Shardy, kopanie, drop i buffy
: poniedziałek, 18 lipca 2016, 23:25
Jak wiecie przeprowadziłem test na kopanie shardów z i bez bufa, chciałbym się podzielić wynikami.
1. Użyto "Blessing of Kamasilve", jest to buff za 1000 L, buff trwa 24h i daje 20% item obtain chance oraz +2 do regeneracji energii.
Posiadam 305 energii i 10 postaci, tylko na jednej mam rozwinięty gethering na poziomie artisan 1. Przepaliłem energie na 11 postaciach, 2x przepalałem ją na moim Mainie z artisanem.
W tym czasie zużyłem 6126 kopaczek, które dały mi w sumie 41 Shardów, 8 weapon, 33 armor.
2. Nie było buffa.
Ta sama ilość energii. Użyto tym razem 9 postaci do tego - niestety musiałem jedną wyeliminować.
Przepalono 13 pełnych energii by uzyskać ten sam wynik. 4x przepalałem na moim mainie z artisanem.
W tym czasie zużyłem tyle samo kopaczek 6126 ale uzyskałem inny wynik, bo 20 Shardów - 3 weapon 17 armor.
--------------
Wynik jest zaskakująco różny, nie wiadomo czy w związku z falą "kopania" nie obniżono poziomu wypadania ów itemów. Za tydzień w środę ponowię próbę z buffem.
Uważam iż żaden test który nie będzie przeprowadzany jeden za drugim nie musi być miarodajny, bo nie wiemy jaki zabieg przeprowadzają devsi po przerwach technicznych.
Jednak różnica 50% w dropie mówi dużo, jeśli nawet obniżyli ów drop to zapewne nie na tyle drastycznie, przecie też trzeba podciągnąć lvle a altach a wielu z tego zrezygnowało.
Uważam iż buff działa. W czasie używania go nie było sytuacji by jakakolwiek postać wychodziła z pustymi rękoma z piaskownicy. Były takie co dropiły 1 ale były też takie co dropiły 7. W czasie robienia tego samego bez buffa 3x miałem taką sytuację iż nie było żadnego sharda na całą energię.
Jak to się mówi iż wszystko zależy od zapotrebowania, jednak uznałem iż jeden dzień w miesiącu będę poświęcał na wykorzystywanie tego buffa za lojalki.
1. Użyto "Blessing of Kamasilve", jest to buff za 1000 L, buff trwa 24h i daje 20% item obtain chance oraz +2 do regeneracji energii.
Posiadam 305 energii i 10 postaci, tylko na jednej mam rozwinięty gethering na poziomie artisan 1. Przepaliłem energie na 11 postaciach, 2x przepalałem ją na moim Mainie z artisanem.
W tym czasie zużyłem 6126 kopaczek, które dały mi w sumie 41 Shardów, 8 weapon, 33 armor.
2. Nie było buffa.
Ta sama ilość energii. Użyto tym razem 9 postaci do tego - niestety musiałem jedną wyeliminować.
Przepalono 13 pełnych energii by uzyskać ten sam wynik. 4x przepalałem na moim mainie z artisanem.
W tym czasie zużyłem tyle samo kopaczek 6126 ale uzyskałem inny wynik, bo 20 Shardów - 3 weapon 17 armor.
--------------
Wynik jest zaskakująco różny, nie wiadomo czy w związku z falą "kopania" nie obniżono poziomu wypadania ów itemów. Za tydzień w środę ponowię próbę z buffem.
Uważam iż żaden test który nie będzie przeprowadzany jeden za drugim nie musi być miarodajny, bo nie wiemy jaki zabieg przeprowadzają devsi po przerwach technicznych.
Jednak różnica 50% w dropie mówi dużo, jeśli nawet obniżyli ów drop to zapewne nie na tyle drastycznie, przecie też trzeba podciągnąć lvle a altach a wielu z tego zrezygnowało.
Uważam iż buff działa. W czasie używania go nie było sytuacji by jakakolwiek postać wychodziła z pustymi rękoma z piaskownicy. Były takie co dropiły 1 ale były też takie co dropiły 7. W czasie robienia tego samego bez buffa 3x miałem taką sytuację iż nie było żadnego sharda na całą energię.
Jak to się mówi iż wszystko zależy od zapotrebowania, jednak uznałem iż jeden dzień w miesiącu będę poświęcał na wykorzystywanie tego buffa za lojalki.