Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy eSport
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone
Tu będę odnotowywał "dziwne" wyniki, które przeczyłyby czasem logice czy założeniom gry.
Dziś np. Paladyn, przeciwko któremu grałem, miał 2 HP i wlazł w Explosive Trap Huntera za pomocą Trusilver Championa. HP spadło mu do zera (pułapka wybuchła), ale gra potoczyła się dalej i dostał z powrotem te 2 HP z umiejętności broni. Ciekawe, bo np. kiedy grałem przeciwko Warlockowi czy innym klasom rozgrywka kończy się w momencie, gdy ktoś ma 0 punktów życia i żadne inne akcje nie są wykonywane później.
Dziś np. Paladyn, przeciwko któremu grałem, miał 2 HP i wlazł w Explosive Trap Huntera za pomocą Trusilver Championa. HP spadło mu do zera (pułapka wybuchła), ale gra potoczyła się dalej i dostał z powrotem te 2 HP z umiejętności broni. Ciekawe, bo np. kiedy grałem przeciwko Warlockowi czy innym klasom rozgrywka kończy się w momencie, gdy ktoś ma 0 punktów życia i żadne inne akcje nie są wykonywane później.
Re: Dziwne sprawy ;)
Wydaje mi sie ze w przypadku Truesilvera to dziala dobrze bo heal powinien sie aktywowac przed wlasciwym wykonaniem ataku na przeciwniku. Zawsze najpierw dostajesz heala (wiec chwilowo masz 4 hp) a potem dopiero wchodzi efekt trapu.
Zmieniam temat na przyklejony - sugeruje zeby ten temat sluzyl wlasnie tego typu pytaniom/dyskusjom.
Zmieniam temat na przyklejony - sugeruje zeby ten temat sluzyl wlasnie tego typu pytaniom/dyskusjom.
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone
Mechanika działa do końca wykonywania jednego efektu - dopiero potem jest przeliczana.
W tym przypadku, atak następuje dopiero po podleczeniu, a że przed atakiem odpala się explosive trap, to obie te rzeczy wykonują się jednocześnie.
Dopiero po ataku jest sprawdzana ilość hp i ewentualny win/lose.
W tym przypadku, atak następuje dopiero po podleczeniu, a że przed atakiem odpala się explosive trap, to obie te rzeczy wykonują się jednocześnie.
Dopiero po ataku jest sprawdzana ilość hp i ewentualny win/lose.
Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone
Z kolei przykładem z drugije strony może być podobna sytuacja z Mistress of Pain wspomnianego już Warlocka:
[ obraz zewnętrzny ]
Jej umiejętność aktywuje się po ataku, czyli najpierw musisz zaatakować żeby podleczyła Warlocka o ilość pkt HP jaką zada. W tym wypadku najpierw atak jest wykonywany, co triggeruje dmg z trapa, hp spada do 0 i giniesz zanim zdąży się odpalić umiejętność
[ obraz zewnętrzny ]
Jej umiejętność aktywuje się po ataku, czyli najpierw musisz zaatakować żeby podleczyła Warlocka o ilość pkt HP jaką zada. W tym wypadku najpierw atak jest wykonywany, co triggeruje dmg z trapa, hp spada do 0 i giniesz zanim zdąży się odpalić umiejętność
Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone
I fun fact! zaatakowanie Mistress of Pain gdy na stole ma się Auchenai Soulpriest powoduje samobójstwo
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone
Fun fact - rzucenie na siebie alextraszy jak się jest ragnarosem ustawia nasze hp na 15, pomimo tego, że max HP value mamy 8
Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone
Co by sie zgadzało z opisem karty: Set Remaining Hero's Health as 15.
- Vakamitshi
- Posty: 306
- Rejestracja: środa, 29 lutego 2012, 18:54
- Medals: 2
- Lokalizacja: Polska
- Gender:
- Status: Offline
Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone
http://eu.battle.net/hearthstone/pl/blog/19534827/
Coś czuje ,ze bedą to nowi bohaterzy do wyboru z tych samych klas ale ich hero ability będzie inna.
Coś czuje ,ze bedą to nowi bohaterzy do wyboru z tych samych klas ale ich hero ability będzie inna.
,,Nigdy nie zapominaj o tym, kim jesteś, bo świat na pewno o tym nie zapomni. Uczyń z tego swoją siłę, a wtedy przestanie to być twoją słabym punktem. Zrób z tego swoją zbroję, a nikt nie użyje tego przeciwko tobie.''
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
- Mexiss
- Posty: 1480
- Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2013, 20:05
- Medals: 2
- Lokalizacja: Gdynia/Rumia
- Gender:
- Status: Offline
Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone
Czyli np. nowy mag dalej będzie korzystał z niebieskiej talii, ale sam special mu się zmieni?
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone
Będzie miał np - deal 2 to frozen characters czy coś w ten deseń, a karty dla maga będa dokładnie takie same.
Coś jak shadowform priesta, tylko od początku meczu.
Coś jak shadowform priesta, tylko od początku meczu.
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone
Bugi/dziwne akcje po nowym dodatku:
[yt][/yt]
[yt][/yt]
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone
Jeszcze jeden ciekawy filmik of Tosta, tym razem właśnie testy na różne kolejności zdarzeń w HS-ie, a przy okazji widzimy, że nawet wielki Kripp może się mylić.
[yt][/yt]
[yt][/yt]
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone
Jeszcze jeden filmik Tosta nt. dziwnych mechanik/bugów:
[yt][/yt]
[yt][/yt]
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone
Sporo nowych bugów:
[yt][/yt]
[yt][/yt]
- Gwalch
- Posty: 5573
- Rejestracja: czwartek, 21 sierpnia 2008, 20:21
- Medals: 14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Dziwne sprawy - mechanika Hearthstone
Bardzo ciekawe interakcje z Chameleosem:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość