Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Tutaj znajdziesz kohortowiczów planujących grac w AoC.

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Taneroth » piątek, 14 września 2018, 07:10

Od tego tygodnia brak NDA, czyli można się spodziewać wycieku pierwszych materiałów z gry od zwykłych użytkowników.

Od października zaczną wpuszczać wszystkich zarejestrowanych użytkowników (nie wiadomo na jak długo). Mimo wszystko kto jeszcze nie ma założonego konta ten gapa!

Obrazek
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Taneroth » niedziela, 16 września 2018, 08:21

W czwartek kolejne 3000 osób, które zakupiły najdroższy pakiet otrzyma maila z kluczem dostępu i zostanie wpuszczonych do testów Alpha 1. W nocy z 27 na 28 października (dokładnie o północy) odbędzie się stream Ashes of Creation.
https://www.twitch.tv/ashesofcreation
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Taneroth » czwartek, 20 września 2018, 08:20

Wstaję sobie dzisiaj rano, a tutaj taki oto mail od Intrepid Studios. O co chodzi w skrócie, w przeciągu najbliższych 7 dni czasu otrzymam maila z instrukcjami dostępu do gry w fazie stress testu (faza tuż przed Alpha 1). Po stress teście ogłoszą od kiedy serwery będą czynne 24/7.

Obrazek
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Taneroth » poniedziałek, 24 września 2018, 12:07

Jestem po pierwszych "testach", a właściwie "testach obciążeniowych", do których jako posiadacz najdroższego pre-ordera otrzymałem dostęp i które się odbywały zeszłej nocy od godziny 22 do 4 rano (niestety nadal z NDA, więc nawet nie szukajcie materiałów na YT / Twitch).

Postanowiłem się z Wami podzielić tym, czym mogę na tą chwilę.
Przypominam, że w pierwszej części testów Alpha 1 deweloperzy skupiają się na przetestowaniu walki. W tym celu, żeby to nie było monotonne dla testerów, a bardzo zachęcające i skuteczne postanowili wdrążyć mechanikę opartą o Battle Royale (kto grał w H1Z1, PUBGa czy Fortnite doskonale wie o co chodzi i tutaj jest bardzo podobnie).

Na chwilę obecną nie mamy dostępu do kreatora postaci lub eksploracji świata gry (to będzie dostępne dopiero od drugiej części testów Alpha 1, która rozpoczyna się w marcu). Aktualnie po zalogowaniu do gry widzimy ekran, gdzie jedynie możemy wpisać nazwę postaci, a następnie zakolejkować się do wyszukiwania meczu.

Po rozpoczęciu gry tradycyjnie jak ma to miejsce w innych grach Battle Royale spadamy z góry, lądujemy w wybranym przez nas miejscu, szukamy przedmiotów (bronie, zbroje, potiomy), po czym szukamy i pokonujemy przeciwników. Wygrywa gracz, który przetrwa jako ostatni. Dynamiczna burza stale się rozszerza, co zmusza graczy do przemieszczania się w bezpieczną strefę.

Na chwilę obecną sama optymalizacja gry pozostawia sporo do życzenia.
Przykładowo mój komp (Intel Core i5-4460, 16GB RAM, GeForce GTX 960 4GB) - typowy kilkuletni średniak na ustawieniach średnich pokazywał zaledwie około 40 w porywach 50 klatek na sekundę podczas rozgrywki w rozdzielczości Full HD! Zmiana detali z ultra na wysokie powoduje ogromną różnicę w jakości obrazu, więc domyślcie się jak słabo to już wygląda na ustawieniach średnich...
Ustawienia graficzne też są póki co bardzo okrojone, ale czegóż innego można się było spodziewać w tak wczesnej fazie gry...

Oprócz zwykłego auto ataku i szarży posiadamy trzy dodatkowe skille uzależnione od wyposażenia, które znajdziemy i założymy:
-broń,
-zbroja,
-legginsy,
Każde wyposażenie ma poziom, który wpływa na siłę skilla (common, rare, epic, legendary). Przedmioty można znaleźć w dowolnych miejscach na mapie (najczęściej w budynkach), skrzyniach lub podnosić po pokonanych przeciwnikach.

Statystyki:
-życie (zużywane podczas otrzymywania obrażeń, nie odnawia się samoistnie, można się uleczyć za pomocą potek),
-mana (odnawiamy armor i ładujemy bronie dystansowej, ładujemy ją zbierając fiolki porozrzucane po mapie),
-stamina (zużywana podczas walki z użyciem broni białej, ładuje się z czasem, wolniejsze ładowanie podczas biegania),
Noszenie zbroi zwiększa ilość życia.

Aktualnie deweloperzy poprawiają bugi, które wyłapali przez te 6 godzin testu. Za jakiś około tydzień czasu znów będą wpuszczać na testy (czy nadal z NDA, nie mam pojęcia).

Tutaj macie ciekawy film z mini poradnikiem z czym się je Battle Royale w Ashes of Creation:
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

dominik789
Posty: 2
Rejestracja: poniedziałek, 24 września 2018, 15:32
Status:
Offline

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: dominik789 » poniedziałek, 24 września 2018, 17:23

o, ciekawe

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Taneroth » czwartek, 27 września 2018, 20:07

Za niespełna 4h o północy naszego czasu odbędzie się stream, na którym twórcy ukarzą tryb Areny (Battle Royale).
https://www.twitch.tv/ashesofcreation
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Taneroth » piątek, 28 września 2018, 07:37

Oto nagranie z trybem Arena Mode (Battle Royale) z wczorajszego streama.

Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Awatar użytkownika
Driam
Patrycjusz
Posty: 2897
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 21:25
Lokalizacja: Aberdeen/Łódź
Gender:
Status:
Offline

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Driam » piątek, 28 września 2018, 17:28

Odnoszę wrażenie że sposób poruszania się postaci i model walki widziałem już w ESO.

Kefas
The Division 2 Legionista
Posty: 154
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2016, 11:08
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

BD Legionista

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Kefas » poniedziałek, 1 października 2018, 12:18

Tak narazie to szczerze system walki słabo wygląda jak dla mnie. Celują bardziej w typowe action rpg. Jak dla mnie kopia Fortnita... Celownik jak w BDO. A tak to jak synowi przez ramie patrzyłem na Fortnite wygląda bardzo podobnie.
Na tą chwilę nie widać tutaj możliwości combosów, etc. Pojedyńcze skille jak w WoW'ie (a ile on ma lat? ponad 15).
Nie odbierajcie tego jako hejt, tylko krytykę. Szczerze liczę na tą grę. Może to rozbudują jeszcze...

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Taneroth » niedziela, 14 października 2018, 13:05

Trzy godzinny "legalny" gameplay z Arena Mode. Przez kilka godzin (gdy u nas w Polsce był środek nocy) Twórcy pozwolili postreamować grę i pokazać ją światu.

https://www.twitch.tv/videos/322356597?t=
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Awatar użytkownika
Noel
Posty: 196
Rejestracja: sobota, 30 stycznia 2016, 18:57
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

BS Legionista

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Noel » piątek, 7 grudnia 2018, 13:43

Bedzie grane w Battle Royale 18 grudnia czy olewacie? Ja troche potestuję.
"I love machines. Machines don't betray people." ~ Noel Kannagi, Sora No Woto

Awatar użytkownika
Alice Madness
Patrycjusz
Posty: 275
Rejestracja: piątek, 26 czerwca 2015, 11:48
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

Skyforge St. Legionista BS Centurion MU Legend Trybun

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Alice Madness » niedziela, 9 grudnia 2018, 13:40

Dolacze do open bety 18 grudnia raczej na 100% musze sobie popatrzec jak to bedzie wygladac z mojej perspektywy :D

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Taneroth » wtorek, 18 grudnia 2018, 19:16

Beta testy Ashes of Creation Apocalypse z dostępem dla wszystkich zarejestrowanych użytkowników startują w środę 19.12.2018 o godzinie 04:00 nad ranem naszego czasu (czyli za kilka godzin). Oczywiście mogą wystąpić jakieś opóźnienia, natomiast nie powinniśmy zbytnio na tym ucierpieć, gdyż o tej porze tak czy siak wszyscy będziemy spali, więc w najgorszym wypadku dostaniemy grę "na śniadanie".

Deweloperzy w ramach testów sprawnościowych serwerów umożliwią dostęp maksymalnie dla 250 tysięcy osób jednocześnie.

W przeciągu 4-8 godzin będzie dostępna nowa odsłona oficjalnej strony gry prawdopodobnie od razu wraz z launcherem do pobrania.

Osoby, które nadal nie założyły konta, a chcą wziąć udział w testach mogą się zarejestrować teraz na poniższej stronie:
https://apocalypse.ashesofcreation.com/

Czekamy z niecierpliwością, aby już jutro rano móc ze spokojem wstać i dołączyć do gry :)
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Taneroth » czwartek, 10 stycznia 2019, 22:50

Z oficjalnych informacji w dniu jutrzejszym 11 stycznia o godzinie 18:00 czasu polskiego startuje kolejna faza beta testów Apocalypse (tryb Battle Royale mający na celu głównie przetestowanie walki), które potrwają do niedzieli 13 stycznia do godziny 07:00 rano czasu polskiego.

Ponadto 6 godzin po starcie beta testów o północy odbędzie się oficjalny stream, na którym deweloperzy opowiedzą między innymi o nadchodzącym Siege Mode.

W razie czego z poniższego linku można pobrać najnowszy launcher:
https://ashesofcreation.com/launcher/latest

A tutaj można więcej poczytać o nadchodzących beta testach:
https://ashesofcreation.com/blog/open-b ... TGHa5-gQ_4

Dla osób zainteresowanych niedawno odbył się Q&A. Odpowiedzi na zadane deweloperom pytania można poczytać poniżej:
www.reddit.com/r/AshesofCreation/commen ... d_answers/
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Taneroth » sobota, 12 stycznia 2019, 17:01

Mamy trailer z nadchodzącego trybu Siege.



Znamy również listę klas postaci do wyboru, które będą dostępne podczas zbliżających się testów Siege Mode. Każda z nich będzie posiadała własne umiejętności. Możliwe, że z biegiem czasu będą dodawane kolejne klasy.

Obrazek

Melasy:
Guardian (taunty obszarowe, mobilna osłona i dużo HP)
Weapon Master (skoki, obrażenia obszarowe).

DPSy:
Archwizard (obrażenia obszarowe, ogień i teleport)
Hawkeye (chwytak pomagający przy pokonywaniu wysokich murów, łuk z naprowadzanymi strzałami)

Supporty:
High Priest (obszarowa odnowa punktów życia)
Engineer (odnowa many i pancerzy)
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Taneroth » piątek, 1 marca 2019, 08:57

8 marca o godzinie 20:00 czasu polskiego odbędzie się oficjalny stream, podczas którego deweloperzy omówią list od dyrektora produkcji gry, który ujrzy światło dziennie dzień wcześniej, czyli 7 marca.

List ten będzie zawierał informacje między innymi o zatrudnionych nowych pracownikach, aktualnym postępie w produkcji wraz z planami na przyszłość oraz szczegółowym harmonogramem związanym z udostępnianiem nowej zawartości i premierami poszczególnych faz testów.

Po kilkutygodniowej przerwie zarówno od testów Apocalypse jak i ogłaszania jakichkolwiek newsów osobiście liczę w końcu na jakieś konkrety.

https://ashesofcreation.com/blog/2019-0 ... rged-armor
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Awatar użytkownika
Nantel
Posty: 264
Rejestracja: sobota, 22 czerwca 2013, 11:19
Medals: 2
Lokalizacja: Koszalin
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

GW2 Optio L2C Centurion

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Nantel » wtorek, 5 marca 2019, 07:41

PO długim czasie nieobecności najpierw chciałem się przywitać z tymi, którzy jeszcze mnie tu kojarzą :)

Trochę mi się już praca ustatkowała i pracuję w końcu normalnie, to i pomyślałem, że w końcu bym wrócił do mmo, bo inne gry jakoś tak szybko się nudzą albo kończą. I tu wchodzą na forum 9 Kohorty i od razu znajduję coś obiecującego i sporo znajomych nicków. No to stwierdziłem, że czas powrócić :)

Powiedzcie mi tylko, już przechodząc do samej gry, jak oceniacie na razie postęp prac i spełnianie obietnic twórców? Dużo już poczytałem, również dobre i złe opinie w necie i zastanawia mnie ten tytuł. Nie ukrywam, że pograłbym w coś takiego, co w obietnicach wyczytałem.
"Roleplay is a lie, there is only grind.
Through grind, I gain levels.
Through levels, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Exp shall free me."


Piękno tkwi w oku patrzącego. Strach też...

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Taneroth » wtorek, 5 marca 2019, 16:11

Fajnie, że już Ci się tam poukładało w życiu prywatnym i do Nas wracasz, natomiast jeśli chodzi o Ashes of Creation to niestety Nantel, ale póki co deweloperzy nie spełniają swoich założeń, a społeczność jest w większości przypadków negatywnie nastawiona.

Rozczarowanie wynika głównie z faktu, że pod koniec zeszłego roku twórcy uruchomili bardzo kontrowersyjny tryb Battle Royale (rzekomo pod testy walki Action Combat, który ma być połączony z wersją MMO - grając w BR odblokowuje się przedmioty kosmetyczne w MMO). Natomiast tryb ten uruchomiono w ramach testów Alpha 1, do których dostęp swoje kosztował, bo 500$ w pakiecie (podczas gdy ludzie liczyli na dostęp już do docelowej wersji MMO), natomiast tak czy siak ostatecznie tryb ten zrobili dostępny dla wszystkich za darmo (chyba z powodów małego zainteresowania posiadaczy Pre-Orderów). Właśnie, zrobili, ale tylko na chwilę. Miał ten tryb latać 24/7, ale skończyło się na kilku weekendach i aktualnie od dwóch miesięcy cisza...

Kolejną sprawą jest fakt, że dostęp do testów jest ograniczony i zazwyczaj odpalają na jeden weekend w ciągu miesiąca (i w dodatku cały czas ten tryb Battle Royale, a już dawno miał wystartować tryb Siege, który się przeciąga).

A już totalnym przegięciem było usilne reklamowanie kostiumów i kosmetyków podczas tych niedopracowanych i pełnych problemów testów Battle Royale, co jeszcze bardziej wkurzyło społeczność - taka chciwość ze strony twórców i to w dodatku podczas problemów i ciągłego braku dostępu do wersji MMO. Jeśli chodzi o same pakiety Pre-Order to nie są one tanie, a sprzedaż na tak wczesnym etapie aby utrzymać firmę i produkcję to w sumie niezły pomysł, ale biorąc pod uwagę co się dzieje to ludzie są wnerwieni.

Już nie chcę wspominać o oprawie graficznej czy też mechanice, która na tą chwilę kuleje, ale z racji na wczesną fazę produkcji kwestie te zapewne zostaną poprawione / ulepszone.

Strona długo nie działała, ludziom poznikały przedmioty z kont, za które zapłacili oraz część z nich nie mogła uczestniczyć w testach, na odpowiedź od supportu się czekało kilka tygodni czasu.

Póki co potykają się zbyt często i za mało aktualizują o postępie w produkcji docelowej wersji gry MMO. Niby zatrudniają nowe osoby, rozwijają studio, ale póki co nie widać żadnych efektów. Z racji na wysokie ambicje tego założenia, to na w pełni dopracowany produkt możemy jeszcze długo poczekać. Jeśli chodzi o mnie to ja mogę czekać o ile między czasie będę mógł to już testować na serwerach otwartych 24/7 (ale ciągły dostęp będzie możliwy dopiero od którejś z faz testów, bodajże Alpha 2 w 2 lub 3 kwartale tego roku - obstawiam, że tak czy siak wystąpią opóźnienia).

8 marca ma się odbyć oficjalny stream, gdzie mają między innymi pokazać postęp w MMO oraz ujawnić szczegóły na temat Siege Mode do przetestowania walki Action Combat oraz mechaniki Siege.
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Awatar użytkownika
Nantel
Posty: 264
Rejestracja: sobota, 22 czerwca 2013, 11:19
Medals: 2
Lokalizacja: Koszalin
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

GW2 Optio L2C Centurion

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Nantel » wtorek, 5 marca 2019, 17:30

Cóż, nie powiem, zasmuciły mnie Twoje informacje, bo przedstawiasz sporo więcej negatywów niż te kilka, które sam znalazłem. No nic, pozostaje mi czekać do piątku, żeby zobaczyć, jak to się będzie kształtować. Bo nie ukrywam, na któreś mmo bym się nastawił na przyszłość.
"Roleplay is a lie, there is only grind.
Through grind, I gain levels.
Through levels, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Exp shall free me."


Piękno tkwi w oku patrzącego. Strach też...

Awatar użytkownika
Yeleana
AO St. Legionista
LoA Legionista
Posty: 5228
Rejestracja: piątek, 1 listopada 2013, 11:40
Medals: 26
Lokalizacja: Cieszyn
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Gwiazda Zasługi IX Kohorty AION Optio WoW Legionista WildStar Optio
Skyforge Centurion L2C Legionista BS Trybun AO Trybun Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Yeleana » środa, 6 marca 2019, 20:58

Battle Royale za 100 do 400 dolarów... też bym się wkurzył, skoro PUBG i Fortnite są za darmo... poza tym nie wspomnę, że obiecywali "coś innego"
Obrazek

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Taneroth » piątek, 8 marca 2019, 08:58

Konkretny artykuł od CEO Ashes of Creation z wytłumaczeniami i obietnicami. Przypominam, że dzisiaj o godzinie 20:00 czasu polskiego stream, ale czy powiedzą coś więcej? Szczerze wątpię.

https://ashesofcreation.com/blog/2019-0 ... ors-letter
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Gwalch » sobota, 9 marca 2019, 11:44

Po wczorajszych niusach na razie widzę premiery czasowo tak:
Crowfall (soft launch późny 2019/początek 2020) > Camelot Unchained (późny 2020) > Ashes of Creation (2021),
z tym że na chwilę obecną najmniej ufam Intrepid.

Awatar użytkownika
Nantel
Posty: 264
Rejestracja: sobota, 22 czerwca 2013, 11:19
Medals: 2
Lokalizacja: Koszalin
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

GW2 Optio L2C Centurion

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Nantel » niedziela, 10 marca 2019, 09:51

Prześledziłem trzy wspomniane wyżej tytuły i tematy o nich na tym forum i niestety muszę przyznać rację osobom, które pisały, że rynek mmorpg wygląda w tym momencie raczej słabo. Brak większych studiów zajmujących się tematem praktycznie zamknął temat większych tytułów działających przez lata. A te dotowane przez graczy rzeczywiście wyglądają na pomysły fajne, ale realizowane zbyt małą ilością ludzi i kasy. Tworzy się błędne koło, bo projekt nieukończony nie jest w stanie utrzymać graczy i na siebie zarobić. Wczoraj zajrzałem w internety i nie znalazłem żadnej solidnej nowej propozycji. Te 3 wyżej wymienione tytuły to właściwie najlepsze opcje wśród tego co ma wychodzić, co nie jest optymistyczne. W akcie desperacji zajrzałem nawet na prywatny serwer Warhammera Online i ku mojemu zdziwieniu wywarł on lepsze wrażenie niż nowe tytuły. Aktualizacje częstsze niż przy tych nowych tytułach, a ludzi było pełno nawet o 3 w nocy (!). Wiadomo, nie wszystko tam musi działać, ale poziom organizacji tego serwera aż uruchomił u mnie myśl żeby zacząć szukać ludzi do wspólnego tam grania.

Ale żeby nie było offtopu. Taneroth i inni, którzy śledzą projekt AoC i podobne. Czy jest jakikolwiek sens wierzyć w list i zapowiedzi z ostatniego piątku o AoC? Prześledziłem wątek Crowfalla i do 4 czy 5 strony było spoko, ale ostatnie 2 strony pokazały, że wprowadzają zmiany, które psują wręcz radość z gry, za którą zresztą dostali kasę od ludzi. I odniosłem po Waszych opiniach, że te zmiany sporo ludzi oburzyło, ale deweloper jakoś mało się tym przejął.
"Roleplay is a lie, there is only grind.
Through grind, I gain levels.
Through levels, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Exp shall free me."


Piękno tkwi w oku patrzącego. Strach też...

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Taneroth » niedziela, 10 marca 2019, 14:46

To, czy można dalej wierzyć studiu Intrepid Studios oraz ich pierwszemu dziecku (aktualnie w ciąży) jakim jest Ashes of Creation to już każdego osobiste zdanie. Ja na przykład w ten projekt dalej wierzę, ale już w znacznie mniejszym stopniu niż w momencie, gdy kupowałem najdroższego Pre-Order Packa za 500$ i byłem najarany na maxa.

Osobiście widzę to wszystko podobnie jak Nantel. Twórcy Ashes of Creation to doświadczeni weterani, którzy mają jakieś tam doświadczenie w tworzeniu gier, ale już na pewno gorzej sprawa wygląda jeśli chodzi o zarządzanie całym procesem produkcji, czego zresztą aktualnie jesteśmy świadkami. Zbyt często się potykają. A fakt, że akurat tacy ludzie tworzący nowe studio z mniejszym budżetem i mniejszymi możliwościami (niż w przypadku czołowych gigantów) mają tak wielkie ambicje i się wzięli za produkcję można by rzec, że z założeń IDEALNEJ i tak mocno rozbudowanej gry MMO, której niczego ma nie brakować no to niestety ale tutaj mamy sprzeczność. Tak czy siak z Kickstartera nazbierali znacznie więcej, niż zakładali, także ogólnie sytuacja powinna być lepsza niż się tego spodziewaliśmy, a jak się jednak okazuje jest gorsza.

Kolejna sprawa to fakt, że dosyć nietypowo postanowili wpuścić graczy wcześniej na testy. Ja bym to nazwał takim nieudanym falstartem. To coś w stylu jakby wpuścić wymagającego inwestora do swojego przyszłego mieszkania w trakcie remontu, gdy wygląda jak ruina. Nie wyszedł im pomysł z tym Battle Royalem oraz błędnie sobie założyli czas potrzebny na produkcję gry, przez co mamy kilkumiesięczne opóźnienie. I gdyby nie fakt, że ten projekt jest niemalże w całości sponsorowany przez społeczność to by nie było takiego dymu. Owszem Steven też dołożył do tego z własnej kieszeni jakiś % środków, natomiast zdecydowana większość kasy pochodzi od tych napalonych graczy, którzy w czasach, gdy jest ogromny deficyt porządnych nowych gier MMO łatwiej uwierzyli w nową wizję IDEALNEJ gry jaką ma być Ashes of Creation. I być może będzie, ale przyjdzie nam na to poczekać jeszcze kilka lat. Z resztą warto tutaj wziąć pod uwagę, że największe tytuły, w tym również i te mniej rozbudowane i tworzone przez znacznie bogatsze studia potrzebowały minimum 5 lat na produkcję (np. SWTOR, ESO czy WOW). Ashes of Creation jest produkowany od niespełna 3 lat, a więc gdy dodamy jeszcze 2 lata to wyjdzie idealnie 5 lat, a więc niby całkowicie akceptowalny czas na produkcję takiej gry, natomiast pytanie, czy nadal akceptowalny dla osób, które płacą za produkt, na który będą tak długo czekać. Zdecydowanie zabrakło jakiejś konkretnej informacji z naciskiem na to, że produkcja jeszcze "trochę" potrwa i należy mieć to na uwadze podczas zakupu. Wówczas uniknęlibyśmy wielu nerwów. Niby nie podali nigdy dat startów poszczególnych faz testów, natomiast nawet te określenia "kwartalne" jak widać były zbyt mocno przybliżone, przez co teraz są nerwy.

Ja bym raczej nie narzekał na czas produkcji, natomiast samą organizację, problemy, nie wywiązywanie się z terminów, kiepską decyzję co do wypuszczenia trybu Battle Royala (który jak się okazało z założenia miał pomóc, a mocno zaszkodził, bo według społeczności rozwój gry poszedł w złym kierunku przez co nie są zadowoleni z brania czynnego udziału oraz pomocy w produkowaniu gry w taki sposób), mocno ograniczonego informowania ludzi o postępie produkcji (chociażby przez długo nie działające forum) i wielu innych kwestii (można by tak wymieniać).

Cóż... Idealnie nie jest, komplikacje się pojawiły, natomiast pytanie, czy w jakikolwiek sposób może to zaszkodzić projektowi, poza ewentualnym przesunięciem wszystkiego w czasie? Moim zdaniem mimo wszystko nie i z drugiej strony chwała im za to, że stawiają na jakość (która mam nadzieję zacznie być w końcu widoczna) niż szybkość produkcji. Nie mniej to stwierdzenie można by również odebrać jako wymówkę, natomiast osobiście wolałbym poczekać jeszcze te 2-3 lata na w pełni dopracowaną grę (zakładając, że taka faktycznie będzie) niż otrzymać za rok lub półtora produkt niedopracowany z premierą na zasadzie (no zapłacili, to nas wszystko przerosło, więc wypuszczamy to co mamy). Wówczas koniec takiej gry byłby szybki i biznes by się nie zapiął. Dodam tylko, że czekać mogę, brać udział i pomagać w produkcji jak najbardziej chcę, o ile już otrzymam dostęp do wersji głównej MMO i będzie to dostęp przez 24/7 z wyłączeniem czasu na konserwację i updaty serwerów. Na chwilę obecną zapłaciłem 500$, z czego część niby na wczesny dostęp do testów Alpha 0, z nadzieją, że będę testował główną wersję MMO, a nie jakiegoś Battle Royala na dodatek tylko przez 2 dni w miesiącu i to zazwyczaj w porach, gdy u Nas w Polsce jest środek nocy.

Także jedyne co nam teraz pozostaje to zaakceptować te opóźnienia i myśleć pozytywnie, że się to odbije na jakości gry, którą kiedyś w końcu otrzymamy.
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Awatar użytkownika
Nantel
Posty: 264
Rejestracja: sobota, 22 czerwca 2013, 11:19
Medals: 2
Lokalizacja: Koszalin
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

GW2 Optio L2C Centurion

Ashes of Creation - Nowości i aktualizacje

Post autor: Nantel » poniedziałek, 11 marca 2019, 07:49

A masz gdzieś link do newslettera i nowego forum już? Bo w tym liście o tym piszą, ale nigdzie nie znalazłem, czy to już działa czy nie.
"Roleplay is a lie, there is only grind.
Through grind, I gain levels.
Through levels, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Exp shall free me."


Piękno tkwi w oku patrzącego. Strach też...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ashes of Creation”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości