[PST]AKTUALIZACJA 12.07.2016 LIMIT DO 1 BOHATERA W RYWALIZAC
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy eSport
[PST]AKTUALIZACJA 12.07.2016 LIMIT DO 1 BOHATERA W RYWALIZAC
"Pojawił się oficjalny opis zmian Publicznego Serwera Testowego. Nowa aktualizacja wprowadza masę zmian, w tym jedną znaczącą, która sprawi, że w trybie rywalizacji będziemy mogli wybrać tylko jednego bohatera!
Nowy Bohater – Ana (wsparcie)
Nowa bohaterka jest snajperem, który skupiać będzie się na wsparciu sojuszników.
Rozgrywka
Jeżeli dogrywka trwa dłużej niż 20 sekund, pasek zaczyna znacznie szybciej znikać.
Tryb Rywalizacji
W trybie rywalizacji został włączony limit jednego bohatera! Nie będzie można wybrać więcej niż jednego bohatera na drużynę
Bohaterowie
Umiejętności leczące samych siebie wpływają teraz na szybkość ładowania superzdolności.
Bastion
Koszt superzdolności zwiększono o 10%
D.Va
Matryca obrona
Czas odnowienia wynosi 1 sekundę zamiast 10
Przy pełnym naładowaniu matrycy czas odnowienia wyniesie 4 sekundy
Koszt superzdolności zmniejszono o 15%
Opóźnienie eksplozji zmieniono na 3 sekundy z 4
Lucio
Koszt zuperzdolności zwiększono o 10%
McCree
Teraz pełne obrażenia może zadawać na dalsze odległości ale zadaje mniejsze na bliższe
Łaska
Wzmocnienie obrażeń zwiększono z 30% do 50%
Koszt superzdolności zwiększono o 30%
Wieprzu
Koszt superzdolności zwiększono o 45%
Żołnierz 76
Rozrzut z broni resetuje się dopiero po krótkiej przerwie (a nie od razu)
Koszt superzdolności zwiększono o 10%
Zenyatta
Otrzymał dodatkowe 50 bariery (50 zdrowia + 150 tarczy)
Prędkość kul została zwiększona do 120 z 30
Superzdolność odnawia teraz 300 zdrowia na sekundę zamiast 200
Bohater otrzymuje podwójny bonus prędkości poruszania się podczas korzystania z superzdolności
Aktualizacja interfejsu
Dodano możliwość wprowadzenia wartości numerycznych w ustawieniach z suwakiem
Zaproszenia do znajomych można wyłączyć podobnie jak powiadomienia i opcję szeptu
Drobne inne poprawki
Błędy
Galeria bohaterów zapamiętuje teraz, którego bohatera ostatnio odwiedziłeś i go podkreśla
Drobne poprawki wizualne i w interfejsie
Mapy
Naprawiono problemy kolizji graczy
Dodano kolizję kamery spektatora na większości map
Naprawiono problem z oświetleniem
Ładunek na King’s Row nie będzie się cofać do startowej lokalizacji jeżeli drużyna atakujące go nie będzie pchać
Bohaterowie
D.Va potrafiła ignorować kolizje gracza i wzywać mecha
Ściana Mei teraz utrzymuje się po zmianie bohatera
Żniwiarz nie powinien pojawiać się już w niezamierzonych lokalizacjach
Tarcza Reinhadta mogła się nie utrzymywać po zmianie opcji
Naprawiono błąd, który sprawiał, że Wieprzu mógł złapać wroga, który stoi za nim
Poprawiono błąd z ignorowaniem głośności dźwięków przez barierę Winstona"
Nowy Bohater – Ana (wsparcie)
Nowa bohaterka jest snajperem, który skupiać będzie się na wsparciu sojuszników.
Rozgrywka
Jeżeli dogrywka trwa dłużej niż 20 sekund, pasek zaczyna znacznie szybciej znikać.
Tryb Rywalizacji
W trybie rywalizacji został włączony limit jednego bohatera! Nie będzie można wybrać więcej niż jednego bohatera na drużynę
Bohaterowie
Umiejętności leczące samych siebie wpływają teraz na szybkość ładowania superzdolności.
Bastion
Koszt superzdolności zwiększono o 10%
D.Va
Matryca obrona
Czas odnowienia wynosi 1 sekundę zamiast 10
Przy pełnym naładowaniu matrycy czas odnowienia wyniesie 4 sekundy
Koszt superzdolności zmniejszono o 15%
Opóźnienie eksplozji zmieniono na 3 sekundy z 4
Lucio
Koszt zuperzdolności zwiększono o 10%
McCree
Teraz pełne obrażenia może zadawać na dalsze odległości ale zadaje mniejsze na bliższe
Łaska
Wzmocnienie obrażeń zwiększono z 30% do 50%
Koszt superzdolności zwiększono o 30%
Wieprzu
Koszt superzdolności zwiększono o 45%
Żołnierz 76
Rozrzut z broni resetuje się dopiero po krótkiej przerwie (a nie od razu)
Koszt superzdolności zwiększono o 10%
Zenyatta
Otrzymał dodatkowe 50 bariery (50 zdrowia + 150 tarczy)
Prędkość kul została zwiększona do 120 z 30
Superzdolność odnawia teraz 300 zdrowia na sekundę zamiast 200
Bohater otrzymuje podwójny bonus prędkości poruszania się podczas korzystania z superzdolności
Aktualizacja interfejsu
Dodano możliwość wprowadzenia wartości numerycznych w ustawieniach z suwakiem
Zaproszenia do znajomych można wyłączyć podobnie jak powiadomienia i opcję szeptu
Drobne inne poprawki
Błędy
Galeria bohaterów zapamiętuje teraz, którego bohatera ostatnio odwiedziłeś i go podkreśla
Drobne poprawki wizualne i w interfejsie
Mapy
Naprawiono problemy kolizji graczy
Dodano kolizję kamery spektatora na większości map
Naprawiono problem z oświetleniem
Ładunek na King’s Row nie będzie się cofać do startowej lokalizacji jeżeli drużyna atakujące go nie będzie pchać
Bohaterowie
D.Va potrafiła ignorować kolizje gracza i wzywać mecha
Ściana Mei teraz utrzymuje się po zmianie bohatera
Żniwiarz nie powinien pojawiać się już w niezamierzonych lokalizacjach
Tarcza Reinhadta mogła się nie utrzymywać po zmianie opcji
Naprawiono błąd, który sprawiał, że Wieprzu mógł złapać wroga, który stoi za nim
Poprawiono błąd z ignorowaniem głośności dźwięków przez barierę Winstona"
Ostatnio zmieniony środa, 13 lipca 2016, 09:23 przez Nocek, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: AKTUALIZACJA 12.07.2016 – LIMIT DO 1 BOHATERA W TRYBIE R
Ogarnięty Zenyatta będzie wymiatać
"Otrzymał dodatkowe 50 bariery (50 zdrowia + 150 tarczy)
Prędkość kul została zwiększona do 120 z 30
Superzdolność odnawia teraz 300 zdrowia na sekundę zamiast 200
Bohater otrzymuje podwójny bonus prędkości poruszania się podczas korzystania z superzdolności"
No i fajny ukłon w strone D.Va:
"Matryca obrona: Czas odnowienia wynosi 1 sekundę zamiast 10
Przy pełnym naładowaniu matrycy czas odnowienia wyniesie 4 sekundy
Koszt superzdolności zmniejszono o 15%
Opóźnienie eksplozji zmieniono na 3 sekundy z 4"
"Otrzymał dodatkowe 50 bariery (50 zdrowia + 150 tarczy)
Prędkość kul została zwiększona do 120 z 30
Superzdolność odnawia teraz 300 zdrowia na sekundę zamiast 200
Bohater otrzymuje podwójny bonus prędkości poruszania się podczas korzystania z superzdolności"
No i fajny ukłon w strone D.Va:
"Matryca obrona: Czas odnowienia wynosi 1 sekundę zamiast 10
Przy pełnym naładowaniu matrycy czas odnowienia wyniesie 4 sekundy
Koszt superzdolności zmniejszono o 15%
Opóźnienie eksplozji zmieniono na 3 sekundy z 4"
- Andariel
- Posty: 1541
- Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
- Medals: 11
- Lokalizacja: 3miasto
- Gender:
- Status: Offline
Re: [PST]AKTUALIZACJA 12.07.2016 LIMIT DO 1 BOHATERA W RYWAL
No do tej pory Zenyata to była tragedia, tzn postać fajna ale randomowa kulka od złomiarza czy rakieta od fary i spadał na hita (pisałem już gdzieś o tym). 50 pancerza daje co najmniej tyle, że będzie trzeba go jeszcze dobić co jest plusem dla gracza z minimalnym refleksem.
D.Va tu nie wiem czy 4 sec cooldoown do w pełni załadowanej matrycy nie jest z kolei przesadzony, chociaż "w płomieniach" jest bezbronna bo się wolno porusza.
McCree wg mnie słabo, bo jego krótki dystans przy flashbangu był jedynym atutem wg mnie jest to dla niego kolejny nerf - po poprzednim przestałem nim grać a była to moja topowa postać
Nerf czasu ładowania zdolności dla Wieprza wg mnie nie był aż taki potrzebny..
u Soldiera to była kwestia czasu z resetem recoila - prawidłowo wg mnie
reszta w moim mniemaniu mało znacząca
D.Va tu nie wiem czy 4 sec cooldoown do w pełni załadowanej matrycy nie jest z kolei przesadzony, chociaż "w płomieniach" jest bezbronna bo się wolno porusza.
McCree wg mnie słabo, bo jego krótki dystans przy flashbangu był jedynym atutem wg mnie jest to dla niego kolejny nerf - po poprzednim przestałem nim grać a była to moja topowa postać
Nerf czasu ładowania zdolności dla Wieprza wg mnie nie był aż taki potrzebny..
u Soldiera to była kwestia czasu z resetem recoila - prawidłowo wg mnie
reszta w moim mniemaniu mało znacząca
pozdrawiam, Andy
- Elexor
- Posty: 615
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Gdynia
- Gender:
- Status: Offline
Re: [PST]AKTUALIZACJA 12.07.2016 LIMIT DO 1 BOHATERA W RYWAL
Ta zmiana Cieszy mnie najbardziej w koncu nie bedzie latac 6 smug albo nie bedzie stac 6 wiezyczek od TorbjornaNocek pisze: Tryb Rywalizacji
W trybie rywalizacji został włączony limit jednego bohatera! Nie będzie można wybrać więcej niż jednego bohatera na drużynę
Re: [PST]AKTUALIZACJA 12.07.2016 LIMIT DO 1 BOHATERA W RYWAL
Mi się trafiały party gdzie wpadaliśmy na punkt 6 x D.Va i zawsze z sukcesemElexor pisze:
Ta zmiana Cieszy mnie najbardziej w koncu nie bedzie latac 6 smug albo nie bedzie stac 6 wiezyczek od Torbjorna
-
- Posty: 107
- Rejestracja: sobota, 3 marca 2012, 15:28
- Medals: 2
- Lokalizacja: Poznań
- Gender:
- Status: Offline
Re: [PST]AKTUALIZACJA 12.07.2016 LIMIT DO 1 BOHATERA W RYWAL
Lubimy to. Szczególnie D Va i Zaya.
Zastanawia mnie nerv Żołnierza. Może boleć i kasowanie Fary nie będzie już takie proste. Chociaż pewności nie mam, bo rozrzut może pomóc przy gorszym skilu
Zastanawia mnie nerv Żołnierza. Może boleć i kasowanie Fary nie będzie już takie proste. Chociaż pewności nie mam, bo rozrzut może pomóc przy gorszym skilu
- Jeszcze
- Posty: 44
- Rejestracja: wtorek, 31 maja 2016, 07:40
- Lokalizacja: Częstochowa
- Gender:
- Status: Offline
Re: [PST]AKTUALIZACJA 12.07.2016 LIMIT DO 1 BOHATERA W RYWAL
Moje skromne zdanie na temat aktualizacji (choć nie miałem okazji jeszcze pograć).
D.Va była raczej mało grywalnym tankiem głównie ze względu na ulti które bardziej działało jak straszak niż jak coś co miało siać spustoszenie wśród drużyny przeciwnej. Skrócenie czasu to "dobra zmiana"D.Va
Matryca obrona
Czas odnowienia wynosi 1 sekundę zamiast 10
Przy pełnym naładowaniu matrycy czas odnowienia wyniesie 4 sekundy
Koszt superzdolności zmniejszono o 15%
Opóźnienie eksplozji zmieniono na 3 sekundy z 4
to chyba nie było potrzebneWieprzu
Koszt superzdolności zwiększono o 45%
Drugi nerf ??? Mc jest ciężko postacią do grania a teraz będzie jeszcze trudniejMcCree
Teraz pełne obrażenia może zadawać na dalsze odległości ale zadaje mniejsze na bliższe
Nie wiem jak ten reset będzie się miał do szybkiego klikania myszka. Przy odpowiednio szybkim kliku można było wystrzelić cały magazynek bez rozszerzenia celownika. Jeżeli nie będzie to tak działało to 76 dostał bardzo dużego nerfa.Żołnierz 76
Rozrzut z broni resetuje się dopiero po krótkiej przerwie (a nie od razu)
Koszt superzdolności zwiększono o 10%
Nigdy nie przepadałem za Zenyattą i jakoś nigdy nie widziałem dla niego miejsca w drużynie, głównie ze względu przez to jak leczy. Musi konkurować w leczeniu z Łaską która dostała buffa drugiej zdolności no i oczywiście jest jeszcze Ana która w obecnej formie wydaję się również silnym bohaterem.Łaska
Wzmocnienie obrażeń zwiększono z 30% do 50%
Koszt superzdolności zwiększono o 30%
Zenyatta
Otrzymał dodatkowe 50 bariery (50 zdrowia + 150 tarczy)
Prędkość kul została zwiększona do 120 z 30
Superzdolność odnawia teraz 300 zdrowia na sekundę zamiast 200
Bohater otrzymuje podwójny bonus prędkości poruszania się podczas korzystania z superzdolności
Jak najbardziej popieram teraz będzie kto pierwszy ten lepszy na czacie może być ostroTryb Rywalizacji
W trybie rywalizacji został włączony limit jednego bohatera! Nie będzie można wybrać więcej niż jednego bohatera na drużynę
Klęski się zdarzają. Nikt ich nie uniknie. Dlatego czasem lepiej przegrać bitwę o swoje marzenia niż zostać pokonanym, nie wiedząc po co się walczyło.
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
- Thorn
- Posty: 1931
- Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2011, 13:16
- Medals: 6
- Lokalizacja: Andover, UK
- Status: Offline
Re: [PST]AKTUALIZACJA 12.07.2016 LIMIT DO 1 BOHATERA W RYWAL
D.Va dostala zwiekszona przezywalnosc dzieki nowej matrycy.
Zwiekszenie kosztu ultimate u kilku bohaterow wiaze sie z tym, ze teraz leczenie rowniez wplywa na jego ladowanie.
McCree dostal buffa nie nerfa.
Soldier 76 zostal zmieniony zeby wlasnie przeciwdzialac temu klikaniu.
Zenyata buff na calej lini. Bedzie sens uzywac tego bohatera.
Mercy dostala ogromnego buffa do jej zwiekszenia obrazen. Dla przykladu McCree z tym bufliem bedzie kladl wiekszosc bohaterow pojedynczym strzalem w glowe.
Zwiekszenie kosztu ultimate u kilku bohaterow wiaze sie z tym, ze teraz leczenie rowniez wplywa na jego ladowanie.
McCree dostal buffa nie nerfa.
Soldier 76 zostal zmieniony zeby wlasnie przeciwdzialac temu klikaniu.
Zenyata buff na calej lini. Bedzie sens uzywac tego bohatera.
Mercy dostala ogromnego buffa do jej zwiekszenia obrazen. Dla przykladu McCree z tym bufliem bedzie kladl wiekszosc bohaterow pojedynczym strzalem w glowe.
- Jeszcze
- Posty: 44
- Rejestracja: wtorek, 31 maja 2016, 07:40
- Lokalizacja: Częstochowa
- Gender:
- Status: Offline
Re: [PST]AKTUALIZACJA 12.07.2016 LIMIT DO 1 BOHATERA W RYWAL
Co do D.Va te zmiany są uzasadnione jak najbardziej bo sporo odstawała od grywalnych tankówThorn pisze:D.Va dostala zwiekszona przezywalnosc dzieki nowej matrycy.
Zwiekszenie kosztu ultimate u kilku bohaterow wiaze sie z tym, ze teraz leczenie rowniez wplywa na jego ladowanie.
McCree dostal buffa nie nerfa.
Soldier 76 zostal zmieniony zeby wlasnie przeciwdzialac temu klikaniu.
Zenyata buff na calej lini. Bedzie sens uzywac tego bohatera.
Mercy dostala ogromnego buffa do jej zwiekszenia obrazen. Dla przykladu McCree z tym bufliem bedzie kladl wiekszosc bohaterow pojedynczym strzalem w glowe.
McCree nie jestem przekonany czy to buff w dalekim dystansie ok ale na krótkim gdzie bardzo dobrze radził sobie z tankami to zmniejszenie obrażeń będzie odczuwalne
Zmiany w przypadku Zenyaty też bardzo wskazane bo był kompletnie niegrywalny. Tylko uważam, że będzie ciężko konkurować mu z Lucio który leczy wszystkich na zwykłej zdolności, Mercy która dostała takiego kopa, czy Ana która nie wiem jak będzie się sprawdzać ale skille ma przednie Tak więc nie widzę dla niego miejsca w drużynie ( ale to mogą być moje uprzedzenia bo nie lubiałem nim grać i jak był w drużynie to ten heal zawsze odstawał od normy)
wszystko okaże się po wejściu aktualizacji
Klęski się zdarzają. Nikt ich nie uniknie. Dlatego czasem lepiej przegrać bitwę o swoje marzenia niż zostać pokonanym, nie wiedząc po co się walczyło.
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
- Thorn
- Posty: 1931
- Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2011, 13:16
- Medals: 6
- Lokalizacja: Andover, UK
- Status: Offline
Re: [PST]AKTUALIZACJA 12.07.2016 LIMIT DO 1 BOHATERA W RYWAL
Zenyata ma nawet niezly dps i moze de bufowac tankow. Najwiekszym jego problemem byla przezywalnosc. Ta aktualizacja to adresuje.
McCree ma problemy z tankami po ostatnim nerfie i jego dmg spada znaczaca na sredfnich - dlugich dystansach. W zwarciu i tak uzywasz granat + hammer. Bufneli jego obrazenia na sredni-dlugi dystans. Mniej wiecej w ten sposb dzialal w becie.
McCree ma problemy z tankami po ostatnim nerfie i jego dmg spada znaczaca na sredfnich - dlugich dystansach. W zwarciu i tak uzywasz granat + hammer. Bufneli jego obrazenia na sredni-dlugi dystans. Mniej wiecej w ten sposb dzialal w becie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości