Darkfall - przecieki
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Darkfall - przecieki
Teoretycznie ma być FFA PvP full loot, więc nic nie stoi na przeszkodzie, by ludzie czy krasnoludy przeciw sobie też walczyli. Natomiast wiadomo, że raczej główne antagonizmy będą na linii geograficznej/ekonomicznej wg schematu powyżej. Poza tym zależy to dużo od ilości graczy w poszczególnych obszarach.Praga pisze:Zastanawiam sie tylko czy jeśli wybierzzemy rasy niechętne sobie w świecie Agonu to czy będziemy mogli wspólnie grać
Btw ras - dziś jakiś beta tester nie wytrzymał i zrobił parę tematów na oficjalnym forum Darkfalla nt. gry. Niestety oczywiście administratorzy wszystko wykasowali w kilka minut, ale było info m.in. o statach początkowych postaci. Oto one:
Mirdain
Str 17
Vit 15
Dex 25
Quick 20
Int 20
Wis 20
Dwarf
Str 20
Vit 25
Dex 15
Quick 17
Int 15
Wis 25
Human
Str 20
Vit 20
Dex 20
Quick 20
Int 20
Wis 20
Alfar
Str 15
Vit 15
Dex 20
Quick 20
Int 25
Wis 20
Ork
Str 25
Vit 20
Dex 20
Quick 15
Int 15
Wis 15
Mahirim
Str 20
Vit 20
Dex 20
Quick 25
Int 20
Wis 15
Re: Darkfall - przecieki
Można przeanalizować powyższe statystyki i co z tego wynika (o ile informacje są pewne)
1. Human - najbardziej dopakowany (suma statystyk 120) i będzie mógł w grze robić wszystko ale w żadnej dziedzinie nie będzie wybitny
2. Mahirim - równie mocno napakowany co człowiek, wybitny w dziedzinach gdzie potrzebna będzie inicjatywa (Quick 25) według mnie najlepszy ranger/assasin w grze
3. Dwarf - dwie statystyki: Vit, Wis wymaksowane czyli świetny tank, rzemieślnik, lekarz. Dwie statystyki minimalne: Dex i Int czyli rangera/assasina i maga z niego nie zrobimy
4. Mirdian - bardzo zręczne (Dex 25) chucherko (Vit 15). Ewidentny kandydat na złodzieja i cichego assasina.
5. Alfar - świetny czarodziej (Int 25), niestety strasznie słaby i łatwy do ubicia (Str i Vit 15)
6. Ork - najmniej dopakowana postać (suma statystyk 110), najsilniejszy (Str 25), twardy i zręczny. Niestety nie jest zgrabnym intelektualistą Quick, Int i Wis na 15
Najbardziej poszukiwanymi statystykami będą Vit, Int i Wis. Niewiele postaci ma je na wysokim poziomie, a tylko dwarfy mają dwie z nich wymaksowane stąd ta rasa wydaje się być faworyzowana. Str i Quick jest śednio popularna, za to Dex jest bardzo powszechnie wysoka i Mirdaina będzie stosunkow łatwo zastąpić.
Bardzo ciekawy jest Mahrim. Jeśli lubi się szybkie akcje i nie przepada specjalnie za supportowaniem jest to świetny wybór - najbardziej optymalny. Równie fajnie wygląda Dwarf. Jest to silna rasa i stosunkowo uniwersalna. Człowiek będzie dobrym wyborem dla każdego kto lubi robić wszystko sam. Mirdaina i Alfara wybiorą ci, którzy będą chcieli się wyspecjalizować - w pierwszym wypadku w złodziejstwie, w drugim w magii. Nie podoba mi się za to Ork, który powinien być bardziej dopakowany w Str (na przykład 30) bo posiada najmniejszą liczbę punktów statystyk. Ork nadaje się raczej do walki w zwarciu.
Mam nadzieję, że każda rasa będize oprócz statystyk posiadała też jakieś umiejętności rasowe. Bez tego przykłądowo Ork wyglada bardzo blado.
1. Human - najbardziej dopakowany (suma statystyk 120) i będzie mógł w grze robić wszystko ale w żadnej dziedzinie nie będzie wybitny
2. Mahirim - równie mocno napakowany co człowiek, wybitny w dziedzinach gdzie potrzebna będzie inicjatywa (Quick 25) według mnie najlepszy ranger/assasin w grze
3. Dwarf - dwie statystyki: Vit, Wis wymaksowane czyli świetny tank, rzemieślnik, lekarz. Dwie statystyki minimalne: Dex i Int czyli rangera/assasina i maga z niego nie zrobimy
4. Mirdian - bardzo zręczne (Dex 25) chucherko (Vit 15). Ewidentny kandydat na złodzieja i cichego assasina.
5. Alfar - świetny czarodziej (Int 25), niestety strasznie słaby i łatwy do ubicia (Str i Vit 15)
6. Ork - najmniej dopakowana postać (suma statystyk 110), najsilniejszy (Str 25), twardy i zręczny. Niestety nie jest zgrabnym intelektualistą Quick, Int i Wis na 15
Najbardziej poszukiwanymi statystykami będą Vit, Int i Wis. Niewiele postaci ma je na wysokim poziomie, a tylko dwarfy mają dwie z nich wymaksowane stąd ta rasa wydaje się być faworyzowana. Str i Quick jest śednio popularna, za to Dex jest bardzo powszechnie wysoka i Mirdaina będzie stosunkow łatwo zastąpić.
Bardzo ciekawy jest Mahrim. Jeśli lubi się szybkie akcje i nie przepada specjalnie za supportowaniem jest to świetny wybór - najbardziej optymalny. Równie fajnie wygląda Dwarf. Jest to silna rasa i stosunkowo uniwersalna. Człowiek będzie dobrym wyborem dla każdego kto lubi robić wszystko sam. Mirdaina i Alfara wybiorą ci, którzy będą chcieli się wyspecjalizować - w pierwszym wypadku w złodziejstwie, w drugim w magii. Nie podoba mi się za to Ork, który powinien być bardziej dopakowany w Str (na przykład 30) bo posiada najmniejszą liczbę punktów statystyk. Ork nadaje się raczej do walki w zwarciu.
Mam nadzieję, że każda rasa będize oprócz statystyk posiadała też jakieś umiejętności rasowe. Bez tego przykłądowo Ork wyglada bardzo blado.
Re: Darkfall - przecieki
jeszcze statsy sie pewnie pozmieniaja . wszak to beta
Edit: ale jesli sie nie pozmieniaja... to ten wilk mi zbytnio nie odpowiada , w opisie postaci ma byc to prymitywna polujaca rasa... a ma najwieksze predyspozycje zeby zostac magiem? dziwne to to...
Edit: ale jesli sie nie pozmieniaja... to ten wilk mi zbytnio nie odpowiada , w opisie postaci ma byc to prymitywna polujaca rasa... a ma najwieksze predyspozycje zeby zostac magiem? dziwne to to...
Trójkolorowi, Zielono Biało Czerwoni
Re: Darkfall - przecieki
Trójkolorowi, Zielono Biało Czerwoni
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Darkfall - przecieki
@Praga - fajna spekulacja, ale przydałyby się jeszcze ew. statystyki końcowe/docelowe (jeśli jest hard cap jakiś na nie), żeby faktycznie jakoś sensownie pogrupować rasy do zadań.
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Darkfall - przecieki
Podstawowe czary dla 7 szkół magii:
Earth Magic
0 skill
Earthquake - Persistant AOE around the caster. Also harms the caster.
Brawn - Strength buff, self
Acid Arrow - bolt + AOE
Water Magic
0 skill
Gills - Increases the duration the caster may swim underwater
Delayed Shot - Ranged speed debuff, target
Icicle - Ice Bolt
Wind Magic
0 skill
Agility - Dexterity buff, self
Ball Lightning - Lightning bolt + AOE
Arrow Shield - Arrow resistance buff, self
Witchcraft
0 skill
Needles - Bleed bolt + AOE
Sluggish - Quickness Debuff
Necromancy
0 skill
Undeath - Health regen debuff
Cursed Bolt - Unholy bolt
Evil Eye - Spell negation debuff
Spell Chanting
0 skill
Hymn of Swiftness - Instant ray - Quickness buff
Adept - Decreases the casters chance of spell failure
Arcane Magic
0 skill
Sacred Missile - Holy bolt
Mystic Shield - Mental resistance buff, self
Hasten Spells - Casting speed buff, self
Earth Magic
0 skill
Earthquake - Persistant AOE around the caster. Also harms the caster.
Brawn - Strength buff, self
Acid Arrow - bolt + AOE
Water Magic
0 skill
Gills - Increases the duration the caster may swim underwater
Delayed Shot - Ranged speed debuff, target
Icicle - Ice Bolt
Wind Magic
0 skill
Agility - Dexterity buff, self
Ball Lightning - Lightning bolt + AOE
Arrow Shield - Arrow resistance buff, self
Witchcraft
0 skill
Needles - Bleed bolt + AOE
Sluggish - Quickness Debuff
Necromancy
0 skill
Undeath - Health regen debuff
Cursed Bolt - Unholy bolt
Evil Eye - Spell negation debuff
Spell Chanting
0 skill
Hymn of Swiftness - Instant ray - Quickness buff
Adept - Decreases the casters chance of spell failure
Arcane Magic
0 skill
Sacred Missile - Holy bolt
Mystic Shield - Mental resistance buff, self
Hasten Spells - Casting speed buff, self
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Darkfall - przecieki
Można zassać: http://www.eu1.darkfallonline.com/dl/Darkfall.exe
W sumie niewiele da się zrobić bez konta, ale dla fanatyków to pewnie i tak wiele.
Tu reszta stron pod tym adresem:
http://www.eu1.darkfallonline.com/account/
http://www.eu1.darkfallonline.com/chat/
http://www.eu1.darkfallonline.com/friends/
http://www.eu1.darkfallonline.com/clans/
http://www.eu1.darkfallonline.com/web/
Oprawa przypomina mi strony internetowe z 1997 roku.
A tu chyba autentyczny leak-screen pokazujący UI:
http://img183.imageshack.us/img183/6578/123nj7qy9.jpg
W sumie niewiele da się zrobić bez konta, ale dla fanatyków to pewnie i tak wiele.
Tu reszta stron pod tym adresem:
http://www.eu1.darkfallonline.com/account/
http://www.eu1.darkfallonline.com/chat/
http://www.eu1.darkfallonline.com/friends/
http://www.eu1.darkfallonline.com/clans/
http://www.eu1.darkfallonline.com/web/
Oprawa przypomina mi strony internetowe z 1997 roku.
A tu chyba autentyczny leak-screen pokazujący UI:
http://img183.imageshack.us/img183/6578/123nj7qy9.jpg
Re: Darkfall - przecieki
Sprawdźcie sobie podstronę /help. Na tych podanych przez Ciebie Gwalch nie wyświetla mi się nic.
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Darkfall - przecieki
Fakt, te są "under construction". Jakoś wyleciał mi:odd pisze:Sprawdźcie sobie podstronę /help. Na tych podanych przez Ciebie Gwalch nie wyświetla mi się nic.
http://www.eu1.darkfallonline.com/help/
http://www.eu1.darkfallonline.com/news/ <--- soooo 1997.
Re: Darkfall - przecieki
Oglądając tego gameplaya dochodzę do wniosku konfratrzy Legioniści że gra casterem bez AoE będzie mordęgą. No może poza tymi którzy byli dobrzy w Quake'a ;P.
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Darkfall - przecieki
Ogólnie trzeba po pierwsze celować w ziemię (rozprysk aoe), a po drugie lepiej celować. A bardziej serio - no dla mnie to jednak trochę za bardzo FPS. Podobnie jest, z tego co słyszałem, z łucznictwem - też wymaga sporo skilla, celowania, mierzenia, timingu... Niektórym na pewno się spodoba, ale resztę odstraszy. Poza tym jeśli ma być oparte na refleksie, to i pingi powinny być jak w grach FPS. Pamiętam, że mój brat nie miewał w zwyczaju grywać w Quake'a powyżej 70ms "bo nie mógł railem nabijać headshotów" - ciekaw jestem, jak chcą w MMO osiągnąć takie małe lagi, bo nie każdy gracz ma światłowód.
Re: Darkfall - przecieki
Coraz mam mniejszą ochotę na granie w to cudo. Ale trzeba spróbować...
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Darkfall - przecieki
Mogę tylko dodać, że tajny polski informator donosi, że gra wygląda w rzeczywistości ładniej niż na filmikach, ale też, jak się spodziewałem, na jakiekolwiek granie, potrzeba MNÓSTWO czasu.
Natomiast osoby, które grają są raczej zachwycone. Nie da się ukryć, że to będzie gra dla tych, co nie mają problemu, żeby gdzieś leźć godzinę, po to, żeby czaić się następne pół, by zabić kogoś (na przykład). Sandbox pełną gębą.
Natomiast osoby, które grają są raczej zachwycone. Nie da się ukryć, że to będzie gra dla tych, co nie mają problemu, żeby gdzieś leźć godzinę, po to, żeby czaić się następne pół, by zabić kogoś (na przykład). Sandbox pełną gębą.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości