Slayer by Pit

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin

Pit
Posty: 15
Rejestracja: piątek, 31 lipca 2015, 19:17
Gender:
Status:
Offline

Slayer by Pit

Post autor: Pit » wtorek, 4 sierpnia 2015, 16:41

Ze względu na brak poradników do postaci, postanowiłem podzielić się moimi wrażeniami dotyczącymi klasy SLAYER. Poradnik będzie dotyczył PVE, mam nadzieje ze przyda się innym.
Testowane na 12000+ prestiżu. Zapraszam do lektury.
[ obraz zewnętrzny ]
A Wiec zaczniemy od plusów i minusów danej postaci:

+ Mobilność
+ Wytrzymałość
+ Zadowalający DMG


- Kilka skili które nie są w ogóle przydatne:
- postać często zawiesza się w powietrzu przy natłoku skili
- niektóre skille nie wykonują żadnej akcji gdy jesteś zbyt blisko moba (trzeba odejść 2 kroki i będzie ok)


Skille:

[ obraz zewnętrzny ]Shadow Cloaking - Skill sprawiający iż slayer staje się niewidzialny na 9 sekund i dostaje dostęp do ukrytych skilli.
Skill sprawdzający się w grupie

[ obraz zewnętrzny ]Complete Cloaking - Podobnie jak (Shadow Cloaking) z tym, że jeżeli slayer otrzyma śmiertelny cios zostaje mu 1 hp, co daje mu czas na zebranie kuli zdrowia. Czas działania 6 sekund
Polecam do gry solo i PVP

[ obraz zewnętrzny ]Swinging Chains - Slayer wymachuje mieczami, lecz nie może się przy tym poruszać. Im dłużej przytrzymasz przycisk tym więcej zadasz obrażeń. Skill ten sprawia też, że moby są bardziej wrażliwe na Backstab.
Skill nieprzydatny ze względu na brak mobilności

[ obraz zewnętrzny ]Blood Harvest - Skill zadający obrażenia z upływem czasu (DoT). Użyty na mobku będzie mu zadawał obrażenia przez 7 sekund, jeżeli przeciwnik ma mniej niż 50% życia skill sam się odnawia i będzie zadawał obrażenia aż przeciwnik zginie.
Skill typu "MUST HAVE"

[ obraz zewnętrzny ]Flight Of the Shadow - Jeden ze skilli który jest nie bardzo przydatny. Slayer wykonuje "beczke"przez 20 jardow, zadając obrażenia przeciwnikom znajdującym się na jego drodze. Nie ma zastosowania w walce ewentualnie do ucieczki.
Słaby DMG, okropne sterowanie

[ obraz zewnętrzny ]Shadow - Przywołuje cień slayera, który walczy po naszej stronie. Klikając "E" podczas działania skila zamienia slayera miejscami ze swoim cieniem.
Slaby DMG, mało przydatny, ale z braku lepszej opcji powinien się znaleźć na twoim pasku

[ obraz zewnętrzny ]Bait - Czyli przynęta. Slayer tworzy cień, który prowokuje przeciwników wokół siebie. Użyty w połączeniem z talentem odbija 60% otrzymanych obrażeń.
Przydatny skill aby wspomoc tanka w ciezkich chwilach lub by samemu uwolnic sie od agro

[ obraz zewnętrzny ]Twilight Shackles - Redukuje szybkość ruchu przeciwnika, jak i innych znajdujących się w kolo niego. Skill dostępny tylko podczas działaniaShadow Cloaking
Nie znalazłem zastosowania dla tego skilla na PVE. Nie polecam

[ obraz zewnętrzny ]Aegis of Night - Przytrzymaj przycisk, aby skumulować energie nocy. Sprawia, iż stajesz się niewrażliwy na obrażenia i usuwa negatywne efekty.
Długi czas castowania skila, nie ma zastosowania na PVE

[ obraz zewnętrzny ]Smoke Granade - Rzucasz granat dymny w przeciwnika w polu jego działania, twoja zwinność "MANA" jest szybciej odnawiana. Granat użyty z talentem sprawia ze przeciwnicy są oszołomieni przez 3 sekundy.
Kolejny skill typu "MUST HAVE"

[ obraz zewnętrzny ]Shadowland - Sprawia, że przeciwnik zostanie wyłączony z walki na 6 sekund. Po użyciu skilla inni gracze nie widza przeciwnika na którym został on użyty a on nie może atakować. Można użyć skilla raz na 45 sekund na tym samym przeciwniku.
Brak zastosowania na PVE

[ obraz zewnętrzny ]Sneak Attack - Jest to ulepszona wersja backstabAktywuje się tylko po zakończeniu walki i po wyjściu z Shadow Cloaking / Complete Cloaking
Bardzo dobry DMG "MUST HAVE"

[ obraz zewnętrzny ]Killing Proficency: Backstab Po użyciu backstab jest 25% szansy na rzucenie Blood Harvest, Swinging Chains i Backflip za darmo i zwiększa obrażenia tych skilli o około 100%
Skill puki co zbugowany, nie działa poprawnie

Przejdźmy do buildu którego osobiście używam
[ obraz zewnętrzny ]
1.Shadow Cloaking - Wydłużony czas działania, co pozwala na użycie 4 x [ obraz zewnętrzny ]Twilight Scourge który, w połączeniu z talentem [ obraz zewnętrzny ]Biting Whips, zadaje w moim przypadku 24k dmg. Efekt ten może, ale nie musi, powtórzyć się, co znaczy ze zadasz 48k dmg. Jest to skill który zadaje najwyższy dmg u slayera.

2.Blood Harvest - Wybrałem ten skill, ponieważ wystarczy go użyć a w tym czasie można wykonywać inne akcje. W moim przypadku DMG osiąga około 10-15k DMG

3.Shadow/Flight Of the Shadow - Możecie tutaj wybrać co chcecie, oba skile nie maja zastosowania i prawdopodobnie nie będziecie ich wcale używać.

4.Bait - Jak już wyżej jest napisane w opisie, ten skill ma kilka zastosowań, nierzadko ratuje życie slayerowi jak i innym członkom drużyny. Jedynym minusem jest koszt many pomimo tego jest to najlepszy wybór

5.Smoke Granade - Mana,mana i jeszcze raz mana bez której nic nie możemy zrobić. Ten skill pozwala nam ją szybciej zregenerować, co umożliwia wykonanie większej ilości akcji jak i użyty z talentem [ obraz zewnętrzny ] Choking Smoke ogłupia Przeciwników na 3 sekundy.


6.Sneek Atak - Ulepszona wersja backstab´a, spory DMG, okolo 10k w moim przypadku. Używać jak najczęściej. Ten skill również przerywa akcje przeciwnika. W połączeniu z talentem [ obraz zewnętrzny ]Coold Blooded Killer redukuje czas odnowienia Shadow Cloaking[ obraz zewnętrzny ]


Jeszcze Talenty
[ obraz zewnętrzny ]

[ obraz zewnętrzny ]Cutthroat Fervor - Talent zwiększający DMG Backstab`u z 40 do 300%

[ obraz zewnętrzny ]Cold-Blooded Killer - Redukuje czas odnowienia Shadow Cloaking

[ obraz zewnętrzny ]Major Hatred - Obrażenia zadawane przez nas mocniejszemu przeciwnikowi skraca czas odnowienia naszej "R"

[ obraz zewnętrzny ]Deadly Accuracy - Zwiększa szanse na trafienie krytyczne i zwiększa obrażenia naszych "Gwiazdek"

[ obraz zewnętrzny ]Chain Reaction - W każdą kolejna mine w którą wdepnie nasz przeciwnik obrażenia będą zwiększone o 52%

[ obraz zewnętrzny ]Surprise Effect - A wiec, jeżeli wyjdziemy z Shadow Cloaking pierwszy hit jaki zadamy będzie miał o 80% zwiększone obrażenia, dlatego tez zaraz po wyjściu używamy Backstab

[ obraz zewnętrzny ]Choking Smoke - Powoduje ogłupienie przeciwników na 3 sekundy

[ obraz zewnętrzny ]Biting Whips - trzecie uderzenie Twilight Scourge wywołuje krytyka

Ekwipunek


Bronie:Nigdy ale to nigdy nie patrzcie ilość prestiżu, ale na afix´y jakie dana bron ci daje
Main Weapon:
[ obraz zewnętrzny ]

Aditional Weapon:
[ obraz zewnętrzny ]

Pierścienie: Tak jak powyżej, nie prestiż a staty są ważne
Przykład idealnego ringa.
[ obraz zewnętrzny ]

Amulety
przykład idealnego amuletu
[ obraz zewnętrzny ]

Talizmany to już w zależności na jakiego rodzaju przeciwników chodzicie ale jeżeli o staty chodzi, to również podam przykład ideału.
[ obraz zewnętrzny ]



@EDIT Postanowilem dodac najbardziej efektywna sciezke odblokowywania talentow dla slayera aby jak najszybciej byl on efektywny w walce ze wzgledu na ograniczone pole widzenia bedzie on opublikowany w kilku a nie jednym screenshocie

Na poczatku sciezka jest prosta wiec nie bede wrzucal screenow ale gdy dochodzimy do skrzyzowania zaczynaja sie schody dla graczy ktorzy o tej klasie nie maja pojecia.Bede publikowal screeny w kolejnosci i numerowal je.

Pierwszy talent jaki odblokowac MUSIMY!!!!Jest to Blood Harvest
[ obraz zewnętrzny ]


Nstepnie idziemy w lewo na skrzyzowaniu az na sam koniec najlepiej gora
[ obraz zewnętrzny ]

Kolejny skillem ktorego chcemy odblokowac jest Shadow Cloaking Ktory znajduje sie na polnocy naszego drzewka
[ obraz zewnętrzny ]



Cala reszte mozecie odblokowac wedle upodoban nie zmienia juz w znaczacy sposob naszej postaci
Ostatnio zmieniony wtorek, 4 sierpnia 2015, 19:11 przez Pit, łącznie zmieniany 2 razy.

Laura
Posty: 64
Rejestracja: poniedziałek, 27 lipca 2015, 11:21
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

Skyforge Optio

Re: Slayer by Pit

Post autor: Laura » wtorek, 4 sierpnia 2015, 17:11

Pit... Nie grałam Slayerem, więc nie wiem na ile jest to posprawdzane, ale muszę przyznać że odwaliłeś kawał naprawdę świetnej roboty :) Podziw za chęci i za zaangażowanie.

Awatar użytkownika
Little Petunya
Posty: 61
Rejestracja: wtorek, 14 lipca 2015, 23:09
Gender:
Status:
Offline

Re: Slayer by Pit

Post autor: Little Petunya » wtorek, 4 sierpnia 2015, 17:41

No, no Pit...
Bardzo pochwalam inicjatywę, która wyszła z Twojej strony. :)
Może skłoni to inne osoby, do utworzenia swoich własnych poradników?

Swoją drogą, może to, co tutaj opisałeś, sprawi, że w końcu polubię Slayera? :D

Awatar użytkownika
Driam
Patrycjusz
Posty: 2897
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 21:25
Lokalizacja: Aberdeen/Łódź
Gender:
Status:
Offline

Re: Slayer by Pit

Post autor: Driam » wtorek, 4 sierpnia 2015, 18:30

Ponieważ jest to pierwszy tego typu poradnik i do tego niezły, pozwoliłem sobie wyedytować go usuwając większość co poważniejszych błędów :)

Pit
Posty: 15
Rejestracja: piątek, 31 lipca 2015, 19:17
Gender:
Status:
Offline

Re: Slayer by Pit

Post autor: Pit » wtorek, 4 sierpnia 2015, 18:34

Dopisales polskie znaki ktorych ja nie posiadam na klawiaturze thx

Kana Naberrie
Posty: 21
Rejestracja: niedziela, 12 lipca 2015, 09:07
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

Skyforge Legionista BS Optio

Re: Slayer by Pit

Post autor: Kana Naberrie » wtorek, 4 sierpnia 2015, 19:12

Niezły poradnik przyda się kiedyś jak będę chciał pograć sleyerem.

Pit
Posty: 15
Rejestracja: piątek, 31 lipca 2015, 19:17
Gender:
Status:
Offline

Re: Slayer by Pit

Post autor: Pit » wtorek, 4 sierpnia 2015, 19:14

Dodalem drzewko progresowe na samym dole radze sprawdzic zanim zaczniemy grac slayerem

Val Kirn
Posty: 11
Rejestracja: sobota, 18 lipca 2015, 21:26
Gender:
Status:
Offline

Re: Slayer by Pit

Post autor: Val Kirn » środa, 5 sierpnia 2015, 14:44

Pit, jako że teraz mam najbliżej na atlasie do Slayera to w niego pójdę. Poradnik super ;).

Awatar użytkownika
Kyllym
Patrycjusz
Posty: 141
Rejestracja: środa, 22 lipca 2015, 18:51
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

Skyforge Legionista BS St. Legionista

Re: Slayer by Pit

Post autor: Kyllym » środa, 5 sierpnia 2015, 16:17

bardzo przyjemny tutek gram main Slayerem mam bardzo podobny build rożni się kosmetycznymi zmianami :). Dobra robota

Telwerk
Posty: 13
Rejestracja: poniedziałek, 27 lipca 2015, 15:51
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

Skyforge Legionista

Re: Slayer by Pit

Post autor: Telwerk » piątek, 7 sierpnia 2015, 18:54

Dobra robota Pit :) dzięki za poradnik. trochę pograłem Slayerem na treningu i mi się od razu spodobał, fajnie się nim gra :) kolejna klasą jaką odblokuje będzie właśnie Slayer :)

Awatar użytkownika
Nifi
Posty: 434
Rejestracja: środa, 4 czerwca 2014, 13:55
Medals: 6
Gender:
Status:
Offline

WildStar Optio ArcheAge Optio BS Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Slayer by Pit

Post autor: Nifi » poniedziałek, 10 sierpnia 2015, 14:16

Jako slayer bardzo dziękuję zastosuję rady :D

Ans
Posty: 5
Rejestracja: środa, 12 sierpnia 2015, 18:54
Gender:
Status:
Offline

Re: Slayer by Pit

Post autor: Ans » sobota, 15 sierpnia 2015, 16:28

Pit świetny poradnik, musiał Ciebie kosztować sporo pracy. Sam gram Slayerem i wszystko odkrywałem sam, zapewne byłoby mi łatwiej gdybym coś takiego wcześniej przeczytał, ale wtedy nie grałem w IX Kohorcie jeszcze.

Przy jednym z talentów wkradł się Tobie chochlik, chodzi mi o Cutthroat Fervor.
Nie zwiększa on damage Backstab, a zwiększa Backflip z 40% do 300%, chyba że coś nie tak jest z opisem skilla w wersji angielskiej. Jak bijemy bossa i wszystkie ważne skille są na cooldown, a "many" brak, to często używam podstawowego combo(3*leftclick), to potem ładnie wchodzi omawiany backflip(2*leftclick,1*rightclick).
Nie zauważyłem aby problemem(jeśli chodzi o solo instancje), był boss, no może jeden sprawił mi kłopotów, ostatni w Facility 902, na hard musiałem logować się na paladyna, reszta do 12k prestiżu, nie stanowi problemu, ani wyzwania, na hard czy impossible.

Czytałem że wadą Slayera jest bicie wielu słabych mobków, w porównaniu do innych klas, ja nie zauważyłem problemów, pozbywam się większych grupek zanim zdążą mi zadać jakiekolwiek obrażenia. Masz Pit jakieś swoje sposoby?

Osobiście używam 3 sposobów.
1. Bait z talentem, rzucamy w środek i po problemie, dość długi cd, więc wymusza to:
2. Cloaking(4) i zwykle starcza 2*rightclick, jak to jest też na cd to zostaje:
3. Miny, Blade Vortex z impulse damage(1*leftclick,1*rightclick), jeśli coś zostało, wykańczamy finisherem, znów niewidzialność i 1*rightclick. Osobiście do tego używam offhand z bonusem do Blade Vortexa. Min nie używam w walkach z bossami, a naprowadzenie mobów na nie za długo mi schodziło i mobki czasem zdążyły mnie ugryźć, zapomniałem też dodać że warto zacząć walkę rzucając Blood Harvest na najsilniejszego mobka w grupie. Może ja się nie znam, chętnie podyskutuje na ten temat.
Zauważyłem też, że na forach większość używa gwiazdek, zamiast podstawowego combo i backflipa, ja przy dłuższych walkach wolę używać Backflipa, mam 26% Crit Chance, więc ta seria wydaje mi się efektowniejsza i szybciej schodzi pasek hp bossa, ale może mi się tylko wydaje, a to jest tylko moje odczucie, nie mogę się przekonać do tych gwiazdek.

Awatar użytkownika
Darfriq
Posty: 21
Rejestracja: piątek, 25 września 2015, 21:37
Medals: 1
Lokalizacja: Płock
Gender:
Status:
Offline

Skyforge Legionista

Re: Slayer by Pit

Post autor: Darfriq » poniedziałek, 5 października 2015, 19:10

Odświeżę temat i zapytam, czy ktoś z Kohorty wciąż gra slayerem pod PVE? Słyszałem opinie, że jedyne słuszne klasy DD pod PVE to berserk i kinetyk, jednak podoba mi się dynamiczność klasy widoczna na filmiku poniżej.

https://www.youtube.com/watch?v=FDI0h8f6Dcg

Ludki jak to jest? Można wycisnąć coś ze Slayera, czy nie ma sensu marnować sparków i czasu?

Severeen
AoC Legionista
Posty: 439
Rejestracja: czwartek, 31 lipca 2014, 11:18
Medals: 7
Gender:
Status:
Offline

ArcheAge Legionista Skyforge Legionista L2C Legionista BD Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Slayer by Pit

Post autor: Severeen » wtorek, 6 października 2015, 18:41

mimo nerfa Blood harvesta slayerem dalej znakomicie gra się na pvp

solo instancje - przynajmniej dla mnie - robi się porównywalnie slayerem czy berkiem, przy czym berk ma lepsze aoe na trashe, slayer jest lepszy na bossy, szczególnie te upierdliwe, które mają skile przeszkadzające- typu stuny, odrzucenie itp- slayerem po prostu bijesz shadowem i wtedy prawie zawsze masz immune na te bzdety + cały czas blood harvest tyka :)

niestety na anomaliach, na Izbellach slayerów nie ma :) - wnioski wyciągniesz sam :)

dodatkowo mam problem z pasywką slayera, chyba nie działa- nikt nie potwierdza ,żeby widział ,żeby działała :)

Awatar użytkownika
Vorcan Black
Patrycjusz
Posty: 75
Rejestracja: sobota, 25 lipca 2015, 18:21
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

Skyforge St. Legionista BS Optio

Re: Slayer by Pit

Post autor: Vorcan Black » czwartek, 8 października 2015, 13:22

symbol ponoć jest bugniety ale build pod miny jest fajny na pve i pvp

Awatar użytkownika
Yeleana
AO St. Legionista
LoA Legionista
Posty: 5228
Rejestracja: piątek, 1 listopada 2013, 11:40
Medals: 26
Lokalizacja: Cieszyn
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Gwiazda Zasługi IX Kohorty AION Optio WoW Legionista WildStar Optio
Skyforge Centurion L2C Legionista BS Trybun AO Trybun Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Slayer by Pit

Post autor: Yeleana » czwartek, 8 października 2015, 16:04

wciąż to słyszę, że symbol Slayera nie działa... ale dokładnie na czym to polega? nigdy nie są spełnione warunki jego zadziałania, czy ki diabeł?
Obrazek

Severeen
AoC Legionista
Posty: 439
Rejestracja: czwartek, 31 lipca 2014, 11:18
Medals: 7
Gender:
Status:
Offline

ArcheAge Legionista Skyforge Legionista L2C Legionista BD Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Slayer by Pit

Post autor: Severeen » piątek, 9 października 2015, 10:16

UWAGA!
dziś miałem instancje gdzie miałem 2x jeśli pójdę slayerem- jako ,że nim gram nie widziałem problemu- choć bomby są w okręgu i nie ma blood harvesta :)

symbol slayera włączał mi się praktycznie na każdym trashu- trwa 21 sekund, ale zamiast zwiększać crit o 7 % - ZMNIEJSZAŁ crit o te 7 % !!!

zrobiłem potem tę samą instancje ale już normalnie slayerem- symbol nie włączył się ani razu

wniosek:
na chwilę obecną można symbol wyłączyć

Kode
Posty: 47
Rejestracja: sobota, 11 lipca 2015, 18:55
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

Skyforge St. Legionista BS Legionista

Re: Slayer by Pit

Post autor: Kode » piątek, 9 października 2015, 13:23

Severeen pisze:UWAGA!
dziś miałem instancje gdzie miałem 2x jeśli pójdę slayerem- jako ,że nim gram nie widziałem problemu- choć bomby są w okręgu i nie ma blood harvesta :)

symbol slayera włączał mi się praktycznie na każdym trashu- trwa 21 sekund, ale zamiast zwiększać crit o 7 % - ZMNIEJSZAŁ crit o te 7 % !!!

zrobiłem potem tę samą instancje ale już normalnie slayerem- symbol nie włączył się ani razu

wniosek:
na chwilę obecną można symbol wyłączyć
Chyba Donald Tusk robił ten symbol. Mówił, że obniży podatki, a je podniósł.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Poradniki i buildy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości