Pantheon: Rise of the Fallen [MMORPG w fazie produkcji]

Dział przeznaczony dla gier MMORPG.

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Pantheon: Rise of the Fallen [MMORPG w fazie produkcji]

Post autor: Taneroth » czwartek, 31 sierpnia 2017, 18:29

Obrazek




Pantheon: Rise of the Fallen to debiutancja produkcja MMO studia Visionary Realms, w skład którego wchodzą między innymi twórcy cyklu EverQuest, Vanguard: Saga of Heroes, Free Realms, Star Wars: Galaxies czy Myst III: Exile.

Projekt powstał częściowo dzięki wsparciu finansowym ludzi, po zebraniu 460,657$ (około 60% wartości docelowego założenia 800,000$) środków w kampani na Kickstarterze. Proces produkcji trwa od 2014 roku i docelowo powinien zakończyć w 2019 / 2020 roku.

Rozgrywka jest wymagająca i nakłania do współpracy grupowej w otwartym świecie fantasy pełnym niespodzianek.
Akcja ma miejsce na kontynencie o nazwie Terminus, zaludnionym przez bóstwa, półbogów i bohaterów.
Deszcze magicznych meteorytów przeobraziły kształt ziem, tworząc dramatyczne i epickie środowisko Terminusa, jednocześnie powodując zmiany stosunków sił.
Dzięki temu powstały bóstwa, które z biegiem czasu podniosły swoje imperia i wywołały burzliwą sytuację polityczną na świecie.

Nasza postać jest legendarnym bohaterem, pozbawionym swoich potężnych reliktów, który przybył do świata Terminusa w celu zbadania jego rejonów. Bohater kieruje się nadzieją odzyskania dawno utraconych reliktów.

Walka w Pantheon skupia się na świadomych przygotowaniach, zapewniając graczom trudne scenariusze, które wymagają nie tylko zrozumienia, ale umiejętności reagowania lub zapobiegania.

Gracz może aktywnie unikać, blokować lub odbijać ataki. Możliwość dobrania odpowiednich zaklęć jest również kluczowa w przypadku potyczek, podobnie jak odpowiednie dobieranie członków drużyny w celu czerpania wzajemnych korzyści.

W świecie Terminus nikt nie jest w stanie nic wskurać samemu, a odpowiednio dobrane drużyny, które zwiedzą najtrudniejsze i najdalej oddalone lokacje będą najbardziej usatysfakcjonowane oraz zdobędą najwięcej doświadczenia.

Dzięki eksploracji gracz może zdobyć wszystko poczynając od odkrycia wszelkich tajemnic czy ukrytych artefaktów po niepowtarzalne przygody, a w końcu rzadkie i egzotyczne zaklęcia i zdolności.

Wyobraź sobie ekspansywny świat mieczy i czarów, smoków i rycerzy, ognistych broni i skrzyń przepełnionych skarbem - świat, w którym żyje mnóstwo różnych ras i stworzeń.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Głównym założeniem twórców gry jest powrót do korzeni gatunku MMORPG.

Oficjalna strona: http://pantheonmmo.com/

Oficjalne forum: http://pantheonmmo.com/content/forums

Zapis z najnowszego oficjalnego streamu (gameplay):

Aktualna faza gry: Testy deweloperskie

Następna przewidywana faza gry: Pre-Alpha testy - grudzień 2017

Zarówno w alpha jak i beta testach będą mogły brać udział jedynie osoby, które zakupią odpowiedni pakiet dostępu na oficjalnej stronie gry.
http://pantheonmmo.com/join/

Oficjalna premiera gry nie została ogłoszona, ale jest planowana na 2019 / 2020 rok. Twórcom zależy, żeby wydać tytuł w pełni grywalny i pozbawiony jak największej ilości błędów.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GŁÓWNE ZAŁOŻENIA PROJEKTU NA OBECNYM ETAPIE PRODUKCJI:

GRAFIKA I MAPA
http://pantheonmmo.com/images/atlas-hd.jpg
-klasyczna oprawa graficzna tworzona przy użyciu silnika Unity,
-ogromny w pełni otwarty świat praktycznie całkowicie pozbawiony instancji,

WALKA I UMIEJĘTNOŚCI
-aktywny system walki z koniecznością targetowania celu,
-możliwość wykonywaniem uników, blokowania ciosów oraz przeciwdziałania danym aktywnościom,
-istnieje możliwość wykonywania dwóch czynności jednocześnie podczas walki, np. atakowania celu i leczenia sojuszników,
-nowe umiejętności są odblokowywane wraz z postępem postaci,
-w grze istnieją aktywne umiejętności atakujące lub oddziałujące na wrogów, wzmocnienia (buffy) jak i umiejętności pasywne,
-rodzaje umiejętności są z góry narzucone pod daną klasę, natomiast istnieje możliwość ich dostosowania,
-najpotężniejsze umiejętności są możliwe do zdobycia jedynie dzięki eksploracji najtrudniejszych lokacji,
-działanie niektóre umiejętności jest uzależnione od terenu, w którym przebywa postać, a niektóre mogą być użyte jedynie w sprzyjającym temu klimacie (np. błyskawice podczas burzy itp.)

RASY I KLASY
http://pantheonmmo.com/images/race-class-matrix.jpg
-gracz ma do dyspozycji 9 ras i 14 klas postaci,
-określone klasy postaci są przypisane do poszczególnych ras (nie można grać każdą klasą w każdej rasie),
-brak podziału na frakcje,

ROZGRYWKA I PVE
-pełna swoboda akcji,
-możliwość koncentracji na eksploracji świata, poszukiwaniach, przygodzie i walce z potworami,
-postać awansuje na kolejne poziomy głównie dzięki zabijaniu mobów lub raid bossów,
-realny łup z mobów (np. ze szczura nigdy nie wypadnie zbroja),
-wysoki poziom trudności rozgrywki,
-wykonywanie questów jest opcjonalne i nie wymagane w celu rozwijania postępu postaci,
-questy dostępne w grze są znaczące i wymagające,
-istnieją konsekwencje ponoszenia śmierci,
-level cap nie jest szybko możliwy do osiągnięcia,
-każda rasa ma własne prawa, które nie mogą być naruszane przez inne rasy,
-nakłonienie do zwiedzania świata zamiast możliwości teleportacji lub szybkiej wędrówki,
-NPC są bardzo aktywne, walczą lub współpracują ze sobą, mogą też nam uciec lub nawet nas zaatakować,
-w grze występują liczne elementy interakcji z otoczeniem tj. relikty w różnych kolorach zastępujące manę i mające wpływ na siłę niektórych umiejętności,

DRUŻYNA
-nastawienie głównie na intensywną rozgrywkę drużynową PvE,
-grupa może się składać maksymalnie z 6 osób (możliwość rozszerzenia w przyszłości do 8),
-istnieje możliwość łączenia grup w większą ilość grup raidowych,
-gra solo jest praktycznie niemożliwa,
-w grze rzecz jasna istnieje system gildyjny,

HANDEL I WYMIANA
-gospodarka w grze jest w dużej mierze uzależniona i kierowana głównie przez graczy,
-gracze mogą między sobą handlować większością przedmiotów zdobytych lub dostępnych w grze,

PVP
-mimo iż rozgrywka jest w głównej mierze nastawiona na PvE, w grze istnieją nieliczne lokacje PvP i areny walk,
-planowane jest również otwarcie dodatkowego serwera PvP,

CRAFTING I WYPOSAŻENIE
-w celu przetrwania w danych warunkach klimatycznych należy wyposażyć się w odpowiedni sprzęt sytuacyjny (np. w miejscach gdzie jest ekstremalnie gorąca lub zimno),
-należy przystosować się do otoczenia poprzez dobór odpowiedniej broni (np. miecze są słabe przeciwko walce ze szkieletami) oraz przedmiotów zapewniających odporność (np. na ogień przy walce ze smokiem),
-dosyć rozbudowany system craftingu, który będzie wymagał od graczy odpowiedniej integracji pomiędzy poszukiwaczami przygód, a rzemieślnikami,
-przedmioty do craftingu są możliwe do zdobycia dzięki eksploracji świata lub częściowo do zakupienia u NPC w miastach,
-najważniejsze przedmioty służące do craftingu będą możliwe do zdobycia tylko w najtrudniejszych lokacjach,
-istnieje możliwość edycji lub wzmacniania przedmiotów z użyciem odpowiednich narzędzi u rzemieślników,
-istnieje możliwość rozbijania niepotrzebnych przedmiotów w celu recyklingu,
-profesje: alchemik, kowal, stolarz, krawiec, kucharz, kamieniarz oraz skryba. Każda z tych profesji będzie mieć także specjalizacje i w tym przypadku także będzie można wybrać tylko jedną. Oznacza to, że w końcu jedna postać nie będzie znała wszystkich fachów, tylko trzeba będzie współpracować z innymi graczami.
-jeśli chodzi o ekwipunek dla gracza dostępny w Pantheon, to gracze będą mieli do wyboru dwie drogi: znaleźć NPC w świecie, z których będzie można go zdobyć, lub też znaleźć rzemieślnika, który ma na to przepis. Warto dodać, że przedmioty stworzone przez rzemieślnika będzie można ulepszać i zmieniać ich właściwości, podczas gdy te zdobyte po zabiciu NPC pozostaną bez zmian i możliwości modyfikacji.
-do zbieractwa potrzebne będą niezbędne narzędzia,

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PRZEKAZ OD TWÓRCÓW GRY DLA GRACZY:

•W przypadku gry PvE to content gry jest najważniejszy. Aspekty takie jak animacja czy oprawa graficzna nie są najważniejsze, co nie oznacza że są całkowicie zapomniane.

•Wciągający świat wymaga inteligentnych mieszkańców. Rzecz jasna nie jest to miejsce odpowiednie dla każdego.

•Poszczególne klasy postaci znacznie się od siebie różnią i pełnią konkretne role w zespole. Nie możemy pozwolić na to, żeby z maga móc zrobić tanka i odwrotnie.

•Żaden pojedynczy gracz nie powinien być w stanie samemu zrobić wszystkiego bez względu na ścieżkę, którą podąża jego postać.

•Bardzo ważne jest utrzymanie gospodarki w grze na odpowiednim poziomie, żeby uniknąć lub zminimalizować ryzyko powstania nagłej deflacji wartości danego przedmiotu.

•Świat Terminus powinien przyciągać głównie osoby chcące pokonywać wszelkie wyzwania w drużynie wspólnie ze znajomymi.

•Styl gry skupia się przede wszystkim na wciągającej walce i angażowaniu się w mechanikę drużynową.

•Odpoczynek lub czas na regenerację w grze powinien zapewniać graczom czas na tworzenie istotnych więzi społecznych.

•Każdemu przyda się tutaj świadomość, że im trudniej się coś osiąga tym później jest z tego większa satysfakcja.

•Największe poczucie satysfakcji ma miejsce wtedy, gdy jest dzielone pomiędzy wszystkimi uczestnikami, którzy się do niej przykładali. Dlatego tutaj razem zarówno uczymy się na błędach jak i i zbieramy owoce ze wspólnej pracy.

•To właśnie droga po najwyższej sile oporu powinna być najbardziej wciągająca i zabawna. Zaangażowanie gracza jest konieczne dla osiągania sukcesów.

•Wszelkie działania lub ich brak niosą za sobą jakieś konsekwencje. Pozytywne czyny są nagrodzone, a apatia lub ich brak nie.

•Wysokość poziomu gracza ma odniesienie w jego sile, ale równie ważne są umiejętności i ekwipunek.

•Postacie na niższych poziomach nie mogą być zapomniane, dlatego jest możliwość i wręcz należy je wspierać.

•Należy liczyć się z tym, że w świecie Terminus każda poszczególna rasa jest integralną częścią interakcji ze światem i jej obywatelami.

PODSUMOWANIE
Twórcy stworzą tą grę pod kątem określonej grupy ludzi i są w pełni świadomi faktu, iż nie jest to tytuł dla każdego.
Moim zdaniem to bardzo dobrze, gdyż nie jest to kolejny skok na kasę dzięki dostosowaniu się do potrzeb większości graczy, którzy zazwyczaj są przyzwyczajeni do grania solo, szybkiego osiągania end-game, levelowania postaci głównie dzięki wykonywaniu questów, otwartego świata PvP czy systemu walki non target.
Jest to więc gra wyjątkowa i należy to docenić, zamiast z góry coś negować.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wszelkie aspekty związane z mechaniką gry są dokładnie wyjaśnione w dziale FAQ na oficjalnej stronie.
http://pantheonmmo.com/game/faqs/

Będę stale aktualizował ten wątek poprzez poprawianie lub dodawanie nowych treści. Zalecam więc zaglądać tu co jakiś czas :)
Ostatnio zmieniony czwartek, 26 lipca 2018, 19:23 przez Taneroth, łącznie zmieniany 13 razy.
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Pantheon: Rise of the Fallen [MMORPG w fazie produkcji]

Post autor: Gwalch » czwartek, 31 sierpnia 2017, 21:56

Miałem pisać o tym tytule. :) Bardzo fajna rozpiska, Tan.

Sądzę, że warto obserwować Pantheona, choć nie da się ukryć, że zaliczyli sporego faila przy Kickstarterze te parę lat temu i ciężko się było im podnieść po tym.

Muszą na pewno popracować nad grafiką i animacjami -- wiem, że zarzekali się niedawno, że będą te aspekty zmieniać, ale gra wygląda na razie gorzej miejscami niż Camelot, co nie da się ukryć jest wyczynem. ;) Dodatkowo nie za bardzo zgadzam się, że to co pokazują to "pre-alpha". A jeśli tak, to zabrali się za wszystko od dziwnej strony.

Na pewno będzie to gra dla fanów starego EQ/EQII i waniliowego WoW-a. Liczę, że może w niewielkiej grupie będzie dało się już coś pograć sensownie (szczególnie, że gra kładzie duży nacisk na współpracę).

Mimo sporej ilości znaków zapytania na tę chwilę projekt podoba mi się bardziej, niż podobna w swoich założeniach Saga of Lucimia (choć podobieństw sporo widać).

Tu parę ciekawych filmików zrobionych przez fana:

[yt][/yt]

[yt][/yt]

[yt][/yt]

Jak będę miał jakąś kasę wolną, to może wesprę projekt.

Awatar użytkownika
Bjorn
Namiestnik Cezara
Konsul
Posty: 3466
Rejestracja: niedziela, 4 października 2009, 17:50
Medals: 37
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

Pretorianin IX Kohorty ANNORVM IX AoC Legionista WoW Legionista LOTRO Legionista
SWTOR Trybun GW2 Trybun ArcheAge Legionista ESO Trybun D2 Trybun
Sekcja EvE Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Pantheon: Rise of the Fallen [MMORPG w fazie produkcji]

Post autor: Bjorn » piątek, 1 września 2017, 10:13

fajny tytul ale to prawda grafike musze poprawić :)

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Pantheon: Rise of the Fallen [MMORPG w fazie produkcji]

Post autor: Gebbeth » piątek, 1 września 2017, 12:44

Ja tam nie odczuwam potrzeby posiadania ultra realistycznego hd, ale grafika tutaj to zdecydowanie poprzednia epoka, tak powinno to wyglądać na max low :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Re: Pantheon: Rise of the Fallen [MMORPG w fazie produkcji]

Post autor: Taneroth » piątek, 1 września 2017, 21:04

1. Grafika nie jest najważniejsza w tej grze, a content, powrót do starych korzeni gier MMO, spędzanie wielu wspaniałych godzin na grindowaniu razem ze znajomymi, eksplorowanie świata, odkrywanie i ulepszanie skilli - nie jest to gra dla każdego i Twórcy zdają sobie z tego sprawę. To wyjątkowa gra, która różni się od tych istniejących na rynku. Tutaj nie ma ciśnienia na szybki end-game, za to jest ciężka i realistyczna (jak na świat fantasy) rozgrywka.
2. Twórcy zapewniają, że grafika i animacja będzie stale poprawiana i zaznaczają, że obecnie nie jest to najważniejszy aspekt, dlatego póki co skupiają się głównie na gameplayu. Dlatego wszystko w swoim czasie.

Niestety, ale nie jest to żaden twór firmy typu Perfect World, Blizzard czy NCSoft tylko zbiórki weteranów, którzy mają doświadczenie w branży i postanowili założyć nowy niezależny projekt. Niestety, ale w przeciwieństwie do ogromnych firm oni nie mają takiego budżetu, który w znaczącym stopniu mógłby wpłynąć na szybkość i jakość produkcji ich projektu.

Dlatego nie oczekujmy tutaj kokosów, tylko zadajmy sobie pytanie, czy główne założenia gry nam odpowiadają - jak nie to sobie od razu ją odpuśćmy i czekajmy na coś innego (a parę tych gier się nam szykuje na przyszły rok jakby nie patrzeć...)

Nie udała się zbiórka kasy na Kickstarterze to też być może dla niektórych gra obecnie wygląda gorzej i szybko się to nie zmieni.
Twórcy potrzebują czasu, gra zostanie wydana za jakieś półtora roku (razem około 5 lat od momentu rozpoczęcia produkcji), ale za to będzie w pełni dopracowana - mam przynajmniej taką nadzieję.

Nie każdy tytuł cieszy się taką popularnością, poparciem i przez to szybkością rozwoju jak przykładowo Ashes of Creation. Twórcy AoC poszli razem z trendem dzięki czemu zdobyli ogromne poparcie ze strony społeczności. Tworzą grę pod wymagania większości (w przeciwieństwie do Pantheon, który jest specyficzny).

Niestety ale w obecnych czasach większość gier MMO jest tworzona przez nowe niezależne studia, które potrzebują czasu i pieniędzy, żeby wydać coś konkretnego.
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Pantheon: Rise of the Fallen [MMORPG w fazie produkcji]

Post autor: Gwalch » piątek, 1 września 2017, 22:20

Jasne, grafika to nie wszystko, ale są jednak granice. ;) Nie mam nic przeciwko zasadom itd., ale to jednak nie może kłuć w oczy, a teraz niestety kłuje (i mówię to ja, który wspiera Camelot Unchained). Mam nadzieję, że faktycznie realistycznie przewidują upgrade silnika, czy cokolwiek, co pozwoli na zdecydowaną poprawę aspektu wizualnego.

Mnie gra interesuje, ale jako potencjalnego przyszłego gracza interesuje mnie też, czy przyciągnie ludzi, bo nie ma nic gorszego niż MMO martwe na starcie. A jedną z łatwiejszych rzeczy jest przyciągnięcie ludzi grafiką (a przynajmniej nie zniechęcenie nią ich do tytułu).

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Re: Pantheon: Rise of the Fallen [MMORPG w fazie produkcji]

Post autor: Taneroth » sobota, 2 września 2017, 23:47

PLANY (to co wywnioskowałem z forum + moje osobiste przewidywania):
-Pre-Alpha (grudzień 2017 / 1 kwartał 2018 roku)
-Alpha (2-3 kwartał 2018 roku)
-Closed Beta (1 kwartał 2019 roku)
-Beta (3 kwartał 2019 roku)
-Live (3-4 kwartał 2019 roku / początek 2020 roku)

Także jeszcze długa droga przed nami do startu.
Niestety ale koszt pakietów dostępu do poszczególnych etapów jest stosunkowo drogi...
Hmm czyżby chcieli przez to poniekąd nadrobić braki z Kickstartera?
Zapewne znaczną część z tych przychodów będą wykorzystywać w celach rozwojowych gry.
Cóż w dobrej restauracji na jedzenie się czeka. Mam nadzieję, że będą efekty ich pracy, a czas oczekiwania nie będzie zmarnowany.
Założę się, że taki Blizzard, Perfect World albo NCSoft zrobiłoby to samo w przeciągu kilku miesięcy czasu (z ich budżetem, składem i innymi możliwościami).
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Pantheon: Rise of the Fallen [MMORPG w fazie produkcji]

Post autor: Gwalch » niedziela, 3 września 2017, 00:34

Kolejna gra z 2-3-letnim horyzontem oczekiwania. Z perspektywy się okaże, które faktycznie były warte tego czasu. ;)

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Pantheon: Rise of the Fallen [MMORPG w fazie produkcji]

Post autor: Gwalch » sobota, 30 września 2017, 18:21

Nowe wideo:
[yt][/yt]

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Pantheon: Rise of the Fallen [MMORPG w fazie produkcji]

Post autor: Gwalch » poniedziałek, 19 marca 2018, 00:50

Nowy stream z gry pokazujący dungeon crawl:


Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Pantheon: Rise of the Fallen [MMORPG w fazie produkcji]

Post autor: Gwalch » czwartek, 22 marca 2018, 21:02

Jeszcze jeden zapis ze świeżutkiego streamu:


Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Pantheon: Rise of the Fallen [MMORPG w fazie produkcji]

Post autor: Gwalch » sobota, 21 kwietnia 2018, 15:00

Kolejny livecast z gry:


Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Pantheon: Rise of the Fallen [MMORPG w fazie produkcji]

Post autor: Gwalch » piątek, 27 kwietnia 2018, 18:32

Kolejny gameplay z alfy:


Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Pantheon: Rise of the Fallen [MMORPG w fazie produkcji]

Post autor: Gwalch » poniedziałek, 4 czerwca 2018, 19:22

Tym razem krótszy filmik dobrze podsumowujący jeden ze streamów:


Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Pantheon: Rise of the Fallen [MMORPG w fazie produkcji]

Post autor: Gwalch » piątek, 22 czerwca 2018, 22:08

Zestawienie ras, które będą dostępne w grze (cz. 1):

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Pantheon: Rise of the Fallen [MMORPG w fazie produkcji]

Post autor: Gwalch » sobota, 23 czerwca 2018, 19:27

Rasy cz. 2:

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Pantheon: Rise of the Fallen [MMORPG w fazie produkcji]

Post autor: Gwalch » poniedziałek, 25 czerwca 2018, 20:29

Rasy cz. 3 (ostatnia):

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Pantheon: Rise of the Fallen [MMORPG w fazie produkcji]

Post autor: Gwalch » piątek, 16 listopada 2018, 00:26

Pantheon ostatnio coraz lepiej wygląda:

Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gry MMORPG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości