[Poradnik] Mounty, pety, miniony i oswajanie

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Warframe

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

[Poradnik] Mounty, pety, miniony i oswajanie

Post autor: Taneroth » środa, 22 lutego 2017, 16:21

____________________________________________________________________________________________________________

ZWIERZAKI, STWORZENIA I OSWAJANIE

OSWAJANIE

•W grze istnieje około 1000 różnych stworzeń.
•Jest możliwość oswojenia niemalże każdego stworzenia lub wrogiego NPC napotkanego w grze przy użyciu specjalnych zwojów "Scroll Domestication" (od 1 do 5 poziomu zwoju do zastosowania w danym przedziale poziomowym stworzeń), które można zakupić u NPC we wszystkich miastach i osadach.
•Istnieje limit w ilości posiadania oswojonych stworzeń.
http://bless.inven.co.kr/dataninfo/taming/
•Oswajane stworzenie musi stać bezczynnie lub być skupione na osobie oswajającej - przyszłym właścicielu.
•Łatwiej oswoić stworzenie, które ma mniejszą ilość życia. Dlatego w celu oszczędzenia scrolli zalecane jest wcześniejsze obicie stworzenia.
•Rzecz jasna nie da się oswoić martwego stworzenia.
•Zalecam wybór mniejszych petów, dzięki czemu nie będą zajmowały znacznej części ekranu oraz przeszkadzały w rozgrywce.

PODZIAŁ STWORZEŃ
-Ground Mount - stworzenie naziemne, wierzchowiec za pośrednictwem którego można szybciej się przemieszczać na lądzie
-Air Mount - stworznie powietrzne, wierzchowiec za pośrednictwem którego można szybciej się przemieszczać w powietrzu
-Pet - małe stworzenie, na którm nie można jeździć lecz może nam towarzyszyć oraz wzmacniać statystyki i ułatwiać rozgrywkę
-Minion - stworzenie o wyprostowanej sylwetce (zazwyczaj ludzkiej), które można wysyłać na specjalne misje

MOUNTY
http://bless-source.com/forum/index.php ... de-Mounts/
•Mounty dzielą się na naziemne i powietrzne oraz pełnią rolę wierzchowców w grze, gdyż są najczęściej wykorzystywane w celu szybszego przemieszczania się gracza.
•Przyzwane przez gracza mounty nie mogą walczyć, nurkować oraz pełnić roli wierzchowców po śmierci gracza, który jest duchem.
•Każdy przyzwany mount otrzymuje punkty wytrzymałości oraz dodatkowy pasek razem z umiejętnościami (o ile takowe posiada).
•Nie ma możliwości zbierania surowców z poziomu wierzchowców.
•Mounty nie mogą być przyzywane przez gracza podczas walki (pety tak). Przyzywanie mounta trwa parę sekund (czas przyzywania jest uzależniony od poziomu mounta), przy czym przyzywanie lub zamiana przyzwanego peta odbywa się natychmiastowo.
•Mounty nie mogą być używane przez gracza w instancjach lub zamkniętych miejscach.
•Podczas jazdy na mouncie można rozmawiać z NPC, natomiast nie można używać własnych umiejętności.
•Mounty latające nie są aktualnie dostępne w grze w normalnym trybie. Na chwilę obecną (06.03.2017) można je jedynie wygrać z World RB, Eventów oraz Siege i są one dostępne na czas określony. Podobno powodem jest to ze ta gra opiera się w 99% na PvP, co w zbyt znacznym stopniu ułatwiłoby polowanie graczom z powietrza.

UMIEJĘTNOŚCI MOUNTÓW
1) Aktywowane przez gracza
-Tymczasowe zwiększenie szybkość poruszania się
-Redukcja szansy zrzucenia gracza z wierzchowca
-Redukcja prawdopodobieństwa zostania zaatakowanym przez agresywne potwory
2) Pasywne
-Zwiększenie szybkości poruszania się w nocy
-Umożliwienie wspinania się po stromych wzniesieniach
-Zwiększenie szybkości poruszania się w momencie zostania zaatakowanym
-Zwiększenie wysokości wykonywanych skoków

PETY
•Pety to stworzenia, które towarzyszą graczowi podczas eksploracji świata.
•Niektóre pety posiadają unikalne umiejętności (maksymalnie dwie możliwe jednocześnie) przydatne podczas PvE lub PvP.
•Przyzwanie peta aktywuje czas odnawiania możliwości jego ponownego przyzwania.
•Pety w przeciwieństwie do mountów mogą być natychmiast przyzywane przez gracza podczas walki
•Można mieć przyzwanego maksymalnie jednego peta w tym samym momencie

EFEKTY I WZMOCNIENIA
1) Przydatne podczas PvE:
-Zwiększenie szybkości zdobywania doświadczenia za zabijanie potworów (nie wykonywanie questów)
-Zwiększenie ilości pieniędzy pozyskiwanych z potworów
2) Przydatne podczas PvP:
-Zwiększenie szybkości zdobywania doświadczenia za zabijanie przeciwnych graczy
-Zwiększona ilość zdobywanych "Honor Points" za zabijanie przeciwnym graczy

UMIEJĘTNOŚCI PETÓW
-"Grow Up" - Zwiększa szybkość zdobywania doświadczenia za zabijanie potworów (nie wykonywanie questów)
-"Get Rich" - Zwiększa ilość pieniędzy pozyskiwanych z potworów
-"The War" - Zwiększa ilość zdobywanych "Honor Points" za zabijanie przeciwnym graczy
-"The Adventure" - Zwiększa ilość zdobywanych "Dungeon Points" za zabijanie bosów w instancjach
-"The Journey" - Zwiększa nagrody zdobywane za kończenie misji

MINIONY
•Istnieje 8 różnych umiejętności minionów, którzy mogą posiąść jedynie maksymalnie dwie z nich.
•Każdy minion ma rozpisaną listę możliwych do nauczenia się przez niego umiejętności.
•Istnieje możliwość wysłania minionów na specjalne dzienne misje w celu otrzymania specjalnych nagród.
•Nie ma możliwości przyzwania lub wykorzystania miniona w jakimkolwiek innym stopniu, niż wysłanie go na misję.
•Misje minimalnie różnią się od siebie czasem. Średni czas trwania misji wynosi około 2 godziny.
•Pomyślne ukończenie misji daje graczowi korzyści w postaci nagród pieniężnych.
•Można wykonywać maksymalnie trzy misje jednocześnie. Są one widoczne w polu misji i można je w dowolnej chwili zmienić, co jednak powoduje całkowitym zresetowaniem wszystkich trzech misji (dlatego zalecane jest robienie tego jedynie w momencie, gdy nie jest wykonywana żadna misja powodem niepotrzebnej utraty jej aktualnego postępu)
•Maksymalnie trzy miniony mogą wykonywać jedną misję w tym samym momencie.
•Każdy minion może wykonywać tylko misje określonego rodzaju (nie wszystkie).

RODZAJE MINIONÓW:
-Human
-Monster
-Savage

RODZAJE MISJI
-Assassination - misje polegające na polowaniu lub zabijaniu
-Frontier Exploration - misje polegające na zbieraniu surowców
-Gathering Information - misje polegające na zdobywaniu informacji
-Remuneration (Repairs) - misje polegające na dokonywaniu napraw
-Sabotage (Destruction) - misje polegające na rozboju lub destrukcji

Wiele misji może wymagać spełnienia specyficznych kryteriów:
-Wymagana ilość minionów wysyłanych na misję (1, 2 lub 3)
-Wymagana jakość (grade) minionów wysyłanych na misję
-Możliwość wysłania na misję jedynie miniona lub minionów posiadających wymagane umiejętności

UMIEJĘTNOŚCI MINIONÓW
1) Bonusy do szansy powodzenia:
-Barbarian Friend - zwiększa szansę na powodzenie misji w przypadku wykonywania jej razem z minionem, który posiada efekt "Human Friend"
-Human Friend - zwiększa szansę na powodzenie misji w przypadku wykonywania jej razem z minionem, który posiada efekt "Barbarian Friend"
2) Bonusy dopasowane typowo pod rodzaj misji (należy zwrócić szczególnie na nie uwagę podczas dobierania minionów do danego rodzaju misji):
-Master Investigator - zwiększa szansę na powodzenie misji polegającej na zdobywaniu informacji
-Master Frontier Explorer - zwiększa szansę na powodzenie misji polegającej na zbieraniu surowców
-Master Assassin - zwiększa szansę na powodzenie misji polegającej na polowaniu lub zabijaniu
-Master of Destruction - zwiększa szansę na powodzenie misji polegającej na rozboju lub destrukcji
-Master of Repairs - zwiększa szansę na powodzenie misji polegającej na dokonywaniu napraw
3) Bonus czasowy:
-Hurry - redukuje czas trwania misji

•Statystyki widoczne w polu wykonywania misji przez miniona:
-Prawdopodobieństwo zakończenia misji sukcesem na podstawie jej kategorii.
-Rasa miniona i możliwość większej szansy zakończenia misji powodzeniem ze względu na rasę.
-Czas pozostały do ukończenia misji.

CECHY WSPÓLNE MOUNTÓW, PETÓW I MINIONÓW
•Towarzyszące graczowi stworzenie nie ma HP, dlatego nie może zostać zabite przez przeciwnika podczas Twojego polowania.
•Można mieć jednocześnie przyzwanego mounta oraz peta. Nie ma możliwości przyzywania minionów.
•Gracz nie ma wpływu na to jakie umiejętności aktualnie posiada lub w przyszłości może posiąść jego stworzenie.

•Podział mountów i petów ze względu na jakość (grade):
-General (kolor biały)
-Advanced (kolor zielony)
-Rare (kolor niebieski)
-Heroic (kolor fioletowy)
-Legendary (kolor żółty)

ULEPSZANIE MOUNTÓW, PETÓW I MINIONÓW
•Ulepszając stworzenie zwiększymy jego jakość (grade) o kolejny stopień, dzięki czemu odblokowujemy jego nowe umiejętności.
•W celu ulepszenia stworzenia potrzebne są dwa takie same lub różne stworzenia w tym samym lub innym grade. Następnie należy je ze sobą złączyć i jest podana pewna procentowa szansa na pomyślne ulepszenia naszego peta.
•Szansa na pomyślne ulepszenie stworzenia jest większa w przypadku sparowania go razem z stworzeniem wyższego grade niż ulepszane stworzenie.
•W przypadku, gdy ulepszenie stworzenia zakończy się niepowodzeniem, gracz nie traci ulepszanego stworzenia, a jedynie to drugie razem z którym łączył proces ulepszania.
•W przypadku, gdy ulepszenie stworzenia zakończy się niepowodzeniem, gracz otrzymuje bonus do szansy powodzenia przy kolejnej próbie.
•W przypadku, gdy ulepszenie stworzenia zakończy się powodzeniem, zwiększymy jakość (grade) stworzenia, które umieściliśmy w pierwszym oknie "Enchanted Target" oraz jednocześnie mamy szansę na otrzymanie kolejnej nowej umiejętności stworzenia, którą w przypadku mountów i petów będziemy mogli umieścić na dodatkowym pasku umiejętności stworzenia.
•Białe, zielone, niebieskie stworzenia mogą mieć maksymalnie jedną umiejętność. Fioletowe oraz żółte stworzenia mogą mieć maksymalnie dwie umiejętności.
•Nie można ulepszać stworzeń w momencie, kiedy są przez nas przyzwane (towarzyszące nam mounty lub pety) lub są wysłane na misje (w przypadku minionów).

PODNOSZENIE POZIOMÓW MOUNTÓW, PETÓW I MINIONÓW
•Podnosząc poziom stworzenia wzmacniamy jego statystyki, czego efekt jest widoczny co 2-5 poziomów.
•Podnoszenie poziomu stworzeń w grze nie polega na zabijaniu razem z nimi potworów oraz dzięki temu zdobywaniu doświadczenia.
•W celu podniesienia poziomu stworzenia potrzebne są dwa takie same lub różne stworzenia (nie koniecznie w tym samym grade). Następnie należy je ze sobą złączyć oraz kliknąć "level up".
•Proces podnoszenia poziomu stworzenia w przypadku do procesu ulepszania stworzenia zawsze kończy się 100% powodzeniem.
•Jeżeli w parze z ulepszanym stworzeniem umieścimy stworzenie słabszego grade, to zdobędzie znacznie mniej doświadczenia, niż w przypadku umieszczenia w parze stworzenia tego samego lub wyższego grade.
•Podnosząc poziom stworzenia, które posiada jakąś umiejętność podnosimy również poziom tej umiejętności, dzięki czemu daje ona większe bonusy.
•Maksymalny poziom oscyluje prawdopodobnie w okolicach 50 poziomu.
____________________________________________________________________________________________________________
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

Calian
Posty: 9
Rejestracja: niedziela, 26 lutego 2017, 03:23
Gender:
Status:
Offline

Re: [Poradnik] Mounty, pety, miniony i oswajanie

Post autor: Calian » poniedziałek, 6 marca 2017, 09:02

Poprawki:
  • Aktualnie mozna podniesc poziom patow, mountow, minionow powyzej 30lvl. (Wydaje mi sie ze lvl cap jest taki jak dla graczy...)
Uzupelnienie:
  • Podnoszac lvl. petu (peta, petowi ?) podnosisz poziom skilla ktory ma (jesli ma) dzieki czemu daje o wiele wieksze bonusy.

    Mounty "latajace" nie sa aktualnie dostepne w grze w "normalnym" trybie. Na chwile obecna (06.03.2017) mozna je wygrac z World RB, Eventow oraz Siege i sa one dostepne na czas okreslony. Podobno powodem jest to ze lataja mozna unikac PvP a ta gra opiera sie w 99% na PvP.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Poradniki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość