Hearthstone™: Heroes of Warcraft™
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy eSport
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
MtG to to nie jest i dobrze. Nie gram w Magica już od wielu lat , bo nie podoba mi się przede wszystkim sposób wyciągania od ludzi kasy. Poza tym pamiętam dobrze te schematy i komba , które automatycznie wygrywały jeśli przeciwnik nie miał na to odpowiedzi. Nie wiem , może i się to zmieniło , ale nie dbam o to. Magic skończył się dla mnie dawno temu i szukałem czegoś nowego.
Hearthstone to przede wszystkim cudnie dopieszczone dzieło. Widać, że twórcy włożyli sporo serca w cały layout zarówno wizualny jak i dźwiękowy. Dla kogoś kto zna dobrze realia Warcrafta , różne smaczki i odniesienia do poprzednich gier nie raz wywołają zachwyt i jakąś taką nostalgię . Trzeba też do tego dodać bardzo dobre spolszczenie. Na prawdę, dawno nie dane mi było zobaczyć tak świetnie przetłumaczonej gry. Nie chodzi mi tu o poprawne przeniesienie z angielskiego w skali 1:1. Tłumacze pozwolili sobie tutaj na dużo swobody i wiele żartów czy easter egg'ów pochodzi z polskich realiów ( coś w stylu Mięsnego Jeża z Diablo 3 ). Dubbing też jak zwykle na wysokim poziomie. Dochodzi nawet do tego, że do swojej talii dobieram karty sugerując się ulubionymi tekstami albo obrazkami ( "Ssij stal świnio!" i Leroy Jenkins rządzą ) Jedyne do czego mogę się w tej kwestii doczepić to tłumaczenie nazwisk postaci bohaterów albo nazw własnych. Garrosh Piekłorycz ( Hellscream ) czy Burzogród (Stormwind) jakoś do mnie nie przemawiają.
Co do gameplaya. Losowość oczywiście jest , tak jak w każdej karciance. I można tym mniej lub bardziej zarządzać przy odpowiednim doborze kart do talii ( też jak w każdej karciance ). Ale zarzuty o mane , zaklęcia czy losowości po 8 turze są dla mnie bezpodstawne. O wiele bardziej wolę taki system many od tego z Magica. Ile razy zdarza się przecież nie dobrać żadnego landa , albo mieć w ręku SAME landy. I to nie jest rzadkie zjawisko. Każdy kto grał w magica o tym wie. Z drugiej strony mamy jakieś odgórne ograniczenie i na bank nie będziemy w stanie nigdy wysypać się w jednej turze ze wszystkich kart na raz. Trzeba tym umiejętnie rozporządzić
Co do zaklęć. Nie znam innej karcianki z systemem pułapek ( tutaj sekretów ) . W Magicu coś takiego kiedyś było ale działało na innej zasadzie ( można było taką kartę zagrać z ręki za darmo po odpowiedniej akcji przeciwnika bodajże? ). Tutaj przeciwnik wie o zagranej pułapce i musi się dobrze zastanowić co i w jakiej kolejności zrobić ( jest presja ). A samych efektów jest całkiem sporo : zamrożenie , przeciążenie , podnoszenie statystyk , dobranie karty, pancerz , leczenie ... można tak długo. Ja nie widzę tutaj powodu żeby się czepiać. Czegokolwiek.
No i na koniec losowość po 8 turze. Jak rozumiem kolega Maxiss najczęściej w 8 turze posiada tylko 1 kartę którą pociągnie co turę. Otoż jeśli doprowadzimy do takiego stanu rzeczy to najczęściej jesteśmy na przegranej pozycji. Oczywiście jeśli mamy farta to dobierzemy coś odpowiedniego i przechylimy szalę zwycięstwa na naszą stronę. Ale cała koncepcja gry opiera się na stallingu. Tj. staramy się trzymać karty tak długo jak się da. To że posiadamy manę i kartę na którą nas stać nie oznacza że trzeba ją od razu zagrać. Czasem lepiej poczekać i wejść w odpowiednim momencie , tak by zaskoczyć przeciwnika i jednocześnie mieć "materiał" do kontry i kombinowania.
Dodajmy do tego zmiany w postrzeganiu kart w zależności od klasy jaką gramy. Umiejętności i karty klasowe są bardzo urozmaicone i każdy bohater jest zupełnie inny. Raczej nie ma też kart typu "must have".
Na koniec wspomnę tylko o świetnym trybie areny , którego na próżno szukać w innych produkcjach ( pomijam drafta w MtG na kompa, bo ta gra to kpina i gwałt na portfelu ) oraz możliwości grania całkowicie za darmo. A im lepiej się gra i ogarnia temat tym łatwiej jest cały czas napędzać fundusze w grze do nieskończoności
A ja nawet mam ochotę wydać trochę pieniędzy w tej grze. Bo należy się autorom.
PS. A kolega Maxiss niech sobie wraca do "MotG", cokolwiek oznacza ten skrót ^^ ( no offense)
Hearthstone to przede wszystkim cudnie dopieszczone dzieło. Widać, że twórcy włożyli sporo serca w cały layout zarówno wizualny jak i dźwiękowy. Dla kogoś kto zna dobrze realia Warcrafta , różne smaczki i odniesienia do poprzednich gier nie raz wywołają zachwyt i jakąś taką nostalgię . Trzeba też do tego dodać bardzo dobre spolszczenie. Na prawdę, dawno nie dane mi było zobaczyć tak świetnie przetłumaczonej gry. Nie chodzi mi tu o poprawne przeniesienie z angielskiego w skali 1:1. Tłumacze pozwolili sobie tutaj na dużo swobody i wiele żartów czy easter egg'ów pochodzi z polskich realiów ( coś w stylu Mięsnego Jeża z Diablo 3 ). Dubbing też jak zwykle na wysokim poziomie. Dochodzi nawet do tego, że do swojej talii dobieram karty sugerując się ulubionymi tekstami albo obrazkami ( "Ssij stal świnio!" i Leroy Jenkins rządzą ) Jedyne do czego mogę się w tej kwestii doczepić to tłumaczenie nazwisk postaci bohaterów albo nazw własnych. Garrosh Piekłorycz ( Hellscream ) czy Burzogród (Stormwind) jakoś do mnie nie przemawiają.
Co do gameplaya. Losowość oczywiście jest , tak jak w każdej karciance. I można tym mniej lub bardziej zarządzać przy odpowiednim doborze kart do talii ( też jak w każdej karciance ). Ale zarzuty o mane , zaklęcia czy losowości po 8 turze są dla mnie bezpodstawne. O wiele bardziej wolę taki system many od tego z Magica. Ile razy zdarza się przecież nie dobrać żadnego landa , albo mieć w ręku SAME landy. I to nie jest rzadkie zjawisko. Każdy kto grał w magica o tym wie. Z drugiej strony mamy jakieś odgórne ograniczenie i na bank nie będziemy w stanie nigdy wysypać się w jednej turze ze wszystkich kart na raz. Trzeba tym umiejętnie rozporządzić
Co do zaklęć. Nie znam innej karcianki z systemem pułapek ( tutaj sekretów ) . W Magicu coś takiego kiedyś było ale działało na innej zasadzie ( można było taką kartę zagrać z ręki za darmo po odpowiedniej akcji przeciwnika bodajże? ). Tutaj przeciwnik wie o zagranej pułapce i musi się dobrze zastanowić co i w jakiej kolejności zrobić ( jest presja ). A samych efektów jest całkiem sporo : zamrożenie , przeciążenie , podnoszenie statystyk , dobranie karty, pancerz , leczenie ... można tak długo. Ja nie widzę tutaj powodu żeby się czepiać. Czegokolwiek.
No i na koniec losowość po 8 turze. Jak rozumiem kolega Maxiss najczęściej w 8 turze posiada tylko 1 kartę którą pociągnie co turę. Otoż jeśli doprowadzimy do takiego stanu rzeczy to najczęściej jesteśmy na przegranej pozycji. Oczywiście jeśli mamy farta to dobierzemy coś odpowiedniego i przechylimy szalę zwycięstwa na naszą stronę. Ale cała koncepcja gry opiera się na stallingu. Tj. staramy się trzymać karty tak długo jak się da. To że posiadamy manę i kartę na którą nas stać nie oznacza że trzeba ją od razu zagrać. Czasem lepiej poczekać i wejść w odpowiednim momencie , tak by zaskoczyć przeciwnika i jednocześnie mieć "materiał" do kontry i kombinowania.
Dodajmy do tego zmiany w postrzeganiu kart w zależności od klasy jaką gramy. Umiejętności i karty klasowe są bardzo urozmaicone i każdy bohater jest zupełnie inny. Raczej nie ma też kart typu "must have".
Na koniec wspomnę tylko o świetnym trybie areny , którego na próżno szukać w innych produkcjach ( pomijam drafta w MtG na kompa, bo ta gra to kpina i gwałt na portfelu ) oraz możliwości grania całkowicie za darmo. A im lepiej się gra i ogarnia temat tym łatwiej jest cały czas napędzać fundusze w grze do nieskończoności
A ja nawet mam ochotę wydać trochę pieniędzy w tej grze. Bo należy się autorom.
PS. A kolega Maxiss niech sobie wraca do "MotG", cokolwiek oznacza ten skrót ^^ ( no offense)
- Mexiss
- Posty: 1480
- Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2013, 20:05
- Medals: 2
- Lokalizacja: Gdynia/Rumia
- Gender:
- Status: Offline
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
Mogliby wprowadzić zasadę np działających buffów z kart pod warunkiem uiszczenia kosztu many. Tak możemy wyrzucić te wspomniane, dwie mocne karty które kitraliśmy od początku, w jednej turze. Trzeba też dodać do tego moce bohaterów - tutaj koniecznie przyda się poprawa. Jedne ewidentnie wydają się bardziej przydatne od innych. W MtG trzeba było odpowiednio zbalansować deck żeby nie było problemu z landami. Tutaj za darmo dostajemy sporą ilość, która w dodatku co turę się regeneruje. Przez to właśnie to całe kitranie kart w ręce też traci klimat, bo co to za frajda jak po 8 turze każdy może strzelić pełną mocą. Zaczyna to przypominać walkę kogutów i tą karciankę w którą grają bohaterowie z Big Bang Theory.
Nad grą Blizz musi przysiąść i to porządnie... chyba, że chcą utrzymać swój fenomenalny spadek formy od czasu wchłonięcia ich przez Acti.
Co do spolszczenia...
[ obraz zewnętrzny ]
PS. Tu mnie masz. Od gimnazjum nie potrafię wyplenić tego "of" z Magicka
Nad grą Blizz musi przysiąść i to porządnie... chyba, że chcą utrzymać swój fenomenalny spadek formy od czasu wchłonięcia ich przez Acti.
Co do spolszczenia...
[ obraz zewnętrzny ]
PS. Tu mnie masz. Od gimnazjum nie potrafię wyplenić tego "of" z Magicka
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
Masz na myśli możliwość podtrzymania zaklęcia w zamian za jakiś koszt?Mogliby wprowadzić zasadę np działających buffów z kart pod warunkiem uiszczenia kosztu many.
Pomysł dobry - przyznaję , ale jeśli tylko tego Ci brakuje w spellach to Twoje wcześniejsze stwierdzenie o braku ich różnorodności upada na pysk.
Daj mi jakiś przykład 2 kart które możesz rzucić w jednej turze na co nie będzie możliwa żadna odpowiedź.Tak możemy wyrzucić te wspomniane, dwie mocne karty które kitraliśmy od początku, w jednej turze.
To bzdura. Każdy bohater ma bardzo dobrze dopasowaną moc do swoich kart klasowych i zamysłu działania. Przykłady? Warlock poświęca 2 hp i dobiera kartę : ma też sporo kart które mu te życie przywracają. Warrior dostaje 2 armora : w końcu często używa broni i w ten sposób redukuje obrażenia które oddają mu Sprzymierzeńcy. Paladyn przywołuje typa ze statami 1/1 : że niby słabe? Po pierwsze Sprzymierzeńców na stole nigdy za wiele , po 2 paladyn ma ogrom buffów i nawet koles z takimi statami może coś zdziałać. Priest ma leczenie 2 hp: niby słabsze od armora ( bo nie da się wyleczyć ponad max hp, a armor stackuje się w nieskończoność ) , ale za to może też leczyć swoje jednostki. Słabe? Na pewno nie. Itd. Itp...Trzeba też dodać do tego moce bohaterów - tutaj koniecznie przyda się poprawa. Jedne ewidentnie wydają się bardziej przydatne od innych.
Gdzie tutaj brak balansu?
Landy z założenia są problemem. Zapychają talię i nie da się zagwarantować , że równomiernie się w niej rozłożą .W MtG trzeba było odpowiednio zbalansować deck żeby nie było problemu z landami. Tutaj za darmo dostajemy sporą ilość, która w dodatku co turę się regeneruje.
Tutaj mana oczywiście rośnie powoli co nie pozwala od razu wystawić jakiegoś giganta. Jak osiągniesz maksymalny jej poziom , nadal nie zagrasz kilku potężnych kart w jednej turze. Z drugiej strony jak zagrywasz bez sensu więcej kart i przeciwnik się wybroni , trafisz do dołka o którym pisałem wcześniej.
I w związku z tym gra zaczyna trącać o psychologie. Chodzi tutaj przede wszystkim o kontrolowanie stołu. Jeśli połasisz się i wystawisz sporo słabych jednostek na raz , to ja prawdopodobnie będę miał przygotowane zaklęcie "masowej zagłady" typu flamestrike , czy konsekracja.Przez to właśnie to całe kitranie kart w ręce też traci klimat, bo co to za frajda jak po 8 turze każdy może strzelić pełną mocą.
A co do Twojego obrazka , to ja to odczytuje mniej więcej tak:
- Mexiss
- Posty: 1480
- Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2013, 20:05
- Medals: 2
- Lokalizacja: Gdynia/Rumia
- Gender:
- Status: Offline
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
Z spellami/buffami piszesz jakby to było jedno i to samo. Przez buff czy po prostu skill stworaka mam na myśli to co karta ma na sobie. Za to spelle to karta którą móżemy rzucić z ręki inp zadać 6 dmg wybranemu celowi. Fajnie byłoby gdyby stworek z np skillem dającym +1/+1 by wymagał many do utrzymania bonusu. Wtedy byśmy mogli grać na zasadzie okopania się w zbuffowane mobki, albo granie słabszymi mobkami i krycie się z czymś mocniejszym na później. Tak mamy obie rzeczy na raz.
Co do bohaterów to chyba dużo gorzej wypada pasyw lock na tle kleryka, który rzuca +2heala. War też ma ciekawy pasyw, którym może się okopać jeżeli przeciwnik go nie atakuje. Mag za to ma mocno sytuacyjny. 1 dmg to trochę mało przy takim healu czy nakładaniu armora. Sam grałem magiem i trochę czułem się poszkodowany ze względu na skill postaci. Spoko skill na early, kiedy mobki mają mało HP a my nie mamy czym ich zbić. Rzadko, bo rzadko, ale czasami zdarzy się fajna akcja w late-game'ie gdzie możemy rzeczywiście pomóc naszemu mobkowi w zbiciu moba w jednym ataku.
Za to baaardzo podoba mi się połączenie klas z danym kolorem. Rzecz, która akurat bardzo im się udała i dany kolor talii rzeczywiście pasuje do profesji.
Co jest jeszcze fajne, to brak uczucia, że mamy do czynienia z P2W. Wykonując zadania gold wpada zacnie.
Co do bohaterów to chyba dużo gorzej wypada pasyw lock na tle kleryka, który rzuca +2heala. War też ma ciekawy pasyw, którym może się okopać jeżeli przeciwnik go nie atakuje. Mag za to ma mocno sytuacyjny. 1 dmg to trochę mało przy takim healu czy nakładaniu armora. Sam grałem magiem i trochę czułem się poszkodowany ze względu na skill postaci. Spoko skill na early, kiedy mobki mają mało HP a my nie mamy czym ich zbić. Rzadko, bo rzadko, ale czasami zdarzy się fajna akcja w late-game'ie gdzie możemy rzeczywiście pomóc naszemu mobkowi w zbiciu moba w jednym ataku.
Za to baaardzo podoba mi się połączenie klas z danym kolorem. Rzecz, która akurat bardzo im się udała i dany kolor talii rzeczywiście pasuje do profesji.
Co jest jeszcze fajne, to brak uczucia, że mamy do czynienia z P2W. Wykonując zadania gold wpada zacnie.
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
To chyba double penetrating facepalm? oOMexiss pisze:Co do spolszczenia...
[ obraz zewnętrzny ]
PS. Tu mnie masz. Od gimnazjum nie potrafię wyplenić tego "of" z Magicka
Jaki slodki Zarowno krolik jak i nalesnik ;pSkaare pisze:A co do Twojego obrazka , to ja to odczytuje mniej więcej tak:
Anyway... Pieklorzycz? Burzogrod? Serio? Pieklorycz!? Ja wysiadam przy takich tlumaczeniach ;d Cale szczescie ze mozna sobie wybrac jezyk...
Ogolnie caly pomysl mi sie podoba, fajny warcraft-owy klimacik. I faktycznie z audio-wizualnego punktu gierka naprawde sliczna. Gameplay wydaje sie dosyc podstawowy ale przynajmniej jest solidny.
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
Testuję od paru dni i szczerze mówiąc - jak dla mnie bomba. Widać w tym rękę blizza, jest klimat warcrafta, ale imho bardziej W3 niż WoW, fajna grafa, itd - ale przede wszystkim gra jest miodna! Jeśli ktoś lubi karcianki, nie lubi wydawać kasy, to jest dobry tytuł. Jak ktoś interesuje się e-sportem, to także jest murowany kandydat do grania - MLG już robi turnieje, scena jest coraz bardziej prężna.
Z karciankowego/turniejowego punktu widzenia jest możliwość grania zarówno w formacie constructed jaki draft i ten drugi z pewnością będę ogrywać
edit. w dziale Diablo 3 jest mój battletag jakby ktoś chciał potestować talie.
Z karciankowego/turniejowego punktu widzenia jest możliwość grania zarówno w formacie constructed jaki draft i ten drugi z pewnością będę ogrywać
edit. w dziale Diablo 3 jest mój battletag jakby ktoś chciał potestować talie.
fighting for peace is like fucking for virginity...
Lotro, WAR, WoW, SWTOR ...
Lotro, WAR, WoW, SWTOR ...
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
Wiadomo cos czy na koniec bety beda kasowac progress?
Co do spolszczenia to mi odpowiada, oczywiście można by było zostawić "nazwiska" w formie angielskiej ale sam wydzwiek spolszczenia jak najbardziej mi odpowiada.
Co jak co Hellscream znaczy Piekłorycz:D to i tak dobrze bo zazwyczaj w spolszczeniu na polski zmieniają całkowicie nazwe jak to np. jest w nazwach filmow (ja jeb*e).
Co do spolszczenia to mi odpowiada, oczywiście można by było zostawić "nazwiska" w formie angielskiej ale sam wydzwiek spolszczenia jak najbardziej mi odpowiada.
Co jak co Hellscream znaczy Piekłorycz:D to i tak dobrze bo zazwyczaj w spolszczeniu na polski zmieniają całkowicie nazwe jak to np. jest w nazwach filmow (ja jeb*e).
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
Tak, będą kasować wszystko, a koszta zakupionych itemów zostaną w pełni zrefundowane w walucie.
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
W takim razie nie gram wiecej, az do otwarcia normalnych serwerow.
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
A tutaj coś innego piszą :
http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/11100276/
Komu nie chce się szukać zacytuję :
http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/11100276/
Komu nie chce się szukać zacytuję :
Will there be any wipes in the future?
We don’t anticipate any further wipes. This goes for both the Hearthstone beta and after the game’s official release. Any progress made during the beta after the wipe will be retained through the release of Hearthstone, such as new cards you obtain, levels that you gain and ranks you achieve. Basically, you’ll now be able to keep your stuff.
- Iluzja
- Posty: 905
- Rejestracja: poniedziałek, 5 maja 2008, 13:07
- Medals: 4
- Lokalizacja: Pałuki
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
Ja też mam informacje że już był ostatni reset jakieś 2-3 tygodnie temu przed nową pulą kluczy.
- Pankrolik
- Posty: 1163
- Rejestracja: poniedziałek, 1 listopada 2010, 13:12
- Medals: 7
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
W końcu i ja się dostałem. Od dzisiaj siedzę i napierdzielam skoro nie będzie wipe
Growing old doesn't mean growing up...
- Odene
- Posty: 776
- Rejestracja: poniedziałek, 16 listopada 2009, 00:32
- Medals: 5
- Lokalizacja: Łódź
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
Taaa.. Pewnie będę miał okazję dopiero zagrać po premierze.. >.<"
Nie ma nikt wolnego kluczyka ?
Nie ma nikt wolnego kluczyka ?
Ashes of Creation
My mind is my power, My power is my mind...
When uncorrupted by other elements, my mind is my pure power.
https://www.youtube.com/user/Odene5
My mind is my power, My power is my mind...
When uncorrupted by other elements, my mind is my pure power.
https://www.youtube.com/user/Odene5
- Iluzja
- Posty: 905
- Rejestracja: poniedziałek, 5 maja 2008, 13:07
- Medals: 4
- Lokalizacja: Pałuki
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
Nie jesteś sam w oczekiwaniu na klucz ....
- Broosa
- Posty: 286
- Rejestracja: sobota, 21 stycznia 2012, 06:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Gender:
- Status: Offline
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
Dzięki gmailowi bym stracił gierke Gmail zrobil jakies durne zakladki Społecznośći, oferty itp i nie zwracałem na nie uwagi aż do wczoraj. Okazało się, żę prawie 3 tyg temu dostałem kluczyk który wpadł od razu do społeczności. Na szczęście kluczyk jeszcze działał więc już nie czekam
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
Dostałem też kod - dodałem zgodnie ze wszystkimi zasadami, ale jak tylko uruchamiam instalke pojawia mi się komunikat - coś poszło źle, ściągnij klienta ponownie. Robię to i dalej to samo
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
@tsura - sprawdzałeś forum blizza? Serwery są dość mocno obciążone i czasami to powoduje problemy.
fighting for peace is like fucking for virginity...
Lotro, WAR, WoW, SWTOR ...
Lotro, WAR, WoW, SWTOR ...
- Odene
- Posty: 776
- Rejestracja: poniedziałek, 16 listopada 2009, 00:32
- Medals: 5
- Lokalizacja: Łódź
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
C:\ProgramData\Battle.net\AgentTsura pisze:Dostałem też kod - dodałem zgodnie ze wszystkimi zasadami, ale jak tylko uruchamiam instalke pojawia mi się komunikat - coś poszło źle, ściągnij klienta ponownie. Robię to i dalej to samo
Wywal ten folder i normalnie ci się zainstaluje..
Po blizzconie mają dać nową rozdawkę kluczy, może się przyfarci >.<"
Ashes of Creation
My mind is my power, My power is my mind...
When uncorrupted by other elements, my mind is my pure power.
https://www.youtube.com/user/Odene5
My mind is my power, My power is my mind...
When uncorrupted by other elements, my mind is my pure power.
https://www.youtube.com/user/Odene5
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
Już to znalazłem - fajnie się gra. Paladyn lvl 15 ^^
- Pankrolik
- Posty: 1163
- Rejestracja: poniedziałek, 1 listopada 2010, 13:12
- Medals: 7
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
Mnie udało się złożyć prawie całą (brakuje mi dwóch niebieskich kart) talię na murlocach jako Warlock. Gra się miodnie
Polecam też Huntera na Bestiach
Polecam też Huntera na Bestiach
Growing old doesn't mean growing up...
- Aryss
- Posty: 734
- Rejestracja: poniedziałek, 10 grudnia 2012, 17:55
- Medals: 8
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
Ja pograłem pare dni i jakoś nie mam ochoty większej wracać, niby gra się fajnie i przyjemnie ale do pewnego momentu a potem znużenie się pojawia. Mam niejako odniesienie bo wcześniej się bawiłem troszke w ubisoftowe Duel of Champions i tam mimo że sam pojedynek bardziej toporny i troszke się dłużył to mechanika i przede wszystkim ilość i jakość kart oraz możliwych zastosowań dużo większa niż w HS. Żywie jednak nadzieje że to tylko CB i już niedługo będzie patch rozbudowywujący rozgrywke bez utraty tego funu co daję obecna wersja.
Two there should be; no more, no less. One to embody power, the other to crave it
- Odene
- Posty: 776
- Rejestracja: poniedziałek, 16 listopada 2009, 00:32
- Medals: 5
- Lokalizacja: Łódź
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
A ja nadal bez kluczaaaaa... zzzzzzzzz
Ashes of Creation
My mind is my power, My power is my mind...
When uncorrupted by other elements, my mind is my pure power.
https://www.youtube.com/user/Odene5
My mind is my power, My power is my mind...
When uncorrupted by other elements, my mind is my pure power.
https://www.youtube.com/user/Odene5
- Pankrolik
- Posty: 1163
- Rejestracja: poniedziałek, 1 listopada 2010, 13:12
- Medals: 7
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
Czy ktoś gra i jest chętny dodać mnie do Friendsów?
Growing old doesn't mean growing up...
Re: Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta
Nie gram, nuda:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości