Chronicles of Elyria
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Chronicles of Elyria
I to myślenie imho ludzi zgubi. Chyba, że tak ma wyglądać progres w relacjach twórcy-gracze. Akurat robię w branży, gdzie za usługi płaci się wg stawek. Czy sądzisz, że jakbym zaczął robić coś dla klienta po ustalonej stawce, po czym zanim jeszcze dobrze nie zacząłem (a klient już zapłacił z góry, co w ogóle jest dziwne ), nagle stwierdził, "no ale w sumie to będzie kosztować jeszcze 3x więcej", to ktokolwiek by na to poszedł? To nie klient ma liczyć, czy mi się to uda zrobić za takie pieniądze. On ma tylko wiedzieć, ile finalnie zapłaci za usługę.
Nie jestem przeciwnikiem Kickstarterów, bo wspomniane Camelot Unchained czy Crowfall to udane projekty, które dość realnie podeszły do sprawy. Ale tu wygląda mi to albo na skok na kasę (zobaczmy, czy jak uzbieramy 900 tys., to łykną kolejne 3 mln, a jak nie, no to trudno), albo brak rozeznania w temacie na samym starcie przez ludzi, którzy de facto mają być profesjonalistami. Jeszcze raz: gracz to nie jest developer, nie musi się znać na tym, ile produkcja tytułu będzie finalnie kosztować. Szczególnie w przypadku tak skomplikowanego procesu jakim jest MMO.
Nie jestem przeciwnikiem Kickstarterów, bo wspomniane Camelot Unchained czy Crowfall to udane projekty, które dość realnie podeszły do sprawy. Ale tu wygląda mi to albo na skok na kasę (zobaczmy, czy jak uzbieramy 900 tys., to łykną kolejne 3 mln, a jak nie, no to trudno), albo brak rozeznania w temacie na samym starcie przez ludzi, którzy de facto mają być profesjonalistami. Jeszcze raz: gracz to nie jest developer, nie musi się znać na tym, ile produkcja tytułu będzie finalnie kosztować. Szczególnie w przypadku tak skomplikowanego procesu jakim jest MMO.
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Chronicles of Elyria
Tu niezły artykuł o wszystkim: http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... ation.html
Koniec końców podobno informacja była, ale dość słabo zaznaczona. Kogoś odpowiedzialnego za komunikację powinni zwolnić.
Koniec końców podobno informacja była, ale dość słabo zaznaczona. Kogoś odpowiedzialnego za komunikację powinni zwolnić.
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Chronicles of Elyria
Materiały z PAX-u:
[yt][/yt]
[yt][/yt]
- TheElvis
- Posty: 7
- Rejestracja: czwartek, 13 lipca 2017, 22:21
- Lokalizacja: Kielce
- Gender:
- Status: Offline
Re: Chronicles of Elyria
Podoba mi się kwestia starzenia się postaci, to coś innowacyjnego, coś czego nie ma w wielu grach. A właściwie to znam tylko jedną grę z podobnym systemem O.o Takze zapowiada sie ciekawa produkcja
- Taneroth
- Posty: 364
- Rejestracja: niedziela, 17 maja 2015, 08:54
- Medals: 1
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Chronicles of Elyria
Coś nowego, coś innego, bardzo interesujący projekt ale znów kolejna mało znana firma, która długo zbiera kasę, a później jeszcze dłużej nią pożytkuje, przez co w rezultacie czekamy latami na wydanie gry...
Jakoś mam wrażenie, że w obecnych czasach czekamy na mnóstwo obiecujących gier (Crowfall, Camelot Unchained, Ashes of Creation, Gloria Victis itp.) i w przypadku wszystkich sytuacja się powtarza... Zbiórka kasy, długie lata tworzenia gry, sprzedawanie się już na etapie wczesnej alfy co tworzy wśród ludzi mnóstwo nerwów, że płacą za coś co nie jest kompletne mimo, iż wiedzieli an co się pisali kupując alfę i wspierając projekt na wczesnym etapie jego budowy.
Czy to oznacza, że nie da się już stworzyć dobrej i rozbudowanej gry MMO bez konieczności zbiórki kasy, z szybkim wydaniem gry? Czy tylko znane i wielkie studia to potrafią?
Jakoś mam wrażenie, że w obecnych czasach czekamy na mnóstwo obiecujących gier (Crowfall, Camelot Unchained, Ashes of Creation, Gloria Victis itp.) i w przypadku wszystkich sytuacja się powtarza... Zbiórka kasy, długie lata tworzenia gry, sprzedawanie się już na etapie wczesnej alfy co tworzy wśród ludzi mnóstwo nerwów, że płacą za coś co nie jest kompletne mimo, iż wiedzieli an co się pisali kupując alfę i wspierając projekt na wczesnym etapie jego budowy.
Czy to oznacza, że nie da się już stworzyć dobrej i rozbudowanej gry MMO bez konieczności zbiórki kasy, z szybkim wydaniem gry? Czy tylko znane i wielkie studia to potrafią?
Jeśli doceniasz moją pracę włożoną w przygotowania do gry Ashes of Creation i chcesz mnie wesprzeć to będę wdzięczny jak założysz konto z użyciem mojego linku referencyjnego:
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH
https://ashesofcreation.com/r/WRTXCJ4P1FR5E7RH
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Chronicles of Elyria
I mamy pierwszego prawdziwego bankruta. A tacy mieli być przebojowi, tacy next-gen...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości