20:00 - 22:00 Event dyskusyjny
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku
- Yeleana
- Posty: 5228
- Rejestracja: piątek, 1 listopada 2013, 11:40
- Medals: 26
- Lokalizacja: Cieszyn
- Gender:
- Status: Offline
20:00 - 22:00 Event dyskusyjny
Zapraszam wszystkich członków IX Kohorty na event dyskusyjny - tym razem proponujemy 3 tematy do wyboru (proszę oddać głos w ankiecie):
TEMAT 1:
W Avalonie (taki film sf polski) jest scena gdzie grafika w grze jest bardziej żywa i "realna" niż świat realny. W 1% (film z cyklu Czarne Lustereczko) główny bohater woli przebywać z botem niż realnymi ludźmi. Do tego dochodzi informacja, że coraz bardziej realne są komputery kwantowe, które momentalnie mogą przeprowadzać olbrzymie ilości informacji (co za tym idzie AI może być coraz bardziej złożona). Czy dojdziemy do momentu (który dawno temu opisał Isaac Asimov), gdzie będziemy woleli sztuczny świat ze sztucznymi towarzyszami od "reala"?
TEMAT 2:
Ponoć to co różni nas od robotów, to umiejętność tworzenia. Co tworzymy? Piszemy wiersze? Fotografujemy? Malujemy? Tworzymy mechanizmy lub programy?Czy to co wychodzi spod naszych rąk to rzeczy jakich tysiące na świecie, czy jednak wnosimy jakiś swój wkład do ogólnie rozumianej twórczości światowej?
TEMAT 3:
Gdy bez prądu, czyli szeroko rozumiane planszówki. Jakie są, które są najlepsze, najbardziej popularne? W które sami gramy? Czy jest tak, że w gry imprezowe, nie wymagające zbyt wiele pracy umysłowej, grać da się krócej? Czy grywalność gry zależy od włożonej w rozgrywkę pracy (umysłowej)?
TEMAT 1:
W Avalonie (taki film sf polski) jest scena gdzie grafika w grze jest bardziej żywa i "realna" niż świat realny. W 1% (film z cyklu Czarne Lustereczko) główny bohater woli przebywać z botem niż realnymi ludźmi. Do tego dochodzi informacja, że coraz bardziej realne są komputery kwantowe, które momentalnie mogą przeprowadzać olbrzymie ilości informacji (co za tym idzie AI może być coraz bardziej złożona). Czy dojdziemy do momentu (który dawno temu opisał Isaac Asimov), gdzie będziemy woleli sztuczny świat ze sztucznymi towarzyszami od "reala"?
TEMAT 2:
Ponoć to co różni nas od robotów, to umiejętność tworzenia. Co tworzymy? Piszemy wiersze? Fotografujemy? Malujemy? Tworzymy mechanizmy lub programy?Czy to co wychodzi spod naszych rąk to rzeczy jakich tysiące na świecie, czy jednak wnosimy jakiś swój wkład do ogólnie rozumianej twórczości światowej?
TEMAT 3:
Gdy bez prądu, czyli szeroko rozumiane planszówki. Jakie są, które są najlepsze, najbardziej popularne? W które sami gramy? Czy jest tak, że w gry imprezowe, nie wymagające zbyt wiele pracy umysłowej, grać da się krócej? Czy grywalność gry zależy od włożonej w rozgrywkę pracy (umysłowej)?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości