Ashes of Creation - Wstęp, produkcja, informacje ogólne

Tutaj znajdziesz kohortowiczów planujących grac w AoC.

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Ashes of Creation - Wstęp, produkcja, informacje ogólne

Post autor: Taneroth » sobota, 9 września 2017, 19:07

Obrazek

WSTĘP I PRODUKCJA

•Ashes of Creation to rozbudowana gra typu sandbox MMORPG, która przede wszystkim kładzie ogromny nacisk na to, żeby gracze mieli jak największy wpływ na rozgrywkę, ekonomię i gospodarkę. To gra bardzo wymagająca i z ogromną zawartością.

•Twórcy bardzo jasno zaznaczają, że dają niemalże pełną kontrolę nad światem gry w ręce graczy i to oni będą kreowali jego przyszłość. Przykładowo przez błędną decyzję grupy osób może dojść do wybuchu wielkiego wulkanu i zdarzenie to będzie nieodwracalne, za to może się okazać fatalne w skutkach dla innych graczy.

•Grę tworzy nowe niezależne studio Intrepid Studios założone przez Stevena Sharifa, w skład którego wchodzą doświadczeni weterani znani z takich produkcji jak Planetside, Planetside 2, Call of Duty, EverQuest, EverQuest II, EverQuest Next, Vanguard: Saga of Heroes, Star Wars: Galaxies.

•Gra jest tworzona w oparciu o silnik graficzny Unreal Engine 4, który umożliwia między innymi szybką produkcję. Silnik jest znany głównie z produkcji tytułów z mniejszym światem, natomiast jak zapewniają twórcy kompletnie im to nie przeszkadza.

•Kompozytorem muzyki dla Ashes of Creation został Bear McCreary, który jest znany z pracy nad takimi filmami jak Battlestar Gallactica, Agents of Shield, Defiance i Caprica.

•Ashes of Creation powstał częściowo przy wsparciu najbardziej udanej kampanii croundfoundingowej na Kickstarterze w historii gier MMORPG. Twórcy planowali zebrać 750 tysięcy dolarów, co udało się uzyskać zaledwie po upływie jednego dnia. Na chwilę obecną otrzymali ponad 3 miliony dolarów od 20 tysięcy osób oraz pozyskali sporo konkretnych sponsorów. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, żeby nadal wspierać produkcję. Ostateczny budżet włożony w grę ma wynieść ponad 30 milionów dolarów.


•Cały czas trwają bardzo intensywne prace nad tworzeniem gry, które rozpoczęły się w lutym 2016 roku i trzeba przyznać, że idą bardzo sprawnie. Grą można nazwać grywalną od września 2017 roku.

Harmonogram publikacji Ashes of Creation:
Testy Alpha 0 - (15 grudnia 2017) - dostępne jedynie dla zarejestrowanych na stronie osób, które zostały szczęśliwie wytypowane w cotygodniowych losowaniach oraz mediów i wpływowych osób.
Testy Alpha 1 (4Q 2018) - wszystkie pakiety dostępu sprzedane.
Testy Alpha 2 (1-2Q 2019) - dla wszystkich osób, które zakupią odpowiedni pakiet umożliwiający wczesny dostęp do gry na oficjalnej stronie za około 800zł (ilość pakietów ograniczona)
https://www.ashesofcreation.com/shop/ref/Taneroth/
Testy Beta (2019) - dla wszystkich osób, które zakupią odpowiedni pakiet umożliwiający wczesny dostęp do gry na oficjalnej stronie za około 800zł (ilość pakietów ograniczona)
Oficjalny start przewidywany na 2020 rok.

Jeżeli jeszcze nie zarejestrowałeś swojego konta na oficjalnej stronie Ashes of Creation to będę wdzięczny, jeżeli zrobisz to teraz z użyciem mojego linku referencyjnego. Dzięki temu będziesz brał udział w losowaniu dostępu do grudniowych alpha testów:
https://www.ashesofcreation.com/register/ref/Taneroth/

•Oczywiście będzie całkowity wipe kont z alf/bet przed oficjalnym startem gry.

•W celu nabrania popularności twórcy wprowadzili program afiliacyjny polegający na tym, że otrzymujemy prowizje w wysokości 15% za zakupy osób poleconych, którzy zarejestrowali się na oficjalnej stronie gry za pomocą naszego linku referencyjnego. Z użyciem tych pieniędzy można np. przedłużyć subskrypcję, zakupić kosmetyczne rzeczy w sklepie lub po prostu wypłacić te pieniądze na konto bankowe.

•Gra tworzona jest na zachodzie, nie w Azji, co sprawia, że nie trzeba będzie czekać aż tak długo na jej wydanie na rynek europejski po zakończeniu etapu produkcji oraz będzie od razu dostępna w języku angielskim i pozbawiona typowej azjatyckiej stylistyki, co jak dla mnie jest ogromną zaletą.

•Gra będzie wymagała comiesięcznej subskrypcji w wysokości około 50zł. Właściciele zapewniają, że dzięki temu ich produkcja będzie całkowicie pozbawiona niestety ostatnio coraz bardziej popularnego modelu PayToWin. Jak dla mnie bomba!

•Gra zostanie wydana na platformie PC. Natomiast twórcy nie wykluczają możliwości rozszerzenia o konsole w przyszłości.

•Twórcy starają się, ale ostatecznie nie obiecują że gra zostanie wydana w większej ilości języków niż język angielski.

•Zostaną zaoferowane wysoce skalowalne opcje dostosowania grafiki pod kątem renderowania i efektów cząsteczkowych.

•Gra jest tworzona w oparciu o silnik Unreal Engine 4 z zastrzeżonym kodem sieciowym umożliwiającym masową walkę w otwartym świecie, czyli oblężenia, PvP, instancje i raid bossy.

•Ashes of Creation zostanie uruchomiony w następujących regionach:
-NA (Kraje Zachodnie)
-EU (Europa)
-SEA/OCE (Azja Wschodnia i Oceania)


SERWERY

•Każdy serwer to będzie osobna jednostka (bez podziału na kanały i możliwości przeskakiwania pomiędzy nimi).

•Świat będzie wyglądał tak samo na każdym serwerze, ale węzły będą się inaczej rozwijały. Poszczególne serwery będą opowiadały różne historie. Rzeczy, które mają miejsce na jednym serwerze, nie mogą się zdarzyć na innym.

•Twórcy nie planują wprowadzać blokady IP na poszczególne regiony.

•Serwery nie będą miały blokady językowej.

•Każdy serwer będzie miał limit populacji (do około 10000 osób).

•Nie będzie podziału na osobne serwery typu Roleplaying, PvE czy PvP. Wszystkie te czynniki będą obowiązywały po równo na wszystkich serwerach.

•Ewentualny transfer postaci pomiędzy serwerami będzie bardzo ograniczony.

•W grze będzie obowiązywało opóźnienie wylogowania, aby uniemożliwić graczom natychmiastowe wylogowanie się z walki.

•Polityka multi boxingu (uruchamianiu wielu kont jednocześnie) nie zostały jeszcze sfinalizowane. Zasadniczo, jeśli użytkownik ma legalne konto i nie botuje, wówczas dozwolone będzie uruchamianie wielu kont jednocześnie.


INTERFEJS

•Interfejs w Ashes of Creation został stworzony z myślą o swobodzie jego dostosowania przez użytkownika.
https://wiki.ashesofcommunity.com/image ... x_ui_1.png
https://wiki.ashesofcommunity.com/image ... x_ui_2.png

•Deweloperzy dążą do zapewnienia różnych opcji możliwości dostosowania kamery.

•Ustawienia interfejsu użytkownika można lokalnie zapisać. Różne elementy wyświetlacza mogą być włączane i wyłączane:
-nazwy postaci,
-nazwy gildii,
-nazwy przeciwników,
-nazwy grupowe,
-członkowie sojuszu,

•Deweloperzy nie chcą, żeby różnego rodzaju dodatki czy mody były niezbędne w celu doświadczenia gry. Twórcy uważają, że parsery (mierniki DPS) mogą mieć negatywne skutki.

•Czat w grze będzie podzielony na poszczególne zakładki:
-Shout (dla wszystkich graczy na serwerze)
-Trade (dla handlarzy)
-Local (dla wszystkich graczy znajdujących się w obrębie danej gracza)
-Node citizens (dla mieszkańców danej stolicy)
-Alliance (dla członków sojuszu)
-Party (dla członków drużyny)
-Raid (dla uczestników raidu, czyli połączenia drużyn)
-Guild (dla członków gildii)
-Social (prywatna konwersacja)

•W grze będzie również czat głosowy, który będzie obowiązywał:
-Party
-Raid
-Guild (do ustalenia)

•Czat głosowy nie jest oparty na bliskości. Ma w pełni funkcjonalne preferencje ignorowania.

•W planach nie ma wprowadzenia możliwości importowania przez graczy obrazków na płaszcze czy tarcze.


FABUŁA

Dawno temu świat Verry był oblegany przez wielkie nieszczęście. Zepsucie spadło na ziemię, przekręcając i wypaczając każdy aspekt natury oraz rodząc ohydne istoty każdego rodzaju od trollopodobnych stworzeń do gigantycznych behemotów.

Dzięki boskiej interwencji osiem z dziewięciu ras uciekło z Verry przez wysokie bramy, szukając schronienia w miejscu pozbawionym magii. Pozostała tylko jedna rasa: Tul'nar, której mieszkańcy uciekli do Underrealm, aby uniknąć zepsucia.

Wkrótce po exodusie bramy przygasły i stały się uśpione. Wieki przemieniły się w tysiąclecia, grzebiąc je pod niezliczonymi katastrofami. Przez wieki historia stała się legendą, a potem nawet wielkie legendy zostały w końcu zapomniane.

Starożytne zło czeka na nieszczęsnych poszukiwaczy przygód.
Świat w popiołach leżał pozbawiony cywilizacji przez stulecia. Do teraz.

To, co kiedyś było pochowane, powstało ponownie. Bramy otworzyły się, przywracając połączenie ze starożytnym światem.

Poszukiwacze przygód docierają do Verry przez wielkie boskie bramy.
Ogromne ekspedycje zostały wysłane przez bramy, aby odkryć piękną i niebezpieczną magię swoich przodków.

Świat w popiele od wieków był nieobecny w cywilizacji.
Gracze przybywają do Verry, aby odkrywać, odbudowywać i ponownie zasiedlać swoje miejsce pochodzenia. Starożytne skarby i cudowne przygody czekają na tych, którzy odważą się zakłócić mroczne pozostałości zła, które zamieszkują ten kraj.

Od tej chwili wybory tych poszukiwaczy przygód wpłyną na to, jak historia się rozwinie.

Świat Verry będzie taki sam na każdym serwerze, ale Węzły będą się rozwijać inaczej. Różne serwery będą miały różne narracje. Rzeczy, które dzieją się na jednym serwerze, nie mogą się zdarzyć na innym.

Odkrycie legendarnych przedmiotów odblokuje kolejne rozdziały wiedzy.

Wątki historii można odblokować za pośrednictwem systemu tablic ogłoszeń. Aby uzyskać dostęp do zadań związanych z wątkami fabularnymi, węzeł musi spełniać pewne wymagania:
-nazbieranie zasobów dla Mayora (koordynatora transferu niezbędnych dostaw z obywatelami prowadzącymi przyczepy kempingowe)
-zbudowanie wymaganych konstrukcji w obrębie danego węzła,
-zakończenie zadań związanych z organizacją społeczną,

•Twórcom gry zależy na nagradzaniu najbardziej ambitnych graczy, którzy dzięki eksploracji świata gry są w stanie znaleźć najcenniejsze przedmioty.

•Gracze mogą również na swej drodze znajdować mapy, które poprowadzą ich do znalezienia ukrytych skarbów.


UWAGA
Zawarte tutaj informacje mogą być błędne lub ulec zmianie w przyszłości.
W razie potrzeb będę stale aktualizował ten wątek i być może w przyszłości podzielę go na poszczególne kryteria.


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli jeszcze nie założyłeś swojego konta na oficjalnej stronie produkcji, a doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry to będę mega wdzięczny jeżeli zarejestrujesz się za pośrednictwem mojego linku referencyjnego:

https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Z góry bardzo dziękuję :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 23 kwietnia 2018, 07:31 przez Taneroth, łącznie zmieniany 35 razy.
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Kefas
The Division 2 Legionista
Posty: 154
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2016, 11:08
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

BD Legionista

Re: Ashes of Creation - Informacje ogólne

Post autor: Kefas » poniedziałek, 11 września 2017, 11:20

Super zabiór informacji dla leniuchów takich jak ja :) . Aż się znów nakręciłem.

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Re: Ashes of Creation - Informacje ogólne

Post autor: Taneroth » poniedziałek, 11 września 2017, 23:23

Kefas pisze:Super zabiór informacji dla leniuchów takich jak ja :) . Aż się znów nakręciłem.
No staram się tutaj zbierać najważniejsze info dotyczące gry, żeby nowe osoby mogły szybko się przekonać o tym z jak wyjątkową i wspaniałą produkcją mamy do czynienia i jak wspaniała przygoda przed nami.
Głęboko wierzę w to, że przed naszą gildią stoi ogromna przyszłość związana z Ashes of Creation na skalę SWTOR.
Jak dla mnie ta gra wzięła to co najlepsze z innych największych tytułów oraz połączyła to w całość.
Mamy tutaj do czynienia z możliwie najbardziej realistycznym światem fantasy (jakkolwiek by to brzmiało), który kreują ludzie i mają wpływ na mnóstwo czynników w przeciwieństwie do innych tego typu produkcji.
Osobiście pokładam w tą grę swoją największą nadzieję. Mam którąś już z resztą cichą nadzieję (po ArcheAge i Black Desert), że szykuje się godny zastępca dla mojego ukochanego Lineage II :)
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Awatar użytkownika
Thorman
Patrycjusz
Posty: 87
Rejestracja: niedziela, 20 grudnia 2015, 11:42
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

L2C Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Ashes of Creation - Wszystko o grze w pigułce

Post autor: Thorman » niedziela, 17 września 2017, 02:27

Śledzę Taneroth, śledzę...Nie wiem czy po wbiciu 76 na moim WC na Skelthie mam siłe na lvl 80 :P

Gra zapowiada się ultra smakowicie...Oby nie było faila jak przy Black Desert....

jak zwykle stawiam na healera lub enchantera :D

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Re: Ashes of Creation - Wszystko o grze w pigułce

Post autor: Taneroth » niedziela, 17 września 2017, 09:37

Haha no to nieźle tam ciśniesz na tym Classiku xd
Jak na moje oko to masz jeszcze z 2 lata czasu dopóki AoC nie wystartuje.
Moim zdaniem powinni się teraz przede wszystkim skupić się na poprawieniu walki i animacji bo wygląda to zbyt statycznie jak na tak rozbudowany i dobrze zapowiadający się tytuł z takimi możliwościami.
Już w takim ArcheAge, Black Desert czy nawet Bless walka wygląda lepiej.
Pierwsze gameplaye AoC wyglądały przepięknie bo jeszcze zbierali hajs na produkcję, ale te ostatnie z PAX już są mniej kolorowe bo ukazują prawdziwą grę.
Ja nadal wierzę, że to tylko pre-alpha i to poprawią.
Mam również nadzieję, że exp nie będzie leciał jak szalony tylko droga do max lvla będzie długa jak np. na L2Classiku (co jest mało prawdopodobne ze względu na "dzikie" community, które chce wszystko mieć jak najszybciej, a jak wiadomo gra jest tworzona między innymi dzięki zbiórce ludzi, więc będą chcieli się pod nich dostosować, żeby być fair).
Mnie już nie rajcuje wbijanie max lvla w tydzień czasu, a teraz tak to wygląda w praktycznie każdej nowej grze.
Ciekawe jak to rozwiążą w AoC...
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Awatar użytkownika
Driam
Patrycjusz
Posty: 2897
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 21:25
Lokalizacja: Aberdeen/Łódź
Gender:
Status:
Offline

Re: Ashes of Creation - Wszystko o grze w pigułce

Post autor: Driam » niedziela, 17 września 2017, 18:02

Taneroth pisze:Mam również nadzieję, że exp nie będzie leciał jak szalony tylko droga do max lvla będzie długa jak np. na L2Classiku
BDO się kłania :) A w AoC możesz o tym zapomnieć... to gra robiona dla białych przez białych :)

Kefas
The Division 2 Legionista
Posty: 154
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2016, 11:08
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

BD Legionista

Re: Ashes of Creation - Wszystko o grze w pigułce

Post autor: Kefas » poniedziałek, 18 września 2017, 11:40

Driam pisze:
Taneroth pisze:Mam również nadzieję, że exp nie będzie leciał jak szalony tylko droga do max lvla będzie długa jak np. na L2Classiku
BDO się kłania :) A w AoC możesz o tym zapomnieć... to gra robiona dla białych przez białych :)
Taki typ expienia jak w BDO jest nudny i głupi. Bicie mobów godzinami biegając wkoło... Z 59->60 0,4-0,7% na godzinę zależy od boostów. z 60->61 zapewne coś koło 0,2-0,3%? Nigdy więcej takiego grindu :P .

Awatar użytkownika
Harall
Posty: 515
Rejestracja: niedziela, 25 maja 2014, 10:56
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista AO Optio Mecenas IX Kohorty

Re: Ashes of Creation - Wszystko o grze w pigułce

Post autor: Harall » poniedziałek, 18 września 2017, 13:59

Wygląda interesująco :) trzeba sobie zapisać żeby czasem sprawdzić co się dzieje w niej ciekawego.
"Daj człowiekowi ogień a będzie mu ciepło przez jeden dzień, ale wrzuć go do ognia a będzie mu ciepło do końca życia."

Miyazu
Patrycjusz
Posty: 379
Rejestracja: niedziela, 27 lipca 2014, 12:38
Medals: 11
Gender:
Status:
Offline

BD Legionista RO Optio Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Ashes of Creation - Wszystko o grze w pigułce

Post autor: Miyazu » środa, 20 września 2017, 11:00

Kefas pisze:
Driam pisze:
Taneroth pisze:Mam również nadzieję, że exp nie będzie leciał jak szalony tylko droga do max lvla będzie długa jak np. na L2Classiku
BDO się kłania :) A w AoC możesz o tym zapomnieć... to gra robiona dla białych przez białych :)
Taki typ expienia jak w BDO jest nudny i głupi. Bicie mobów godzinami biegając wkoło... Z 59->60 0,4-0,7% na godzinę zależy od boostów. z 60->61 zapewne coś koło 0,2-0,3%? Nigdy więcej takiego grindu :P .
A jaki typ expienia jest w L2Classiku wczesniej wspomnianym? Taki sam, z tą różnicą, że dodatkowo musisz grindować i crafcic sprzęt odpowiedniego gradu, a jak już tego dokonasz, okazuje się, że musisz juz zbierać na następny. Nie mówię, że to jest zły system, ale nie dla większości ludzi, którzy nie mają zwyczajnie czasu na to. Prawada jest taka, żę chcąc liczyć sie w "topce" trzeba gridnować w każdej grze.

Jak dla mnie za grą w AoC przemawiają:
-abonament
-archetypy klas
-party 8-osobowe(na dzień dzisiejszy, ale jak napisali, może to się zmienić)

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Re: Ashes of Creation - Wszystko o grze w pigułce

Post autor: Taneroth » środa, 20 września 2017, 11:36

@Miyazu

Nie chodziło mi o to, że trzeba crafcić i grindować jak w L2 bo to faktycznie nie jest zbyt przyjemne, tylko żeby sam exp nie leciał szalenie szybko, a czy go się będzie zdobywało na grindzie, czy na robieniu questów itp. to już bez najmniejszego znaczenia - nie może być takiej sytuacji, że w pierwszy dzień gry już się zdobywa 20 lvl (gdzie 50 jest maksymalny). Mnie takie coś osobiście brzydzi.

Ostatnio wbiłem do Black Desert, patrzę a tutaj nie dość, że się zaczyna na start od 6 lvla i wypasionego startowego ekwipunku (na 7 dni czasu) to jeszcze po godzinie gry już miałem 10 lvl. Wszystko zmierza w złym kierunku. Ludzie są leniwi i twórcy gier błędnie się do nich przystosowują (rzecz jasna chcą zarobić). Pamiętacie takie gry jak Morrowind czy Gothic? Tam jakoś leciało wolniej, a grało się jeszcze przyjemniej. I nie sztuką jest nagle mocno spowolnić exp po 50 lvlu, gdy ten 50 lvl się wbija w 3-4 dni gry... To już lepiej w ogóle dać od razu wszystkim ten 50 lvl i problem z głowy...
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Kefas
The Division 2 Legionista
Posty: 154
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2016, 11:08
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

BD Legionista

Re: Ashes of Creation - Wszystko o grze w pigułce

Post autor: Kefas » środa, 20 września 2017, 16:29

Taneroth pisze:@Miyazu

Nie chodziło mi o to, że trzeba crafcić i grindować jak w L2 bo to faktycznie nie jest zbyt przyjemne, tylko żeby sam exp nie leciał szalenie szybko, a czy go się będzie zdobywało na grindzie, czy na robieniu questów itp. to już bez najmniejszego znaczenia - nie może być takiej sytuacji, że w pierwszy dzień gry już się zdobywa 20 lvl (gdzie 50 jest maksymalny). Mnie takie coś osobiście brzydzi.

Ostatnio wbiłem do Black Desert, patrzę a tutaj nie dość, że się zaczyna na start od 6 lvla i wypasionego startowego ekwipunku (na 7 dni czasu) to jeszcze po godzinie gry już miałem 10 lvl. Wszystko zmierza w złym kierunku. Ludzie są leniwi i twórcy gier błędnie się do nich przystosowują (rzecz jasna chcą zarobić). Pamiętacie takie gry jak Morrowind czy Gothic? Tam jakoś leciało wolniej, a grało się jeszcze przyjemniej. I nie sztuką jest nagle mocno spowolnić exp po 50 lvlu, gdy ten 50 lvl się wbija w 3-4 dni gry... To już lepiej w ogóle dać od razu wszystkim ten 50 lvl i problem z głowy...
W BDO 15 lvl robi się 10-20 minut, nie wiem co ma na celu takie przyśpieszenie wbijania w porównaniu do późniejszych poziomów. Od 55+ zaczyna się tak naprawdę grind. Na tą chwile myślę że topka ma 61/62...
Zresztą WoW też pierwsze poziomy miał szybkie, później coraz dłużej ale nie ciągnęło się to jak krew z nosa. Stawiał na endgame, rajdy, dungeony, areny, battleground a nie na beznadziejny grind dla grindu z np. BDO.
Dla mnie sztuczne wydłużanie wbijania poziomu jest zbędne. I tak każdy dojedzie do "max lvl" i liczy się to co jest na końcu.
Do mnie przemawiają areny, battleground i trochę nody jeśli będą sensowniej rozwiązane niż w BDO.

Edit: I podział na klasy.

Miyazu
Patrycjusz
Posty: 379
Rejestracja: niedziela, 27 lipca 2014, 12:38
Medals: 11
Gender:
Status:
Offline

BD Legionista RO Optio Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Ashes of Creation - Wszystko o grze w pigułce

Post autor: Miyazu » środa, 20 września 2017, 18:14

Kefas pisze:
Taneroth pisze:@Miyazu

Nie chodziło mi o to, że trzeba crafcić i grindować jak w L2 bo to faktycznie nie jest zbyt przyjemne, tylko żeby sam exp nie leciał szalenie szybko, a czy go się będzie zdobywało na grindzie, czy na robieniu questów itp. to już bez najmniejszego znaczenia - nie może być takiej sytuacji, że w pierwszy dzień gry już się zdobywa 20 lvl (gdzie 50 jest maksymalny). Mnie takie coś osobiście brzydzi.

Ostatnio wbiłem do Black Desert, patrzę a tutaj nie dość, że się zaczyna na start od 6 lvla i wypasionego startowego ekwipunku (na 7 dni czasu) to jeszcze po godzinie gry już miałem 10 lvl. Wszystko zmierza w złym kierunku. Ludzie są leniwi i twórcy gier błędnie się do nich przystosowują (rzecz jasna chcą zarobić). Pamiętacie takie gry jak Morrowind czy Gothic? Tam jakoś leciało wolniej, a grało się jeszcze przyjemniej. I nie sztuką jest nagle mocno spowolnić exp po 50 lvlu, gdy ten 50 lvl się wbija w 3-4 dni gry... To już lepiej w ogóle dać od razu wszystkim ten 50 lvl i problem z głowy...
W BDO 15 lvl robi się 10-20 minut, nie wiem co ma na celu takie przyśpieszenie wbijania w porównaniu do późniejszych poziomów. Od 55+ zaczyna się tak naprawdę grind. Na tą chwile myślę że topka ma 61/62...
Zresztą WoW też pierwsze poziomy miał szybkie, później coraz dłużej ale nie ciągnęło się to jak krew z nosa. Stawiał na endgame, rajdy, dungeony, areny, battleground a nie na beznadziejny grind dla grindu z np. BDO.
Dla mnie sztuczne wydłużanie wbijania poziomu jest zbędne. I tak każdy dojedzie do "max lvl" i liczy się to co jest na końcu.
Do mnie przemawiają areny, battleground i trochę nody jeśli będą sensowniej rozwiązane niż w BDO.

Edit: I podział na klasy.

same nody w porównaniu do BDO to zupełnie inny temat. Róznica jest tak wielka moim zdaniem, że nie ma co 1 z 2 porównywać nawet... No chyba, że się mylę?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ashes of Creation”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości