Klasy postaci i system skilli.
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Klasy postaci i system skilli.
Nie ma tutaj zaskoczenia. Są stare klasy postaci trochę inaczej nazwane.
[yt][/yt]
[yt][/yt]
[yt][/yt]
[yt][/yt]
[yt][/yt]
[yt][/yt]
[yt][/yt]
[yt][/yt]
[yt][/yt]
[yt][/yt]
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Klasy postaci i system skilli.
Ktoś EE ma zamiar grać? Z racji tego, że pewnie będe odstawał trochę, to cały czas myślę o bufferze - zawsze jest szansa załapać się do lepszego party.
Pytanie tylko, czy nie będzie zaraz 80% EE i każdy będzie party sępił, bo ją musowo trzeba wycarrować (no chyba, że coś się zmieni). Z drugiej strony też mam AE - tutaj pytanie jak z finansami, ale to pewnie na closed będzie wiadomo - tak czy tak na start robię Elfa, w zależności od tego jak będzie wyglądać grupa grających uderzę w jedną, albo drugą stronę.
Pytanie tylko, czy nie będzie zaraz 80% EE i każdy będzie party sępił, bo ją musowo trzeba wycarrować (no chyba, że coś się zmieni). Z drugiej strony też mam AE - tutaj pytanie jak z finansami, ale to pewnie na closed będzie wiadomo - tak czy tak na start robię Elfa, w zależności od tego jak będzie wyglądać grupa grających uderzę w jedną, albo drugą stronę.
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Klasy postaci i system skilli.
No właśnie nie wiem, czy w ogóle jest EE tutaj. Jak oglądam gameplaye to same AE.
edit
Q: WEBZEN announced 4 main classes for MU LEGEND at the recent game reveal. Is it safe to say that in party play, the “holy trinity” of tank, DPS, and heal is still in effect in the game?
A: 4 classes are all set to be suitable for solo playing when playing mass battle in Hack & Slash and users will able to enjoy it. Also for role-playing in party play or in tougher dungeons, they each have unique roles. By using and customizing skills and changing item settings, players can create their own unique characters.
Take the Dark Lord as an example, by using a two-hand weapon, damage can be increased to fulfil tghe role of a powerful DPS. They can also equip a magic weapon which has a healing skill, hence they can act as a tanker and passive healer.
There are epic dungeons for the high level players, with extreme difficulty. They are recommended for 5-player parties, and each individual role will be very important. So in MU LEGEND, there are no direct rules for each class to be fixed as tanker / dealer / healer, but it is highly depend on how player raise their character (item, professional skill, skill style) that will set their class.
edit2
Q: What classes are there in MU Legend?
Developer: Right now, there are only 4 classes, namely, Dark Lord, Blader, Whisperer and War Mage. Although there are very few classes to choose from, each class can equip different types of weapons to perform differently in game which makes them very versatile. The Dark Lord may appear as a tanker role but it can also take on as a support role and even as a crowd control role due to its massive AOE skills. Moving on, the Blader is a DPS class with disable skills such as stun, knockback. Whisperer is somehow similar to the archer class in MU Online, having the highest range and fulfilling as a DPS role. War Mage is a combination of mage and assassin class. Equipping a staff will allow players to unleash long range spells to damage enemies while equipping dagger or one-handed sword allow players to deal close range attacks to enemies.
Q: How do we determine the different roles (Tank, DPS, and Support) according to the classes?
Developer: We have abolished the traditional determination of roles according to classes. All classes have a minimum level of DPS but require players to interchange their classes’ ability to define their role. For example, Dark Lord can change its ability to fit into a tanker role or a healer role. In addition, max levelled players will get to challenge end game dungeon with minimum of 5 players in a party. It requires players’ high level of coordination and teamwork to allocate each and everyone’s role perfectly in order to complete the dungeon. As of now, there are 7 skills for each class which differs in solo mode, party mode and PVP mode.
Wynika z tego, że będzie trochę jak w GW2/Albionie, gdzie itemy mają duży wpływ na rolę postaci w party
edit
Q: WEBZEN announced 4 main classes for MU LEGEND at the recent game reveal. Is it safe to say that in party play, the “holy trinity” of tank, DPS, and heal is still in effect in the game?
A: 4 classes are all set to be suitable for solo playing when playing mass battle in Hack & Slash and users will able to enjoy it. Also for role-playing in party play or in tougher dungeons, they each have unique roles. By using and customizing skills and changing item settings, players can create their own unique characters.
Take the Dark Lord as an example, by using a two-hand weapon, damage can be increased to fulfil tghe role of a powerful DPS. They can also equip a magic weapon which has a healing skill, hence they can act as a tanker and passive healer.
There are epic dungeons for the high level players, with extreme difficulty. They are recommended for 5-player parties, and each individual role will be very important. So in MU LEGEND, there are no direct rules for each class to be fixed as tanker / dealer / healer, but it is highly depend on how player raise their character (item, professional skill, skill style) that will set their class.
edit2
Q: What classes are there in MU Legend?
Developer: Right now, there are only 4 classes, namely, Dark Lord, Blader, Whisperer and War Mage. Although there are very few classes to choose from, each class can equip different types of weapons to perform differently in game which makes them very versatile. The Dark Lord may appear as a tanker role but it can also take on as a support role and even as a crowd control role due to its massive AOE skills. Moving on, the Blader is a DPS class with disable skills such as stun, knockback. Whisperer is somehow similar to the archer class in MU Online, having the highest range and fulfilling as a DPS role. War Mage is a combination of mage and assassin class. Equipping a staff will allow players to unleash long range spells to damage enemies while equipping dagger or one-handed sword allow players to deal close range attacks to enemies.
Q: How do we determine the different roles (Tank, DPS, and Support) according to the classes?
Developer: We have abolished the traditional determination of roles according to classes. All classes have a minimum level of DPS but require players to interchange their classes’ ability to define their role. For example, Dark Lord can change its ability to fit into a tanker role or a healer role. In addition, max levelled players will get to challenge end game dungeon with minimum of 5 players in a party. It requires players’ high level of coordination and teamwork to allocate each and everyone’s role perfectly in order to complete the dungeon. As of now, there are 7 skills for each class which differs in solo mode, party mode and PVP mode.
Wynika z tego, że będzie trochę jak w GW2/Albionie, gdzie itemy mają duży wpływ na rolę postaci w party
Re: Klasy postaci i system skilli.
Krótkie pytanko:
będzie klasa dla healer'a?
będzie klasa dla healer'a?
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Klasy postaci i system skilli.
EE była healerem w oryginalnym MU.
Jako takiego healera tutaj nie ma - to jest takie diablo z dodatkami, kazda postac musi robic dpsy.
EE pakowała wszystko jak sama nazwa mówi w Energie - to zwiększało siłę jej skilli (buff do ataku, buff do obrony, heal i wszystkie skille dpsujące miały zamiast np 200% zwiększony normalny atak to o 250 czy nawet 300%). Problem z graniem EE solo był taki, że przez to że pakowała wszystko w Energię, nie mogła założyć mocnych setów dpsowych, czy tez mieć wbite w agile'a który zwiększał jej podstawowe obrażenia. Za to jako bufferka idealnie się nia grało, bo jej skille zwiększały basic atak, od które postaci inne używające skillów dostawały jeszcze dodatkowy bonus, buff do defa często zapewniał jedyny element survi (zamiast po 150 od mobka, przy 1k życia dostawaliśmy po 10-20).
Zapomniałem dodać - że solo dało się grać EE - mogła ona przyzywać z orba minona do pomocy, który ulepszony jej buffami bił nie najgorzej, problemem było mimo wszystko AI tego minona (robił co chciał), no i tego że efektywność takiego expienia nie była topowa.
Jako takiego healera tutaj nie ma - to jest takie diablo z dodatkami, kazda postac musi robic dpsy.
EE pakowała wszystko jak sama nazwa mówi w Energie - to zwiększało siłę jej skilli (buff do ataku, buff do obrony, heal i wszystkie skille dpsujące miały zamiast np 200% zwiększony normalny atak to o 250 czy nawet 300%). Problem z graniem EE solo był taki, że przez to że pakowała wszystko w Energię, nie mogła założyć mocnych setów dpsowych, czy tez mieć wbite w agile'a który zwiększał jej podstawowe obrażenia. Za to jako bufferka idealnie się nia grało, bo jej skille zwiększały basic atak, od które postaci inne używające skillów dostawały jeszcze dodatkowy bonus, buff do defa często zapewniał jedyny element survi (zamiast po 150 od mobka, przy 1k życia dostawaliśmy po 10-20).
Zapomniałem dodać - że solo dało się grać EE - mogła ona przyzywać z orba minona do pomocy, który ulepszony jej buffami bił nie najgorzej, problemem było mimo wszystko AI tego minona (robił co chciał), no i tego że efektywność takiego expienia nie była topowa.
- Alice Madness
- Posty: 275
- Rejestracja: piątek, 26 czerwca 2015, 11:48
- Medals: 3
- Gender:
- Status: Offline
Re: Klasy postaci i system skilli.
Przecież Gebbeth napisał wyżej np Dark Lord może leczyć w MU Legend zależnie od dodanych skili i noszonego rodzaju broni będzie można robić inne bulidy praktycznie każdej klasy. Jednak mimo wszystko każda postać jest dpsem. Jednak jak dokładnie to będzie wyglądało trzeba chyba poczekać do 25, ale teoretycznie do niektórych dungeonow powinno się mieć klasy które, potrafią tankowac suportowac i dpsowac. Przynajmniej tak wynika z tego co tam jest napisane.
Re: Klasy postaci i system skilli.
Dopóki nie zobaczymy wszystkich skilli i możliwości rozwoju postaci nie uda się ustalić roli jaką może odegrać dana postać w "party". Z tego co widziałem skilli jest dużo wiecej w porównaniu do MU Online. Gra się ściąga, porobie mały reaserch może uda się coś rozkminić. Ja raczej napewno z sentymentu bedę robił "Wizza" więc zawsze suporta przygarne (o ile będzie możliwe zrobienie takiego czystego suporta)
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Klasy postaci i system skilli.
Ja testuję Dark Lorda w tanku/supporcie. I jak na razie wygląda to fajnie. Będzie się nim dobrze tankować bo ma skille ściągające, a jako support też będzie się nim dobrze grało, bo ma sporo buffów na party i dwa leczące.
- Slothar
- Posty: 689
- Rejestracja: czwartek, 20 października 2011, 10:53
- Medals: 26
- Lokalizacja: Katowice
- Gender:
- Status: Offline
Re: Klasy postaci i system skilli.
Też na razie będę testował Dark Lorda ale pod względem supporta bardziej.
"Using no way as way having no limitation as limitation" Bruce Lee
Re: Klasy postaci i system skilli.
Szkoda, że nie ma klasy krasnoludzkiej do wyboru
Soldiers Never Die, They Just Go To The Hell to Regroup.
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Klasy postaci i system skilli.
Ephasizer
[yt][/yt]
[yt][/yt]
- Alice Madness
- Posty: 275
- Rejestracja: piątek, 26 czerwca 2015, 11:48
- Medals: 3
- Gender:
- Status: Offline
Re: Klasy postaci i system skilli.
Niestety z prologu ciężko coś wywnioskować ale ogólnie dość mocno przypomina whispera. Jak u nas wyjdzie to prawdopodobnie sobie sprawdzę. Jednak jako pierwsza postać raczej na pewno pójdzie whisper.
Re: Klasy postaci i system skilli.
Dokładnie, spodziewałem się czegoś więcej, ale pewnie na jakiś konkretny gameplay przyjdzie nam jeszcze poczekać. Ja napewno też sprawdze, moze gdyby wyszła odrazu to nawet rozważam nią grać, ale raczej nie ma co liczyć.Alice Madness pisze:Niestety z prologu ciężko coś wywnioskować ale ogólnie dość mocno przypomina whispera. Jak u nas wyjdzie to prawdopodobnie sobie sprawdzę. Jednak jako pierwsza postać raczej na pewno pójdzie whisper.
- Alice Madness
- Posty: 275
- Rejestracja: piątek, 26 czerwca 2015, 11:48
- Medals: 3
- Gender:
- Status: Offline
Re: Klasy postaci i system skilli.
Z tego co pisali to u nas wyjdzie ta postać dopiero po jakimś czasie od open bety pewnie z 2 miesiące.
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Klasy postaci i system skilli.
Mhm jak tak patrzę, to na Korei wraz z dodaniem skilli na 65 Dark Lord to lepszy healer niż wcześniej. W kartach dostaje pasywa leczącego 1% z hp DL całe party, tylko nie ma napisane co ile. Też lepszy dps, bo dostaje buffa dla party "Ataki pobliskich członków drużyny 20% Prędkość poruszania się 30% Szybkość ataku 20% Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 5%" tylko nie wiem na ile, bo też nie napisane.
- Maurycy
- Posty: 3538
- Rejestracja: środa, 19 maja 2010, 11:00
- Medals: 28
- Lokalizacja: Wrocław
- Gender:
- Status: Offline
Klasy postaci i system skilli.
od wczoraj można grac nową klasą Emphasizer (Zaklinaczka)
Powstał też nowy serwer gdzie wszyscy wystartowali od 1lvl - Axiol
Powstał też nowy serwer gdzie wszyscy wystartowali od 1lvl - Axiol
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości