Strona 2 z 2

Re: Chronicles of Elyria

: czwartek, 29 września 2016, 10:35
autor: Gwalch
I to myślenie imho ludzi zgubi. Chyba, że tak ma wyglądać progres w relacjach twórcy-gracze. Akurat robię w branży, gdzie za usługi płaci się wg stawek. Czy sądzisz, że jakbym zaczął robić coś dla klienta po ustalonej stawce, po czym zanim jeszcze dobrze nie zacząłem (a klient już zapłacił z góry, co w ogóle jest dziwne ;) ), nagle stwierdził, "no ale w sumie to będzie kosztować jeszcze 3x więcej", to ktokolwiek by na to poszedł? To nie klient ma liczyć, czy mi się to uda zrobić za takie pieniądze. On ma tylko wiedzieć, ile finalnie zapłaci za usługę.

Nie jestem przeciwnikiem Kickstarterów, bo wspomniane Camelot Unchained czy Crowfall to udane projekty, które dość realnie podeszły do sprawy. Ale tu wygląda mi to albo na skok na kasę (zobaczmy, czy jak uzbieramy 900 tys., to łykną kolejne 3 mln, a jak nie, no to trudno), albo brak rozeznania w temacie na samym starcie przez ludzi, którzy de facto mają być profesjonalistami. Jeszcze raz: gracz to nie jest developer, nie musi się znać na tym, ile produkcja tytułu będzie finalnie kosztować. Szczególnie w przypadku tak skomplikowanego procesu jakim jest MMO.

Re: Chronicles of Elyria

: sobota, 1 października 2016, 00:19
autor: Gwalch
Tu niezły artykuł o wszystkim: http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... ation.html

Koniec końców podobno informacja była, ale dość słabo zaznaczona. Kogoś odpowiedzialnego za komunikację powinni zwolnić.

Re: Chronicles of Elyria

: środa, 8 marca 2017, 11:38
autor: Gwalch
Materiały z PAX-u:

[yt][/yt]

Re: Chronicles of Elyria

: niedziela, 30 lipca 2017, 14:32
autor: TheElvis
Podoba mi się kwestia starzenia się postaci, to coś innowacyjnego, coś czego nie ma w wielu grach. A właściwie to znam tylko jedną grę z podobnym systemem O.o Takze zapowiada sie ciekawa produkcja

Re: Chronicles of Elyria

: niedziela, 27 sierpnia 2017, 22:35
autor: Taneroth
Coś nowego, coś innego, bardzo interesujący projekt ale znów kolejna mało znana firma, która długo zbiera kasę, a później jeszcze dłużej nią pożytkuje, przez co w rezultacie czekamy latami na wydanie gry...

Jakoś mam wrażenie, że w obecnych czasach czekamy na mnóstwo obiecujących gier (Crowfall, Camelot Unchained, Ashes of Creation, Gloria Victis itp.) i w przypadku wszystkich sytuacja się powtarza... Zbiórka kasy, długie lata tworzenia gry, sprzedawanie się już na etapie wczesnej alfy co tworzy wśród ludzi mnóstwo nerwów, że płacą za coś co nie jest kompletne mimo, iż wiedzieli an co się pisali kupując alfę i wspierając projekt na wczesnym etapie jego budowy.

Czy to oznacza, że nie da się już stworzyć dobrej i rozbudowanej gry MMO bez konieczności zbiórki kasy, z szybkim wydaniem gry? Czy tylko znane i wielkie studia to potrafią?

Chronicles of Elyria

: sobota, 28 marca 2020, 18:21
autor: Gwalch
I mamy pierwszego prawdziwego bankruta. A tacy mieli być przebojowi, tacy next-gen... :roll:


Chronicles of Elyria

: piątek, 3 kwietnia 2020, 10:11
autor: Waniek
Gwalch pisze:
sobota, 28 marca 2020, 18:21
I mamy pierwszego prawdziwego bankruta. A tacy mieli być przebojowi, tacy next-gen... :roll:

Gwalchu, widać kolejny tytuł, który tak się kończy...

Chronicles of Elyria

: sobota, 30 stycznia 2021, 20:58
autor: Yeleana