Life is Feudal
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku
Life is Feudal
Witam panowie z IX Kohorty i wszystkich pozostałych
Widzę że lubicie naprawdę różne typy gier MMO także chciałbym zaprezentować wam nadchodzącą grę "Life is Feudal". To doskonały Sandboxowy MMORPG z ogromną ilością różnych funkcji typowych dla gier takich jak Ultima, Wurm, Mortal, Minecraft, Mount & Blade, ogromny świat gdzie terraforming jest nieograniczony tak samo jak budowanie. System walki bazowany jest na Mount & Blade, jest to naprawdę wyjątkowa gra i wkrótce wejdzie w fazę pierwszej zamkniętej alphy, także macie szansę się załapać.
Możecie o tej grze krótko przeczytać na mmorpg.com (tam was znalazłem); http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/631
A na koniec macie promo video:
http://www.youtube.com/watch?v=JxHOjZLRxAg
I oczywiście oficjalna strona internetowa (wymagana znajomość angielskiego): http://www.lifeisfeudal.com
No i to tyle na ten temat, jeżeli lubicie poczucie wolności to wielka przygoda czeka na was w Life is Feudal.
Liczę na to że dołączycie jako gildia do tej społeczności, tak czy inaczej życzę Wesołych Świąt wszystkim Pozdrawiam!
Widzę że lubicie naprawdę różne typy gier MMO także chciałbym zaprezentować wam nadchodzącą grę "Life is Feudal". To doskonały Sandboxowy MMORPG z ogromną ilością różnych funkcji typowych dla gier takich jak Ultima, Wurm, Mortal, Minecraft, Mount & Blade, ogromny świat gdzie terraforming jest nieograniczony tak samo jak budowanie. System walki bazowany jest na Mount & Blade, jest to naprawdę wyjątkowa gra i wkrótce wejdzie w fazę pierwszej zamkniętej alphy, także macie szansę się załapać.
Możecie o tej grze krótko przeczytać na mmorpg.com (tam was znalazłem); http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/631
A na koniec macie promo video:
http://www.youtube.com/watch?v=JxHOjZLRxAg
I oczywiście oficjalna strona internetowa (wymagana znajomość angielskiego): http://www.lifeisfeudal.com
No i to tyle na ten temat, jeżeli lubicie poczucie wolności to wielka przygoda czeka na was w Life is Feudal.
Liczę na to że dołączycie jako gildia do tej społeczności, tak czy inaczej życzę Wesołych Świąt wszystkim Pozdrawiam!
Re: Life is Feudal
Nie ma nikogo zainteresowanego tym tytułem? Nikt tutaj nie lubi tego typu gier? Jestem mocno zaskoczony, bo widząc podpis 'gildia dojrzałych graczy' byłem pewien, że posypie się mnóstwo odpowiedzi, gdyż jest to zdecydowanie gra dla dojrzałych graczy, nieco hardkorowych można powiedzieć bo nie jest to gra casualowa...
Tak czy inaczej, miło by było zobaczyć jakieś zainteresowanie gdyż jest to naprawdę niesamowity projekt.
Tak czy inaczej, miło by było zobaczyć jakieś zainteresowanie gdyż jest to naprawdę niesamowity projekt.
Re: Life is Feudal
Ja osobiscie mam zamiar wyprobowac ten tytuł gdy bedzie szerzej dostepny. Poki co cierpliwie i spokojnie czekam. Po wielu nieudanych mmo przestalem sie juz po prostu hypowac, ale zycze devsom powodzenia bo pogralbym w cos co ma posmak starej dobrej Ultimy
Ostatnio zmieniony wtorek, 24 grudnia 2013, 10:16 przez Sungam, łącznie zmieniany 1 raz.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Life is Feudal
Mi to po filmikach raczej minecrafta przypomina, jak będzie jakiś konkretny gameplay to będzie można myśleć na poważnie o grze.
- Driam
- Posty: 2897
- Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 21:25
- Lokalizacja: Aberdeen/Łódź
- Gender:
- Status: Offline
Re: Life is Feudal
Sęk w tym, że już raczej nigdy nie poznamy gry która miała by ten posmak Bo sukces Ultimy to nie był, wbrew pozorom, full loot, open PvP czy craft tylko fakt że wszystko to było spięte regułami ustalanymi i pilnowanymi przez "bogów". A niestety współcześni devsi myślą, że wystarczy dać pierwszą część żeby to było UO. Ale niestety nie będzie...Sungam pisze:[...]ale zycze devsom powodzenia bo pogralbym w cos co ma posmak starej dobrej Ultimy
-
- Posty: 752
- Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
- Medals: 4
- Lokalizacja: Gdańsk
- Gender:
- Status: Offline
Re: Life is Feudal
ja obserwuje ten projekt i trzymam kciuki.Grałem w wurma i brakowało mi w nim właśnie tego co ma mieć ta gra,ale pożyjemy zobaczymy
-
- Posty: 31
- Rejestracja: sobota, 14 grudnia 2013, 20:01
- Gender:
- Status: Offline
Re: Life is Feudal
dla mnie wyglada bardzo ciekawie. Free builid, open world, open hardcore pvp - czuje ze bedzie dobra gierka
PS: Grafika to nie wszystko
PS: Grafika to nie wszystko
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Life is Feudal
Właśnie wczoraj przeglądałem wszystkie informacje na temat tego, żeby coś skomentować, ale już troche dyskusja ruszyła.
Ogólnie jako połączenie m&b + minecrafta ok, ale to raczej przyciągnie głównie casuali niestety.
Więcej statystyk które możemy stracić, jeżeli nie robimy danych rzeczy jak: jedzenie, spanie, trenowanie kondycji itd itd.
Być może dwa tryby gry (casual i hardcore) były by bardziej odpowiednie, ale na ten moment jest przygotowywana z targetem na graczy hc i mechanikami dla casuali - to nie wypali w ogóle wg mnie. Casuale się szybko zniechęcą, a hc nie będą widzieli żadnego wyzwania i progressu.
Bardzo podoba mi się rozwinięty system polityki który ma być. Boję się, że to może nie wypalić dokładnie tak jak twórcy by sobie tego życzyli, ale jest to krok w dobrym kierunku. Wojny pomiedzy państwami, zajmowanie terenu, przejmowanie surowców itd - świetna sprawa.
Grafikę w tym momencie mam szczerze gdzieś - wystarczy mi poziom Mount and Blade. System teraformingu jest fajny - ale jedno zastrzeżenie, stamina powinna dosłownie znikać, współczynniki przemęczenia itd - niech to będzie wyzwaniem, aby coś przerobić i dostosować do siebie, albo niech to wymaga dużych nakładów surowców.
Czekam cały czas na streamy/filmy z walk PVP i GVG. Wszystko prezentuje się fajnie, ale czy testowane już były jakiekolwiek walki 10vs10 chociaż? Smuci troche fakt, że przez budżet będą odciągane w czasie (o ile w ogóle powstaną) postaci NPC itd - imo, walki, kiedy w zależności od np pewnych umiejętności, moglibyśmy dorzucić jakiegoś NPCa który walczył by po naszej stronie, uczyniły by je bardziej epickim (cały czas porównuję do M&B ale mam nadzieję że to własnię będzie M&B MMO z elementami mechanik craft i survival).
Czekam na feedback i postępy. Na ten moment nie widzę sensu uczestnictwa w "alfie" a raczej pre-alfie - niewiele można zrobić i szybko by wylądowała taka gra w koszu. Wprowadzenie modułu PVP do testowania + szybki craft przedmiotów itd - można by było już coś testować i słać feedback. Nie sądzę, żeby znalazło się tu wielu chętnych do testowania samego minecrafta
Ogólnie jako połączenie m&b + minecrafta ok, ale to raczej przyciągnie głównie casuali niestety.
Więcej statystyk które możemy stracić, jeżeli nie robimy danych rzeczy jak: jedzenie, spanie, trenowanie kondycji itd itd.
Być może dwa tryby gry (casual i hardcore) były by bardziej odpowiednie, ale na ten moment jest przygotowywana z targetem na graczy hc i mechanikami dla casuali - to nie wypali w ogóle wg mnie. Casuale się szybko zniechęcą, a hc nie będą widzieli żadnego wyzwania i progressu.
Bardzo podoba mi się rozwinięty system polityki który ma być. Boję się, że to może nie wypalić dokładnie tak jak twórcy by sobie tego życzyli, ale jest to krok w dobrym kierunku. Wojny pomiedzy państwami, zajmowanie terenu, przejmowanie surowców itd - świetna sprawa.
Grafikę w tym momencie mam szczerze gdzieś - wystarczy mi poziom Mount and Blade. System teraformingu jest fajny - ale jedno zastrzeżenie, stamina powinna dosłownie znikać, współczynniki przemęczenia itd - niech to będzie wyzwaniem, aby coś przerobić i dostosować do siebie, albo niech to wymaga dużych nakładów surowców.
Czekam cały czas na streamy/filmy z walk PVP i GVG. Wszystko prezentuje się fajnie, ale czy testowane już były jakiekolwiek walki 10vs10 chociaż? Smuci troche fakt, że przez budżet będą odciągane w czasie (o ile w ogóle powstaną) postaci NPC itd - imo, walki, kiedy w zależności od np pewnych umiejętności, moglibyśmy dorzucić jakiegoś NPCa który walczył by po naszej stronie, uczyniły by je bardziej epickim (cały czas porównuję do M&B ale mam nadzieję że to własnię będzie M&B MMO z elementami mechanik craft i survival).
Czekam na feedback i postępy. Na ten moment nie widzę sensu uczestnictwa w "alfie" a raczej pre-alfie - niewiele można zrobić i szybko by wylądowała taka gra w koszu. Wprowadzenie modułu PVP do testowania + szybki craft przedmiotów itd - można by było już coś testować i słać feedback. Nie sądzę, żeby znalazło się tu wielu chętnych do testowania samego minecrafta
Re: Life is Feudal
Masz 2godzinny stream na kanale youtube, gdzie główny deweloper wyjaśnia mechanikę poszczególnych elementów gry, przynajmniej tych które są już w większości sprawne.Gebbeth pisze:Mi to po filmikach raczej minecrafta przypomina, jak będzie jakiś konkretny gameplay to będzie można myśleć na poważnie o grze.
Polecałbym by przynajmniej lider/liderzy spróbowali się tam dostać i ocenić samodzielnie czy ta gra spełni wasze wymogi i czy będziecie w to grać, z resztą będzie można też publikować filmy z rozgrywki, także nie tylko będziecie mogli to ocenić ale i także streamować rozgrywkę np. na twitchu. Oczywiście możecie też czekać i obserwować 'zza szyby', ale nie będzie to jednak to samo co samemu przetestować elementy gry. No ale to zależy od was, jeszcze parę miesięcy i zobaczycie jak to wygląda od środka.Ragneurs pisze:Czekam na feedback i postępy. Na ten moment nie widzę sensu uczestnictwa w "alfie" a raczej pre-alfie - niewiele można zrobić i szybko by wylądowała taka gra w koszu. Wprowadzenie modułu PVP do testowania + szybki craft przedmiotów itd - można by było już coś testować i słać feedback. Nie sądzę, żeby znalazło się tu wielu chętnych do testowania samego minecrafta
Chciałbym również wspomnieć, że gdzieś za około miesiąc, może mniej pojawi się kolejny 'developer stream' pokazujący walkę, sporo ludzi na to czeka.
-
- Posty: 752
- Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
- Medals: 4
- Lokalizacja: Gdańsk
- Gender:
- Status: Offline
Re: Life is Feudal
Ta gra to kompletnie nie jest żaden minecraft , a jak ktoś tak twierdzi to kompletnie nie wie o czym ta gra jest, a raczej czym ma być.
jak ktoś grał w wurma online to wie co można się spodziewać po grze , bo to taki wurm na sterydach głównie graficznych.
Obie gry mogą mieć zajebistą grywalność jeśli poszły by/pójdą w odpowiednim kierunku.
Na wurma to już chyba za późno , a ta druga gra ma przed sobą przyszłość.
Lądujesz w świecie gdzie wszystko możesz robić rozwijając odpowiednie skill , nie da się być samo wystarczalnym jeśli chce się rozwijać , ta gra nastawiona na wspólne działanie i wtedy dopiero mozna jako społeczność coś osiągnąć.
Gra daje sporo możliwości od eksploracji mapy po różnego rodzaje zawody itp.
Więc trzymam mocno kciuki.
jak ktoś grał w wurma online to wie co można się spodziewać po grze , bo to taki wurm na sterydach głównie graficznych.
Obie gry mogą mieć zajebistą grywalność jeśli poszły by/pójdą w odpowiednim kierunku.
Na wurma to już chyba za późno , a ta druga gra ma przed sobą przyszłość.
Lądujesz w świecie gdzie wszystko możesz robić rozwijając odpowiednie skill , nie da się być samo wystarczalnym jeśli chce się rozwijać , ta gra nastawiona na wspólne działanie i wtedy dopiero mozna jako społeczność coś osiągnąć.
Gra daje sporo możliwości od eksploracji mapy po różnego rodzaje zawody itp.
Więc trzymam mocno kciuki.
Re: Life is Feudal
Byly takie dwie gry o podobnej koncepcji rozwijania i budowania spolecznosci - Heaven & Heart oraz obecnie tworzona Salem. Tygodniami trwalo zalozenie i zbudowanie wlasnej osady, minusem jednak z jednego punktu widzenia byl system open pvp i permadeath gdzie w ciagu jednej nocy tracilo sie owa osade na rzecz "sasiadow". Z drugiej strony dodawalo to dreszczyk emocji
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
- Bjorn
- Posty: 3466
- Rejestracja: niedziela, 4 października 2009, 17:50
- Medals: 37
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
- Gender:
- Status: Offline
Re: Life is Feudal
Filmik z Devsem i jego pieknym akcentem rodem z placu czerwonego
http://www.youtube.com/watch?v=6SikSIRHSGI
http://www.youtube.com/watch?v=6SikSIRHSGI
Re: Life is Feudal
Cóż jest to filmik w którym Bobik wyjaśnia mechanikę gry i pokazuje działające elementy, odpowiada również na pytania ludzi, którzy akurat oglądali ten stream, bo to jest nagranie z Twitcha, sam nie mogłem go oglądać na żywo, bo ścinało jak cholera. No i fakt, gość ma dosyć charakterystyczny akcent, no nie ma się co czepiać, to w końcu rodowity Rosjanin.Bjorn pisze:Filmik z Devsem i jego pieknym akcentem rodem z placu czerwonego
http://www.youtube.com/watch?v=6SikSIRHSGI
Re: Life is Feudal
Arrakis09 coraz bardziej zaczynasz przekonywać mnie do tej gierki:)
Re: Life is Feudal
No to wrzuć z 20 czy tam 30 euro Bobikowi i myślę, że masz zagwarantowaną wejściówkę do zamkniętej alphy, będziesz mieć okazję samemu sprawdzić tą grę podczas wszystkich zamkniętych alpha i beta testów i zaprezentować ją reszcie 9 Kohorty. Z tego co wiem na razie zbyt wielu ludzi tam nie wpłaciło, chyba góra z 20, także w tej topce 100 donatorów na bank będziesz.Gerdhard pisze:Arrakis09 coraz bardziej zaczynasz przekonywać mnie do tej gierki:)
Naprawdę warto, myślę że taki powiew świeżości się przyda, deweloperzy starają się dopicować grę do tego stopnia, żeby uniknąć żmudnego grindowania i innych pierdół, które nudzą graczy. Tutaj jest tyle różnych rzeczy do roboty, że gracz nie będzie się nudzić, ostatnio się dowiedziałem (mowa o PvP), że członkowie gildii będą mogli sobie trenować i podnosić skille podczas walk czymś w rodzaju mieczy do treningu, które zadają minimalne obrażenia, to samo tyczy systemu formacji, także wewnątrz murów gildii można sobie trenować i przygotować się do walki, jest to moim zdaniem naprawdę świetne.
Re: Life is Feudal
Kolejny projekt daj pieniądze na Alfę:)
Gerd lepiej daj mi 20 euro a ja będę trzymał kciuki aby gra wyszła;
Sry za offa ale ta fala pre sponsoringu zaczyna mnie przerażać
A co do samej gry , przy obecnych zapowiedziach i premierach - jakby to powiedzieć, ciężko będzie temu tytułowi wypłynąć na powierzchnię.
pozdrawaim,
off topowe rage na pw jak coś lub osobny Topic
Gerd lepiej daj mi 20 euro a ja będę trzymał kciuki aby gra wyszła;
Sry za offa ale ta fala pre sponsoringu zaczyna mnie przerażać
A co do samej gry , przy obecnych zapowiedziach i premierach - jakby to powiedzieć, ciężko będzie temu tytułowi wypłynąć na powierzchnię.
pozdrawaim,
off topowe rage na pw jak coś lub osobny Topic
Soldiers Never Die, They Just Go To The Hell to Regroup.
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
Re: Life is Feudal
Wolfheart nie wiem czy zauważyłeś, ale wiele udanych produkcji w ostatnim czasie bazuje na crowdfundingu, poza tym nie tylko za kasę można się dostać do alfy, są inne sposoby wspierania projektu i zazwyczaj Ci, co na koncie mają braki wybierają właśnie tą lżejszą dla portfela opcję.
Poza tym co z tymi zapowiedziami i premierami? 85% wychodzących gier to gnioty, które nudzą się po paru godzinach, dotyczy to gier sieciowych i singleplayerów bo twórcy idą śladem EA i tworzą nic nie warty szit dla casuali by zebrać jak największe plony zielonych.
Ten projekt jest pewnym odświeżeniem dla fanów gier takich jak Darkfall, Ultima, M&W i tym podobnych a zaimplementowane funkcje i systemy w tej grze stanowczo wyróżniają ją na tle innych, w zasadzie casuale nie znajdą tu miejsca, jest to jednocześnie dobre i złe, ponieważ właśnie jedyne czego tutaj brakuje to większego grona zainteresowanych, bo prawda niestety jest taka, że o tej grze wie bardzo niewiele osób, ale to się zmieni w momencie napływu letsplayów z zamkniętej alfy i myślę, że nawet sceptycznie podchodzący do tej gry gracze załapią chętkę, by wziąć udział w rozgrywce.
Jest to nieco hardkorowa gra dla faktycznie dojrzałych umysłów i raczej stawia się tutaj na współpracę, bo jak ktoś gdzieś wspomniał samemu trudno będzie coś osiągnąć, choć na szczęście biorąc pod uwagę fakt, że można w każdej chwili zrobić respec to na dłuższą metę, powtarzam na dłuższą metę gracz może być samowystarczalny lub przynajmniej najlepszy w danej profesji, wtedy ma możliwość sprzedawać lepsze przedmioty za lepszą cenę i skupywać to co potrzebuje.
Jeżeli preferujecie oglądać tą grę zza okna, to też można, ale myślę, że co poniektórzy z was będą wtedy żałować i wyczekiwać na otwartą betę. Ale to tylko moje zdanie, moje spekulacje na ten temat, ja osobiście nie mogę się doczekać bo długie lata szukałem czegoś takiego i wierzę, że ten projekt odniesie sukces.
Poza tym co z tymi zapowiedziami i premierami? 85% wychodzących gier to gnioty, które nudzą się po paru godzinach, dotyczy to gier sieciowych i singleplayerów bo twórcy idą śladem EA i tworzą nic nie warty szit dla casuali by zebrać jak największe plony zielonych.
Ten projekt jest pewnym odświeżeniem dla fanów gier takich jak Darkfall, Ultima, M&W i tym podobnych a zaimplementowane funkcje i systemy w tej grze stanowczo wyróżniają ją na tle innych, w zasadzie casuale nie znajdą tu miejsca, jest to jednocześnie dobre i złe, ponieważ właśnie jedyne czego tutaj brakuje to większego grona zainteresowanych, bo prawda niestety jest taka, że o tej grze wie bardzo niewiele osób, ale to się zmieni w momencie napływu letsplayów z zamkniętej alfy i myślę, że nawet sceptycznie podchodzący do tej gry gracze załapią chętkę, by wziąć udział w rozgrywce.
Jest to nieco hardkorowa gra dla faktycznie dojrzałych umysłów i raczej stawia się tutaj na współpracę, bo jak ktoś gdzieś wspomniał samemu trudno będzie coś osiągnąć, choć na szczęście biorąc pod uwagę fakt, że można w każdej chwili zrobić respec to na dłuższą metę, powtarzam na dłuższą metę gracz może być samowystarczalny lub przynajmniej najlepszy w danej profesji, wtedy ma możliwość sprzedawać lepsze przedmioty za lepszą cenę i skupywać to co potrzebuje.
Jeżeli preferujecie oglądać tą grę zza okna, to też można, ale myślę, że co poniektórzy z was będą wtedy żałować i wyczekiwać na otwartą betę. Ale to tylko moje zdanie, moje spekulacje na ten temat, ja osobiście nie mogę się doczekać bo długie lata szukałem czegoś takiego i wierzę, że ten projekt odniesie sukces.
Re: Life is Feudal
Maly offtop:
Teraz nie mowimy juz "dla casuali" bo to obraza.... hmm casuali Obecnie mowi się "gra jest dostosowana do szerokiego grona odbiorcow".
*end of offtop*
Dla mnie kazda gra w ktorej moge sobie zrobic wlasna kopalnie ma mnie kupionego z miejsca. Nie wiem czemu tak jest bo wszak jo nie slazak ale tak jest
Teraz nie mowimy juz "dla casuali" bo to obraza.... hmm casuali Obecnie mowi się "gra jest dostosowana do szerokiego grona odbiorcow".
*end of offtop*
Dla mnie kazda gra w ktorej moge sobie zrobic wlasna kopalnie ma mnie kupionego z miejsca. Nie wiem czemu tak jest bo wszak jo nie slazak ale tak jest
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
Re: Life is Feudal
Sungam, nie ma w tym nic obraźliwego, casual z ang. 'luźny' 'niezobowiązujący', czyli dosłowny opis tego grona graczy, i faktem jest że tacy nie znajdą tu miejsca bo albo wkurzy ich fakt, że ciężko jest coś osiągnąć, a nawet jeśli się uda to można to stracić, tacy wolą gry typu WoW i inne gdzie głównym priorytetem są raidy i zbieranie legendarnych itemów.
Ja generalnie szukałem takiej gry jak ta przez długie lata, wiesz, takiej która oferuje faktyczną wolność i możliwość robienia co się chce i jak się chce, dlatego teraz czekam niecierpliwie na nią, i jeżeli nie uda się wam dostać do alphy to pewnie kiedy wystartuje to będę tutaj publikować letsplaye z gry, żebyście mogli zobaczyć jak wygląda od środka.
Ja generalnie szukałem takiej gry jak ta przez długie lata, wiesz, takiej która oferuje faktyczną wolność i możliwość robienia co się chce i jak się chce, dlatego teraz czekam niecierpliwie na nią, i jeżeli nie uda się wam dostać do alphy to pewnie kiedy wystartuje to będę tutaj publikować letsplaye z gry, żebyście mogli zobaczyć jak wygląda od środka.
Re: Life is Feudal
Arrakis09 takich idei pomysłów było wiele, a ja nie kojarzę szczęśliwego zakończenia tych wspaniałych opowieści.
Z przyjemnością popatrzymy jak gra się tworzy, może nawet zagramy w nią w roku około 2016, ja liczę, że do tego czasu wreszcie wyjdzie około 10 gier, które zbierały pieniążki kilka lat temu i mówiły o rewolucji.
Można by godzinami rozmawiać o istocie gier, o graczach casual i pro/hard itd. Jednak trzymajmy się faktów. Zaprezentowałeś pomysł gry oraz filmik, gdzie nie widać niczego co by nie było w różnych grach 5 lat temu, a sama grafika wygląda jak w grach 10 lat temu.
Fakt jest taki, że gra nie powstanie najwcześniej za 2-3 lati. Tylko na tym forum śledzimy kilka gier w fazie alfa, o rewolucyjnym, nowatorskim podejściu do wszystkiego, więc trzymajmy się topicu
Powodzenia z grą i proszę informuj nam jak się rozwija
Z przyjemnością popatrzymy jak gra się tworzy, może nawet zagramy w nią w roku około 2016, ja liczę, że do tego czasu wreszcie wyjdzie około 10 gier, które zbierały pieniążki kilka lat temu i mówiły o rewolucji.
Można by godzinami rozmawiać o istocie gier, o graczach casual i pro/hard itd. Jednak trzymajmy się faktów. Zaprezentowałeś pomysł gry oraz filmik, gdzie nie widać niczego co by nie było w różnych grach 5 lat temu, a sama grafika wygląda jak w grach 10 lat temu.
Fakt jest taki, że gra nie powstanie najwcześniej za 2-3 lati. Tylko na tym forum śledzimy kilka gier w fazie alfa, o rewolucyjnym, nowatorskim podejściu do wszystkiego, więc trzymajmy się topicu
Powodzenia z grą i proszę informuj nam jak się rozwija
Re: Life is Feudal
Nijel, grę tego typu z lepszą grafiką (pewnie oczekujesz czegoś na bazie CryEngine3) zobaczysz najprędzej za 4-5 lat kiedy silniki graficzne będą na tyle potężne, żeby udźwignąć sandboxową grę, gdzie można przeryć cały kontynent wzdłuż i wszerz i dodatkowo go zabudować.
Poza tym grafika to nie wszystko, a jeżeli uważasz, że fantastyczna grafika definiuje grę to zapraszam do tytułu takiego jak Gothic, co prawda inny gatunek ale faktem jest, że mimo wieku, a jest to gra naprawdę klasyczna obok takich tytułów jak Diablo II czy Neverwinter to wciąż jest na czasie i wciąż ludzie w to grają i tworzą nowe dodatki.
Co do jednej rzeczy masz rację, są tu rzeczy które widać było w innych grach, z tym że są tu elementy z naprawdę wielu gier, znajdziesz tutaj elementy Mount & Blade, podstawy systemu walki, elementy z Ultimy i Minecrafta, nieograniczona budowa, w zasadzie absolutna swoboda gracza pod właściwie każdym względem, fanatycy gier takich jak UO, DFO, Mortal i tym podobnych znajdą tu swoje miejsce.
No i na koniec, otwarta beta jest zaplanowana mniej więcej na czwarty kwartał 2014 roku z tego co pamiętam, zatem Twoje prognozy, że gra wyjdzie za 3 lata są nieco chybione Czasami lubię takich pesymistów, potem można z uśmiechem obserwować jak im szczena opada
Poza tym grafika to nie wszystko, a jeżeli uważasz, że fantastyczna grafika definiuje grę to zapraszam do tytułu takiego jak Gothic, co prawda inny gatunek ale faktem jest, że mimo wieku, a jest to gra naprawdę klasyczna obok takich tytułów jak Diablo II czy Neverwinter to wciąż jest na czasie i wciąż ludzie w to grają i tworzą nowe dodatki.
Co do jednej rzeczy masz rację, są tu rzeczy które widać było w innych grach, z tym że są tu elementy z naprawdę wielu gier, znajdziesz tutaj elementy Mount & Blade, podstawy systemu walki, elementy z Ultimy i Minecrafta, nieograniczona budowa, w zasadzie absolutna swoboda gracza pod właściwie każdym względem, fanatycy gier takich jak UO, DFO, Mortal i tym podobnych znajdą tu swoje miejsce.
No i na koniec, otwarta beta jest zaplanowana mniej więcej na czwarty kwartał 2014 roku z tego co pamiętam, zatem Twoje prognozy, że gra wyjdzie za 3 lata są nieco chybione Czasami lubię takich pesymistów, potem można z uśmiechem obserwować jak im szczena opada
Re: Life is Feudal
Założenia ładne.
Tak ładne, że wiara, że to się uda graniczy z naiwnością, ale obserwować i dopingować można.
Na wiele bym się w każdym razie nie nastawiał.
Ot po prostu kolejny tytuł z pomysłem i potencjałem bez możliwości finansowych do ich realizacji w "ludzkim" czasie.
Tak ładne, że wiara, że to się uda graniczy z naiwnością, ale obserwować i dopingować można.
Na wiele bym się w każdym razie nie nastawiał.
Ot po prostu kolejny tytuł z pomysłem i potencjałem bez możliwości finansowych do ich realizacji w "ludzkim" czasie.
- Driam
- Posty: 2897
- Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 21:25
- Lokalizacja: Aberdeen/Łódź
- Gender:
- Status: Offline
Re: Life is Feudal
No i w tym właśnie tkwi cały problem, że żadna gra w której gracze mają absolutną swobodę nie skończyła dobrze. Dlaczego? Ano dlatego że tak gdzie nie ma nadzoru w momencie pojawiają się haki, boty i exploity, które zabiły DFO i MO. Ultima utrzymywała się bardzo długo ale głównie na prywatnych serwerach ze średnim online, na których graczy pilnowali GMi i popujące okienka. Ale i tak Razor rządził.Arrakis09 pisze:[...] w zasadzie absolutna swoboda gracza pod właściwie każdym względem, fanatycy gier takich jak UO, DFO, Mortal i tym podobnych znajdą tu swoje miejsce.
Oczywiście nie mam zamiaru dyskredytować tej gry czy Twojego zapału. Mam tylko nadzieję, że twórcom uda się zebrać wystarczające środki na dokończenie projektu w rozsądnym terminie i unikną błędów poprzedników
No i oczywiście czekam na dalsze relacje z realizacji tego projektu
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Life is Feudal
Ja właśnie zupełnie nie rozumiem gier gdzie możesz wszystko "przekopać i zabudować". Tzn, że co ja mam tam robić? Gra bez wyraźnego celu odpycha mnie praktycznie od razu. Jak ktoś powie mi, że mogę zbudować sobie domek i to jest takie super i jeszcze mam za to zapłacić 50 zł miesięcznie to go wyśmieję
Ja chcę mieć ramy! Chce wylevelować postać od zero do maks levelu, chce zabijać bossy w grupie co najmniej 10 osób. To jest mój styl gry i rozrywki.
Wracając na ziemie i do obecnego tytułu - plany, marzenia można mieć, tylko kto za to zapłaci. Kolejny kickstarter, bez absolutnie żadnej gwarancji. Beta w 4 kwartale 2014? Jeszcze chyba mi się nie zdarzyło zobaczyć gry mmo, która by takiego terminu (podanego na rok w przód, bez gwarancji jakiegokolwiek finansowania) dotrzymała.
Ja chcę mieć ramy! Chce wylevelować postać od zero do maks levelu, chce zabijać bossy w grupie co najmniej 10 osób. To jest mój styl gry i rozrywki.
Wracając na ziemie i do obecnego tytułu - plany, marzenia można mieć, tylko kto za to zapłaci. Kolejny kickstarter, bez absolutnie żadnej gwarancji. Beta w 4 kwartale 2014? Jeszcze chyba mi się nie zdarzyło zobaczyć gry mmo, która by takiego terminu (podanego na rok w przód, bez gwarancji jakiegokolwiek finansowania) dotrzymała.
- Mexiss
- Posty: 1480
- Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2013, 20:05
- Medals: 2
- Lokalizacja: Gdynia/Rumia
- Gender:
- Status: Offline
Re: Life is Feudal
Mówi to Raid Leader w SWTOR... grupy 8 osobowejTsura pisze: Ja chcę mieć ramy! Chce wylevelować postać od zero do maks levelu, chce zabijać bossy w grupie co najmniej 10 osób. To jest mój styl gry i rozrywki.
Ultima miała niepowtarzalny klimat właśnie przez serwery prywatne, gdzie ludzie się znali i toczyli wojny między gildiami. Do tego GMowie byli istotną częścią gry. Kształtowanie świata poprzez poczynania graczy (np spopielona ziemia po wielkiej bitwie) było czymś co robiło wspaniały klimat. Nie wyobrażam sobie czegoś takiego na skalę serwerów dla 10k osób. Zrobiłby się jeden wielki śmietnik, a trolle by miały własny plac zabaw
Ostatnio zmieniony niedziela, 29 grudnia 2013, 18:29 przez Mexiss, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości