Opis Distortions A1-A3 (A4 bedzie pozniej)
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin
- Alice Madness
- Posty: 275
- Rejestracja: piątek, 26 czerwca 2015, 11:48
- Medals: 3
- Gender:
- Status: Offline
Opis Distortions A1-A3 (A4 bedzie pozniej)
Na wstępie chciałbym powiedzieć ze jest to tylko sugestia i oczywiście poziom trudności spada wraz z rozwijaniem własnej postaci wiec opis sprawdza się tylko dla ludzi którzy robią to na poziomie prestiżu 70-85k.
Jeżeli coś pominąłem będę to edytował z czasem i dodawał dodatkowe informacje błędów jezykowych nie zamierzam poprawiać.
Distortions A1:
Na początku chciałbym opisać rotacje obrony raidu przed dmg. Tutaj chciałbym podziękować "Clickslither"
Stronghold(1Knight)->Stronghold(2Knight)->Halo [po tym jest największa dziura około 3-5 sec] -> Stronghold(Knight1)->Stronghold(Knight2)->Terminal [tu dziura trwa okolo 2 sec] i od pierwszej kombinacji.
"Dziury" zapełniają kinetycy swoja tarcza ogólnie przy 4 kinetic w party jest praktycznie 0 dmg dla party.
Bufy mogą wyglądać w ten sposób: Duch od lb może wejść na element of suprise lub po zabiciu 1 bosa na boskiej formie również jest to do wyboru danego party. Rotacja alchemików z broniami epickimi najlepiej rzuca się w ten sposób alchemik 1 rzuca bufy wraz z lb następnie alchemik 2 rzuca shower bez bufa lb następnie alchemik 3 rzuca wraz z lb oczywiście za każdym razem strzykawki.
Jeżeli chodzi o same bossy nie robią nic ciekawego jest to najłatwiejszy i najszybszy Distortions. W tym wyzwaniu są 2 bosy po 107 mln około. Bossy bez opisanej redukcji zadają po około 400k dmg za hit. Osoba która zada ostatni hit jakimkolwiek dmg dostaje boska formę. Przydatne symbole są klasowy necro oraz summon occulat do ochrony.
Tutaj filmik do tego Distortions:
Distortions A2:
Tutaj nie potrzeba specjalnej techniki ze tak to nazwę wystarczy również tylko 1 tank. Przy tym distortions można wyrzucić symbol element of suprise niestety nie przydaje się. Lodowy demon ma około 360mln. Boss ma tak jakby 2 fazy lodowa i wodna ale o tym za chwile na samym początku trzeba go uwolnić z lodu. Uwolnienie wygląda tak ze każda osoba musi podejść do panelu są one rozstawione wzdłuż ścian po lewej i prawej strony. Po użyciu tego panelu wyskakują symbole które trzeba klikać w odpowiedniej kolejności takiej jak wyskakują. Symbole te są na dole ekranu pod klawiszami od 1-4. Mechanika ta później podczas walki z bosem pojawi się jeszcze raz ale łatwo zauważyć ponieważ boss się zamraża.
Dota lodowa zadaje coraz więcej obrażeń dopóki wszyscy nie wykonają tej prostej czynności. Boss przyciąga podobnie jak to robi mobek z tarcza z wodnej rasy po tym trzeba szybko 2 razy dash do tylu żeby nie zamroziło. Demon ten spami również wodne lub lodowe obszary zależnie od aktualnej fazy z których trzeba uciekać. Mnie wiec kolo 1/3 swojego hp zaczyna zamrażać w taki sposób ze mrozi cale party i trzeba do ze tak powiem przeżyć nie jest to jednak jakieś specjalnie trudne. Około 15 pasków bosa wypada spark na boska i właściwie jest to już koniec jeżeli dojdziemy do tego momentu.
Jeżeli chodzi o bufowanie jest ono możliwe po 2-3s po przyciągnięciu przez bosa w przedostatniej fazie po zamrożeniu party. Tutaj filmik do pełnego runa .
Distortions A3:
Póki co najtrudniejsze distortions do tej pory i jest sporo zamieszania dlaczego zaraz to rozjaśnię. Na początek trzeba podzielić party na 2 grupy najlepsze rozwiązanie w tym wypadku jakie udało nam się zrobić to party do walki z bosem składające się z Knight,alchemik,lb,zerk,kinetic oraz do walki z mobami Knight,alchemik,lb,zerk oraz tu do wyboru witch/cryo/gunner/kolejny zerk. Pierwsze do bosa wchodzi party do walki z mobami ponieważ spędzi tam tylko 2-3 minuty po tym czasie przeniesie nas od bosa na zewnątrz kopuły. Walka z bosem rozpoczyna się w taki sposób ze 5 osób musi wejść w białe plamy rozstawione wokół kopuły po naciśnięciu spacji. Tutaj boska forma trwa tylko 3minuty i jest cooldown na podnoszenie sparka dlatego trzeba wyznaczyć w party które walczy z bosem kolejność podnoszenia go. Sparki te wypadają średnio co jakieś 5 minut podczas 1 fazy walki z bosem.
W momencie wypadnięcia sparka boss rzuca sobie tarcze która trzeba jak najszybciej zbić ponieważ kopula zmniejsza się a boss zaczyna się kręcić i zadawać aoe obrażenia. Suporci pod kopula powinni wyrzucać na zewnątrz leczące kulki należy nacisnąć spacje stojąc blisko fioletowej kuli z hp w środku. Boss również rzuca obszary wody na randomowe osoby pod kopula jeżeli zoabcyzmy niebieska strzalke na sobie należy się oddalić do krawędź kopuły zawsze są to 3 obszary. Natomiast party poza kopula musi wrzucać sparki do boskiej formy na środka.
Po kolejnej zmianie która następuje po około 5 minutach party do walki z bosem zabija tylko trashowe moby resztę należy kitowac wokół kopuły i czekać na spark. Po zbiciu polowy hp bossa znika kopula oraz wszystkie moby przechodzimy do ostatniej najzabawniejszego elemntu walki. Wygląda to mnie więcej tak boss dalej spami plamy z których tank musi go wyciągać a osoby odsuwać się od bosa. Jednak co jakies 35s boss przyciaga wszystkich do sibie przewraca nas i bije aoe obrażenia nie da się w tym momencie nic zrobić jak czekać i patrzeć jak schodzi nam pasek życia. Jednak można się do tego przygotować atak ten następuje mnie więcej po 3 s gdy boss rzuca skill wyglądający jak takie niebieskie echo rzucane przez węże hypnotize z rasy gorgonite. Należy w tedy rzucić halo lub/i terminal oraz tarcze kinetica. Gdy jedna osoba ma w tedy boska formę nie działa na niego ten efekt i można zbić tarcze bosowi co uwalnia cala grupę. Jednak podczas 2 fazy nie dropi już spark do zmiany na boska formę ostatni wypada po skończeniu 1 fazy po połowie hp i trwa ona również tylko 3 minuty.
Tutaj filmik do całego runa:
No nic życzę wszystkim powodzenia z pozdrowieniami dla wszystkich jeżeli będą jakieś pytania postaram się na nie odpowiedzieć na wszelkie narzekania ze czemu nas nikt nie bierze zapominacie o jednej rzeczy nas tez nikt nie brał na nic sami utworzyliśmy grupę na ta chwile z prestiżem 68k+ jest w gildii około 30 osób dlaczego jest tylko 1 grupa tego nie wiem. Jednak jest jedna złota zasada ja was nie znam jak mogę kogoś dodać skoro nie wiem ze chce iść ? Poki co wziąłem do party każdego chociaż raz jeżeli tylko powiedział ze chce iść. Jednak wszystko zależy od osób które obecnie są tutaj mala prośba o stworzenie kalendarza distortions dla ludzi którzy maja tylko kilka godzin na tydzień na grę.
Jeżeli coś pominąłem będę to edytował z czasem i dodawał dodatkowe informacje błędów jezykowych nie zamierzam poprawiać.
Distortions A1:
Na początku chciałbym opisać rotacje obrony raidu przed dmg. Tutaj chciałbym podziękować "Clickslither"
Stronghold(1Knight)->Stronghold(2Knight)->Halo [po tym jest największa dziura około 3-5 sec] -> Stronghold(Knight1)->Stronghold(Knight2)->Terminal [tu dziura trwa okolo 2 sec] i od pierwszej kombinacji.
"Dziury" zapełniają kinetycy swoja tarcza ogólnie przy 4 kinetic w party jest praktycznie 0 dmg dla party.
Bufy mogą wyglądać w ten sposób: Duch od lb może wejść na element of suprise lub po zabiciu 1 bosa na boskiej formie również jest to do wyboru danego party. Rotacja alchemików z broniami epickimi najlepiej rzuca się w ten sposób alchemik 1 rzuca bufy wraz z lb następnie alchemik 2 rzuca shower bez bufa lb następnie alchemik 3 rzuca wraz z lb oczywiście za każdym razem strzykawki.
Jeżeli chodzi o same bossy nie robią nic ciekawego jest to najłatwiejszy i najszybszy Distortions. W tym wyzwaniu są 2 bosy po 107 mln około. Bossy bez opisanej redukcji zadają po około 400k dmg za hit. Osoba która zada ostatni hit jakimkolwiek dmg dostaje boska formę. Przydatne symbole są klasowy necro oraz summon occulat do ochrony.
Tutaj filmik do tego Distortions:
Distortions A2:
Tutaj nie potrzeba specjalnej techniki ze tak to nazwę wystarczy również tylko 1 tank. Przy tym distortions można wyrzucić symbol element of suprise niestety nie przydaje się. Lodowy demon ma około 360mln. Boss ma tak jakby 2 fazy lodowa i wodna ale o tym za chwile na samym początku trzeba go uwolnić z lodu. Uwolnienie wygląda tak ze każda osoba musi podejść do panelu są one rozstawione wzdłuż ścian po lewej i prawej strony. Po użyciu tego panelu wyskakują symbole które trzeba klikać w odpowiedniej kolejności takiej jak wyskakują. Symbole te są na dole ekranu pod klawiszami od 1-4. Mechanika ta później podczas walki z bosem pojawi się jeszcze raz ale łatwo zauważyć ponieważ boss się zamraża.
Dota lodowa zadaje coraz więcej obrażeń dopóki wszyscy nie wykonają tej prostej czynności. Boss przyciąga podobnie jak to robi mobek z tarcza z wodnej rasy po tym trzeba szybko 2 razy dash do tylu żeby nie zamroziło. Demon ten spami również wodne lub lodowe obszary zależnie od aktualnej fazy z których trzeba uciekać. Mnie wiec kolo 1/3 swojego hp zaczyna zamrażać w taki sposób ze mrozi cale party i trzeba do ze tak powiem przeżyć nie jest to jednak jakieś specjalnie trudne. Około 15 pasków bosa wypada spark na boska i właściwie jest to już koniec jeżeli dojdziemy do tego momentu.
Jeżeli chodzi o bufowanie jest ono możliwe po 2-3s po przyciągnięciu przez bosa w przedostatniej fazie po zamrożeniu party. Tutaj filmik do pełnego runa .
Distortions A3:
Póki co najtrudniejsze distortions do tej pory i jest sporo zamieszania dlaczego zaraz to rozjaśnię. Na początek trzeba podzielić party na 2 grupy najlepsze rozwiązanie w tym wypadku jakie udało nam się zrobić to party do walki z bosem składające się z Knight,alchemik,lb,zerk,kinetic oraz do walki z mobami Knight,alchemik,lb,zerk oraz tu do wyboru witch/cryo/gunner/kolejny zerk. Pierwsze do bosa wchodzi party do walki z mobami ponieważ spędzi tam tylko 2-3 minuty po tym czasie przeniesie nas od bosa na zewnątrz kopuły. Walka z bosem rozpoczyna się w taki sposób ze 5 osób musi wejść w białe plamy rozstawione wokół kopuły po naciśnięciu spacji. Tutaj boska forma trwa tylko 3minuty i jest cooldown na podnoszenie sparka dlatego trzeba wyznaczyć w party które walczy z bosem kolejność podnoszenia go. Sparki te wypadają średnio co jakieś 5 minut podczas 1 fazy walki z bosem.
W momencie wypadnięcia sparka boss rzuca sobie tarcze która trzeba jak najszybciej zbić ponieważ kopula zmniejsza się a boss zaczyna się kręcić i zadawać aoe obrażenia. Suporci pod kopula powinni wyrzucać na zewnątrz leczące kulki należy nacisnąć spacje stojąc blisko fioletowej kuli z hp w środku. Boss również rzuca obszary wody na randomowe osoby pod kopula jeżeli zoabcyzmy niebieska strzalke na sobie należy się oddalić do krawędź kopuły zawsze są to 3 obszary. Natomiast party poza kopula musi wrzucać sparki do boskiej formy na środka.
Po kolejnej zmianie która następuje po około 5 minutach party do walki z bosem zabija tylko trashowe moby resztę należy kitowac wokół kopuły i czekać na spark. Po zbiciu polowy hp bossa znika kopula oraz wszystkie moby przechodzimy do ostatniej najzabawniejszego elemntu walki. Wygląda to mnie więcej tak boss dalej spami plamy z których tank musi go wyciągać a osoby odsuwać się od bosa. Jednak co jakies 35s boss przyciaga wszystkich do sibie przewraca nas i bije aoe obrażenia nie da się w tym momencie nic zrobić jak czekać i patrzeć jak schodzi nam pasek życia. Jednak można się do tego przygotować atak ten następuje mnie więcej po 3 s gdy boss rzuca skill wyglądający jak takie niebieskie echo rzucane przez węże hypnotize z rasy gorgonite. Należy w tedy rzucić halo lub/i terminal oraz tarcze kinetica. Gdy jedna osoba ma w tedy boska formę nie działa na niego ten efekt i można zbić tarcze bosowi co uwalnia cala grupę. Jednak podczas 2 fazy nie dropi już spark do zmiany na boska formę ostatni wypada po skończeniu 1 fazy po połowie hp i trwa ona również tylko 3 minuty.
Tutaj filmik do całego runa:
No nic życzę wszystkim powodzenia z pozdrowieniami dla wszystkich jeżeli będą jakieś pytania postaram się na nie odpowiedzieć na wszelkie narzekania ze czemu nas nikt nie bierze zapominacie o jednej rzeczy nas tez nikt nie brał na nic sami utworzyliśmy grupę na ta chwile z prestiżem 68k+ jest w gildii około 30 osób dlaczego jest tylko 1 grupa tego nie wiem. Jednak jest jedna złota zasada ja was nie znam jak mogę kogoś dodać skoro nie wiem ze chce iść ? Poki co wziąłem do party każdego chociaż raz jeżeli tylko powiedział ze chce iść. Jednak wszystko zależy od osób które obecnie są tutaj mala prośba o stworzenie kalendarza distortions dla ludzi którzy maja tylko kilka godzin na tydzień na grę.
- Clickslither
- Posty: 304
- Rejestracja: wtorek, 4 listopada 2014, 08:43
- Medals: 2
- Lokalizacja: Suwałki
- Gender:
- Status: Offline
-
- Posty: 83
- Rejestracja: środa, 12 sierpnia 2015, 12:11
- Medals: 1
- Gender:
- Status: Offline
- Yeleana
- Posty: 5228
- Rejestracja: piątek, 1 listopada 2013, 11:40
- Medals: 26
- Lokalizacja: Cieszyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Opis Distortions A1-A3 (A4 bedzie pozniej)
trzy tysiące czego... postaraj się, żeby posty były bardziej precyzyjne, bo nie wiem co masz na myśliVanilla Ninja pisze:jeszcze 3k
Re: Opis Distortions A1-A3 (A4 bedzie pozniej)
Świetny poradnik Alicjo, teraz tylko żeby więcej ludzi robiło te dystorsje.
- Moontrap
- Posty: 46
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lipca 2015, 20:02
- Medals: 1
- Gender:
- Status: Offline
Re: Opis Distortions A1-A3 (A4 bedzie pozniej)
Glosuje na Alice na raid leadera (wazelina on). Nie dosc ze pisze poradniki to jeszcze dystorsje poprowadzi (wazelina off).
GJ !
GJ !
Re: Opis Distortions A1-A3 (A4 bedzie pozniej)
bardzo dokładny i przejrzysty poradnik, na pewno pomoże
- Driam
- Posty: 2897
- Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 21:25
- Lokalizacja: Aberdeen/Łódź
- Gender:
- Status: Offline
Re: Opis Distortions A1-A3 (A4 bedzie pozniej)
Widzisz Moontrap jak szybko Wasz głos jest brany pod uwagę?Moontrap pisze:Glosuje na Alice na raid leadera (wazelina on). Nie dosc ze pisze poradniki to jeszcze dystorsje poprowadzi (wazelina off).
GJ !
Re: Opis Distortions A1-A3 (A4 bedzie pozniej)
heh i w kolejnym poradniku brak bardzo ale to bardzo istotnej wiadomości
ile ts potrzeba żeby wejsć na dystorsje, ile ,żeby przełamać shield , ile żeby zadawać dmg
wiec dodam- żeby wejść trzeba 300 TS, żeby przełamać shield 600, żeby zadawać dmg 700 TS
ile ts potrzeba żeby wejsć na dystorsje, ile ,żeby przełamać shield , ile żeby zadawać dmg
wiec dodam- żeby wejść trzeba 300 TS, żeby przełamać shield 600, żeby zadawać dmg 700 TS
Ostatnio zmieniony czwartek, 22 października 2015, 19:46 przez Severeen, łącznie zmieniany 1 raz.
- Clickslither
- Posty: 304
- Rejestracja: wtorek, 4 listopada 2014, 08:43
- Medals: 2
- Lokalizacja: Suwałki
- Gender:
- Status: Offline
Re: Opis Distortions A1-A3 (A4 bedzie pozniej)
Tyczy się to tylko A1.Severeen pisze:heh i w kolejnym poradniku brak bardzo ale to bardzo istotnej wiadomości
ile ts potrzeba żeby wejsć na dystorsje, ile ,żeby przełamać shield , ile żeby zadawać dmg
wiec dodam- żeby wejść trzeba 300 TS, żeby zadawać dmg 700 TS
Re: Opis Distortions A1-A3 (A4 bedzie pozniej)
byłoby miło gdybyś wpisał potrzebne TS na kolejne częściClickslither pisze:Tyczy się to tylko A1.Severeen pisze:heh i w kolejnym poradniku brak bardzo ale to bardzo istotnej wiadomości
ile ts potrzeba żeby wejsć na dystorsje, ile ,żeby przełamać shield , ile żeby zadawać dmg
wiec dodam- żeby wejść trzeba 300 TS, żeby zadawać dmg 700 TS
jeśli wiesz
- Clickslither
- Posty: 304
- Rejestracja: wtorek, 4 listopada 2014, 08:43
- Medals: 2
- Lokalizacja: Suwałki
- Gender:
- Status: Offline
Re: Opis Distortions A1-A3 (A4 bedzie pozniej)
O ile mi wiadomo :
A1 - 700
A2 - 700
A3 - 700
A4 - 1000
A1 - 700
A2 - 700
A3 - 700
A4 - 1000
Re: Opis Distortions A1-A3 (A4 bedzie pozniej)
A4:
Na przebitą tarczę trzeba mieć 990+ts. Cała walka z bossem zależy od 1 osoby, która zbiera części do sparków boskiej. Podstawowym atakiem jest atak baniek której poruszają się pionowo oraz poziomo wygląda to trochę jak na nedder test area. Atak ten następuje co 90s, każdy 3 atak(270s) posiada w sobie części do boskich sparków ale o tym za chwile. Boss spami również 5 fioletowych baniek w około siebie, które po wchłonięciu przez niego wybuchają masowym aoe po 3 bankach leci terminal tak żeby każdy zdążył użyć. Występuje również podobna mechanika jak na a3 ze na osobę ze strzałka leci woda należy natychmiast odejść po linii do krawędzi i iść wzdłuż niej leci jej koło 8 plam może więcej nie liczyłem dużo . To są najważniejsze elementy które każda osoba powinna znać.
Jeżeli chodzi o zbieranie boskich sparków w momencie rozpoczęcia osoba powinna dostać od 1 z alchemików speedbufa. Sparki są losowo spamione po całej mapie na początku trzeba ich zebrać 2 później 3 i na końcu 4. Po dostaniu boskiej formy jest krótkie okno koło 3s na rzucenie przez lb nieśmiertelki na party i buffów na osobę z boską po czym wszyscy są zamykani w banki i spami dużo addów. Tylko osoba posiadająca boską formę jest odporna na ten efekt powinna zabić szybko moby i uwolnić resztę drużyny po około 8s boss zaczyna spamic fioletowe kulki.
Trzeba pamiętać ze elementy boskiej zbiera tylko wyznaczona osoba reszta musi ich unikać oraz najlepszym momentem na dps jest zaraz po bankach w trakcie zespami fioletowe kulki ale to nie szkodzi zdąży każdy zrobić combo.
Film do całości:
Niedługo opis B1.
Na przebitą tarczę trzeba mieć 990+ts. Cała walka z bossem zależy od 1 osoby, która zbiera części do sparków boskiej. Podstawowym atakiem jest atak baniek której poruszają się pionowo oraz poziomo wygląda to trochę jak na nedder test area. Atak ten następuje co 90s, każdy 3 atak(270s) posiada w sobie części do boskich sparków ale o tym za chwile. Boss spami również 5 fioletowych baniek w około siebie, które po wchłonięciu przez niego wybuchają masowym aoe po 3 bankach leci terminal tak żeby każdy zdążył użyć. Występuje również podobna mechanika jak na a3 ze na osobę ze strzałka leci woda należy natychmiast odejść po linii do krawędzi i iść wzdłuż niej leci jej koło 8 plam może więcej nie liczyłem dużo . To są najważniejsze elementy które każda osoba powinna znać.
Jeżeli chodzi o zbieranie boskich sparków w momencie rozpoczęcia osoba powinna dostać od 1 z alchemików speedbufa. Sparki są losowo spamione po całej mapie na początku trzeba ich zebrać 2 później 3 i na końcu 4. Po dostaniu boskiej formy jest krótkie okno koło 3s na rzucenie przez lb nieśmiertelki na party i buffów na osobę z boską po czym wszyscy są zamykani w banki i spami dużo addów. Tylko osoba posiadająca boską formę jest odporna na ten efekt powinna zabić szybko moby i uwolnić resztę drużyny po około 8s boss zaczyna spamic fioletowe kulki.
Trzeba pamiętać ze elementy boskiej zbiera tylko wyznaczona osoba reszta musi ich unikać oraz najlepszym momentem na dps jest zaraz po bankach w trakcie zespami fioletowe kulki ale to nie szkodzi zdąży każdy zrobić combo.
Film do całości:
Niedługo opis B1.
- Rxa
- Posty: 251
- Rejestracja: środa, 22 lipca 2015, 04:50
- Medals: 1
- Lokalizacja: Katowice
- Gender:
- Status: Offline
Re: Opis Distortions A1-A3 (A4 bedzie pozniej)
A co się stało, że nikt od nas jeszcze się na poważnie nie wziął za A4? Albo ktoś się wziął, a nie pochwalił?
Mam swój świat, swoje kredki i zero zdolności artystycznych...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości