Witch, tak gra nią Dreed
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin
Witch, tak gra nią Dreed
Witch to klasa dotująca, wkurzacz innych nie ma pitolnięć jak kilka innych klas z tak zwanym burst dmg ale nie odbiega też zbytnio od reszty. Niezależnie od cyferek witcha jak każdą inną klasę trzeba poczuć, trza kombinować i bardzo dobrze nauczyć się ją grać - i choć pomimo iż na horyzoncie szykuje się kilka ważnych poprawek w mechanice skilli to nauka i wyczulone zmysły nam tylko pomogą.
Z testowanych Str/Luck i Valor/Luck obrałem Valor/Luck ze względu na większy potencjał tego buildu, szerszy udział bonusów ze statów oraz z symboli.
Ten wpis:
"Symbols "Rupture", "Painful spasms", "deep cut", "compression injury" will no longer be activated by a number of class effects, damage over time."
Z najnowszych patch notów u ruskich trochę miesza mi szyki odnośnie mojego buildu.. ale jeszcze nic nie przekreślam i poczekam na patch u nas :d
Co do szczegółów:
Kapliczki w prowincjach:
1. Crit Chance -podwójna kapliczka z dodatkiem Accuracy
2. Accuracy - zawsze większy bazowy dmg,
3. Crit Chance - podwójna kapliczka z dodatkiem Crushing Blow
4. Temper,
5. Temper,
6. Crit Chance,
7. Crit Chance,
8. Solidity - nie ma nic lepszego w tej prowincji, zawsze dodatkowy dmg,
Broń i Offhand:
[ obraz zewnętrzny ]
Koniecznie, no nie ma nic lepszego, to dota która zadaje dmg praktycznie cały czas.
[ obraz zewnętrzny ]
Offhandy nie są zbytnio ciekawe i sądzę iż jest to najciekawszy wybór.
Dążymy do 50% temper i 50% Crit Chance.
Pierścienie:
CritChance/Accuracy, CritChance/Temper - chodzi o to by pierścień miał te dwa bonusy w jak najlepszym zestawieniu np:
[ obraz zewnętrzny ]
Amulety z naciskiem na 2 skille: Murder of Crows i Explosion of Darkness, przykłady:
Uzywam po 2 z zaprezentowanych amuletow.
[ obraz zewnętrzny ]
Bonus, zwiększający dmg gdy mamy 3 x [ obraz zewnętrzny ] na mobie z Extermination zwiększa nam cały dmg z drugiej stancji, [ obraz zewnętrzny ], [ obraz zewnętrzny ], czy [ obraz zewnętrzny ].
[ obraz zewnętrzny ]
Sety talentów:
Grupa:
[ obraz zewnętrzny ]
Solo:
[ obraz zewnętrzny ]
Podstawowe rotacje:
Odnośnie rotacji to z biegiem prestiżu się one diametralinie zmieniają, chodzi o to iż moc jest taka, że jedyny gdzie mamy rotacje to na bosach.
Moby zwykłe to wrcucały naładowany Taint i rozprzestrzeniamy go epidemią - moby padają.
Moby mocniejsze - mieczyk/tarcza/trójkąt - wrzucamy na najsilniejszego 3 taint + morder of crow i rozprzestrzeniamy epidemią - padają jak muchu.
Z bosami jest już trochę inaczej:
- Wkładamy na bosa 3 tainty,
- Odpalamy "E",
- Wrzucamy Morder of Crow,
- przeskakujemy na drugą stancje "1",
- Uzywamy Ring of Fire, //on ma animacje dość długa, widać ją na obrazkach skilli, w momencie kiedy dochodzi do 3/5 obrazka to idziemy dalej//
- Używamy Explosion of darkness,
- Wrzucamy 3 tainty,
- Uzywamy Dark Ritual,
- Po zakończeniu Dark Ritual wrzucamy Morder of Crow,
- przeskakujemy na drugą stancje "1" i odpalamy Explosion of Darkness,
- Wrzucamy 3 taint,
- przeskakujemy na drugą stancje "1" i spamujemy Lewym Przyciskiem Myszy,
- jak odnowi się Explision of Darkness używamy,
--- zazwyczaj bosy na solo nie żyją dłużej ----
- Wrzucamy 3 taint,
- Odpalamy Dark Ritual,
- wrzucamy Mourder of Crow,
- zmieniamy stancje "1" i dopalamy Ring of Fire,
- Przrywamy animacje Explosion of Darkness ale dopiero jak pasek animacji dojdzie do 3/4 obrazka skilli,
- Wrzucamy 3 taint,
- przeskakujemy na drugą stancje "1",
- Spamujemy LPM aż do odnowienia Explosion of Darkness,
- Odpalalmy Explision of Darkness,
--- i tak do usranej śmierci bosa .. mam nadzieję, że nic nie pomyliłem .
Tak to mniej więcej wygląda.
Symbole jakich obecnie używam - wymaganych jest o wiele wiele więcej, na późniejszym etapie nie koniecznie to co używanie teraz będzie wam potrzebne później, ale niestety wszystko wymaga dużej farmy.
To co mam obecnie założone to:
- Maximum Recoil 5
- Ultimate Strenght 5,
- Mobilization 6,
- Warrior's Creed 2,
- Deep Dissection 1
- Element of Suprise 3,
- Lecerated Wound 1,
- Impulse Barrier 2,
- Mark of Death 3,
- Cleaver Maneuver 1,
- Might of Other Worlds 1,
- Compressive Treuma 1,
- Painful Spasm 1,
- Symbole Klasowe: Paladyn, Archer, Alchemik, Witch, Kinetic, Cryomancer,
Potem symbole supportowe głównie związane z dashem.
Niestety chciałby się używać o wiele więcej symboli jednakże sukcesywnie blokuj to nam odblokowywanie klas, a niestety nie da się odblokować jednej klasy w jeden tydzień .
Nie jest to koniec, nie jest to build końcowy... parę rzeczy się jeszcze zmieni, głównie w symbolach, by wyciągnąć z witch o wiele większy dps i dużą przeżywalność..
--------------
Proszę o nie kopiowanie i nie dzielenie się wiedzą z graczami poza panteonu. Pozdrawiam.
Z testowanych Str/Luck i Valor/Luck obrałem Valor/Luck ze względu na większy potencjał tego buildu, szerszy udział bonusów ze statów oraz z symboli.
Ten wpis:
"Symbols "Rupture", "Painful spasms", "deep cut", "compression injury" will no longer be activated by a number of class effects, damage over time."
Z najnowszych patch notów u ruskich trochę miesza mi szyki odnośnie mojego buildu.. ale jeszcze nic nie przekreślam i poczekam na patch u nas :d
Co do szczegółów:
Kapliczki w prowincjach:
1. Crit Chance -podwójna kapliczka z dodatkiem Accuracy
2. Accuracy - zawsze większy bazowy dmg,
3. Crit Chance - podwójna kapliczka z dodatkiem Crushing Blow
4. Temper,
5. Temper,
6. Crit Chance,
7. Crit Chance,
8. Solidity - nie ma nic lepszego w tej prowincji, zawsze dodatkowy dmg,
Broń i Offhand:
[ obraz zewnętrzny ]
Koniecznie, no nie ma nic lepszego, to dota która zadaje dmg praktycznie cały czas.
[ obraz zewnętrzny ]
Offhandy nie są zbytnio ciekawe i sądzę iż jest to najciekawszy wybór.
Dążymy do 50% temper i 50% Crit Chance.
Pierścienie:
CritChance/Accuracy, CritChance/Temper - chodzi o to by pierścień miał te dwa bonusy w jak najlepszym zestawieniu np:
[ obraz zewnętrzny ]
Amulety z naciskiem na 2 skille: Murder of Crows i Explosion of Darkness, przykłady:
Uzywam po 2 z zaprezentowanych amuletow.
[ obraz zewnętrzny ]
Bonus, zwiększający dmg gdy mamy 3 x [ obraz zewnętrzny ] na mobie z Extermination zwiększa nam cały dmg z drugiej stancji, [ obraz zewnętrzny ], [ obraz zewnętrzny ], czy [ obraz zewnętrzny ].
[ obraz zewnętrzny ]
Sety talentów:
Grupa:
[ obraz zewnętrzny ]
Solo:
[ obraz zewnętrzny ]
Podstawowe rotacje:
Odnośnie rotacji to z biegiem prestiżu się one diametralinie zmieniają, chodzi o to iż moc jest taka, że jedyny gdzie mamy rotacje to na bosach.
Moby zwykłe to wrcucały naładowany Taint i rozprzestrzeniamy go epidemią - moby padają.
Moby mocniejsze - mieczyk/tarcza/trójkąt - wrzucamy na najsilniejszego 3 taint + morder of crow i rozprzestrzeniamy epidemią - padają jak muchu.
Z bosami jest już trochę inaczej:
- Wkładamy na bosa 3 tainty,
- Odpalamy "E",
- Wrzucamy Morder of Crow,
- przeskakujemy na drugą stancje "1",
- Uzywamy Ring of Fire, //on ma animacje dość długa, widać ją na obrazkach skilli, w momencie kiedy dochodzi do 3/5 obrazka to idziemy dalej//
- Używamy Explosion of darkness,
- Wrzucamy 3 tainty,
- Uzywamy Dark Ritual,
- Po zakończeniu Dark Ritual wrzucamy Morder of Crow,
- przeskakujemy na drugą stancje "1" i odpalamy Explosion of Darkness,
- Wrzucamy 3 taint,
- przeskakujemy na drugą stancje "1" i spamujemy Lewym Przyciskiem Myszy,
- jak odnowi się Explision of Darkness używamy,
--- zazwyczaj bosy na solo nie żyją dłużej ----
- Wrzucamy 3 taint,
- Odpalamy Dark Ritual,
- wrzucamy Mourder of Crow,
- zmieniamy stancje "1" i dopalamy Ring of Fire,
- Przrywamy animacje Explosion of Darkness ale dopiero jak pasek animacji dojdzie do 3/4 obrazka skilli,
- Wrzucamy 3 taint,
- przeskakujemy na drugą stancje "1",
- Spamujemy LPM aż do odnowienia Explosion of Darkness,
- Odpalalmy Explision of Darkness,
--- i tak do usranej śmierci bosa .. mam nadzieję, że nic nie pomyliłem .
Tak to mniej więcej wygląda.
Symbole jakich obecnie używam - wymaganych jest o wiele wiele więcej, na późniejszym etapie nie koniecznie to co używanie teraz będzie wam potrzebne później, ale niestety wszystko wymaga dużej farmy.
To co mam obecnie założone to:
- Maximum Recoil 5
- Ultimate Strenght 5,
- Mobilization 6,
- Warrior's Creed 2,
- Deep Dissection 1
- Element of Suprise 3,
- Lecerated Wound 1,
- Impulse Barrier 2,
- Mark of Death 3,
- Cleaver Maneuver 1,
- Might of Other Worlds 1,
- Compressive Treuma 1,
- Painful Spasm 1,
- Symbole Klasowe: Paladyn, Archer, Alchemik, Witch, Kinetic, Cryomancer,
Potem symbole supportowe głównie związane z dashem.
Niestety chciałby się używać o wiele więcej symboli jednakże sukcesywnie blokuj to nam odblokowywanie klas, a niestety nie da się odblokować jednej klasy w jeden tydzień .
Nie jest to koniec, nie jest to build końcowy... parę rzeczy się jeszcze zmieni, głównie w symbolach, by wyciągnąć z witch o wiele większy dps i dużą przeżywalność..
--------------
Proszę o nie kopiowanie i nie dzielenie się wiedzą z graczami poza panteonu. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony niedziela, 29 listopada 2015, 13:10 przez Dreed, łącznie zmieniany 9 razy.
- Max Painful
- Posty: 101
- Rejestracja: piątek, 31 lipca 2015, 18:42
- Medals: 1
- Gender:
- Status: Offline
Re: Witch
Nie, nie, nie. Build witch w str/luck jest DUŻO bardziej opłacalny niż w valor. Jeżeli twierdzisz, że na str/valor miałeś wyższy dmg, to chyba po prostu nie masz symboli żeby dokładnie porównać jeden i drugi build. Każda wysokoprestiżowa witch na ruskim serwie, która aktywnie bierze udział w raidach jest zbudowana w str/luck, luck ma dużo wyższy przelicznik w stosunku do dmg niż valor i o ile nie jesteś archerem, str/valor nie ma najmniejszego sensu. Str/valor na witch buduje się tylko pod pvp i to na bardzo wysokich prestiżach, w pve str/luck jest zwyczajnie lepszy.Dreed pisze:Witch bazuje na dotach i dmg lepiej scaluje sie z czystym dmg niz z dmg z crita, ponieważ jego baza jest zbyt mała. Mając obydwa buildy w rękach spokojnie stwierdzam iż na czysty dmg wypada lepiej.
I teraz nie zrozum mnie źle, fajnie że zamieściłeś ten poradnik, lepiej żeby ludzie zbudowali się w valor niż spirit lub dash activation, ustawienie skilli też jest w miarę ok (chociaż też nie jest do końca poprawne), ale proponowałbym naprawdę zagłębić się w temacie i przegrzebać wszelkie możliwe źródła (a nie ma ich tak dużo), bo lepiej jest ten czas poświęcić na zamieszczenie najlepszego możliwego setupu, zamiast średniego.
Tak są różne buildy, różne zdania i różne poradniki, ale chyba lepiej brać pod uwagę ludzi najbardziej doświadczonych, bo ci jednogłośnie wskazują na str/luck.
"Najlepszy nawet mag z nożem w plecach, poważnie traci na umiejętnościach"
- Max Painful
- Posty: 101
- Rejestracja: piątek, 31 lipca 2015, 18:42
- Medals: 1
- Gender:
- Status: Offline
Re: Witch
Przecież jedyne co w niej poprawili to dash podczas godformy, visuale i rozsiewanie epidemic nim się moby zaggrują. Nie widzę związku.Driam pisze:Max musisz wziąć pod uwagę, że na RU witch już jest poprawiona patchem, który wyszedł u nich w czerwcu a u nas pojawi się diabli wiedzą kiedy.
"Najlepszy nawet mag z nożem w plecach, poważnie traci na umiejętnościach"
Re: Witch
Nie zrozum mnie źle, wole by w dyskusji brali udział ludzie, którzy ów postacie mają.
Nie wzoruję się i nie będę wzorował się na ruskim serwie i ich buildach. Z doświadczenia wielu gier i innych to ruscy są zawsze inni i tyle.
Zarówno Luck i Valor dają sobie bardzo dobrze rade.. ja wybrałem powiedzmy stały dmg niż z jakąś szansą na crita, różnice w szybkości przechodzenia instancji są sekundowe a nie minutowe. Zapewne przy każdym możliwym układzie DMG jest o wiele ciekawszy jak i szybkość gry. Mało kto u nas ma multum symboli w więcej niż po 2 lvle, niektórych nawet 2 lvla się nie ma a to też daje dość dużo. Ruscy są już rozbudowani w ciul ale i tak nie mam zamiaru się na nich wzorować, bo nic i nikt nie zastąpi tego czego człowiek sam nauczy się metodą prób i błędów, dedykowaniu zachowań i dmg z poszczególnych skilli.
Idąc calej... może i nie znam też specjalnych mechanik ale to są kwestie czysto poznawcze:
- brak crita z impusle dmg, normalnie 3 instancje w ciul impusów i zero crita, to mi nie pasuje, moja rotacja polega na impusie głównie i na explosion of darkness,
- częstotliwość crita jak na 38% jest dość niska.. nie wiedzieć czemu.
- Critują głównie skille małego stopnia, nazywam tak skille, które coś budują, każdy tick ma swoją własną szanse na crita,
- przy buildzie na crita jeśli nie widzimi crita to podstawowy dmg jest tak niski, że mi rączki opadają.
Brak nam dps metera by np. mógł pokazać tą samą inste te same bosy na 2 zestawach symboli etc.
Build na crita uważam za doskonały dla klas, które mają duży constant dmg, gdzie jeśli nie widzimy crita ten dmg jest i tak większy niż chociażby witcha. Mając np. Archera widzę to doskonale, i chociaż nie mam broni, offów, amuletów to bazowy dmg w buildzie na crita jest większy niż "biały" dmg z bildem na valor u wicha, crity wtedy są przecudne i bardzo ładnie wchodzą..
Nie wzoruję się i nie będę wzorował się na ruskim serwie i ich buildach. Z doświadczenia wielu gier i innych to ruscy są zawsze inni i tyle.
Zarówno Luck i Valor dają sobie bardzo dobrze rade.. ja wybrałem powiedzmy stały dmg niż z jakąś szansą na crita, różnice w szybkości przechodzenia instancji są sekundowe a nie minutowe. Zapewne przy każdym możliwym układzie DMG jest o wiele ciekawszy jak i szybkość gry. Mało kto u nas ma multum symboli w więcej niż po 2 lvle, niektórych nawet 2 lvla się nie ma a to też daje dość dużo. Ruscy są już rozbudowani w ciul ale i tak nie mam zamiaru się na nich wzorować, bo nic i nikt nie zastąpi tego czego człowiek sam nauczy się metodą prób i błędów, dedykowaniu zachowań i dmg z poszczególnych skilli.
Idąc calej... może i nie znam też specjalnych mechanik ale to są kwestie czysto poznawcze:
- brak crita z impusle dmg, normalnie 3 instancje w ciul impusów i zero crita, to mi nie pasuje, moja rotacja polega na impusie głównie i na explosion of darkness,
- częstotliwość crita jak na 38% jest dość niska.. nie wiedzieć czemu.
- Critują głównie skille małego stopnia, nazywam tak skille, które coś budują, każdy tick ma swoją własną szanse na crita,
- przy buildzie na crita jeśli nie widzimi crita to podstawowy dmg jest tak niski, że mi rączki opadają.
Brak nam dps metera by np. mógł pokazać tą samą inste te same bosy na 2 zestawach symboli etc.
Build na crita uważam za doskonały dla klas, które mają duży constant dmg, gdzie jeśli nie widzimy crita ten dmg jest i tak większy niż chociażby witcha. Mając np. Archera widzę to doskonale, i chociaż nie mam broni, offów, amuletów to bazowy dmg w buildzie na crita jest większy niż "biały" dmg z bildem na valor u wicha, crity wtedy są przecudne i bardzo ładnie wchodzą..
- Max Painful
- Posty: 101
- Rejestracja: piątek, 31 lipca 2015, 18:42
- Medals: 1
- Gender:
- Status: Offline
Re: Witch
Cóż, metoda prób i błędów to zawsze jakaś droga rozwoju Jeżeli chodzi o moje "posiadanie" witchki, to grałem na niej sporo na koncie mojej dziewczyny, więc nie sypię teorią, a faktami, bo również obydwa buildy miałem szansę wypróbować (z wyłączonymi symbolami, oba zestawy ringów na bardzo podobnym poziomie) - i stety, niestety, str/luck spisywał się o wiele lepiej. Nie mam nic do tego co Ty robisz ze swoją postacią, chodzi o to żeby inni gracze wzorowali się na aktualnej mecie i mieli szansę wyciągnąć z postaci jak najwięcej, a wrzucając build dajesz do zrozumienia, że to właśnie jest ta "właściwa" droga.
#editpowa: Do buildu na crita możesz dopasować masę symboli, m.in. lacerated wounds który aktywuje się właśnie na krycie. Dot Witch również może krytować, więc synergia między wszystkimi jej dotami i krytem jest ogromna. I btw, kiedy wchodzi Ci impulse dmg i crit w tym samym momencie, crita nie pokazuje na czerwono, doskonale widać to na aimshocie archera i dziwi mnie, że grając nim tego nie zauważyłeś.
#editpowa: Do buildu na crita możesz dopasować masę symboli, m.in. lacerated wounds który aktywuje się właśnie na krycie. Dot Witch również może krytować, więc synergia między wszystkimi jej dotami i krytem jest ogromna. I btw, kiedy wchodzi Ci impulse dmg i crit w tym samym momencie, crita nie pokazuje na czerwono, doskonale widać to na aimshocie archera i dziwi mnie, że grając nim tego nie zauważyłeś.
"Najlepszy nawet mag z nożem w plecach, poważnie traci na umiejętnościach"
Re: Witch
Nie wiem na jakim etapie rozwoju jest witch ktora grales i jak ma rozbudowane dane staty a to jest baaardzo duza roznica. Tu yez trzeba porownania bo pomimo iz budujesz str i valor jestem ciekawy jakie masz tam prowincje co z nich wyciagasz uzywajac str/valor jesli nie masz mozliwosci zbudowania 2 buildow w pelni to kakiekolwiek testy nie maja sensu poniwaz buildy beda po prostu okrutnie nie rowne i tyle. To samo tyczy sie pirscionkow i ich bonusow. Ja od dawien dawna buduje swoje konto na 2 wersje str/valor i str/luck odkladam pierscienie rozbudowuje prowincje na dwa te buildy i obecnie moge nimi praktycznie rolowac do woli to samo tyczy sie symboli.
Jakiekolwiek testy musza byc przeprowadzane w tych samych warunkach. Nie neguje builda str/luck. Ale po prostu no trza testowac w miare rowno. I wtedy zobaczyc co i jak. No i przydalby sie dps meter. Bo u mnie roznica kiedzy buildami to 5s i zalezy kiedy i jak wchodzi crushing blow a nie crity :-\
Jakiekolwiek testy musza byc przeprowadzane w tych samych warunkach. Nie neguje builda str/luck. Ale po prostu no trza testowac w miare rowno. I wtedy zobaczyc co i jak. No i przydalby sie dps meter. Bo u mnie roznica kiedzy buildami to 5s i zalezy kiedy i jak wchodzi crushing blow a nie crity :-\
Re: Witch
Nareszcie dostałem narzędzie zwane dps meterem. Niestety namieszał on okrutnie.
Jestem w trakcie totalnych testów, zbieram od groma materiałów i wyciągam wnioski z każdorazowego testu. Nie jest łatwo, dodatkowym "czymś" co trochę psuje wszystko jest fakt wiedzy tego co czeka nas w "evencie nr. 2" i to, że może on trochę namieszać w buildach, jedne zboostować jeszcze bardziej inne.. no cóż pozwolić im rozwinąć skrzydła.
Buildy, które obecnie ciągle jadą na tapecie to STR/LUCK, VALOR/LUCK. Dlaczego obecnie ominąłem STR/VALOR? Z rozwojem tego builda czekam na czas zmian, które pokażą się w jednym z patchy balansujących.
Na razie na sucho, STR/LUCK jest buildem o wiele łatwiejszym do złożenia i o wiele szybciej nadającym się do jakiejkolwiek zabawy. Val/Luck jest buildem na dużo późniejszy etap zabawy, wymaga nie małych nakładów w naszą postać i b.dobrych itemów - chodzi ofc. o bonusy z pierścieni głównie.
Symbole jako bazowe każdego z w/w buildów zdobywa się b.szybko i nie ma z tym najmniejszego problemu.
Co testuje?
- każdy build osobno, na tych samych symbolach talentach i skillach,
- testy w każdej postaci przeprowadzam na tych samych posiadanych itemach, nie zmieniam ich w trakcie, bo akuratnie coś dropło,
- testuje buildy solo, na szybkie runy VeryEasy, Easy, Normal, oraz na dłuższe potyczki, Hard, VeryHard, Impossible,
- chcę też przeprowadzić test na grupowych wypadach, liczę iż na weekend uda się mi zaczepić na jakiś rajdzik,
Po co testować, nie prościej walić z miejsca STR/Luck?
niby prosta odpowiedź, przecież to nikomu nie zaszkodzi, ale zauważyłem też kilka zależności, które wpływają bardzo na nasz zadawany dmg dodatkowo obecne miany w ether corach też zmieniły oblicza buildów, możliwość dodawania sobie dowolnych statystyk z listy jest bardzo ciekawym rozwiązaniem i pozwala trochę pozmieniać w niektórych buildach. Możliwe iż wiedza jest ludziom znana a ja zdobywam ja dopiero na własnych praktykach, ale nikt się na TSie czy forum ją jeszcze nie dzielił.
Dlaczego w ogóle zainteresowałem się Val/Luck?
Jest to bodziec wyczytany od ludzi z dużo wyższymi prestiżami, zależności miedzy jednym a drugim buildem są dość duże i rozbijają się o statystykę Accuracy. Kluczem do sukcesy Val/Luck jest posiadanie ~40% acc przy 50% temper i tu jest dość ogromny pies pogrzebany bo odpowiednie ringi za ciula pana nie chcą mi dropić . Oczywiście apetyt rośnie w miarę jedzenie, jeśli na str/luck machniemy 50%+ acc to już będzie to wyzwanie dla val/luck. Pytanie tylko co z critem. Wiadomo iż na evencie 2 dostaniemy możliwość posiadania więcej niż jednej kapliczki na prowincji, pytanie tylko czy da to nam opcje na jednej wybranej czy na każdej?. Bo jeśli na każdej, to str/luck zyska crit/acc w zależności kto co wcześniej obrał natomiast val/luck zyska acc i dodatkowego czystego dmg z mighta.
Bawiąc się statystykami, czysto na tym co pokazuje zakładka postaci to przy różnica między tymi buildami leży w poziomie bazowego DMG. STR i ACC sprawiają iż bazowy dmg jest podniesiony wysoko do góry. Ponieważ starałem się by LUCK był na podobnym poziomie to dmg z crita był bardzo podobny. Kolosalną różnicę widać przy bonus dmg. Pomimo iż Bonus dmg działa lepiej im mob ma więcej hp to jednak samo temper zmienia to na 50% szansy na to, że zadamy maksymalny dmg z bonusa niezależnie od poziomu hp moba. Na ironie w czasie walki widzę większy dmg poniżej 50% niż powyżej 50% .
Teraz wszystko rozbija się o samą walkę. W czasie gdy STR/Luck zadaje z bazowego dmg większy dmg na bazie crita, to przy val/luck mamy niższy dmg wyjściowy podnoszony o wartość bonusa plus szansa na crita.
Najważniejsze, jeśli różnica między ACC przy str/luck a val/luck jest zbyt duża to val/luck nie ma szans, różnica w dpsie nie jest np. 3-4k tylko <1k ale zawsze mniejsza. Natomiast gdy już bardziej zbliżyłem poziom acc do tego z poziomu str/luck, do tego bardziej skupiłem się na czystym bonus dmg, czyli zboostowaniu dodatkowo valora a nie lucka to różnice w dpsie zależą od ilości hp moba i raz szala jest po jednej raz po drugiej stronie. Ponieważ dodatkowo mamy jeszcze symbole od bonus dmg poczekamy na to i wtedy też będzie wiadomo o co kaman.
Ale każda zmiana, każda dodatkowa wiedza jest mąceniem w głowie. Wszystko jest niby proste ale nie jest jednoznacznie pokazane czy crit z większego bazowego dmg jest lepszym rozwiązaniem od crita z mniejszego bazowego dmg powiększona bonusem ;/
-------
PS: nie robię z siebie alfa i omegi, nie uznaje swojej racji za wszech rację, ale wybaczcie, jeśli ktoś chce brać udział w dyskusji, pokazywać co jest lepsze na Witchce to na litość boską niech to podpiera dowodami, testami, filmikami - własnej roboty a nie znalezione gdzieś - a nie tylko biadolił na sucho. Sam z chęcią się na coś przerzucę jeśli mój dps ma wywindować pod niebiosa... ale nie mam zamiaru wierzyć na słowo, poświęcać czasu na zbieranie itemsów, by potem okazało się to wielkim klopsem.
Topic o klasie, buildach i informacjach o statystykach ma pomagać tym którzy planują daną klasą grać.
Nie robię tego dla siebie, bo równie dobrze mógłbym siedzieć cicho dochodzić do własnych wniosków, a gdy znajdę ten złoty środek to zachowam go dla siebie.
Jestem w trakcie totalnych testów, zbieram od groma materiałów i wyciągam wnioski z każdorazowego testu. Nie jest łatwo, dodatkowym "czymś" co trochę psuje wszystko jest fakt wiedzy tego co czeka nas w "evencie nr. 2" i to, że może on trochę namieszać w buildach, jedne zboostować jeszcze bardziej inne.. no cóż pozwolić im rozwinąć skrzydła.
Buildy, które obecnie ciągle jadą na tapecie to STR/LUCK, VALOR/LUCK. Dlaczego obecnie ominąłem STR/VALOR? Z rozwojem tego builda czekam na czas zmian, które pokażą się w jednym z patchy balansujących.
Na razie na sucho, STR/LUCK jest buildem o wiele łatwiejszym do złożenia i o wiele szybciej nadającym się do jakiejkolwiek zabawy. Val/Luck jest buildem na dużo późniejszy etap zabawy, wymaga nie małych nakładów w naszą postać i b.dobrych itemów - chodzi ofc. o bonusy z pierścieni głównie.
Symbole jako bazowe każdego z w/w buildów zdobywa się b.szybko i nie ma z tym najmniejszego problemu.
Co testuje?
- każdy build osobno, na tych samych symbolach talentach i skillach,
- testy w każdej postaci przeprowadzam na tych samych posiadanych itemach, nie zmieniam ich w trakcie, bo akuratnie coś dropło,
- testuje buildy solo, na szybkie runy VeryEasy, Easy, Normal, oraz na dłuższe potyczki, Hard, VeryHard, Impossible,
- chcę też przeprowadzić test na grupowych wypadach, liczę iż na weekend uda się mi zaczepić na jakiś rajdzik,
Po co testować, nie prościej walić z miejsca STR/Luck?
niby prosta odpowiedź, przecież to nikomu nie zaszkodzi, ale zauważyłem też kilka zależności, które wpływają bardzo na nasz zadawany dmg dodatkowo obecne miany w ether corach też zmieniły oblicza buildów, możliwość dodawania sobie dowolnych statystyk z listy jest bardzo ciekawym rozwiązaniem i pozwala trochę pozmieniać w niektórych buildach. Możliwe iż wiedza jest ludziom znana a ja zdobywam ja dopiero na własnych praktykach, ale nikt się na TSie czy forum ją jeszcze nie dzielił.
Dlaczego w ogóle zainteresowałem się Val/Luck?
Jest to bodziec wyczytany od ludzi z dużo wyższymi prestiżami, zależności miedzy jednym a drugim buildem są dość duże i rozbijają się o statystykę Accuracy. Kluczem do sukcesy Val/Luck jest posiadanie ~40% acc przy 50% temper i tu jest dość ogromny pies pogrzebany bo odpowiednie ringi za ciula pana nie chcą mi dropić . Oczywiście apetyt rośnie w miarę jedzenie, jeśli na str/luck machniemy 50%+ acc to już będzie to wyzwanie dla val/luck. Pytanie tylko co z critem. Wiadomo iż na evencie 2 dostaniemy możliwość posiadania więcej niż jednej kapliczki na prowincji, pytanie tylko czy da to nam opcje na jednej wybranej czy na każdej?. Bo jeśli na każdej, to str/luck zyska crit/acc w zależności kto co wcześniej obrał natomiast val/luck zyska acc i dodatkowego czystego dmg z mighta.
Bawiąc się statystykami, czysto na tym co pokazuje zakładka postaci to przy różnica między tymi buildami leży w poziomie bazowego DMG. STR i ACC sprawiają iż bazowy dmg jest podniesiony wysoko do góry. Ponieważ starałem się by LUCK był na podobnym poziomie to dmg z crita był bardzo podobny. Kolosalną różnicę widać przy bonus dmg. Pomimo iż Bonus dmg działa lepiej im mob ma więcej hp to jednak samo temper zmienia to na 50% szansy na to, że zadamy maksymalny dmg z bonusa niezależnie od poziomu hp moba. Na ironie w czasie walki widzę większy dmg poniżej 50% niż powyżej 50% .
Teraz wszystko rozbija się o samą walkę. W czasie gdy STR/Luck zadaje z bazowego dmg większy dmg na bazie crita, to przy val/luck mamy niższy dmg wyjściowy podnoszony o wartość bonusa plus szansa na crita.
Najważniejsze, jeśli różnica między ACC przy str/luck a val/luck jest zbyt duża to val/luck nie ma szans, różnica w dpsie nie jest np. 3-4k tylko <1k ale zawsze mniejsza. Natomiast gdy już bardziej zbliżyłem poziom acc do tego z poziomu str/luck, do tego bardziej skupiłem się na czystym bonus dmg, czyli zboostowaniu dodatkowo valora a nie lucka to różnice w dpsie zależą od ilości hp moba i raz szala jest po jednej raz po drugiej stronie. Ponieważ dodatkowo mamy jeszcze symbole od bonus dmg poczekamy na to i wtedy też będzie wiadomo o co kaman.
Ale każda zmiana, każda dodatkowa wiedza jest mąceniem w głowie. Wszystko jest niby proste ale nie jest jednoznacznie pokazane czy crit z większego bazowego dmg jest lepszym rozwiązaniem od crita z mniejszego bazowego dmg powiększona bonusem ;/
-------
PS: nie robię z siebie alfa i omegi, nie uznaje swojej racji za wszech rację, ale wybaczcie, jeśli ktoś chce brać udział w dyskusji, pokazywać co jest lepsze na Witchce to na litość boską niech to podpiera dowodami, testami, filmikami - własnej roboty a nie znalezione gdzieś - a nie tylko biadolił na sucho. Sam z chęcią się na coś przerzucę jeśli mój dps ma wywindować pod niebiosa... ale nie mam zamiaru wierzyć na słowo, poświęcać czasu na zbieranie itemsów, by potem okazało się to wielkim klopsem.
Topic o klasie, buildach i informacjach o statystykach ma pomagać tym którzy planują daną klasą grać.
Nie robię tego dla siebie, bo równie dobrze mógłbym siedzieć cicho dochodzić do własnych wniosków, a gdy znajdę ten złoty środek to zachowam go dla siebie.
-
- Posty: 83
- Rejestracja: środa, 12 sierpnia 2015, 12:11
- Medals: 1
- Gender:
- Status: Offline
Re: Witch
"Na razie na sucho, STR/LUCK jest buildem o wiele łatwiejszym do złożenia i o wiele szybciej nadającym się do jakiejkolwiek zabawy."
składasz go w tym samym tempie co valor/luck
składasz go w tym samym tempie co valor/luck
Re: Witch
No wlasnie niedo konca.. Problemem przy valor luck jest posiadanie wlasnie mozliwosci 2 kapliczek z jednej prowincji co da nam ponad 30% acc przy 50% temper oraz prawie 30% crita bazowego.
Oczywiscie nie mam szczescia do ringow z dwoma statami..na str/luck nie czuje takiej potrzeby szybko zebralem 40% acc przy 40% szansy bazowej na crita.
Moze to wynik braku szczescia do itemow do tego ze nie chodze na rajdy czy anomalie bo jak jestem to albo nikt nieidzie albo juz byli tyle razy ze nikomu sie nie chce.
Oczywiscie nie mam szczescia do ringow z dwoma statami..na str/luck nie czuje takiej potrzeby szybko zebralem 40% acc przy 40% szansy bazowej na crita.
Moze to wynik braku szczescia do itemow do tego ze nie chodze na rajdy czy anomalie bo jak jestem to albo nikt nieidzie albo juz byli tyle razy ze nikomu sie nie chce.
- Max Painful
- Posty: 101
- Rejestracja: piątek, 31 lipca 2015, 18:42
- Medals: 1
- Gender:
- Status: Offline
Re: Witch
Nie rozumiem tylko dlaczego akurat accuracy przy buildzie pod valor/luck, nie lepiej jest skupić się na osiągnięciu 50/50 temper/crit chance?
"Najlepszy nawet mag z nożem w plecach, poważnie traci na umiejętnościach"
Re: Witch
by osiągnąć duży wyjściowy dmg, chociaż sam temp i crit może styknąć, przecież to 2x crit tego samego dmg .. cyferki są ładne. Samo ACC też jest kuszące bo podnosi minimalny dmg i ogólny dmg liczony ze strengha ale pytanie czy przy tak niskim poziomie tego statu warto się w to pchać, poza tym dużo się nie osiągnie przy kapliczkach i itemsach.
Teraz kolejnym elementem jest to co boostować, crit czy valor - chodzi o dmg.
Obecnie przy moich statach bez jakichkolwiek symboli wygląda to następująco:
bonus dmg 0-1953
crit dmg 3661
Przy zmianie statów wygląda to tak:
bonus dmg 0-1767
crit dmg 4074
Różnica między jednym a drugim jest bardzo ciekawa, strata 187 bonus dmg na rzecz 413 crit dmg. Jednak ogólny DPS i jakoś dmg wypada o wiele lepiej na Bonus DMG niż jak dodam sobie do Crit DMG, różnica może niezbyt powalająca bo ponad 600dpsa, ale ilość zadanych obrażeń w przeliczeniu na pojedyncze hity jest kolosalna. Akuratnie w jednym z przypadków -tj przy zboostowanym cricie - nie udało mi się uniknąć zadania dmg na addy - gdzie dodatkowo wliczono dmg zadany w tym samym czasie na dodatkowe 3 cele etc. Ogólny przy boostowalnym Crit DMG użyłem 40 hitów, gdzie przy booście bonus DMG użyłem ich 28 a sama walka trwała 10s mniej.
Jest to bardzo ciekawy element jak dla mnie, bo sądziłem że przy booście crita wypadne lepiej niż booście bonus dmg, jednak patrzać na wzór overall dmg to crit wypada tak bo crit chance jest na niskim poziomie, jakby jedno i drugie było na poziomie 50% to jednak pierwszeństwo w statach będzie miał bonus dmg, gdzie wszystko się sumuje:
max dmg=(( base dmg+ bonus dmg) * skill multipler ) + crit dmg + impuls dmg)
i przy takim układnie przydałoby się dalej pakowanie w sam czysty valor.
Sytuacja jest inna przy STR/LUCK gdzie pomijany jest bonus dmg a totalny boost powinien iść na Base dmg, czyli STR i ACC, dzięki temu osiągniemy więcej niż boostowanie LUCKa. Przynajmniej patrząc matematycznie
Źródło: http://skyforge.wikia.com/wiki/Talk:Damage http://skyforge.wikia.com/wiki/Attributes
Teraz kolejnym elementem jest to co boostować, crit czy valor - chodzi o dmg.
Obecnie przy moich statach bez jakichkolwiek symboli wygląda to następująco:
bonus dmg 0-1953
crit dmg 3661
Przy zmianie statów wygląda to tak:
bonus dmg 0-1767
crit dmg 4074
Różnica między jednym a drugim jest bardzo ciekawa, strata 187 bonus dmg na rzecz 413 crit dmg. Jednak ogólny DPS i jakoś dmg wypada o wiele lepiej na Bonus DMG niż jak dodam sobie do Crit DMG, różnica może niezbyt powalająca bo ponad 600dpsa, ale ilość zadanych obrażeń w przeliczeniu na pojedyncze hity jest kolosalna. Akuratnie w jednym z przypadków -tj przy zboostowanym cricie - nie udało mi się uniknąć zadania dmg na addy - gdzie dodatkowo wliczono dmg zadany w tym samym czasie na dodatkowe 3 cele etc. Ogólny przy boostowalnym Crit DMG użyłem 40 hitów, gdzie przy booście bonus DMG użyłem ich 28 a sama walka trwała 10s mniej.
Jest to bardzo ciekawy element jak dla mnie, bo sądziłem że przy booście crita wypadne lepiej niż booście bonus dmg, jednak patrzać na wzór overall dmg to crit wypada tak bo crit chance jest na niskim poziomie, jakby jedno i drugie było na poziomie 50% to jednak pierwszeństwo w statach będzie miał bonus dmg, gdzie wszystko się sumuje:
max dmg=(( base dmg+ bonus dmg) * skill multipler ) + crit dmg + impuls dmg)
i przy takim układnie przydałoby się dalej pakowanie w sam czysty valor.
Sytuacja jest inna przy STR/LUCK gdzie pomijany jest bonus dmg a totalny boost powinien iść na Base dmg, czyli STR i ACC, dzięki temu osiągniemy więcej niż boostowanie LUCKa. Przynajmniej patrząc matematycznie
Źródło: http://skyforge.wikia.com/wiki/Talk:Damage http://skyforge.wikia.com/wiki/Attributes
- Rxa
- Posty: 251
- Rejestracja: środa, 22 lipca 2015, 04:50
- Medals: 1
- Lokalizacja: Katowice
- Gender:
- Status: Offline
Re: Witch, tak gra nią Dreed
Tak czytam te rotacje, czytam, czytam i szczerze powiem, że nie jarzę kompletnie. Nie że złe czy coś (tego mi się nie chce oceniać), ale te grafiki+tekst jakby tylko namieszały w czytelności, szczególnie przy single target.
I nigdzie nie wspominałeś o Dark Ritual.
Trochę mi zajęło ogarnięcie tego. Chodzi o coś takiego:
3x Taint -> MoC -> EoT -> 1 -> RoF -> LMB dopóki MoC nie zejdzie -> RMB -> 3x Taint -> LMB dopóki RMB nie wróci -> RMB i potem co? Dark Ritual i powtarzamy całość czy powtarzamy w kółko "3x Taint -> LMB -> RMB"?
I nigdzie nie wspominałeś o Dark Ritual.
Trochę mi zajęło ogarnięcie tego. Chodzi o coś takiego:
3x Taint -> MoC -> EoT -> 1 -> RoF -> LMB dopóki MoC nie zejdzie -> RMB -> 3x Taint -> LMB dopóki RMB nie wróci -> RMB i potem co? Dark Ritual i powtarzamy całość czy powtarzamy w kółko "3x Taint -> LMB -> RMB"?
Mam swój świat, swoje kredki i zero zdolności artystycznych...
Re: Witch, tak gra nią Dreed
Dark Ritual jest zjadaczem DPSa, można go używać kiedy idziesz na grupę 5+ i wtedy kiedy wiesz, że polecą bufy, w czasie trwania dark rituala robię większy dps niż jak mam użyć dark ritual potem MoD i dalej z kombem.
MoD jest spoza Extermination także - u mnie - ma najmniejsze boosty do DPSa.
Zobrazuje to walką z bosem.
Walka bez Dark Rituala:
[ obraz zewnętrzny ]
Ten sam boss i używanie 1x ritual i dodatkowo 2x MoD:
[ obraz zewnętrzny ]
Dlatego nie uważam iż Dark Ritual jest skillem zwiększającym nam dps, używam go tylko w przypadkach 5tek czy rajdów gdzie można liczyć na bufy w czasie walki i dopachanie kolejne rotacji MoD z RoF.
Obrazki i opis bardziej pod zobrazowanie tego wszystkiego, podstawowe kombo polega na detonacji 3 stacków tainta, reszta jest kombem wyjściowym kiedy leci wszystko i kombem sytuacyjnym.
MoD jest spoza Extermination także - u mnie - ma najmniejsze boosty do DPSa.
Zobrazuje to walką z bosem.
Walka bez Dark Rituala:
[ obraz zewnętrzny ]
Ten sam boss i używanie 1x ritual i dodatkowo 2x MoD:
[ obraz zewnętrzny ]
Dlatego nie uważam iż Dark Ritual jest skillem zwiększającym nam dps, używam go tylko w przypadkach 5tek czy rajdów gdzie można liczyć na bufy w czasie walki i dopachanie kolejne rotacji MoD z RoF.
Obrazki i opis bardziej pod zobrazowanie tego wszystkiego, podstawowe kombo polega na detonacji 3 stacków tainta, reszta jest kombem wyjściowym kiedy leci wszystko i kombem sytuacyjnym.
- Rxa
- Posty: 251
- Rejestracja: środa, 22 lipca 2015, 04:50
- Medals: 1
- Lokalizacja: Katowice
- Gender:
- Status: Offline
Re: Witch, tak gra nią Dreed
Dreed, jak tak bezmyślnie czytam, to mam wrażenie jakbyś cały damage opierał na Taincie autoatakach i EoD. No a oba skriny są z minutowych walk.
Dla porównania ja rzucam 1x Taint, EoT, 2x Taint (zgrywa mi się to idealnie, bo zaraz po trzecim pojedynczym Taincie wbija się pierwszy kruk z EoT), MoC, 1, RoF, RMB, 3 pojedyncze Tainty i DR. Potem odświeżam Taint, 1 i jeszcze muszę sekundę-dwie zaczekać na cooldown EoD. Jedyny damage jaki w tym czasie tracę to LMB w Extermination Stance, a zyskuję ponad 80% many.
Według Twojego podejścia przy dłuższej walce (jakiś Imp czy grupowa trójka) przy trzecim/czwartym EoD jesteś bez many i na siłę musisz zapychać rotację autoatakami czekając na regenerację many na EoD. Przynajmniej tak mi się to widzi.
Dla porównania ja rzucam 1x Taint, EoT, 2x Taint (zgrywa mi się to idealnie, bo zaraz po trzecim pojedynczym Taincie wbija się pierwszy kruk z EoT), MoC, 1, RoF, RMB, 3 pojedyncze Tainty i DR. Potem odświeżam Taint, 1 i jeszcze muszę sekundę-dwie zaczekać na cooldown EoD. Jedyny damage jaki w tym czasie tracę to LMB w Extermination Stance, a zyskuję ponad 80% many.
Według Twojego podejścia przy dłuższej walce (jakiś Imp czy grupowa trójka) przy trzecim/czwartym EoD jesteś bez many i na siłę musisz zapychać rotację autoatakami czekając na regenerację many na EoD. Przynajmniej tak mi się to widzi.
Mam swój świat, swoje kredki i zero zdolności artystycznych...
Re: Witch, tak gra nią Dreed
dlatego mówię, kiedy się opłaca walić Ritual.
Amulety boostują to czym faktycznie możesz robić dmg i to duży, skupianie się na czymś co generuje mane ale nie daje dmg mi nie leży liczbowo i to przetestowałem. Może przy innym ułożeniu amuletów, może innym buildzie, może na innych symbolach zabawa jest inna, w takim zestawieniu jaki posiadam chyba udało mi się znaleźć może nie najciekawszy sposób walki ale bankowo bardzo efektywny.
Chodzi o to iż sama mana nam jest lekko zbędna bo w czasie gdy EoD mi się odnawia i tak generuje więcej many niż wymaga EoD a ciągle wale DMG. Dzięki temu po pierwszym wyjściowym kombo lecę z ciągłym dpsem który trwa praktycznie 10s i zużywa MoC, EoT, RoF, 1xLPM i EoD - Dla takiego comba można bawić się ritualem. Jeśli mam odnawiać manę po to by w 8s zadać ~65k dmg gdzie w tym samym czasie odnowa many plus czas skilla zadam tego dmg 100k+ to jednak wole zostać przy swojej rotacji.
Inaczej sprawa się ma kiedy walka trwa o wiele dłużej i nie mówię tutaj o 3os w pt z 3 osobami ponieważ dps innych lub jeśli jest jakiś buffer to ten boss schodzi szybciej niż zabawa solo, a w takim wypadku Dark Ritual po prostu nam zjada czas i ogólny dps.
Na rajdach czy skalowanych 5os gdzie walka trwa trochę dłużej i bufy się pojawiają ponownie, czasami 2 czy 3 razy to z chęcią boostuję manę by polecieć z pełnym kombo i wywalić ponownie dps.
Ja tak to widzę na obrazkach DPSa, wiedziałem iż narzędzie trochę namiesza ale nie sądziłem, że aż tak bardzo
Są witche które wyrabiają cuda zarówno z DPSem jak i z przeżywalnością, używają nieszablonowych symboli, symboli o których dawno wim ale jednak zanim się je zdobędzie to trzeba sporo się napocić i trochę zamieszkać na anomaliach
Amulety boostują to czym faktycznie możesz robić dmg i to duży, skupianie się na czymś co generuje mane ale nie daje dmg mi nie leży liczbowo i to przetestowałem. Może przy innym ułożeniu amuletów, może innym buildzie, może na innych symbolach zabawa jest inna, w takim zestawieniu jaki posiadam chyba udało mi się znaleźć może nie najciekawszy sposób walki ale bankowo bardzo efektywny.
Chodzi o to iż sama mana nam jest lekko zbędna bo w czasie gdy EoD mi się odnawia i tak generuje więcej many niż wymaga EoD a ciągle wale DMG. Dzięki temu po pierwszym wyjściowym kombo lecę z ciągłym dpsem który trwa praktycznie 10s i zużywa MoC, EoT, RoF, 1xLPM i EoD - Dla takiego comba można bawić się ritualem. Jeśli mam odnawiać manę po to by w 8s zadać ~65k dmg gdzie w tym samym czasie odnowa many plus czas skilla zadam tego dmg 100k+ to jednak wole zostać przy swojej rotacji.
Inaczej sprawa się ma kiedy walka trwa o wiele dłużej i nie mówię tutaj o 3os w pt z 3 osobami ponieważ dps innych lub jeśli jest jakiś buffer to ten boss schodzi szybciej niż zabawa solo, a w takim wypadku Dark Ritual po prostu nam zjada czas i ogólny dps.
Na rajdach czy skalowanych 5os gdzie walka trwa trochę dłużej i bufy się pojawiają ponownie, czasami 2 czy 3 razy to z chęcią boostuję manę by polecieć z pełnym kombo i wywalić ponownie dps.
Ja tak to widzę na obrazkach DPSa, wiedziałem iż narzędzie trochę namiesza ale nie sądziłem, że aż tak bardzo
Są witche które wyrabiają cuda zarówno z DPSem jak i z przeżywalnością, używają nieszablonowych symboli, symboli o których dawno wim ale jednak zanim się je zdobędzie to trzeba sporo się napocić i trochę zamieszkać na anomaliach
- Max Painful
- Posty: 101
- Rejestracja: piątek, 31 lipca 2015, 18:42
- Medals: 1
- Gender:
- Status: Offline
Re: Witch, tak gra nią Dreed
Ritual jest jak najbardziej opłacalny jeżeli dobrze go wkleisz w rotację i tutaj popieram zdanie i rotację Rxa w 100%.Dreed pisze:Ja tak to widzę na obrazkach DPSa, wiedziałem iż narzędzie trochę namiesza ale nie sądziłem, że aż tak bardzo
Co do obrazków dpsa które załączyłeś - na jednym 6x EoD zadaje 292k dmg, na drugim 7x EoD zadaje już 555k. W walce bez rituala użyłeś w sumie 6 skilli więcej niż w walce z ritualem, z czego aż 10 z nich to sam taint, więc pomimo tego, że "zyskałeś" na czasie walcząc bez niego, to w ogóle tego nie widać po skillach których użyłeś. W rotacji z ritualem byłeś w stanie rzucić MoC 3x, a jest to jeden z Twoich głównych skilli od dpsu (w końcu masz pod niego amulety).
Kolejną sprawą jest Living Helper, dziwi mnie że go używasz skoro twierdzisz, że masz wszystko obcykane, przetestowane, a Twoja rotacja jest bardzo efektywna. LH ma bardzo niski dmg w stosunku do cast time, kosztu skilla, spowolnienia samej postaci i niemożności robienia czegokolwiek innego, w tym czasie zwyczajnie jesteś w stanie zrobić większy dmg, mniejszym kosztem many (której prawie nie masz, bo nie używasz rituala, doh). Paradoksalną kwestią jest offhand pod Ritual... Moim zdaniem więcej benefitów daje Ci zboostowanie czasu trwania MoC, szczególnie w Twojej rotacji. Ostatnią rzeczą której nie rozumiem, to symbole warrior's/defender's creed - czy one czasem nie kolidują ze sobą dopóki nie masz trzeciego poziomu obydwu?
"Najlepszy nawet mag z nożem w plecach, poważnie traci na umiejętnościach"
Re: Witch, tak gra nią Dreed
Ja się nie będę na sucho kłócił.. bo jeszcze żadnego z WAS byście się jakimkolwiek testem DPSa nie pochwalili... a to czcze gadanie dla mnie.
Poza tym coś się gubisz w odczytach obrazków, w grze z Ritualem, zadałem 10x mniej Tainta I, 1 mniej Taint, 1 mniej EoD (nie wiem skąd taka różnica w dmg)i w tym czasie poszedł 2x MoC, i 4x LMB w Ex., czyli skille czysto do dmg. Może gdyby EoD miał taki średni dmg jak w walce bez rituala to może i fakt byłoby tego DPSa dużo więcej i byłby bankowo porównywalny a nie dużo niższy, ale jak widać wszystko zależy od ułożenia, wiem tylko jedno iż MoC w praktycznie każdej walce gdzie jest użyty zadaje podobny dmg 60k+, wole walić EoD, który w przedziale 40k-112k zadaje dmg... w każdym z wypadków na kaźdej 3os wychodzę lepiej przy LMB+EoD a nie na Ritual z MoC, bo przy 3os nawet RoF się nie odświeży.
Ani LH ani Dark Ritual w SOLO grze mi nie pomogą.. a LH nadaje się do wycierania podłogi po imprezie a nie do zadawania obrażeń... no może z amuletami + bronią by jakiś dmg robił, ale wątpię by przebił LMB + EoD.
MOD w porównaniu do EoD ma o wiele wiele słabsze bonusy, bo z 8 bonusów ma tylko 2, reszta jest to Exterminacje i EoD.
Też byłem zdziwiony zadaniem DMG przez EoD w tych dwóch przypadkach, nie jest to dla mnie zrozumiałe, wiem natomiast iż MOD ma praktycznie równy DMG rzadko kiedy się on zmienia, oscyluje ciągle w tej samej granicy i jest on pomimo wszystko za mały.
Nie patrze na DPS przy używaniu Cursa witcha, bo to też nadaje się tylko do grupy, nawet często na 3os nie używam bo nie ma kto tego zbijać.
Rituala używam tylko w instancjach 5os i 10os, tam się to mi kalkuluje i dzięki bufom oraz możliwości wyprowadzenia kolejnego komba jest to dobry element.
Rituala wykorzystuje też w momentach kiedy boss robi nam przymusowe przerwy w dmg, znika, przemieszcza się itp., wtedy można się doboostować.
W tej rotacji co daje RXA jest duży problem:
w tym momencie detonuje tainta przy okolo 5s. pozbawia ROFa boosta - w moim wypadku - i zapewne w tych samych warunkach jego RoF zadaje stosunkowo mniej obrażeń - w % - niż mój.
To, że sobie odnowi manę nie zmienia faktu iż MoC nie da mu tyle DMG co używanie LMB w Extermination i EoD, które używa w tym samym czasie.
EoD odnawia się chwilę, po nałożeniu 3x tainta zanim EoD się odnowi używam około 5-6 LMB dopiero potem detonuje delikwenta, Taint u mnie zadaje ogromne obrażenia w czasie walki. Nie rozumiem jak można z tego rezygnować.
MoC nie jest aż tak dobre, nie wiem czy nawet 4 amulety pod MoC dałby by mi obecnie dmg powyżej 100k.. wątpię.
Fakt jest też taki iż WY możecie:
- mieć całkiem inne amulsy i bronie,
- być po str/luck.
- amulety pod MoC
Wszystko w tym temacie.
Poza tym coś się gubisz w odczytach obrazków, w grze z Ritualem, zadałem 10x mniej Tainta I, 1 mniej Taint, 1 mniej EoD (nie wiem skąd taka różnica w dmg)i w tym czasie poszedł 2x MoC, i 4x LMB w Ex., czyli skille czysto do dmg. Może gdyby EoD miał taki średni dmg jak w walce bez rituala to może i fakt byłoby tego DPSa dużo więcej i byłby bankowo porównywalny a nie dużo niższy, ale jak widać wszystko zależy od ułożenia, wiem tylko jedno iż MoC w praktycznie każdej walce gdzie jest użyty zadaje podobny dmg 60k+, wole walić EoD, który w przedziale 40k-112k zadaje dmg... w każdym z wypadków na kaźdej 3os wychodzę lepiej przy LMB+EoD a nie na Ritual z MoC, bo przy 3os nawet RoF się nie odświeży.
Ani LH ani Dark Ritual w SOLO grze mi nie pomogą.. a LH nadaje się do wycierania podłogi po imprezie a nie do zadawania obrażeń... no może z amuletami + bronią by jakiś dmg robił, ale wątpię by przebił LMB + EoD.
MOD w porównaniu do EoD ma o wiele wiele słabsze bonusy, bo z 8 bonusów ma tylko 2, reszta jest to Exterminacje i EoD.
Też byłem zdziwiony zadaniem DMG przez EoD w tych dwóch przypadkach, nie jest to dla mnie zrozumiałe, wiem natomiast iż MOD ma praktycznie równy DMG rzadko kiedy się on zmienia, oscyluje ciągle w tej samej granicy i jest on pomimo wszystko za mały.
Nie patrze na DPS przy używaniu Cursa witcha, bo to też nadaje się tylko do grupy, nawet często na 3os nie używam bo nie ma kto tego zbijać.
Rituala używam tylko w instancjach 5os i 10os, tam się to mi kalkuluje i dzięki bufom oraz możliwości wyprowadzenia kolejnego komba jest to dobry element.
Rituala wykorzystuje też w momentach kiedy boss robi nam przymusowe przerwy w dmg, znika, przemieszcza się itp., wtedy można się doboostować.
W tej rotacji co daje RXA jest duży problem:
1x Taint, EoT, 2x Taint (zgrywa mi się to idealnie, bo zaraz po trzecim pojedynczym Taincie wbija się pierwszy kruk z EoT), MoC, 1, RoF, RMB,
w tym momencie detonuje tainta przy okolo 5s. pozbawia ROFa boosta - w moim wypadku - i zapewne w tych samych warunkach jego RoF zadaje stosunkowo mniej obrażeń - w % - niż mój.
To, że sobie odnowi manę nie zmienia faktu iż MoC nie da mu tyle DMG co używanie LMB w Extermination i EoD, które używa w tym samym czasie.
EoD odnawia się chwilę, po nałożeniu 3x tainta zanim EoD się odnowi używam około 5-6 LMB dopiero potem detonuje delikwenta, Taint u mnie zadaje ogromne obrażenia w czasie walki. Nie rozumiem jak można z tego rezygnować.
MoC nie jest aż tak dobre, nie wiem czy nawet 4 amulety pod MoC dałby by mi obecnie dmg powyżej 100k.. wątpię.
Fakt jest też taki iż WY możecie:
- mieć całkiem inne amulsy i bronie,
- być po str/luck.
- amulety pod MoC
Wszystko w tym temacie.
- Rxa
- Posty: 251
- Rejestracja: środa, 22 lipca 2015, 04:50
- Medals: 1
- Lokalizacja: Katowice
- Gender:
- Status: Offline
Re: Witch, tak gra nią Dreed
Testowałem i nie wiem co z tym zrobić. Mam rozrzut od 40s do 58s przy swojej rotacji i 45s do 55s przy Twojej.
Tylko że przy swojej używałem różnych skilli i regenerowałem manę, a przy Twojej spędziłem 30 sekund biegając w kółko i klikając LMB.
Tylko że przy swojej używałem różnych skilli i regenerowałem manę, a przy Twojej spędziłem 30 sekund biegając w kółko i klikając LMB.
Mam swój świat, swoje kredki i zero zdolności artystycznych...
- Max Painful
- Posty: 101
- Rejestracja: piątek, 31 lipca 2015, 18:42
- Medals: 1
- Gender:
- Status: Offline
Re: Witch, tak gra nią Dreed
Ciekawe, bo masz go w proponowanej rotacji.Dreed pisze:a LH nadaje się do wycierania podłogi po imprezie a nie do zadawania obrażeń...
Dreed pisze:MoC nie jest aż tak dobre, nie wiem czy nawet 4 amulety pod MoC dałby by mi obecnie dmg powyżej 100k.. wątpię.
Fakt jest też taki iż WY możecie:
- mieć całkiem inne amulsy i bronie,
- być po str/luck.
- amulety pod MoC
Argumentujesz jak Ci w danej chwili odpowiada, na siłę próbując wcisnąć swoją r(ot)ację. Posądzasz nas o czcze gadanie i kłócenie się na sucho, a sam wrzuciłeś zaledwie jedno porównanie z dps meteru, po którym i tak przyznałeś, że gdyby skille inaczej weszły to dmg mógłby być bez różnicy.Dreed w swoim buildzie pisze:Amulety z naciskiem na 2 skille: Murder of Crows i Explosion of Darkness, przykłady:
Akurat w tej kwestii nie mogę się z Tobą nie zgodzić. Powodzenia.Dreed pisze:Wszystko w tym temacie.
"Najlepszy nawet mag z nożem w plecach, poważnie traci na umiejętnościach"
Re: Witch, tak gra nią Dreed
Tak uzywam amuletow na MoC bo czysci mocniejsze trasze b.ladnie ale co innego z bosami o ktorych tu mowa. Rotacje wciskam tym ktorzy zdecyduja sie na taki styl gry jaki proponuje..chcesz zmienic chcesz pokazac cos innego prosze bardzo forim istnieje dla wszystkich masz inna propozycje wykrecasz cyferki dawaj rozpiske na forum.
Nie podawalem totacji na rajdy 5os czy inne wypady grupowe. 90% czasu spedzam solo na farmie i podalem to co najlepiej wychodzi.
Zastanawiam sie nawet czy jednak kompletnie nie zrezygnowac z bonusow do MoC.. Dorwe amulety i sprawdze bo chodzi tutaj o czyszczenie traszy.
Rxa nie wiem jak z rozrzutem czasowym. Skupilem sie w walce na 2 skillach ktore sa boostowane przez amulety i z nich czerpie najwiekszy ogolny dmg. Jak roznica w dpsie jest ponad 1k to ta rozbierznosc nie moze byc duza.
Dodatkowym dziwem jakie znalazlem to obnizony dmg z EoD...nie wiedziec czemu gdy robie rotacje z Ritialem ogolny dmg z EoD jest nizszy niz gdy jade po swojemu.
Teraz pytanie o inna kwestie. Rotacje uzalezniamy od bonusow jakie mamy do skill, jesli skupiasz sie na innym skillu to nie ma co uzywac innego i innej rotacji.
Rotacja moze byc pod MoC ale raczej bez 4x amulety pod MoC nie ma co podchodzic.
Widzisz Max ja latam i testuje build nie jest skonczony. Caly czas jest testowany i zmieniam lekkie warianty glownie w itemach. Gdy cos zmienie to zmienie tez to na forum i tyle.
Pokaz mi kufa gdzie w mej rotacji jest LH...
Co mam tu wrzucic tone skreeenow z dpsa...po co. Pokazalem roznice i starczy. Zrobilem 10 testow na kazdej rotacji z ritualem i bez i w zadnym momencie ritual nie dawal mi wiekszego dpsa przy solowej grze juz nie wspomne o przezywalnosci.
Jesli uzywasz innych amuletow i masz 100% bonus do MoC to bankowo wiecej zadasz niz ja tym skillem i zal bedzie nie uzywac tego w czasie walki..jednak u mnie dmg jest zbyt niski by z niego korzystac caly czas.
Rotacja podawana przez Was NIE PASUJE do mojego ustawienia skilli i bonusow. Nie wiem o czym tu dyskutowac.
Nie podawalem totacji na rajdy 5os czy inne wypady grupowe. 90% czasu spedzam solo na farmie i podalem to co najlepiej wychodzi.
Zastanawiam sie nawet czy jednak kompletnie nie zrezygnowac z bonusow do MoC.. Dorwe amulety i sprawdze bo chodzi tutaj o czyszczenie traszy.
Rxa nie wiem jak z rozrzutem czasowym. Skupilem sie w walce na 2 skillach ktore sa boostowane przez amulety i z nich czerpie najwiekszy ogolny dmg. Jak roznica w dpsie jest ponad 1k to ta rozbierznosc nie moze byc duza.
Dodatkowym dziwem jakie znalazlem to obnizony dmg z EoD...nie wiedziec czemu gdy robie rotacje z Ritialem ogolny dmg z EoD jest nizszy niz gdy jade po swojemu.
Teraz pytanie o inna kwestie. Rotacje uzalezniamy od bonusow jakie mamy do skill, jesli skupiasz sie na innym skillu to nie ma co uzywac innego i innej rotacji.
Rotacja moze byc pod MoC ale raczej bez 4x amulety pod MoC nie ma co podchodzic.
Widzisz Max ja latam i testuje build nie jest skonczony. Caly czas jest testowany i zmieniam lekkie warianty glownie w itemach. Gdy cos zmienie to zmienie tez to na forum i tyle.
Pokaz mi kufa gdzie w mej rotacji jest LH...
Co mam tu wrzucic tone skreeenow z dpsa...po co. Pokazalem roznice i starczy. Zrobilem 10 testow na kazdej rotacji z ritualem i bez i w zadnym momencie ritual nie dawal mi wiekszego dpsa przy solowej grze juz nie wspomne o przezywalnosci.
Jesli uzywasz innych amuletow i masz 100% bonus do MoC to bankowo wiecej zadasz niz ja tym skillem i zal bedzie nie uzywac tego w czasie walki..jednak u mnie dmg jest zbyt niski by z niego korzystac caly czas.
Rotacja podawana przez Was NIE PASUJE do mojego ustawienia skilli i bonusow. Nie wiem o czym tu dyskutowac.
- Rxa
- Posty: 251
- Rejestracja: środa, 22 lipca 2015, 04:50
- Medals: 1
- Lokalizacja: Katowice
- Gender:
- Status: Offline
Re: Witch, tak gra nią Dreed
Przy testowaniu obu naszych rotacji na pierwszym bossie w Thorneus Camp na Impie DPS latał od 12k do 16,5k - zabijanie bossa poniżej minuty idzie zbyt szybko żeby różnice w DPSie coś znaczyły. Ja jadę na krytykach i Crushing Blowach, więc często dziwnie skacze ten damage.Dreed pisze:Rxa nie wiem jak z rozrzutem czasowym. Skupilem sie w walce na 2 skillach ktore sa boostowane przez amulety i z nich czerpie najwiekszy ogolny dmg. Jak roznica w dpsie jest ponad 1k to ta rozbierznosc nie moze byc duza.
Tego nie rozumiem. Z offhandem DR daje 60% redukcji obrażeń na 5 sekund, moby same z siebie dostają boost do speeda i nie można kite'ować, więc jak redukcja obrażeń, które musisz otrzymać może nie zwiększyć przeżywalności?Dreed pisze:Zrobilem 10 testow na kazdej rotacji z ritualem i bez i w zadnym momencie ritual nie dawal mi wiekszego dpsa przy solowej grze juz nie wspomne o przezywalnosci.
Hmm... To może ja źle zinterpretowałem przeznaczenie tego działu. Nigdzie nikomu niczego nie narzucam, prowadzę dyskusję (wydaje mi się, że całkiem normalną) w celu lepszego ogarnięcia czegoś lub podzielenia się własnymi doświadczeniami. Jeśli mamy tu tylko postować buildy i nie debatować na ich temat, to trzeba było powiedzieć od razu. Przecież mi też się nie widzi pisanie, jak nikomu się tego nie będzie chciało czytać.Dreed pisze:Rotacja podawana przez Was NIE PASUJE do mojego ustawienia skilli i bonusow. Nie wiem o czym tu dyskutowac.
Mam swój świat, swoje kredki i zero zdolności artystycznych...
Re: Witch, tak gra nią Dreed
Debatowac mozna o podanym buildzie znaczy tyle ze osoby dyskutujace powinni miec ten build i tak ulozone bonusy czy symbole by moc stwierdzic czy cos nie da sie zrobic lepiej.
Wiem ze ritual daje resist ale ogolnie ruszajac sie dostaje mniej tych obrazen niz stojac i obrywajac dmg. Przynajmniej na razie. Jak dojde do symboli to najlepszym ukladem bedzie sie ruszac zobaczymy. Zobacz na zdjeciach ile przyjalem obrazen a ile resistowalem.
Musze odpowiadac wam obojgu na raz i tak troche roznie to wyglada:-) .
Odnosnie testow. Dlatego rotacje podane sa na solo gre gdzie zywot bosow jest malusi i trza nawalac szybko i mocno a grupa rajd etc to inna para kaloszy tutaj rotcje sa bardziej skomplikowane i wymagaja tez zgrania z teamem do tego dochodzi curse ktory daje nam okolo 3,5kk dmg .
Takze by sens dyskusji byl to musimy jechac na tym samym wozku. Jesli ja jade na amuletach do eod glownie i od exterminacji to MoC jest u mnie znikomym dmg w walkach a u Was moze wygladac to calkiem inaczej. Tutaj duza role wytyczajaca rotacje beda amulety..pytanie tylko ktore zapewnia nam staly duzy dmg, wg. mnie najlepiej wyglada exterminacja plus eod, jak dorwe kolejne amulety do eod i exterminacji to zobacze czy MoC nie ucierpi zbytnio bo milo jest na proste aoe rozwalac grupe mocniejszych mobow 100-170k. Takze zobaczymy.
Juz nie wspomne o poziomach symboli dlatego porownywac jest cokolwiek ciezko, Laura cos na tem temat wie, bo juz razem testowalismy buildy str/luck vs valor/luck bez symboli na roznych poziomach prestizu i itemach.
Wiem ze ritual daje resist ale ogolnie ruszajac sie dostaje mniej tych obrazen niz stojac i obrywajac dmg. Przynajmniej na razie. Jak dojde do symboli to najlepszym ukladem bedzie sie ruszac zobaczymy. Zobacz na zdjeciach ile przyjalem obrazen a ile resistowalem.
Musze odpowiadac wam obojgu na raz i tak troche roznie to wyglada:-) .
Odnosnie testow. Dlatego rotacje podane sa na solo gre gdzie zywot bosow jest malusi i trza nawalac szybko i mocno a grupa rajd etc to inna para kaloszy tutaj rotcje sa bardziej skomplikowane i wymagaja tez zgrania z teamem do tego dochodzi curse ktory daje nam okolo 3,5kk dmg .
Takze by sens dyskusji byl to musimy jechac na tym samym wozku. Jesli ja jade na amuletach do eod glownie i od exterminacji to MoC jest u mnie znikomym dmg w walkach a u Was moze wygladac to calkiem inaczej. Tutaj duza role wytyczajaca rotacje beda amulety..pytanie tylko ktore zapewnia nam staly duzy dmg, wg. mnie najlepiej wyglada exterminacja plus eod, jak dorwe kolejne amulety do eod i exterminacji to zobacze czy MoC nie ucierpi zbytnio bo milo jest na proste aoe rozwalac grupe mocniejszych mobow 100-170k. Takze zobaczymy.
Juz nie wspomne o poziomach symboli dlatego porownywac jest cokolwiek ciezko, Laura cos na tem temat wie, bo juz razem testowalismy buildy str/luck vs valor/luck bez symboli na roznych poziomach prestizu i itemach.
Re: Witch, tak gra nią Dreed
jak mówiłem staram się nadgonić zaległości praktycznie w każdej dziedzinie, gdzie mój prestiż jest po prostu przesadzony w stosunku do tego co noszę i co posiadam..
To co osiągnąłem w tym tygodniu limitowym przeszło moje oczekiwania ..
Wypociłem 3 anomalki pod rząd,
zrobienie limitu sparków z tego tygodnia, zachowania około 4k z poprzedniego tygodnia, kapsułka co dała po 1650 z każdego koloru i przekapowanie na sam koniec niebieskich sparków o 750.
Efekt był zaskakujący
tak wyglądały moje staty przed wklepaniem wyfarmionych syboli - i tak po drodze dodałem str 1 i crit 1, czyli wszystkie te były na lvl 2:
[ obraz zewnętrzny ]
tak wygląda to teraz:
[ obraz zewnętrzny ]
DMG i DPS jaki zobaczyłem po zmianach był zaskakujący, ten sam boss choć więcej HP o 200k zbiłem szybciej a średni dmg z pojedynczego skilla był o 20-30k więcej )
I choć same staty niby zbytnio do góry nie poszły to DPS ))))
To co osiągnąłem w tym tygodniu limitowym przeszło moje oczekiwania ..
Wypociłem 3 anomalki pod rząd,
zrobienie limitu sparków z tego tygodnia, zachowania około 4k z poprzedniego tygodnia, kapsułka co dała po 1650 z każdego koloru i przekapowanie na sam koniec niebieskich sparków o 750.
Efekt był zaskakujący
tak wyglądały moje staty przed wklepaniem wyfarmionych syboli - i tak po drodze dodałem str 1 i crit 1, czyli wszystkie te były na lvl 2:
[ obraz zewnętrzny ]
tak wygląda to teraz:
[ obraz zewnętrzny ]
DMG i DPS jaki zobaczyłem po zmianach był zaskakujący, ten sam boss choć więcej HP o 200k zbiłem szybciej a średni dmg z pojedynczego skilla był o 20-30k więcej )
I choć same staty niby zbytnio do góry nie poszły to DPS ))))
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości