Anime
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku
Anime
Każdy dobrze wie jak wiele wychodzi anime, tutaj proponuje by każdy opisał anime które można polecić do oglądania.
Każdy zna z pewnością Dragonball`a jest to bardzo stare już anime, szczerze mówiąc dzisiaj bym go nikomu nie polecił do oglądania ale mimo wszystko to klasyka.
Obecnie moim ulubionym anime jest Naruto oglądam go nieprzerwanie chyba od 2 albo 3 lat. Serial bardzo mi przypadł do gustu ze względu na pewną głębie i w mojej ocenie ciekawe przesłanie. Czasem trafiają się odcinki bardzo nudne, jak by na siłę kręcone ale generalnie polecam gorąco.
Dzisiaj ściągam sobie Fullmetal Alchemist - zobaczę czy warte oglądania. Także postanowiłem obejrzeć Ergo Proxy pierwsze odcinki - dam znać czy warto oglądać.
P.S. Umieram na kaca więc powyższy post może mieć mało sensu ;p
Każdy zna z pewnością Dragonball`a jest to bardzo stare już anime, szczerze mówiąc dzisiaj bym go nikomu nie polecił do oglądania ale mimo wszystko to klasyka.
Obecnie moim ulubionym anime jest Naruto oglądam go nieprzerwanie chyba od 2 albo 3 lat. Serial bardzo mi przypadł do gustu ze względu na pewną głębie i w mojej ocenie ciekawe przesłanie. Czasem trafiają się odcinki bardzo nudne, jak by na siłę kręcone ale generalnie polecam gorąco.
Dzisiaj ściągam sobie Fullmetal Alchemist - zobaczę czy warte oglądania. Także postanowiłem obejrzeć Ergo Proxy pierwsze odcinki - dam znać czy warto oglądać.
P.S. Umieram na kaca więc powyższy post może mieć mało sensu ;p
- Mezt
- Posty: 1431
- Rejestracja: wtorek, 2 września 2008, 17:40
- Medals: 9
- Lokalizacja: Lubliniec
- Gender:
- Status: Offline
Re: Anime
Też mam zamiar obejrzeć Ergo Proxy.
Temat anime jest dla mnie ciągle nowy, ilość serii czy filmów które obejrzałem jest niewielka. Ale jest kilka tytułów które zrobiły na mnie olbrzymie wrażenie.
Przede wszystkim cała seria Gits.
[img]http://img236.imageshack.us/img236/949/gitsee7.th.jpg[/img][img]http://img236.imageshack.us/images/thpix.gif[/img] [img]http://img507.imageshack.us/img507/3469/gits2si8.th.jpg[/img][img]http://img507.imageshack.us/images/thpix.gif[/img]
Ghost in the Shell i Ghost in the Shell 2 : Innocence.
Klasyka cyberpunka. Reżyser, muzyka, tematyka, zalety można długo wymieniać. Jedyn z minusów jednak jest zawiłość niektórych dialogów gdzie haiku przeplata się z cytatami z Biblii oraz filozofią wschodu.
Następnie seria Ghost in the Shell : Stand Alone Complex (1 sezon) i GitS Stand Alone Complex (2 sezon)
[img]http://img507.imageshack.us/img507/4889 ... jd6.th.jpg[/img][img]http://img507.imageshack.us/images/thpix.gif[/img] [img]http://img507.imageshack.us/img507/6750 ... qm8.th.jpg[/img][img]http://img507.imageshack.us/images/thpix.gif[/img]
Jeśli mnie pamięć nie myli to każda seria to 24 odcinki. Z odcinka na odcinek serial się rozkręca coraz bardziej, pod koniec jedyne o czym myślałem to co będzie się działo dalej. Wciaga niesamowicie. Soundtrack skomponowany przez Yoko Kano, tematyka cybernetyki, problemy społeczne Japonii, mistrzostwo świata
Rowiznięciem tej seri jest Ghost in the Shell Stand Alone Complex : Solid State Society.
[img]http://img507.imageshack.us/img507/5688 ... wq2.th.jpg[/img][img]http://img507.imageshack.us/images/thpix.gif[/img]
Kolejny film, niestety słabszy od poprzednich produkcji ale ciągle jednak warty obejrzenia.
Nie przybliżam historii całej serii ponieważ takie streszczenia bez problemu można znaleźć na wiki czy też filmwebie. Polecam każdemu kto chociaż odrobinę jest zainteresowany anime i cyberpunkiem.
Temat anime jest dla mnie ciągle nowy, ilość serii czy filmów które obejrzałem jest niewielka. Ale jest kilka tytułów które zrobiły na mnie olbrzymie wrażenie.
Przede wszystkim cała seria Gits.
[img]http://img236.imageshack.us/img236/949/gitsee7.th.jpg[/img][img]http://img236.imageshack.us/images/thpix.gif[/img] [img]http://img507.imageshack.us/img507/3469/gits2si8.th.jpg[/img][img]http://img507.imageshack.us/images/thpix.gif[/img]
Ghost in the Shell i Ghost in the Shell 2 : Innocence.
Klasyka cyberpunka. Reżyser, muzyka, tematyka, zalety można długo wymieniać. Jedyn z minusów jednak jest zawiłość niektórych dialogów gdzie haiku przeplata się z cytatami z Biblii oraz filozofią wschodu.
Następnie seria Ghost in the Shell : Stand Alone Complex (1 sezon) i GitS Stand Alone Complex (2 sezon)
[img]http://img507.imageshack.us/img507/4889 ... jd6.th.jpg[/img][img]http://img507.imageshack.us/images/thpix.gif[/img] [img]http://img507.imageshack.us/img507/6750 ... qm8.th.jpg[/img][img]http://img507.imageshack.us/images/thpix.gif[/img]
Jeśli mnie pamięć nie myli to każda seria to 24 odcinki. Z odcinka na odcinek serial się rozkręca coraz bardziej, pod koniec jedyne o czym myślałem to co będzie się działo dalej. Wciaga niesamowicie. Soundtrack skomponowany przez Yoko Kano, tematyka cybernetyki, problemy społeczne Japonii, mistrzostwo świata
Rowiznięciem tej seri jest Ghost in the Shell Stand Alone Complex : Solid State Society.
[img]http://img507.imageshack.us/img507/5688 ... wq2.th.jpg[/img][img]http://img507.imageshack.us/images/thpix.gif[/img]
Kolejny film, niestety słabszy od poprzednich produkcji ale ciągle jednak warty obejrzenia.
Nie przybliżam historii całej serii ponieważ takie streszczenia bez problemu można znaleźć na wiki czy też filmwebie. Polecam każdemu kto chociaż odrobinę jest zainteresowany anime i cyberpunkiem.
"You can run, but you'll only die tired."
―Boba Fett
―Boba Fett
Re: Anime
Tak jak ty uzależniłem się od Naruto
Ze wszystkich anime które do tej pory obejrzałem Fullmetal Alchemist jest na 1-wszym miejscu. Zajebista fabuła i humor,a zakończenie było szokujące. Do tej pory mam wszystkie odcinki na kompie.
Oglądam również Bleach(z przyzwyczajenie) - osobiście uważam ze te anime jest średni ale zależy kto co lubi.
A teraz zamierzam oglądać Claymore taki Japoński wiedźmin tyle ze po mutacji są kobiety. Jest to bardziej poważne no i niestety nie ma humoru.
Jak ktoś zna anime gdzie jest fajna fabuła a przy tym dobry humor to prosze pisać
P.S Nijel proszę nie umieraj
Ze wszystkich anime które do tej pory obejrzałem Fullmetal Alchemist jest na 1-wszym miejscu. Zajebista fabuła i humor,a zakończenie było szokujące. Do tej pory mam wszystkie odcinki na kompie.
Oglądam również Bleach(z przyzwyczajenie) - osobiście uważam ze te anime jest średni ale zależy kto co lubi.
A teraz zamierzam oglądać Claymore taki Japoński wiedźmin tyle ze po mutacji są kobiety. Jest to bardziej poważne no i niestety nie ma humoru.
Jak ktoś zna anime gdzie jest fajna fabuła a przy tym dobry humor to prosze pisać
P.S Nijel proszę nie umieraj
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Anime
Ogólnie nie przepadam za Anime, ale muszę przyznać, że parę tytułów zrobiło na mnie niegdyś wrażenie. Jednym z nich, o którym jeszcze tu nie było mowy, jest seria Berserk - produkcja starsza i ustępująca pod względem animacji wielu nowszym Anime, ale za to posiadająca niesamowity mroczny (i to naprawdę MROCZNY) klimat wyimaginowanego, feudalnego średniowiecza-renesansu (wzorowanego na europejskim) pełnego wojny, intryg oraz oczywiście szczypty fantasy. Fabuła nie jest bardzo liniowa i mamy parę wątków, które przewijają się przez serial. Do tego całość okraszona jest niezłym soundtrackiem. Jeśli ktoś jeszcze nie zna, to polecam, ale zarazem ostrzegam - to dość ponura i miejscami makabryczna opowiastka. Niestety całość jest dość krótka. Istnieje również Manga, która opowiada dalszą historię Gutsa, choć podobno jest słabsza od serialu. Tak, czy siak, zachęcam do sięgnięcia po Berserka, szczególnie fanów dark fantasy.
- Yavandir
- Posty: 1092
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 20:11
- Medals: 2
- Lokalizacja: Cork - Irleand
- Gender:
- Status: Offline
Re: Anime
Powiem tak panowie Ergo Proxy możecie oglądać w ciemno podobnie polecam Ci Nijel Full metal alchemist bardzo fajna seria z ciekawą nietuzinkową fabułą która trochę też obija się o wątki moralne (ale tylko trochę). Gits rewelacja pierwszą serię widziałem w całości oczywiście filmy pełnometrażowe również jedna z pozycji już kultowych tuż obok Akiry (jak ktoś nie widział to ma po łapach niech kupi, pożyczy cokolwiek....i obejrzy).
Ja ze swojej strony mogę polecić coś z klasyki parę zdań po krotce (nie będę się rozpisywał bo recenzję itp można znaleźć w sieci)
Evangelion - obowiązkowa pozycja dla fanów mechów i zakręconej fabuły
Serial experiment Lain - gatunek określany jako dementia (czy jakoś tak nie pamiętam szukać mi sie nie chce ) BARDZO dziwne i klimatyczne anime opisujące przyszły wirtualny świat...więcej nie napiszę bo zdradzę fabułę nie polecam czytać zadnych spoili bo sobie zmarnujecie serię. Niezbyt długie mroczne dziwne. Nie dla każdego. Krótkie 13 odcinków. Zdecydowanie jeden z moich ulubionych tytułów.
Elfen Lied - mocna brutalna rzecz dużo przemocy i krwi + hmm zdolności specjalnych. Dla widzów lubiących się czasami pobać. Nie radzę oglądać przy pociechach.
Code Geass - kolejna pozycja dla fanów mechów i walk ale nie tylko. Seria daje też czasami do myślenia. Dość nieżle skonstruowana fabularna strona tytułu. Dla widzów raczej starszych, choć czasami bywają wątki hm jak to ująć....szkolne to chyba odpowiednie określenie. Na szczęście jest ich nie wiele. Trzeba dodać że brak jest zapychaczy z tego co pamietam.
Dobra to dzis na tyle jak mi się coś przypomni to dodam. Muszę jeszcze powiedzieć że osobiście wolę anime nad którym można się zastanowić i zatrzymać na chwilę, choć jakąś dobrą parodię i komedię obejrzę z przyjemnością również. Tytułów nieoglądanych mam multum będę miał wiec mobilizację żeby zacząc oglądać i na bieżącą podrzucać co ciekawsze tytułu. Na koniec 2 małe szybkie linki przydatne mam nadzieję.
Niewielka acz treściwa baza o anime
http://azunime.net/anime/index.html
Dla ludzi mających problemy z angielskim/japońskim lub po prostu dla leniów (czyli ludzi takich jak ja )
http://animesub.info/
Aha zapomniałem o tym linku też godne uwagi tytuły
http://bcm.ert.pl/oadp/index.htm
Ja ze swojej strony mogę polecić coś z klasyki parę zdań po krotce (nie będę się rozpisywał bo recenzję itp można znaleźć w sieci)
Evangelion - obowiązkowa pozycja dla fanów mechów i zakręconej fabuły
Serial experiment Lain - gatunek określany jako dementia (czy jakoś tak nie pamiętam szukać mi sie nie chce ) BARDZO dziwne i klimatyczne anime opisujące przyszły wirtualny świat...więcej nie napiszę bo zdradzę fabułę nie polecam czytać zadnych spoili bo sobie zmarnujecie serię. Niezbyt długie mroczne dziwne. Nie dla każdego. Krótkie 13 odcinków. Zdecydowanie jeden z moich ulubionych tytułów.
Elfen Lied - mocna brutalna rzecz dużo przemocy i krwi + hmm zdolności specjalnych. Dla widzów lubiących się czasami pobać. Nie radzę oglądać przy pociechach.
Code Geass - kolejna pozycja dla fanów mechów i walk ale nie tylko. Seria daje też czasami do myślenia. Dość nieżle skonstruowana fabularna strona tytułu. Dla widzów raczej starszych, choć czasami bywają wątki hm jak to ująć....szkolne to chyba odpowiednie określenie. Na szczęście jest ich nie wiele. Trzeba dodać że brak jest zapychaczy z tego co pamietam.
Dobra to dzis na tyle jak mi się coś przypomni to dodam. Muszę jeszcze powiedzieć że osobiście wolę anime nad którym można się zastanowić i zatrzymać na chwilę, choć jakąś dobrą parodię i komedię obejrzę z przyjemnością również. Tytułów nieoglądanych mam multum będę miał wiec mobilizację żeby zacząc oglądać i na bieżącą podrzucać co ciekawsze tytułu. Na koniec 2 małe szybkie linki przydatne mam nadzieję.
Niewielka acz treściwa baza o anime
http://azunime.net/anime/index.html
Dla ludzi mających problemy z angielskim/japońskim lub po prostu dla leniów (czyli ludzi takich jak ja )
http://animesub.info/
Aha zapomniałem o tym linku też godne uwagi tytuły
http://bcm.ert.pl/oadp/index.htm
Nie ma tego złego co by na gorsze nie wyszło
Re: Anime
To tak z tego co ja ogladam/ogladalem
Naruto
Berserk - swietny krawy jak kolega powyzej powiedzial choc koniec jest zaskakujacy ;] chyba ze trzeba go odbierac jako przenosnie - dokad prowadzi taka droga
D.gray-man zabawny/troche mroczny nieobejrzalem do konca koncowka zaczyna byc interesujaca
One piece - bardzo zabawny/ grafika zalosna/zabawna ale jest swietny;] moze odstraszyc ale jeden z moich faworytow. chlopka che zostac krolem piratow , podczas swoich przygod kompletuje zaloge buduje statek odkrywa swiat/ oraz swoje nowe umiejetnosci aktualnie 375 odcinek
Bleach - Japonski dzieciak poprzez zbieg okolicznosci staje sie bogiem smierci. walczy ze zlem + ratuje innych z supernaturalnymi przyjacolmi fajne, szczegolnie ze teraz robi sie coraz ciekawiej (walka miecze/magia)
Death Note - student znajduje pamietnik boga smierci . Wystarczy wpisac imie osoby ktora ma zginac i jak by jego zyczenie sie spelnilo. Niezly dalej duzo do myslenia. Kazdy odcinek to walka z czasem i wrogiem glownego bohatera
Cowboy Bebop - Troche mechow, kosmos , duzo strzelania. Fajny humor , grupa lowcow nagrod ich historie. przygody itd.
Tenjho Tenge - bardzo ladna grafika, studenciw skzole sztuk walki walcza miedzy soba. Jeden z nich okazuje sie smokiem urodzonym wojownikiem. Troche sie zawiodlem bo skrocili to anime
Hellsing - Kategoria obowiazek! Klimat wampiry/ghoule . Smieszny a zarazem straszny ;] Nawet teraz do czasu do czasu wlaczam az slinka leci ;]
FMA - Full Metal Alchemist - wiadomo ;]
Avatar : the last air bedner- troche dziecinne ale nie najgorsze
FMP - Full metal panic - sredni + mechy, duzo strzealania lepsza jest tego komedia czyli Fumofu
Fumofu - parodia FMP!
GTO - Great Teacher Onizuka - komedia kto niewidzial polecam. Nauczyciel byly szef jednego z najpotezneijszych gangow motocyklowych w Japonii. Jego perypetie. Jak jego uczniowie/nauczyciele cha sie go pozbyc. Jak udaje mu sie wyjsc calo z opresji. Trzeba to obejrzec
Affro samurai - Podobno ma wyjsc sezon 2 tego. Dubbing Samuela L Jacksona. Murzynz affro walczacy katana ;] fajne walki / klimat /krotkie
Gunam Wing - swietny dubbing/mechy fajne walki mi sie bardzo podoba! stare ale wciaz dobre ;]
Gundam 00 - obecnie sezon 2 to co wyzej tylko w nowszej wersji srednie
Akira - film ;] niewidziales obejrzyj! majstersztyk!
Code Geass - drugi sezon teraz. Studen otrzymuje neizwykla moc / mzoe przekonac kogos by zrobil co mu sie poodba - moze sie zabic ;](tylko raz) trche mechow/ polityka itd
Black Lagoon - przygoda komedia dramat - grupa najemnikow i ich przygody nawet nawet
Golgo 13 - platny zabojca mistrz w swym fachu/ jego perypetie/misje
Hajime no ippo - jest na 5 odcinku chlopak co chce zostac bokserem. Jego trening walki wszystko opisane
History's Strongest Disciple Kenichi - szczuply/ slaby studen laduje w Dojo mistrzow sztuk wlaki . Po jakims czasie mistrzowie ucza go jak sie bronic/ cwiczyc / walczyc co on wykorzystuje do obrony . Zabawne niestety krotkie Manga siega o wiele dalej ;]
Initial D - syn sprzedawcy Tofu w jednym z najpospolitszych samochodow w japonii . 4 rozne serie/ jego wyscigi/ techniki jazdy niezle ;]
Record of lodoss war - bardzo fajne elfy / dwarfy / ludzie / gobliny / smoki / potforki. Wojna pomiedzy dwiema frakcjami niegdys przyjacielami/ kto bedize radzic swiatem ?
Czy wspanialy rycerz Parn i jego kompanii uratuja jego elfke z rak zlej Kardiss. Czy smoki zrownaja ich z ziemia ;]
Samurai Deeper Kyo historia samuraja ktory w jednej z bitw zabil 1000 wojownikow i stracil swoje cialo teraz che je odzyskac bedac w ciele medyka/ chydego slabego ;] potforki / podobne do basilisk
Samurai champloo - historia 2 samurajow i kobiety ktora szuka swego ojca wiedzac tylko jak on pachnial ;] / komedia /przygoda
Slayers - komedia / przygoda/ fantasy - czarodziejka jej dzielny rycerz przeciwko wielu wrogom /bogom itd ;] kilka sezonow
Trigun - postapokaliptyczna planeta / komedia/ przygoda/ samotny kowboj? a ktorego glowe chca 1 bildiarda jego perypetie itd
Naruto
Berserk - swietny krawy jak kolega powyzej powiedzial choc koniec jest zaskakujacy ;] chyba ze trzeba go odbierac jako przenosnie - dokad prowadzi taka droga
D.gray-man zabawny/troche mroczny nieobejrzalem do konca koncowka zaczyna byc interesujaca
One piece - bardzo zabawny/ grafika zalosna/zabawna ale jest swietny;] moze odstraszyc ale jeden z moich faworytow. chlopka che zostac krolem piratow , podczas swoich przygod kompletuje zaloge buduje statek odkrywa swiat/ oraz swoje nowe umiejetnosci aktualnie 375 odcinek
Bleach - Japonski dzieciak poprzez zbieg okolicznosci staje sie bogiem smierci. walczy ze zlem + ratuje innych z supernaturalnymi przyjacolmi fajne, szczegolnie ze teraz robi sie coraz ciekawiej (walka miecze/magia)
Death Note - student znajduje pamietnik boga smierci . Wystarczy wpisac imie osoby ktora ma zginac i jak by jego zyczenie sie spelnilo. Niezly dalej duzo do myslenia. Kazdy odcinek to walka z czasem i wrogiem glownego bohatera
Cowboy Bebop - Troche mechow, kosmos , duzo strzelania. Fajny humor , grupa lowcow nagrod ich historie. przygody itd.
Tenjho Tenge - bardzo ladna grafika, studenciw skzole sztuk walki walcza miedzy soba. Jeden z nich okazuje sie smokiem urodzonym wojownikiem. Troche sie zawiodlem bo skrocili to anime
Hellsing - Kategoria obowiazek! Klimat wampiry/ghoule . Smieszny a zarazem straszny ;] Nawet teraz do czasu do czasu wlaczam az slinka leci ;]
FMA - Full Metal Alchemist - wiadomo ;]
Avatar : the last air bedner- troche dziecinne ale nie najgorsze
FMP - Full metal panic - sredni + mechy, duzo strzealania lepsza jest tego komedia czyli Fumofu
Fumofu - parodia FMP!
GTO - Great Teacher Onizuka - komedia kto niewidzial polecam. Nauczyciel byly szef jednego z najpotezneijszych gangow motocyklowych w Japonii. Jego perypetie. Jak jego uczniowie/nauczyciele cha sie go pozbyc. Jak udaje mu sie wyjsc calo z opresji. Trzeba to obejrzec
Affro samurai - Podobno ma wyjsc sezon 2 tego. Dubbing Samuela L Jacksona. Murzynz affro walczacy katana ;] fajne walki / klimat /krotkie
Gunam Wing - swietny dubbing/mechy fajne walki mi sie bardzo podoba! stare ale wciaz dobre ;]
Gundam 00 - obecnie sezon 2 to co wyzej tylko w nowszej wersji srednie
Akira - film ;] niewidziales obejrzyj! majstersztyk!
Code Geass - drugi sezon teraz. Studen otrzymuje neizwykla moc / mzoe przekonac kogos by zrobil co mu sie poodba - moze sie zabic ;](tylko raz) trche mechow/ polityka itd
Black Lagoon - przygoda komedia dramat - grupa najemnikow i ich przygody nawet nawet
Golgo 13 - platny zabojca mistrz w swym fachu/ jego perypetie/misje
Hajime no ippo - jest na 5 odcinku chlopak co chce zostac bokserem. Jego trening walki wszystko opisane
History's Strongest Disciple Kenichi - szczuply/ slaby studen laduje w Dojo mistrzow sztuk wlaki . Po jakims czasie mistrzowie ucza go jak sie bronic/ cwiczyc / walczyc co on wykorzystuje do obrony . Zabawne niestety krotkie Manga siega o wiele dalej ;]
Initial D - syn sprzedawcy Tofu w jednym z najpospolitszych samochodow w japonii . 4 rozne serie/ jego wyscigi/ techniki jazdy niezle ;]
Record of lodoss war - bardzo fajne elfy / dwarfy / ludzie / gobliny / smoki / potforki. Wojna pomiedzy dwiema frakcjami niegdys przyjacielami/ kto bedize radzic swiatem ?
Czy wspanialy rycerz Parn i jego kompanii uratuja jego elfke z rak zlej Kardiss. Czy smoki zrownaja ich z ziemia ;]
Samurai Deeper Kyo historia samuraja ktory w jednej z bitw zabil 1000 wojownikow i stracil swoje cialo teraz che je odzyskac bedac w ciele medyka/ chydego slabego ;] potforki / podobne do basilisk
Samurai champloo - historia 2 samurajow i kobiety ktora szuka swego ojca wiedzac tylko jak on pachnial ;] / komedia /przygoda
Slayers - komedia / przygoda/ fantasy - czarodziejka jej dzielny rycerz przeciwko wielu wrogom /bogom itd ;] kilka sezonow
Trigun - postapokaliptyczna planeta / komedia/ przygoda/ samotny kowboj? a ktorego glowe chca 1 bildiarda jego perypetie itd
LO, THERE DO I SEE MY FATHER
LO, THERE DO I SEE MY MOTHER
MY SISTERS AND MY BROTHERS
LO, THERE DO I SEE MY PEOPLE
BACK TO THE BEGINNING
LO, THERE DO THEY CALL ME
AND ASK ME TO TAKE MY PLACE
IN THE HALLS OF VALHALLA
WHERE THE BRAVE MAY LIVE FOREVER
LO, THERE DO I SEE MY MOTHER
MY SISTERS AND MY BROTHERS
LO, THERE DO I SEE MY PEOPLE
BACK TO THE BEGINNING
LO, THERE DO THEY CALL ME
AND ASK ME TO TAKE MY PLACE
IN THE HALLS OF VALHALLA
WHERE THE BRAVE MAY LIVE FOREVER
Re: Anime
Przygodę z anime powinno się zacząć od Ninja Scroll, który wgniata w fotel. Film w kategorii wiekowej 18+
Następnie obowiazkowo oglądamy Vampire Hunter D.
Potem już siedzimy po uszy w Anime i możemy zanurzyć się głębiej przykładowo w świat wspominanych wcześniej Ergo Proxy. Serial ten jest za pierwszym razem trudny do zrozumienia. Autorzy jednak polecają obejźeć serię kilkakrotnie - ponoć zaczynamy zauważać coraz więcej. W wydaniu na DVD znajdują się solucje, które nieco wyjaśniają. Serial jest moim zdaniem wybitny, a opening słucham zawsze do końca (na kinie domowym brzmi przepięknie)
Nie można wymieniać za dużo bo się rozmydlę ale polecam wszystkim Cowboy Bebop. Genialna akcja, swietne teksty, powalająca na kolana muzyka. Niestety seria nie wyszła jeszcze w Polsce na DVD (chyba że coś mi umknęło).
Lubię też bardzo twórczość Hayako Myazakiego: Laputa, Nusicaa, Kiki, Spirited, Mononoke, Hauru itd...
Dla niegrzecznych chłopców lubiących przemoc i hardcore sex w dużych ilościach polecam prawie nie do zdobycia "Kite"
Następnie obowiazkowo oglądamy Vampire Hunter D.
Potem już siedzimy po uszy w Anime i możemy zanurzyć się głębiej przykładowo w świat wspominanych wcześniej Ergo Proxy. Serial ten jest za pierwszym razem trudny do zrozumienia. Autorzy jednak polecają obejźeć serię kilkakrotnie - ponoć zaczynamy zauważać coraz więcej. W wydaniu na DVD znajdują się solucje, które nieco wyjaśniają. Serial jest moim zdaniem wybitny, a opening słucham zawsze do końca (na kinie domowym brzmi przepięknie)
Nie można wymieniać za dużo bo się rozmydlę ale polecam wszystkim Cowboy Bebop. Genialna akcja, swietne teksty, powalająca na kolana muzyka. Niestety seria nie wyszła jeszcze w Polsce na DVD (chyba że coś mi umknęło).
Lubię też bardzo twórczość Hayako Myazakiego: Laputa, Nusicaa, Kiki, Spirited, Mononoke, Hauru itd...
Dla niegrzecznych chłopców lubiących przemoc i hardcore sex w dużych ilościach polecam prawie nie do zdobycia "Kite"
Re: Anime
A co z Czarodziejka z Księżyca a na powaznie to ja polecam http://anime.wbijam.pl/ u gory jest do wyboru troche anime. Z tych co ogladalem to Naruto i Bleach(teraz to ogladam a jestem na 94 odcinku) zna kazdy, polecam tez Fate Stay Night/ Zero no Tsukaima i takie dziwaczne Kanon.
Re: Anime
Templariusz-jeśli mówisz o anime Berserk to TO JEST TYLKO WSTĘP!
Koniecznie polecam ci poczytać mange(mam tego 4gb i płaczę, że nie mogę zdobyć więcej atm) Pierwszy odcinek anime Berserk jest jakiś czas po ostatnim a tak to Berserk wymiata.
Koniecznie polecam ci poczytać mange(mam tego 4gb i płaczę, że nie mogę zdobyć więcej atm) Pierwszy odcinek anime Berserk jest jakiś czas po ostatnim a tak to Berserk wymiata.
Re: Anime
Ah... Berserk...... Piekne, cudowne, swietne, glebokie (manga duzo bardziej) ahhhhh..... Cud miod i orzeszki....
Podchwitliwe pytanie (do tych co ogladali juz berserka): obejrzeliscie je do konca? do SAMEGO konca? bo 99% moich znajomych dopiero odemnie dowiedziala sie ze po napisac ostatniego epa jeszcze sie dzieje! )
Pozostajac w klimatach fantasy, ale lzejszych od berserka:
Records of Lodoss War <- swietna pozycja, szczegolnie dla ludzi lubiacych AD&D i/lub zastanawiajacych sie dlaczego postacie w Lineage 2 (czy wielu innych jp-kor koprodukcjach) wygladaja jak wygladaja i sa zwane "mangowymi".... Piekne i dosc lekkie anime dla milosnikow fantasy heroicznego.
Dla ludzi trawiacych lepiej klimaty ciezszego SF badz cyberpunka osobiscie polecam serie LAIN. Niewiele sie dzieje, za to pelne sa tresci i sporej dawki ciezszego klimatu (psychologicznie rzecz ujmujac).
Coz takich rzeczy jak Akira, GitS, NinjaScroll nawet nie powinno sie omawiac, bo juz stanowia wrecz niezbedny kanon kazdego animemaniaka i imho kazdy probojacy sie odnalezc w powazniejszym anime Sci-Fi/fantasy powinien sprobowac (oczywiscie nie zapominajac o wymienionych na poczatku )
A dla lubiaych klimaty psychodeliczne (sensu stricte) proponowalbym miniserie FLCL (FuRi CuRi)... nieby komediowe ale OSTRO zakrecone
Na koniec chcialbym naprade gleboko i serdecznie polecic jedno z najwspalniajszych (i jednoczesnie najbardziej wzruszajacych i dramatycznych) anime jakie mialem przyjemnosc ogladac:
Grave of the Fireflies (Hotaru-no Haka)...
Historia opowiedziana w rzeczywistosci, dziejaca sie fie pod koniec II wojny swiatowej w Tokio.... Lojalnie ostrzegam, film jest mocny i zawiera potezna dawke emocjonalna... (osobiscie polecam trzymac pod reka husteczki (oczywiscie "tylko i wylacznie dla kobiety u boku")...
Podchwitliwe pytanie (do tych co ogladali juz berserka): obejrzeliscie je do konca? do SAMEGO konca? bo 99% moich znajomych dopiero odemnie dowiedziala sie ze po napisac ostatniego epa jeszcze sie dzieje! )
Pozostajac w klimatach fantasy, ale lzejszych od berserka:
Records of Lodoss War <- swietna pozycja, szczegolnie dla ludzi lubiacych AD&D i/lub zastanawiajacych sie dlaczego postacie w Lineage 2 (czy wielu innych jp-kor koprodukcjach) wygladaja jak wygladaja i sa zwane "mangowymi".... Piekne i dosc lekkie anime dla milosnikow fantasy heroicznego.
Dla ludzi trawiacych lepiej klimaty ciezszego SF badz cyberpunka osobiscie polecam serie LAIN. Niewiele sie dzieje, za to pelne sa tresci i sporej dawki ciezszego klimatu (psychologicznie rzecz ujmujac).
Coz takich rzeczy jak Akira, GitS, NinjaScroll nawet nie powinno sie omawiac, bo juz stanowia wrecz niezbedny kanon kazdego animemaniaka i imho kazdy probojacy sie odnalezc w powazniejszym anime Sci-Fi/fantasy powinien sprobowac (oczywiscie nie zapominajac o wymienionych na poczatku )
A dla lubiaych klimaty psychodeliczne (sensu stricte) proponowalbym miniserie FLCL (FuRi CuRi)... nieby komediowe ale OSTRO zakrecone
Na koniec chcialbym naprade gleboko i serdecznie polecic jedno z najwspalniajszych (i jednoczesnie najbardziej wzruszajacych i dramatycznych) anime jakie mialem przyjemnosc ogladac:
Grave of the Fireflies (Hotaru-no Haka)...
Historia opowiedziana w rzeczywistosci, dziejaca sie fie pod koniec II wojny swiatowej w Tokio.... Lojalnie ostrzegam, film jest mocny i zawiera potezna dawke emocjonalna... (osobiscie polecam trzymac pod reka husteczki (oczywiscie "tylko i wylacznie dla kobiety u boku")...
Pozdrawiam
Daneth vel Eriond
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
"quid te non necaverit, certe confirmabit"
Daneth vel Eriond
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
"quid te non necaverit, certe confirmabit"
- Rillas
- Posty: 3205
- Rejestracja: czwartek, 28 sierpnia 2008, 15:57
- Medals: 14
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Anime
A gdzie komedie romantyczne? Same mroczne filmy cyberpunk, morderstwa i takie tam
Oh My Goddess! (Link) - zarówno OAV jak i 2 serie tv, + kinówka - historia niewysokiego chłopaka (trochę pierdowowatego), który niechcący dodzwonił się do Boskiego Biura Pomocy, po czym jako swoje życzenie poprosił by boginka została z nim na zawsze. Jak się łatwo domyśleć kłopotów co nie mara Akcja toczy się raczej powoli, chodź walka między boginkami z Nieba a demonami z Piekła jest widoczna i obecna, lecz lepiej jest to zarysowane w mandze. Manga liczy sobie 37 tomów i na razie końca nie widać
The Adventures of Mini-Goddess - wersja SD (super deformed), humor jest tu bardzo japoński więc czasem niezrozumiały dla reszty świata.
A jak koniecznie chcecie SF, to polecam serie Crest of the Stars (Link), Banner of the Stars I, II, i III (Link) - Space Opera, tu także akcja toczy się wolniej, nie ma tu akcji rodem z Gwiezdnych Wojen, raczej skupia się na relacjach 2 bohaterów wplątanych w wojnę między Imperium Abh a Four Nations Alliance of humankind. Chodź w Banner of the Stars ładnie (chodź niestety tylko jednostronnie) pokazane zostały plany taktyczne od najwyższego szczebla głównodowodzących, po szarych kapitanów statków kosmicznych którym te plany stają kością w gardle potem
Jak widać ja oglądam spokojne anime... Chodź z tych mocniejszych mogę polecić mange i kinówki Appleseed (Link) i Appleseed EX Machina (2 film). Z Lerdockiem to ostatnio oglądaliśmy i chyba nie narzekał.
Dobry też jest wymieniony już przez kogoś Samurai Shamploo (Link), gdzie można posłuchać sobie hip-hopu, rapu i takich tam. Z podobnych klimatów można polecić klasykę Cowboy Bebop (Link)
AH i nie należy zapominać o takich klasykach jak filmy Hayao Miyazaki, dla takich "twardzieli" jak wy wydadzą się one być może dziecinne ale niosą w sobie tak uniwersalne prawdy i przesłania, opisy problemów współczesnego świata że i starsi niejednokrotnie po obejrzeniu kontemplują przedstawione problemy Filmy m.in. takie jak: Nausicaä of the Valley of the Wind, Mój Sąsiad Totoro, Kiki's Delivery Service, Księżniczka Mononoke, Spirited Away: W krainie bogów. Być może nie są to filmy przepełnione sexem i krwią ale takie które warto obejrzeć w rodzinnym gronie (niektórzy z was mają żony i dzieci, więc polecam ).
Oh My Goddess! (Link) - zarówno OAV jak i 2 serie tv, + kinówka - historia niewysokiego chłopaka (trochę pierdowowatego), który niechcący dodzwonił się do Boskiego Biura Pomocy, po czym jako swoje życzenie poprosił by boginka została z nim na zawsze. Jak się łatwo domyśleć kłopotów co nie mara Akcja toczy się raczej powoli, chodź walka między boginkami z Nieba a demonami z Piekła jest widoczna i obecna, lecz lepiej jest to zarysowane w mandze. Manga liczy sobie 37 tomów i na razie końca nie widać
The Adventures of Mini-Goddess - wersja SD (super deformed), humor jest tu bardzo japoński więc czasem niezrozumiały dla reszty świata.
A jak koniecznie chcecie SF, to polecam serie Crest of the Stars (Link), Banner of the Stars I, II, i III (Link) - Space Opera, tu także akcja toczy się wolniej, nie ma tu akcji rodem z Gwiezdnych Wojen, raczej skupia się na relacjach 2 bohaterów wplątanych w wojnę między Imperium Abh a Four Nations Alliance of humankind. Chodź w Banner of the Stars ładnie (chodź niestety tylko jednostronnie) pokazane zostały plany taktyczne od najwyższego szczebla głównodowodzących, po szarych kapitanów statków kosmicznych którym te plany stają kością w gardle potem
Jak widać ja oglądam spokojne anime... Chodź z tych mocniejszych mogę polecić mange i kinówki Appleseed (Link) i Appleseed EX Machina (2 film). Z Lerdockiem to ostatnio oglądaliśmy i chyba nie narzekał.
Dobry też jest wymieniony już przez kogoś Samurai Shamploo (Link), gdzie można posłuchać sobie hip-hopu, rapu i takich tam. Z podobnych klimatów można polecić klasykę Cowboy Bebop (Link)
AH i nie należy zapominać o takich klasykach jak filmy Hayao Miyazaki, dla takich "twardzieli" jak wy wydadzą się one być może dziecinne ale niosą w sobie tak uniwersalne prawdy i przesłania, opisy problemów współczesnego świata że i starsi niejednokrotnie po obejrzeniu kontemplują przedstawione problemy Filmy m.in. takie jak: Nausicaä of the Valley of the Wind, Mój Sąsiad Totoro, Kiki's Delivery Service, Księżniczka Mononoke, Spirited Away: W krainie bogów. Być może nie są to filmy przepełnione sexem i krwią ale takie które warto obejrzeć w rodzinnym gronie (niektórzy z was mają żony i dzieci, więc polecam ).
Re: Anime
Schylam glowe ze skrucha, faktycznie w klimat uderzylismy dosc... patetyczny, I zgadzam sie z Toba w durzej mierze i popieram opinie o wymienionych anime (faktycznie Crest of the Stars to jedna z najlepszych historii jakie ogladalem, troche porownywalna z "Wieczna Wojna" (chodzi o sposob rozwoju bohaterow - awanse itp) z malym wyjatkiem, jesli moge polemizowac...
Chodzi mi o filmy mistrza Miyazakiego...
Otoz zgadzam sie co do wielkosci nie niezaprzeczalnego artyzmu pierwszych filmow, ale od kiedy Miayazaki przestal przykladac osobiscie palca do wyrobow swojego studia, to niestety imVho jakosc filmow spod jego bandery znaczaco sie obnizyla (gdybym byl zlosliwy to powiedzial bym, ze pan Hayo sie "zLukasil" tudziez zkomercjalizowal). Chodzi mi wlasnie serie filmow od Mononoke Hime (Ksiezniczka Mononoke)... przez Spirited Away, ta o chodzacym zamku, a na kompletnej porazce konczac: Ged - Mag z Wysp (ktore to jest nieudolna mangoizacja ksiazek Ursuli le Guin o magu z wysp, jezeli ktos zna i lubi ten cykl to szczerze radze trzymac sie z daleka od tego anime)....
Zaiste, filmy poprzedzajace ta serie sa pelne cieplego uroku i dosc glebokiego (jak na filmy dla dzieci/mlodzierzy) przeslania. Wrecz do klasyki gatunku wypadaloby zaliczyc Totoro i Nausicaa.
A wracajac do lekkich komedii to naprade szczerze polecal takie male anime w "klimatach" fantasy:
Dragon-Half - jest dosyc stare i ma tylko kolo 45 minut ale dla milosnikow japonskiego humoru i "super-deformed" po prostu must-have
Chodzi mi o filmy mistrza Miyazakiego...
Otoz zgadzam sie co do wielkosci nie niezaprzeczalnego artyzmu pierwszych filmow, ale od kiedy Miayazaki przestal przykladac osobiscie palca do wyrobow swojego studia, to niestety imVho jakosc filmow spod jego bandery znaczaco sie obnizyla (gdybym byl zlosliwy to powiedzial bym, ze pan Hayo sie "zLukasil" tudziez zkomercjalizowal). Chodzi mi wlasnie serie filmow od Mononoke Hime (Ksiezniczka Mononoke)... przez Spirited Away, ta o chodzacym zamku, a na kompletnej porazce konczac: Ged - Mag z Wysp (ktore to jest nieudolna mangoizacja ksiazek Ursuli le Guin o magu z wysp, jezeli ktos zna i lubi ten cykl to szczerze radze trzymac sie z daleka od tego anime)....
Zaiste, filmy poprzedzajace ta serie sa pelne cieplego uroku i dosc glebokiego (jak na filmy dla dzieci/mlodzierzy) przeslania. Wrecz do klasyki gatunku wypadaloby zaliczyc Totoro i Nausicaa.
A wracajac do lekkich komedii to naprade szczerze polecal takie male anime w "klimatach" fantasy:
Dragon-Half - jest dosyc stare i ma tylko kolo 45 minut ale dla milosnikow japonskiego humoru i "super-deformed" po prostu must-have
Pozdrawiam
Daneth vel Eriond
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
"quid te non necaverit, certe confirmabit"
Daneth vel Eriond
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
"quid te non necaverit, certe confirmabit"
Re: Anime
A ja tam zaczynalem od 'Sailor Moon' na Polsacie a z brata nabijalem sie ze oglada Dragonballe. Widzialem kilka odcinkow o tych super sajanach 150 levelu hehe Moj ulubiony bohater to herkules rozdzierajacy ksiazki telefoniczne.
Nie jestem jakims fanem anime ale do dzis pamietam takie filmy jak Full Metal Alchemist czy Ghost in the shell. Bardzi podobalo mi sie tez Lodoss War.
Najbardziej zas wryl mi sie w pamiec i zostawil swoje pietno 'Hellsing'. Wsiaknalem caly serial na jednej sesji. POLECAM!
Nie jestem jakims fanem anime ale do dzis pamietam takie filmy jak Full Metal Alchemist czy Ghost in the shell. Bardzi podobalo mi sie tez Lodoss War.
Najbardziej zas wryl mi sie w pamiec i zostawil swoje pietno 'Hellsing'. Wsiaknalem caly serial na jednej sesji. POLECAM!
- Rillas
- Posty: 3205
- Rejestracja: czwartek, 28 sierpnia 2008, 15:57
- Medals: 14
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Anime
Haha od tego zaczynał chyba każdy, ja swoją droga pamiętam to anime oglądane w kablówce na jakimś włoskim kanale, a potem nieśmiertelne anime na Poloni1 jak Generał Daimos, coś-o-siatkówce (chyba Pojedynek Aniołów się zwało uwielbiałam to <3) Kapitan Tsubasa i parę innych jak Gigi czy Yataman z tą zboczoną 3 Eh... czasy młodości.amnel pisze:A ja tam zaczynalem od 'Sailor Moon' na Polsacie
Re: Anime
dzis znalazlem najnowsza bo 5 czesc Hellsing OVA - wersja Japonska z napisami
LO, THERE DO I SEE MY FATHER
LO, THERE DO I SEE MY MOTHER
MY SISTERS AND MY BROTHERS
LO, THERE DO I SEE MY PEOPLE
BACK TO THE BEGINNING
LO, THERE DO THEY CALL ME
AND ASK ME TO TAKE MY PLACE
IN THE HALLS OF VALHALLA
WHERE THE BRAVE MAY LIVE FOREVER
LO, THERE DO I SEE MY MOTHER
MY SISTERS AND MY BROTHERS
LO, THERE DO I SEE MY PEOPLE
BACK TO THE BEGINNING
LO, THERE DO THEY CALL ME
AND ASK ME TO TAKE MY PLACE
IN THE HALLS OF VALHALLA
WHERE THE BRAVE MAY LIVE FOREVER
Re: Anime
Proszę napiszcie przy okazji filmy anime, ja polecam:
Akira
Final Fantasy VII: Advent Children
Final Fantasy: The Spirits Within
Zamek Hauru
... uciekł mi tytuł ale fabuła opowiadała o czarnej chorobie niszczącej ziemię w czasach średniowiecza.
Akira
Final Fantasy VII: Advent Children
Final Fantasy: The Spirits Within
Zamek Hauru
... uciekł mi tytuł ale fabuła opowiadała o czarnej chorobie niszczącej ziemię w czasach średniowiecza.
Re: Anime
Temat przez ponad trzy lata czekał aż ktoś go odkopie ^^ Mam nadzieję, że teraz trafi na podatniejszy grunt. Ostatnio nie bardzo mam co oglądać więc może coś polecicie. Z mojej strony:
Monster - Opowieść detektywistyczna. Podobna do filmu Ścigany z Fordem. Polecam ze względu na fabułę i ciekawe przesłanie.
Claymore - Kobiety, walka mieczami i ciekawy świat. Polecam choć zakończenie torchę rozczarowuję.
Gundam Seed - Mechy, walka z rasizmem i trochę filozoficznych rozważań.
Shigurui - Przepiękne graficznie anime o samurajach. Polecam ze względu na klimat i dziwne acz przyjemne uczucie po zakończeniu serii.
Monster - Opowieść detektywistyczna. Podobna do filmu Ścigany z Fordem. Polecam ze względu na fabułę i ciekawe przesłanie.
Claymore - Kobiety, walka mieczami i ciekawy świat. Polecam choć zakończenie torchę rozczarowuję.
Gundam Seed - Mechy, walka z rasizmem i trochę filozoficznych rozważań.
Shigurui - Przepiękne graficznie anime o samurajach. Polecam ze względu na klimat i dziwne acz przyjemne uczucie po zakończeniu serii.
- Acfiel
- Posty: 715
- Rejestracja: wtorek, 19 kwietnia 2011, 19:14
- Lokalizacja: Poznań/Zielona Góra
- Status: Offline
Re: Anime
Xellos pisze: Shigurui - Przepiękne graficznie anime o samurajach. Polecam ze względu na klimat i dziwne acz przyjemne uczucie po zakończeniu serii.
jestem obecnie w trakcie oglądania (chyba 10 epek)trzeba powiedziec, że dość specyficzna produkcja
z mojej srtony muszę polecić Another. Horrorek najnowszej produkcji, który zbiera świetne recenzje. Posępny klimat tła, na to nałożone wyraziste postacie, klimat anime to jak dla mnie połączenie Higurashi no nako i Silent Hill. Świetna, budująca nastrój muzyka no i fabuła, która może zaskoczyć.
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Anime
Anime oglądam od dawna, ale największe wrażenie zrobiły na mnie:
Noir, Ghost in the Shell (filmy i seriale), Rurouni Kenshin (OAV), Neon Genesis Evangelion
Oczywiście było tego więcej
Noir, Ghost in the Shell (filmy i seriale), Rurouni Kenshin (OAV), Neon Genesis Evangelion
Oczywiście było tego więcej
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Anime
Kenshin OAV dzieje się przez serialem i ma dużo bardziej mroczny i emocjonalny klimat (oraz kreskę)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
Re: Anime
Jak fajnie ze sa ludzie wsrod IX co kochaja Anime . Do wszystkich tytulow, co sie tu pojawily dodalbym :
Texhnolyze - cyberpunk
Gilgamesh - jezeli podobalo ci sie Ergo Proxy i Texhnolyze, troche stare bo z 2003r
Fate Zero - prequel do Fate Stay Night
Texhnolyze - cyberpunk
Gilgamesh - jezeli podobalo ci sie Ergo Proxy i Texhnolyze, troche stare bo z 2003r
Fate Zero - prequel do Fate Stay Night
Re: Anime
Texhnolyze widziałem ale jakoś nie wyryło mi się w pamięci zbytnio. Będę musiał sobie przypomnieć to anime.
Fate/StayNight - Seria może nie wybitna ale do obejrzenia. Szczególnie pojedynek Archera zapada w pamięć. Na bazie tego Anime powstał też film który jest hmm... alternatywną wersją serialu pt. Fate/StayNight Unlimited Blade Works. Polecam zobaczyć.
Co do Fate Zero dobrnąłem gdzieś do 10 epizodu i czekam aż cała seria będzie gotowa. Jakoś oglądanie tego z odstępami mi nie pasowało.
Myślę, że w Kohorcie jest sporo osób lubiących anime. Ostatnio taki offtop znalazłem w dziale rekrutacyjnym ale temat już był zamknięty.
Fate/StayNight - Seria może nie wybitna ale do obejrzenia. Szczególnie pojedynek Archera zapada w pamięć. Na bazie tego Anime powstał też film który jest hmm... alternatywną wersją serialu pt. Fate/StayNight Unlimited Blade Works. Polecam zobaczyć.
Co do Fate Zero dobrnąłem gdzieś do 10 epizodu i czekam aż cała seria będzie gotowa. Jakoś oglądanie tego z odstępami mi nie pasowało.
Myślę, że w Kohorcie jest sporo osób lubiących anime. Ostatnio taki offtop znalazłem w dziale rekrutacyjnym ale temat już był zamknięty.
Re: Anime
Xellos pisze:Fate/StayNight - Seria może nie wybitna ale do obejrzenia.
anime takie se, za to Visual Novel jest zaj... genialne, polecam wszystkim
Xellos pisze:Na bazie tego Anime powstał też film który jest hmm... alternatywną wersją serialu pt. Fate/StayNight Unlimited Blade Works. Polecam zobaczyć.
film powstał na bazie jednej z trzech dróg które prowadza przez wersje oryginalną czyli visual novel fate/stay night. Samo anime jest miksem wszystkich trzech.
Jak ktoś lubi klimaty FSN i ogólnie type moon (tsukihime, melty blood itp) to musi zobaczyć Carnival Phantasm (oh my, Lancer died again ).
A niezależnie od tego to polecam moją ulubioną serię - Bakemonogatari oraz jej sequel który leci w tym sezonie - Nisemonogatari - obydwa tytuły doskonałe pod każdym względem, co do bakemonogatari to radzę oglądać wersje z blu-ray od AME, jest to studio shaft którego wszystkie wyroby są o niebo lepsze na blue rayach, do tego anime to silnie opiera się na dialogach które najlepiej przełożyli gg a poskładali do kupy AME w ostatnim wydaniu (powinno być na bakabt, za streamowanie tego zabije [nie ma ani jednego porządnego streama tego, a polskie napisy wołają o pomstę do nieba])
Następna seria zdecydowanie warta polecenia to Ga-Rei Zero - tutaj drobna uwaga, bo wiele ludzi przestaje oglądać po pierwszych odcinkach gdy wszyscy giną - oglądajcie dalej, na prawdę.
teraz może coś starszego czyli moja ulubiona komedia - serie Full Metal Panic (zwłaszcza sezon drugi - Full Metal Panic: Fummoffu?), pierwszy i trzeci sezon to takie raczej anime o mecha ale sezon drugi nie ma z tym zbyt wiele wspólnego i jest najlepszą komedią z jaką kiedykolwiek się zetknąłem.
z nowszych serii wysokiego poziomu polecam jeszcze zdecydowanie następujące tytuły:
-Katanagatari - 12 odcinków po godzinie każdy, dziwna kreska ale świetnie się ogląda
-Mawaru Penguindrum - Anime z ciekawą kreską i głębszym przesłaniem
-Mahou Shoujo Madoka Magica - nie dajcie się zwieść tytułowi, to nie ma nic wspólnego z anime o małych dziewczynkach walczacych ze złem w słodki sposób
Zasadniczo polecać mógłbym znaaacznie więcej ale jak na razie to wystarczy jakby co to zapraszam do sekcji tera na mumble ^^
- Odene
- Posty: 776
- Rejestracja: poniedziałek, 16 listopada 2009, 00:32
- Medals: 5
- Lokalizacja: Łódź
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Anime
Ostatnimi czasy z Anime które oglądałem z czystym sumieniem mogę polecić Air. Z pozoru lekkie Anime, ładna kreska, przyjemny sound track.
Sielankowa historia przeradza się w dość dobrze przemyślany dramat który chwyta za serce, polecam
http://myanimelist.net/animelist/Odene
Jak ktoś ciekaw jakieś serii która oglądałem to śmiało pytać
@edit:
Rewelacja. No i ten rewelacyjny sound track!
Sielankowa historia przeradza się w dość dobrze przemyślany dramat który chwyta za serce, polecam
http://myanimelist.net/animelist/Odene
Jak ktoś ciekaw jakieś serii która oglądałem to śmiało pytać
@edit:
To jedno z tych anime które naprawdę MIŁO mnie zaskoczyło.Kamlotton pisze: -Mahou Shoujo Madoka Magica - nie dajcie się zwieść tytułowi, to nie ma nic wspólnego z anime o małych dziewczynkach walczacych ze złem w słodki sposób
Rewelacja. No i ten rewelacyjny sound track!
Ostatnio zmieniony czwartek, 16 lutego 2012, 15:24 przez Odene, łącznie zmieniany 1 raz.
Ashes of Creation
My mind is my power, My power is my mind...
When uncorrupted by other elements, my mind is my pure power.
https://www.youtube.com/user/Odene5
My mind is my power, My power is my mind...
When uncorrupted by other elements, my mind is my pure power.
https://www.youtube.com/user/Odene5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości