[Poradnik] Statystyki postaci
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Warframe
- Taneroth
- Posty: 364
- Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
- Medals: 1
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
[Poradnik] Statystyki postaci
____________________________________________________________________________________________________________
WSTĘP
W grze nie mamy wpływu na rozdzielanie punktów statystyk. Są one uzależnione jedynie od noszonych przez postać przedmiotów oraz statystyk klasy, które rosną proporcjonalnie wraz z osiąganiem kolejnych poziomów.
WSPÓŁCZYNNIKI OD KTÓRYCH ZALEŻĄ STATYSTYKI POSTACI
STRENGTH
-Siła ataku (Guardian, Berserker, Assassin, Ranger, Paladin)
-Szansa na zablokowanie obrażeń (Guardian, Paladin)
-Szansa na sparowanie ciosu (Berserker)
STAMINA
-Maksymalna ilość życia oraz współczynnik wytrzymałości (wszystkie klasy)
WISDOM
-Moc rzucania zaklęć (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
-Odporność na magię oraz regeneracja many (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
INTELLIGENCE
-Moc rzucania zaklęć (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
-Odporność na magię oraz maksymalną ilość many (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
AGILITY
-Siła ataku (Guardian, Berserker, Assassin, Ranger, Paladin)
-Szansa na unik (Guardian, Berserker, Assassin, Ranger)
BALANCE
-Szansa na uderzenie krytyczne (Guardian, Berserker, Ranger)
-Szybkość ładowania się umiejętności (Guardian, Berserker, Ranger)
-Szybkość rzucania umiejętności (Guardian, Berserker, Ranger)
TECHNIQUE
-Szansa na uderzenie krytyczne (Assassin, Mage, Warlock)
-Szybkość ładowania się umiejętności (Assassin, Mage, Warlock)
-Szybkość rzucania umiejętności (Assassin, Mage, Warlock)
QUICKNESS
-Szansa na uderzenie krytyczne (Paladin, Mystic)
-Szybkość ładowania się umiejętności (Paladin, Mystic)
-Szybkość rzucania umiejętności (Paladin, Mystic)
____________________________________________________________________________________________________________
WSPÓŁCZYNNIKI WIDOCZNE NA PASKU
HP
-Punkty życia (wszystkie klasy)
ENERGY
-Punkty konsumowane podczas biegu lub wykonywania uników (wszystkie klasy)
VALOR
-Punkty zbierane, które zwiększają efektywność umiejętności, które konsumują punkty "Valor" (Guardian)
RAGE
-Punkty zbierane podczas otrzymywania obrażeń (Berserker)
MALICE
-Punkty zbierane w bardzo szybkim tempie i konsumowane przez kombinacje umiejętności (Assassin)
CONCENTRATION
-Punkty zbierane w bardzo szybkim tempie i konsumowane przez niektóre umiejętności (Ranger)
MANA
-Punkty, które są konsumowane podczas rzucania zaklęć (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
____________________________________________________________________________________________________________
STATYSTYKI OFENSYWNE
ATTACK POWER
-Moc ataku postaci z broni białej (Guardian, Berserker, Assassin)
-Moc ataku postaci z łuku (Ranger)
-Zależy od współczynników Strength i Agility
SPELL POWER
-Moc leczenia (Paladin, Mystic)
-Moc rzucanych zaklęć (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
-Zależy od współczynników Intelligence i Wisdom
WEAPON DAMAGE
-Współczynnik ataku z broni białej (Guardian, Berserker, Assassin)
-Współczynnik ataku z łuku (Ranger)
-Zależy od statystyk używanej broni
SPELL DAMAGE
-Współczynnik ataku z broni magicznej (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
-Zależy od statystyk używanej broni
HIT RATE
-Szansa na trafienie fizyczne (Guardian, Berserker, Assassin, Ranger)
-Szansa na trafienie magiczne (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
-Zależy od statystyk używanej broni
CRITICAL RATE
-Szansa na trafienie krytyczne
-Zależy od współczynników Balance (Guardian, Berserker, Ranger), Technique (Assassin, Mage, Warlock), Quickness (Paladin, Mystic)
HASTE RATE
-Szybkość ładowania się umiejętności (wszystkie klasy)
-Szybkość rzucania umiejętności (wszystkie klasy)
-Zależy od współczynników Balance (Guardian, Berserker, Ranger), Technique (Assassin, Mage, Warlock), Quickness (Paladin, Mystic)
____________________________________________________________________________________________________________
STATYSTYKI DEFENSYWNE
PHYSICAL DEFENCE
-Obrona fizyczna postaci (wszystkie klasy)
-Zależy od statystyk używanego pancerza
MAGICAL DEFENCE
-Obrona magiczna postaci (wszystkie klasy)
-Zależy od statystyk noszonej biżuterii
DODGE RATE
-Szansa na unik (Guardian, Berserker, Assassin, Ranger, Mage, Warlock, Mystic)
-Zależy od współczynnika Agility
PARRY RATE
-Szansa na sparowanie ata5u przeciwnika (Berserker)
-Zależy od statystyk używanej broni
BLOCK RATE
-Szansa na obniżenie otrzymanych obrażeń (Guardian, Paladin)
-Zależy od 5spółczynnika Strength
BLOCK REDUCE RATE
-Ilość zablokowanych obrażeń fizycznych (Guardian, Paladin)
-Zależy od statystyk używanej tarczy
MAGIC RESIST RATE
-Szansa na kompletne zablokowanie wrogiego zaklęcia (Assassin, Ranger, Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
-Zależy od współczynników Intelligence i Wisdom
MONOLITH
-Odporność na stuny i powalenia (wszystkie klasy)
-Zależy od współczynnika Strength i używanego pancerza
____________________________________________________________________________________________________________
WSTĘP
W grze nie mamy wpływu na rozdzielanie punktów statystyk. Są one uzależnione jedynie od noszonych przez postać przedmiotów oraz statystyk klasy, które rosną proporcjonalnie wraz z osiąganiem kolejnych poziomów.
WSPÓŁCZYNNIKI OD KTÓRYCH ZALEŻĄ STATYSTYKI POSTACI
STRENGTH
-Siła ataku (Guardian, Berserker, Assassin, Ranger, Paladin)
-Szansa na zablokowanie obrażeń (Guardian, Paladin)
-Szansa na sparowanie ciosu (Berserker)
STAMINA
-Maksymalna ilość życia oraz współczynnik wytrzymałości (wszystkie klasy)
WISDOM
-Moc rzucania zaklęć (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
-Odporność na magię oraz regeneracja many (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
INTELLIGENCE
-Moc rzucania zaklęć (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
-Odporność na magię oraz maksymalną ilość many (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
AGILITY
-Siła ataku (Guardian, Berserker, Assassin, Ranger, Paladin)
-Szansa na unik (Guardian, Berserker, Assassin, Ranger)
BALANCE
-Szansa na uderzenie krytyczne (Guardian, Berserker, Ranger)
-Szybkość ładowania się umiejętności (Guardian, Berserker, Ranger)
-Szybkość rzucania umiejętności (Guardian, Berserker, Ranger)
TECHNIQUE
-Szansa na uderzenie krytyczne (Assassin, Mage, Warlock)
-Szybkość ładowania się umiejętności (Assassin, Mage, Warlock)
-Szybkość rzucania umiejętności (Assassin, Mage, Warlock)
QUICKNESS
-Szansa na uderzenie krytyczne (Paladin, Mystic)
-Szybkość ładowania się umiejętności (Paladin, Mystic)
-Szybkość rzucania umiejętności (Paladin, Mystic)
____________________________________________________________________________________________________________
WSPÓŁCZYNNIKI WIDOCZNE NA PASKU
HP
-Punkty życia (wszystkie klasy)
ENERGY
-Punkty konsumowane podczas biegu lub wykonywania uników (wszystkie klasy)
VALOR
-Punkty zbierane, które zwiększają efektywność umiejętności, które konsumują punkty "Valor" (Guardian)
RAGE
-Punkty zbierane podczas otrzymywania obrażeń (Berserker)
MALICE
-Punkty zbierane w bardzo szybkim tempie i konsumowane przez kombinacje umiejętności (Assassin)
CONCENTRATION
-Punkty zbierane w bardzo szybkim tempie i konsumowane przez niektóre umiejętności (Ranger)
MANA
-Punkty, które są konsumowane podczas rzucania zaklęć (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
____________________________________________________________________________________________________________
STATYSTYKI OFENSYWNE
ATTACK POWER
-Moc ataku postaci z broni białej (Guardian, Berserker, Assassin)
-Moc ataku postaci z łuku (Ranger)
-Zależy od współczynników Strength i Agility
SPELL POWER
-Moc leczenia (Paladin, Mystic)
-Moc rzucanych zaklęć (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
-Zależy od współczynników Intelligence i Wisdom
WEAPON DAMAGE
-Współczynnik ataku z broni białej (Guardian, Berserker, Assassin)
-Współczynnik ataku z łuku (Ranger)
-Zależy od statystyk używanej broni
SPELL DAMAGE
-Współczynnik ataku z broni magicznej (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
-Zależy od statystyk używanej broni
HIT RATE
-Szansa na trafienie fizyczne (Guardian, Berserker, Assassin, Ranger)
-Szansa na trafienie magiczne (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
-Zależy od statystyk używanej broni
CRITICAL RATE
-Szansa na trafienie krytyczne
-Zależy od współczynników Balance (Guardian, Berserker, Ranger), Technique (Assassin, Mage, Warlock), Quickness (Paladin, Mystic)
HASTE RATE
-Szybkość ładowania się umiejętności (wszystkie klasy)
-Szybkość rzucania umiejętności (wszystkie klasy)
-Zależy od współczynników Balance (Guardian, Berserker, Ranger), Technique (Assassin, Mage, Warlock), Quickness (Paladin, Mystic)
____________________________________________________________________________________________________________
STATYSTYKI DEFENSYWNE
PHYSICAL DEFENCE
-Obrona fizyczna postaci (wszystkie klasy)
-Zależy od statystyk używanego pancerza
MAGICAL DEFENCE
-Obrona magiczna postaci (wszystkie klasy)
-Zależy od statystyk noszonej biżuterii
DODGE RATE
-Szansa na unik (Guardian, Berserker, Assassin, Ranger, Mage, Warlock, Mystic)
-Zależy od współczynnika Agility
PARRY RATE
-Szansa na sparowanie ata5u przeciwnika (Berserker)
-Zależy od statystyk używanej broni
BLOCK RATE
-Szansa na obniżenie otrzymanych obrażeń (Guardian, Paladin)
-Zależy od 5spółczynnika Strength
BLOCK REDUCE RATE
-Ilość zablokowanych obrażeń fizycznych (Guardian, Paladin)
-Zależy od statystyk używanej tarczy
MAGIC RESIST RATE
-Szansa na kompletne zablokowanie wrogiego zaklęcia (Assassin, Ranger, Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
-Zależy od współczynników Intelligence i Wisdom
MONOLITH
-Odporność na stuny i powalenia (wszystkie klasy)
-Zależy od współczynnika Strength i używanego pancerza
____________________________________________________________________________________________________________
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości