Razer reklamacja

Problemy sprzętowe

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku

Awatar użytkownika
Eolla
Posty: 192
Rejestracja: środa, 27 kwietnia 2011, 10:34
Lokalizacja: Poznań
Status:
Offline

Razer reklamacja

Post autor: Eolla » piątek, 13 lutego 2015, 09:28

Siema!

Mam mysz Razer Taipan (click), od 1,5 roku kursor mi świruje mniej lub bardziej, ale generalnie jak nią pomachałem to wracało do normy :D Ostatnio jednak machanie ani pucowanie już nie pomaga i chcę to wysłać na gwarancję i tutaj jest mały problem, bo nie ma żadnego numeru telefonu ani nic do Razera, na stronce jest tylko formularzyk kontaktowy który skutkował tym, że przez tydzień czasu koleś zdążył mi polecić jedynie popróbowanie na innym komputerze + calibration reset (oczywiście nie pomogło). Gdzieś wygooglałem, że Razer ma serwis door-to-door, wiecie może o czymś takim? Da się jakoś dotrzeć w ogóle do Razera? Bo jak nie, to będę musiał wysyłać przez Agito.pl i tyle.

Athcore
Status:
Offline

Re: Razer reklamacja

Post autor: Athcore » piątek, 13 lutego 2015, 13:31

fakt ze raze to przereklamowana firma, ale swirujacy kursor to nie tylko u razera -logitech a4tech tez tak maja, po protsu myszy usb nie lubia sie z niektorymi urzadzeniami usb , o ile nie masz 4 portow usb to poprzekladaj , u siebie nie moge wlaczyc myszy w tym samym hubie co np wifi

Awatar użytkownika
Thorn
Co-OP Legionista
Posty: 1931
Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2011, 13:16
Medals: 6
Lokalizacja: Andover, UK
Status:
Offline

SWTOR Optio GW2 Optio Mecenas IX Kohorty

Re: Razer reklamacja

Post autor: Thorn » sobota, 14 lutego 2015, 23:16

Ja mam podobne problemy z klawiaturą USB (też Razor). Czasami się po prostu nie włącza i muszę ja wyciągnąć i włożyć z powrotem. Natężeni problemu zależy od portu, do którego mam ją wpiętą.

Awatar użytkownika
Smyk
Posty: 497
Rejestracja: wtorek, 19 stycznia 2010, 08:58
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

TERA Legionista BD Legionista

Re: Razer reklamacja

Post autor: Smyk » niedziela, 15 lutego 2015, 00:29

Eolla pisze:Siema!

Mam mysz Razer Taipan (click), od 1,5 roku kursor mi świruje mniej lub bardziej, ale generalnie jak nią pomachałem to wracało do normy :D Ostatnio jednak machanie ani pucowanie już nie pomaga i chcę to wysłać na gwarancję i tutaj jest mały problem, bo nie ma żadnego numeru telefonu ani nic do Razera, na stronce jest tylko formularzyk kontaktowy który skutkował tym, że przez tydzień czasu koleś zdążył mi polecić jedynie popróbowanie na innym komputerze + calibration reset (oczywiście nie pomogło). Gdzieś wygooglałem, że Razer ma serwis door-to-door, wiecie może o czymś takim? Da się jakoś dotrzeć w ogóle do Razera? Bo jak nie, to będę musiał wysyłać przez Agito.pl i tyle.

Jak kupiłeś na agito, to u nich reklamuj, u nich sam zamawiasz kuriera, ale na koszt agito, trzeba pierwszye formularz wypełnić (jeśli dobrze pamiętam, poczytaj warunki reklamacji) Ważna sprawa, jak gdzieś będziesz musiał wpisać, od kiedy jest usterka, to nie pisz że od 1,5 roku tylko maks podaj 1 m-c wstecz, bo Cię uwalą na dzień dobry, na podstawie bodaj art. 4.1 :D

Niepowtarzalny
Posty: 3
Rejestracja: piątek, 15 sierpnia 2014, 18:52
Gender:
Status:
Offline

Re: Razer reklamacja

Post autor: Niepowtarzalny » czwartek, 30 kwietnia 2015, 14:41

A masz do niej podkładke? Może być tak że laser szaleje z powierzchnią z którego wykonane jest Twoje biurko ;)

Awatar użytkownika
Waniek
The Division 2 Legionista
Co-OP Legionista
Posty: 608
Rejestracja: wtorek, 15 kwietnia 2014, 17:50
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista WildStar St. Legionista

Re: Razer reklamacja

Post autor: Waniek » sobota, 2 maja 2015, 14:32

Ja mam Razera Deathadder 2013 z podkładką Razer Goliathus i to naprawdę działa dobrze. Nigdy nie było problemów.

Oberon
Posty: 12
Rejestracja: środa, 10 listopada 2010, 23:29
Status:
Offline

Re: Razer reklamacja

Post autor: Oberon » sobota, 2 maja 2015, 18:50

Gram na razer naga i jak dla mnie wymiata po 2 latach nadal działa tyle ze bateria nie trzyma.

Awatar użytkownika
Sealan
Posty: 236
Rejestracja: piątek, 12 lutego 2016, 15:12
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

BS Trybun BS Longaminus

Re: Razer reklamacja

Post autor: Sealan » piątek, 19 lutego 2016, 03:41

Hmm... u mnie jeden Razer (naga) działał sobie przez 2 lata po czym odmówił posłuszeństwa (padl laser), drugi wytrzymał 2 miesiące (przycisk 3 pod kciukiem nie działa i jest niżej od innych - był zauważalnie od samego początku). Generalnie mam wrażenie że jakość coraz słabsza i kupiłam sobie MadCatz. Choć i tu trafiaja się wadliwe modele to conajmniej reklamacja szybsza i bez problemów

Awatar użytkownika
Dante
Patrycjusz
Posty: 317
Rejestracja: środa, 2 stycznia 2013, 16:28
Medals: 6
Lokalizacja: Zielona Góra
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista SWTOR Legionista WildStar St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Razer reklamacja

Post autor: Dante » piątek, 19 lutego 2016, 08:44

G600 i kropka zero problemow. :>

Awatar użytkownika
Misti
Patrycjusz
Posty: 93
Rejestracja: sobota, 26 grudnia 2015, 10:01
Medals: 4
Gender:
Status:
Offline

L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Razer reklamacja

Post autor: Misti » piątek, 19 lutego 2016, 09:54

miałam juz 3 lub 4 sprzęty razerA... myszki i klawiatury, to byl jakis koszmar ! nic nie działało jak trzeba, bo ile razy mozna miec pecha i dostac uszkodzony sprzet; nigdy wiecej razera!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Z poważaniem
Mistii / Caffe

Mistii - WoW - Human Priest
Caffe - Lineage II - Shilien Elder - z miłości do Empowera

ODPOWIEDZ

Wróć do „Dział techniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości