Twitch

... czyli o wszystkim i o niczym ...

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku

Awatar użytkownika
Kikut
Posty: 9
Rejestracja: czwartek, 18 września 2014, 12:49
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Twitch

Post autor: Kikut » piątek, 19 września 2014, 10:52

Witam jestem nowy w gildii, ale mam do was małą prośbę. Od niedawna zacząłem bawić się, a przynajmniej próbuję zajmować się livestreamem na Twitch.tv, kiedy znajduję trochę czasu. Jak narazie nie jest to jakiś wyjątkowo popularny kanał no ale nikt nie zaczynał i nie miał na starcie 25k oglądalności. Wchodząc do IX Kohorty i logując się na TS'a, powiem szczerze przeżyłem lekki szok, a to dlatego, że już dawno nie widziałem tylu graczy online w jednym czasie. Pomyślałem sobie, że gdyby nawet co 4 osoba udostępniła gdzieś linka do mojego kanału lub weszła raz na jakiś czas zerknąć jak stawiam pierwsze kroki, bardzo by mi to pomogło. Zachęcam serdecznie do odwiedzin i z góry dzięki. Pozdrawiam.

http://www.twitch.tv/onehand_kikut

Awatar użytkownika
Togurowy
Posty: 77
Rejestracja: sobota, 9 sierpnia 2014, 20:57
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista

Re: Twitch

Post autor: Togurowy » piątek, 19 września 2014, 12:26

Ja także zapraszam na swój kanał: :P
http://www.twitch.tv/togur

Awatar użytkownika
Lalus
Posty: 23
Rejestracja: piątek, 5 września 2014, 20:54
Lokalizacja: Katowice
Gender:
Status:
Offline

Re: Twitch

Post autor: Lalus » sobota, 20 września 2014, 21:05

Też myślałem o streamowaniu... Ale powiedzcie chłopaki, potrzeba kosmicznej konfiguracji żeby udźwignąć stream i AA na raz odpalone ? Czy konieczny jest np drugi komputer?

Awatar użytkownika
Kikut
Posty: 9
Rejestracja: czwartek, 18 września 2014, 12:49
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Re: Twitch

Post autor: Kikut » niedziela, 21 września 2014, 13:18