Informacje o aktualizacji PST Heroes of the Storm – 5 lipca

Forum poświęcone grze HotS

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy eSport

Awatar użytkownika
Myers
Posty: 13
Rejestracja: środa, 27 kwietnia 2016, 11:02
Gender:
Status:
Offline

Informacje o aktualizacji PST Heroes of the Storm – 5 lipca

Post autor: Myers » środa, 6 lipca 2016, 14:20

Najważniejsze zmiany najnowszej aktualizacji

Publiczny Serwer Testowy
Rotacja darmowych bohaterów
  • Rotacja darmowych bohaterów została poszerzona na czas trwania testów na PST i obejmuje wszystkie postaci z wyjątkiem pięciorga najnowszych bohaterów dodanych do Nexusa.
Nowy bohater: Gul'dan
  • Do Heroes of the Storm dodano nową postać: Gul'dana, Wcielenie Ciemności. Jest on już dostępny i gotowy do gry! Poniżej znajdziecie krótkie podsumowanie jego zdolności.

    Cecha

    Moc Krwi (D)
    Gul’dan nie regeneruje many.
    Aktywuj, aby poświęcić część swojego zdrowia i odzyskać 25% swojej maksymalnej many.

    Zdolności podstawowe

    Spaczony Płomień (Q)
    Wyzwalasz falę płomieni, która rani każdego przeciwnika na swojej drodze.
    Wyssanie Życia (W)
    Przez 3 sek. wysysasz siły witalne z wroga i zadajesz mu obrażenia. Jednocześnie z każdą sekundą działania zdolności przywracasz sobie zdrowie.
    Splugawienie (E)
    Przywołujesz trzy fale energii cienia przemieszczające się po linii prostej, które w ciągu 6 sek. ranią każdego przeciwnika na swojej drodze. Efekt ten kumuluje się 3 razy.

    Zdolności bohaterskie

    Przerażenie (R)
    Po krótkim czasie oczekiwania zadajesz obrażenia i przez 2 sek. wywołujesz Strach u wszystkich wrogich bohaterów na wskazanym obszarze.
    Nawałnica Zniszczenia (R)
    Wywołujesz na dużym obszarze deszcz meteorytów trwający 7 sek. Każdy z meteorytów zadaje obrażenia na niewielkim obszarze.

Wydajność i grafika
  • Ogólne

    Wprowadzono liczne ulepszenia wydajności, które powinny pozytywnie wpłynąć na liczbę wyświetlanych klatek.
    Heroes of the Storm obsługuje teraz DirectX 11.
    Zabieg ten powinien zmniejszyć zużycie pamięci, zwiększyć wydajność w przypadkach, gdy gra nie działa w aktywnym oknie, oraz umożliwić dalszą optymalizację w przyszłości.

    Pola bitew

    Przeklęta Kotlina
    Liczne elementy środowiska zostały zoptymalizowane, aby zmniejszyć użycie procesora. Zmiany te wpłyną pozytywnie na wydajność systemów z nieco słabszymi procesorami.
    Wieże Zagłady
    Naprawiono błąd, który powodował nadmierne odtwarzanie efektów dźwiękowych środowiska, co miało negatywny wpływ na wydajność pracy procesora.

    Powiadomienia o wydajności procesora

    Dodano nową ikonę wydajności (grafika poniżej), która będzie się wyświetlać w lewym górnym rogu ekranu, kiedy gra Heroes of the Storm wykryje, że procesor komputera nie pracuje optymalnie.

Sklep
  • Sklep

    Zestawy

    Nowe zestawy
    Zestaw Gul'dan Złowrogi Pająk – dostępny do 26 lipca 2016.

    Nowy bohater

    Do sklepu Heroes of the Storm dodano nowego bohatera – Gul'dana.

    Skórki

    Mistrz Gul'dan
    Gul'dan Złowrogi Pająk

Rozgrywka oraz projekt gry
  • Wykrywanie nieobecności

    Wprowadzono poprawki do systemu wykrywania nieobecności w grze, dzięki czemu powinny zniknąć sytuacje, gdzie gracze kontrolujący Medivha pod Postacią Kruka oraz Novę i Zeratula w Ukryciu mogli otrzymać powiadomienie o nieobecności, nawet jeśli aktywnie uczestniczyli w meczu.

    Ulepszenia SI

    Bohaterowie sterowani przez elitarną SI będą teraz próbowali odnaleźć i zlikwidować samotnych wrogich bohaterów, którzy zapuszczą się zbyt daleko na niebezpieczny teren.

    Baza

    Określenie zwycięzcy jest teraz dużo dokładniejsze w przypadkach, gdy obie bazy zostaną zniszczone w odstępie ułamków sekund. W rezultacie zwycięstwo nie będzie już przyznawane losowo, jeśli pozornie obie bazy zostały zniszczone w tej samej chwili.

    Kule Regeneracji

    Regeneracja zdrowia
    Poprzednio: Odzyskujesz 6,24% maksymalnego zdrowia w ciągu 4 sek.
    Obecnie: Odzyskujesz 12% maksymalnego zdrowia w ciągu 5 sek.
    Regeneracja many
    Poprzednio: Odzyskujesz 32 pkt. many w ciągu 4 sek.
    Obecnie: Odzyskujesz 8% maksymalnej many w ciągu 5 sek.

    Komentarz twórców: Dziękujemy za dyskusję i wyrażenie swoich opinii w związku z naszym niedawnym wpisem dotyczącym podtrzymywania poziomu zdrowia. Nadal intensywnie analizujemy zebrane dane, ale chcieliśmy jak najszybciej wprowadzić pierwszą transzę zmian. W testach wewnętrznych bardzo spodobało się nam podniesienie znaczenia Kul Regeneracji i nieco uporządkowaliśmy system. Dzięki zwiększonemu znaczeniu Kul uniemożliwienie wrogom podnoszenia ich w alei staje się dużo bardziej odczuwalne.

    Studnie Leczenia

    Wydłużono czas odnowienia ze 100 do 120 sek.
    Regeneracja zdrowia
    Poprzednio: Odzyskujesz 41% maksymalnego zdrowia w ciągu 20 sek.
    Obecnie: Odzyskujesz 40% maksymalnego zdrowia w ciągu 20 sek.
    Regeneracja many
    Poprzednio: Odzyskujesz 20% maksymalnej many w ciągu 20 sek.
    Obecnie: Odzyskujesz 30% maksymalnej many w ciągu 20 sek.

    Komentarz twórców: Podobnie jak miało to miejsce w przypadku Kul Regeneracji, chcieliśmy podnieść znaczenie korzystania ze Studni Leczenia. Tutaj też uprzątnęliśmy system (stąd zmiany od ~41% do 40% zdrowia) i wzmocniliśmy przyrost many dla użytkowników tego właśnie zasobu. Wydłużony czas odnowienia powinien zaś uczynić decyzję o momencie wykorzystania mocy Studni znacznie bardziej interesującą.

    Stronnicy

    Stronnicy: siepacze, miotacze i czarownicy
    Zadają obecnie podwójne obrażenia budowlom.

    Komentarz twórców: Naszym celem było sprawienie, aby eskortowanie stronników do miast miało większe znaczenie, tak aby mogli oni poczynić znaczące zniszczenia, gdy się ich zostawi samym sobie. Przed wprowadzeniem tej zmiany stronnicy byli właściwie źródłem PD, które mogło przy okazji ściągnąć na siebie pewną liczbę wystrzałów z wież. Obecnie armie Nexusa są dużo groźniejsze kiedy maszerują alejami.

    Katapulty
    Zwiększono zasięg ataku o 20%.
    Zwiększono pole widzenia o 17%.
    Będą się teraz skupiać na budowlach. Po obraniu celu katapulty nie będą już wyszukiwać nowych celów, dopóki pierwotny cel albo katapulta nie zostaną zniszczone.

    Komentarz twórców: Katapulty często docierały do bazy wroga, ale najczęściej rozpraszała je kolejna fala stronników, co skutkowało ich przedwczesnym zniszczeniem, zanim zdołały poczynić jakiekolwiek znaczące szkody. Dzięki zwiększonemu zasięgowi oraz skupieniu się na budowlach po rozpoczęciu ataku nawet pojedyncza katapulta może teraz wybić kilka dziur w osłonie bazy i zadać jej znaczące obrażenia.
Rozgrywka oraz projekt gry
  • Pola bitew

    Ogród Grozy

    Zwiększono premię Rozrostu do obrażeń przeciwko budowlom ze 100% do 200%.

    Komentarz twórców: Aby skrócić czas trwania przeciętnego meczu w Ogrodzie Grozy, zwiększamy premię do obrażeń zadawanych budowlom przez Ogrodowe Koszmary. Nie jesteśmy w pełni zadowoleni z tego, jak Ogrodowe Koszmary radzą sobie w grze w chwili obecnej i najprawdopodobniej wprowadzimy dla nich jeszcze bardziej rozległe zmiany, jeśli bieżąca transza poprawek nie wpłynie pozytywnie na wrażania płynące z gry tymi jednostkami.

Talenty
  • Łapówka

    Nowa funkcja:
    Zabici w pobliżu stronnicy zapewniają 1 ładunek Łapówki. Możesz zużyć 20 ładunków, aby natychmiast pokonać najemnika (niebędącego Bossem). Maksymalnie możesz zgromadzić 100 ładunków.
    Talent „Rekrutacja” Rekieterów Raynora posiada teraz maksymalnie 100 ładunków.
    Talent Wikińska Łapówka może mieć teraz maksymalnie 200 ładunków, ale jego użycie kosztuje 40 ładunków.
    Jeśli obóz najemników zostanie przejęty wyłącznie z użyciem Łapówki, pojawi się ponownie o 50% szybciej.

    Egzekutor

    Talent Egzekutor będzie się teraz uaktywniać wyłącznie po zaatakowaniu obezwładnionych bohaterów. Premia do obrażeń zyskana dzięki temu talentowi będzie nadal stosowana do wszystkich celów zaatakowanych po uaktywnieniu się talentu.

    Zawziętość

    Zawziętość i inne niepowtarzalne talenty bohaterów będą teraz skracać wyłącznie czas działania efektów spowolnienia, ogłuszenia i unieruchomienia. Ten talent nie będzie miał już wpływu na efekty wyciszenia.

    Komentarz twórców: W Nexusie pojawia się coraz więcej efektów ograniczających kontrolę i coraz częściej zadajemy sobie pytanie: czy Nieustępliwość powinna przeciwdziałać temu czy innemu efektowi? Takie pytania zmieniły się szybko w istną puszkę Pandory gdybania i dociekania. Zdecydowaliśmy, że ten talent powinien stawać się stopniowo mocniejszy, ale jednocześnie ograniczamy pulę efektów, które niweluje.
Bohaterowie - Zabójcy
  • Gal

    Zdolności

    Wypaczona Otchłań (R)
    Skrócono czas odnowienia ze 100 do 80 sek.

    Talenty

    Poziom 1
    Pchnięcie (Aktywowany)
    Skrócono czas odnowienia z 40 do 30 sek.
    Poziom 13
    Szybkość Zmierzchu (W)
    Zwiększono premię do szybkości ruchu z 20% do 30%.

    Komentarz twórców: Prosimy zapoznać się z komentarzem twórców znajdującym się u góry sekcji poświęconej bohaterom.
Szarogrzywy
  • Statystyki

    Zmniejszono obrażenia ataku podstawowego pod postacią człowieka ze 145 do 140 pkt.

    Zdolności

    Klątwa Worgenów (Cecha)
    Zwiększono premię do obrażeń pod postacią worgena z 40% do 50%.
    Gilneański Koktajl (Q)
    Zwiększono obrażenia od eksplozji wtórnej ze 177 do 236 pkt.
    Wydłużono czas odnowienia z 8 do 10 sek.
    Rozszarpanie Tętnicy (R)
    Wydłużono czas odnowienia z 60 do 80 sek.
    Zwiększono obrażenia ze 125 do 140 pkt.
    Do Odstrzału (R)
    Nowa funkcja
    Kiedy Szarogrzywy zadaje obrażenia celowi naznaczonemu Do Odstrzału, czas działania Podatności zostaje odświeżony. Efekt ten może się powtarzać w nieskończoność.
    Nie jest już możliwa ponowna aktywacja, aby doskoczyć do przeciwnika.
    Skrócono czas odnowienia z 60 do 50 sek.
    Zmniejszono zasięg o 40%.

    Talenty

    Poziom 4
    Nienasycenie (W)
    Zwiększono zwrot many z 5 do 10 pkt. za każdy atak podstawowy.
    Poziom 7
    Zapalający Eliksir (Q)
    Zwiększono redukcję czasu odnowienia zapewnianą przez nagrodę zadania z 2 do 4 sek.
    Usunięto premię do obrażeń za trafienie zapewnianą przez talent.
    Zwiększono premię do obrażeń od eksplozji za każdego trafionego bohatera z 6 do 10 pkt.
    Zmniejszono maksymalny limit premii do obrażeń zapewniany przez Zapalający Eliksir ze 160 do 150 pkt.
    Poziom 16
    Skupiony Wybuch (Q)
    Usunięto talent.
    Nowy talent: Ochoczy Wilk (W)
    Zwiększa premię do szybkości ataku za Naturę Bestii o kolejne 40%, jeśli była aktywna przez 4 sek.
    Poziom 20
    Wyzwolenie (R)
    Oprócz bieżącego efektu, zabicie wroga Rozszarpaniem Tętnicy zwiększa obrażenia tej zdolności o 25% na 10 sek., maksymalnie do 100%.
    Gilneańska Ruletka (R)
    Nowa funkcja:
    Wszystkie obrażenia zadane celowi przez bohaterów sojuszniczych odświeżają czas działania efektu Podatności.

    Komentarz twórców: Szarogrzywy radzi sobie teraz naprawdę świetnie na wszystkich poziomach rozgrywki. Sądzimy jednak, że prawidłowe użycie Gilneańskiego Koktajlu powinno dawać graczom większą satysfakcję. Wydłużamy więc czas odnowienia Gilneańskiego Koktajlu, aby zrównoważyć zwiększenie obrażeń od eksplozji, dzięki czemu wrogowie trafieni tą zdolnością powinni naprawdę dotkliwie to odczuć. Ulepszyliśmy również nieco Zapalający Eliksir, a jednocześnie uprościliśmy jego projekt. Zwiększyliśmy też premię do obrażeń postaci worgena, aby ryzykowniejsza walka wręcz częściej się opłacała.
Jaina
  • Zdolności

    Zamieć (W)
    Zwiększono liczbę fal z 2 do 3.
    Zmniejszono obrażenia ze 167 do 142 pkt.
    Zwiększono koszt many z 75 do 90 pkt.
    Stożek Zimna (E)
    Zwiększono obrażenia z 200 do 230 pkt.
    Zmniejszono koszt many z 50 do 40 pkt.

    Talenty

    Poziom 4
    Burza Śnieżna (W)
    Talent przeniesiono na poziom 16.
    Tajemny Intelekt (Pasywny)
    Zmniejszono zwrot many za użycie zdolności z 25 do 20 pkt.
    Zatrucie Jadem (Aktywowany)
    Usunięto talent.
    Poziom 7
    Lodowa Lanca (Q)
    Obecnie przywraca również 10 pkt. many, jeśli wróg trafiony Pociskiem Lodu był wyziębiony.
    Lodowy Pancerz (Pasywny)
    Talent przeniesiono na poziom 4.
    Zmniejszono skuteczność Bloku z 75% do 50%.
    Wydłużono czas odnowienia Bloku z 8 do 10 sek.
    Płynny Lód (E)
    Zwiększono redukcję czasu odnowienia z 0,5 do 1 sek., maksymalnie do 5 sek. za każde użycie.
    Poziom 13
    Lodowa Bariera (Cecha)
    Wydłużono czas działania osłony z 3 do 4 sek.
    Poziom 16
    Lawina (W)
    Usunięto talent.

    Komentarz twórców: Wiele z tych zmian zaprojektowano tak, aby jeszcze bardziej podkreślić wyjątkową rolę Jainy: kontrolowanie pola bitwy. Chcemy położyć większy nacisk na jej zdolność blokowania dostępu na niektóre obszary pola bitwy dzięki Zamieci i możliwość zadawania naprawdę dotkliwych obrażeń wrogom uwięzionym wewnątrz. Największą zmianą jest to, że od początku Zamieć posiada teraz 3 fale. Aby uzupełnić te zmiany podstawowego zestawu zdolności Jainy, zmieniliśmy również bądź przenieśliśmy kilka z jej talentów. Jedna z największych zmian dotyczyła Burzy Śnieżnej, która zwiększała pole rażenia Zamieci, co zbytnio ułatwiało atakowanie przeciwników kolejnymi falami Zamieci jak na talent, który można posiadać tak wcześnie.
Kael'thas
  • Zdolności

    Załamanie Grawitacyjne (E)
    Wydłużono czas odnowienia z 12 do 14 sek.
    Zwiększono koszt many z 80 do 90 pkt.

    Talenty

    Poziom 1
    Konwekcja (Q)
    Zwiększono premię do obrażeń za wykonanie zadania z 75 do 100 pkt.
    Poziom 4
    Wzburzenie Energii (E)
    Zwiększono redukcję czasu odnowienia z 7 do 9 sek.
    Poziom 7
    Zaklęcie Słonecznego Ognia (Cecha)
    Zmniejszono obrażenia ze 183 do 165 pkt.
    Zmiażdżenie Grawitacyjne (E)
    Zmniejszono premię do obrażeń z 30% do 25%.
    Poziom 20
    Odrodzenie (R)
    Zasięg użycia Odrodzenia będzie teraz ustalany na podstawie położenia Feniksa – nie zaś Kael'thasa.
    Można teraz zmieniać pozycję tej zdolności globalnie.

    Komentarz twórców: Prosimy zapoznać się z komentarzem twórców znajdującym się u góry sekcji poświęconej bohaterom.

Kerrigan
  • Statystyki

    Zwiększono podstawowe zdrowie z 1680 do 1848 pkt.
    Zwiększono regenerację zdrowia z 3,5 do 3,8 pkt. na sekundę.
    Zwiększono podstawowe obrażenia od ataku ze 109 do 120 pkt.

    Zdolności

    Spustoszenie (Q)
    Zmniejszono koszt many z 50 do 40 pkt.

    Talenty

    Poziom 1
    Wysysający Wstrząs (Q)
    Obecnie działa tylko w przypadku zabicia wroga Spustoszeniem.
    Kłujące Ostrza (W)
    Zwiększono obrażenia z 20% do 30%.
    Poziom 4
    Czyste Zabójstwo (Q)
    Zmniejszono zwrot many ze 100% do 75%.
    Zwiększono premię do obrażeń z 20% do 25%.
    Furia Roju (Pasywny)
    Zwiększono obrażenia rozpryskowe z 50% do 60%.
    Psioniczny Impuls (E)
    Zwiększono obrażenia z 17 do 24 pkt.

    Poziom 7
    Przebijający Rój (W)
    Usunięto talent.
    Przystosowanie (Q)
    Zwiększono zwrot many z 50% do 100%.
    Mistrzostwo Asymilacji (Cecha)
    Obecnie wydłuża dodatkowo czas działania osłony zapewnianej przez Asymilację o 100%.
    Poziom 13
    Królewska Pogoń (Aktywowany)
    Zwiększono szybkość ruchu z 25% do 30%.
    Skrócono czas odnowienia z 75 do 50 sek.
    Dodatkowa Esencja (Cecha)
    Usunięto talent.
    Poziom 16
    Huragan Ostrzy (W)
    Talent przeniesiono na poziom 7.

    Komentarz twórców: Kerrigan bez wątpienia znalazła sobie wygodną niszę na kilku polach bitwy, a jej współczynnikowi zwycięstw nie można niczego zarzucić. Jednak stała się postacią, która ma w zanadrzu tylko jedną sztuczkę. Uważamy, że taka sytuacja jest w porządku w przypadku niektórych bohaterów i może czynić proces selekcji szczególnie interesującym, ale nie do końca pasowało nam to do Kerrigan. Zdecydowaliśmy się więc wprowadzić kilka zmian, które bardziej wyważą jej możliwości. Zwiększyliśmy jej wyjściowe statystyki, aby zrównoważyć dodatkowe obostrzenia wprowadzone dla Spustoszenia oraz zastosowaliśmy liczne, drobne usprawnienia, które wpłyną na całe jej drzewko talentów.
Lunara
  • Zdolności

    Atak z Wyskoku (R)
    Zwiększono obrażenia z 246 do 271 pkt.

    Talenty

    Poziom 1
    Fotosynteza (W)
    Zwiększono zwrot many z 8 do 10 pkt. za każdy cel.
    Poziom 4
    Niebiański Ognik (E)
    Zwiększono ujawniany obszar o 10%.
    Zagubiony w Czasie Ognik (E)
    Zwiększono premię do czasu odnowienia ze 100% do 125%.
    Poziom 7
    Strzaskana Włócznia (Q)
    Zwiększono liczbę celów ataku z 3 do 4.
    Ubój Naturalny (Pasywny)
    Zmniejszono obrażenia zadawane celom niebędącym bohaterami z 200% do 150%.
    Poziom 13
    Nękający Rozkwit (Q)
    Zwiększono premię do zasięgu z 40% do 50%.
    Poziom 16
    Dławiące Pyłki (Q)
    Zwiększono premię do obrażeń ze 100% do 125%.
    Poziom 20
    Zniesienie Magii (Aktywowany)
    Skrócono czas odnowienia z 35 do 45 sek.

    Komentarz twórców: Prosimy zapoznać się z komentarzem twórców znajdującym się u góry sekcji poświęconej bohaterom.
Smuga
  • Zdolności
    Bomba Pulsacyjna (R)
    Aby poprawić widoczność w trakcie rozgrywki, zmniejszono rozmiar czcionki komunikatu „Bomba przylepiona” wyświetlającego się na ekranie, kiedy postać zostanie trafiona Bombą Pulsacyjną.
Specjaliści
  • Abathur
    Zdolności

    Symbiont (Q)
    Symbiont zostanie teraz spauzowany, jeśli obrany za cel sojusznik wejdzie w stan Stazy, lub jeśli Smuga skorzysta ze zdolności Powrót.
    W takich sytuacjach nadal można anulować użycie Symbionta, ale nie można korzystać z żadnych zdolności Symbionta.

    Talenty

    Poziom 1
    Regenerujące Mikroby (E)
    Leczenie działa teraz „przez 4 sek.” zamiast przez cały czas działania Karapaksu.
    Zwiększono skuteczność leczenia z 31 do 68 pkt. zdrowia na sekundę.
    Poziom 4
    Odrzutowe Zarodniki (W)
    Wydłużono czas działania Toksycznego Gniazda z 20% do 25%.
    Utrwalony Karapaks (E)
    Zwiększa teraz moc osłony zapewnianej przez Karapaks o 40% zamiast wydłużać czas działania o 50%.
    Poziom 7
    Kolektywny Karapaks (E)
    Obecnie zapewnia Karapaks w wersji podstawowej również wszystkim pobliskim bohaterom sojuszniczym.
    Plugawe Gniazdo (W)
    Skrócono czas działania spowolnienia z 3 do 2,5 sek.
    Poziom 13
    Odmiana Szturmowa (Cecha)
    Zwiększono obrażenia od eksplozji z 68 do 102 pkt.
    Wydajność Przestrzenna (Q)
    Obecnie skraca również czas odnowienia Dźgnięcia z 3 do 2,5 sek.
    Poziom 16
    Stymulacja Adrenaliny (E)
    Wydłużono czas działania premii do szybkości ruchu z 3 do 3,5 sek.
    Gwałtowna Mutacja (R)
    Zwiększono obrażenia ze 114 do 137 pkt.
    Poziom 20
    Pełna Ewolucja (R)
    Skrócono czas odnowienia Głębokiego Przekopu Potworności z 30 do 25 sek.
    Połączenie Ewolucyjne (R)
    Zwiększono moc osłony zapewnianej przez Ostateczną Ewolucję z 20% do 25% wartości maksymalnego zdrowia.

    Komentarz twórców: Prosimy zapoznać się z komentarzem twórców znajdującym się u góry sekcji poświęconej bohaterom.
Azmodan
  • Zdolności

    Demoniczna Inwazja (R)
    Obrażenia zadawane bohaterom nie są już mniejsze o połowę.

    Talenty

    Poziom 1
    Bestia Oblężnicza (Q)
    Nowa funkcja:
    Zadanie: Zyskujesz 4 pkt. obrażeń za każdego trafionego wrogiego bohatera, maksymalnie do 100 pkt. obrażeń.
    Nagroda: Zyskujesz dodatkowo 100 pkt. obrażeń, a maksymalny zasięg wzrasta o 33%.
    Pragnienie Krwi (Q)
    Zmniejszono okno czasowe, w którym zabici stronnicy zapewniają dodatkowe obrażenia z 1,5 do 1 sek.
    Mistrz Zniszczenia (E)
    Nowa funkcja:
    Nie zapewnia już premii do obrażeń przeciwko budowlom.
    Obecnie zapewnia dodatkowo 10% zasięgu przy każdym wzroście poziomu obrażeń.
    Poziom 4
    Obżarstwo (E)
    Zwiększono skuteczność leczenia z 15% do 20%.
    Szpony Grzechu (Aktywowany)
    Zwiększono obrażenia z 224 do 248 pkt.
    Wydłużono całkowity czas działania z 6 do 8 sek.
    Poziom 7
    Kula Inferno (Q)
    Nie obejmuje już trafionych przeciwników efektem otrzymywania obrażeń z upływem czasu.
    Nasycenie Mocą (E)
    Zwiększono premię do obrażeń z 25% do 40%.
    Talent przeniesiono na poziom 13.
    Żarłoczny Znak (Aktywowany)
    Zwiększono skuteczność przywracania zasobów z 2,457% do 3%.
    Poziom 13
    Pochód Grzechu (E)
    Talent przeniesiono na poziom 7.
    Poziom 16
    Krew za Krew (Aktywowany)
    Zmieniono nazwę na „Grzech za Grzech”.
    Grzech za Grzech działa tak samo jak Krew za Krew, ale talentu tego można używać w czasie podtrzymywania zdolności Wszyscy Spłoną.

    Komentarz twórców: Wiele z tych zmian ma za zadanie głównie umożliwić Azmodanowi skuteczne wykorzystanie różnych elementów jego zestawu talentów. Wprowadziliśmy znaczące poprawki dla zdolności Wszyscy Spłoną. Przeprojektowanie Bestii Oblężniczej zapewnia alternatywną konfigurację postaci w sytuacjach, gdy gracze chcą się skupić na Kuli Anihilacji, ale przeszkadza im w tym mało optymalny skład drużyny lub pole bitwy.
Gazol
  • Zdolności

    Złomiarz (Cecha)
    Aktywowanie tej cechy nie będzie już przerywać korzystania z wierzchowca przez Gazola.
    Robo-goblin (R)
    Zwiększono obrażenia ze 150% do 200%.

    Talenty

    Poziom 7
    Walidziało XL (Q)
    Zwiększono obrażenia z 50% do 60%.
    Poziom 13
    Bomby XXL (E)
    Zwiększono pole rażenia z 25% do 30%.
    Poziom 20
    Władca Mechów (R)
    Zwiększono obrażenia ze 150% do 200%.

    Komentarz twórców: Prosimy zapoznać się z komentarzem twórców znajdującym się u góry sekcji poświęconej bohaterom.
Sylwana
  • Talenty

    Poziom 13
    Bieżywiatr (E)
    Dodano czas odnowienia wynoszący 0,5 sek., aby uniemożliwić przypadkowe użycie drugiej Upiornej Fali.
Zaginieni Wikingowie
  • Podczas korzystania z Kamienia Powrotu dla każdego z Wikingów będzie teraz wyświetlany indywidualny komunikat na czacie.
Xul
  • Talenty

    Poziom 20
    Śmiertelna Rana (Aktywowany)
    Efekt tego talentu będzie teraz wpływać wyłącznie na redukcję leczenia otrzymywanego przez cel w czasie działania Śmiertelnej Rany. Nie będzie już redukowana skuteczność leczenia trwającego po zakończeniu działania Śmiertelnej Rany.
    Nie będzie już redukować skuteczności leczenia Studniami Leczenia oraz skracać czasu działania efektów leczenia z upływem czasu.
Zagara
  • Wprowadzono znaczne zmiany dotyczące Zagary.

    Statystyki

    Zmniejszono obrażenia od ataku z 95 do 86 pkt.

    Zdolności

    Tumor Biomasy (Cecha)
    Nowa funkcja
    Obecnie zapewnia Zagarze premię 20% do zasięgu ataku na biomasie.
    Zwiększono zdrowie ze 111 do 150 pkt.
    Nie zużywa już many.
    Zwiększono zasięg użycia z 0 do 2,5.
    Nie zapewnia już dodatkowej regeneracji zdrowia na biomasie.
    Wydłużono czas odnowienia ładunku z 15 do 20 sek.
    Zwiększono podstawową odległość rozprzestrzeniania się biomasy o 33%.
    Kanonada Tępicieli (Q)
    Obecnie wystrzeliwuje pojedynczego Tępiciela na raz (4 ładunki), zużywając na każdego 10 pkt. many. Czas odnowienia ładunku Tępicieli wynosi 3 sek.
    Zwiększono obrażenia za każdego Tępiciela z 75 do 91 pkt.
    Tępiciele nie posiadają już zdrowia i nie można ich obrać za cele.
    Łowca (W)
    Zmniejszono obrażenia z 89 do 68 pkt.

    Pożeracz (R)
    Nie zadaje już obrażeń przy trafieniu.
    Zwiększono obrażenia na sekundę z 43 do 80 pkt.
    Skrócono czas odnowienia ze 120 do 100 sek.
    Sieć Nydusowa (R)
    Nowa funkcja:
    Pasywnie zwiększa zasięg rozprzestrzeniania biomasy o 25%.
    Wszystkie ataki podstawowe wykonywane na biomasie skracają czasy odnowienia o 1 sek.
    Kanały nydusowe można teraz umieścić wyłącznie na biomasie.
    Otrzymanie obrażeń anuluje teraz wchodzenie do kanału nydusowego.
    Skrócono czas przygotowania przed wejściem do kanału nydusowego z 2 do 1,5 sek.
    Zwiększono regenerację zdrowia w sieci nydusowej z 8% do 10%.
    Zwiększono regenerację many w sieci nydusowej z 8% do 10%.
    Zwiększono maksymalną liczbę kanałów nydusowych na mapie z 4 do 10.

    Talenty

    Poziom 1
    Pazury Dośrodkowe (Q)
    Usunięto talent.
    Trupie Żarłacze (E)
    Zwiększono redukcję obrażeń od celów niebędących bohaterami z 30% do 40%.
    Obecnie skraca również czas odnowienia Zainfekowanego Zrzutu o 3 sek.
    Regeneracja (Cecha)
    Usunięto talent.
    Burzyciel (Pasywny)
    Usunięto talent.

    Poziom 4
    Jadowite Grzbiety (Aktywowany)
    Nie zwiększa już zasięgu ataków podstawowych.
    Aktywuj, aby twój kolejny atak podstawowy zadał 230 pkt. obrażeń w ciągu 5 sek. Czas odnowienia: 30 sek.
    Ostrza Meduzy (Pasywny)
    Zwiększono obrażenia z 25% do 33%.
    Skupisko Tumorów (Cecha)
    Usunięto talent.
    Zatrucie Jadem (Aktywowany)
    Usunięto talent.
    Zainfekowanie (Pasywny)
    Talent przeniesiono na poziom 1.
    Dodano nową funkcję:
    Pobliscy stronnicy dystansowi zadają obrażenia zwiększone o 200%.
    Zadanie: Za każde dokonane 1000 pkt. zniszczeń premia do obrażeń wzrasta o 1%.
    Nowy talent: Żłobkowane Kolce (Pasywny)
    Zadanie: Każdy atak podstawowy przeciwko wrogim bohaterom zwiększa obrażenia ataku podstawowego o 0,3 pkt.
    Poziom 7
    Impet Roju (Pasywny)
    Usunięto talent.
    Niestabilny Kwas (Q)
    Talent przeniesiono na poziom 1.
    Dodano nową funkcję:
    Dodatkowo zwiększa zasięg Tępicieli o 50%.
    Komory Brzuszne (Q)
    Usunięto talent.
    Bezkresna Biomasa (Cecha)
    Usunięto talent.
    Błyskawiczna Inkubacja (Aktywowany)
    Usunięto talent.
    Nowy talent: Kleisty Kwas (Q)
    Tępiciele spowalniają również cele o 25% na 1,5 sek.

    Poziom 13
    Mutalisk (W)
    Talent przeniesiono na poziom 16.
    Nie posiada już ograniczonego czasu życia. Mutaliski żyją, dopóki nie zostaną zabite.
    Rowkowane Kolce (W)
    Usunięto talent.
    Zrzut Żółci (E)
    Talent przeniesiono na poziom 7.
    Zmniejszono premię do obrażeń ze 100% do 50%.
    Zadanie: Za każdego bohatera trafionego Zainfekowanym Zrzutem premia ta wzrasta o 10%.
    Nagroda: Po zgromadzeniu premii 150% do obrażeń pole rażenia Zainfekowanego Zrzutu wzrasta o 20%.
    Zabójca Olbrzymów (Pasywny)
    Usunięto talent.
    Nowy talent: Hydraliskowa Transfuzja (W)
    Zagara odzyskuje w postaci punktów zdrowia równowartość 75% podstawowych obrażeń zadanych przez Łowców.
    Nowy talent: Poszycie Ochronne (Pasywny)
    Na biomasie Zagara otrzymuje ze wszystkich źródeł obrażenia zmniejszone o 20%.
    Poziom 16
    Tępicielowa Masakra (Q)
    Talent przeniesiono na poziom 7.
    Posiada nową funkcję.
    Zagara zyskuje 2 dodatkowe ładunki Tępicieli.
    Ekspansja Szczepu (W)
    Posiada nową funkcję.
    Obecnie skraca czas odnowienia Łowcy o 6 sek.
    Przyspieszony Metabolizm (Cecha)
    Usunięto talent.
    Kamienna Skóra (Aktywowany)
    Usunięto talent.
    Nowy talent: Żrąca Ślina (W)
    Ataki Łowców zadają dodatkowo obrażenia równe 2% wartości maksymalnego zdrowia celu.
    Poziom 20
    Gniazdo Pomiotów (R)
    Usunięto talent.
    Nowy talent: Bezkresna Biomasa (Cecha)
    Zwiększa zasięg użycia Tumoru Biomasy o 2000%.
    Wydłuża czas działania Tumoru Biomasy z 240 do 600 sek.
    Zagara zyskuje na biomasie dodatkową premię 20% do szybkości ruchu.

    Komentarz twórców: Jesteśmy szalenie podekscytowani, mogąc przedstawić wam najnowszą wersję naszej ulubionej Królowej Szczepu. Drzewko talentów Zagary, mówiąc oględnie, nie powalało. Spędziliśmy wiele miesięcy, analizując różnorakie wersje jej projektu. Wiedzieliśmy dokładnie, co chcemy zachować z jej stylu gry: miała siać prawdziwy postrach na alejach, przywoływać jednostki i prowadzić zwiad. W czasie procesu decyzyjnego skupiliśmy się więc na tych trzech konkretnych aspektach. Podejście to zaowocowało ulepszeniami jej drzewka talentów. Mamy nadzieję, że dzięki wprowadzonym zmianom zachowaliśmy ducha znanej i kochanej Zagary, a przy okazji oddaliśmy w wasze ręce mnóstwo przydatnych (i śmiercionośnych) narzędzi.

Pomocnicy
  • Jasnoskrzydła
    Zdolności

    Kojąca Mgła (Cecha)
    Zwiększono skuteczność leczenia z 96 do 120 pkt.
    Uzdrawiający Błysk (R)
    Zmniejszono zasięg o ok. 15%.

    Talenty

    Poziom 1
    Hiperprzesunięcie (Cecha)
    Nie będzie już powodować skrócenia czasu odnowienia Przesunięcia Fazowego, kiedy Jasnoskrzydła uleczy siebie.
    Poziom 7
    Wymarzone Trafienie (Q)
    Talent przeniesiono na poziom 1.
    Osłona Fazowa (Z)
    Skrócono czas działania osłony z 20 do 10 sek.
    Zmniejszono moc osłony z 548 do 400 pkt.
    Zamglenie (Pasywny)
    Zmniejszono redukcję czasu odnowienia z 1 do 0,75 sek.
    Poziom 20
    Stały Wiatr (R)
    Zwiększa również premię do leczenia Kojącą Mgłą zapewnianą przez Szmaragdowy Wiatr z 8% do 15%.
    Redukcja (Aktywowany)
    Usunięto talent.

    Komentarz twórców: Konfiguracje postaci stworzone w oparciu o Przesunięcie Fazowe sprawiały mnóstwo frajdy i bardzo podoba nam się rozgrywka skupiona na wykorzystaniu tej zdolności, ale chcemy również utorować drogę dla innych stylów gry Jasnoskrzydłą. Skuteczność jej seryjnego leczenia jest uzależniona od Uzdrawiającego Błysku, i choć wiemy, że dwa ładunki tej zdolności to wielka zaleta, to chcemy zachęcać graczy do korzystania z narzędzi umożliwiających zaprzestanie walki, jak np. Szmaragdowy Wiatr.

Kharazim
  • Talenty

    Poziom 1
    Olśnienie (Cecha)
    Nowa funkcja:
    Zadanie: Co trzeci atak podstawowy przywraca 14 pkt. many. Po wyzwoleniu tego efektu 100 razy każdy co trzeci atak będzie skracać dodatkowo czas odnowienia wszystkich zdolności podstawowych o 1 sek.

    Komentarz twórców: Bardzo rzadko widywaliśmy w grze Olśnienie – głównie z tej prostej przyczyny, że nie dość się wyróżniało na tle pozostałych talentów Mnicha. Aby jednocześnie wzmocnić je i uczynić cechą jedyną w swoim rodzaju, zmieniamy je w cechę/talent z zadaniem. Sądzimy, że redukcja czasu odnowienia dobrze pasuje do zwiększonego przyrostu many, ponieważ celem Olśnienia jest częstsze korzystanie ze wszystkich zdolności: zarówno tych ofensywnych, jak i defensywnych.
Uther
  • Zdolności

    Boska Tarcza (R)
    Zmniejszono koszt many ze 100 do 80 pkt.
    Boska Nawałnica (R)
    Zmniejszono koszt many ze 100 do 80 pkt.

    Talenty

    Poziom 1
    Blok (Pasywny)
    Usunięto talent.
    Zasięg (Q)
    Usunięto talent.
    Poziom 4
    Młot Światłodzierżcy (Pasywny)
    Talent przeniesiono na poziom 1.
    Wzmocnione Leczenie (Pasywny)
    Usunięto talent.
    Nowy talent: Symbol Światła (Pasywny)
    Uther odzyskuje 30% wartości wszystkich punktów zdrowia przywróconych sprzymierzonym bohaterom.
    Poziom 7
    Fala Światłości (W)
    Talent przeniesiono na poziom 1.
    Zmniejszono zwrot many z 10 do 8 pkt. za każdy trafiony cel.
    Zmniejszono maksymalną ilość odzyskiwanej many z 50 do 40 pkt.
    Święty Ogień (Pasywny)
    Nowa funkcja:
    Zadajesz pobliskim przeciwnikom 18 pkt. obrażeń na sekundę. Automatyczny atak przeciwko wrogiemu bohaterowi zwiększa te obrażenia o 20% na 3 sek. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 3 razy.
    Jasnowidzenie (Aktywowany)
    Usunięto talent.
    Poziom 13
    Święte Porażenie (Q)
    Zwiększono redukcję czasu odnowienia w przypadku użycia Świętej Światłości na przeciwnikach z 4 do 6 sek.
    Nowa funkcja:
    Po trafieniu przeciwnika kolejna Święta Światłość uleczy dodatkowo 50% zdrowia.
    Błogosławiony Czempion (Q)
    Nowa funkcja:
    Po użyciu Świętej Światłości wszystkie ataki podstawowe wykonane w ciągu 5 sek. uleczą Uthera oraz wszystkich pobliskich sojuszników, przywracając im 20% wartości zdrowia uleczonej Świętą Światłością.
    Poziom 16
    Wezbrany Blask (W)
    Po użyciu Świętej Światłości wszystkie ataki podstawowe wykonane w ciągu 5 sek. uleczą Uthera oraz wszystkich pobliskich sojuszników, przywracając im 20% wartości zdrowia uleczonej Świętą Światłością.
    ?Imponująca Obecność (Pasywny)
    ?Usunięto talent.
    Nowy talent: Chwalebna Obrona (Q)
    Bohaterowie uleczeni Świętą Światłością otrzymują przez 2 sek. obrażenia zmniejszone o 50%.

    Komentarz twórców: Od dłuższego czasu u Uthera, jak i u innych Pomocników, dominowała konfiguracja oparta na wyborze wszystkich talentów aktywowanych. Chcemy jednak zapewnić możliwość skutecznej gry Utherem również graczom, którzy opierają się na podstawowych zdolnościach. Nie odebraliśmy mu dostępu do wcześniejszej konfiguracji, zapewniliśmy mu natomiast ciekawsze możliwości do wyboru na różnych poziomach.
Wojownicy
  • Arthas
    Talenty

    Poziom 4
    Zamarznięte Pustkowia (E)
    Zwiększono redukcję kosztu many z 3 do 4 pkt. many na sekundę.
    Poziom 7
    Runiczna Moc (Pasywny)
    Zwiększono skuteczność leczenia z 3% do 4% maksymalnego zdrowia.
    Lodowa Wytrwałość (Aktywowany)
    Skrócono czas odnowienia z 50 do 40 sek.

    Komentarz twórców: Prosimy zapoznać się z komentarzem twórców znajdującym się u góry sekcji poświęconej bohaterom.
Czen
  • Zdolności

    Wzmacniająca Gorzałka (Cecha)
    Nie można już anulować użycia poprzez ponowne użycie skrótu klawiszowego (domyślnie D).
Czo
  • Zdolności

    Wypiętrzenie (R)
    Zwiększono obrażenia z 50 do 100 pkt.

    Talenty

    Poziom 1
    Pęd Mocy (Q)
    Zwiększono premię do szybkości i zasięgu z 25% do 50%.

    Komentarz twórców: Prosimy zapoznać się z komentarzem twórców znajdującym się u góry sekcji poświęconej bohaterom.

Dehaka
  • Zdolności

    Adaptacja (R)
    Skrócono czas oczekiwania na aktywację leczenia z 5 do 4 sek.

    Talenty

    Poziom 1
    Żywotna Chmara (W)
    Zwiększono odporność na obrażenia od zdolności z 25 do 50%.
    Pierwotna Agresja (W)
    Wydłuża również czas działania Czarnej Chmary o 0,5 sek.
    Poziom 7
    Pożeracz Esencji (Cecha)
    Dodano zadanie:
    Zadanie: Każda zebrana Kula Regeneracji zwiększa maksymalną esencję o 1 jednostkę.
    Nagroda: Po zebraniu 10 Kul Regeneracji ilość esencji otrzymywanej za Kule Regeneracji wzrasta z 10 do 15 jednostek.
    Poziom 16
    Błyskawiczna Regeneracja (E)
    Zwiększono skuteczność leczenia z 76 do 90 pkt.
    Poziom 20
    Zmiana To Przetrwanie (R)
    Obecnie skraca również czas odnowienia Adaptacji o 30 sek.
    Drapieżnik Doskonały (Z)
    Zmniejszono redukcję czasu odnowienia z 30 do 25 sek.

    Komentarz twórców: Musieliśmy mocno się natrudzić, aby przekonać zespół odpowiedzialny za balans do wprowadzenia usprawnień dla Dehaki. Po tym, jak bohater ten pozostawał w stanie niezmienionym od czasu premiery, wprowadzamy nareszcie kilka ulepszeń, które powinny naprostować słabiej wypadające talenty.

Leoryk
  • Talenty

    Poziom 1
    Pragnienie Many (Q)
    Usunięto maksymalny limit punktów many otrzymywanych za trafienie celów Szkieletowym Zamachem.
    Poziom 7
    Uparte Widmo (E)
    Wydłuża czas trwania Upiornej Wędrówki z 60% do 80%.
    Poziom 13
    Wysysanie Impetu (W)
    Obecnie zwiększa szybkość ruchu Leoryka o 10% w czasie działania Wyssania Nadziei.
    Poziom 20
    Pochowanie Żywcem (R)
    Zwiększono obrażenia z 34 do 45 pkt.

    Komentarz twórców: Prosimy zapoznać się z komentarzem twórców znajdującym się u góry sekcji poświęconej bohaterom.
Muradin
  • Zdolności

    Drugi Oddech (Cecha)
    Zwiększono podstawową skuteczność efektu leczenia z 1.5% do 2% maksymalnego zdrowia na sekundę.
    Zwiększono skuteczność efektu leczenia przy poziomie krytycznym zdrowia z 3% do 4% maksymalnego zdrowia na sekundę.
    Krasnomiot (E)
    Nie zapewnia już Nieustępliwości w czasie skoku.
    Obecnie zapewnia Muradinowi Odporność (redukcja otrzymywanych obrażeń o 25%) na 2 sek.
    Skrócono czas odnowienia z 12 do 10 sek.
    Zmniejszono koszt many z 70 do 55 pkt.

    Talenty

    Poziom 4
    Trzeci Oddech (Cecha)
    Zwiększono podstawową skuteczność efektu leczenia z 2% do 3% maksymalnego zdrowia na sekundę.
    Zwiększono skuteczność efektu leczenia przy poziomie krytycznym zdrowia z 4% do 6% maksymalnego zdrowia na sekundę.

    Komentarz twórców: Zmiany Krasnomiotu z pewnością wywołają niejedną dyskusję. Tak też było podczas naszych wewnętrznych testów. Zmiany uzasadniamy w sposób następujący: chcemy wzmocnić Muradina dla wszystkich rodzajów gry Z WYJĄTKIEM e-sportu. Oczywiście, to tam skok z Nieustępliwością jest wykorzystywany najczęściej. Co prawda, aby wiedzieć, kiedy i jak dokładnie go użyć, należy posiadać nie byle jaki poziom umiejętności, ale daje to Muradinowi zbyt dużą moc i zdecydowanie wpływa negatywnie na częstotliwość wyboru innych Wojowników. Zmiana działania na dwusekundową premię do Odporności powinna sprawić, że większość graczy poczuje się mocniejsza przy wykonywaniu Krasnomiotu, a to zawsze było naszym zamiarem.
Sonia
  • Talenty

    Poziom 1
    Nieskończona Furia (Pasywny)
    Usunięto talent.
    Przypływ Furii (Cecha)
    Obecnie zwiększa również pasywnie maksymalną wartość furii ze 100 do 150 pkt.
    Poziom 4
    Huragan (E)
    Obecnie skraca również czas odnowienia Tornada o 1 sek.
    Poziom 7
    Kompozytowa Włócznia (Q)
    Obecnie zwiększa również przyrost punktów furii za Starożytną Włócznię z 40 do 60 pkt.
    Zatruta Włócznia (Q)
    Zwiększono obrażenia z 75% wartości obrażeń Starożytnej Włóczni do 100%.
    Poziom 13
    Mistyczna Włócznia (Q)
    Zmniejszono redukcję czasu odnowienia z 4 do 3 sek.
    Życiodajny Wir (E)
    Zwiększono premię do leczenia Tornadem z 5% do 10%.
    Poprawiono treść opisu, aby wyjaśnić, że premia ta zostaje potrojona w przypadku użycia na wrogich bohaterach.
    Poziom 16
    Stalowe Nerwy (Aktywowany)
    Wydłużono czas odnowienia z 60 do 70 sek.
    Brutalny Cios (W)
    Zwiększono premię do obrażeń Fali Sejsmicznej z 40% do 50%.
    Zwiększono koszt furii z 35 do 40 pkt.
    Poziom 20
    Krater Arreat (R)
    Obecnie skraca również czas odnowienia Skoku o 20 sek.
    Kontrola Gniewu (R)
    Usunięto premię do skrócenia działania wszystkich efektów ogłuszających, spowalniających, unieruchamiających i polimorfujących.
    Zwiększono premię do zdobywanej furii z 50% do 100%.

    Komentarz twórców: Prosimy zapoznać się z komentarzem twórców znajdującym się u góry sekcji poświęconej bohaterom.

Zszywaniec
  • Zdolności

    Wstrętny Gaz (Cecha)
    Nowa funkcja:
    Zraniony Zszywaniec wydziela obłok gazu, który zatruwa pobliskich przeciwników przez 3 sek. (nie pozostawiając już Wstrętnego Gazu na ziemi).
    Skrócono czas odnowienia z 4 do 3 sek.
    Hak (Q)
    Hak może teraz domyślnie obierać sobie za cel bohaterów sojuszniczych. Funkcję tę można przełączać przy pomocy nowego przycisku „Pomocna Dłoń”. (Domyślny skrót klawiszowy: 1).

    Talenty

    Poziom 4
    Nowy talent: Regenerujące Wyziewy (Cecha)
    Za każdym razem, gdy wrogi bohater zostanie zraniony Wstrętnym Gazem, Zszywaniec odzyskuje 27 pkt. zdrowia.
    Rzeźniczy Tasak (W)
    Usunięto talent.
    Władca Najemników (Pasywny)
    Usunięto talent.
    Poziom 7
    Toksyczny Gaz (Cecha)
    Zmniejszono premię do pola rażenia z 50% do 25%.
    Nie wydłuża już czasu działania Wstrętnego Gazu.
    Obecnie zwiększa obrażenia Wstrętnego Gazu o 50%.
    ?Poziom 13
    Pomocna Dłoń (Q)
    Usunięto talent.

    Komentarz twórców: W przypadku Zszywańca zdecydowaliśmy się na małe uporządkowanie jego talentów. Zabieg ten polegał na pozbyciu się utrzymującego się obłoku gazu, który, mówiąc szczerze, bardziej zaśmiecał pole widzenia na polu bitwy niż przeszkadzał przeciwnikom. Ponadto Pomocna Dłoń będzie teraz z wami od samego początku. Nie ma za co.

Tyrael
[lisst]Zdolności

Gniew Archanioła (Cecha)
Zwiększono obrażenia z 456 do 550 pkt.

Talenty

Poziom 1
Ochrona w Śmierci (Cecha)
Wydłużono czas działania osłony z 5 do 10 sek.
Horadryjskie Przekucie (Q)
Talent przeniesiono na poziom 4.
Puryfikacja (E)
Zwiększono obrażenia z 25% do 30%.
Poziom 4
W Obliczu Śmierci (Cecha)
Obecnie zwiększa również obrażenia Gniewu Archanioła o 25%.
Talent przeniesiono na poziom 1.
Pomsta (E)
Posiada nową funkcję.
Zwiększa premię Świętego Ciosu do szybkości ruchu z 25% do 35% oraz jej czas działania z 2 do 3 sek.
Zmiana nazwy na: Szybki Odwet.

Poziom 7
Anielski Impet (Pasywny)
Usunięto talent.
Anielska Łaska (Q)
Zwiększono premię do szybkości ruchu z 25% do 30%.
Rewanż (W)
Zwiększono obrażenia ze 151 do 200 pkt.
Gorliwość (W)
Obecnie skraca również czas odnowienia Prawości o 2 sek.
Zmniejszono premię do czasu działania ze 100% do 50%.
Poziom 13
Potęga Zastępów (E)
Premia ta ma obecnie zastosowanie jedynie w przypadku trafienia Świętym Ciosem bohaterów.
Zwiększono premię do obrażeń z 25% do 75%.
Anielska Absorpcja (W)
Zwiększono skuteczność leczenia z 46 do 52 pkt.
Poziom 16
Ostrze Sprawiedliwości (Q)
Zamiast zwiększać obrażenia ataku podstawowego zwiększa teraz szybkość ataku o 50% na 5 sek.
Zbawienie (W)
Zwiększono moc osłony z 25% do 35% za każdego ochronionego osłoną bohatera sojuszniczego.
Poziom 20
Anioł Sprawiedliwości (R)
Zwiększono redukcję czasu odnowienia z 30 do 40 sek.

Komentarz twórców: Talenty Tyraela pozostawały od dłuższego czasu w stanie niezmienionym i dostrzegliśmy szansę na wprowadzenie małych usprawnień. Wzmocniliśmy kilka rzadziej wybieranych talentów i wyposażyliśmy je w użyteczne sposoby na zapewnienie wsparcia drużynie. Wiemy, że wielu graczom będzie brakować Anielskiego Impetu, ale wyszliśmy z założenia, że będzie lepiej, gdy go usuniemy, aby zapewnić Tyraelowi przestrzeń dla dodania innych talentów, które mogłyby wpływać na czasy odnowienia i działania jego zdolności.[/list[

Kuben
Posty: 57
Rejestracja: środa, 9 grudnia 2015, 14:42
Gender:
Status:
Offline

Re: Informacje o aktualizacji PST Heroes of the Storm – 5 li

Post autor: Kuben » sobota, 9 lipca 2016, 15:54

to jak sie komuś czytać nie chce to Sigmar wszystko omawia


ODPOWIEDZ

Wróć do „Heroes of the Storm”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości