Testy Alpha 1 - harmonogram i szczegóły

Tutaj znajdziesz kohortowiczów planujących grac w AoC.

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Testy Alpha 1 - harmonogram i szczegóły

Post autor: Taneroth » środa, 8 sierpnia 2018, 09:38

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W Testach Alpha 1 będzie brało udział 8.500 - 10.000 graczy.

Możliwość wykupienia dostępu do Testów Alpha 1 zakończy się 15 sierpnia 2018 roku.

Testy Alpha 1 zostaną podzielone na dwa etapy.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ETAP PIERWSZY

Data rozpoczęcia: wrzesień 2018 r.

Arena Modes (areny walk)
Test Action Combat (walka)
Battleground (pola bitew - od września 2018)
Castle Sieges (oblężenia zamków - od grudnia 2018)
City Sieges (oblężenia miast)
Raid vs Raid content (walki z raid bossami)
Guild vs Guild content (walki gildyjne)
Large Player Battles (walki graczy na ogromną skalę)
City Defence "Horde Mode" (obrona miasta przed zombie - poziom pierwszy Moster Book "Elite - od marca 2019")

Faza pierwsza testów Alpha 1 będzie się skupiała na przetestowaniu głównie tych aspektów, do których twórcy potrzebują sporej ilości graczy na serwerze, aby móc zacząć lepiej rozwijać produkcję pod tym względem.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ETAP DRUGI

Data rozpoczęcia: drugi kwartał 2019 r.

Test Hybrid Combat (walka z użyciem umiejętności action/tab możliwych do dostosowania przez graczy w drzewku umiejętności)
Postęp postaci do 20 poziomu
4 grywalne rasy postaci
Zestaw narzędzi do modyfikacji postaci
8 podstawowych archetypów (głównych klas postaci)
Wczesna interakcja klas Summoner, Rogue, Fighter i Bard
Rozwój węzła do 4 poziomu
Elementy systemu housingu
Elementy systemu craftingu i gatheringu
Mapa o powierzchni 120km2 (to nadal nie cały obszar)
Questy, systemy społeczne i gildyjne

Faza druga testów Alpha 1 przypomina tradycyjne testy alfa spotykane dotychczas przypadku innych gier MMORPG i będzie się odbywała na dwóch osobnych serwerach.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli jeszcze nie założyłeś swojego konta na oficjalnej stronie produkcji, a doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry to będę mega wdzięczny jeżeli zarejestrujesz się za pośrednictwem mojego linku referencyjnego:

https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Z góry bardzo dziękuję :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Testy Alpha 1 - harmonogram i szczegóły

Post autor: Taneroth » poniedziałek, 20 sierpnia 2018, 09:08

W trakcie oblężeń zamków będzie brało udział maksymalnie do 200 graczy, wówczas twórcy chcą przetestować mechaniki, obciążenia serwerów i różne inne ustawienia.

Battlegroundy to walki PvP odbywające się na specjalnych arenach i ograniczone do maksymalnie 100 graczy. Po zakończeniu rozgrywki, gracze będą mogli natychmiast kolejkować do kolejnego meczu. Można powiedzieć, że to taki fantasy-battle-royale, tyle że z nastawieniem na testy systemu dobierania graczy.

Tryb hordy będzie skoncentrowany na kooperacji graczy, którzy będą chronić miasto przed atakiem kolejnych fal coraz mocniejszych przeciwników AI.

Wniosek jest taki, że praktycznie wszystko, co udostępnią podczas testów Alpha 1 będzie związane z walką z przeciwnikami - tryb hordy, battlegroundy, oblężenia, jak i zwykłe levelowanie postaci. Można się więc spodziewać sporej ilości zmian związanych z tym systemem walki, umiejętnościami oraz wielu łatek balansujących. Do dyspozycji graczy oddanych zostanie mnóstwo nowych broni, takich jak księgi czarów, wyrzutnie eliksirów i inne, które jednak mogą nie trafić do końcowej wersji gry.

W tej chwili developerzy pracują nad ulepszeniem systemu „action combat”, ale za kilka miesięcy dyspozycji graczy zostanie oddany także hybrydowy system „tab-target”, który to pozwoli na wybór preferowanego systemu walki.

Twórcy Ashes of Creation zaprezentowali także wiele prac koncepcyjnych przedstawiających ubiory (ponad 30 elementów, których wygląd będzie można zmienić), bronie, stoły rzemieślnicze, kramy lub olbrzymie rzeźby, na które będzie się można natknąć podczas eksploracji świata gry. Oprócz tego przedstawiono prace koncepcyjne wierzchowców bojowych i ich pancerzy i wspomniano co nieco o systemie hodowli stworzeń, który pozwoli na zmianę ich wyglądu.

Reasumując customizacja, customizacja i jeszcze raz customizacja wszystkiego co się tylko da. Tak trzymać, w końcu mamy grę MMORPG!
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ashes of Creation”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości