[Poradnik] Umiejętności, walka i śmierć

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Warframe

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 364
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

[Poradnik] Umiejętności, walka i śmierć

Post autor: Taneroth » środa, 22 lutego 2017, 15:54

____________________________________________________________________________________________________________

TRYBY WALKI

CLASSIC MODE
-Możliwość wskazania miejsca ruchu postaci z użyciem myszy
-Możliwość sterowania ruchem postaci z użyciem klawiatury
-Możliwość obracania kamery z użyciem klawiatury
-Możliwość obracania kamery z użyciem myszki (przytrzymując prawy przycisk)
-Możliwość zaznaczenia celu
-W przypadku nie zaznaczenia celu automatycznie obierany jest najbliższy cel, na który skierowana jest kamera
-Brak ryzyka utraty celu mimo oddalania się od niego lub obracania kamery w przeciwnym kierunku

ACTION MODE
-Brak możliwości wskazania miejsca ruchu postaci z użyciem myszy
-Możliwość sterowania ruchem postaci z użyciem klawiatury
-Brak możliwości obracania kamery z użyciem klawiatury
-Możliwość obracania kamery zgodnie z ruchem myszy
-Ciężko skupić się na konkretnym celu wśród wielu przeciwników
-Możliwość zaznaczenia celu z użyciem myszy jedynie poprzez jednoczesne przytrzymanie klawisza ALT
-Najbliższy cel jest obierany automatycznie zgodnie z miejscem skierowanej kamery
-Ten tryb bardziej przypomina non-target od poprzedniego, natomiast nadal bardzo daleko mu do idealności

•Wyboru trybu walki dokonuje się po raz pierwszy podczas tworzenia postaci. Można ewentualnie dokonać jego późniejszej zmiany w dowolnym momencie w ustawieniach gry.

•Obecnie wydawca gry na Europę pracuje nad wprowadzeniem pewnych zmian w systemie walki. Być może dzięki temu zbliży się bardziej do typowego systemu non-target.

•Podczas, gdy postać przebywa w trybie walki (combat) nie można:
-Zmieniać noszonego wyposażenia
-Edytować paska z umiejętnościami
-Przyzywać wierzchowca
____________________________________________________________________________________________________________

MOŻLIWOŚCI WSKRZESZENIA POSTACI PO ŚMIERCI

OPCJA 1
Odradzamy się natychmiastowo w miejscu śmierci przy użyciu kryształów Lumena, które można uzyskać jedynie z donacji (najłatwiejsza ale najdroższa opcja).

•Po śmierci wybieramy opcję "Resurrect Now", a następnie klikamy "OK" pozwalając na wykorzystanie 30 kryształów Lumena w celu bezzwłocznego wskrzeszenia swojej postaci w miejscu śmierci.
Obrazek
____________________________________________________________________________________________________________

OPCJA 2
Odradzamy się od razu w najbliższym punkcie rezurekcji.

•Po śmierci wybieramy opcję "Resurrect Tomb".
Obrazek

•Następnie rozmawiamy z NPC i klikamy "Good, Clean recovery" z szansą na otrzymanie kary w postaci losowego 10-minutowego negatywnego efektu.
Obrazek

LISTA NEGATYWNY EFEKTÓW

FATIGUE - Zmniejsza szybkość rzucania umiejętności o 30%
SLOWDOWN - Zmniejsza prędkość poruszania się postaci o 50% podczas walki
INTENSITY - Umiejętności konsumują dwukrotnie więcej punktów
THORNS - Zmniejsza zadawane obrażenia magiczne o 25%
SHARP ANGLES - Zmniejsza prędkość odnawiania życia o 25%
KEEN - Zwiększa poziom agresji przeciwników o 400% oraz otrzymywane obrażenia o 200%
BURDENED - Zmniejsza wartości atrybutów i szybkość ataku o 25%
GASH - Postać zaczyna krwawić po otrzymaniu ciosu z odległości
____________________________________________________________________________________________________________

OPCJA 3
W postaci ducha wracamy do miejsca śmierci, żeby odzyskać swoje ciało i się odrodzić jednocześnie unikając otrzymania negatywnego efektu (najpopularniejsza opcja).

•Po śmierci wybieramy opcję "Resurrect Tomb".
Obrazek

•Następnie udajemy się w miejsce śmierci w postaci ducha.
Obrazek

•W momencie, gdy zbliżymy się do naszego ciała na wystarczającą odległość, możemy się odrodzić klikając "OK".
Obrazek
____________________________________________________________________________________________________________

OPCJA 4
Czekamy, aż wskrzesi nas Paladyn z użyciem umiejętności "Ressurection" (zdecydowanie najmniej obiecująca opcja).
____________________________________________________________________________________________________________

INFORMACJE OGÓLNE

•Po śmierci, będąc w postaci ducha jesteśmy w stanie zauważyć innych graczy, którzy również są duchami.

•W postaci ducha jesteśmy niewidzialni dla żywych graczy.

•W postaci ducha nie można biec, korzystać z wierzchowców, zbierać surowców lub używać umiejętności.

•W przypadku, gdy wyłączymy grę lub zostaniemy wylogowani podczas śmierci lub w postaci ducha, wrócimy do postaci ducha po ponownym zalogowaniu oraz nadal będziemy mogli wrócić do swojego ciała i się tam odrodzić.

•Po śmierci postać nie traci punktów doświadczenia lub przedmiotów.
____________________________________________________________________________________________________________

PODZIAŁ UMIEJĘTNOŚCI

BASIC
Umiejętności ogólne rozwinięte przez postać takie jak crafting, gathering lub efekty działające zależne od rodzaju noszonego pancerza.
Obrazek
____________________________________________________________________________________________________________

CORE SKILL
Można wybrać i aktywować maksymalnie jedną z trzech dostępnych ścieżek naszej postaci. Wybór ścieżki przyczynia się w głównej miedze efektów działania normalnych umiejętności. Aktywując inną ścieżkę te same umiejętności postaci mogą mieć całkiem inne działanie lub powodować inne efekty. Ścieżki są możliwe do zmiany pod warunkiem, że zostały już opanowane przez postać.
Obrazek
____________________________________________________________________________________________________________

ACTIVE SKILL
Można wybrać i przenieść na pasek maksymalnie osiem różnych umiejętności aktywnych, które służą do wykonywania różnego rodzaju czynności, najczęściej powodujących obrażenia, wzmocnienia lub leczenie.
Obrazek

____________________________________________________________________________________________________________

PASSIVE SKILL
Można wybrać maksymalnie cztery różne umiejętności pasywne, które bez konieczności aktywowania będą stale oddziaływały na postać.
Obrazek

____________________________________________________________________________________________________________

REACTION
Można wybrać i przenieść na pasek maksymalnie dwie różne umiejętności przeciwdziałające, które będą możliwe do użycia dopiero w przypadku zareagowania na cios przeciwnika lub po użyciu przez postać umiejętności aktywnej, z którą stworzą combo i spowodują na celu otrzymanie dodatkowych obrażeń lub efektu.
Obrazek

____________________________________________________________________________________________________________

PASEK Z UMIEJĘTNOŚCIAMI

Istnieje możliwość ułożenia maksymalnie pięciu różnych konfiguracji paska z umiejętnościami oraz aktywowania tej najodpowiedniejszej w zależności od potrzeby w danej chwili.

Obrazek
____________________________________________________________________________________________________________

Przykład skonfigurowanego paska z ofensywnym buildem Paladyna.

Obrazek
____________________________________________________________________________________________________________

Po skonfigurowaniu paska z umiejętnościami wystarczy zamknąć okno, dzięki czemu zaktualizujemy gotowy pasek, który w takiej postaci będzie widoczny na ekranie gry.

Obrazek

1 - Aktywowana ścieżka postaci (Core Skill), która ma wpływ na działanie innych skilli widocznych na pasku
2 - Czynność defensywna zależna od klasy postaci - ochrona, szarża, odskok, teleportacja lub unik
3 - Pasek z punktami życia
4 - Pasek szybkiego dostępu, na którym można umieścić wszelkiego rodzaju skróty do poszczególnych dodatkowych akcji (8 miejsc)
5 - Umiejętności aktywne (Active Skills - 2 x 4 = 8 miejsc)
6 - Energia
7 - Aktywowana wybrana jedna z pięciu możliwych konfiguracji paska z umiejętnościami
8 - Poziom postaci
9 - Aktywne efekty i wzmocnienia
10 - Umiejętności aktywne (Active Skills - 2 x 4 = 8 miejsc)
11 - Pasek z rodzajem punktów zależnym od klasy postaci Valor (Guardian), Rage (Berserker), Malice (Assassin), Concentration (Ranger), Mana (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
12 - Umiejętności przeciwdziałające (Reaction - 2 miejsca)
____________________________________________________________________________________________________________

UMIEJĘTNOŚCI POSZCZEGÓLNYCH KLAS POSTACI

Wszystko zostanie w przyszłości dokładnie rozpisane po polsku w poszczególnych wątkach dotyczących osobno każdej klasy.
Póki co zalecam skorzystać z poradnika koreańskiego z użyciem tłumaczenia przeglądarki google chrome.

GUARDIAN http://bless.pmang.com/index.nwz?mKey=2 ... detail/265

BERSERKER http://bless.pmang.com/index.nwz?mKey=2 ... detail/268

ASSASSIN http://bless.pmang.com/index.nwz?mKey=2 ... detail/278

RANGER http://bless.pmang.com/index.nwz?mKey=2 ... detail/275

MAGE http://bless.pmang.com/index.nwz?mKey=2 ... detail/279

PALADIN http://bless.pmang.com/index.nwz?mKey=2 ... detail/277

Klasy postaci Warlock (summoner) oraz Mystic (healer) dotychczas nie zostały wprowadzone w grze.
____________________________________________________________________________________________________________

INFORMACJE OGÓLNE

•Niektóre umiejętności tworzą wzajemnie ze sobą kombinacje powodując przy tym dodatkowe obrażenia oraz jednocześnie nakładając dodatkowe efekty.

•Brak możliwości konfigurowania paska z umiejętnościami podczas walki.

•Możliwość ułożenia pięciu różnych konfiguracji umiejętności.

•Możliwość szybkiego przełączania między poszczególnymi konfiguracjami.
Obrazek
____________________________________________________________________________________________________________
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH

ODPOWIEDZ

Wróć do „Poradniki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości