Total War Rome II

Dział przeznaczony dla gier z serii Total War.

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku

Awatar użytkownika
Gerdhard
Posty: 8326
Rejestracja: piątek, 2 maja 2008, 08:46
Medals: 34
Status:
Offline

Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX AoC Legionista WAR Centurion
AION Centurion WoW Pretorianin LOTRO Pretorianin SWTOR Trybun WildStar Trybun
L2C Legionista Sekcja FE Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Total War Rome II

Post autor: Gerdhard » czwartek, 29 sierpnia 2013, 18:40

Spoko spoko już moje Legiony zrobią porządek na Świecie:)
Obrazek

Awatar użytkownika
Thorn
Co-OP Legionista
Posty: 1931
Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2011, 13:16
Medals: 6
Lokalizacja: Andover, UK
Status:
Offline

SWTOR Optio GW2 Optio Mecenas IX Kohorty

Re: Total War Rome II

Post autor: Thorn » piątek, 30 sierpnia 2013, 00:31

Ja już też wszystko załatwione i sobie na Steam'ie siedzi mój Total Romek :)

Awatar użytkownika
Sungam
Posty: 819
Rejestracja: niedziela, 5 grudnia 2010, 12:25
Gender:
Status:
Offline

Re: Total War Rome II

Post autor: Sungam » piątek, 30 sierpnia 2013, 07:52

Az dziwne, że tego nikt nie wrzucił jeszcze. Specjalny unboxing edycji kolekcjonerskiej, dosc nietypowy co by nie mowic...


http://www.youtube.com/watch?v=kZt2BkutcYs
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Total War Rome II

Post autor: Gebbeth » środa, 4 września 2013, 23:54

Może jakieś screeny i komentarze? :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Thorn
Co-OP Legionista
Posty: 1931
Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2011, 13:16
Medals: 6
Lokalizacja: Andover, UK
Status:
Offline

SWTOR Optio GW2 Optio Mecenas IX Kohorty

Re: Total War Rome II

Post autor: Thorn » czwartek, 5 września 2013, 00:02

Miodzio, ale na razie AI trochę pasywna jest

Awatar użytkownika
Uszaty
Posty: 804
Rejestracja: niedziela, 1 sierpnia 2010, 21:48
Medals: 2
Lokalizacja: Łódź
Status:
Offline

LOTRO Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Total War Rome II

Post autor: Uszaty » czwartek, 5 września 2013, 07:45

Thorn pisze:Miodzio
Dzięki Thorn za recenzję. Dzięki Tobie kupiłem :D

Eledil
Patrycjusz
Posty: 443
Rejestracja: środa, 9 listopada 2011, 19:17
Medals: 5
Status:
Offline

WoW Centurion WildStar St. Legionista FF XIV Legionista Skyforge Legionista Mecenas IX Kohorty

Re: Total War Rome II

Post autor: Eledil » czwartek, 5 września 2013, 09:13



LOL.

Mam takie same odczucia jak ten koleś, nigdy jeszcze nie widziałem aż tak zabugowanej gry.

Awatar użytkownika
Thorn
Co-OP Legionista
Posty: 1931
Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2011, 13:16
Medals: 6
Lokalizacja: Andover, UK
Status:
Offline

SWTOR Optio GW2 Optio Mecenas IX Kohorty

Re: Total War Rome II

Post autor: Thorn » czwartek, 5 września 2013, 10:31

Nie wiem, na jakim poziomie trudności Joe grał. Na wyższych gra jest bardziej agresywna, ale mimo to zgadzam się z odczuciami. Parę patchy i będzie dobrze. Cała reszta jednakże to duże usprawnienia. Zmienili parę kluczowych mechanizmów i zagorzalcom się to nie podoba. Zarządzanie generałami, rodziną, rekrutacja itp. Dużo rantu na ten temat. Jak dla mnie zmiany na korzyść, oprócz tego nieszczęsnego AI. Dyplomacja działa trochę inaczej teraz. Na początku nie mogłem nikogo do handlu ze mną zachęcić, ale okazało się, że frakcja musi być co najmniej neutralna względem Ciebie oraz każde rokowania dyplomatyczne z nowym państwem dobrze jest zacząc od paktu o nieagresję. Zarządzanie prowincjami jest inne, oraz przebudowano UI. Teraz uważam, że jest lepsze, ale na początku musiałem się przyzwyczaić.
Potrzebne statystyki wyświetlają się w lewym dolnym rogu, a po szczegółowy opis klikasz prawym przyciskiem jak daniej. Dzięki temu dostęp do kluczowych informacji nie jest ukryty gdzieś pod tonami tekstu, w encyklopedii, tylko wyświetla się na ekranie. Zmieniono całkowicie budynki, oraz jak działają. Mapa taktyczna jest bardziej przejrzysta.

Awatar użytkownika
Sungam
Posty: 819
Rejestracja: niedziela, 5 grudnia 2010, 12:25
Gender:
Status:
Offline

Re: Total War Rome II

Post autor: Sungam » czwartek, 5 września 2013, 11:17

Eledil pisze:

LOL.

Mam takie same odczucia jak ten koleś, nigdy jeszcze nie widziałem aż tak zabugowanej gry.
Widze, ze juz ktos mnie ubiegl z wrzuceniem filmu AJ.

Niestety poki co gra dla sporej czesci osob jest niegrywalna (co widac po forach). O ile custom battle mozna grac sobie na ultra i wszystko pieknie smiga to juz w kampanii bitwa nawet 3 oddzialami na ustawieniach low potrafi lagowac jak cholera. Ale spokojnie to TW, a nie np War Z wiec pewnie wszystko szybko zalataja.

Z drugiej strony wprowadzili wiele fajnych usprawnien jak np. latwiejsze zarzadzanie prowinacjami i w koncu poprawili durna dyplomacje. Taktyczny podglad pola bitwy tez jest ok. Szkoda tylko ze po nacisnieciu END TURN mozna isc zrobic sobie obiad, wyjsc z psem na spacer i skoczyc do kina zanim sie zobaczy RODOS ;)
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Total War Rome II

Post autor: Gebbeth » czwartek, 5 września 2013, 11:43

Dyplomacja działa trochę inaczej teraz. Na początku nie mogłem nikogo do handlu ze mną zachęcić, ale okazało się, że frakcja musi być co najmniej neutralna względem Ciebie oraz każde rokowania dyplomatyczne z nowym państwem dobrze jest zacząc od paktu o nieagresję. Zarządzanie prowincjami jest inne, oraz przebudowano UI. Teraz uważam, że jest lepsze, ale na początku musiałem się przyzwyczaić.
To już było w Szogunie wprowadzone.

Może ktoś zrobić screena jak wygląda zarządzanie prowincjami, bo to mnie najbardziej ciekawi :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Ratzing
Posty: 56
Rejestracja: niedziela, 11 sierpnia 2013, 07:05
Gender:
Status:
Offline

Re: Total War Rome II

Post autor: Ratzing » czwartek, 5 września 2013, 15:44

Mi się gierka podoba bardzo, bugi typu spadki FPSów i głupiejące AI zanotowałem, ale nie przyszkadzają mi na tyle żeby od gry mnie odrzucało.

Chociaż fakt, jak wróg wjechał mi do wiochy i zgłupiał bo nie widział moich oddziałów to było durnowate. Ale skusiłem go do szarży moim motłochem jak sobie trochę pobiegali przed nimi ^^
Arishok, władca kur, psów i kokotów.

Awatar użytkownika
Jilwah
Posty: 1035
Rejestracja: środa, 24 września 2008, 13:35
Status:
Offline

Re: Total War Rome II

Post autor: Jilwah » piątek, 6 września 2013, 00:17

Odnośnie singla są błędy - pojawią się patche, mody i to naprawią, niestety tryb multiplayer w porównaniu do tego co było w shogunie 2 to jakieś nieporozumienie. Wygląda to tak jakby cofnęli się o co najmniej 5 lat. Są tylko dwa tryby - szybka gra i bitwa dla wielu graczy (polega to tylko na wybraniu odpowiedniego dowódcy, który daje określone buffy oraz wyboru jednostek i to wszystko :| Żadnej mapy tak jak to było w shogunie 2, awansowania jednostek, dodawania im odpowiednich cech, nie wspominając o braku awatara - jego drzewka rozwoju oraz customizacji. W shogunie multi bardzo mnie wciągnął, natomiast odnośnie Rome 2 nie mam wcale na niego ochoty. Jeśli o mnie chodzi to gdybym przed zakupem wiedział, że to tak wygląda nie zdecydowałbym się na zakup preordera.

Awatar użytkownika
Bjorn
Namiestnik Cezara
Konsul
Posty: 3466
Rejestracja: niedziela, 4 października 2009, 17:50
Medals: 37
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

Pretorianin IX Kohorty ANNORVM IX AoC Legionista WoW Legionista LOTRO Legionista
SWTOR Trybun GW2 Trybun ArcheAge Legionista ESO Trybun D2 Trybun
Sekcja EvE Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Total War Rome II

Post autor: Bjorn » poniedziałek, 9 września 2013, 00:21

Gebbeth pisze:
Dyplomacja działa trochę inaczej teraz. Na początku nie mogłem nikogo do handlu ze mną zachęcić, ale okazało się, że frakcja musi być co najmniej neutralna względem Ciebie oraz każde rokowania dyplomatyczne z nowym państwem dobrze jest zacząc od paktu o nieagresję. Zarządzanie prowincjami jest inne, oraz przebudowano UI. Teraz uważam, że jest lepsze, ale na początku musiałem się przyzwyczaić.
To już było w Szogunie wprowadzone.

Może ktoś zrobić screena jak wygląda zarządzanie prowincjami, bo to mnie najbardziej ciekawi :P

Jak lubisz takie cos to zapraszam do Europa Universalis 4 :)

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Total War Rome II

Post autor: Gebbeth » poniedziałek, 9 września 2013, 01:51

Bjorn pisze:
Spoiler:
Może ktoś zrobić screena jak wygląda zarządzanie prowincjami, bo to mnie najbardziej ciekawi :P

Jak lubisz takie cos to zapraszam do Europa Universalis 4 :)[/quote]
W EU brakuje mi bitew live :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Ratzing
Posty: 56
Rejestracja: niedziela, 11 sierpnia 2013, 07:05
Gender:
Status:
Offline

Re: Total War Rome II

Post autor: Ratzing » poniedziałek, 9 września 2013, 08:04

Jilwah pisze:Odnośnie singla są błędy - pojawią się patche, mody i to naprawią, niestety tryb multiplayer w porównaniu do tego co było w shogunie 2 to jakieś nieporozumienie. Wygląda to tak jakby cofnęli się o co najmniej 5 lat. Są tylko dwa tryby - szybka gra i bitwa dla wielu graczy (polega to tylko na wybraniu odpowiedniego dowódcy, który daje określone buffy oraz wyboru jednostek i to wszystko :| Żadnej mapy tak jak to było w shogunie 2, awansowania jednostek, dodawania im odpowiednich cech, nie wspominając o braku awatara - jego drzewka rozwoju oraz customizacji. W shogunie multi bardzo mnie wciągnął, natomiast odnośnie Rome 2 nie mam wcale na niego ochoty. Jeśli o mnie chodzi to gdybym przed zakupem wiedział, że to tak wygląda nie zdecydowałbym się na zakup preordera.
Errrmmm... Są trzy tryby. Dwa tryby prowadzenia bitew. A w opcjach kampanii jest kampania multiplayer, czyli mapka, rozwój technologiczny, awanse jednostek, rozwój generwałów, armii, budowanie prowincji... No kampnia. Multiplayer. Nie rozumiem o co kaman.
Arishok, władca kur, psów i kokotów.

Awatar użytkownika
Bjorn
Namiestnik Cezara
Konsul
Posty: 3466
Rejestracja: niedziela, 4 października 2009, 17:50
Medals: 37
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

Pretorianin IX Kohorty ANNORVM IX AoC Legionista WoW Legionista LOTRO Legionista
SWTOR Trybun GW2 Trybun ArcheAge Legionista ESO Trybun D2 Trybun
Sekcja EvE Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Total War Rome II

Post autor: Bjorn » poniedziałek, 9 września 2013, 14:01

no niestety nie ma ale jest toche taktyki :) naprawde mega zadowolony jestem z gry :)

Awatar użytkownika
Aryss
Patrycjusz
Posty: 734
Rejestracja: poniedziałek, 10 grudnia 2012, 17:55
Medals: 8
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista WildStar Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Total War Rome II

Post autor: Aryss » poniedziałek, 9 września 2013, 14:08

Bjorn pisze:no niestety nie ma ale jest toche taktyki :) naprawde mega zadowolony jestem z gry :)
ja też aczkolwiek czekam na nerf handlu, bo niestety przeraza mnie jak widze wenecje ktora potrafi miec po pareset tysiecy zlota w 1700 roku gdzie ja ledwo 10k Polsza uzbierywuje :<
i fakt jakby do EU4 dolozyli bitwy z mozliwoscia dowodzenia ( chociazby nawet 2D) to bylaby gra ideal
Two there should be; no more, no less. One to embody power, the other to crave it

Awatar użytkownika
Gerdhard
Posty: 8326
Rejestracja: piątek, 2 maja 2008, 08:46
Medals: 34
Status:
Offline

Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX AoC Legionista WAR Centurion
AION Centurion WoW Pretorianin LOTRO Pretorianin SWTOR Trybun WildStar Trybun
L2C Legionista Sekcja FE Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Total War Rome II

Post autor: Gerdhard » poniedziałek, 9 września 2013, 14:40

Ja tam jestem na plus z Romka II jak dla mnie dyplomacja całkiem niezła ale proszę o lepszą optymalizacje AI:)
Obrazek

Awatar użytkownika
Bjorn
Namiestnik Cezara
Konsul
Posty: 3466
Rejestracja: niedziela, 4 października 2009, 17:50
Medals: 37
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

Pretorianin IX Kohorty ANNORVM IX AoC Legionista WoW Legionista LOTRO Legionista
SWTOR Trybun GW2 Trybun ArcheAge Legionista ESO Trybun D2 Trybun
Sekcja EvE Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Total War Rome II

Post autor: Bjorn » poniedziałek, 9 września 2013, 15:00

no ja wole eu4 niz roma2 ale nie mowi ze rome2 zla gra bo bardzo dobra. Co do handlu to prawda nawet jak Polska gdansk zdobedziesz i sprobojesz przeniesc ciezar ciezkosci na krakow to ciagle slabo. Oczywiscie jest mozliwosc szybkiego zajecia pomoza zachodniego oraz magdeburga i lubecki i hanoweru. Szczeze to gra poslka jest dosc prosta bo unie personalna z litwa bardzo latwo zrobic a pozniej juz tylko krok do commonwealth. Udalo mi sie tez sprawdzic wariant kolonialny a wiec wejsc w sojusz z szkocja i wyczekac moment gdy jest wojna z ksiestwami irlandzkimi zajmujesz tam przyczolek i masz wylot na kolonie do nowego swiata i wtedy dopiero kasa leci.

Awatar użytkownika
Ratzing
Posty: 56
Rejestracja: niedziela, 11 sierpnia 2013, 07:05
Gender:
Status:
Offline

Re: Total War Rome II

Post autor: Ratzing » poniedziałek, 9 września 2013, 23:17

Gerdhard pisze:Ja tam jestem na plus z Romka II jak dla mnie dyplomacja całkiem niezła ale proszę o lepszą optymalizacje AI:)
No Romek jest gites jak dla mnie, ale fakt, nie można się nie zgodzić, AI jest upośledzone :D

Mapa strategiczna - jakby tu skomponować zbalansowaną armię... A wiem! 19 jednostek konnych łuczników! To musi zadziałać!

Mapa taktyczna - tam są nasi! Musimy się tam dostać! Co? Jaka armia 1500 chłopa na flance? Olać! Idziemy do naszych!

etc ;d

PS. Może rozmowy o Europa Uniwersalis do jakiegoś innego wątku a nie tego rzymowego? ^^
Arishok, władca kur, psów i kokotów.

Awatar użytkownika
Edgarth
Patrycjusz
Posty: 1665
Rejestracja: środa, 11 kwietnia 2012, 17:57
Medals: 12
Lokalizacja: Rzeszów
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista SWTOR Weteran GW2 Optio ArcheAge Optio FF XIV St. Legionista
Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Total War Rome II

Post autor: Edgarth » wtorek, 10 września 2013, 12:42

http://www.youtube.com/watch?v=P_QK-lcW8a8

Niestety muszę tutaj się zgodzić z Joe obecnie Ai w Rome 2 to parodia/porażka/kpina a w związku z tym gra nie przedstawia żadnego wyzwania. Możemy sobie pogrywać na wyższych poziomach bez widocznych trudności z czymkolwiek, a jak dla mnie legendarny to powinien być prawdziwy taktyczny i strategiczny Hardcore a obecnie jedyne zmartwienie jakie mam swoimi brytolami to porządek publiczny, czasem jakieś powstanie się trafi ;D
“A pessimist is a person who has had to listen to too many optimists.”
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1635
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 16
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Total War Rome II

Post autor: Pieczar » wtorek, 10 września 2013, 13:03

Jeszcze nie skończyłem oglądać ale od 5 minuty, kumple z pokoju z roboty zaczeli na mnie dziwnie patrzeć po moich wybuchach śmiechu :)

Awatar użytkownika
Mexiss
Posty: 1480
Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2013, 20:05
Medals: 2
Lokalizacja: Gdynia/Rumia
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Mecenas IX Kohorty

Re: Total War Rome II

Post autor: Mexiss » wtorek, 10 września 2013, 16:06

Joe jak zwykle w formie :D

Awatar użytkownika
Lerdoc
Posty: 2557
Rejestracja: czwartek, 28 sierpnia 2008, 18:55
Medals: 13
Status:
Offline

Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty WAR Weteran MO Trybun WoT Pretorianin
SWTOR Pretorianin Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Total War Rome II

Post autor: Lerdoc » wtorek, 10 września 2013, 18:26

Z opowieści Mandreda nawet nie wynikało, że to aż taki cyrk :D

Awatar użytkownika
Ratzing
Posty: 56
Rejestracja: niedziela, 11 sierpnia 2013, 07:05
Gender:
Status:
Offline

Re: Total War Rome II

Post autor: Ratzing » wtorek, 10 września 2013, 23:28

Bo wcale nie jest tak źle. Jak już się gra, to na większość rzeczy nie zwracasz uwagi. Wiele punktów które autor filmiku słusznie wskazał jako wady gry całkowicie uchodziły mojej uwadze.

Generalnie jedyne co boli mnie osobiście to rzeczywiście słabe AI - minimalna agresja ze strony komputera, głupoty na mapie taktycznej, durne budowanie armii; no i prędkość tych walk rzeczywiście mogła by być niższa, ale po kilkudziesięciu przyzwyczaiłem się w sumie i mi nie przyszkadza ten fakt. No ale to mój punkt widzenia.

Ponadto niektóre rzeczy nie bolą wcale - brak pełnych przemów generałów czy cutscenek z agentami - były fajne, ale spójrzmy prawdzie w oczy - każdy oglądał je raz, drugi, trzeci, po czym 90% graczy z tej rozrywki rezygnowało i przeklikiwało do rezultatu. Dlatego dla mnie decyzja o ich usunięciu jest jak najbardziej rozsądna.

Ja bym dał grze 7/10, jeżeli poprawią AI to na spokojnie 8,5-9/10, przy czym zaznaczę, że nie miałem problemów z grafiką czy działaniem gry.
Arishok, władca kur, psów i kokotów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Total War”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości