[Poradnik] Frakcje, rasy i klasy

Moderatorzy: Pretorianie, Moderatorzy Warframe

Awatar użytkownika
Taneroth
Patrycjusz
Posty: 314
Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

[Poradnik] Frakcje, rasy i klasy

Post autor: Taneroth » środa, 22 lutego 2017, 15:52

____________________________________________________________________________________________________________

FRAKCJE I RASY

[ obraz zewnętrzny ]

[ obraz zewnętrzny ]
____________________________________________________________________________________________________________

FRAKCJA PÓŁNOCNA (HIERON)

Obrazek

HIERON to Imperium ludzkiej rasy zwanej Habichtami, którzy wraz z sojusznikami starają się panować nad północnym kontynentem. Uznają siebie za władców i obrońców cywilizowanego świata.
____________________________________________________________________________________________________________

Obrazek
HABICHT
Obrazek

Habichtanie są odmianą ludzi. Cenią sobie tradycyjne wartości, takie jak lojalność i odwagę. Łącząc dzikie plemiona północnej części kontynentu zamierzają rozszerzyć swoje wpływy na południu. Ma to na celu zebranie wszystkich mieszkańców kontynentu w ramach jednolitego sztandaru Świętego Imperium.

•Dostępne klasy postaci: Guardian, Berserker, Assassin, Ranger, Mage, Paladin
____________________________________________________________________________________________________________

Obrazek
SYLVAN ELF
Obrazek

Sylvan Elf to piękna i szlachetna rasa. Są uważani za strażników wiedzy i tradycji starożytnych cywilizacji. Dzielą się tą wiedzą z innymi młodszymi oraz słabiej ugruntowanymi cywilizacjami.

•Dostępne klasy postaci: Guardian, Assassin, Ranger, Mage, Paladin
____________________________________________________________________________________________________________

Obrazek
LUPUS
Obrazek

Lupus jest jedną z najstarszych leśnych ras żyjących na kontynencie. Są silnymi, odważnymi i sprawnymi myśliwymi. Cechuje ich lojalność, poświęcenie, dyscyplina, posłuszeństwo oraz szacunek, którym darzą szczególnie inne pokojowe rasy. Jednak na polu bitwy, zamieniają się w wojowników mogących powalić w pojedynkę nawet kilku wrogów.

•Dostępne klasy postaci: Guardian, Berserker, Assassin, Ranger, Warlock, Mystic
____________________________________________________________________________________________________________

Obrazek
FEDAYIN
Obrazek

Podobnie jak Iblisi, Fedayanie wywodzą się z innego wymiaru. W rodzimym świecie, byli elitą społeczeństwa. W wyniku wzniesionego przez nich buntu zostali zmuszeni do opuszczenia kraju i ucieczki do Imperium. Są w pełni świadomi popełnionych błędów z przeszłości oraz nie zamierzają ich nigdy więcej powtórzyć. Obecnie są zajęci ochroną granicy Świętego Cesarstwa przed inwazją zła.

•Dostępne klasy postaci: wszystkie klasy
____________________________________________________________________________________________________________

Obrazek
MASCU
Obrazek

Rasa Mascu pojawiła się na kontynencie w wyniku wypadku, podczas którego ich sterowiec został złapany podczas huraganu. Z biegiem czasu ukształtowali odrębną rasę w Imperium Świętego Heiron. Obecnie zajmują się głównie imperialnym handlem. Ich rdzenna magia różni się od technologii typowych dla obecnie zamieszkanego przez nich kontynentu.

•Dostępne klasy postaci: Guardian, Assassin, Ranger, Mage, Paladin
____________________________________________________________________________________________________________

FRAKCJA POŁUDNIOWA (UNION)

Obrazek

UNION zwalcza zakłócenia ze strony Imperium na jego terytorium i zamierza stać się hegemonem nowej ery. Członkowie frakcji to zawodnicy walczący o dominację na całym kontynencie.
____________________________________________________________________________________________________________

Obrazek
AMISTAD
Obrazek

Amistadowie najbardziej cenią sobie wolność, niezależność i postęp naukowy. Są również wrażliwi na aspekty artystyczne, takie jak muzyka i poezja. Jako rasa wolna od wpływów cesarstwa zorganizowali unię narodów zamieszkujących południową część kontynentu. Aktualnie zaciekle konkurują z Imperium i nie lubią, gdy inni wtrącają się ich sprawy.

•Dostępne klasy postaci: Guardian, Berserker, Assassin, Ranger, Mage, Paladin
____________________________________________________________________________________________________________

Obrazek
AQUA ELF
Obrazek

Po upadku Królestwa Elfów, wielu emigrantów przeniosło się do południowej części kontynentu. To właśnie tam przyjęli imię Aqua Elfów. Ich ziemia znajduje się na wyspie oddzielonej od kontynentu przez szeroką cieśninę. Głównym celem tego narodu jest tworzenie społeczeństwa opartego na zasadach wolnej myśli i postępu. Aqua elfy zawarły sojusz razem z rasami zamieszkującymi na południu kontynentu. Niestety tutaj nikt nie pozwala im żyć swobodnie i po ich myśli.

•Dostępne klasy postaci: Guardian, Assassin, Ranger, Mage, Paladin
____________________________________________________________________________________________________________

Obrazek
PANTERA
Obrazek

Pantery to silni i dzielni żołnierze, którzy nie uznają wyższości innych ras. Ich plenię zostało zaatakowane oraz rozproszone, przez co oni sami byli zmuszeni podążać drogą rozboju. Obecnie na nowo się zjednoczyli i przyłączyli do koalicji Unii na równi z innymi rasami. Pantery to niekontrolowane i agresywne stworzenia uznające cześć i chwałę zdobytą dzięki walce.

•Dostępne klasy postaci: Guardian, Berserker, Assassin, Ranger
____________________________________________________________________________________________________________

Obrazek
IBLIS
Obrazek

Podobnie jak Fedayanie, Iblisi wywodzą się z innego wymiaru. Pochodzili ze świata, którym rządzili adwokaci diabła i po czasie zbuntowali się. Postanowili wycofać się z tamtego kontynentu zostawiając wszystko za sobą. Od czasu odwrotu odrzucili starożytną wiedzę oraz zapomnieli umiejętności, które pozwalały im na ruch pomiędzy światami. Obecnie są całkowicie odcięci od swojego domu.

•Dostępne klasy postaci: wszystkie klasy
____________________________________________________________________________________________________________

Obrazek
SIREN
Obrazek

Dom rasy Siren został zniszczony przez wybuch podwodnego wulkanu. Niewielka grupa przetrwała dzięki schronieniu się w dużym statku, po czym zostali wyrzuceni na brzeg innego kontynentu. Syreny żyją w symbiozie z naturą skupią się na przetrwaniu próbując odzyskać swoją dawną potęgę. Są uważani za najbardziej utalentowanych pływaków, nurków i żeglarzy oraz mają niezwykle piękne głosy.

•Dostępne klasy postaci: Guardian, Assassin, Ranger, Mage, Paladin
____________________________________________________________________________________________________________

WNIOSKI

•Wszystkie rasy mogą grać klasami: Guardian, Ranger i Assassin.
•Rasy z przeciwnych frakcji: Sylvan Elf oraz Aqua Elf nie mogą grać klasami: Berserker, Warlock, Mystic.
•Rasy z przeciwnych frakcji: Iblis oraz Fedayin mogą grać wszystkimi klasami dostępnymi w grze.
•Rasa Lupus ma dwie możliwości wyboru klasy więcej niż jej przeciwnik z opozycyjnej frakcji - rasa Panthera.
•Rasa Pantera nie ma możliwości wyboru jakiejkolwiek klasy leczącej - Paladin lub Mystic.
____________________________________________________________________________________________________________


KLASY POSTACI

Obrazek GUARDIAN (STRAŻNIK)

Strażnik to typowy tank posługujący się jednoręcznym mieczem oraz tarczą. Jego celem jest ochrona sojuszników oraz ustrzeżenie ich przed śmiercią. Posiada niezłomny duch walki, który zapobiega wrogim atakom oraz zrównuje się z ciosami przeciwników. Doskonali się na taktyce, która umożliwia sojusznikom pokazanie ich pełnych możliwości na polu bitwy. Działa na cześć i chwałę, ale ofiara jest jego najważniejszą cnotą. Strażnicy początkowo działali w ciężkiej piechocie Imperium. Obecnie każdej zimy symbolizują Święte Cesarstwo Rycerzy oraz płacą hołd drzewom życia tak samo jak w przypadku legendarnych rycerzów legionu Navarra Sun.

"Obrońca Imperium walczy z przodu, nawet aż do śmierci. Dzięki temu, że on prowadzi na polu bitwy my wracamy z niej w jednym kawałku." - Lumen Corps Empire Gaius Kerala SARS

•Preferowana rola w drużynie: Tank / Healer
•Mocne strony: obrona fizyczna, szansa na blok
•Słabe strony: mobilność, odporność na magię, szansa na unik lub sparowanie ciosu
•Obsługiwana broń: Sword + Shield
•Zalecany rodzaj pancerza: Heavy
•Dostępność dla ras obu frakcji: wszystkie rasy
____________________________________________________________________________________________________________

Obrazek BERSERKER (WOJOWNIK)

Wojownicy zarówno jak Strażnicy początkowo działali w ciężkiej piechocie Imperium. Obecnie każdej zimy symbolizują Święte Cesarstwo Rycerzy oraz płacą hołd drzewom życia tak samo jak w przypadku legendarnych rycerzów legionu Navarra Sun.
Wojownicy są doskonałym przykładem zagrożenia na polu bitwy. Nawet rodzina cesarska uznaje ich waleczność. W obecnych czasach kontynentem najbliższym Wojownikom jest Bran Draco z liderem rasy Pantera zwanym Canine Patrol na czele. W całym cywilizowanym świecie Wojownicy są zazwyczaj najemnikami oraz poszukiwaczami przygód. Zrobią wszystko dla swojej gildii, by wykazać się własnymi umiejętnościami walki na polu bitwy.

"Śmierć jest jak głodne dzikie psy. Zapach strachu kusi je do walki. Oni przetrwają bitwę i wyślą Cię do piekła." - Król Smoczych Wojowników Bell Beck

•Preferowana rola w drużynie: Tank / Healer
•Mocne strony: siła ataku, szansa na sparowanie ciosu, ilość punktów życia
•Słabe strony: szybkość ataku, odporność na magię, szansa na unik lub sparowanie ciosu
•Obsługiwana broń: Two Handed Hammer / Two Handed Axe
•Zalecany rodzaj pancerza: Heavy / Medium
•Dostępność dla ras frakcji Hieron: Habicht, Lupus, Fedayin
•Dostępność dla ras frakcji Union: Amistad, Pantera, Iblis
____________________________________________________________________________________________________________

Obrazek ASSASSIN (ZABÓJCA)

Zabójcy są bezwzględni i nastawieni tylko i wyłącznie na odbieraniu przeciwnikom życia. Zdobywając wiedzę na temat anatomii i trucizn, są w stanie potajemnie pojawić się za plecami wroga i zadać mu znienacka śmiertelne obrażenia. Nie mają sobie równych w pojedynczych potyczkach. Cechuje ich niesamowita zwinność, przez co są w stanie bardzo szybko przeprowadzić masę zabójczych ciosów. W historii z rąk Zabójców zginęło w tajemniczych okolicznościach wielu przeciwników Imperium. Byli to głównie szlachcice i książęta. Opowieść przekazywana z pokolenia na pokolenie opowiada o zabójcy, który nosi srebrną maskę, aby ukryć swoją tożsamość. Jest znany tylko jako zabójca Strażników i zwie się Grande oraz wzbudza strach w sercach każdego władcy.

"Nie możesz mnie unikać. Nie możesz mnie powstrzymać. Nie da się ukryć przede mną. Jestem Twoją śmiercią." - List wysłany przez słynnego zabójcę strażników Granade do swojej przyszłej ofiary.

•Preferowana rola w drużynie: DPS
•Mocne strony: siła ataku, szybkość ataku, atak z zaskoczenia, szansa na trafienie krytyczne, mobilność, szansa na unik
•Słabe strony: odporność na magię, szansa na blok lub sparowanie ciosu
•Obsługiwana broń: Dagger + Dagger
•Zalecany rodzaj pancerza: Light
•Dostępność dla ras obu frakcji: wszystkie rasy
____________________________________________________________________________________________________________

Obrazek RANGER (ŁOWCA)

Łowcy są poszukiwaczami przygód, którzy wędrują po pustyni i są w stanie w każdej chwili zaskoczyć wrogie patrole. Jako główną broń używają łuków, dzięki czemu na start zyskują nad przeciwnikiem przewagę dystansową pozwalającą na atak z zaskoczenia i zdobycie pewnych pierwszych pozytywnych efektów podczas walki. Mogą zadać niezorientowanym wrogom sporo ciosów zanim w ogóle zostaną zauważeni. Łowcy są nauczeni w bardzo dobrym stopniu wykorzystać teren i otoczenie w którym się aktualnie znajdują. Rozstawiają wszelkiego rodzaju pułapki, które pozwalają im zdominować swoich przeciwników. Łowcy są bardzo dobrze zorganizowanymi myśliwymi, przez co znakomicie odnajdują się w roli zwiadowców.

"Sprzeciw jest jak zagubiona strzała, która prędzej czy później zawróci. Pytanie, czy chcesz latać ze mną w tym samym ogrodzie?" - Elf Gnome

•Preferowana rola w drużynie: DPS
•Mocne strony: siła ataku, atak dystansowy, szansa na trafienie krytyczne, mobilność, szansa na unik
•Słabe strony: odporność na magię, szansa na blok lub sparowanie ciosu
•Obsługiwana broń: Two Handed Bow
•Zalecany rodzaj pancerza: Light
•Dostępność dla ras obu frakcji: wszystkie rasy
____________________________________________________________________________________________________________

Obrazek MAGE (MAG)

Magowie z całego świata poświęcają swoje życie badaniu struktur i relacji między nimi, a uniwersalnymi prawami. Zdobywają wiedzę pozwalającą operować żywiołami takimi jak woda, ogień, wiatr i ziemia. Dodatkowo mają zdolność wyczarowania zjawisk naturalnych, takich jak błyskawica i śnieżyce. W połączeniu z posiadaną przez nich wiedzą są to groźni przeciwnicy na polu bitwy.
Początkowo tylko Elfy odkryły magię, która stała się wyłącznie ich własnością. Najpotężniejszym Elfim Magiem wszech czasów był Yamalo. Jednak po upadku Elfów w okresie około milenium temu, magia została rozprzestrzeniona również wśród innych ras - nawet u ludzi. Dziś najgłębsze kroniki wiedzy można znaleźć w El Llano El Gras. Przebywa tam Opiekun Starożytnego Porządku, który cały czas pracuje nad badaniem i tworzeniem nowych czarów.

"Istotą magii i logiką wiedzy są tylko tymczasowe tajemnice. Magiczne zjawiska są wynikiem pewnych związków przyczynowych. Przeznaczenie nie gra w kości." - Arcymag Sohar Mesquite

•Preferowana rola w drużynie: DPS
•Mocne strony: moc rzucanych zaklęć, atak dystansowy, odporność na magię
•Słabe strony: obrona fizyczna, mobilność, szansa na trafienie krytyczne, szansa na unik, blok lub sparowanie ciosu przeciwnika
•Obsługiwana broń: Two Handed Staff / Two Handed Wand
•Zalecany rodzaj pancerza: Robe
•Dostępność dla ras frakcji Hieron: Habicht, Sylvan Elf, Fedayin, Mascu
•Dostępność dla ras frakcji Union: Amistad, Aqua Elf, Iblis, Siren
____________________________________________________________________________________________________________

WARLOCK (CZARODZIEJ)

Czarodzieje przywołują z innych wymiarów wsparcie w postaci demonów. Dla wielu jest to podobne do psów poruszających się swobodnie jak jedna osoba. Mimo ich małej liczebności dzięki wsparciu stają się ogromną i potężną armią. Wzywanie demonów z piekła wymiaru przynosi strach mieszkańcom ziemi. Czarodzieje są również w stanie w pełni kontrolować swoje zwierzęta, dzięki czemu za ich pośrednictwem skutecznie wykonują ataki. Czarodzieje są niepopularni wśród wielu ras ze względu na częste zdrady, co powoduje ich częste wydalanie z klanów i jednocześnie wymusza do ciągłej migracji po świecie. Do dnia dzisiejszego satanistyczne historie o Czarodziejach dochodzą nawet do dzieci, jednocześnie siejąc w ich otoczeniu strach i przerażenie.

"Jesteś w stanie zdradzić każdego oprócz diabła." - Strażnik portalu Herodion

•Preferowana rola w drużynie: DPS
•Mocne strony: moc rzucanych zaklęć, umiejętność przywoływania, odporność na magię
•Słabe strony: obrona fizyczna, mobilność, szansa na trafienie krytyczne, szansa na unik, blok lub sparowanie ciosu przeciwnika
•Obsługiwana broń: Two Handed Wand
•Zalecany rodzaj pancerza: Robe
•Dostępność dla ras frakcji Hieron: Lupus, Fedayin
•Dostępność dla ras frakcji Union: Iblis
____________________________________________________________________________________________________________

Obrazek PALADIN (PALADYN)

Paladyni są jednocześnie Wojownikami i Kapłanami. Do obrony używają broni obuchowej lub młota i tarczy. Ich wiara oraz boska magia służy uzdrawianiu i ożywianiu swoich przyjaciół. Przy tak wielu różnych talentach mogą również wzmacniać zdolności i statystyki swoich sojuszników podczas walki. Paladyni posiadają boską moc niszczenia nieumarłych i diabłów. Ich stowarzyszenie pojawiło się w świecie natychmiast po zniszczeniu Dark Ages. Jako przeciwnicy inwazyjnych zachowań zaciekle bronili świątyń i klasztorów w czasie, gdy cała cywilizacja była obarczona mrokiem. Dziś kościół jest podzielony na Raj Rycerzy Imperium, gdzie ważny jest prestiż oraz Świątynię Bractwa starającą się być częścią oddziałów elitarnych.

"Paladyni są doświadczonymi i wyszkolonymi templariuszami, którzy najpierw studiowali przez trzy lata w klasztorze, a następnie musieli znieść pięć kolejnych lat dodatkowego ciężkiego treningu. Po całym tym procesie święcenia dopiero mieli prawo do osiągnięcia tytułu paladynów. Jest to ciężka droga, która wymaga wielu lat poświęcenia."

•Preferowana rola w drużynie: Tank / Healer
•Mocne strony: zdolności wzmacniające lub leczące, odporność na magię, szansa na blok
•Słabe strony: siła ataku, szansa na unik lub sparowanie ciosu przeciwnika
•Obsługiwana broń: Mace + Shield / Hammer + Shield
•Zalecany rodzaj pancerza: Heavy / Medium
•Dostępność dla ras frakcji Hieron: Habicht, Sylvan Elf, Fedayin, Mascu
•Dostępność dla ras frakcji Union: Amistad, Aqua Elf, Iblis, Siren
____________________________________________________________________________________________________________

MYSTIC (KAPŁAN)

Początki ducha wzywającego kapłanów do ich powstania są nadal tajemnicą. Z wykorzystaniem czystej energii natury Kapłani są w stanie czasowo przywoływać duchy o różnych umiejętnościach. Duchy te mogą atakować, bronić, leczyć i zapewniać wszystkim równowagę na polu bitwy. Każdy duch ma swoje zastosowanie, stąd Kapłani dokładnie oceniają którego ducha przywołać w zależności od rodzaju sytuacji. Tradycje Kapłanów sięgają czasów sprzed istnienia wiedzy akademickiej i są znane jedynie starszym gatunkowo rasom. Systematyczna ewolucja Kapłanów rozpoczęła się za pośrednictwem technologii Elfów, choć komunikacja z duchami została opanowana przy pomocy rasy Panter. Nawet rasa Syren może obcować z duchami przyrody traktując to jako część ich wiary.

“Mistycy nie przebywają sami w lesie. Leśne niebiosa czuwają razem nad nimi.” – rzekł pewien Sylvan Elf

•Preferowana rola w drużynie: Healer
•Mocne strony: umiejętność leczenia, odporność na magię
•Słabe strony: moc rzucanych zaklęć, obrona fizyczna, mobilność, szansa na trafienie krytyczne, szansa na unik, blok lub sparowanie ciosu przeciwnika
•Obsługiwana broń: Two Handed Staff
•Zalecany rodzaj pancerza: Robe
•Dostępność dla ras frakcji Hieron: Lupus, Fedayin
•Dostępność dla ras frakcji Union: Iblis
____________________________________________________________________________________________________________

INFORMACJE OGÓLNE

•Nie można utworzyć kolejnej postaci z przeciwnej frakcji na tym samym koncie.
•Każda rasa rozpoczyna przygodę w swoim mieście.
•Każda rasa ma odpowiednik swojej rasy we frakcji przeciwnej np. Lupus (hieron) i Pantera (Union). Łączy je wiele cech wspólnych między innymi historia pochodzenia oraz wygląd.
•W grze nie istnieje coś takiego jak umiejętności rasowe, stąd nie ma żadnej różnicy w statystykach bez względu na to którą klasę przyporządkujemy danej rasie.
____________________________________________________________________________________________________________
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://www.ashesofcreation.com/register/ref/Taneroth/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Poradniki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość