Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone

Forum poświęcone grze HS.

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy eSport

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone

Post autor: Gwalch » poniedziałek, 1 czerwca 2015, 01:00

Tu będę odnotowywał "dziwne" wyniki, które przeczyłyby czasem logice czy założeniom gry. 8-)

Dziś np. Paladyn, przeciwko któremu grałem, miał 2 HP i wlazł w Explosive Trap Huntera za pomocą Trusilver Championa. HP spadło mu do zera (pułapka wybuchła), ale gra potoczyła się dalej i dostał z powrotem te 2 HP z umiejętności broni. Ciekawe, bo np. kiedy grałem przeciwko Warlockowi czy innym klasom rozgrywka kończy się w momencie, gdy ktoś ma 0 punktów życia i żadne inne akcje nie są wykonywane później.

Awatar użytkownika
Tex
Patrycjusz
Posty: 917
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2011, 03:11
Medals: 17
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera SWTOR Optio FF XIV Trybun eSport Trybun Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Dziwne sprawy ;)

Post autor: Tex » poniedziałek, 1 czerwca 2015, 10:01

Wydaje mi sie ze w przypadku Truesilvera to dziala dobrze bo heal powinien sie aktywowac przed wlasciwym wykonaniem ataku na przeciwniku. Zawsze najpierw dostajesz heala (wiec chwilowo masz 4 hp) a potem dopiero wchodzi efekt trapu.

Zmieniam temat na przyklejony - sugeruje zeby ten temat sluzyl wlasnie tego typu pytaniom/dyskusjom.

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1635
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 16
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone

Post autor: Pieczar » poniedziałek, 1 czerwca 2015, 13:19

Mechanika działa do końca wykonywania jednego efektu - dopiero potem jest przeliczana.
W tym przypadku, atak następuje dopiero po podleczeniu, a że przed atakiem odpala się explosive trap, to obie te rzeczy wykonują się jednocześnie.
Dopiero po ataku jest sprawdzana ilość hp i ewentualny win/lose.

Awatar użytkownika
Tex
Patrycjusz
Posty: 917
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2011, 03:11
Medals: 17
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera SWTOR Optio FF XIV Trybun eSport Trybun Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone

Post autor: Tex » poniedziałek, 1 czerwca 2015, 22:20

Z kolei przykładem z drugije strony może być podobna sytuacja z Mistress of Pain wspomnianego już Warlocka:

[ obraz zewnętrzny ]

Jej umiejętność aktywuje się po ataku, czyli najpierw musisz zaatakować żeby podleczyła Warlocka o ilość pkt HP jaką zada. W tym wypadku najpierw atak jest wykonywany, co triggeruje dmg z trapa, hp spada do 0 i giniesz zanim zdąży się odpalić umiejętność ;)

Awatar użytkownika
Krav
Patrycjusz
Posty: 487
Rejestracja: wtorek, 27 marca 2012, 14:21
Medals: 18
Status:
Offline

SWTOR Optio FF XIV Legionista eSport Dekurion Uczestnik zlotów IX Kohorty Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone

Post autor: Krav » wtorek, 2 czerwca 2015, 02:10

I fun fact! zaatakowanie Mistress of Pain gdy na stole ma się Auchenai Soulpriest powoduje samobójstwo :D

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1635
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 16
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone

Post autor: Pieczar » wtorek, 2 czerwca 2015, 10:21

Fun fact - rzucenie na siebie alextraszy jak się jest ragnarosem ustawia nasze hp na 15, pomimo tego, że max HP value mamy 8 :D

Awatar użytkownika
Tex
Patrycjusz
Posty: 917
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2011, 03:11
Medals: 17
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera SWTOR Optio FF XIV Trybun eSport Trybun Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone

Post autor: Tex » wtorek, 2 czerwca 2015, 10:32

Co by sie zgadzało z opisem karty: Set Remaining Hero's Health as 15.

Awatar użytkownika
Vakamitshi
Posty: 306
Rejestracja: środa, 29 lutego 2012, 18:54
Medals: 2
Lokalizacja: Polska
Gender:
Status:
Offline

AION Legionista TERA Legionista

Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone

Post autor: Vakamitshi » czwartek, 4 czerwca 2015, 02:01

http://eu.battle.net/hearthstone/pl/blog/19534827/

Coś czuje ,ze bedą to nowi bohaterzy do wyboru z tych samych klas ale ich hero ability będzie inna.
,,Nigdy nie zapominaj o tym, kim jesteś, bo świat na pewno o tym nie zapomni. Uczyń z tego swoją siłę, a wtedy przestanie to być twoją słabym punktem. Zrób z tego swoją zbroję, a nikt nie użyje tego przeciwko tobie.''
[ obraz zewnętrzny ]

[ obraz zewnętrzny ]

Awatar użytkownika
Mexiss
Posty: 1480
Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2013, 20:05
Medals: 2
Lokalizacja: Gdynia/Rumia
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Mecenas IX Kohorty

Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone

Post autor: Mexiss » czwartek, 4 czerwca 2015, 11:43

Czyli np. nowy mag dalej będzie korzystał z niebieskiej talii, ale sam special mu się zmieni?

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1635
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 16
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone

Post autor: Pieczar » czwartek, 4 czerwca 2015, 14:07

Będzie miał np - deal 2 to frozen characters czy coś w ten deseń, a karty dla maga będa dokładnie takie same.

Coś jak shadowform priesta, tylko od początku meczu.

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone

Post autor: Gwalch » piątek, 28 sierpnia 2015, 18:13

Bugi/dziwne akcje po nowym dodatku:

[yt][/yt]

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone

Post autor: Gwalch » poniedziałek, 31 sierpnia 2015, 04:22

Jeszcze jeden ciekawy filmik of Tosta, tym razem właśnie testy na różne kolejności zdarzeń w HS-ie, a przy okazji widzimy, że nawet wielki Kripp może się mylić. ;)

[yt][/yt]

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone

Post autor: Gwalch » sobota, 19 września 2015, 00:52

Jeszcze jeden filmik Tosta nt. dziwnych mechanik/bugów:

[yt][/yt]

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone

Post autor: Gwalch » niedziela, 15 listopada 2015, 18:53

Sporo nowych bugów:
[yt][/yt]

Awatar użytkownika
Gwalch
Crowfall Centurion
Posty: 5573
Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
Medals: 14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Pretorianin Aion Pretorianin WoW Trybun
SWTOR Pretorianin WildStar Centurion GW2 Weteran BD Legionista AO Legionista
Mecenas IX Kohorty

Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone

Post autor: Gwalch » niedziela, 15 kwietnia 2018, 00:12

Bardzo ciekawe interakcje z Chameleosem:


ODPOWIEDZ

Wróć do „HearthStone”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość