Blader

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy MU

Awatar użytkownika
Skrry
Patrycjusz
Posty: 257
Rejestracja: środa, 24 listopada 2010, 10:40
Medals: 2
Status:
Offline

BD Legionista Mecenas IX Kohorty

Re: Blader

Post autor: Skrry » środa, 20 kwietnia 2016, 12:50

Ja właśnie chyba babkę zrobie

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Awatar użytkownika
Vardago
The Division 2 Centurion
Posty: 1350
Rejestracja: wtorek, 11 stycznia 2011, 23:13
Medals: 18
Lokalizacja: Balbriggan
Gender:
Status:
Offline

AION St. Legionista SWTOR Weteran GW2 Legionista ArcheAge Legionista ESO Centurion
BD Trybun Warframe Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Blader

Post autor: Vardago » czwartek, 21 kwietnia 2016, 16:49

[yt][/yt]
The Craic is Mighty!

Severeen
AoC Legionista
Posty: 439
Rejestracja: czwartek, 31 lipca 2014, 11:18
Medals: 7
Gender:
Status:
Offline

ArcheAge Legionista Skyforge Legionista L2C Legionista BD Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Blader

Post autor: Severeen » wtorek, 3 maja 2016, 13:22

zdaje sie że DP na Bladerze jest zbugowane
link do dyskusji :
http://forum.blackdesertonline.com/inde ... in-thread/

rożnice w dmg między kilka a 160+ DP są minimalne- mam nadzieję że to naprawią jak najszybciej

a ja już się zastanawiałem czy cos źle gram tym Bladerem, bo dostawałem przy DP 161-165 hity za 80 % hp :)

Awatar użytkownika
Dreed
Patrycjusz
Posty: 832
Rejestracja: środa, 10 listopada 2010, 21:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Skyforge St. Legionista BD St. Legionista

Re: Blader

Post autor: Dreed » środa, 11 maja 2016, 20:49

Przeprowadzono kilka testów głównie skierowanych do AP.

Dziś na FEJSIE :P pod info o braku przerwy technicznej jeden z graczy wypisał bardzo ciekawy teksty, mianowicie chodziło o brak jakiegokolwiek wpływu OFFHANDA na scalowanie dmg. Podpierał to tym iż ów offhand się nigdy nie psuje w czasie walki - to fakt.

Przeprowadziłem dziś testy z Augustem, którego męczyłem pojedynczymi atakami z LPM zmieniając ilość AP.

AP podawane jest AP czystym itemowym z dodatkami 2x kamienie do AP, buff gildiowy, jedzenie. (łącznie to 20AP)

Zacząłem od 103 a skończyłem na 155AP.

Do momentu założenia offhenda, czyli przejściu ze 128AP na 155AP nie było żadnych różnic w zadawanym dmg, wszystko wchodziło w tym samym przedziale DMG. Różnicę poczułem dopiero po założeniu offhenda, ale jest to po pierwsze duży przeskok po drugie nie jest to AP z samego offhanda bo wlicza się w to jeszcze kamienie. Jednak nie była to diametralna różnica, między 5-8dmg za hita.

Ktoś poruszył ważna kwestię iż blader jest podatny na konkretne limity i tak by na PvP jakoś być to trzeba przekroczyć barierę 170 DP tak samo jak z AP mieć te 130+ (ciężko jest to określić aczkolwiek kiedy miałem Krea Blade, gdzie nie miałem kemienia do AP a baza to 127AP było zupełnie inaczej na mobach, ale lvl też robi swoje).

Kolejną kwestią są problemy związane z rodzieleniem wszystkiego na PvE i PvP. Obecnie pomimo pasywki na melee evasion, 186DP (5redukcji gildiowej 8 redukcji setowej) moby Erlicki hitają mnie jak chcą za wartości bardzo wysokie. Liczę iż jutro będę mógł przeprowadzić kolejne testy.

Jednak wszelakie nerfy jakie zostały już wprowadzone względem bladera, a są one ukierunkowane Awakeningiem są okrutne i strasznie uprzykrzają jakąkolwiek grę.

Terror Blade
Posty: 111
Rejestracja: niedziela, 22 czerwca 2014, 21:17
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

BD Legionista

Re: Blader

Post autor: Terror Blade » czwartek, 12 maja 2016, 20:51

Dreed pisze:Przeprowadzono kilka testów głównie skierowanych do AP.

Dziś na FEJSIE :P pod info o braku przerwy technicznej jeden z graczy wypisał bardzo ciekawy teksty, mianowicie chodziło o brak jakiegokolwiek wpływu OFFHANDA na scalowanie dmg. Podpierał to tym iż ów offhand się nigdy nie psuje w czasie walki - to fakt.

Przeprowadziłem dziś testy z Augustem, którego męczyłem pojedynczymi atakami z LPM zmieniając ilość AP.

AP podawane jest AP czystym itemowym z dodatkami 2x kamienie do AP, buff gildiowy, jedzenie. (łącznie to 20AP)

Zacząłem od 103 a skończyłem na 155AP.

Do momentu założenia offhenda, czyli przejściu ze 128AP na 155AP nie było żadnych różnic w zadawanym dmg, wszystko wchodziło w tym samym przedziale DMG. Różnicę poczułem dopiero po założeniu offhenda, ale jest to po pierwsze duży przeskok po drugie nie jest to AP z samego offhanda bo wlicza się w to jeszcze kamienie. Jednak nie była to diametralna różnica, między 5-8dmg za hita.

Ktoś poruszył ważna kwestię iż blader jest podatny na konkretne limity i tak by na PvP jakoś być to trzeba przekroczyć barierę 170 DP tak samo jak z AP mieć te 130+ (ciężko jest to określić aczkolwiek kiedy miałem Krea Blade, gdzie nie miałem kemienia do AP a baza to 127AP było zupełnie inaczej na mobach, ale lvl też robi swoje).

Kolejną kwestią są problemy związane z rodzieleniem wszystkiego na PvE i PvP. Obecnie pomimo pasywki na melee evasion, 186DP (5redukcji gildiowej 8 redukcji setowej) moby Erlicki hitają mnie jak chcą za wartości bardzo wysokie. Liczę iż jutro będę mógł przeprowadzić kolejne testy.

No to czas ponownie zająć się inną klasą :roll:

Jednak wszelakie nerfy jakie zostały już wprowadzone względem bladera, a są one ukierunkowane Awakeningiem są okrutne i strasznie uprzykrzają jakąkolwiek grę.
PS
Jestem ciekawe jak mocno znerfia Ninje/Kunoichi (ciekawe czy też podeprą się tym że Aweking jest mocny)

Awatar użytkownika
Dreed
Patrycjusz
Posty: 832
Rejestracja: środa, 10 listopada 2010, 21:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Skyforge St. Legionista BD St. Legionista

Re: Blader

Post autor: Dreed » czwartek, 12 maja 2016, 23:40

1. Ninje i Kuno nie mają nerfić a rebalansować bo jest stosunkowo słaba,
2. Na jakiej podstawie mówisz o mocnym Awakeningu ninji i kuno jak ich jeszcze nie ma.

Blader - nie wiem jak Plum - jest ewidentnie przekombinowany, brakuje wszystkiego praktycznie, a nikt tym "czymś" nie będzie się bawił jeśli by klasa była jako tako grywalna trzeba przebić 200DP i 150AP jako BAZE !!Bladera pozbawiono jakiegokolwiek ifremea', są okrutne problemy z CC, walka na pvp z postacią o podobnym gearze to jeden wielki o nie wchodzącym CC, każdy atak może zostać przerwany i w czasie każdego ataku dostaje się DMG. Tematów tego typu jest od groma, ludzie testują i przecierają oczy ze zdziwienia jakie niesie za sobą gra tą postacią.

Nie wiem co oni namieszali...

Severeen
AoC Legionista
Posty: 439
Rejestracja: czwartek, 31 lipca 2014, 11:18
Medals: 7
Gender:
Status:
Offline

ArcheAge Legionista Skyforge Legionista L2C Legionista BD Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Blader

Post autor: Severeen » piątek, 13 maja 2016, 09:39

Dreed pisze: Jednak wszelakie nerfy jakie zostały już wprowadzone względem bladera, a są one ukierunkowane Awakeningiem są okrutne i strasznie uprzykrzają jakąkolwiek grę.
zdaje sie ,że właśnie tu tkwi odpowiedź na wszelkie problemy

rozmawiałem ostatnio z Heeco, który grał Balderem - nie pamiętam czy na koreańskiej czy rosyjskiej wersji- przyznał ,że obecny Blader to jakaś namiastka tego co było tam

szkoda- tak fajna postać z tak fajnym systemem walki, ale mimo dobicia 55 lvl i wcale nie najsłabszego sprzętu ( 118/175) ja po prostu nie czuje siły tej postaci a moby potrafią mnie czasami tak walnąć jak boss :)

Awatar użytkownika
Rincegar
Patrycjusz
Posty: 59
Rejestracja: czwartek, 17 grudnia 2015, 10:32
Medals: 1
Lokalizacja: Poznań
Gender:
Status:
Offline

BD Legionista

Re: Blader

Post autor: Rincegar » piątek, 13 maja 2016, 10:47

Płacze bladerów zostały wysłuchane :D

"Basic stats for Musa & Maehwa increased, both AP and DP for Ranged, Magic, and Melee"

http://forum.blackdesertonline.com/inde ... th/&page=1

Awatar użytkownika
Wąski
Posty: 733
Rejestracja: niedziela, 31 maja 2015, 16:27
Medals: 4
Gender:
Status:
Offline

L2C Legionista BD Legionista RO Trybun Mecenas IX Kohorty

Re: Blader

Post autor: Wąski » piątek, 13 maja 2016, 11:16

Ech... jak zwykle podali takie sprecyzowane info... No nic trzeba będzie po testować, ale zmiany w ap/dp to tylko wierzchołek góry lodowej Bladera. (Chase 2, blooming, offhand, iframe) O ile te ich zmiany to nie jakieś placebo :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Dreed
Patrycjusz
Posty: 832
Rejestracja: środa, 10 listopada 2010, 21:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Skyforge St. Legionista BD St. Legionista

Re: Blader

Post autor: Dreed » piątek, 13 maja 2016, 11:23

:arrow:
Rincegar pisze:Płacze bladerów zostały wysłuchane :D

"Basic stats for Musa & Maehwa increased, both AP and DP for Ranged, Magic, and Melee"

http://forum.blackdesertonline.com/inde ... th/&page=1
Problemem nie jest ILOSC a JAKOSC i tu jest pies pogrzebany niestety... scalowanie possya, offhand który nigdy się nie psuje i co gorsza jest staty mogą nie do końca poprawnie wpływać na scalowanie AP.

Błędy ze skillami, brak jakiegokolwiek evasion, ifrema, caly dmg w ciebie wchodzi, żadna akcja nie pomaga uniknac dmg, nawet strefowanie dookoła mobów nie pomaga. To są generalne problemy w czasie walki - i tutaj podkreślę pve.
Na pVp są inne problemy np. 90% używanych CC spotyka się z informacją IMMUNE, dmg jest tak niski, że warrior czy walkiria może sobie stać na bloku a ty w czasie 30s triger blade'a z boostem za 100% Black Spirita nie jest w stanie mu tego przebić... to tylko niektóre z rzeczy jakie testowałem.

Korpii
Posty: 24
Rejestracja: piątek, 1 kwietnia 2016, 12:37
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

BD Legionista

Re: Blader

Post autor: Korpii » piątek, 13 maja 2016, 11:42

Valkirie i Warriorzy dobrze wygearowani sa niewrazliwi prawie calkowicie nawet dla znienawidzonych sorcek, takze nie wiem o co chodzi w tym placzu. Poza tym niejaki Shalokir z Camelotow pokazuje ze jednak tymi Mehwami gra sie bardzo dobrze.... i ciezko to zabic w PVP nawet kilku na jednego. Moim zdaniem to wszystko kwestia gearu. A immune na cc - no coz trzeba sie chyba nauczyc ktore zakladaja wzajemne cooldowny na siebie, bo chyba nadal ludzie nie rozumieja ze nie da sie chainowac okreslonych cc po sobie - "immune".

Awatar użytkownika
Wąski
Posty: 733
Rejestracja: niedziela, 31 maja 2015, 16:27
Medals: 4
Gender:
Status:
Offline

L2C Legionista BD Legionista RO Trybun Mecenas IX Kohorty

Re: Blader

Post autor: Wąski » piątek, 13 maja 2016, 12:16

Mylisz się. Zobacz co wyprawia niejaki Name grając Rangerem i co oznacza byc wygearowanym na niezbugowanej postaci. Nie gra sie tym dobrze, przenosiłem swój armor na Wizza i byl 2x trwardszy niz blader, a obrażenia to juz zupełnie inna bajka. Zreszta po co dalej prowadzić dyskusje ze z bladerem wszystko ok skoro sam wydawca przynaje sie ze jest z nim problem wydając do niego fixy?
Obrazek

Awatar użytkownika
Dreed
Patrycjusz
Posty: 832
Rejestracja: środa, 10 listopada 2010, 21:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Skyforge St. Legionista BD St. Legionista

Re: Blader

Post autor: Dreed » piątek, 13 maja 2016, 12:48

Korpii pisze:Valkirie i Warriorzy dobrze wygearowani sa niewrazliwi prawie calkowicie nawet dla znienawidzonych sorcek, takze nie wiem o co chodzi w tym placzu. Poza tym niejaki Shalokir z Camelotow pokazuje ze jednak tymi Mehwami gra sie bardzo dobrze.... i ciezko to zabic w PVP nawet kilku na jednego. Moim zdaniem to wszystko kwestia gearu. A immune na cc - no coz trzeba sie chyba nauczyc ktore zakladaja wzajemne cooldowny na siebie, bo chyba nadal ludzie nie rozumieja ze nie da sie chainowac okreslonych cc po sobie - "immune".
Ja bym bardzo prosił o dyskusję opartą jakimkolwiek doświadczeniem, poza tym rozmowa o Blader a Plum to inna para kaloszy... proszę zobaczyć iż w patchu obniżono jej dmg w czasie skilla, Plumka ma ifremaa a bladera nie ma już ani jednego w obecnym zestawieniu. Blader w obecnym stanie jest zniszczony, ja rozumiem iż chcieli sobie zaoszczędzić roboty by potem w momencie dodawania awakeninga już nie "nerfić" klasy, ale zanim my ten awakening otrzymamy to nic człowiek nie zrobi chyba że będzie outgearował ludzi... bo z takimi graczami się spotykacie -- mający ogromny gear, tj. bardzo dużo AP ---, zanim ludzie będą mieli bazowo po 190AP i 230DP to minie w pip czasu. Filmiki jakie są na necie są ludzi z gearem nie na 15 ale 17/18. Sam ostatnio przeglądałem YT w celach poszukania gearowanych bladerów i jak na pvp leci koleś który ma 186AP i 238DP jego gear jest na poziomie 17/18 to o czym my tu mówimy. Człowiek spokojnie dojdzie do tego poziomu 150AP a w obecnym czasie ludzie, którzy grindują cały czas i pakują w AP przebijają ten DP spokojnie, jeśli człowiek z 57 lvlem pisze na forum iż ma 150AP i 202DP i nie widzi jakiegokolwiek problemu z klasą to ja takiej osoby nie mam co się dziwić, ponieważ on wszystko ma przegearowane a 80% przeciwników jakich spotyka ma tak niski AP, że ciężko mu "wjechać" na jego DP.

Mówisz o gearze na wojaku czy valkirii i na gear nie zwalam ale na problemy ze scalowaniem czegokolwiek, między 93 AP a 135 AP - tyle wyświetlane na postaci - różnica w pojedynczym DMG wynosiła 5ptk, no o czym my tu rozmawiamy.. nie wierzę iż 5 damage reduction z buffa gildiowego i 1dp z pasywki robił taką kolosalną różnicę, nawet jeśli dmg ze skilli na pvp jest obniżony o połowę.

W jaki sposób wyjaśnić bug związany z offhandami... dlaczego DUR na nich nie spada, pomimo iż nawalasz z łuku ja powalony.. ani jeden punkcik z offa nie chciał zejść. Pytanie czy bug jest związany tylko z dura czy staty jakie offhand daje pomimo wyświetlania w statystykach to nie są one scalowane do algorytmów zadawania dmg. Co jeśli bugi związane z celnością np. Bloominga są ukierunkowane efektem domina, np. właśnie nie działającym offem, który teoretycznie powinien dawać 15acc.

Pytań jest od cholery i nie chodzi o to by moby klepały człowieka i nie zadawały mu obrażeń, przecież w innych MMO też grało się klasami np. zbudowanymi na evasion, z którym tutaj też jest problem.. mam nadzieję że w niedzielę już uda mi się wykonać testy na +10 do evasion... ale obecna pasywka +5do melee evasion działa tyle co nic pod kątem pve, bo na pvp coś mnie tam ludzie nie trafiaja czasami. Na wizardzie nie miałem w czasie najefektywniejszego expienia takich zużyć potów - ogólnie - jak na bladerze. Oczywiście wiadomo zasięgowe postacie etc.. ale na "grube" moby CC niezbyt działają i ten dmg się obrywało, jednak był na tyle niski iż te słabe 20% leczenie stykało a tylko od czasu do czasu człowiek łykał poty.

Severeen
AoC Legionista
Posty: 439
Rejestracja: czwartek, 31 lipca 2014, 11:18
Medals: 7
Gender:
Status:
Offline

ArcheAge Legionista Skyforge Legionista L2C Legionista BD Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Blader

Post autor: Severeen » piątek, 13 maja 2016, 13:49

a ja prosze by osoby , które nie grają bladerem nie pisały ,żeby nie płakać :)
i zaznaczę jeszcze raz - bo w długich postach Dreeda to może umknąć- Blader i Plumka ( czy Musa i Mahewa) to mimo wszystko inne klasy- owszem mają część podobnych skili ale widze grając z ludźmi w party- np Plumki Taktyka i Smyka- nie zauważyłem jakoś ,żeby im nagle hp spadło o 70-80 % a ja takiego hita potrafię dostać- od razu zaznaczam ,że wiem że ja mam hity omijać- dashe, odskoki itp, ale czasami po prostu postać gdzies na ułamek sek się zawiesi na górce, skałce itp, poza tym postać wpada w mobki i czasami skil nie sięgnie moba , który właśnie podchodzi itp
spędziłem wiele godzin na susanach, często przez ponad godzinę nie użyję ani jednej potki, a potem nagle w ciągu kilkunastu minut muszę uzyć 50-70 szt, po czym znów przez kolejną godzinę nic
dlatego cały czas miąłem wrażenie że czegoś mi brak w tym bladerze

jestem ciekaw co przyniosą dzisiejsze zmiany- bo jak pisze Dreed- nie oszukujmy się gdyby postać była dobrze zrobiona nie byłoby fixów i to jest koronny argument ,że Daum wie ,że bladera po prostu spie....

Awatar użytkownika
Dreed
Patrycjusz
Posty: 832
Rejestracja: środa, 10 listopada 2010, 21:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Skyforge St. Legionista BD St. Legionista

Re: Blader

Post autor: Dreed » piątek, 13 maja 2016, 15:35

kolejną ciekawą rzeczą jest po prostu brak evasion, strefowanie windcutem nie unika dmg, jakakolwiek inna akcja nie sprawia, że unikniemy dmg chyba iż uciekniemy od mobów po prostu dalej - a to nie jest evasion -, jedyna możliwość to blok, który działa wiadomo jak... na wprost. Dlatego chce przetestować dodatkowy evasion z kamieni, zobaczyć jak to faktycznie wygląda.

Awatar użytkownika
Mefistor
Co-OP Legionista
SC Legionista
Posty: 113
Rejestracja: czwartek, 20 listopada 2014, 14:27
Medals: 4
Gender:
Status:
Offline

ArcheAge Optio BD Legionista D2 Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Blader

Post autor: Mefistor » piątek, 13 maja 2016, 15:36

Ciekawe kiedy nasz blader na eu będzie w stanie robić coś takiego jak ten tutaj :D
[yt][/yt]

Awatar użytkownika
Dreed
Patrycjusz
Posty: 832
Rejestracja: środa, 10 listopada 2010, 21:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Skyforge St. Legionista BD St. Legionista

Re: Blader

Post autor: Dreed » piątek, 13 maja 2016, 15:46

gościu ma gorsze staty od moich ;] u ruskich blader nie został wprowadzony ze zmianami pod awakening tak jak to jest u nas.

Dodatkowo jak widzę jak długo ta sorcka leży na ziemi stwierdzam iż większość u nas chyba chituje, bo wstaje praktycznie instanstowo ;]

Awatar użytkownika
Mefistor
Co-OP Legionista
SC Legionista
Posty: 113
Rejestracja: czwartek, 20 listopada 2014, 14:27
Medals: 4
Gender:
Status:
Offline

ArcheAge Optio BD Legionista D2 Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Blader

Post autor: Mefistor » piątek, 13 maja 2016, 15:59

Gear pewnie też masz lepszy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dreed
Patrycjusz
Posty: 832
Rejestracja: środa, 10 listopada 2010, 21:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Skyforge St. Legionista BD St. Legionista

Re: Blader

Post autor: Dreed » piątek, 13 maja 2016, 20:00

mówię o tym wpisie : "my stats in this Video [ 123/187 ]"

więc mam większe staty w AP niż na filmiku

Awatar użytkownika
Heeco
Patrycjusz
Posty: 373
Rejestracja: piątek, 16 listopada 2012, 13:45
Medals: 7
Lokalizacja: Toporowice
Gender:
Status:
Offline

ArcheAge Optio BD Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Blader

Post autor: Heeco » sobota, 14 maja 2016, 00:47

Oj tam.
Zbugowane czy nie zbugowane, Daum dba o nasz czas i daje nam coś do roboty(mowa o bladerach i plumkach)

Z ostatnich patch notes:

Increased the number of Weasel, Fox and Wolf in Eastern of Olvia.

Marzyłem, by było ich jeszcze więcej :)

Pozdrowionka :)

Miyazu
Patrycjusz
Posty: 379
Rejestracja: niedziela, 27 lipca 2014, 12:38
Medals: 11
Gender:
Status:
Offline

BD Legionista RO Optio Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Blader

Post autor: Miyazu » sobota, 14 maja 2016, 20:02

Heeco pisze: Increased the number of Weasel, Fox and Wolf in Eastern of Olvia.

Marzyłem, by było ich jeszcze więcej :)
najpierw zmniejszyli, teraz zwiększyli? Jakoś nie zauważyłem żeby było ich jakoś więcej...

Severeen
AoC Legionista
Posty: 439
Rejestracja: czwartek, 31 lipca 2014, 11:18
Medals: 7
Gender:
Status:
Offline

ArcheAge Legionista Skyforge Legionista L2C Legionista BD Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Blader

Post autor: Severeen » poniedziałek, 16 maja 2016, 10:04

tak dodam mój wczorajszy test
blader 55 lvl
rangerka świeżo wbity 50 lvl
ten sam zestaw armoru- 175 dp
test na Elricach

Blader dostaje hity takie ,że zostaje mu 1,5 cm HP
Rangerka dostaje hity ( musiałem stanąć i poczekać aż któryś mnie walnie :) ) , które zabierają 1-1,5 cm HP

choć to przykre Blader musi wiec poczekac na grywalniejszą wersje - idzie na urlop
nie mam tyle samozaparcia aby grać postacią , którą może kiedyś poprawią- szkoda mi czasu na granie i nerwy- gleba na 55 lvl to ponad 1 godzina gry w plecy

Awatar użytkownika
Dreed
Patrycjusz
Posty: 832
Rejestracja: środa, 10 listopada 2010, 21:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Skyforge St. Legionista BD St. Legionista

Re: Blader

Post autor: Dreed » poniedziałek, 16 maja 2016, 10:42

Liczę iż jutro lub nawet dziś będę mógł pokazać pewien test na mobach, 2 filmiki z różnym gearem na tych samych mobach - zużycie potów HP.

Powoli odnoszę wrażenie iż bladera trzeba budować odpowiednio inaczej niż inne znane nam klasy, w szczególności jeśli ktoś przyzwyczaił się do range walki gdzie moby rzadko kiedy do nas dochodzą i o otrzymanie dmg jest ciężej.

Awatar użytkownika
Dreed
Patrycjusz
Posty: 832
Rejestracja: środa, 10 listopada 2010, 21:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Skyforge St. Legionista BD St. Legionista

Re: Blader

Post autor: Dreed » wtorek, 17 maja 2016, 03:37

Udało się, przetestowałem.. filmiki po ~5min walki...te same moby, zmianie uległa jedna rzecz..

Przed



Po




Czekam na Wasze spostrzeżenia, a potem opowiem co i jak :).

Awatar użytkownika
Dreed
Patrycjusz
Posty: 832
Rejestracja: środa, 10 listopada 2010, 21:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Skyforge St. Legionista BD St. Legionista

Re: Blader

Post autor: Dreed » czwartek, 19 maja 2016, 23:03

hehe fajny doping, człowiek się lepiej czuje...

[ obraz zewnętrzny ]


Wypowiadał się i umierał gracz 56lvl chyba wojak.


Gówniane screeny robi gra - to przez nakładkę video na grę :/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Klasy i rasy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości