System umiejętności -- informacje ogólne/zapytania
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
System umiejętności -- informacje ogólne/zapytania
TL;DW:
- umiejętności składają się z "komponentów",
- umiejętności buduje się z ww. komponentów, nadając im różne cechy,
- komponenty dzielą na 4 typy (z małymi wyjątkami dla różnych postaci): "efekt", "kształt", "modyfikacja" i "zwiększenie",
- efekt to podstawowy komponent, który niesie za sobą, jak sama nazwa wskazuje, efekt umiejętności (czyli np. zaklęcie ma zadawać obrażenia od ognia i zostawiać dotę; dla klas walczących w starciu efektem będzie najczęściej wybór konkretnej broni do użycia)
- kształt (znów dość zrozumiałe): nadaje kształt np. zaklęciu (czy będzie to wielka kula ognia, poziomy płomień, czy parę małych pocisków; adekwatnie dla melee może to być rzut bronią, albo konkretny zamach nią),
- modyfikacja/augmentacja: tutaj wchodzą bardziej skomplikowane rzeczy, najczęściej niosące za sobą skutki uboczne (czyli np. możemy zwiększyć obrażenia umiejętności, ale jest szansa, że wybuchnie nam ona w twarz, albo nas sparaliżuje),
- pierwsze dwa komponenty tworzą umiejętność, pozostałe dwa typy są opcjonalne,
- komponenty "kupujemy" u trenerów, ale musimy je levelować przez używanie w umiejętnościach (więcej o progressie postaci tu: http://forum.9kohorta.com/viewtopic.php?f=675&t=24570),
- nie można levelować więcej niż jednego komponentu naraz, dopiero po zakończeniu progressu na nim możemy kupić nowy (co na dłuższą metę wymusza specjalizację postaci, ale daje możliwość zdobycia wszystkich komponentów),
- możliwe, że będą ukryci/unikatowi trenerzy, którzy będą "sprzedawać" rzadkie komponenty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość