Strona 5 z 7

Crowfall

: sobota, 10 lutego 2018, 19:12
autor: Gwalch
Grałem trochę ostatnio w 5.4 i choć muszę przyznać, że gra idzie do przodu, to jednak do bety chyba jednak jest dalej niż myślałem. Sporo bugów i niedoróbek nadal (zwłaszcza jeśli chodzi o walkę). Myślałem, że beta zacznie się na wiosnę, ale sądzę, że jednak prędzej terminem będzie lato.

Crowfall

: czwartek, 15 marca 2018, 09:16
autor: Gwalch

Crowfall

: niedziela, 18 marca 2018, 12:58
autor: Gwalch
Ziz jest wprawdzie fanboyem Ashes of Creation ;), ale nie da się ukryć, że problem jest.


Crowfall

: niedziela, 18 marca 2018, 17:41
autor: Odene
Lol.. Serio paskudnie przemyślane..

Crowfall

: niedziela, 1 kwietnia 2018, 08:54
autor: Zemsta Pomorza
Chęć zagrania jakoś ze mnie uleciała :/

Crowfall

: niedziela, 1 kwietnia 2018, 11:06
autor: Gwalch
Zemsta Pomorza pisze:
niedziela, 1 kwietnia 2018, 08:54
Chęć zagrania jakoś ze mnie uleciała :/
Zobaczymy, jaki progress zrobią w następnych miesiącach. Być może złamią się, bo wielu ludzi uważa, że soft launch ze szkoleniem pasywnym bez resetu to słaby pomysł. Na razie wszystko jest nadal płynne.

Crowfall

: niedziela, 1 kwietnia 2018, 13:26
autor: Zemsta Pomorza
Mało kto chce być na starcie od razu z tyłu o kilka miesięcy xD

Crowfall

: niedziela, 1 kwietnia 2018, 15:30
autor: Wąski
Co do Crowfallu to mam pewne przemyślenia...Moim zdaniem świadomie chcą się nachapać na hype i celowo wprowadzają takie rozwiązania p2w. To co proponują to, już zupełnie inna liga, azjackie mmorpg pewnie czują się zawstydzone pazernościa na kase. Oni wporwadzali enchannty, przedmioty, boosty czy samą walute które mogło się kupować za $ lub spędzić godziny na farmie. Crowfall oferuje tytuł b2p z takim premium, że bez niego nie ma co gry włącząć, czyli jest to klasyczny p2p. A nie oszukujmy się, raczej nie będzie tego warty (i producenci też o tym więdzą). Mogę się mylić i mam nadzieję, że sie mylę bo czekam na jakieś nieazjatyckie mmorpg warte chociaż kilku miesięcy gry.

Crowfall

: poniedziałek, 2 kwietnia 2018, 20:22
autor: Odene
Zemsta Pomorza pisze:
niedziela, 1 kwietnia 2018, 08:54
Chęć zagrania jakoś ze mnie uleciała :/
Mam bardzo podobnie. Obserwuję już grę bardziej z ciekawości niż z chęci gry.
Całą nadzieję pokładam w CU który jak tak dalej pójdzie to wyjdzie w 2020r, da funu na 3 miesiące i koniec.. D:

Btw. ktoś wie ile będzie kosztowała gra już po "soft lunchu (chyba że to już od teraz się liczy?..) oraz jaki będzie miesięczny koszt?
Domyślam się że nie ma cennika ale pewnie ktoś już jakieś estymacje poczynił?

Crowfall

: poniedziałek, 2 kwietnia 2018, 21:10
autor: Gwalch
Panowie, na razie postarajmy się unikać podejścia "gloom and doom". Jeszcze raz powtarzam: na razie nie wiadomo, kiedy rozpocznie się soft launch, ani w jakim trybie/stanie gra koniec końców wyjdzie. Ja osobiście zakładam, że jeśli gra ma jakiś abonament, to będę za nią płacił, a jeśli funkcjonuje w dwu trybach (B2P i P2P), to ten pierwszy będzie skutkował jakimiś obostrzeniami. Czy jest to idealne rozwiązanie? Nie, ale popatrzcie w jakim świecie żyjemy -- praktycznie KAŻDE MMO obecnie ma jakieś rozwiązania monetyzacyjne. Jeśli komuś się to nie podoba, rozumiem, ale może poza faktycznie Camelot Unchained, można zapomnieć, że producenci wydadzą MMO, które nie będzie próbowało w jakiś sposób wyciągnąć z nas dodatkowo pieniądze.

Co do samego problemu, cytuję:
"HOW MANY SKILLS CAN I TRAIN AT ONCE?
A standard Crowfall account may train one general and one class skill concurrently at any time. A Crowfall account that has VIP status (through the use of a VIP ticket that was purchased, gifted or traded) may train one general and three different class skills at any time. (See below for a description of ‘general’ versus ‘class’ skills.)

Please note that you have to spread the three skills across three different classes; you cannot train multiple skills in the same class skill tree at one time. The reason for this limitation is to ensure that VIP status offers more options versus non-VIP, but not more power. VIP members do not get an advantage in general skills, but they DO have the benefits of having more variety in the classes they can readily play."
TL;DR: nie można 3 razy szybciej szkolić jednej postaci, za to można rozwijać 3 postacie naraz. Taką przewagę daję VIP (czyli abonament) i prawdę mówiąc nie jest to nic innego od tego, co np. mamy w Albion Online, gdzie praktycznie wszyscy tego VIP-a, czy tam abo wykupili, bo inaczej po prostu się odstawało.

Czy jest to problem? Tak, ale też umówmy się, prawie każde MMO opiera się na starej zasadzie "się gra, się ma". Czy ktoś kto zaczął wcześniej będzie miał więcej? Teoretycznie tak, bo pasywnie może rozwijać swoją postać przez dłuższy czas, ale znów, wystarczy, żeby rozwinął COKOLWIEK nieoptymalnie, a nie będzie mógł tego cofnąć. Może oczywiście założyć nową postać, ale tak może zrobić każdy.

Crowfall

: wtorek, 3 kwietnia 2018, 10:54
autor: Bruner
IMHO: najlepszy model to miesieczny abonament + sklepik w grze gdzie mozna kupic tylko gadget'y typu ubrania, ktore nie maja wplywu na sama gre (poza aspektami wizualnymi).

btw: wiadomo kiedy beda jakies testy beta?

Drugie pytanie, przy probie rejestracji dostaje komunikat:
"×Agreements have not been configured to be required or available during registration and therefore should not be included in the registration call"
i tyle, nie ma mozliwosci stworzenia konta ;/

Crowfall

: wtorek, 3 kwietnia 2018, 11:34
autor: Gwalch
Bruner pisze:
wtorek, 3 kwietnia 2018, 10:54

btw: wiadomo kiedy beda jakies testy beta?
Miały być w połowie roku, ale dam znać, jak tylko się coś ruszy. Na razie nadal to jest alpha.
Drugie pytanie, przy probie rejestracji dostaje komunikat:
"×Agreements have not been configured to be required or available during registration and therefore should not be included in the registration call"
i tyle, nie ma mozliwosci stworzenia konta ;/
Pogrzebię i zobaczę, czy ktoś miał już taki problem. Wątpię, żeby im nie działała rejestracja i tego nikt nie zgłosił. Obstawiam, że jakaś wartość, którą używasz podczas rejestracji nie jest akceptowana (polskie ogonki, polska skrzynka mailowa), albo nie wypełniłeś wszystkich pól. Może spróbuj też na innej przeglądarce?

Crowfall

: wtorek, 3 kwietnia 2018, 12:55
autor: Bruner
Dzieki Gwalchu, pomoc juz nie potrzebna. Na lapku roboczym cos mi nie dzialalo, udalo sie na kompie domowym.
Gwalch pisze:
wtorek, 3 kwietnia 2018, 11:34
Bruner pisze:
wtorek, 3 kwietnia 2018, 10:54

btw: wiadomo kiedy beda jakies testy beta?
Miały być w połowie roku, ale dam znać, jak tylko się coś ruszy. Na razie nadal to jest alpha.
Drugie pytanie, przy probie rejestracji dostaje komunikat:
"×Agreements have not been configured to be required or available during registration and therefore should not be included in the registration call"
i tyle, nie ma mozliwosci stworzenia konta ;/
Pogrzebię i zobaczę, czy ktoś miał już taki problem. Wątpię, żeby im nie działała rejestracja i tego nikt nie zgłosił. Obstawiam, że jakaś wartość, którą używasz podczas rejestracji nie jest akceptowana (polskie ogonki, polska skrzynka mailowa), albo nie wypełniłeś wszystkich pól. Może spróbuj też na innej przeglądarce?

Crowfall

: czwartek, 5 kwietnia 2018, 22:08
autor: Gwalch
Parę nowości w wersji 5.5.:


Crowfall

: czwartek, 24 maja 2018, 20:51
autor: Gwalch


Weszło 5.6. Głównie kwestie związane z Eternal Kingdoms, UI i rozdzawaniem skilli. Plus nowa mapa. Wszystko na plus, ale wciąż wolno to idzie. Połowa roku na horyzoncie, bety nie widać, nie mówiąc o soft launchu.

Crowfall

: piątek, 15 czerwca 2018, 22:02
autor: Gwalch
Pojawiło się środróczne podsumowanie od devsów: https://crowfall.com/en/news/articles/f ... oint-2018/

Wśród zwyczajowego poklepywania się po plecach, to co najważniejsze:
(...) we continue to find that systems aren’t quite where they need to be and we continue to slow down development to go back and fix things that you don’t like. (...) As a result, I think it’s clear that our soft launch is not going to happen by the end of the year.
Czyli nici z nawet tego "soft launchu" w tym roku. Beta ma zacząć się na jesieni, ale pożyjemy-zobaczymy.

Crowfall

: piątek, 29 czerwca 2018, 00:41
autor: Gwalch
Artykuł nt. upływu czasu w grze, czyli tzw. pór roku i związanego z nim "głodu".

https://crowfall.com/en/news/articles/b ... he-hunger/

Crowfall

: sobota, 14 lipca 2018, 01:07
autor: Gwalch
Parę nowych tutoriali:












Crowfall

: wtorek, 31 lipca 2018, 18:29
autor: Gwalch


Patch 5.7 wprowadza:

- cykl dnia i nocy (+upływ czasu),
- rasę Stoneborn i kobiecą wersję rasy Half-Giant,
- nowe moby: wilki, jelenie i dzikie koty (wszystkie nocą przepoczwarzają się w gorsze bestie),
- kryształy Głodu (Hunger), które będą rozsiewać zimę,
- pory roku (sezony) z buffami i debuffami,
- zmiany w aktach posiadania (do budowy w EK).

Crowfall

: wtorek, 28 sierpnia 2018, 20:15
autor: Gwalch
Parę nowych "demówek". Pierwsza pokazuje bohaterów w akcji, druga prezentuje Eternal Kingdoms wybudowane przez graczy (tu niestety widać, ile kto chciał gotówki wydać, bo większość budynków jest do kupienia za real kasę i niedostępna w żaden inny sposób):



Crowfall

: wtorek, 20 listopada 2018, 20:01
autor: Gwalch
System talentów:


Crowfall

: niedziela, 2 grudnia 2018, 21:45
autor: Odene
Ulala, mocne :O
Mają już datę startu ?

Crowfall

: niedziela, 2 grudnia 2018, 22:35
autor: Gwalch
Odene pisze:
niedziela, 2 grudnia 2018, 21:45
Ulala, mocne :O
Mają już datę startu ?
Obrazek

Crowfall

: czwartek, 3 stycznia 2019, 16:52
autor: Gwalch
Gdyby ktoś chciał zobaczyć, jak wyglądają obecnie siege:


Crowfall

: piątek, 18 stycznia 2019, 15:22
autor: Odene
Nie dzieje się dużo na ekranie a mam wrażenie że laguje i klatkuje.
Szczególnie pod koniec.
Oby gra była grywalna na mass pvp od wyjścia gra.

Bardzo spoko, dynamicznie. Zaczyna to wyglądać na prawdę dobrze ;)

Co prawda mam spore wątpliwości odnośnie systemu celowania ale pierw spróbuję zanim zacznę marudzić!

Jest sens już kupować i testować? Przez ostatnie 3 miesiące przestałem śledzić CF i CU. Mam nadzieje że w obu projektach będę mile zaskoczony postępem! :D