Albion Online - dyskusja ogólna
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AO
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
będziecie brali udział w dzisiejszym stress teście?
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
Pewnie Ghorion jak coś on ma dostęp . Zawsze możecie wbić na TSa i pogadamy co i jak:)
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
Je będę ale dla epic pack'ów dostęp dopiero po 17 CETOssur pisze:będziecie brali udział w dzisiejszym stress teście?
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
@Gerd wbijam na tsa codziennie ale was nie widzę...
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
Na TS to ja teraz od wielkiego dzwonu wchodze, bo jak gram to glownie na konsoli (szczegolnie teraz gry wyszedl fallout). Jakby co morzecie rzucic jakims wieczornym terminem, to sie na pewno pojawie.Gerdhard pisze:Ossur jak najbardziej trzeba coś poszukać pyknąć w ucho Świętego złapać się na TS:)
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
Ja powiem że grało mi się bardzo przyjemnie podczas tego testu. Moim zdaniem gain fame'a jest za szybki, już pierwszego dnia miałem juz na sobie full set t3. To powinno zająć jakieś 2-3 tygonie co najmniej. Dungeony ok, mam nadzieję że te wieloosobowe będą trudniejsze niz single które odwiedziłem. Silvera zarabia sie za szybko, może ten gain zarówno fame jaki i silvera był specjalnie przyspieszony (mam nadzieję że tak własnie było). W pvp nie brałem udziału bo dopiero rozkminiałem o co kaman i czasu nie starczyło
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
Czas na moje wrażenia z testu:
Bardzo dużo zmian w porównaniu z letnią alfą. Przez 2 dni udało mi się z nowych rzeczy przetestować NPC do zbierania - bardzo przyszłościowy temat, już nawet na tier/lvl 2 dużo zbiera (czas zbierania to 8h). Farming przewrócony do góry nogami xD, bardzo wydłużony czas rośnięcia. Przerobiony został również system robienia potionów (herbal garden i masa różnych potków)
Jeśli chodzi o destiny board to ilość fame jaki jest potrzebny do wbicia wyższych tierów - masaka. O ile tier 3 można wyskilować do noszenia i własnej produkcji w kilka godzin to wyższe tiery to już wyzwanie. (udało mi się wyskilować noszenie t4, o własnej produkcji mogłem tylko pomarzyć). Ilość otrzymywanego fame'a znacznie przyspieszona (w końcu zaczął działać bonus za premium), jednak patrząc na ilość jaka jest potrzebna to wbicia tierów 5-6+ to nie prędko się to osiągnie.
Na zakończenie testów kupiliśmy testowo teren w strefie PVP, cena terenu z surowcami = 200.000 silvera, cena terenu do budowy budynków = 600.000 silvera. Nie wiemy jak teraz wygląda karmienie terenów bo cooking również dotknęły duże zmiany (masa nowych potraw dających różne bonusy.
Wyspy prywatna i gildijna - sporo zmian. Poczynając od kosztów upgrade'u po zmiany kosztów budynków. Kiedyś kupując wyspę wszystkie pola na budynki były odblokowane, teraz trzeba podnosić poziom wyspy żeby odblokowywać powoli pola na budynki/farmy.
Kompletnie zmieniony destiny board (chociaż niestety pojawiło się sporo bugów z nim związanych, części broni brakowało, pomieszane modele light, medium, heavy armorów cloth, leather i plate), niestety przez 2 dni nie dało rady przetestować nic więcej niż tier 3 (t4 miałem armory questowe), a dopiero od t4 zaczynają się fajne bronie+skille do nich). Oczywiście skille w broniach i armorach bardzo pozmieniane żeby się człowiek nie nauczył przed betą xD. Jedno jest pewne i co mnie bardzo zasmuciło to łuki zostały bardzo "znerfione", czego można było się spodziewać po letniej alfie.
Hellgate'ów niestety nie udało się przetestować, czy się coś zmieniło, za mało czasu. Tak samo jak świątyń do upgrade'u broni.
To chyba tyle z tego co zapamiętałem, były jeszcze inne kosmetyczne zmiany.
Podsumowując stress test całkiem przyjemny choć za krótki. Plany na zamkniętą betę w co iść już się powoli krystalizują
@Ossur
Myślę ze fame jaki się dostaje jest na dobrym poziomie, tier 3 to dopiero początek. Nie wiem czy patrzałeś na fame jaki jest potrzebny do wyższych tierów - tam już liczby idą w miliony.
Jeśli chodzi o dungi to podejrzewam, że biegałeś po zwykłych t2, t3? Później jeszcze są zwykłe t4 i t5, dodatkowo dochodzą dungi z elitami, gdzie bedąc w party 5-osobowym łatwo dostać wipe'a xD. Dodatkowo oczywiście dungi na mapach pvp-limited i pvp, gdzie dostaje się więcej fame/silvera ale można też znaleźdź innych ludzi za plecami, którzy nie koniecznie będą chcieli pomóc wam bić moby xD Dodatkowe dungi to oczywiście hellgate'y. W dungach powyżej t6 nie byłem nawet w alfie xD
Jeśli chodzi o przyspieszony gain fame/silvera to nie wiem czy coś się zmieni, patrząc na destiny board - wątpię. W/g mnie brakuje mocniejszego silver sink'a (kupno terenów, rozbudowa wysp, naprawa broni to chyba trochę za mało, chociaż i tak liczby tam są dość duże).
Bardzo dużo zmian w porównaniu z letnią alfą. Przez 2 dni udało mi się z nowych rzeczy przetestować NPC do zbierania - bardzo przyszłościowy temat, już nawet na tier/lvl 2 dużo zbiera (czas zbierania to 8h). Farming przewrócony do góry nogami xD, bardzo wydłużony czas rośnięcia. Przerobiony został również system robienia potionów (herbal garden i masa różnych potków)
Jeśli chodzi o destiny board to ilość fame jaki jest potrzebny do wbicia wyższych tierów - masaka. O ile tier 3 można wyskilować do noszenia i własnej produkcji w kilka godzin to wyższe tiery to już wyzwanie. (udało mi się wyskilować noszenie t4, o własnej produkcji mogłem tylko pomarzyć). Ilość otrzymywanego fame'a znacznie przyspieszona (w końcu zaczął działać bonus za premium), jednak patrząc na ilość jaka jest potrzebna to wbicia tierów 5-6+ to nie prędko się to osiągnie.
Na zakończenie testów kupiliśmy testowo teren w strefie PVP, cena terenu z surowcami = 200.000 silvera, cena terenu do budowy budynków = 600.000 silvera. Nie wiemy jak teraz wygląda karmienie terenów bo cooking również dotknęły duże zmiany (masa nowych potraw dających różne bonusy.
Wyspy prywatna i gildijna - sporo zmian. Poczynając od kosztów upgrade'u po zmiany kosztów budynków. Kiedyś kupując wyspę wszystkie pola na budynki były odblokowane, teraz trzeba podnosić poziom wyspy żeby odblokowywać powoli pola na budynki/farmy.
Kompletnie zmieniony destiny board (chociaż niestety pojawiło się sporo bugów z nim związanych, części broni brakowało, pomieszane modele light, medium, heavy armorów cloth, leather i plate), niestety przez 2 dni nie dało rady przetestować nic więcej niż tier 3 (t4 miałem armory questowe), a dopiero od t4 zaczynają się fajne bronie+skille do nich). Oczywiście skille w broniach i armorach bardzo pozmieniane żeby się człowiek nie nauczył przed betą xD. Jedno jest pewne i co mnie bardzo zasmuciło to łuki zostały bardzo "znerfione", czego można było się spodziewać po letniej alfie.
Hellgate'ów niestety nie udało się przetestować, czy się coś zmieniło, za mało czasu. Tak samo jak świątyń do upgrade'u broni.
To chyba tyle z tego co zapamiętałem, były jeszcze inne kosmetyczne zmiany.
Podsumowując stress test całkiem przyjemny choć za krótki. Plany na zamkniętą betę w co iść już się powoli krystalizują
@Ossur
Myślę ze fame jaki się dostaje jest na dobrym poziomie, tier 3 to dopiero początek. Nie wiem czy patrzałeś na fame jaki jest potrzebny do wyższych tierów - tam już liczby idą w miliony.
Jeśli chodzi o dungi to podejrzewam, że biegałeś po zwykłych t2, t3? Później jeszcze są zwykłe t4 i t5, dodatkowo dochodzą dungi z elitami, gdzie bedąc w party 5-osobowym łatwo dostać wipe'a xD. Dodatkowo oczywiście dungi na mapach pvp-limited i pvp, gdzie dostaje się więcej fame/silvera ale można też znaleźdź innych ludzi za plecami, którzy nie koniecznie będą chcieli pomóc wam bić moby xD Dodatkowe dungi to oczywiście hellgate'y. W dungach powyżej t6 nie byłem nawet w alfie xD
Jeśli chodzi o przyspieszony gain fame/silvera to nie wiem czy coś się zmieni, patrząc na destiny board - wątpię. W/g mnie brakuje mocniejszego silver sink'a (kupno terenów, rozbudowa wysp, naprawa broni to chyba trochę za mało, chociaż i tak liczby tam są dość duże).
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
Ghorion super recenzja to co trzeb się zgadać przed CTB
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
Tutaj spostrzeżenia ze stress testu:
https://forum.albiononline.com/index.ph ... post229963
https://forum.albiononline.com/index.ph ... post229963
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
CBT rusza 23 to co 22 się zgadujemy czy wcześniej na TSie?
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
proponuje jakoś wcześniej, niedziela to imo troszkę późno.
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
Jeśli chodzi o mnie to mi pasuje każdy dzień, najlepiej wieczorkiem, podaj termin a się pojawię xD.
Ile osób będzie w CBT z IX Kohorty, robicie własną gildie? Pogadam z ludźmi z Signum (jest nas aż 4) i jak coś to będziecie mogli do nas dołączyć.
Ile osób będzie w CBT z IX Kohorty, robicie własną gildie? Pogadam z ludźmi z Signum (jest nas aż 4) i jak coś to będziecie mogli do nas dołączyć.
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
Ghorion nie wiem ile w sumie ludzi się zdecyduję na zobaczenie tego tytułu z IX jednak jak coś to umówimy się w przyszłym tygodniu na TSie:)
- Driam
- Posty: 2897
- Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 21:25
- Lokalizacja: Aberdeen/Łódź
- Gender:
- Status: Offline
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
Ten tytuł na bank znajdzie się w mojej biblioteczce... za wiele życia upłynęło mi w UO żeby się nie skusić
Z jednym ale... nie skuszę się na żadne preordery, founder packi i takie tam.
Z jednym ale... nie skuszę się na żadne preordery, founder packi i takie tam.
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
@Ossur jak coś to mogę się w czwartek spotkać około 21.00 na Tsie jak pasi.
Co do Signum hmm poczytałem trochę i jak dla mnie zbyt HC.
Co do Signum hmm poczytałem trochę i jak dla mnie zbyt HC.
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
Krótki poradnik po polsku opisujący podstawy gry, przydatny dla osób, które jeszcze nie grały w Albion'a. Poradnik jest co prawda z letniej alfy ale początek nie różni się od tego co zastaniemy w CBT.
https://www.youtube.com/watch?v=0L3RJ0PLdvM
https://www.youtube.com/watch?v=0L3RJ0PLdvM
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
W niedzielę 22.11. o godzinie 20.00 zapraszam wszystkich zainteresowanych na spotkanie na TSie:)
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
na zachete filmik z pvp z ostatniego testu
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
Ossur całkiem niezłe nawalanie:)
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
Jakiś czas później, biegałem tam z kumplem, cała mapa usłana była silverem. Teraz już wiem skąd się tam wziąłOssur pisze:na zachete filmik z pvp z ostatniego testu
Legendary founder pack załadowany, czekamy do poniedziałku <hype>
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
legendary loaded too
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
Ja to tylko Veteranek to do środy:)
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
posadze Ci marchewke na konia na srode powinna juz byc
Re: Albion Online - nowy, multiplatformowy sandbox MMO
btw z tego co widziałem na stress teście to produkcja konia/ox'a znacznie się wydłużyła: marchewka = ok 22h + kury ok 70h + baby ox 24h co daje nam +- 5 dni do pierwszego ox'a/konia
btw2 jeśli można to wpadnę do Was na ts'a w niedzielę
btw2 jeśli można to wpadnę do Was na ts'a w niedzielę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość