Strona 7 z 9

Camelot Unchained

: poniedziałek, 15 października 2018, 22:45
autor: Gwalch
Najgorsze jest to, że oni pewnie powoli też mają dość. To przepchnięcie bety było trochę wymuszone, takie na odwal. Nie mówię, część rzeczy faktycznie może i jest "early beta", ale wiele rzeczy to nadal alfa. Testy trwają już parę miesięcy, a nadal nie widać obiecanego 64-bitowego klienta (choć znów, wydawało mi się, że spokojnie we wrześniu powinni go skończyć), co hamuje inne sprawy, m.in. prawdziwe sklejanie skilli, którego na razie w ogóle nie ma w grze. I wszystko spoko, niech robią, ale po ch...olerę opowiadali, że gra ma wyjść w 2019 r.? Bo na chwilę obecną, to nie ma szans na launch w takim terminie przy takim tempie prac.

Ostatnio znów jestem w fazie olewania obu tytułów, bo po prostu szkoda czasu na śledzenie ślimaczego tempa ich rozwoju. Zarówno Crowfall, jak i CU wożą się, bo kasa im kapie, a nikt nie chce chyba wypuścić jako pierwszy, bo boi się wtopy. Żeby się tylko nie przeliczyli, bo WoW Classic na horyzoncie i dużo old-schoolowych graczy może odpuścić te indyki na rzecz sprawdzonej już rzeczy.

Camelot Unchained

: wtorek, 16 października 2018, 20:55
autor: Severeen
A ja jestem ciekawy czy wobec tego wypuszcą te gry przed Ashes of Creation :)
Przyznam, że coraz bardziej opada mi hype na CU I Crowfall, ale tak myślę, że w sumie to chyba dobrze :)

Camelot Unchained

: wtorek, 16 października 2018, 21:10
autor: Gwalch
Severeen pisze:
wtorek, 16 października 2018, 20:55
A ja jestem ciekawy czy wobec tego wypuszcą te gry przed Ashes of Creation :)
Przyznam, że coraz bardziej opada mi hype na CU I Crowfall, ale tak myślę, że w sumie to chyba dobrze :)
Nie wiem, czy dobrze, bo jednak z kimś chciałbym w te tytuły zagrać, szczególnie CU. AoC to inna bajka, zobaczymy.

Camelot Unchained

: czwartek, 18 października 2018, 21:03
autor: Odene
Jak by się tak zastanowić to CU to jedyna gra na którą czekam. Więc tym bardziej jest mi smutno widząc ich progress ;/

Camelot Unchained

: czwartek, 18 października 2018, 21:08
autor: Gwalch
Odene pisze:
czwartek, 18 października 2018, 21:03
Jak by się tak zastanowić to CU to jedyna gra na którą czekam. Więc tym bardziej jest mi smutno widząc ich progress ;/
Mnie najbardziej smuci, że jeśli te projekty nie wypalą, to powoli można żegnać się z MMO, a tym bardziej z crowd-fundingiem MMO. Ludzie już teraz kręcą nosem (i słusznie częściowo), że tyle to trwa. A jeszcze jeśli ostatecznie okaże się, że końcowy produkt był failem, no to kaplica. Dodatkowo praktycznie poza może 1 czy 2 tytułami, które i tak nie są MMO właściwie nikt nie planuje już dużych tytułów MMO z półki AAA. Te parę tytułów to naprawdę może gwóźdź do trumny całego gatunku.

Camelot Unchained

: piątek, 19 października 2018, 10:35
autor: Kefas
Prędzej czy później Blizzard coś wypuści... Jak WoW się wypali, co powoli się dzieje?? Na nowy dodatek nie mam nawet chęci wrócić. WoW Classic napewno sobie nie odmówię. Zawsze chciałem mieć Grand Marshalla albo Warlorda :P .

Szczerze to wszystkie te crowd-fundingi mam w d...e. Nie uczestniczę w tym. Dla mnie to cwaniactwo, sposób na lekkie życie dla "twórców". Ludzie płacą za produkty które mogą okazać się klapą, nie zostać wydane, nie spełniać oczekiwań.

Ogólnie, wydawcy/firmy tworzące gry za bardzo chcą "wydoić" graczy ostatnimi czasy, jest to przykre. Jak się człowiek zdystansuje i przyjrzy. Niektóre gry wręcz są stworzone w taki sposób żeby jak najwięcej kasy wyciągnąć. Zapewne firmy je produkujące maja psychologów w swoich szeregach...

Mam nadzieję że coś wyjdzie z CU bo na tą chwile jakoś bardziej do mnie przemawia niż AoC...

Camelot Unchained

: piątek, 19 października 2018, 11:15
autor: Gwalch
W tym właśnie rzecz, że nie wyjdzie. Pokazał to przykład Project Titan/Overwatch. Na cholerę robić MMO, bawić się w wymyślanie fabuły, sklecać dialogi, budować światy, jak ludzie mogą kupować skórki i śmigać za darmo w moby, battle royale czy inne instant gry. Imho jeśli te parę crowd-fundingowych projektów wtopi, to czeka nas długi okres zanim ktokolwiek zechce zaryzykować ponownie cokolwiek w stylu MMO. No bo będzie widać, CO się opłaca -- na pewno nie sam launch tych gier, co najwyżej zwodzenie fanów i życie z ich kasy latami developmentu. ;)

Camelot Unchained

: piątek, 19 października 2018, 12:47
autor: Kefas
Crowfall to nic ciekawego szczerze mówiąc, jakoś nie przemawia do mnie. AoC na tą chwile wyglada jak Fortnite i tak prezentuje się rozgrywka...Wyglądało to inaczej, co innego obiecywali. Może się rozwinie ale jakoś nie widzę premiery w przyszłym roku. Chyba każdy chce być trendy i czerpie z tego co jest na topie/przynosi zyski. Jak CU wtopi to naprawdę będzie cisza.
Może i dobrze, odpocznę od grania :) .
Najbardziej szkoda mi potencjału jaki marnuje się w BDO, zamiast dać prawdziwy end game content i "normalny system progressu" dali never ending grind mobów, top tier one shot PvP. A gra ma taki potencjał... Wszystko zbudowane wokół cash shop. Ach :( .

Camelot Unchained

: sobota, 3 listopada 2018, 21:24
autor: Odene
Powoooli... Ale moduł budowania raczkuje.

Camelot Unchained

: sobota, 10 listopada 2018, 03:03
autor: Gwalch
Wreszcie udało im się odpalić klienta 64-bitowego. Lepiej późno niż później. :roll:

Obrazek

Camelot Unchained

: piątek, 25 stycznia 2019, 16:11
autor: Odene

Camelot Unchained

: poniedziałek, 28 stycznia 2019, 22:06
autor: Ezin
Tez czekam na CU, ale ogladajac filmik Odziaka wedlug mnie mozna sie pozegnac z 2019 i celowac w pozne 2020 :(

Camelot Unchained

: poniedziałek, 28 stycznia 2019, 23:23
autor: Gwalch
Ezin pisze:
poniedziałek, 28 stycznia 2019, 22:06
Tez czekam na CU, ale ogladajac filmik Odziaka wedlug mnie mozna sie pozegnac z 2019 i celowac w pozne 2020 :(
Poczekam do końca 1. kwartału i zadam fundamentalne, tradycyjne pytanie MJ-owi. ;) Ale tak, nie ma szans. Liczę, że przynajmniej w tym roku ta beta faktycznie zacznie przypominać betę.

Camelot Unchained

: piątek, 8 lutego 2019, 22:16
autor: Gwalch
Zaczęli faktycznie pracę nad zaimplementowaniem magów do bety. Mają trochę zasobów zrobionych, część kończą. Obstawiam, że za miesiąc klasa ta będzie faktycznie grywalna dla wszystkich trzech stron.

Camelot Unchained

: sobota, 16 lutego 2019, 11:21
autor: Gwalch
Dość ciekawy koncept tego, jak będzie wyglądać tworzenie skilli:

Obrazek

Dla przypomnienia, tu go opisywałem: viewtopic.php?f=675&t=24569

Camelot Unchained

: piątek, 22 lutego 2019, 23:36
autor: Gwalch


Ok. 32. minuty MJ odpowiadając na wprost postawione pytanie o premierę w tym roku twierdzi, że są duże szanse, że się zmieszczą. Jestem sceptyczny. ;) Ale przygarnęli nowych ludzi (kogoś podobno z Blizza nawet), więc zobaczymy.

Camelot Unchained

: piątek, 5 kwietnia 2019, 23:11
autor: Odene
Cisza w tym temacie mnie smuci ;(

Camelot Unchained

: sobota, 6 kwietnia 2019, 00:04
autor: Gwalch
Odene pisze:
piątek, 5 kwietnia 2019, 23:11
Cisza w tym temacie mnie smuci ;(
Nie ma o czym w sumie opowiadać. Dodatkowo praktycznie wszystko wciąż na razie objęte jest NDA.

Ostatnio udało im się wprowadzić i przetestować bez bugów w 100% rozwalające się budowle. Ogólnie podobno to jest ostatni element, który praktycznie był z tych naprawdę trudnych do zaimplementowania. Ale umówmy się, powinien on być zrobiony w fazie alpha, a nie w 1. roku czegoś, co nazywają betą.

Nastawiam się na premierę końcem 2020 r., czyli praktycznie jeszcze 1,5 roku oczekiwania, a i tak nie dałbym sobie za tę datę release'u ręki uciąć.

Camelot Unchained

: sobota, 27 kwietnia 2019, 10:50
autor: Gwalch
Prace nad prawdziwym UI trwają, podobno za niedługo faktycznie nastąpi całkowity "remont" interfejsu:

Obrazek

Do zabawy dołączyli magowie:

Obrazek

Camelot Unchained

: poniedziałek, 29 kwietnia 2019, 21:45
autor: Odene
Gwalch pisze:
sobota, 27 kwietnia 2019, 10:50
Prace nad prawdziwym UI trwają, podobno za niedługo faktycznie nastąpi całkowity "remont" interfejsu:

Obrazek

Do zabawy dołączyli magowie:

Obrazek
Wow, jak kolorowo.
Jeśli zdołają utrzymać fps i ping na przyzwoitym poziomie podczas mass pvp to nie ma opcji by sukcesu nie było ;)))

Camelot Unchained

: niedziela, 5 maja 2019, 20:21
autor: Odene

Straciłem nadzieję na 2019..

Camelot Unchained

: poniedziałek, 6 maja 2019, 12:44
autor: Gwalch
Odene pisze:
niedziela, 5 maja 2019, 20:21
Straciłem nadzieję na 2019..
Ostatnio, jak słuchałem jakiegoś podcastu nt. tego, czego nadal nie wiemy o grze, to trochę zwątpiłem, że ta gra wyjdzie nawet w 2020 r. Chyba, że sporo rzeczy założonych uproszczą, albo usuną.

Camelot Unchained

: sobota, 18 maja 2019, 18:56
autor: Gwalch
Wczorajsze podsumowanie tygodnia przyniosło trochę więcej informacji o magach i tworzeniu skilli:




Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Więcej info tu:

https://camelotunchained.com/v3/magic-t ... T68IkYOFcc

Camelot Unchained

: sobota, 18 maja 2019, 22:03
autor: Odene
Byle do przodu bo doczekać się nie mogę ;/

Camelot Unchained

: niedziela, 19 maja 2019, 01:46
autor: Gwalch
Odene pisze:
sobota, 18 maja 2019, 22:03
Byle do przodu bo doczekać się nie mogę ;/
Może 2020, jak się zepną. :|