Obecna szybka farma insty (Port usuni)

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin

Exon
Posty: 14
Rejestracja: poniedziałek, 27 lipca 2015, 18:48
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

Skyforge Legionista

Obecna szybka farma insty (Port usuni)

Post autor: Exon » wtorek, 22 września 2015, 16:48

Witam.
Skoro po zmianach nie da rady już tak fajnie farmić klasowych sparków i parę ludzi mówiło na tsie o szybkim poniżej 2min runie(bicie bosow zajmuje troszkę dłużej) znalazłem bardzo fajny filmik gdzie ładnie jest pokazane co jak i gdzie żeby to zrobić :)


Awatar użytkownika
Clickslither
Posty: 304
Rejestracja: wtorek, 4 listopada 2014, 08:43
Medals: 2
Lokalizacja: Suwałki
Gender:
Status:
Offline

Skyforge Optio BD Legionista

Re: Obecna szybka farma insty (Port usuni)

Post autor: Clickslither » wtorek, 22 września 2015, 18:26

Widać że się koleś nieźle napracował ze znalezieniem tych miejsc, ale mam pytanie:

Czy nie uderza to w punkt regulaminu IX Kohorty? A dokładnie :
Zabronione jest łamanie regulaminu gry. Ze względu na renomę gildii, działania niewykluczone przez producenta gry, ale negatywnie wpływające na rozgrywkę, również mogą zostać zabronione. W szczególności nie akceptujemy: korzystania z programów ingerujących w grę, grających postacią gracza bez jego udziału, sprzedawania waluty z gry, przedmiotów lub konta.
Nie jest to jako tako bug? Tak jak bylo/jest w port naori?

Awatar użytkownika
Rxa
Posty: 251
Rejestracja: środa, 22 lipca 2015, 04:50
Medals: 1
Lokalizacja: Katowice
Gender:
Status:
Offline

Skyforge Legionista

Re: Obecna szybka farma insty (Port usuni)

Post autor: Rxa » wtorek, 22 września 2015, 19:02

Clickslither pisze:Nie jest to jako tako bug? Tak jak bylo/jest w port naori?
"Czy jest to bug?" to kwestia, którą powinni rozwiązać Devsi. Na EU/NA nie zauważyłem żadnej wzmianki o uznaniu aggro resetów za bugi, które zostaną naprawione. Dopóki nie uznają, że warto to ponaprawiać, dopóty nie jest to tyle "exploit" ile "zaniedbanie i mamtowdupizm" osób, które tworzyły te lokacje/mechaniki. Gra miała wystarczająco dużo czasu w OBT na RU, żeby mogli zanotować wszystkie bugi (a speedruny są na tyle popularne, że musieliby być ślepi i głusi żeby o nich nie wiedzieć).

Jeżeli mechanika gry pozwala na coś, co nie zostało bezpośrednio zaadresowane przez osoby odpowiedzialne za grę, to należy przyjmować, że nie jest to exploit. Inaczej mogłaby sprawa wyglądać, gdyby ktoś rzeczywiście oszukiwał system (na sparkach, kredytach czy czymś podobnym), ale reset aggro według takiego poradnika robić może każdy, bez używania zewnętrznych programów.

Przynajmniej tak uważam ja.
Mam swój świat, swoje kredki i zero zdolności artystycznych...

Awatar użytkownika
Clickslither
Posty: 304
Rejestracja: wtorek, 4 listopada 2014, 08:43
Medals: 2
Lokalizacja: Suwałki
Gender:
Status:
Offline

Skyforge Optio BD Legionista

Re: Obecna szybka farma insty (Port usuni)

Post autor: Clickslither » wtorek, 22 września 2015, 20:24

Jeżeli mechanika gry pozwala na coś, co nie zostało bezpośrednio zaadresowane przez osoby odpowiedzialne za grę, to należy przyjmować, że nie jest to exploit.
To mnie rozbawiło :D Nie po to się raportuje bugi o których devsi nie widzą :D Gdyby devsi znali wszystkie bugi to by takiej opcji nie dali :D

Awatar użytkownika
Rxa
Posty: 251
Rejestracja: środa, 22 lipca 2015, 04:50
Medals: 1
Lokalizacja: Katowice
Gender:
Status:
Offline

Skyforge Legionista

Re: Obecna szybka farma insty (Port usuni)

Post autor: Rxa » wtorek, 22 września 2015, 20:32

Clickslither pisze:
Jeżeli mechanika gry pozwala na coś, co nie zostało bezpośrednio zaadresowane przez osoby odpowiedzialne za grę, to należy przyjmować, że nie jest to exploit.
To mnie rozbawiło :D Nie po to się raportuje bugi o których devsi nie widzą :D Gdyby devsi znali wszystkie bugi to by takiej opcji nie dali :D
Wybacz, może to kiepsko sformułowałem. W obecnej chwili nie ma szans, żeby Devsi byli nieświadomi resetowania aggro przy speedrunach. Mieli też wystarczająco dużo czasu na zaadresowanie problemu w jakiejkolwiek formie i/lub naprawienie go (jak można było ze skrzynek w Hall of Greatness ciągnąć itemy bez końca, to usunęli to w przeciągu 8 godzin od opublikowania, a filmiki do speedrunów są u nas parę miesięcy, a diabli wiedzą ile dłużej na RU).

Nawet jeśli uznaliby to za exploit, to nie zbanują nikogo za resetowanie aggro (wątpię czy byliby w stanie to w ogóle wykryć). Więc jeśli nie jest banowalne, to nie klasyfikuję tego jako łamanie zasad gry.
Mam swój świat, swoje kredki i zero zdolności artystycznych...

Diamentowy
Posty: 65
Rejestracja: środa, 1 lipca 2015, 12:02
Medals: 1
Lokalizacja: Siemiatycze/Lublin
Gender:
Status:
Offline

Skyforge St. Legionista

Re: Obecna szybka farma insty (Port usuni)

Post autor: Diamentowy » czwartek, 24 września 2015, 02:22

To nie bug to feature. Inaczej zrobiliby invisible walle jak w niektorych miejscach, tak przynajmniej wiele dungeonów ma swoją głębie ukryte przejscia, korytarze, pokoje i takie tam ;)

Awatar użytkownika
Clickslither
Posty: 304
Rejestracja: wtorek, 4 listopada 2014, 08:43
Medals: 2
Lokalizacja: Suwałki
Gender:
Status:
Offline

Skyforge Optio BD Legionista

Re: Obecna szybka farma insty (Port usuni)

Post autor: Clickslither » piątek, 25 września 2015, 22:08

Diamentowy pisze:To nie bug to feature. Inaczej zrobiliby invisible walle jak w niektorych miejscach, tak przynajmniej wiele dungeonów ma swoją głębie ukryte przejscia, korytarze, pokoje i takie tam ;)
Jezeli na Port Naori bylo TO SAMO i zostalo naprawione, wiec jest to bug/exploit, feature nie naprawiaja :-)

Awatar użytkownika
Fioletowy
Posty: 106
Rejestracja: piątek, 31 lipca 2015, 08:11
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

Skyforge Legionista

Re: Obecna szybka farma insty (Port usuni)

Post autor: Fioletowy » poniedziałek, 28 września 2015, 15:17

2 niedługie filmiki odnośnie zbierania klasowych iskierek tym razem w open zonach
(nie ma mowy o korzystaniu z exploitów, natomiast niestety można zdenerwować graczy potrzebujących zabicia bosa do questa)
Milene caves
Dankit Island
zwłaszcza to 2 miejsce wydaje się "fajne" 1000+ (klasowych) szparek na godzinę za stanie w miejscu i bicie bosa 2 razy na minutę (respawn 25sec + 5sec na załatwienie)
do tego można by dodać premium i replikatory i mamy 2000+ szparek na godzinę

UWAGA przy zbyt dużym prestiżu nie ma dropów
panowie na filmikach mają odpowiednio 35k i 23k i dostają 7-10 sparków za bosa (bez premium i replikatorów)

Awatar użytkownika
Driam
Patrycjusz
Posty: 2897
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 21:25
Lokalizacja: Aberdeen/Łódź
Gender:
Status:
Offline

Re: Obecna szybka farma insty (Port usuni)

Post autor: Driam » poniedziałek, 28 września 2015, 17:38

W kwestii farmienia bosów dla sparków... sparki lecą ze wszystkiego, paki silniejszych mobów, 4-paskowe subbossy, bossy na każdej z map. Z tym tylko, że sparki lecą tylko dla jednej osoby spośród bijących, bez żadnego znanego mi klucza.

Awatar użytkownika
Fioletowy
Posty: 106
Rejestracja: piątek, 31 lipca 2015, 08:11
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

Skyforge Legionista

Re: Obecna szybka farma insty (Port usuni)

Post autor: Fioletowy » poniedziałek, 28 września 2015, 19:47

Przy moich 27k szparki dostaje w Lambert forest (boss modliszka) 7-10 +premium+replikatory za każdym zabiciem bosa
Żeby zabić bosa potrzebuje ~10 sec a respawn jest koło 20-25 sec jest więc całkiem szybko i bez szukania mobów po mapie

Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Poradniki i buildy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość