Budownictwo (housing) -- informacje ogólne/zapytania

Tutaj znajdziesz kohortowiczów planujących grac w CU.

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Budownictwo (housing) -- informacje ogólne/zapytania

Post autor: Gwalch » środa, 8 lutego 2017, 01:22



Podsumowanie wideo (TL;DW):
  • Odmiennie od innych MMO housing w CU będzie odgrywał większą rolę niż tylko dekoracyjną.
  • Do budowania będą potrzebne oczywiście zasoby naturalne, które będziemy zbierać po świecie.
  • Budować będzie można w miejscach, które podlegają tzw. zajęciu/wykupowi ("claim") i które prawdopodobnie będzie można jakoś nabyć w grze.
  • Dowolność budowania jest spora -- możemy konstruować pojedyncze domy, mury, ale również całe zamki, warownie, czy nawet miasta. Twórcy jednak chcą kontrolować "styl" tworów graczy, tak żeby konstrukcje pozostały w klimacie gry i danej frakcji.
  • Dzięki budowlom będzie można łatwiej bronić terenów przed najeźdźcami z innych frakcji. Będą służyć również do łatwiejszego wydobywania, gromadzenia, przechowywania i przetwarzania surowców. Mogą stanowić również miejsca handlu i transportu.
  • Wszystkie konstrukcje mogą być przejęte/zniszczone przez obce frakcje. Jednak szczególnie spalenie do cna np. całej wioski nie będzie rzeczą łatwą, ani czasem opłacalną. Do oblężeń oczywiście trzeba będzie używać odpowiednich maszyn, zbudowanych przez crafterów, a następnie te maszyny transportować.
  • Budowanie odbywa się metodą "cegła po cegle", czyli z podstawowych bloków, które mogą mieć rózne właściwości. Jednak aby zapobiec każdorazowemu procesowi żmudnego konstruowania będzie możliwość zapisywania i być może kupowania projektów ("blueprints"). Projekty mają pomagać też przy naprawie konstrukcji.
  • Projektować można w osobnym programie, tzw. C.U.B.E. (Camelot Unchained Building Environment), dostępnym już teraz, gdzie dowolnie możemy projektować i budować swoje pomysły architektoniczne. Prawdopodobnie projekty będzie można w przyszłości eksportować do gry, a może nawet sprzedawać in-game.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Camelot Unchained”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość