Razer reklamacja
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku
Razer reklamacja
Siema!
Mam mysz Razer Taipan (click), od 1,5 roku kursor mi świruje mniej lub bardziej, ale generalnie jak nią pomachałem to wracało do normy Ostatnio jednak machanie ani pucowanie już nie pomaga i chcę to wysłać na gwarancję i tutaj jest mały problem, bo nie ma żadnego numeru telefonu ani nic do Razera, na stronce jest tylko formularzyk kontaktowy który skutkował tym, że przez tydzień czasu koleś zdążył mi polecić jedynie popróbowanie na innym komputerze + calibration reset (oczywiście nie pomogło). Gdzieś wygooglałem, że Razer ma serwis door-to-door, wiecie może o czymś takim? Da się jakoś dotrzeć w ogóle do Razera? Bo jak nie, to będę musiał wysyłać przez Agito.pl i tyle.
Mam mysz Razer Taipan (click), od 1,5 roku kursor mi świruje mniej lub bardziej, ale generalnie jak nią pomachałem to wracało do normy Ostatnio jednak machanie ani pucowanie już nie pomaga i chcę to wysłać na gwarancję i tutaj jest mały problem, bo nie ma żadnego numeru telefonu ani nic do Razera, na stronce jest tylko formularzyk kontaktowy który skutkował tym, że przez tydzień czasu koleś zdążył mi polecić jedynie popróbowanie na innym komputerze + calibration reset (oczywiście nie pomogło). Gdzieś wygooglałem, że Razer ma serwis door-to-door, wiecie może o czymś takim? Da się jakoś dotrzeć w ogóle do Razera? Bo jak nie, to będę musiał wysyłać przez Agito.pl i tyle.
-
- Status: Offline
Re: Razer reklamacja
fakt ze raze to przereklamowana firma, ale swirujacy kursor to nie tylko u razera -logitech a4tech tez tak maja, po protsu myszy usb nie lubia sie z niektorymi urzadzeniami usb , o ile nie masz 4 portow usb to poprzekladaj , u siebie nie moge wlaczyc myszy w tym samym hubie co np wifi
- Thorn
- Posty: 1931
- Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2011, 13:16
- Medals: 6
- Lokalizacja: Andover, UK
- Status: Offline
Re: Razer reklamacja
Ja mam podobne problemy z klawiaturą USB (też Razor). Czasami się po prostu nie włącza i muszę ja wyciągnąć i włożyć z powrotem. Natężeni problemu zależy od portu, do którego mam ją wpiętą.
Re: Razer reklamacja
Eolla pisze:Siema!
Mam mysz Razer Taipan (click), od 1,5 roku kursor mi świruje mniej lub bardziej, ale generalnie jak nią pomachałem to wracało do normy Ostatnio jednak machanie ani pucowanie już nie pomaga i chcę to wysłać na gwarancję i tutaj jest mały problem, bo nie ma żadnego numeru telefonu ani nic do Razera, na stronce jest tylko formularzyk kontaktowy który skutkował tym, że przez tydzień czasu koleś zdążył mi polecić jedynie popróbowanie na innym komputerze + calibration reset (oczywiście nie pomogło). Gdzieś wygooglałem, że Razer ma serwis door-to-door, wiecie może o czymś takim? Da się jakoś dotrzeć w ogóle do Razera? Bo jak nie, to będę musiał wysyłać przez Agito.pl i tyle.
Jak kupiłeś na agito, to u nich reklamuj, u nich sam zamawiasz kuriera, ale na koszt agito, trzeba pierwszye formularz wypełnić (jeśli dobrze pamiętam, poczytaj warunki reklamacji) Ważna sprawa, jak gdzieś będziesz musiał wpisać, od kiedy jest usterka, to nie pisz że od 1,5 roku tylko maks podaj 1 m-c wstecz, bo Cię uwalą na dzień dobry, na podstawie bodaj art. 4.1
-
- Posty: 3
- Rejestracja: piątek, 15 sierpnia 2014, 18:52
- Gender:
- Status: Offline
Re: Razer reklamacja
A masz do niej podkładke? Może być tak że laser szaleje z powierzchnią z którego wykonane jest Twoje biurko
Re: Razer reklamacja
Ja mam Razera Deathadder 2013 z podkładką Razer Goliathus i to naprawdę działa dobrze. Nigdy nie było problemów.
Re: Razer reklamacja
Gram na razer naga i jak dla mnie wymiata po 2 latach nadal działa tyle ze bateria nie trzyma.
Re: Razer reklamacja
Hmm... u mnie jeden Razer (naga) działał sobie przez 2 lata po czym odmówił posłuszeństwa (padl laser), drugi wytrzymał 2 miesiące (przycisk 3 pod kciukiem nie działa i jest niżej od innych - był zauważalnie od samego początku). Generalnie mam wrażenie że jakość coraz słabsza i kupiłam sobie MadCatz. Choć i tu trafiaja się wadliwe modele to conajmniej reklamacja szybsza i bez problemów
- Dante
- Posty: 317
- Rejestracja: środa, 2 stycznia 2013, 16:28
- Medals: 6
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Gender:
- Status: Offline
Re: Razer reklamacja
G600 i kropka zero problemow. :>
Re: Razer reklamacja
miałam juz 3 lub 4 sprzęty razerA... myszki i klawiatury, to byl jakis koszmar ! nic nie działało jak trzeba, bo ile razy mozna miec pecha i dostac uszkodzony sprzet; nigdy wiecej razera!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Z poważaniem
Mistii / Caffe
Mistii - WoW - Human Priest
Caffe - Lineage II - Shilien Elder - z miłości do Empowera
Mistii / Caffe
Mistii - WoW - Human Priest
Caffe - Lineage II - Shilien Elder - z miłości do Empowera
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości