Hearthstone™: Heroes of Warcraft™

Forum poświęcone grze HS.

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy eSport

Skaare
Posty: 290
Rejestracja: czwartek, 14 czerwca 2012, 16:56
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Legionista WildStar Legionista

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Skaare » niedziela, 27 października 2013, 13:58

MtG to to nie jest i dobrze. Nie gram w Magica już od wielu lat , bo nie podoba mi się przede wszystkim sposób wyciągania od ludzi kasy. Poza tym pamiętam dobrze te schematy i komba , które automatycznie wygrywały jeśli przeciwnik nie miał na to odpowiedzi. Nie wiem , może i się to zmieniło , ale nie dbam o to. Magic skończył się dla mnie dawno temu i szukałem czegoś nowego.

Hearthstone to przede wszystkim cudnie dopieszczone dzieło. Widać, że twórcy włożyli sporo serca w cały layout zarówno wizualny jak i dźwiękowy. Dla kogoś kto zna dobrze realia Warcrafta , różne smaczki i odniesienia do poprzednich gier nie raz wywołają zachwyt i jakąś taką nostalgię ;) . Trzeba też do tego dodać bardzo dobre spolszczenie. Na prawdę, dawno nie dane mi było zobaczyć tak świetnie przetłumaczonej gry. Nie chodzi mi tu o poprawne przeniesienie z angielskiego w skali 1:1. Tłumacze pozwolili sobie tutaj na dużo swobody i wiele żartów czy easter egg'ów pochodzi z polskich realiów ( coś w stylu Mięsnego Jeża z Diablo 3 ). Dubbing też jak zwykle na wysokim poziomie. Dochodzi nawet do tego, że do swojej talii dobieram karty sugerując się ulubionymi tekstami albo obrazkami ( "Ssij stal świnio!" i Leroy Jenkins rządzą :P ) Jedyne do czego mogę się w tej kwestii doczepić to tłumaczenie nazwisk postaci bohaterów albo nazw własnych. Garrosh Piekłorycz ( Hellscream ) czy Burzogród (Stormwind) jakoś do mnie nie przemawiają.

Co do gameplaya. Losowość oczywiście jest , tak jak w każdej karciance. I można tym mniej lub bardziej zarządzać przy odpowiednim doborze kart do talii ( też jak w każdej karciance ). Ale zarzuty o mane , zaklęcia czy losowości po 8 turze są dla mnie bezpodstawne. O wiele bardziej wolę taki system many od tego z Magica. Ile razy zdarza się przecież nie dobrać żadnego landa , albo mieć w ręku SAME landy. I to nie jest rzadkie zjawisko. Każdy kto grał w magica o tym wie. Z drugiej strony mamy jakieś odgórne ograniczenie i na bank nie będziemy w stanie nigdy wysypać się w jednej turze ze wszystkich kart na raz. Trzeba tym umiejętnie rozporządzić
Co do zaklęć. Nie znam innej karcianki z systemem pułapek ( tutaj sekretów ) . W Magicu coś takiego kiedyś było ale działało na innej zasadzie ( można było taką kartę zagrać z ręki za darmo po odpowiedniej akcji przeciwnika bodajże? ). Tutaj przeciwnik wie o zagranej pułapce i musi się dobrze zastanowić co i w jakiej kolejności zrobić ( jest presja ). A samych efektów jest całkiem sporo : zamrożenie , przeciążenie , podnoszenie statystyk , dobranie karty, pancerz , leczenie ... można tak długo. Ja nie widzę tutaj powodu żeby się czepiać. Czegokolwiek.
No i na koniec losowość po 8 turze. Jak rozumiem kolega Maxiss najczęściej w 8 turze posiada tylko 1 kartę którą pociągnie co turę. Otoż jeśli doprowadzimy do takiego stanu rzeczy to najczęściej jesteśmy na przegranej pozycji. Oczywiście jeśli mamy farta to dobierzemy coś odpowiedniego i przechylimy szalę zwycięstwa na naszą stronę. Ale cała koncepcja gry opiera się na stallingu. Tj. staramy się trzymać karty tak długo jak się da. To że posiadamy manę i kartę na którą nas stać nie oznacza że trzeba ją od razu zagrać. Czasem lepiej poczekać i wejść w odpowiednim momencie , tak by zaskoczyć przeciwnika i jednocześnie mieć "materiał" do kontry i kombinowania.
Dodajmy do tego zmiany w postrzeganiu kart w zależności od klasy jaką gramy. Umiejętności i karty klasowe są bardzo urozmaicone i każdy bohater jest zupełnie inny. Raczej nie ma też kart typu "must have".

Na koniec wspomnę tylko o świetnym trybie areny , którego na próżno szukać w innych produkcjach ( pomijam drafta w MtG na kompa, bo ta gra to kpina i gwałt na portfelu ) oraz możliwości grania całkowicie za darmo. A im lepiej się gra i ogarnia temat tym łatwiej jest cały czas napędzać fundusze w grze do nieskończoności :)
A ja nawet mam ochotę wydać trochę pieniędzy w tej grze. Bo należy się autorom.


PS. A kolega Maxiss niech sobie wraca do "MotG", cokolwiek oznacza ten skrót ^^ ( no offense)

Awatar użytkownika
Mexiss
Posty: 1480
Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2013, 20:05
Medals: 2
Lokalizacja: Gdynia/Rumia
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Mecenas IX Kohorty

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Mexiss » niedziela, 27 października 2013, 17:12

Mogliby wprowadzić zasadę np działających buffów z kart pod warunkiem uiszczenia kosztu many. Tak możemy wyrzucić te wspomniane, dwie mocne karty które kitraliśmy od początku, w jednej turze. Trzeba też dodać do tego moce bohaterów - tutaj koniecznie przyda się poprawa. Jedne ewidentnie wydają się bardziej przydatne od innych. W MtG trzeba było odpowiednio zbalansować deck żeby nie było problemu z landami. Tutaj za darmo dostajemy sporą ilość, która w dodatku co turę się regeneruje. Przez to właśnie to całe kitranie kart w ręce też traci klimat, bo co to za frajda jak po 8 turze każdy może strzelić pełną mocą. Zaczyna to przypominać walkę kogutów i tą karciankę w którą grają bohaterowie z Big Bang Theory.

Nad grą Blizz musi przysiąść i to porządnie... chyba, że chcą utrzymać swój fenomenalny spadek formy od czasu wchłonięcia ich przez Acti.

Co do spolszczenia...

[ obraz zewnętrzny ]

PS. Tu mnie masz. Od gimnazjum nie potrafię wyplenić tego "of" z Magicka ;)

Skaare
Posty: 290
Rejestracja: czwartek, 14 czerwca 2012, 16:56
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Legionista WildStar Legionista

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Skaare » niedziela, 27 października 2013, 17:59

Mogliby wprowadzić zasadę np działających buffów z kart pod warunkiem uiszczenia kosztu many.
Masz na myśli możliwość podtrzymania zaklęcia w zamian za jakiś koszt?
Pomysł dobry - przyznaję , ale jeśli tylko tego Ci brakuje w spellach to Twoje wcześniejsze stwierdzenie o braku ich różnorodności upada na pysk.
Tak możemy wyrzucić te wspomniane, dwie mocne karty które kitraliśmy od początku, w jednej turze.
Daj mi jakiś przykład 2 kart które możesz rzucić w jednej turze na co nie będzie możliwa żadna odpowiedź.
Trzeba też dodać do tego moce bohaterów - tutaj koniecznie przyda się poprawa. Jedne ewidentnie wydają się bardziej przydatne od innych.
To bzdura. Każdy bohater ma bardzo dobrze dopasowaną moc do swoich kart klasowych i zamysłu działania. Przykłady? Warlock poświęca 2 hp i dobiera kartę : ma też sporo kart które mu te życie przywracają. Warrior dostaje 2 armora : w końcu często używa broni i w ten sposób redukuje obrażenia które oddają mu Sprzymierzeńcy. Paladyn przywołuje typa ze statami 1/1 : że niby słabe? Po pierwsze Sprzymierzeńców na stole nigdy za wiele , po 2 paladyn ma ogrom buffów i nawet koles z takimi statami może coś zdziałać. Priest ma leczenie 2 hp: niby słabsze od armora ( bo nie da się wyleczyć ponad max hp, a armor stackuje się w nieskończoność ) , ale za to może też leczyć swoje jednostki. Słabe? Na pewno nie. Itd. Itp...
Gdzie tutaj brak balansu?
W MtG trzeba było odpowiednio zbalansować deck żeby nie było problemu z landami. Tutaj za darmo dostajemy sporą ilość, która w dodatku co turę się regeneruje.
Landy z założenia są problemem. Zapychają talię i nie da się zagwarantować , że równomiernie się w niej rozłożą .
Tutaj mana oczywiście rośnie powoli co nie pozwala od razu wystawić jakiegoś giganta. Jak osiągniesz maksymalny jej poziom , nadal nie zagrasz kilku potężnych kart w jednej turze. Z drugiej strony jak zagrywasz bez sensu więcej kart i przeciwnik się wybroni , trafisz do dołka o którym pisałem wcześniej.
Przez to właśnie to całe kitranie kart w ręce też traci klimat, bo co to za frajda jak po 8 turze każdy może strzelić pełną mocą.
I w związku z tym gra zaczyna trącać o psychologie. Chodzi tutaj przede wszystkim o kontrolowanie stołu. Jeśli połasisz się i wystawisz sporo słabych jednostek na raz , to ja prawdopodobnie będę miał przygotowane zaklęcie "masowej zagłady" typu flamestrike , czy konsekracja.

A co do Twojego obrazka , to ja to odczytuje mniej więcej tak:
Obrazek

Awatar użytkownika
Mexiss
Posty: 1480
Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2013, 20:05
Medals: 2
Lokalizacja: Gdynia/Rumia
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Mecenas IX Kohorty

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Mexiss » niedziela, 27 października 2013, 18:26

Z spellami/buffami piszesz jakby to było jedno i to samo. Przez buff czy po prostu skill stworaka mam na myśli to co karta ma na sobie. Za to spelle to karta którą móżemy rzucić z ręki inp zadać 6 dmg wybranemu celowi. Fajnie byłoby gdyby stworek z np skillem dającym +1/+1 by wymagał many do utrzymania bonusu. Wtedy byśmy mogli grać na zasadzie okopania się w zbuffowane mobki, albo granie słabszymi mobkami i krycie się z czymś mocniejszym na później. Tak mamy obie rzeczy na raz.

Co do bohaterów to chyba dużo gorzej wypada pasyw lock na tle kleryka, który rzuca +2heala. War też ma ciekawy pasyw, którym może się okopać jeżeli przeciwnik go nie atakuje. Mag za to ma mocno sytuacyjny. 1 dmg to trochę mało przy takim healu czy nakładaniu armora. Sam grałem magiem i trochę czułem się poszkodowany ze względu na skill postaci. Spoko skill na early, kiedy mobki mają mało HP a my nie mamy czym ich zbić. Rzadko, bo rzadko, ale czasami zdarzy się fajna akcja w late-game'ie gdzie możemy rzeczywiście pomóc naszemu mobkowi w zbiciu moba w jednym ataku.

Za to baaardzo podoba mi się połączenie klas z danym kolorem. Rzecz, która akurat bardzo im się udała i dany kolor talii rzeczywiście pasuje do profesji.

Co jest jeszcze fajne, to brak uczucia, że mamy do czynienia z P2W. Wykonując zadania gold wpada zacnie.

Netamii
Posty: 727
Rejestracja: środa, 12 września 2012, 22:25
Status:
Offline

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Netamii » poniedziałek, 28 października 2013, 13:19

Mexiss pisze:Co do spolszczenia...

[ obraz zewnętrzny ]

PS. Tu mnie masz. Od gimnazjum nie potrafię wyplenić tego "of" z Magicka ;)
To chyba double penetrating facepalm? oO
Skaare pisze:A co do Twojego obrazka , to ja to odczytuje mniej więcej tak:
Obrazek
Jaki slodki :D Zarowno krolik jak i nalesnik ;p

Anyway... Pieklorzycz? Burzogrod? Serio? Pieklorycz!? Ja wysiadam przy takich tlumaczeniach ;d Cale szczescie ze mozna sobie wybrac jezyk...

Ogolnie caly pomysl mi sie podoba, fajny warcraft-owy klimacik. I faktycznie z audio-wizualnego punktu gierka naprawde sliczna. Gameplay wydaje sie dosyc podstawowy ale przynajmniej jest solidny.

Tzeencz
Posty: 1041
Rejestracja: środa, 1 lipca 2009, 21:38
Status:
Offline

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Tzeencz » poniedziałek, 28 października 2013, 15:15

Testuję od paru dni i szczerze mówiąc - jak dla mnie bomba. Widać w tym rękę blizza, jest klimat warcrafta, ale imho bardziej W3 niż WoW, fajna grafa, itd - ale przede wszystkim gra jest miodna! Jeśli ktoś lubi karcianki, nie lubi wydawać kasy, to jest dobry tytuł. Jak ktoś interesuje się e-sportem, to także jest murowany kandydat do grania - MLG już robi turnieje, scena jest coraz bardziej prężna.

Z karciankowego/turniejowego punktu widzenia jest możliwość grania zarówno w formacie constructed jaki draft i ten drugi z pewnością będę ogrywać :D


edit. w dziale Diablo 3 jest mój battletag jakby ktoś chciał potestować talie.
fighting for peace is like fucking for virginity...

Lotro, WAR, WoW, SWTOR ...

Awatar użytkownika
Gvaihir
Posty: 270
Rejestracja: środa, 17 października 2012, 19:26
Gender:
Status:
Offline

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Gvaihir » poniedziałek, 28 października 2013, 15:29

Wiadomo cos czy na koniec bety beda kasowac progress?



Co do spolszczenia to mi odpowiada, oczywiście można by było zostawić "nazwiska" w formie angielskiej ale sam wydzwiek spolszczenia jak najbardziej mi odpowiada.

Co jak co Hellscream znaczy Piekłorycz:D to i tak dobrze bo zazwyczaj w spolszczeniu na polski zmieniają całkowicie nazwe jak to np. jest w nazwach filmow (ja jeb*e).

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1635
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 16
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Pieczar » poniedziałek, 28 października 2013, 18:46

Tak, będą kasować wszystko, a koszta zakupionych itemów zostaną w pełni zrefundowane w walucie.

Awatar użytkownika
Gvaihir
Posty: 270
Rejestracja: środa, 17 października 2012, 19:26
Gender:
Status:
Offline

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Gvaihir » poniedziałek, 28 października 2013, 19:21

W takim razie nie gram wiecej, az do otwarcia normalnych serwerow.

Skaare
Posty: 290
Rejestracja: czwartek, 14 czerwca 2012, 16:56
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Legionista WildStar Legionista

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Skaare » poniedziałek, 28 października 2013, 23:32

A tutaj coś innego piszą :
http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/11100276/

Komu nie chce się szukać zacytuję :
Will there be any wipes in the future?

We don’t anticipate any further wipes. This goes for both the Hearthstone beta and after the game’s official release. Any progress made during the beta after the wipe will be retained through the release of Hearthstone, such as new cards you obtain, levels that you gain and ranks you achieve. Basically, you’ll now be able to keep your stuff.

Awatar użytkownika
Iluzja
Posty: 905
Rejestracja: poniedziałek, 5 maja 2008, 13:07
Medals: 4
Lokalizacja: Pałuki
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

AION Optio WoW Centurion WildStar Optio GW2 Weteran

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Iluzja » wtorek, 29 października 2013, 17:49

Ja też mam informacje że już był ostatni reset jakieś 2-3 tygodnie temu przed nową pulą kluczy.

Awatar użytkownika
Pankrolik
Posty: 1163
Rejestracja: poniedziałek, 1 listopada 2010, 13:12
Medals: 7
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista BF3 St. Legionista WoT Legionista SWTOR Legionista GW2 Legionista
Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Pankrolik » środa, 30 października 2013, 13:01

W końcu i ja się dostałem. Od dzisiaj siedzę i napierdzielam skoro nie będzie wipe :D
Growing old doesn't mean growing up...

Awatar użytkownika
Odene
Patrycjusz
Posty: 776
Rejestracja: poniedziałek, 16 listopada 2009, 00:32
Medals: 5
Lokalizacja: Łódź
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

ANNORVM IX WoW Weteran L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Odene » czwartek, 31 października 2013, 23:00

Taaa.. Pewnie będę miał okazję dopiero zagrać po premierze.. >.<"
Nie ma nikt wolnego kluczyka ? ;)
Ashes of Creation
My mind is my power, My power is my mind...
When uncorrupted by other elements, my mind is my pure power.
https://www.youtube.com/user/Odene5

Awatar użytkownika
Iluzja
Posty: 905
Rejestracja: poniedziałek, 5 maja 2008, 13:07
Medals: 4
Lokalizacja: Pałuki
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

AION Optio WoW Centurion WildStar Optio GW2 Weteran

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Iluzja » piątek, 1 listopada 2013, 09:06

Nie jesteś sam w oczekiwaniu na klucz ....

Awatar użytkownika
Broosa
Posty: 286
Rejestracja: sobota, 21 stycznia 2012, 06:52
Medals: 1
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gender:
Status:
Offline

GW2 Legionista

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Broosa » poniedziałek, 4 listopada 2013, 10:40

Dzięki gmailowi bym stracił gierke ;) Gmail zrobil jakies durne zakladki Społecznośći, oferty itp i nie zwracałem na nie uwagi aż do wczoraj. Okazało się, żę prawie 3 tyg temu dostałem kluczyk który wpadł od razu do społeczności. Na szczęście kluczyk jeszcze działał więc już nie czekam :D

Awatar użytkownika
Tsura
Patrycjusz
Posty: 1207
Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
Medals: 5
Lokalizacja: Olsztyn
Gender:
Status:
Offline

WoW Optio SWTOR Weteran WildStar St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Tsura » poniedziałek, 4 listopada 2013, 18:02

Dostałem też kod - dodałem zgodnie ze wszystkimi zasadami, ale jak tylko uruchamiam instalke pojawia mi się komunikat - coś poszło źle, ściągnij klienta ponownie. Robię to i dalej to samo :(

Tzeencz
Posty: 1041
Rejestracja: środa, 1 lipca 2009, 21:38
Status:
Offline

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Tzeencz » poniedziałek, 4 listopada 2013, 21:52

@tsura - sprawdzałeś forum blizza? Serwery są dość mocno obciążone i czasami to powoduje problemy.
fighting for peace is like fucking for virginity...

Lotro, WAR, WoW, SWTOR ...

Awatar użytkownika
Odene
Patrycjusz
Posty: 776
Rejestracja: poniedziałek, 16 listopada 2009, 00:32
Medals: 5
Lokalizacja: Łódź
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

ANNORVM IX WoW Weteran L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Odene » środa, 6 listopada 2013, 22:30

Tsura pisze:Dostałem też kod - dodałem zgodnie ze wszystkimi zasadami, ale jak tylko uruchamiam instalke pojawia mi się komunikat - coś poszło źle, ściągnij klienta ponownie. Robię to i dalej to samo :(
C:\ProgramData\Battle.net\Agent
Wywal ten folder i normalnie ci się zainstaluje..
Po blizzconie mają dać nową rozdawkę kluczy, może się przyfarci >.<"
Ashes of Creation
My mind is my power, My power is my mind...
When uncorrupted by other elements, my mind is my pure power.
https://www.youtube.com/user/Odene5

Awatar użytkownika
Tsura
Patrycjusz
Posty: 1207
Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
Medals: 5
Lokalizacja: Olsztyn
Gender:
Status:
Offline

WoW Optio SWTOR Weteran WildStar St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Tsura » środa, 6 listopada 2013, 23:46

Już to znalazłem - fajnie się gra. Paladyn lvl 15 ^^

Awatar użytkownika
Iluzja
Posty: 905
Rejestracja: poniedziałek, 5 maja 2008, 13:07
Medals: 4
Lokalizacja: Pałuki
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

AION Optio WoW Centurion WildStar Optio GW2 Weteran

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Iluzja » wtorek, 12 listopada 2013, 20:39

Oooo dostałam klucza :D

Awatar użytkownika
Pankrolik
Posty: 1163
Rejestracja: poniedziałek, 1 listopada 2010, 13:12
Medals: 7
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista BF3 St. Legionista WoT Legionista SWTOR Legionista GW2 Legionista
Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Pankrolik » środa, 13 listopada 2013, 10:17

Mnie udało się złożyć prawie całą (brakuje mi dwóch niebieskich kart) talię na murlocach jako Warlock. Gra się miodnie :D
Polecam też Huntera na Bestiach :D
Growing old doesn't mean growing up...

Awatar użytkownika
Aryss
Patrycjusz
Posty: 734
Rejestracja: poniedziałek, 10 grudnia 2012, 17:55
Medals: 8
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista WildStar Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Aryss » środa, 13 listopada 2013, 12:40

Ja pograłem pare dni i jakoś nie mam ochoty większej wracać, niby gra się fajnie i przyjemnie ale do pewnego momentu a potem znużenie się pojawia. Mam niejako odniesienie bo wcześniej się bawiłem troszke w ubisoftowe Duel of Champions i tam mimo że sam pojedynek bardziej toporny i troszke się dłużył to mechanika i przede wszystkim ilość i jakość kart oraz możliwych zastosowań dużo większa niż w HS. Żywie jednak nadzieje że to tylko CB i już niedługo będzie patch rozbudowywujący rozgrywke bez utraty tego funu co daję obecna wersja.
Two there should be; no more, no less. One to embody power, the other to crave it

Awatar użytkownika
Odene
Patrycjusz
Posty: 776
Rejestracja: poniedziałek, 16 listopada 2009, 00:32
Medals: 5
Lokalizacja: Łódź
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

ANNORVM IX WoW Weteran L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Odene » środa, 13 listopada 2013, 20:42

A ja nadal bez kluczaaaaa... zzzzzzzzz
Ashes of Creation
My mind is my power, My power is my mind...
When uncorrupted by other elements, my mind is my pure power.
https://www.youtube.com/user/Odene5

Awatar użytkownika
Pankrolik
Posty: 1163
Rejestracja: poniedziałek, 1 listopada 2010, 13:12
Medals: 7
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista BF3 St. Legionista WoT Legionista SWTOR Legionista GW2 Legionista
Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Pankrolik » poniedziałek, 25 listopada 2013, 14:24

Czy ktoś gra i jest chętny dodać mnie do Friendsów?
Growing old doesn't mean growing up...

Awatar użytkownika
Gvaihir
Posty: 270
Rejestracja: środa, 17 października 2012, 19:26
Gender:
Status:
Offline

Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta

Post autor: Gvaihir » poniedziałek, 25 listopada 2013, 14:50

Nie gram, nuda:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „HearthStone”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości