[Poradnik] Statystyki postaci

Moderatorzy: Pretorianie, Moderatorzy Warframe

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 314
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

[Poradnik] Statystyki postaci

Post autor: Taneroth » środa, 22 lutego 2017, 15:53

____________________________________________________________________________________________________________

WSTĘP

Obrazek

W grze nie mamy wpływu na rozdzielanie punktów statystyk. Są one uzależnione jedynie od noszonych przez postać przedmiotów oraz statystyk klasy, które rosną proporcjonalnie wraz z osiąganiem kolejnych poziomów.

WSPÓŁCZYNNIKI OD KTÓRYCH ZALEŻĄ STATYSTYKI POSTACI

STRENGTH
-Siła ataku (Guardian, Berserker, Assassin, Ranger, Paladin)
-Szansa na zablokowanie obrażeń (Guardian, Paladin)
-Szansa na sparowanie ciosu (Berserker)

STAMINA
-Maksymalna ilość życia oraz współczynnik wytrzymałości (wszystkie klasy)

WISDOM
-Moc rzucania zaklęć (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
-Odporność na magię oraz regeneracja many (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)

INTELLIGENCE
-Moc rzucania zaklęć (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
-Odporność na magię oraz maksymalną ilość many (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)

AGILITY
-Siła ataku (Guardian, Berserker, Assassin, Ranger, Paladin)
-Szansa na unik (Guardian, Berserker, Assassin, Ranger)

BALANCE
-Szansa na uderzenie krytyczne (Guardian, Berserker, Ranger)
-Szybkość ładowania się umiejętności (Guardian, Berserker, Ranger)
-Szybkość rzucania umiejętności (Guardian, Berserker, Ranger)

TECHNIQUE
-Szansa na uderzenie krytyczne (Assassin, Mage, Warlock)
-Szybkość ładowania się umiejętności (Assassin, Mage, Warlock)
-Szybkość rzucania umiejętności (Assassin, Mage, Warlock)

QUICKNESS
-Szansa na uderzenie krytyczne (Paladin, Mystic)
-Szybkość ładowania się umiejętności (Paladin, Mystic)
-Szybkość rzucania umiejętności (Paladin, Mystic)
____________________________________________________________________________________________________________

WSPÓŁCZYNNIKI WIDOCZNE NA PASKU

HP
-Punkty życia (wszystkie klasy)

ENERGY
-Punkty konsumowane podczas biegu lub wykonywania uników (wszystkie klasy)

VALOR
-Punkty zbierane, które zwiększają efektywność umiejętności, które konsumują punkty "Valor" (Guardian)

RAGE
-Punkty zbierane podczas otrzymywania obrażeń (Berserker)

MALICE
-Punkty zbierane w bardzo szybkim tempie i konsumowane przez kombinacje umiejętności (Assassin)

CONCENTRATION
-Punkty zbierane w bardzo szybkim tempie i konsumowane przez niektóre umiejętności (Ranger)

MANA
-Punkty, które są konsumowane podczas rzucania zaklęć (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
____________________________________________________________________________________________________________

STATYSTYKI OFENSYWNE

ATTACK POWER
-Moc ataku postaci z broni białej (Guardian, Berserker, Assassin)
-Moc ataku postaci z łuku (Ranger)
-Zależy od współczynników Strength i Agility

SPELL POWER
-Moc leczenia (Paladin, Mystic)
-Moc rzucanych zaklęć (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
-Zależy od współczynników Intelligence i Wisdom

WEAPON DAMAGE
-Współczynnik ataku z broni białej (Guardian, Berserker, Assassin)
-Współczynnik ataku z łuku (Ranger)
-Zależy od statystyk używanej broni

SPELL DAMAGE
-Współczynnik ataku z broni magicznej (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
-Zależy od statystyk używanej broni

HIT RATE
-Szansa na trafienie fizyczne (Guardian, Berserker, Assassin, Ranger)
-Szansa na trafienie magiczne (Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
-Zależy od statystyk używanej broni

CRITICAL RATE
-Szansa na trafienie krytyczne
-Zależy od współczynników Balance (Guardian, Berserker, Ranger), Technique (Assassin, Mage, Warlock), Quickness (Paladin, Mystic)

HASTE RATE
-Szybkość ładowania się umiejętności (wszystkie klasy)
-Szybkość rzucania umiejętności (wszystkie klasy)
-Zależy od współczynników Balance (Guardian, Berserker, Ranger), Technique (Assassin, Mage, Warlock), Quickness (Paladin, Mystic)
____________________________________________________________________________________________________________

STATYSTYKI DEFENSYWNE

PHYSICAL DEFENCE
-Obrona fizyczna postaci (wszystkie klasy)
-Zależy od statystyk używanego pancerza

MAGICAL DEFENCE
-Obrona magiczna postaci (wszystkie klasy)
-Zależy od statystyk noszonej biżuterii

DODGE RATE
-Szansa na unik (Guardian, Berserker, Assassin, Ranger, Mage, Warlock, Mystic)
-Zależy od współczynnika Agility

PARRY RATE
-Szansa na sparowanie ata5u przeciwnika (Berserker)
-Zależy od statystyk używanej broni

BLOCK RATE
-Szansa na obniżenie otrzymanych obrażeń (Guardian, Paladin)
-Zależy od 5spółczynnika Strength

BLOCK REDUCE RATE
-Ilość zablokowanych obrażeń fizycznych (Guardian, Paladin)
-Zależy od statystyk używanej tarczy

MAGIC RESIST RATE
-Szansa na kompletne zablokowanie wrogiego zaklęcia (Assassin, Ranger, Mage, Warlock, Paladin, Mystic)
-Zależy od współczynników Intelligence i Wisdom

MONOLITH
-Odporność na stuny i powalenia (wszystkie klasy)
-Zależy od współczynnika Strength i używanego pancerza
____________________________________________________________________________________________________________
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://www.ashesofcreation.com/register/ref/Taneroth/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Poradniki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość