Świat gry -- informacje ogólne/zapytania

Tutaj znajdziesz kohortowiczów planujących grac w CU.

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Świat gry -- informacje ogólne/zapytania

Post autor: Gwalch » sobota, 11 marca 2017, 01:02


Informacje zebrane, nie tylko z powyższego filmiku:
  • gracze będą zaczynać w trzech bezpiecznych (wolnych od PvP) regionach (po jednym dla każdej frakcji) -- będą znajdować się tam główne miasta, ale również tereny wokół dostarczające podstawowe surowce,
  • tereny te nie mogą być przejęte przez wrogie frakcje,
  • początkowy świat ma być rozbity na różnej wielkości wyspy, czyli skrawki lądów będące z zewsząd otoczone wodą,
  • w środku mapy znajduje się mityczny "Camelot" (zwany Jedynym Prawdziwym Miastem), zbudowany przez trzech braci, a o którego ruinach krążą obecnie tylko legendy,
  • do samego rozbicia świata doszło jakiś czas temu i stanowi to oś fabularną gry (i ma odbicie w nazwie: "Camelot Unchained", czyli Camelot "rozerwany")
  • z czasem, po przejęciu kontroli nad daną wyspą, będzie można dosłownie przyciągnąć ją do swojego królestwa za pomocą budowania tzw. "stabilizatorów", a przejmowane wyspy nabiorą wyglądu danej frakcji,
    Obrazek
  • ziemie Arturian to głównie trawiaste równiny, TDD oczywiście mieszkają w nieprzebranych kniejach i borach, a Wikingowie osiedlają się na terenach w konwencji zimowej,
  • przejmowania i przyciąganie wysp (czyli m.in. budowa stabilizatorów) niesie za sobą koszty, ale i profity, zarówno w kwestii czystej gry (więcej ziemi oznacza łatwiejszą podróż, czyli wydobywania i transport materiałów, ale również dostęp do ciekawych miejsc), jak i metagry (exp/reputacja dla graczy z danej frakcji),
  • niektóre wyspy będą nosiły "miejsca mocy" ("Places of Power"), czyli unikatowe lokacje o niespotykanych zasobach,
  • świat pełen będzie różnego rodzaju ruin i podziemi,
  • największe, najbardziej zabójcze i legendarne są "Głębiny ziemi" ("The Depths"), które mogą zostać podbite i kontrolowane przez jedną z frakcji.
    Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Camelot Unchained”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości