New World
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku
-
- Posty: 752
- Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
- Medals: 4
- Lokalizacja: Gdańsk
- Gender:
- Status: Offline
New World
Nie widzę tematu ...
Ktoś? coś ? śledzi ten tytuł ?
link do strony co ciekawe ma polska wersje też więc i pewnie gra będzie po polsku
https://www.newworld.com/
link do gampleyu z alfa testów wygląda ciekawie
Ktoś? coś ? śledzi ten tytuł ?
link do strony co ciekawe ma polska wersje też więc i pewnie gra będzie po polsku
https://www.newworld.com/
link do gampleyu z alfa testów wygląda ciekawie
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
New World
Mnie znowu dobiło, że to co widzimy to serwery na kilkadziesiąt osób. Niby coś mówili, że chcą to zwiększyć, ale no... Kolejna gra multiplayer, a nie żadne MMO.
-
- Posty: 752
- Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
- Medals: 4
- Lokalizacja: Gdańsk
- Gender:
- Status: Offline
New World
ok tu jakis młodzik coś podsumowuje o NW
Z tego co gada finalnie ma być na 1 serwie do 10 000 osób jak dla mnie jest bardzo dobrze więc można gadać o mmo
ale póki co ma być do 500 graczy co jest mało , ale i tak nieźle
Z tego co gada finalnie ma być na 1 serwie do 10 000 osób jak dla mnie jest bardzo dobrze więc można gadać o mmo
ale póki co ma być do 500 graczy co jest mało , ale i tak nieźle
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
New World
Zobaczymy. Skok z 500 na 10 000 to sporo. Sam świat i fabuła wydają się czymś fajnym i nowym, ale jak na razie znów za dużo rzeczy nie wiadomo, żeby powiedzieć, czy to będzie miało ręce i nogi pod względem mechaniki gry.
- Maurycy
- Posty: 3538
- Rejestracja: środa, 19 maja 2010, 11:00
- Medals: 28
- Lokalizacja: Wrocław
- Gender:
- Status: Offline
New World
dużo nie pokazali czytałem ze będzie duży nacisk na kooperację w exploracji świata. ja osobiście lubię sam questować, zajrzeć w każdą dziurę, pogadać z każdym npcem. zobaczymy jak to będzie w rzeczywistości.
Próbowaliście się zapisać do alfy? przerzuca mnie do sklepu amazona i jedyne co mogę do dodać grę do listy życzeń..
Próbowaliście się zapisać do alfy? przerzuca mnie do sklepu amazona i jedyne co mogę do dodać grę do listy życzeń..
New World
tak zapisalem sie, i mam dostep do alfy. Na Sklepie Amazona musisz podac maila wlasnie tam i na podstawie tego dostajesz dostep do gry.
...gdy wygłodniałe paszcze szczerzą kły...
...gdy wicher muska biel włosów twych...
...me ostrze spowija krwawy kir...
...gdy wicher muska biel włosów twych...
...me ostrze spowija krwawy kir...
New World
i masz Signed up i widze ze jestes zarejstrowany juz. To wszystko teraz czekasz na mail z amazona z linkiem do gry.
...gdy wygłodniałe paszcze szczerzą kły...
...gdy wicher muska biel włosów twych...
...me ostrze spowija krwawy kir...
...gdy wicher muska biel włosów twych...
...me ostrze spowija krwawy kir...
- Yeleana
- Posty: 5228
- Rejestracja: piątek, 1 listopada 2013, 11:40
- Medals: 26
- Lokalizacja: Cieszyn
- Gender:
- Status: Offline
New World
10.000 ludzi na serwerze to już całkiem sporo... owszem, będą kolejki i problemy na samym starcie, ale potem powinno złagodnieć... na pewno nie będzie takiego problemu, że żywego ducha się nie spotka
np. taki Albion (wygadali się teraz niedawno) był projektowany na 50.000 i na starcie było 250.000 ludzi co spowodowało dramatyczne problemy (np. loading screeny po 15 minut) ale teraz jest około 20.000 ludzi i jest ekstra!
np. taki Albion (wygadali się teraz niedawno) był projektowany na 50.000 i na starcie było 250.000 ludzi co spowodowało dramatyczne problemy (np. loading screeny po 15 minut) ale teraz jest około 20.000 ludzi i jest ekstra!
-
- Posty: 752
- Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
- Medals: 4
- Lokalizacja: Gdańsk
- Gender:
- Status: Offline
New World
kilka informacji (kopiuj wklej)
New World będzie bazował na survivalowej zabawie, ale nie jakiejś super hardkorowej.
Nasza postać nie umrze z braku jedzenia czy picia.
Regularnie spożywanie posiłków zwiększy jednak nasze statystyki (większa szansa na blok itd.).
Gra będzie osadzona w XVII-wieku, ale w alternatywnej rzeczywistości.
Dlatego znajdzie się tutaj miejsce dla elementów historycznych i fantastycznych, które nigdy się nie wydarzyły.
To również usprawiedliwia obecność magii oraz „potworków”.
Ogromny nacisk zostanie położony na crafting.
Będziemy tutaj mogli stworzyć dosłownie wszystko.
Gracz będzie mógł zostać Blacksmithem, Outfitterem, Engineerem, Alchemistem… albo Kucharzem.
Ekonomia będzie trzymana w rękach graczy.
Gracze będą mogli łączyć się w Companies, "które zapewniają strukturę przywództwa, kontrolowane uprawnienia dostępu do struktur i mechanizmów obronnych, prywatny kanał komunikacji i wspólną własność gruntów".
„Sercem gry jest PvP”.
Dlatego Amazon niechętnie patrzy na serwery PvE.
Będą jednak istnieć specjalne „bezpieczne” strefy, gdzie zabijanie graczy będzie zablokowane.
Na razie nie będzie żadnych mountów do poruszania się po świecie.
Będziemy biegać „z buta”.
Customizacja postaci będzie ograniczona.
A to dlatego, że „jesteśmy bardzo skoncentrowani na dużych scenach bojowych, co wymagało od nas ograniczenia personalizacji postaci, aby bitwy na dużą skalę nadal działały dobrze na typowym komputerze gracza”.
New World znajduje się w fazie Alpha.
Amazon nie jest jeszcze gotowy przystąpić do kolejnej części testów.
New World będzie bazował na survivalowej zabawie, ale nie jakiejś super hardkorowej.
Nasza postać nie umrze z braku jedzenia czy picia.
Regularnie spożywanie posiłków zwiększy jednak nasze statystyki (większa szansa na blok itd.).
Gra będzie osadzona w XVII-wieku, ale w alternatywnej rzeczywistości.
Dlatego znajdzie się tutaj miejsce dla elementów historycznych i fantastycznych, które nigdy się nie wydarzyły.
To również usprawiedliwia obecność magii oraz „potworków”.
Ogromny nacisk zostanie położony na crafting.
Będziemy tutaj mogli stworzyć dosłownie wszystko.
Gracz będzie mógł zostać Blacksmithem, Outfitterem, Engineerem, Alchemistem… albo Kucharzem.
Ekonomia będzie trzymana w rękach graczy.
Gracze będą mogli łączyć się w Companies, "które zapewniają strukturę przywództwa, kontrolowane uprawnienia dostępu do struktur i mechanizmów obronnych, prywatny kanał komunikacji i wspólną własność gruntów".
„Sercem gry jest PvP”.
Dlatego Amazon niechętnie patrzy na serwery PvE.
Będą jednak istnieć specjalne „bezpieczne” strefy, gdzie zabijanie graczy będzie zablokowane.
Na razie nie będzie żadnych mountów do poruszania się po świecie.
Będziemy biegać „z buta”.
Customizacja postaci będzie ograniczona.
A to dlatego, że „jesteśmy bardzo skoncentrowani na dużych scenach bojowych, co wymagało od nas ograniczenia personalizacji postaci, aby bitwy na dużą skalę nadal działały dobrze na typowym komputerze gracza”.
New World znajduje się w fazie Alpha.
Amazon nie jest jeszcze gotowy przystąpić do kolejnej części testów.
-
- Posty: 752
- Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
- Medals: 4
- Lokalizacja: Gdańsk
- Gender:
- Status: Offline
New World
to ze nie będzie typowego serwera dla pve nie oznacza że gracz pve nic nie znajdzie tam do roboty,
Gra ma być ponoć bardzo rozbudowana jeśli chodzi o zarządzanie gildią i społecznością z nią związaną, mają być walki o terytoria i to jedna z podstaw gry , więc nie wyobrażam sobie servera pve , bo jak niby mieli by ludzie zdobywać teren dla swojej gildii ?
Kto najwięcej nazbiera drewna , albo wykopie kamienian ?
Tak że ten , trzeba czekać na więcej formacji.
Gra ma być ponoć bardzo rozbudowana jeśli chodzi o zarządzanie gildią i społecznością z nią związaną, mają być walki o terytoria i to jedna z podstaw gry , więc nie wyobrażam sobie servera pve , bo jak niby mieli by ludzie zdobywać teren dla swojej gildii ?
Kto najwięcej nazbiera drewna , albo wykopie kamienian ?
Tak że ten , trzeba czekać na więcej formacji.
-
- Posty: 752
- Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
- Medals: 4
- Lokalizacja: Gdańsk
- Gender:
- Status: Offline
New World
wysłali nowe zaproszenia do alfa testów , mi się udało dostać zaproszenie , gra już na tym etapie jest po polsku , sprawdźcie pocztę kto się zapisał może dostaliście zap.
Jak pogram to napiszę co o tym myślę
Jak pogram to napiszę co o tym myślę
- Maurycy
- Posty: 3538
- Rejestracja: środa, 19 maja 2010, 11:00
- Medals: 28
- Lokalizacja: Wrocław
- Gender:
- Status: Offline
New World
niestety nie dostałem jakby ktoś miał możliwość zaproszenia znajomego (jeśli amazon da taką możliwość) to bardzo bym prosił
-
- Posty: 752
- Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
- Medals: 4
- Lokalizacja: Gdańsk
- Gender:
- Status: Offline
New World
jak coś to będę pamiętał
A teraz na szybko przemyślenia : + , -
Techniczne sprawy :
- wybór świata trochę lipa , bo są 3 regiony do wyboru 2 US i jeden EU (umieszczenie serwerów ) EU nie ma miejsca przynajmniej na razie , a w US mam ping 260 , choć na EU pokazywało mi 190 (ale też widziałem ping na poziomie 60), ale może to coś z moim netem (sam nie wiem)
, ale pewnie w dniu premiery będzie inaczej
+menu mi się podoba , czytelne i ma klimat odpowiedni dla tej gry ,
Gra :
+Ma fajne wprowadzenie narracyjne połączone z tworzeniem postaci zaczyna się jak film przygodowy więc fabuła się wydaj być.. cel dla graczy to głównie zdobycie jakiegoś minerału magicznego... no i podboje i kontrola ziemi
- bardzo standardowy kreator postaci nic szczególnego (ale to alfa więc ...)
+socjal/społeczności , albo się można zaciągnąć do gildii , albo ją stworzyć (standard) ale co ciekawe, gra pozwala grać samemu , bądź w grupie , bez budowania żadnych baz/struktur , z tego co zrozumiałam na mapie świata są rozmieszczone faktorie (NPC) w których można przechowywać i sprzedawać eq
wybór klas postaci są na razie 4 ,
+ wojownik , broń biała/tarcze itp. ,
+strzelec wyborowy łuki broń palna , premie do ataku z ukrycia
+kowal postać krawterska , (z tego co zrozumiałem np. wojownik nie może nic tworzyć , aby zdobywać sprzęt może tylko go kupować lub wymieniać się )
+skaut postać która ma profity do przetrwania i grania solo
+fajnie rozwiązane uzupełnianie życia , zależne od twojego głodu i pragnienia (choć głód i pragnienie zabić nie może)
+tabliczka z imieniem gracza (nad postacią) widoczność zależna od postawy jaką się poruszasz stojąc normalnie widać , kucając mniej , leżąc zdecydowanie mniej , więc daje sporo pole do popisu odnośnie urządzania zasadzek itp.
+ obóz który rozbijamy jest też miejscem naszego odrodzenia po śmierci
Walka
+ niema standardowego paska ze skliami , mamy kilka ataków rożnych , specjalny, zwykły , normalny,mocny itp. za każdy z ataków odpowiada inny klawisz na klawiaturze , unik też jest pod klawiszem
CDN...
A teraz na szybko przemyślenia : + , -
Techniczne sprawy :
- wybór świata trochę lipa , bo są 3 regiony do wyboru 2 US i jeden EU (umieszczenie serwerów ) EU nie ma miejsca przynajmniej na razie , a w US mam ping 260 , choć na EU pokazywało mi 190 (ale też widziałem ping na poziomie 60), ale może to coś z moim netem (sam nie wiem)
, ale pewnie w dniu premiery będzie inaczej
+menu mi się podoba , czytelne i ma klimat odpowiedni dla tej gry ,
Gra :
+Ma fajne wprowadzenie narracyjne połączone z tworzeniem postaci zaczyna się jak film przygodowy więc fabuła się wydaj być.. cel dla graczy to głównie zdobycie jakiegoś minerału magicznego... no i podboje i kontrola ziemi
- bardzo standardowy kreator postaci nic szczególnego (ale to alfa więc ...)
+socjal/społeczności , albo się można zaciągnąć do gildii , albo ją stworzyć (standard) ale co ciekawe, gra pozwala grać samemu , bądź w grupie , bez budowania żadnych baz/struktur , z tego co zrozumiałam na mapie świata są rozmieszczone faktorie (NPC) w których można przechowywać i sprzedawać eq
wybór klas postaci są na razie 4 ,
+ wojownik , broń biała/tarcze itp. ,
+strzelec wyborowy łuki broń palna , premie do ataku z ukrycia
+kowal postać krawterska , (z tego co zrozumiałem np. wojownik nie może nic tworzyć , aby zdobywać sprzęt może tylko go kupować lub wymieniać się )
+skaut postać która ma profity do przetrwania i grania solo
+fajnie rozwiązane uzupełnianie życia , zależne od twojego głodu i pragnienia (choć głód i pragnienie zabić nie może)
+tabliczka z imieniem gracza (nad postacią) widoczność zależna od postawy jaką się poruszasz stojąc normalnie widać , kucając mniej , leżąc zdecydowanie mniej , więc daje sporo pole do popisu odnośnie urządzania zasadzek itp.
+ obóz który rozbijamy jest też miejscem naszego odrodzenia po śmierci
Walka
+ niema standardowego paska ze skliami , mamy kilka ataków rożnych , specjalny, zwykły , normalny,mocny itp. za każdy z ataków odpowiada inny klawisz na klawiaturze , unik też jest pod klawiszem
CDN...
-
- Posty: 752
- Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
- Medals: 4
- Lokalizacja: Gdańsk
- Gender:
- Status: Offline
New World
W grze gildie nazywają się kampaniami (ma to wszytko charakter czasów podboju i odkrywania nowego świata)
Już w grze są zaimplementowane rangi dla graczy i na co dana ranga pozwala , z tego co widzę kampanie mogą prowadzić ze sobą wojny , ale żeby wojna była trzeba ją wypowiedzieć a to kosztuje kasę , czym liczniejsza kampania tym więcej kasy trzeba wydać aby jej wypowiedzieć wojnę .
Zbroja eq :
Każdy element pancerza ma rożne odporności są one pogrupowane w 3 kategorie :
-od obrażeń fizycznych i tu mamy : obrażenia zwykłe ,sieczne,pchnięcie,oblężnicze,cios
-od obrażeń żywiołów :magia , błyskawica , ogień , próżnia
-odporności na choroby , zatrucie , zranienie , odmrożenie , zranienie
statystyk postaci jest 8 + kilka tabelek odnoście różnych odporności itp.
Generalnie odbiór gry jest na duży + jak na razie
Jak ktoś by miał jakieś pytanie to napiszcie postaram się odpowiedzieć filmów umieszczać nie można bo wiadomo jest zakaz puki co.
Jeśli chodzi o grafikę to bez wodotrysków , ale klimat jest.
Jak się walczy ? jak dla mnie jest ciekawie i ma to sens
Już w grze są zaimplementowane rangi dla graczy i na co dana ranga pozwala , z tego co widzę kampanie mogą prowadzić ze sobą wojny , ale żeby wojna była trzeba ją wypowiedzieć a to kosztuje kasę , czym liczniejsza kampania tym więcej kasy trzeba wydać aby jej wypowiedzieć wojnę .
Zbroja eq :
Każdy element pancerza ma rożne odporności są one pogrupowane w 3 kategorie :
-od obrażeń fizycznych i tu mamy : obrażenia zwykłe ,sieczne,pchnięcie,oblężnicze,cios
-od obrażeń żywiołów :magia , błyskawica , ogień , próżnia
-odporności na choroby , zatrucie , zranienie , odmrożenie , zranienie
statystyk postaci jest 8 + kilka tabelek odnoście różnych odporności itp.
Generalnie odbiór gry jest na duży + jak na razie
Jak ktoś by miał jakieś pytanie to napiszcie postaram się odpowiedzieć filmów umieszczać nie można bo wiadomo jest zakaz puki co.
Jeśli chodzi o grafikę to bez wodotrysków , ale klimat jest.
Jak się walczy ? jak dla mnie jest ciekawie i ma to sens
- Maurycy
- Posty: 3538
- Rejestracja: środa, 19 maja 2010, 11:00
- Medals: 28
- Lokalizacja: Wrocław
- Gender:
- Status: Offline
New World
Wyczytałem że teraz jest inny sposób rejestracji (standardowy, nie przez sklep amazona) i teraz nawet potwierdzenie na maila przychodzi. Może teraz klucz dostane.
-
- Posty: 752
- Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
- Medals: 4
- Lokalizacja: Gdańsk
- Gender:
- Status: Offline
New World
no to GZ
Pierwsze wrażenie u mnie było pozytywne , kilka nowych elementów i możliwości , ale next gen w moim odczuciu to nie jest , dużo nie grałem ale jakoś nie załapałem , w sumie to też alfa i pewnie dużo się może zmienić w finalnym produkcie.
Dla mnie next gen to Lif choć na razie nie do końca polecam z powodu błędów
Pierwsze wrażenie u mnie było pozytywne , kilka nowych elementów i możliwości , ale next gen w moim odczuciu to nie jest , dużo nie grałem ale jakoś nie załapałem , w sumie to też alfa i pewnie dużo się może zmienić w finalnym produkcie.
Dla mnie next gen to Lif choć na razie nie do końca polecam z powodu błędów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość