipca 2014, 17:33

ok
to teraz trochę info o grze :

Gra jest prosta :) na star dostajemy niewielką ilość kredytów i startowy statek .

Nasza akcja toczy się w drodze mlecznej z kilkuset miliardów systemów planetarnych

Tylko od nas zależy co będziemy robić a mamy trochę opcji , możemy być :
-kupcem
-przemytnikiem
-łowcom nagród
-piratem
-odkrywcą
-górnikiem
-zabójcą
lub każdym po trochę

Symulacja statku ponoć bardzo dobra.
(CI co testowali grę , piszą że gra pod tym względem zostawia obecną konkurencje (tytuły już wydane) o lata świetlne w tyle z eve online włącznie )
Zawdzięcza to głównie symulowaniu prawdziwego oddziaływania na siebie wszelkich ciał niebieskich. Miliardy układów planetarnych zachowują się dokładnie tak, jak w rzeczywistości. Planety okrążają słońce, księżyce orbitują wokół planet. Każdy obiekt ma swoją masę, która wpływa na obiekty sąsiednie, a nawet na zachowanie statków kosmicznych, które do przyśpieszenia potrzebują najpierw wyrwania się spod wpływu grawitacji. Żeby skorzystać z hiper napędu, nie wystarczy wybrać z menu polecenia „skocz do”. Trzeba autentycznie sterować statkiem, który w czasie skoku może zostać wyrwany z hiperprzestrzeni przez jakieś losowe wydarzenie – możliwość kolizji lub, na przykład, patrol policyjny, który zechce zeskanować naszą ładownię na okoliczność przewożenia zakazanych towarów.


Ciekawa jest kariera handlowa. Na skutek działań gracza oraz postaci kierowanych przez sztuczną inteligencję galaktyka ulega ciągłym zmianom, które wpływaja na popyt i podaż konkretnych towarów.

Gra będzie podzielona na tryb single i multiplayer, które będą różnić się od siebie głównie dynamicznymi zmianami we wszechświecie wieloosobowym.



Do obsługi gry w zupełności wystarczy myszka i klawiatura,Ale osoby mające joysticki z przepustnicami, znajdą się w uprzywilejowanej sytuacji dzięki temu, znacznie podniesie poziom immersji.

Walka przebiega zupełnie inaczej niż w tradycyjnych kosmicznych strzelaninach. Jest znacznie mniej dynamiczna i nie wygląda jak typowe pojedynki myśliwców rodem z II wojny światowej, gdzie wystarczyło utrzymać się na ogonie przeciwnika i bez przerwy pruć w niego, czym się da. Starcia w Elite są bardziej wysublimowane i wymagają większej uwagi. Okręt dysponuje stałymi zasobami energii, którą trzeba umieć odpowiednio rozdysponować pomiędzy jego modułami: napędem oraz bronią. Chcąc szybciej lecieć, trzeba przerzucić część mocy do silników. Zwiększając ją w systemie, spowodujemy na przykład przyspieszoną regenerację tarczy ochronnej otaczającej jednostkę. Skierowanie jej do dział wydłuży czas, zanim ulegną przegrzaniu, i skróci proces ochładzania. Przez cały czas trzeba mieć na uwadze wiele czynników.

W czasie walki uszkodzeniu mogą ulec różne części statku, w tym również kabiny. Próżnia wyssie całe powietrze, powodując, że pilot zostanie tylko z kilkuminutowym zapasem tlenu z butli.A wtedy albo szybko znajdziemy miejsce do naprawy statku albo...


Gott
Patrycjusz
Posty: 752
Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
Medals: 4
Lokalizacja: Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

ANNORVM IX ESO St. Legionista Gwiazda Azury AO Legionista

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Gott » niedziela, 6 lipca 2014, 17:51

tu jakiś gameplay gracza



i tu


Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Andarist » niedziela, 6 lipca 2014, 23:04

Thorn pisze:[...]Przykładów "gigantów" napędzanych hypem było już wiele w historii gier.
Zgadzam się z Tobą w 100%

btw
Mnie ciekawi najbardziej z tego wszystkiego te "400 Billion Star Systems - Infinite Freedom - Blaze your own trail." o których piszą w trailerze.

W jaki sposób tego dokonali (proceduralne generowanie zawartości?) i po co?
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Gott
Patrycjusz
Posty: 752
Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
Medals: 4
Lokalizacja: Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

ANNORVM IX ESO St. Legionista Gwiazda Azury AO Legionista

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Gott » poniedziałek, 7 lipca 2014, 18:55

jak tego dokonali to nie wiem,


Jak ktoś ma czas to tu na forum może coś znajdzie

https://forums.frontier.co.uk/forumdisplay.php?f=29

a po co ?
mi się wydaje że chcieli osiągnąć ogrom świata , bo co to za kosmos który możesz zwidzieć w jakiś tam czas ,a tu , tu to pewnie ci życia nie starczy aby odwiedzić każdy system,ale zobaczymy jak będzie naprawdę.

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Andarist » poniedziałek, 7 lipca 2014, 20:07

[yt][/yt]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Gott
Patrycjusz
Posty: 752
Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
Medals: 4
Lokalizacja: Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

ANNORVM IX ESO St. Legionista Gwiazda Azury AO Legionista

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Gott » poniedziałek, 7 lipca 2014, 21:01

tu gameplay jakiegoś tam polaka warto sobie obejrzeć ciekaw komentarze

dokowanie i co na stacji znajdziemy


jakaś randomowa potyczka


mapa galaktyki objaśnienie


ciekawe

Gott
Patrycjusz
Posty: 752
Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
Medals: 4
Lokalizacja: Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

ANNORVM IX ESO St. Legionista Gwiazda Azury AO Legionista

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Gott » wtorek, 8 lipca 2014, 18:39

kilka ciekawy informacji o tym czego doświadczymy w grze lub w próżniejszych dodatkach w mocnym skrócie :

Będą scenariusze polityczne , gdzie o systemy planetarne będą walczyć imperium i rebelianci(gracze jako najemnicy będą się mogli opowiadać po jednej ze stron konfliktu i to od graczy będzie głównie zależeć kto wygra -wygrana nie zostanie bez echa dla całej społeczności graczy ponieważ jeśli w takim układzie będą kopalnie rud metali to np. ceny statków w stoczniach mogą być wyższe.

cytat
"
nowe znaczenie „przestępstwa” – jeżeli stacja kosmiczna bądź statki frakcji kontrolującej daną strefę będą świadkami przestępstwa to przestępstwo uznane będzie za wykryte i będzie raportowane. Winni przestępstwa będą atakowani. Natomiast jeżeli przestępstwo będzie zgłoszone tylko przez ofiarę to będzie uznane za niewykryte. W obszar zgłoszenia zostaną przesłane statki „policji”, które będą skanować statki pod kątem działań przestępczych. Jeżeli wykryją takowe to będą atakować sprawcę.

strefa „bez ognia” przy stacjach kosmicznych będzie bardziej rygorystyczna, bezpieczniejsza niż to miało miejsce teraz. Wprowadzone zostaną grzywny. Mniejsze przestępstwa będą słabiej karane, a kary będzie można spłacić w lokalnej stacji kosmicznej. Jeżeli będziemy zwlekać z zapłaceniem kary to może się to przekształcić w nagrodę za naszą głowę

Frontier wprowadza możliwość komunikacji pomiędzy graczami. Czat tekstowy i głosowy. W Becie 1 ograniczy się to na razie do komunikacji: jeden statek v jeden statek. Wraz z rozwojem Bety komunikacja będzie posiadała nowe funkcje, np. swobodna rozmowa pomiędzy wszystkimi pilotami w grupie. Frontier przewiduje też wprowadzić do Elite Dangerous zestawy gotowych komend głosowych. Ciekawostką będzie to, że wraz z przegrzewaniem się naszych systemów pokładowych jakość przekazu głosowego będzie słabła "

będzie możliwość mocnej personalizacji swoich statków od malowania po nadanie nazwy, numeru bocznego itp.

Uzbrojenie
oczywista oczywistość to to, że będą różne rodzaje rakiet , ale i różne rodzaje amunicji do broni

Gott
Patrycjusz
Posty: 752
Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
Medals: 4
Lokalizacja: Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

ANNORVM IX ESO St. Legionista Gwiazda Azury AO Legionista

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Gott » wtorek, 8 lipca 2014, 18:42

Dalsze plany już po wypuszczeniu pierwszej wersji Elite :
- możliwość lądowania oraz jazdy po skalistych planetach, księżycach czy asteroidach.
- chodzenie po wnętrzach statków czy stacjach kosmicznych oraz abordaż na inne statki (podobnie ma być w start citizenie)
- interakcje oraz walki z innymi graczami, NPCtami w portach gwiezdnych.
- dostęp do szczegółowych powierzchni planet planety mają być 1:1 ma być nawet możliwość polowania np. na dinozaury i pełna exprolacja planet :)
-spacery kosmiczne aby np. naprawić statek
- duże statki będą dostępne dla graczy.
-ma być możliwość budowy budynków na planetach , czy stacji kosmicznych , czy statków
- ma być też możliwość po wylądowaniu na planecie , aby wejść do łodzi podwodnej i pływać podwodą
- i wiele innych możliwości

Piszą że to wszystko niby możliwe bo gra została tak zaprojektowana aby to wdrożyć.
w sumie to niektóre rzeczy jakie chcą zrobić w grze brzmią wręcz nieprawdopodobnie , to wszystko i jeszcze więcej można poczytać na wiki
Oczywiście nie zrobią tego wszystkiego od razu a z czasem , w sumie to jak dla mnie to nie do wiary , no ale zobaczymy.



Po wyjściu pierwszej wersji gry będą się pojawiać mniejsze patche, które będą darmowe. Natomiast „duże rozszerzenia” do gry, które będą zmieniać środowisko gry w znaczący sposób będą płatne dla graczy.
Ostatnio zmieniony wtorek, 8 lipca 2014, 19:49 przez Gott, łącznie zmieniany 1 raz.

Gott
Patrycjusz
Posty: 752
Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
Medals: 4
Lokalizacja: Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

ANNORVM IX ESO St. Legionista Gwiazda Azury AO Legionista

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Gott » wtorek, 8 lipca 2014, 18:49

wiki , dopiero powstaje
http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/E ... erous_Wiki

to jest ciekawa stronka o 100 000 gwizdach z bliska :)

http://workshop.chromeexperiments.com/stars/

nie muszę pisać że gra będzie w 100% działać z okulusem

Gott
Patrycjusz
Posty: 752
Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
Medals: 4
Lokalizacja: Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

ANNORVM IX ESO St. Legionista Gwiazda Azury AO Legionista

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Gott » środa, 9 lipca 2014, 18:19

komplikacja wiedzo o elite


Ciekawy
wywiad z targów e2014 po polskiemu
http://tvgry.pl/?ID=4587

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Elite: Dangerous

Post autor: Andarist » czwartek, 10 lipca 2014, 12:30

Trochę sobie poczytałem, a i filmików na YT jest sporo
Sam gameplay będzie można ocenić gdy gra wyjdzie.

Jeśli chodzi o plus to jest jeden wielki w postaci proceduralnego generowania planet.
[yt][/yt]
Jeśli zrobią tak jak jak planują to będzie super "ficzer"

Minusy
Ręczne dokowanie na stacjach. Imo na początku wydaje się fajne, ale gdy po raz 50 trzeba będzie wcisnąć się statkiem przez maleńkie wrota do wnętrza stacji i się człowiek rozwali na ścinie to przypuszczam że kilka joysticków lub klawiatur wyleci przez okno

Design statków, nie podoba mi się. Sorry ale latanie cegłą nie jest cool ;)

No capital ships! Największa jest Anaconda, która ledwo przeciska się przez wrota hangarowe na stacji.

Ubezpieczenie statków - 10% wartości (dla alfa backerów 5%), opłata czasowa za zadokowanie. Co się stanie jeśli ktoś np po miesiącu zrobi sobie 3 miesięczną przerwę? oro? gdzie moje statki - na złomie kolego!

Te słynne 500 miliardów systemów planetarnych... hm gram w mmo żeby mieć interakcje z innymi graczami... granie w elite wydaje się samotnym przedsięwzięciem a random PvP to jak trafienie 6tki w totka.

Polityka finansowa - 240ojro za alfę? WTF?! Standard Beta, Premium Beta... to jest żerowanie na fanach!

Nie grałem w alfe. Jeśli ktoś rozwieje moje wątpliwości, będzie super ;)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gry single-player”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości